Телевизиите на Берлускони стоят далеч от войната

Трите италиански телевизионни канала, собственост на премиера на страната Силвио Берлускони, отразяват войната в Ирак на границата на стриктния минимум, съобщи АФП.

За разлика от обществената РАИ, която посвети до четвъртък 160 часа на конфликта, "Медиасет" предпочете финансовата изгода. "Много от рекламните ни клиенти ни препоръчаха да стоим далеч от войната", цитира АФП Пиер Силвио Берлускони, синът на премиера, който от 2000 година стана вицепрезидент на "Медиасет". Поради това специализираните емисии, посветени на войната, се излъчват в късните блокове на програмите. Практиката обаче показва, че дори и през последните дни документалните кадри от Ирак и дебатите по темата често отсъстват от каналите на телевизията на Берлускони. Ние мислим, че телевизиите по света отделят твърде много внимание на тази война, казва Пиер. Джулиано Андреани, ръководител на мощната рекламна организация "Публиталия" приветства тази политика, като смята, че е по-добре програмите да бъдат независими по отношение на отразяването на войната.

Като се ръководи от тази стратегия, след два поредни месеца на загуби "Медиасет" регистрира увеличаване на рекламните поръчки. Нивото на зрителската аудитория също подкрепя стратегията. Предаването Big brother, излъчвано по Canale 5, се гледа от 35% от зрителите срещу 23% за предаването, посветено на войната, на RAI 1, което върви по същото време.

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK