Обама ще замразява бюджетнитe разходи за 3 години

Барак Обама<br />

© Reuters

Барак Обама



Под растящия натиск да спре трупането на огромен бюджетен дефицит президентът на САЩ Барак Обама ще предложи замразяване за 3 години на всички бюджетни разходи, които не са свързани с националната сигурност.


Това ще стане в първото му годишно обръщение "За състоянието на съюза" към двете камари на Конгреса, което той ще направи в сряда.


Замразяването ще влезе в сила от октомври, когато е началото на финансовата година в САЩ.




Мярката е възприемана като реакция на обществените притеснения за правителствените разходи. Подобна драстична промяна може сериозно да охлади амбициите на екипа на Обама за реформи и да преподреди законодателните му приоритети, пише в. "Вашингтон пост".


Замразяването няма да засегне военните, средствата за ветераните, за вътрешната сигурност и някои международни програми.


Тези разходи ще бъдат спрени на ниво от 477 млрд. долара годишно до края на мандата на Обама.


Идеите за реформа на образованието и екологията ще трябва да чакат евентуален негов втори мандат.


В интервю за Ей Би Си обаче Обама заяви в понеделник, че е готов да рискува да изгуби изборите през 2012 г., но да приложи непопулярните мерки.


Плановете му обаче със сигурност ще разгневят мнозина политици от Демократическата партия, на които през ноември предстоят избори.


В абсолютни числа спестеното от бюджета няма да е значително - малко над 15 млрд. долара през 2011 г., при положение че за трета поредна година дефицитът вероятно ще надхвърли 1 трилион долара. Ограничението ще засегне около една осма от федералния бюджет, възлизащ на 3.5 трилиона долара. Почти 60% от разходите в него отиват за социална сигурност и здравеопазване, които гълтат и най-много средства.


Няма да се пипа и пакетът от икономически стимули за 787 млрд. долара, прокаран в началото на мандата на Обама, нито новия закон за създаване на работни места. Вероятно извън замразяването ще остане и проектът за здравна реформа, в който са предвидени разходи за около 900 млрд. долара.


Източници от Белия дом обаче обясняват, че ефектът ще е по-видим в следващите 10 години и може да спести на данъкоплатците около 250 млрд. долара.

Коментари (72)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 813 Любопитно

    Когато популизма се изчерпа и дойде време за трезва преценка отвъд глупостите за "стимулиране не икономиката" ще плачат много избиратели, а с тях и техните избранници...

  2. 2 Профил на Анонимен
    *****
    Любопитно

    http://yphalachev.blogspot.com/2009/12/blog-post_8566.html
    От 2000 до 2007 ,когато икономическата криза надвисваше, от Федералния резерв твърдяха, че финансовите пазари са поставени под контрол. Днес икономическа политика на американския президент Барак Обама може да доведе САЩ до втора Велика депресия. Щатските акции са надценени с 25% и предстои неминуема корекция на пазара надолу .
    Теорията за Икономическите Цикли обяснява кредитната експанзия и вечната необходимост от един логичен последващ крах.

  3. 3 Профил на Съгласен
    *****
    Неутрално

    съм 100% с горното написаното по-горе ! У нас моного пишман икономисти реват за държавно стимулирана икономика, ама няма кой да печата пари, надявам се че у нас поне е така !

  4. 4 Профил на Пенчо
    *****
    Неутрално

    Е, крайно време беше Обама да вземе пример от Дянков
    Интересно, обаче, чие наследство е по-тежко - това на Обама или на нашето правителство?

  5. 5 Профил на Юръпиън
    *****
    Весело

    Обамоманията се разсейва, г-да "съдебни заседатели", идва ред на обамомамията !

  6. 6 Профил на Пенчо
    *****
    Неутрално

    До коментар [#1] от "nqma zna4ka koi":

    Каква е връзката на огромния бюджетен дефицит на САЩ с стимулирането на икономиката? До колкото ми е известно скока в държавните разходи на САЩ в последно време беше заради спасяване на банки и по-голямо регулиране. На това ли му викате икономически стимул? Или по-скоро харчлъците на Буш бяха икономически стимул?

  7. 7 Профил на Conservative Future
    Conservative Future
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    А, ще се сети, че във време на криза може да се управлява само с фискален консерватизъм, а не с ляв популизъм и пилеене на бюджетни средства. Добро утро...

    Формулата за спасение на Европа и на България: християнство, патриотизъм, капитализъм. Другото е от лукавия.
  8. 8 Профил на mapto
    mapto
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    http://video.google.com/videoplay?docid=1122532358497501036#

    Думите в един език са това, което е безкрайно и изисква най-много усърдие и постоянство. Затова направихме http://lexicum.net
  9. 9 Профил на Пенчо
    *****
    Неутрално

    До коментар [#7] от "Zoon Politikon":

    Можеше и да не се сети ако демократите не бяха "яли бой" в Масатчузец. Така че популизмът, който в случая не е ляв може и да е полезен (както се вижда гласоподавателите не одобряват скъпата реформа в здравеопазването).

  10. 10 Профил на Р
    *****
    Неутрално

    Ами да, военните разходи не се замразяват! Както казва гръцката поговорка: "Да са живи и здрави овцете /че да ги доим и стрижем/!"

  11. 11 Профил на кеш
    *****
    Неутрално

    аааааааа по добре е да напечатиш малко пари- особенно когато ги приемат по света, от колкото да затваряш болници и да мъчиш ХОРИЦАТА.......в провинцията.....

  12. 12 Профил на Ha
    *****
    Неутрално

    До коментар [#6] от "Пенчо":

    За план за стимулиране на икономиката от 1 трлн. да си чувал?? В интерес на истината това е добро предложение, но е крайно съмнително, че ще мине...

  13. 13 Профил на наблюдател
    *****
    Неутрално

    Когато Буш беше президент лявата преса непрекъснато ни съобщаваше как неговия рейтинг пада.Всъщност рейтинга на Буш, особено през първият му мандат беше необичайно висок, даже регистрираше рекорди в това отношение.
    Сега Обама също регистрира рекорди, но рекорди за бързо пропадане на рейтинга му, който падна под 50% при над 70% в началото на мандата.За сравнение след една година от президенствуването си рейтинга на Буш беше над 60%.Левичарската преса, обаче мълчи по този въпрос или го съобщава с половин уста.
    Разочарованието от Обама е голямо.Не случайно в щата Масачузетс , който е крепост на демократите,на извънредни избори за губернатор те претърпяха провал, нещо, което не беше се случвало от 50 години насам.Този изборен провал на демократите ще попречи на Обама да прави големи бели до края на мандата си, защото по този начин демократите губят необходимото мнозинство в сената и няма да могат да вземат решения за осъществяване на безумните проекти на Обама.

  14. 14 Профил на hah RIP USA
    *****
    Неутрално

    с тези соц реформи, RIP USA

  15. 15 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Заблуждавате се много. Дълговете на САЩ са по-малки от тези на ЕС.

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  16. 16 Профил на 123
    *****
    Разстроено

    какво ги мислите американците 100 пъти са по добре от нас Ганьо умника

  17. 17 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    До коментар [#7] от "Zoon Politikon":

    зуне, не си прав в момента консерватизъм означава депресия .....проблема е не дали дали да се харчат пари ,а как да се харчат ........не съм фен на конспирациите ,но си мисля ,че в момента ,че президента на сащ е черен хич не е случайно ..........

  18. 18 Профил на Alex
    *****
    Неутрално

    Този ще им очерни съвсем икономиката!

  19. 19 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 616 Весело

    Погледнете каква карасота.

    Америка галопира към фалита си..

    http://usdebtclock.org/

  20. 20 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    До коментар [#19] от "Сгугню":

    недей толкова се радва ,защото тези цифри говорят и друго ,че америка изкупува света и накрая да не се окаже ,че ще успеят и тогава наистина да ти се осъществят и най лошите кошмари ....

  21. 21 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 616 Весело

    До коментар [#20] от "capitalist":

    Бътхед...

  22. 22 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    До коментар [#21] от "Сгугню":

    бийвас ,казах ти няма по лошо нещо от това на човек да му се осъществят желанията и мечтите......особенно твоите .......,дори и да фалират сащ това ще е по лошо за нас в европа отколкото за тях ,дори и китайците ще пострадат много повече от сащ .....а вторият вариант също не е добър сащ да изкупят света .....

  23. 23 Профил на Китаец
    *****
    Неутрално

    До коментар [#22] от "capitalist":

    Абе моето момче ти вярваш ли си на глупостите, които си писал.
    Понеже си неграмотен те насочвам направо към 9 и 10 дума от второто изречение.

    Брутният вътрешен продукт на Китай вероятно ще нарасне с около 9,5 на сто през 2010 година. Като основен фактор за това се смятат силното вътрешно потребление, както и корпоративните инвестиции, се посочва в анализ на държавния институт за изследване на икономическото развитие.

    Според икономистите в институцията, която е под директния контрол на Държавния съвет, не се очаква сериозен инфлационен натиск през настоящата година. Поради тази причина прогнозите са за инфлация от порядъка на 3 на сто, предава CNBC.

    Голяма част от икономическия растеж ще падне върху силното увеличаване на вътрешното потребление. То пък щяло да бъде подкрепено от държавните програми за насърчаване на придобиването на автомобили и на първо жилище.

  24. 24 Профил на BG
    *****
    Неутрално

    До коментар [#6] от "Пенчо":

    Пен4о прав си 4е от по4ти трилион $ отпуснати за икономи4ески стимул много малко на практика отиват по предназна4ението си. И заради това е виновен Конгреса, който е с абсолиутно демократи4еско мнозинство, както и Обама( Урок за всеки разумен 4овек да не вярва на което и да е правителство 4е сте се разпореди с народните пари разумно и от4етно). Прахосаха милярди за глупости. Парите отпуснати като заем на банките е важен момент от стимулирането на икономиката- ако банките нямат пари да отпуснат за заеми(да отворис бизнес, да купис кола, да постоис къста итн.), стрителният бизнес, автомобилостроенето, итн немогат да функционират-депресия-тоест кръгът се затваря или осте по-лосо спирала на долу. Демократите никога не са знаели и показали на практика 4е могат да управляват икономиката на УСА.

  25. 25 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    До коментар [#23] от "Китаец":

    ти четеш ли или и ти си писател ......аз пиша ,че при една тежка криза със срив на сащ ще пострадат всички без изключение ..........дори и любимият ти китай ..................така ,че повод за радост на срив във сащ няма най вече в европа .....

  26. 26 Профил на Conservative Future
    Conservative Future
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#17] от "capitalist":

    Не съм съгласен! Хората имат дефицит, който трябва да борят, а това става само с пестене. Обратното може само да доведе до инфлация...

    Формулата за спасение на Европа и на България: християнство, патриотизъм, капитализъм. Другото е от лукавия.
  27. 27 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 616 Неутрално

    САЩ заприличват на развиващите се страни по обедняване на населението
    26.01.2010 10:47

    САЩ все повече заприличват на развиващите се страни заради обедняването на своето население. Около 30% от американците са били близо до прага на бедността или са паднали под него към края на 2008 г., предаде Businessinsider, цитирайки проучване на института Brookings.

    Развитието на американската икономика през 90-те години на 20-то век доведоха до значително намаляване на бедността сред населението на страната. Двата икономически труса за последното десетилетие обаче са влошили жизнения стандарт на значителна част от населението на САЩ.

    За периода от 2000 до 2008 г. темпото, с което расте броят на бедните, е два пъти по-голямо от темпото, с което нараства населението на страната като цяло. Към края на 2008 г. общо 39,1 млн. жители на САЩ са имали доходи, които са под прага на бедността. Ако се вземат и американците с доходи, близки до прага на бедността, то 91,6 млн. души, или около 30% от цялото население, живеят в бедност...

  28. 28 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    До коментар [#26] от "Zoon Politikon":

    зуне ,прочети за голямата депресия и ще видиш ,че точно пестенето им ебава майката ...ако старият бен бернанке не беше подкрепил банките сега щеше да е страшно,а това дали в сащ харчат рационално е друг въпрос на който едва ли ние можем със сигурност отговора ......
    зуне ,икономията е майка на мизерията ......

  29. 29 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Имаше една книжка в САЩ преди 3-4 г, която много разбуни духовете...

    Авторът обяснява защо САЩ до 2050 г. ще са страна от третия свят..

  30. 30 Профил на Conservative Future
    Conservative Future
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#28] от "capitalist":

    Абе, за Депресията са много причините: и отмяната на златния стандарт, и политиките на ФДР да се насърчава картелизирането на индустриите, които предлагат по-високи заплати... все леви мерки. Прословутото харчене за стимулиране на растежа не изиграва особена роля, защото кризата е приключена чак благодарение на икономичиеския растеж по време на ВСВ. А иначе трябва да се стремиш да харчиш колкото имаш - ако изкарваш повече, ще харчиш повече и обратно. Обратното значи затъване в дългове...

    Формулата за спасение на Европа и на България: християнство, патриотизъм, капитализъм. Другото е от лукавия.
  31. 31 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    До коментар [#29] от "Сгугню":

    ти купи ли си за да направш автора милионер .........

  32. 32 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    До коментар [#30] от "Zoon Politikon":

    тука малко не съм съгласен ,защото това са по скоро следствия от неправилната политика ,а не причина ......а и златният стандарт не пада по времето на голямата депресия ,а 1971 това от 1932 е реформа ,а не краят на златният стандарт ......

  33. 33 Профил на Master of Puppets
    Master of Puppets
    Рейтинг: 1027 Весело

    Абе къде са възторжените фенове на Бараката - come on, you can do it Първо налива милиарди, после ще прави реформи в здравеопазването, образованието, екологията, пък сега ще замразява разходи.... Първо ще изтегля войници, пък сега ги увеличава.... Такава непоследователна политика показва само едно - този не знае какво прави. Демек прави каквото му каже...съответният човек.

    "Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams"
  34. 34 Профил на Master of Puppets
    Master of Puppets
    Рейтинг: 1027 Весело

    Сгугню - а едно сравнение като как е в могъщите Китай и Русия можеш ли да направиш?

    "Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams"
  35. 35 Профил на BG
    *****
    Весело

    До коментар [#27] от "Сгугню":

    4удех се засто насте граници са обсипани от нахлувасти американци! Ето каво било!

  36. 36 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 616 Весело

    Получатели на купони за храна в САЩ - 34 млн. души.

  37. 37 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    До коментар [#36] от "Сгугню":

    това за купоните ти го обясних няколко пъти .................кой и защо получава купони за храна .....но ти продължаваш да спамиш глупости ..............

  38. 38 Профил на Pozitano 20
    *****
    Весело

    До коментар [#7] от "Zoon Politikon":

    Проблемът на Обама е, че не си назначи "специалисти" като Сер гей!

  39. 39 Профил на Аз съм дълбоко тъп идиот
    *****
    Весело

    До коментар [#29] от "Сгугню":

    Сгугню, ти ма кефиш. Най-якити мнения тука са твойте!

  40. 40 Профил на |
    |
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#7] от "Zoon Politikon":

    Фискалния консерватизъм много помогна по време на Голямата Депресия, нали?

    Children are hereditary: if your parents didn't have any, neither will you.
  41. 41 Профил на |
    |
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#30] от "Zoon Politikon":

    И растежа свързан с разходите по време на войната не е причинен от харченето на пари от държавата?

    Children are hereditary: if your parents didn't have any, neither will you.
  42. 42 Профил на |
    |
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#26] от "Zoon Politikon":

    Толкова пари изхарчиха през 2009 г., а инфлацията е -0.4%. Да не си се объркал нещо, "експерте"?

    Children are hereditary: if your parents didn't have any, neither will you.
  43. 43 Профил на ДДД
    *****
    Неутрално

    Да не забравяме, че за болния длъжник всички трябва добре да се грижат. Умре ли, умират всички.

  44. 44 Профил на Китаец
    *****
    Неутрално

    До коментар [#25] от "capitalist":

    Наистина не си разбрал нищо, макар че ти посочих точно думичките. Когато се развиваш на база вътрешно потребление не зависиш толкова от износа съм любимия ти САЩ. Сега вдяна ли ?

  45. 45 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 616 Весело

    Дългът на САЩ, държан от чужди държави расте с почти $ 2 млн. на МИНУТА!

  46. 46 Профил на Иво
    *****
    Любопитно

    До коментар [#33] от "Slash":

    Интересно в коя държава и при кой президент започна световната финансова и икономическа криза??? Не е беше ли това САЩ под управлението на любимия ви републиканец Буш??? Сега Обама се опитва да оправи бакиите които сътвори неолибералното правителство на Буш, но истината е че няма да му бъде никак лесно!

    П.П.
    Слаш, поздравявам те с този wallpaper!

    http://www.ewallpapers.eu/view_wallpaper/barack-obama-1440-900-2586.html

  47. 47 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    До коментар [#44] от "Китаец":

    единственото което разбрах ,че си тъп и упорит в борбата срещу империализма ..........

  48. 48 Профил на Китаец
    *****
    Неутрално

    До коментар [#47] от "capitalist":

    Дето се вика, простака е непобедим, особено като няма какво да каже.

  49. 49 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 616 Весело

    До коментар [#48] от "Китаец":

    Не го наричай простак, не всеки простак е глупав

    Капиталиста е известен още и като Бътхед...

  50. 50 Профил на Master of Puppets
    Master of Puppets
    Рейтинг: 1027 Весело

    Иво - браво, страшен уолпейпър, аз мога да сложа линкове към стотици такива, например на дамски превръзки - фантастични, да, носете ги, те са куул, вие сте куул Колкото до Буш и Обама - ами няма разлика, но това човек, кефещ се на подобни уолпейпъри нема как да го чатне

    "Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams"
  51. 51 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 616 Весело
  52. 52 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    До коментар [#48] от "Китаец":

    тайконафт неосъзнат ,китай ако продължава да се прави на хитър .....КОКОМ не му мърда ,но не както този към ссср малко по различен ..........

  53. 53 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 616 Весело

    Китай се разтрепери...

  54. 54 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    До коментар [#51] от "Сгугню":

    бийвъс намери ли си университет в гедерония ....ония ден ме умори от смях с въпроса към цървула в странство ,а къде има купон в германия ......питай ме мен шушляк ,аз ще ти кажа ......

  55. 55 Профил на Master of Puppets
    Master of Puppets
    Рейтинг: 1027 Весело

    айде, на ивовци и сгугньовци едно линкче и от мен - http://www.youtube.com/results?search_query=obama+deception+full+movie&search_type=&aq=0&;oq=obama+deception

    "Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams"
  56. 56 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 616 Весело

    До коментар [#54] от "capitalist":

    Дай да чуем тогава, щом напираш..

  57. 57 Профил на МАИМУН 4ЕРЕН
    *****
    Неутрално

    Обама ще замразява бюджетнитe разходи

    ХАХАХА

    КАКВО ЩЕ ЗАМРАЗЯВА КАТО ТЕ ФАЛИРАХА.

    ОСВЕН ДА НАМАЛИ НЕЛЕГАЛНОТО ПЕ4АТАНЕ НА ЗЕЛЕНИТЕ-ТОАЛЕТНИ-ХАРТИИКИ-НАРЕ4ЕНИ ДОЛАР, ОТ НЕЛЕГАЛНАТА ПЕ4АТНИЦА НА САЩ.


  58. 58 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    До коментар [#56] от "Сгугню":

    такова животно като купон в гедерония нема .......

  59. 59 Профил на Китаец
    *****
    Весело

    До коментар [#52] от "capitalist":

    ти остави КОКОМ, ами най-комичното, че собственика на Дневник, Иво Прокопиев, на сайта на който преминава цялото ти нещастно съществуване си мисли следното:
    Векът на Азия
    Какво се променя - икономика, човешки потенциал,
    военни разходи
    - Китай ще задмине САЩ през 2025 г и ще стане No.1
    - Индия - 6-та в света през 2025 г.
    - Китай ще настигне САЩ по военен бюджет след 26 г. (70 млрд. $ за
    2009, 16.2 % годишен ръст)
    - Китай - 2236 колежа и университета произвеждат 6 млн. студента го-
    дишно
    - Индия ще достигне САЩ през 2050 г.
    - САЩ и Европа губят технологично лидерство през 2025 г. в полза
    на Китай и Индия
    - 2025 г. - 61% от населението ще е в Азия
    - 2025 г. - населението на Европа ще е едва 6.5% от световното
    http://ivoprokopiev.com/wp-content/uploads/2009/11/PresentationPROKOPIEV.pdf
    ма тва е щото е тъп и упорит в борбата срещу империализма, не за друго, хахаха.

  60. 60 Профил на НАГЪЛ ЛЪЖЕЦ
    *****
    Неутрално

    И МОЯ ХЛАДИЛНИК Е ЗАМРАЗЕН ,НО Е ПРАЗЕН.

    ТАКА ЧЕ ТОВА НАГЛО НЕГРО МОЖЕ ДА ЗАМРАЗИ ЕДИНСТВЕНО НА СВОИТЕ ЕВРЕИСКИ КУКЛОВОДИ ,МИЛИАРДИТЕ КРАДЕНИ И ПРАНИ ПАРИ.

  61. 61 Профил на Slash
    *****
    Неутрално

    До коментар [#30] от "Zoon Politikon":

    Те тоя педерунгел най ме кефи! Дърт червендалест гъзур, от тея дето винаги са ни управлявали!

  62. 62 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3300 Неутрално

    До коментар [#59] от "Китаец":

    Доста си зле, според мен трябва да си премериш температурата. Ако това не помогне отиди да си дръпнеш очите. И очаквайки победата можеш да почнеш да гледаш мелодраматични филми от Индия и да слушаш революционни песни за живота на другарят Мао.

    Това че 2025 година Китай ще задмине САЩ все още нищо не значи. В Китай се прави световната ширпотреба, докато в САЩ и Западна Европа се прави световния развой.

    6 милиона студента казваш произвежда Китай. Но най- добрите и най- способните китайски студенти учат и остават в САЩ и Западна Европа. Или ти ще ми кажеш китайски университет с поне един нобелов лауреат за да им докажеш потенциала на китайските университети. Само за сравнение поне 3 американски университета имат нобелови лауреати по брой повече равни на броя на нобеловите лауреати на Русия. Много въобще не значи качествено. Преди 30 години другарят Мао постави цел пред китайския народ да произведе най- много чугун. Произведоха и какво? След това трябваше да си броят купичките с ориз.

    Това че Индия и Китай ще се развиват значи само, че светът ще има още две икономически опорни точки. Или си мислиш че след 25 години САЩ, Западна Европа и Япония не ще са основни и определящи икономики?

    И самото развитие на Индия и Китай съвсем не значи че за тези 20 години няма да се променят и съвсем не значи че накрая няма да заприличат на САЩ и Западна Европа.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  63. 63 Профил на Славчо
    *****
    Неутрално

    Няма как да спрете бюджетния дефицит, империалисти. Бъдещето ви е предопределено - разпадане Така се случва с империалистите

  64. 64 Профил на Master of Puppets
    Master of Puppets
    Рейтинг: 1027 Весело

    Номер 61 - всичко ти е фалшиво - и прякора, дето го крадеш от мене, и обръщението към Zoon Politikon, единствено самоопределението ти е истинско - Дърт червендалест гъзур - вярно е, такъв си

    "Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams"
  65. 65 Профил на Китаец
    *****
    Неутрално

    До коментар [#62] от "Realist":

    Ако беше си направил труда да прочетеш това, което коментираш щеше да разбереш, че това дето си го написал се отнася за друг, ама...Сложил съм линк, чети, спори с Иво. Аз лично нямам намерение да споря с човек, който не чете поста, който коментира и обижда, щото няма какво да каже.

  66. 66 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    До коментар [#65] от "Китаец":

    кенефният тайконафт това дето си го постнал #22 ти ли си или не си ,това май бяха твои расъждения отнсно "международното положение"......какво да спориш 6 000 000 вишисти всяка година ,ти с китаец работил ли си .......при тях процента на хващащи нещо е 5% ,при инжИнерите чувам ,че 2/3 на 100 човека стават на материал ..така,че хунвейбинчо и при човешкият матриал са на веруюто за броя ,а не качеството .....и не ми казвай ,че щели да подобрят ,когато го подобрят ще им кажа машала ,аферим или ашколсун......

  67. 67 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3300 Неутрално

    До коментар [#65] от "Китаец":

    Коментарът ми беше до теб. Сигурно ще стане Китай първа икономика, и какво? Светът ли ще се свърши?

    САЩ, ЕС, Япония ще продължат да бъдат основни икономики. Както Британия е била първа икономика до 20- те години и сега е в първата десятка.

    Или пък да вземем образованието. Мислиш ли, че някой много лесно може да създаде университет по- добър от Чикагския, Калифорнийският, МИТ, Принстън, и т.н?

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  68. 68 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    До коментар [#65] от "Китаец":

    тайконафт, иво ти е пуснал статия за китайските учени колко напред вървят,е качеството им куцало но ЩЕ го оправели ......можеш да отидеш и там да постнеш хвалебствие към поднебесната и ккп....

  69. 69 Профил на Gen. Augusto Pinochet
    *****
    Неутрално

    Ха-ха-ха! Ограничава разходите, за да се хареса на републиканкия избирател. То е все едно снощи да си преял и препил до смърт и да кажеш , че днес си на диета, защото сутринта си изпил само едно кафе. Този тип със загар на лицето е слуга на международната финансова мафия - клуба Билдерберг. Каквото каже тази мафия, това и става. Барак беше изчезнал за два дена от картата на САЩ и никой от журналистите и медиите не можеха да го открият в края на първичните избори, когато се разбра ,че е спечелил номинацията. По същото време клуба от световни олигарси заседаваше в Мариот хотел, близо до Вашингтон със засилена охрана. Медиите не бяха допуснати. Какво са разговаряли с Обама, какво са обсъждали, какви обещания е поел към спонсорите си....никой журналист даже не смее да го попита в лицето. Цялото му правителство е съставено от финансови хиени- съветникът му Рам Емануел е бивш банкер на Уолстрийт, Тимоти Гайтнер (финансов министър, нарушавал законите докато е бил шеф на федералния резерв в Н.Йорк). Алън Грийнспан му е икономически "съветник". Пол Волкър, Лари Спенсър и още акули на еврейската финансова мафия. Барак Обама е по-зависим от еврейския едър капитал , отколкото Буш бе. Сега в края на този мандат тази мафия ще си извади парите на пазара, за да могат глупаците пак да гласуват за Обама и след избирането му , финансовите акули пак ще си приберат парите, заедно с печалбите. До тогава Барак има за задача да натресе на американците държавно здравеопазване, защото на тези акули ще им е по-евтино да се "погрижат" за здравето на народа си по този начин. Смърт за тези гадни еврейски търгаши, които и народа на Израел ще продадат само да вземат 30-те сребърника. Тези търгаши в удобен момент могат да натресат и синът на мръсния болшевишки сатрап - Яков Паси за генерален секретан на НАТО. Тези мръсни пиявици се подграват с демокрацията и в САЩ и в Европа и в България. Мръсната пиявица Джордж Сорос (фабиански социалист!) дойде в България, отвори офиси и прибра всички деца на комуняги от ЦК на БКП в тях като им осигури добра работа и доста задачи. След това България фалира. Българите видяха жан виденовата зима. Смърт за тези пиявици, чиято крайна цел е Световна банка, Световно правителство и Световен президент. Къде ще се крият тогава дисидентите и насъглашенците на това правителство и този президент? На Луната ли или на Марс? Или истинска народна демокрация или смърт!

  70. 70 Профил на съмнителен
    *****
    Весело

    ха сега, да бърка под полите на избирателките и да стимулира

  71. 71 Профил на съмнителен
    *****
    Весело

    че друго не им остана на гласоподавателките (нормални гласопадаватели нямаше и без това)

  72. 72 Профил на Весел
    *****
    Весело

    Крайно време беше да замрази всичко.Но и в България всичко замръзна.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK