ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
37.8%активност

Източник: Резултатите са от ЦИК при 99.99% обработени протоколи, мандатите са по изчисление на "Дневник", активността - на "Алфа Рисърч"

Видео: Бразилия страда до дузпи преди да отстрани Чили

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (83)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на scrapisimo
    scrapisimo
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Жалко за Мексико.

  2. 2 Профил на z.123.c.976.9
    z.123.c.976.9
    Рейтинг: 572 Весело

    Горките мексиканци.

    Който не разбира сам, няма да разбере и с обяснение
  3. 3 Профил на Rebelious11:11
    Rebelious11:11
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Ах как исках чилийците да бият... за мн малко!!!

    Against all odds
  4. 4 Профил на carpypd
    carpypd
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Коментатора е уникален галфон. Развали удоволствието от мача с непрестанното бъркане на Мексико с Чили. Поне 25 пъти каза Мексико.

  5. 5 Профил на Хорошо там где нас нет
    Хорошо там где нас нет
    Рейтинг: 1386 Разстроено

    Тъпа мач , грозен футбол и незабавна лоботомия за коментатора. Или поне го пратете в Мексико ,че да е далеч от нас

    Хотели как лучше, получилось как всегда
  6. 6 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    Много жалко за Чилиии. Иначе стана много стабилна драма, като за първи 1/8 финал! На Дилма й се размина сигурен преврат...

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  7. 7 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2321 Неутрално

    Драма!!!
    Горди трябва да са чилийците, много горди, стегнат ОТБОР! Лошо е когато има дузпи, но пък калява психиката. И на зрителите също!

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  8. 8 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 898 Неутрално

    [quote#3:"Rebelious11:11"]Ах как исках чилийците да бият... за мн малко!!![/quote]
    Ти пък, не разбра ли че днес играха Мексико, чилийците са на следващият мач.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  9. 9 Профил на ytrewq
    ytrewq
    Рейтинг: 572 Весело

    Предполагах , равностоен двубой м/у двата тима и така стана!
    Но след гола на бразилците ( единствената организирана атака),малко везните се наклониха към бразилците уви -не познах .Предимно подаване на дълги топки преобладаваше през останалото време . На последните три световни бразилците нямаха нито един гол в тяхната врата ,но на тази среща получиха от чилийския отбор 1 гол.Надеждата на тима
    Неймар , не можа да изведе отбора напред през редовното време, дори последните минути чилийците превъзхождаха съперниците си. Добре ,че дузпите спасиха бразилците!

  10. 10 Профил на casinoto
    casinoto
    Рейтинг: 467 Любопитно

    Тия няма да стигнат финала... Доста мъки срещу Чили

  11. 11 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Десет секунди преди края на мача Господ стана бразилец.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  12. 12 Профил на balona
    balona
    Рейтинг: 367 Разстроено

    Ех, Мексико, защо, защо пропуснахте шанса да ми направите световното два пъти по-приятно!? Сега тия симуланти още поне един мач ще ги гледам.
    Браво на Уеб, де да можеше всички мачове да води. Не зачита гмуркачи, риби на сухо и разни други изпълнения от Столипиново.
    Айче чичо Отмар, в дебе ми е надеждата...

  13. 13 Профил на Четвърти километър
    Четвърти километър
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Поздравления за сайта! Все по-актуални.

  14. 14 Профил на Ким Чангун
    Ким Чангун
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Единственият ми коментар, ще бъде за дузпите и по-скоро за вратарите.
    Никога не съм разбирал добре, защо 99% от вратарите се хвърлят предварително, след като е очевидно, че когато разчитат на реакцията си, а не на това да хванат на късмет ъгъла, резултат е много по-добър.
    Имаше един изключителен дузпаджия през 90-те - аржентинеца Серхио Гойкоечея, велик дузпаджия, той никога не се хвърляше предварително и винаги спасяваше достатъчно.

  15. 15 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    Каква греда в 120 минута и после решаващата дузпа. Вярно у дома и гредите помагат. Перфектно съдийство.

  16. 16 Профил на yu22
    yu22
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    Равностоен мач, а дузпите са си дузпи....!!!

    мнoгoниковият турист, имам 3-4 акаунта и 22 НИКА...
  17. 17 Профил на Ivki4
    Ivki4
    Рейтинг: 367 Весело

    Толкова ме е яд за Мексико, че не отстраниха чили, пардон Бразилия.

  18. 18 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1126 Весело

    До коментар [#1] от "grisho":
    Ученик на Петела.Мача го догледах по руски канал.Много здрав мач между два солидни отбора с повече късмет за Бразилия.Хаурд Уеб,перфектен.

  19. 19 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3870 Неутрално

    Страхотен мач и супер-драма!Дано и другите двубои в тази фаза на елиминациите да са толкова зрелищни!

  20. 20 Профил на Хорошо там где нас нет
    Хорошо там где нас нет
    Рейтинг: 1386 Неутрално

    Слаб Неймар - слаба Бразилия.
    Изключително егоцентрична игра от страна на бразилците. То това важи и за Санчез де.
    Всеки в Бразилия искаше да е звезда , да вкара - никакви къси пасове , никакви подавания назад , нула отборна игра - само хамалогии от 30-40 метра и опити за минаване на сам човек през 4 защитника на Мексико

    Хотели как лучше, получилось как всегда
  21. 21 Профил на tromokrat
    tromokrat
    Рейтинг: 367 Весело

    Много кофти се получи с Мексико. Добре че утре пак играят.

    Gott mit uns! Meine Ehre heißt Treue! Православие или смърт!
  22. 22 Профил на Ким Чангун
    Ким Чангун
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#4] от "carpypd":

    На мен пък ми беше забавен, а и доста време ще го помнят, даже може да му излезе прякор "мексиканеца".

  23. 23 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 726 Неутрално

    [quote#4:"carpypd"]Коментатора е уникален галфон. [/quote]
    Ако тоя чук коментира някога мач от световно ще си пусна Platinum. Като ще е порнография, да е истинска!

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  24. 24 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3870 Неутрално

    До коментар [#3] от "Rebelious11:11":
    +++++++++++++++++++
    Много корав тим са сглобили и само липсата на късмет им попречи да продължат!

  25. 25 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 571 Неутрално

    С Чили се размина, а с Холандия, Германия как?

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  26. 26 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3870 Неутрално

    До коментар [#20] от "Серж , ЗАКРИВАЙ!!!":
    Да,прав си ,че бразилците са слаби!Не помня да са имали толкова безличен състав като имена и играчи!

  27. 27 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 726 Неутрално

    [quote#15:"stoiank"]Перфектно съдийство.[/quote]
    Да бе с отменен абсолютно редовен гол на бразилците.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  28. 28 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Играят Бразилия - Чили, губи Мексико.

    #БНТ

    Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава!
  29. 29 Профил на Хорошо там где нас нет
    Хорошо там где нас нет
    Рейтинг: 1386 Неутрално

    Освен излоирания неймар , егоцентричната игра , липсата на отбор , пропуснах да спомена и непрекъснатото търкаляне по терена , като тук и от Мексико добре се постараха за да освинят мача тотално.
    С тая игра Бразилия няма никакви , ама никакви шансове срещу Холандия , Аржентина или недай Боже Германия

    Хотели как лучше, получилось как всегда
  30. 30 Профил на z.123.c.976.9
    z.123.c.976.9
    Рейтинг: 572 Весело

    Следващият коментатор може да вкара и България в играта.

    Който не разбира сам, няма да разбере и с обяснение
  31. 31 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 748 Неутрално

    На два пъти гредата спаси ужасно слаба Бразилия. Браво на Хауърд Уеб за начина, по който водеше мача. Не се подведе нито веднъж.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  32. 32 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 967 Неутрално

    До коментар [#3] от "Rebelious11:11":
    Ако вратаря им не беше толкова кекав може би щяха да успеят!

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  33. 33 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 588 Неутрално

    Бразилия спечели дузпите логично, макар че по време на мача играта им беше в стил, микс от стиловете Кензиньо Серезо и Балтача!

    Обаче Хауърд Уеб показа най-висока класа и даде заявка за нов финал за себе си и екипа си.

  34. 34 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Да не забравяме съдията! Браво!

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  35. 35 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1060 Неутрално

    Жалко за Чили

  36. 36 Профил на balona
    balona
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#20] от "Серж , ЗАКРИВАЙ!!!":

    Неймар първото полувреме игра перфектно и до там. Хълк хем игра добре, хем направи всичко възможно да ме зарадва и да изхвърли Бразилия. Другите са зле, само Цезар спаси нещата и слабата чилийска психика.

  37. 37 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1230 Весело

    До коментар [#27] от "magen_enoshi":


    [quote#27:"magen_enoshi"]Да бе с отменен абсолютно редовен гол на бразилците.[/quote]
    И поне две дузпи не им даде. Сигурно различни мачове сме гледали.

  38. 38 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 572 Неутрално

    тия бразилянци ако бяха изгубили на тяхна територия десетилетия ще ше да има мрънкане.

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  39. 39 Профил на selqka
    selqka
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#37] от "stoiank":

    И спестен червен и жълт картон за Неймар

  40. 40 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 765 Неутрално

    До коментар [#4] от "carpypd":

    [quote#4:"carpypd"]Коментатора е уникален галфон. Развали удоволствието от мача с непрестанното бъркане на Мексико с Чили. Поне 25 пъти каза Мексико. [/quote]

    беше забавно пий бирички да ти е по-хумористично

    twitter.com/voxybg
  41. 41 Профил на Хорошо там где нас нет
    Хорошо там где нас нет
    Рейтинг: 1386 Неутрално

    Ако Бразилия случайно минат Уругвай на 1/4 финала на 1/2-финала ги чака Германия и там ще е без вазелин. По немски

    Хотели как лучше, получилось как всегда
  42. 42 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1331 Неутрално

    Жалко за Чили.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  43. 43 Профил на Четвърти километър
    Четвърти километър
    Рейтинг: 367 Весело

    [quote#4:"carpypd"]Коментатора е уникален галфон. Развали удоволствието от мача с непрестанното бъркане на Мексико с Чили. [/quote]
    Стига бе, много важно, нас пък ни веселеше. Даже слагахме по левче ще каже ли още веднъж "Мексико". Иначе е доста вътре във футболните неща. Става!

  44. 44 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 726 Неутрално

    [quote#37:"stoiank"]И поне две дузпи не им даде. Сигурно различни мачове сме гледали.[/quote]
    Аз не говоря за дузпи, а за гол, който беше отменен с претекст за игра с ръка. Нещо, което всички видяхме че нямаше.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  45. 45 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 916 Неутрално

    Да му мислят холандцити утре срещу този железен отбор.

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  46. 46 Профил на hchinaski
    hchinaski
    Рейтинг: 385 Неутрално

    Страшна драма, аз чакам следващия мач между Мексико и Мексико.
    Всъщност имаше една грешка на съдията в края, като Пиния от "мексиканците" изсимулира и му дадоха фал, но като се има предвид колко добър беше Уеб през останалото време, не можем да го виним.
    Иначе жалко за Чили, че отпаднаха и за Бразилия, че не са това, което бяха едно време. Ако не друго, поне като централни защитници и вратар го докарват.

  47. 47 Профил на balona
    balona
    Рейтинг: 367 Весело

    До коментар [#44] от "magen_enoshi":

    Само си я пое с ръка, не е да е като Марадона. Де страничният съдия да беше нашенец, нямаше да има такава драма.

  48. 48 Профил на Хорошо там где нас нет
    Хорошо там где нас нет
    Рейтинг: 1386 Неутрално

    [quote#36:"balona"]само Цезар спаси нещата и слабата чилийска психика. [/quote]

    Цезар беше най-добрият играч на мача. Мен най-много и в Бразилия , и в Мексико ме изнерви непрекъснатото търкаляне по терена и акробатика на трева

    Хотели как лучше, получилось как всегда
  49. 49 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    До коментар [#36] от "balona":

    Хълк ми се видя, че направи един много "сватбарски" удар в продълженията... Не бяха нещо особено, бих казал, че Чили сами се отстраниха.

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  50. 50 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 726 Неутрално

    [quote#47:"balona"]Само си я пое с ръка[/quote]
    С рамо!

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  51. 51 Профил на Rebelious11:11
    Rebelious11:11
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#32] от "angevins":

    За малко за малко - ако Чили бяха повели те в един момент(по време на дузпите а пък и преди това) - бразилците щяха да рухнат.... Но вече съм почти сигурен, че понеже Неймар го играе мн хитър - ще се провалят - аз им давам полуфинал

    Against all odds
  52. 52 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 726 Любопитно

    Последната дузпа изпълнена от Неймар беще ли изпълнена по правилата? Как мислите?

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  53. 53 Профил на balona
    balona
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#49] от "Велислав":

    Хълк имаше още 2-3 страхотни удара второто полувреме. В още линии само той игра след почивката.
    До коментар [#50] от "magen_enoshi":

    Рамо като лакът викаш :Д

  54. 54 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1071 Неутрално

    [quote#50:"magen_enoshi"]С рамо![/quote]
    С "дълго" рамо ) Абсолютно точно решение на съдията !

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  55. 55 Профил на balona
    balona
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#48] от "Серж , ЗАКРИВАЙ!!!":

    Южноамериканци... При тях е 50% техника и 50% театър. Затова не ги понасям.

  56. 56 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#50:"magen_enoshi"]С рамо![/quote]

    Тва ако му беше рамото да отиде на ортопед да го прегледа

    Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава!
  57. 57 Профил на Master of Puppets
    Master of Puppets
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    Бразилия пак игра с 12 играчи, само че този път вместо съдията беше късметът. При нормална ситуация очаквам дори да не стигне до Франция/Германия. И Колумбия, и Уругвай могат спокойно да ги изхвърлят още на четвъртфинала.

    "Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams"
  58. 58 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1071 Неутрално

    До коментар [#52] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ": Нямаше спиране ... ама си бе тъпа дузпа

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  59. 59 Профил на Rebelious11:11
    Rebelious11:11
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#52] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":

    Въпреки, че и мен ме издразни начина на изпълнение (малко мишкарско ми се струва) предполагам е по правилата - той така я изпълни и първия мач срещу Хърватия

    Against all odds
  60. 60 Профил на rexos
    rexos
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Този Неймар е пълна подигравка за футболният феърплей. Всяка дузпа бие по много нечестен начин чрез засилване и спиране на място което би трябвало да бъде забранено. Бразилската публика също е доста комплексирана при положение, че освирква всички отбори от Европа. Явно това, че са били колония на европейци още не са го преглътнали.

  61. 61 Профил на Master of Puppets
    Master of Puppets
    Рейтинг: 1027 Весело

    [quote#50:"magen_enoshi"]С рамо![/quote]

    Ако това е рамо, то влизането на Жо срещу вратаря е не за червен, а за лилав картон.
    Иначе се видя, че като не им помага съдията са гола вода.

    "Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams"
  62. 62 Профил на bizon
    bizon
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Жалко за чудесния отбор на Чили, който отпадна, докато остават такива противни антифутболни тимове като гърция, швейцария и германия. Дано финалът бъде южноамерикански - европейските отбори са ужасно слаби.

  63. 63 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Бразилците щяха да спечелят мача още в редовното време. Продължения и дузпи се играха, за да може коментаторът Ивайло Ангелов да разбере, че противникът е Чили, а не Мексико.

  64. 64 Профил на bizon
    bizon
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#55] от "balona":

    А при европейските е 50 процента груба физика и 5 0 процента тактика - затова аз пък тях не понасям.Всеки един от 6-те южноамерикански е с класи над противности като Германия или Гърция, жалко че се самоизяждат южноамериканците, като включим и Мексико и коста Рика - това са добрите отбори, а европейските са палячовци. финал Бразилия Аржентина би бил нормален, все едно кой ще бие.

  65. 65 Профил на У Чен
    У Чен
    Рейтинг: 1164 Неутрално

    До коментар [#14] от "Ким Чангун":

    Опитай се да вардиш дузпи и ще разбереш защо се хвърлят предварително! Когато видиш на къде лети топката вече нямаш време да реагираш! По-добре е да следят лицето и очите на биещия дуспа и в доста от случаите може да разберат на къде ще бъде насочена топката за да се хвърлят предварително в тази посока!

  66. 66 Профил на miho45
    miho45
    Рейтинг: 555 Весело

    В края на краищата, Чили или Мексико бяха на терена? Цял свят разбра, а нашичкият коментатор така и не разбра,.....изглежда силното слънце или нещо друго се е пошегувало с него....

  67. 67 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1327 Неутрално

    До коментар [#1] от "grisho":

    Жалко за Мексико.

    Това от Чили ли.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  68. 68 Профил на sortero
    sortero
    Рейтинг: 218 Неутрално

    хайде, че почва мача м/у Колумбия и Уругвай, утре Холандия vs ЧМексико.

  69. 69 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Ужасна игра на Бразилия след почивката, предвид уникакалното им първо полувреме си помислих, че второто ще ги довършат тия пусти МЕКСИКАНЦИ! А то... Вярно е, няма магнетизъм, няма и онази типична за кариоките класа от които съм настръхвал и се забелязваше в Кака и Феномена (от играчите от най-близкото минало), за сметка на която има прекалено много предпазливост. Това е нетипично за тях и малко ме съмнява да стигнат далеч, ако така мислят да се промъкват до края. Нямат достатъчно опит с подобен тип игра, дето примерно Италия практикуват откак има СП.
    Единствено Неймар е световна класа и тепърва ще го доказва още. Ако пак се върна първото полувреме нямаше грешна топка, само като се сетя колко "мексикански" пасове пресече... Пък второто се изгуби както и всички останали. Най-странната птица обаче е Хълк. Във всички мачове от началото на първенството е пълен фигурант, а днес, колкото и да е странно едва в продълженията показа игра, все едно някой му нави пружината. И бях убеден, че ще изпусне дузпата. Ако Сколари продължи да залага на него като титуляр вместо на Вилиан Бразилия е най-много до полуфинал. Сигурен съм в това.


    До коментар [#52] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":

    Тъпо е подобно изпълнение, но със сигурност не е в разрез с правилника. По същия начин я би и онази измислената дузпа срещу Хърватия на старта на първенството.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  70. 70 Профил на Ким Чангун
    Ким Чангун
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#65] от "antoni":

    Когато не се хвърляш предварително, имаш големите шансове, да хванеш по-неточните или слаби удари, както и всички в средата.

  71. 71 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1242 Неутрално

    Трудно извоювана победа за Бразилия и двата отбора заслужават поздравления.

  72. 72 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Бразилия направи отли4но първо полувреме и посредствено втора, а някои тук на това му казват слаба игра! Аз смятам, 4е играят все по добре! А за тези, които говорят, как Германия или който и да било друг отбот щял га ги смачкат да карат по спокойно с прогнозите, мач с мач не си прилича!

  73. 73 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#14] от "Ким Чангун":

    вратата е 7,22, не става без хвърляне, освек ако не сте с разтегателни ръце!

  74. 74 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2228 Любопитно

    До коментар [#71] от "xalikarans":

    Ксали, докато е траял мачът и дузпите ти си одобрила около 40 статии и си направила няколко коментара. Кога успя да видиш че победата е била трудно извоювана? Ще откачиш заради тия пусти точки.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  75. 75 Профил на У Чен
    У Чен
    Рейтинг: 1164 Неутрално

    До коментар [#70] от "Ким Чангун":

    Само тия в средата иначе топката лети по-бързо от колкото можеш да реагираш и обикновено минава под теб, защото си закъснял!

  76. 76 Профил на mayfield
    mayfield
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#25:"a..."]С Чили се размина, а с Холандия, Германия как? [/quote]

    Бразилците вадят невероятен късмет, когато им трябва - мача с Англия в Корея, последната дузпа вчера беше безпощадна, но намери гредата, както и рикушета в последната минута.
    [quote#26:"bat_plamen"]Да,прав си ,че бразилците са слаби!Не помня да са имали толкова безличен състав като имена и играчи! [/quote]

    Не са слаби, но има много други, които са им равностойни или евентуално, малко по добри(зависи от развитието на мача). Така е от много време, през 94' им се размина срещу Холандия, легендарният отбор на Сантана(най-добрият бразилски отбор, който съм гледал на живо) не спечели нищо. Проблема на Бразилия е, че нямат равностойни резерви - ако Колумбия не ги отстрани, на полуфинала ще са лесна плячка. Единствената надежда им е Цезар и защитата, която не е толкова лоша, колкото я представя Марадона(една от най-добрите, които са имали, според мен).

    Дипломата е едно от алибитата на простаците!
  77. 77 Профил на mayfield
    mayfield
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#69:"jokataa"]Ужасна игра на Бразилия след почивката, предвид уникакалното им първо полувреме си помислих, че второто ще ги довършат тия пусти МЕКСИКАНЦИ! А то... Вярно е, няма магнетизъм, няма и онази типична за кариоките класа от които съм настръхвал и се забелязваше в Кака и Феномена (от играчите от най-близкото минало), за сметка на която има прекалено много предпазливост. Това е нетипично за тях и малко [/quote]

    Класата я показа Хълк - гола беше уникален(по-скоро имаше нарушение).

    Дипломата е едно от алибитата на простаците!
  78. 78 Профил на carwindwrclir
    carwindwrclir
    Рейтинг: 470 Неутрално

    [quote#72:"ivailosavoff"]Бразилия направи отли4но първо полувреме и посредствено втора, а някои тук на това му казват слаба игра! Аз смятам, 4е играят все по добре! А за тези, които говорят, как Германия или който и да било друг отбот щял га ги смачкат да карат по спокойно с прогнозите, мач с мач не си прилича! [/quote]

    Не си прилича, но продължения в осминафинала тежат много - Бразилия няма скамейката от предишни световни, а в групата имаха само един лесен мач, останалите играха, ако не на 100, поне на 70%. Оскар едва ходи, как ли ще е на полуфинала(според мен при коректно съдийство, Колумбия ще ги отстрани в края на мача, второто полувреме или в продълженията).

    And so something which I thought I was seeing with my eyes is in fact grasped solely by the faculty of judgement which is in my mind.
  79. 79 Профил на Postmodern Reality
    Postmodern Reality
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    Не съм гледал потоците, но на полуфинал Бразилия падне ли се с Нидерландия, Франция или Германия, те просто ще играят за 3-то място.

    Ала, бала!
  80. 80 Профил на incense
    incense
    Рейтинг: 367 Весело

    [quote#64:"bizon"]финал Бразилия Аржентина би бил нормален, все едно кой ще бие[/quote]
    Финал Колумбия-Аржентина би бил още по-нормален с оглед вчерашните мачове Но всички знаем, че всъщност ще бъде Мексико-Мексико.

  81. 81 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1169 Неутрално

    До коментар [#14] от "Ким Чангун":

    Прав си.Най-често дузпите се бият в центъра,който вратаря е освободил,хвърляйки се предварително.

  82. 82 Профил на mangiafuoco
    mangiafuoco
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Защо по телевизията ни предаваха Бразилия - Мексико, а по чуждите такива Бразилия - Чили?

  83. 83 Профил на Форд Префект
    Форд Префект
    Рейтинг: 580 Весело

    [quote#28:"puhpuhan4o"]Играят Бразилия - Чили, губи Мексико.

    #БНТ [/quote]

    Леле, съвсем се обърках. Бях останал с впечатление, че играят Бразилия и Мексико, а са загубили чилийците.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK