Полша скърби за жертвите на авиокатастрофата, разследването в Русия продължава

Снимка на полския президент Лех Качински и съпругата му Мария е оставена от полския граждани пред президентския дворец във Варшава.<br />

© Kacper Pempel, Reuters

Снимка на полския президент Лех Качински и съпругата му Мария е оставена от полския граждани пред президентския дворец във Варшава.



В Полша днес започна едноседмичният общонационален траур, обявен след гибелта на президента Лех Качински, съпругата му Мария и цялата полска делегация във вчерашната самолетна катастрофа край Смоленск в Русия. Наполовина са спуснати всички национални знамена, отменени са увеселителните прояви, съобщиха ИТАР-ТАСС и Франс прес.


Сирени обявиха началото на двуминутно мълчание в Полша в знак на траур за президента Лех Качински останалите жертви на катастрофата. Автомобилите спряха по улиците на столицата Варшава точно на обед.


Лех Качински и придружаващите го загинаха на път за траурните церемонии в Катинската гора, където преди 70 години хиляди полски офицери и интелектуалци са избити от съветските тайни служби.




Интернет сайтовете на полското президентство, правителството и всички министерства и ведомства са оцветени в черно. Всички полицейски коли се движат с малки траурни знаменца.


Времето в Полша сякаш също е усетило обявения траур, коментира агенцията. Небето над столицата и централните райони е посивяло, покрито с плътна завеса от тежки облаци. Ръми ситен дъжд.


От ранни зори продължават проявите на народната скръб край президентския дворец в центъра на Варшава и в столичния район Жолибож, където е домът на семейство Качински. Поляците полагат цветя и палят свещи за помен в пластмасови чашки.


На мястото на катастрофата край Смоленск пристигнаха полски следователи и прокурори, които вече се включиха в разследването на катастрофата, по-специално в експертизите на черните кутии, съобщи Владимир Маркин, говорител на Следствения комитет към руската прокуратура.


Генералните прокурори на Русия и Полша са се договорили да разследват катастрофата в тясно сътрудничество и редовно да разменят информация, каза по-рано пред агенцията говорителката на руската Генерална прокуратура Марина Гриднева. Полският правосъден министър и генерален прокурор Анджей Шеремет съобщи на руския си колега, че органите на реда в Полша също са образували наказателно дело по случая.



Делегация от Института за национална памет в полския град Краков пристигна на военното летище в Смоленск. Професори и студенти донесоха цветя и свещи на мястото на трагедията, съобщи ИТАР-ТАСС. В катастрофата загина президентът на института ни Януш Куртика. Освен това, познавахме лично и мнозина други загинали, обясни пред журналисти Александър Стройне, ръководител на делегацията.


Институтът всяка година организира посещения на местности, свързани с исторически събития, включително Катин. Делегацията очакваше вчера да пристигне президентът на Полша, за да се отправи заедно с него към Катинския мемориал, добави той.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (89)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на БоБи
    *****
    Весело

    Кво да скърби
    Един скапан самолет по малко (поне се отръваха от Ту-154)
    Едни откачен президент по малко
    И един некадърен пилот по малко
    Според мен трябва да се радва

  2. 2 Профил на БоБи
    *****
    Весело

    Ужасна глупост
    4ри пъти да захождаш и да не можеш да кацнеш, но да не се отказваш.
    От кулата да ти крещят да не кацаш, но ти си знаеш твойто.
    Тъп но упорит.
    Е на 5тия път е кацнал

  3. 3 Профил на Vili
    *****
    Неутрално

    Боби,имай малко съвест,мръснико. Не говори така,ако не искаш да умреш от рак не езика,или на простата.

  4. 4 Профил на &gt;&gt;&gt; !!
    *****
    Неутрално

    Възкръсна Полша, а ти загина,

    дойде свобода, а ти замина.

    Казах ли право? Не, полски сине:

    не гасне слънце, духът не гине.



    Ти жив си вечно в умът, в сърцата,

    смърт на безсмъртие не е позната,

    ни на тоз, който цял свят сладеше,

    който ни даде "Камо грядеши!"


    " Сенкевичу " Иван Вазов



  5. 5 Профил на БоБи
    *****
    Весело

    Не е никаква трагедия това, а е просто:
    Полско-Руска простотия в действие.
    Резултатите ги виждате

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  7. 7 Профил на иво
    *****
    Неутрално

    Има триограничителни условия.
    Едната е разрешената за кацане видимост на летището.
    Врората е притежавания минимум на командира и
    третата е минимума за кацане на съответният тип самолът.
    От само себе си се разбира, че най неблагопият мимимум е определящ.
    Ако ще и Господ БОГ да нареди на командира да пренебрегне едно от тези условия, той може да откаже, без никой да му търси сметка за това.
    Имх подобен случаъ с бившия заместник на Живков, Григор Стоичков, който трябваше да лети за Триполи защото на другия ден, Живков летеше и той трябваше да подготви срещата .
    На летище София имаше мъгла под изискващият се минимум за излитане и Гр. Стоичков нареди самолетът да излети.
    Тогава пилотът/К.Кърджилов се казваше/ му отговори: Ето ви самолетет, качете се и летете, но без мене. И випреки всички заплахи на този нещастник Стоичков, че на другия ден всички ще бъдем уволнени, полетът не се състоя.
    Не виждам смисъл в думите на Н.П Посланикът на Полша, някой да нарежда на който и да е било, да се самоубие.

  8. 8 Профил на До №1, 2 и 5
    *****
    Неутрално

    Имай уважение към мъртвите.

  9. 9 Профил на Стоян
    *****
    Неутрално

    До коментар [#7] от "иво":
    Ако си специалист по тези въпроси, искам да те попитам кое според теб е наложило екипажът да се опитва цели четири пъти да кацне? В смисъл това нормална практика ли е? И възможно ли е при тази гъста мъгла да се прецени какъв е терена преди пистата, щото този от снимките се вижда, че е горист, и да се избере подходящата височина? Абсолютен лаик съм по тези въпроси, затова те питам, ако има някакви установени правила да споделиш.

  10. 10 Профил на БоБи
    *****
    Весело

    До коментар [#9] от "Стоян":

    "кое според теб е наложило екипажът да се опитва цели четири пъти да кацне?"

    Стояне аз ще ти отговоря въпреки че не съм специалист
    А отговора е: Полската простотия
    Като добавиш към това и Скапаната Руска Инфраструктура резултата е налице
    Една напълно предвидима трагедия ... ама каквото сам си го направиш никой друг не може да ти го направи.

  11. 11 Профил на Фаетон
    *****
    Неутрално

    Бог да ги прости!
    Съболезнования на приятелския полски народ!

  12. 12 Профил на П
    *****
    Неутрално

    „Ехото на Москва”: Поляци, простете!
    11 април 2010 | 12:48 | Агенция "Фокус"
    Начало / Русия
    Москва. „Поляци, простете!” Така започва емисията на руското радио „Ехото на Москва”, предаде полското електронно издание Money.Pl. Изданието цитира водещия Матвей Ганаполски, който е заявил: ”Сега ние с поляците сме обединени от двойно пролята кръв. Към 22 000 убити (през 1940 г.) трябва да прибавим още 100. Това е проверка не само за поляците, но и за нас самите”.
    Полското издание съобщи, че тази вечер руската държавна телевизия ще излъчи филма на режисьора Анджей Вайда „Катин”, посветен на събитията от есента на 1939 и пролетта на 1940 г., довели до масовата гибел на повече от 15 000 полски кадрови офицери и над 7000 запасни и общественици.

  13. 13 Профил на sociopat
    *****
    Неутрално

    Поляците плачат,но Москва не вярва на сълзи.

  14. 14 Профил на Демократчето
    *****
    Неутрално

    Бог да прости загиналите!

    Руснаците и тяхната скапана инфраструктура са виновни! Полетите в посока московско трябва да бъдат забранени със закон!
    В московско само с танк можеш да влезеш и да излезеш без да си катастрофирал или да си със скъсани нерви!

  15. 15 Профил на иво
    *****
    Неутрално

    До коментар [#9] от "Стоян":

    не е нормална практика да опитваш 4 пъти.
    1. Не съм сигурен, че става на дума за 4 пъти или става на дума за четвъртия завой на захода за кацане. При завършване на четвъртия завой се оказваш с курс за кацане по оста на пистата. От там нататък поддържаш този курс и слизаш по определена траектория / глисада/, която спазвайки я и поддържайки необходимата за типа самолет скорост се оказваш в началото на точката за приземяване.
    2. Предполагам, че или не е спазена глисадата или курса или е допуснато скороста да падне под необходимата да се поддържа управляемостта на самолета, или и трите.
    3. Спазвайки по- горе описаните неща, а така също и абсолютно точно указанията на ръководител кацане, няма абсолютно никакъв проблем в това, че местността около летището е гориста.
    ПРОСТО нещо не е спазено!!!
    Обикновено в авиацията катастрофите стават поради неспазване на елементарни неща, рутина, чуството че си добър професионалист. Лека им пръст на всички !!!

  16. 16 Профил на До №14
    *****
    Неутрално

    До коментар [#14] от "Демократчето":
    Преди няколко месеца кацнах в Москва заедно с 20 колеги от Франция. Те не са балкански "демократчета" с болни мозъци, а истински европейци. С удоволствие разгледаха забележителностите на руската столица и останаха очаровани, както и аз. Радвам се, че имах тази възможност. А на бездуховни, прогнили от идоеологеми безмозъчни "демократчета" като теб препоръчвам да не излизат от селската си кочина в Долно Уйно. Светът не е място за бездуховници.

  17. 17 Профил на Демократчето
    *****
    Неутрално

    До коментар [#16] от "До №14":

    http://englishrussia.com/index.php/2006/09/21/russian-roads-4/

    Тъмен русофило-балкански субект си ти! Дори ти препоръчвам да се преселиш от родното си Карлуково от където си изпълзял в московско, като толкова ти харесва! Ще видим след има-няма 2 години дали още ще си толкова "очарован", червена свинко! А аз съм ходил и във Франция (Париж), живял съм в Кaлифорния (ЛА) и съм посещавал Московско и разликата между първите две и третото е от тук до небето! Чао!

  18. 18 Профил на бръм
    *****
    Неутрално

    До коментар [#14] от "Демократчето":

    Хм, не е много сигурно, че ако влезеш с танк ще излезеш

  19. 19 Профил на SeoKungFu
    SeoKungFu
    Рейтинг: 740 Неутрално

    == "Полша в траур, хората на Путин замитат следите"...

    ╠╩╦═╬♥∩♥{(::○::SeoKungFu::○:::)}♥∩♥╬═╦╩∞
  20. 20 Профил на Да ти се връща
    *****
    Разстроено

    До коментар [#3] от "Vili":

    Хей, защо кълнеш бе простако.

  21. 21 Профил на Это
    *****
    Любопитно

    До коментар [#19] от "SeoKungFu":

    http://kp.ru/upimg/3dbcf1e95a9df2bc3cfa526f880f3a43063654af/287856.jpg

    Заблуждаващата радиостанция- по мощна от летищната/25 ват/ 250 ват е била на пътя и 150 метра встрани от пистата и по близко от началото на писта.След това се е изтеглила и никой не я заподозрял.Цялата операция е една цигара време.

  22. 22 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1427 Разстроено

    "Самолетът на президента Качински трябвало да кацне навреме за годишнината от събитията в Катинската гора"

    Това заяви пред журналисти посланикът на Полша Анджей Папйеж в отговор на въпрос дали допуска вмешателство в работата на пилота от страна на президента на Лех Качински или на висши военни на борда на разбилия се вчера при опит за кацане самолет край Смоленск, при която загинаха общо 96 души. Вчера бе съобщено, че жертвите са 97, но се оказа, че една жена, която е трябвало да пътува със самолета, в последния момент не се е качила.

    "Не бих искал да развивам тази тема, но много пъти съм пътувал с такива делегации и знам, че натискът върху пилота е огромен в такива случаи и той лично смята, че не трябва да се каца, но натискът е огромен", заяви дипломатът, цитиран от БТА.

    На въпрос дали допуска това да се е случило и при вчерашната трагедия, посланик Папйеж отговори "абсолютно да". Запитан защо пилотът е отказал да отклони машината към резервно летище, както е бил посъветван от руските диспечери, той Папйеж посочи, че трябва да се има предвид, че на мястото на планираната церемония край Смоленск вече е имало много хора, стотици поляци, ветерани, които са чакали делегацията за отбелязването на годишнината от събитията в Катинската гора.

    По програма делегацията, пътувала с президентския самолет, е трябвало да пристигне като последна и да измине още 15 км от летището, за да достигне мястото на церемонията. Имало е предложение самолетът с официалната делегация да кацне в Минск, на около 150 км от мястото на церемонията, което е оценено като твърде далеч.

    "Трябва да помним, че край Катин имаше дъщери и синове на избити полски офицери преди 70 години, техните деца - вече възрастни хора, това предизвика това ужасно, толкова неблагополучно решение на екипажа да кацне", отбеляза полският посланик.

    Той отбеляза, че е участвал в откриването на гробището в Катин преди 10 години и познава фаталното летище в Смоленск.

    "Това е едно от многото военни летища, в гората, не виждам тук някаква вина на руснаците. Това са едни много тесни писти, стена от гора в съседство, там е имало много гъста мъгла и оттам е трагедията", добави представителят на Полша у нас.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  23. 23 Профил на До №17
    *****
    Неутрално

    До коментар [#17] от "Демократчето":
    Можеш да си измисляш колко си искаш истории, ама няма кой да ти повярва. Тъпотията ти е отчайваща и в ЕлЕй или Париж не биха те пуснали дори да миеш тоалетните. Току виж си се удавил в лайната и после трябва да ти берат гайлето. Зотава - в кочината в Долно Уйно. Със сигурност не си излизал от там.

  24. 24 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1427 Весело

    До коментар [#21] от "Это":

    70 000 болни от шизофрения у нас

    http://news.ibox.bg/news/id_681121451
    ******************

    Убедена съм, че ти си един от тях.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  25. 25 Профил на 100 години самота
    *****
    Весело

    До коментар [#24] от "VеnRus 2008":

    Ти и VILI със сигурност. На 4 ти километър терапията ви с интернет ли е или сте се промъкнали в неделя в кабинета на психиатъра?

  26. 26 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1427 Весело

    Мда, интересно е да се отбележи, че подобни трагични инциденти винаги отключват параноята и шизофренията у дадени пациенти, а резултатите се забелязват с просто око, просто трябва да се прочетат вчерашните и днешните статии за инцидента с полският самолет.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  27. 27 Профил на Фаетон
    *****
    Неутрално

    До коментар [#21] от "Это":

    Това за заблуждаващата радиостанция достоверно ли е?

  28. 28 Профил на Демократчето
    *****
    Неутрално

    До коментар [#23] от "До №17":

    Моята история е измислена? За разлика от вас, червените селяндури, аз не лъжа! Твоето е долнопробна пропаганда измислица. Има десетки по-хубави градове от Москва, като за разлика от теб (за който съм сигурен, че първото ти излизане от село е било в посока московско), съм имал възможност да посетя някои от тях и да си изградя мнение и да направя разлика! Но разбира се "руското е най-доброто", нали келестур комсомолски? Е, имаш избор - връщаш се в кочината от където си изпълзял или отиваш да миеш кенефи в очарователната мразовита северна азия! Айде чупката, смотаняк! Марш в пиндостан!

  29. 29 Профил на До №28
    *****
    Неутрално

    До коментар [#28] от "Демократчето":
    Лъжеш като дърт циганин от родното си село Долно Уйно. Смешник!

  30. 30 Профил на Демократчето
    *****
    Неутрално

    До коментар [#29] от "До №28":

    Ти май си на принципа: „една лъжа повторена сто пъти става истина“ Ех русофило-балканска простота...

  31. 31 Профил на некои
    *****
    Неутрално

    До коментар [#27] от "Фаетон":

    Това е истинска радиостанция по мощна и монтирана на автомобил-
    http://beacon.nautel.com/Resources/Images/Photos/transmitters/nd500_off_air.jpg
    Летището е военно и има задължително подвижен/на товарни автомобили и джипки/ състав за радиоводене когато се изнасят на резервно полево летище далеко от стационарното

  32. 32 Профил на Фаетон
    *****
    Неутрално

    До коментар [#31] от "некои":

    Искаш да кажеш-"водим"самолета към катастрофа и се изтегляме бързо?

  33. 33 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1427 Весело

    До коментар [#32] от "Фаетон":

    И от диспечерската кула на летището никой нищо не е разбрал!

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  34. 34 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1427 Весело

    До коментар [#32] от "Фаетон":

    А иначе, как се правят подобни неща, е обяснено ето тук -
    http://www.youtube.com/watch?v=Wk3wEmJpHbo

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  35. 35 Профил на КАК СЕ ПРАВИ  !
    *****
    Любопитно

    До коментар [#31] от "некои":

    Летище
    http://en.wikipedia.org/wiki/Airport
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3a/SialkotAirport7.jpg
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a1/Vasi-1.JPG
    Съществуват известен брой на помощи за пилоти, макар и не всички летища са оборудвани с тях. А визуален подход Наклон Показател (VASI) помага пилоти летят на подход за кацане. Някои летища са оборудвани с обхват VHF ненасочено (VOR), за да помогне пилоти намери посока към летището. VORs често са придружени от разстояние измервателно оборудване (DME), да определи разстоянието до VOR.. VORs също се намират на разстояние от летищата, където те служат за осигуряване Airways за въздухоплавателни средства, за да се движите по. При лошо време, пилотите ще използват система за кацане инструмент (ILS) за намиране на пистата и лети правилния подход, дори ако те не могат да видят на място. Броят на инструмент подходи, основани на използването на Глобална система за позициониране (GPS) бързо се увеличава и в крайна сметка може да бъде основното средство за разтоварване инструмент.
    Големи летища понякога предлагат подход за РЛС за прецизно (PAR), но тези системи са по-чести при военни бази на въздуха от граждански летища.. и вертикални движения на въздухоплавателни средства хоризонтално се следи чрез радар, и администратора казва на пилота си позиция по отношение на подход, наклон . След като пилотите можете да видите на пистата светлини, те могат да продължат със зрителни кацане.

  36. 36 Профил на Фаетон
    *****
    Неутрално

    На ясно съм,уважаема,че може да стане,ама дали такъв е случаят с полския самолет?

  37. 37 Профил на Maя
    *****
    Неутрално

    Вижте се:

    "скапан, откачен, тъп но упорит, мръснико, ако не искаш да умреш рак не езика,или на простата, Полско-Руска простотия, “дано умреш от Алцхаймер”, безмозъчни "демократчета", селската си кочина в Долно Уйно, бездуховници, Тъмен русофило-балкански субект, червена свинко, простако, Тъпотията ти е отчайваща, да миеш тоалетните, Току виж си се удавил в лайната, На 4 ти километър, червените селяндури, келестур комсомолски, Айде чупката, смотаняк! Марш в пиндостан!"

    Това ли е реакцията Ви на тази трагедия? Как може такива груби егоисти изпълнени с толкова омраза да са единствените, които са решили, че именно тяхното мнение задължително трябва да бъде чуто?

  38. 38 Профил на Фаетон
    *****
    Неутрално

    Не е възможно от диспечерската кула да не разберат!
    Освен ако на заглушат и приемника им!
    Баси мамата!

  39. 39 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1427 Весело

    До коментар [#36] от "Фаетон":

    Стига де, ти сериозно ли? Щото аз просто се шегувам. Такива неща могат да станат само по филмите, в реалният живот е абсолютно невъзможно.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  40. 40 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1427 Неутрално

    До коментар [#38] от "Фаетон":

    Недей се води по малоумни конспирации, разсъждавай реално. Най-простото обяснение на дадена случва винаги е вярно. А най-простото обяснение съм го написала ето тук [#22]

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  41. 41 Профил на Фаетон
    *****
    Неутрално

    До коментар [#40] от "VеnRus 2008":

    Тъй,де.Само питам!

  42. 42 Профил на Владо
    *****
    Неутрално

    Според мен накрая руснаците и поляците ще заключат, че грешката е на пилота, който не е взел правилното решение при тези метеорологични условия и не се е съобразил с препоръките на диспечарите да кацне другаде. А дори от записите на черната кутия да се разбере, че някой високопоставен член на делегацията е упражнил натиск върху него да кацне на всяка цена, това по всяка вероятност ще бъде спестено с оглед някаква политическа целесъобразност. Винаги простосмъртните са виновни, а елитът е безгрешен.

  43. 43 Профил на ....................
    *****
    Разстроено

    Полша скърби, света съчувствува, всеки по своемо. Разследвания, предположения, спорове.На Русия ще се наложи доста да се постарае, за да изчисти съмненията, които се налагат логично от отношенията, съществували преди страшното да се случи. А живота ще си продължи..... На всеки от загиналите мястото ще заеме някой- природата не търпи вакуум. Много ли ще ни струва, поне един ден да бъдем по-добри, да оставим разприте и обидите и да почетем достойно паметта им!

  44. 44 Профил на Читател
    *****
    Неутрално

    До коментар [#42] от "Владо":
    Преди малко кореспондентът на СNN в Москва каза, че е разговарял с един от полските експерти, които са пристигнали вчера в Смоленск и той е заявил, че след първоначалните огледи и разшифроването на двете черни кутии днес версията за неизправност на самолета или внезапна авария отпада, а предстоящите следствени експерименти и резултатите от назначените експертизи, които трябва да станат готови до средата на идната седмица ще дадат отговор на въпроса дали лошите времеви условия или действията на екипажа са в основата на инцидента. И по ОРТ казаха, че записите от двете кутии са разшифровани, но не и какво се чува на тях. Едва ли някога ще се разбере какво са говорили по между си пилотите и пътниците.

  45. 47 Профил на DARY-fuerteventura
    *****
    Неутрално

    кам -vsitchki--mnogo tapi komentari,kato zapotchnem ot N-1-ta s malki isklutchnia do kraia..Jalko za zaginalite,a N-1 e palen pederast!!!

  46. 48 Профил на fiko
    fiko
    Рейтинг: 8 Неутрално

    neka po4ivat v mir vsi4ki jertvi mir na praxa im
    no mai tova triabva 6e da se slu4i v balgaria da se natovariat vsi4ki tezi deto OKRDOXA I KRADAT vse o6te balgaria i naroda 20 godini i da se razbiat niakade v aliaska i da ne ostane i pomen ot tiax dori za dnk probi ii da zapo4e balgaria na 4isto belkim se opravim

  47. 49 Профил на ха ха хаааа
    *****
    Неутрално

    До коментар [#17] от "Демократчето":селски ,чинии ли ми там , а

  48. 50 Профил на миялна машина
    *****
    Весело

    До коментар [#49] от "ха ха хаааа":

    абе някой го каза онзи ден ...и много ми хареса ...не разбрахте ли че никой не плаща на някого да мие чинии у САЩ ...просто излиза много скъпо!!! - ползват миялни машини

  49. 51 Профил на plamen
    *****
    Неутрално

    Съболезнования и за една от легендите на полската борба против комунизма Анна Валентинович.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Anna_Walentynowicz

  50. 52 Профил на antisocial
    antisocial
    Рейтинг: 402 Неутрално

    ТУ-154 = летящ москвич, всичката им работа е такава. "СДЕЛАНО В СССР" означава да се обърнеш назад и да бягаш възможно най-бързо, иначе видяхме какво стана.

    There is no such thing as free lunch.
  51. 53 Профил на do [37]
    *****
    Неутрално

    Мая,какво по точно те впечетлява,че не разбрах? Потомствената болшевишка простотия,или нашите прозрения за нея и желанието ни да назоваваме нещата,с точните им имена???

  52. 54 Профил на poliak
    *****
    Разстроено

    За разлика от Българите Поляците тачат уважават и страдат за жертвите от сталинисткият и комунистически терор.Явно на вас такава трагедия не може да ви се случи,защото смятате тов а за пълна безмислица и забравяте бързо своята история.Защото вашите жертви на комунизма са далеч повече и кръщавате градовете си на тези сатрапи.Но за вас по важно е кои ще пее довечера в СИН-СИТИ Азис или Нина Николина

  53. 55 Профил на КАФ
    КАФ
    Рейтинг: 8 Неутрално

    СЛАВА ТЕБЕ ГОСПОДИ !

    Благодарим ти, че спаси света от тези полски чорбаджии - изедници !
    Молим ти се Господи : Спаси и нас българите от нашите чорбаджии изедници.

    ВЕЧНА СЛАВА НА БОЖИЯТА СПРАВЕДЛИВОСТ

    Човешките същества закоравиха сърцата си , създадоха свои закони и се отрекоха от Господ.

    На Света има един РЕД - Божия
    На Света има един ЗАКОН - Божия
    На Света има една СПРАВЕДЛИВОСТ - Божия

    СЛАВА ТЕБЕ ГОСПОДИ, ДА СЕ СВЕТИ ИМЕТО ТИ, ДА БЪДЕ ТВОЯТА ВОЛЯ, а не волята на политиците и държавниците.

    Благодарим ти Господи, че чу нашите молитви.

  54. 56 Профил на .
    *****
    Неутрално

    Чакаме САЩ да подарят на Полша един Боинг най-накрая, големи скръндзи тия янки щом поляците още летят на Ту подарен от Брежнев

  55. 57 Профил на КАФ
    КАФ
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Като Ви гледам минусите - много Ви се иска да Грабите, Крадете и Експлоатирате себеподобните си Безнаказано.

    ШИРОК Е ПЪТЯ КОЙТО ВОДИ В ПОГИБЕЛ И МНОЗИНА СТЕ ТЕЗИ КОИТО МИНАВАТЕ ПО НЕГО, но тясна е пътеката и стеснен е пътя който води до Господ и не са много тези които минахме по него.
    Така е г-да Демократи = крадци, убийци и измамници. Това е истината и такива са фактите.

  56. 58 Профил на Klan
    *****
    Гневно

    До коментар [#54] от "poliak":

    Никои не е забравил ,нито е простил ,има време колкото по късно по мръсно е казал Българският народ

  57. 59 Профил на КАФ
    КАФ
    Рейтинг: 8 Весело

    Да КЛАН прав си , напълно те подкрепям за ,,колкото по късно, по мръсно" Въпроса е да издаяниш на издевателствата над теб докато дойде подходящият момент да си го върнеш не само с майката ,но и лихвите за колкото години са минали.
    Освен това лихвата за направено мръсно е геометрична прогресия, не е като банковата.Такъв е съда на чувствата.

  58. 60 Профил на badboy
    badboy
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#54] от "poliak":

    Браво! 10х

  59. 61 Профил на lolita
    *****
    Неутрално

    Преди десетина години излезе книга на един футболен журнаист-коментатор,койот доказваше,че най-циничната публика в Европа(за Света не съм сигурен) е българската. Питах двама от нашите треньори-легенди,единия от които беше Манолов(симолията),верно ли е това,той каза,че за съжаление е вярно. Сега,при тази човешка трагедия,резултат от човешка грешка,се убеждавам,че не само футболната ни публике е най-цинична,а цялото обществом,ако въобще имаме такова. Говорят тук няколко пилото,така професионално обясняват нещата,а нашите нещастници си плямпат тъпотии,не става,нищо не става от на,нашата ККБ-комунистическа кочина България е на-смрадливата. Двамата-трима специалисти са удавени от бълвоча на мизерниците,НЕ СТАВАМЕ за крив чеп.

  60. 62 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1427 Неутрално

    Польские эксперты допущены к расшифровке "черных ящиков" разбившегося Ту-154

    http://www.newsru.com/russia/11apr2010/yash.html

    Межгосударственный авиационный комитет (МАК) приступил к вскрытию бортовых самописцев разбившегося самолета Ту-154 М президента Польши, сообщает пресс-служба министерства транспорта РФ.

    "Речевой и параметрический самописцы доставлены в специальную лабораторию МАК, где в присутствии польской стороны, в том числе представителей прокуратуры Польши, а также Следственного комитета при прокуратуре РФ, начаты работы по их вскрытию", - отметили в пресс-службе.

    По словам специалистов из МАК, вскрытие речевого самописца показало, что "его состояние удовлетворительное". Обнаружено, в частности, что лента параметрического самописца "находится на катушках, но вышла из лентопротяжного механизма, вероятно, в результате удара".

    Пресс-секретарь правительства Польши Павел Гращ официально опроверг сообщения ряда польских СМИ о том, что "черные ящики" разбившегося лайнера Ту-154М были вскрыты российскими представителями без присутствия польских экспертов.

    "Чтобы рассеять информацию ряда польских СМИ, скажу, что российская сторона не открывала самостоятельно "черные ящики" и ждала польских представителей", - сказал он.

    Ранее представители польских силовых структур прибыли под Смоленск для расследования авиакатастрофы самолета президента Польши. Об этом ИТАР-ТАСС сообщил официальный представитель Следственного комитета при прокуратуре РФ Владимир Маркин.

    По его словам, в настоящее время на месте происшествия работают следователи Главного следственного управления и криминалисты центрального аппарата Следственного комитета. "В следственных действиях активное участие принимают следователи и прокуроры из Польши. Наряду с российскими правоохранительными органами на месте авиакатастрофы самолета Ту-154 работают 11 польских коллег", - сообщил Маркин.

    - Хроника катастрофы
    - СКП предварительно исключил версию технической неисправности
    - Условно опознаны останки 24 погибших
    - Погибшего президента Польши опознал брат-близнец
    - Польские пилоты не послушали диспетчеров и не пошли на запасной аэродром
    - Премьер Польши заплакал, узнав о катастрофе
    - Диспетчеры предупредили экипаж Ту-154 о тумане
    - Польша проведет свое расследование катастрофы
    - Государственные деятели, ставшие жертвами авиакатастроф (СПРАВКА)

    "Изъятая запись подтверждает характер переговоров", - сказал ранее глава СКП Бастрыкин на совещании с премьер-министром РФ Владимиром Путиным в оперативном штабе на месте трагедии. По характеру найденных переговоров, экипажу самолета, по словам Бастрыкина, не рекомендовалось производить посадку в Смоленске, однако эти рекомендации не были выполнены.

    10 апреля в 10:50 мск самолет президента Польши Ту-154 разбился при заходе на посадку в Смоленске. На борту находились 96 человек, в том числе официальная делегация Польши во главе с президентом Лехом Качиньским. В результате авиакатастрофы погибли все, кто находился на борту самолета. "В списках погибших значится 96 человек. Среди них президент Польши Лех Качиньский и его супруга", - сообщили "Интерфакс" в воскресенье утром в управлении информации МЧС России. Ранее сообщалось о 97 жертвах катастрофы, однако, по данным МЧС, выяснилось, что одна из женщин, которая числилась на борту погибшего лайнера, не села в этот самолет. "Такую информацию нам предоставил МИД Польши", - сказал собеседник агентства.

    Тело Леха Качиньского отправлено в Варшаву

    Тело президента Польши Леха Качиньского, погибшего в результате авиакатастрофы в Смоленской области, отправлено в Варшаву. Как передает "Интерфакс", в воскресенье на военном аэродроме "Северный" состоялась церемония прощания с Качиньским, в которой принял участие премьер-министр РФ Владимир Путин.

    В почетной церемонии участвовал караул из трех родов войск - ВМФ, ВВС и Сухопутных войск. Тело президента сопровождают несколько членов канцелярии президента Польши и польского посольства.

    Тело супруги Качиньского, также погибшей в результате авиакатастрофы, будет доставлено в Варшаву позже другим самолетом.

    Накануне место крушения борта посетили премьер-министры России Владимир Путин и Польши - Дональд Туск. Кроме того, на месте авиакатастрофы побывал брат Качинского Ярослав Качиньский.

    Представители польского посольства сообщили, что Ярослав Качиньский и Дональд Туск накануне вернулись в Варшаву, где будут встречать гроб с телом президента Польши.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  61. 63 Профил на baraba
    *****
    Неутрално

    савецка Русия го направи отново, КАТИН-2, а света седи гледа и...съчувства. Има още живи от убииците в Катин през 1940, да сте чули имената им, да са осъдени за нещо...?????????????????
    Света продължава да седи, гледа и ...съчувства!?!
    Срам! Не се намери един достоен държавник да посочи убииците с пръст! Нито един! Затова пък гледахме пресконференция на главния палач колко е ''разстроен''! ОТВРАТЕН СЪМ!

  62. 64 Профил на Original
    *****
    Неутрално

    До коментар [#17] от "Демократчето":
    Па и не знаеш да лъжеш. Ако си ходил от село до София това ти е сигурно най-далечното пътуване.

  63. 65 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1427 Весело

    До коментар [#63] от "baraba":

    Всъщност, според долната статия, виновни са евреите:

    http://www.whitecivilrights.com/?p=3478#more-3478

    Was Polish President Murdered in Staged Plane Crash?


    Jews were upset that President Kaczynski had “anti-Semites” in his ruling coalition.
    by James Buchanan


    The arch-criminal Franklin Delano Roosevelt once said “In politics, nothing happens by accident. If it happens, you can bet it was planned that way.” So what do you say when a good portion of a European government is wiped out in a single plane crash?
    Commercial jets land in bad weather all the time. Thousands of jets land all over the world safely in poor visibility, yet this one plane with the Polish President and many high ranking Polish officials smashes into the ground. Be very suspicious of media attempts to blame the weather or to blame the pilot.
    Remember Bill Clinton’s Commerce Secretary, Ron Brown? He was being investigated for campaign finance fraud. He died in a highly convenient plane crash near the Dubrovnik airport shortly after threatening the Clintons that he would not go down for those fraud charges alone. It’s suspected that a false landing beacon signal was set up in some nearby hills causing Air Force 2 to crash into those hills during poor visibility. A detailed account of suspicious circumstances surrounding Ron Brown’s death can be read here.
    Whenever politicians die “accidentally”, it’s worthwhile to see if the deceased politicians had been doing anything that may have angered the Jews or the New World Order, which in Europe takes the form of the European Union (EU), whose main goals include forcing all European nations under its control to have a single currency and to allow an unlimited flood of immigrants from the Third World.
    The safety record of the Tupolev-154 has been questioned, but virtually all the crashes were by Third World airlines or over remote parts of Siberia. The first loss of a Tu-154 operated by Poland was the one that the Polish president and a good part of the Polish government was on. This same Tu-154 just had a major inspection and overhaul in December 2009.
    One article notes “In one of those rare moments of unity, the National Bank of Poland and the Polish government agreed on the need to weaken the Polish zloty, which over recent weeks has rebounded close to its pre-crisis strength. The currency’s strength is now seen a possible threat to economic recovery. After several verbal interventions over the past few days, the central bank intervened with real money Friday, for the first time in more than a decade. The bank followed through on its Thursday warnings that it is ‘technologically and psychologically’ prepared to enter the currency market to prevent ‘excessive strengthening of the zloty.’ Government officials also said earlier this week that the ’strong zloty’ is damaging growth and, after Friday’s intervention, said they fully back the central bank’s move. In moving to weaken the zloty, Poland’s leadership was placing the interests of the people of Poland ahead of the interests of the European collective known as the European Union. Then, the next day, the president of Poland dies in a plane crash along with numerous other top leaders, including the president of the National Bank.”
    The trip to Smolensk was to honor the memory of Polish POWs murdered by the Communists during World War Two. The Jews don’t like any “competition” to their Holocaust. The Jews want to pretend that they are the world’s ultimate victims and deserving of the world’s eternal sympathy, which invariably includes a ban on all criticism of the Jews or Israel. Kaczynski was not only throwing a spotlight on a mass murder by Communists; he was throwing a spotlight on a mass murder by Communist Jews. Jews played a key role in Communism, and Jews were often the commissars who were shooting defenseless dissidents and POWs. President Kaczynski had promised to go after Communist murderers, who had killed Poles during the long Communist occupation. Many of those war criminals were Jews, some of whom are still living in Israel or the United States.
    Curiously, the Polish Prime Minister (in exile) in 1943 was killed in a suspicious plane crash after he learned of the Communist mass murder at Katyn and began raising concerns that threatened the alliance between the Communists and the capitalists. Meanwhile, Polish troops were fighting on the Western front for the Allies. The nation of Poland was completely sold out by FDR and Churchill at Yalta to an indefinite occupation by the same Communists, who mass murdered Polish POWs.
    An article from the Jewish Telegraph reports “Jews mixed on new Polish leader– The new president of Poland was elected with the backing of anti-Semitic supporters. But not all Polish Jewish officials believe Lech Kaczynski, who will take office in December, should be criticized for his extremist bedfellows, especially considering his record on Jewish issues. Kaczynski, the former mayor of Warsaw, was elected last month to replace President Aleksander Kwasniewski. Barred from running again under Poland electoral law, Kwasniewski is popular with Jews inside and outside Poland. The incoming president’s Catholic-oriented Law and Justice Party governs Poland in coalition with two extremist parties, Self-Defense and the League of Polish Families, ‘whose members have frequently expressed anti-Semitic sentiments,’ according to Tel Aviv University’s Stephen Roth Institute, which monitors attitudes toward Jews around the world.”

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  64. 66 Профил на дано
    *****
    Неутрално

    По-горе се пишат доста щуротии. Все пак СЪБОЛЕЗНОВАНИЯ!
    НО ДАНО ДА РАЗБЕРЕМ И С Т И Н А Т А ! Тя, обикновенно, идва от ясна по-ясна СЛЕД ВРЕМЕ !

  65. 67 Профил на до 61, Лолита
    *****
    Неутрално

    Лолита, не слагай всички българи в едно гърне!
    Свинете, за които говориш са все Позитанци, деца на ОФ курви (една особена категория жени, които се влачеха по ОФ клубовете за ад си намерят някой партньор).
    Това не са нормални хора, тяхната цел е да оплюят българите, в очите на нашите партньори да излезем някои ненормални уроди. Него ли виждаш що за тепигьоз си е иконата им-Гоце Първанов-бракониер, търсещ млада плът, макар и с трипер, или пък оня другия идиот-лидер Кирил Добрев-крадец на коли!
    Така че динамита просто си е един ментално увреден изрод, син на ОФ брантия.

  66. 68 Профил на doctor
    *****
    Неутрално

    До постинг#24 и 26 и всичко написано от:
    Г-жо Миланова/VеnRus 2008,
    Не съм от абонираните пишещи за разлика от Вас но си позволявам да Ви отправя реплика по повод вашите посредствени познания от медицина и по-специално психиатрия.
    Има една българска поговорка:"На всяко гърне меродия"та и Вашата такава.Е не си пъхайте м-джата на всякъде че отново
    трябва да Ви обезпаразитяваме.
    Това което искате да кажете се нарича възръстови промени като при някой от тях се развива старческа деменция,която често се провокира от много неща-да не изреждам,затова вземете да попрочетете белким гънките Ви се увеличат.!До тук по повод статията Ви която цитирате.Що се отнася до катастрофата бих Ви помолила да замълчите,така правят хората със здрав мозък и култура.Ако не Ви харесва написаното не пишете свещени глупости във Вашите постинги.

  67. 69 Профил на doctor
    *****
    Неутрално

    До коментар [#26] от "VеnRus 2008":

    До постинг#24 и 26 и всичко написано от:
    Г-жо Миланова/VеnRus 2008,
    Не съм от абонираните пишещи за разлика от Вас но си позволявам да Ви отправя реплика по повод вашите посредствени познания от медицина и по-специално психиатрия.
    Има една българска поговорка:"На всяко гърне меродия"та и Вашата такава.Е не си пъхайте м-джата на всякъде че отново
    трябва да Ви обезпаразитяваме.
    Това което искате да кажете се нарича възръстови промени като при някой от тях се развива старческа деменция,която често се провокира от много неща-да не изреждам,затова вземете да попрочетете белким гънките Ви се увеличат.!До тук по повод статията Ви която цитирате.Що се отнася до катастрофата бих Ви помолила да замълчите,така правят хората със здрав мозък и култура.Ако не Ви харесва написаното не пишете свещени глупости във Вашите постинги.

  68. 70 Профил на отминал
    *****
    Любопитно

    Виж себе си. Цитираш тиражираш простотии. Сътрудничиш на идиоти. Защо?

    Maя
    * 37

    Вижте се:
    ...

  69. 71 Профил на ссср
    *****
    Неутрално

    И да плаче Москва и да не плаче - не й вярват. Чудно защо

    sociopat
    * 13

    Поляците плачат,но Москва не вярва на сълзи.

  70. 72 Профил на ЦИТАТНИК
    *****
    Неутрално

    Quo vadis Domine?

    Къде отиваш Господи?

    Коперник

    Сенкевич

    Вазов

    >>> !!
    * 4

    ...

  71. 73 Профил на STAR WARS
    *****
    Весело

    Хм, тогава как?

    бръм
    * 18

    Хм, не е много сигурно, че ако влезеш с танк ще излезеш

  72. 74 Профил на Freud
    *****
    Неутрално

    Докторе, не си в ред.

    Критикувай цитираната от Van Rus * 65
    интересна публикация по обсъжданата тема,
    вместо да критикуваш цитиращите.

    Публикацията на Van Rus 65 е съвсем по темата.

    Гузен негонен лае?

    doctor
    * 68

    До постинг#24 и 26 и всичко написано от:
    Г-жо Миланова/VеnRus 2008,

    ....
    ....
    ....

    До тук по повод статията Ви която цитирате.

  73. 75 Профил на Mdaaa
    *****
    Неутрално

    Светът ще бъде избавен от извратениата Русия и Китайците, да са живи и здрави, ще свършат тази достойна работа. Ще видят те сметката на матушката, та белким и ние българите да видим накрая светли бъднини без тая руска мечка дишаща ни все във врата, хранена и галена от изчадия като Първанов.

  74. 76 Профил на УБИХА ГИ
    *****
    Гневно

    Това е умишлена работа на някои кръгове (досещате ли се на кои), повече от ясно е, че това е 100% планирано, организирано и реализарано с цената за съжаление на човешки животи. Отношението на Качински към жертвите на комунизма-невинно избити от комунистите е показателно, също е показателно и за къде са били тръгнали, когато се е случило нещостието. Не виждате ли какво е посланието?
    Такива ритуали и тяхните подготовки са нещо, което трябва да разберете и да спрете да гледате средствата за масова зомбация, защото от там няма да разберете истината. Истината може да разберете само от независими източници като ЕКСНЕТ.БГ! А не от комунистическите телевизии, радия и вестници!
    Отделно от това представете си каква хранилка от лууш е там, и не на последно място- датата, ритуалите се изпълняват на определени дати, сещате се от кои нали? Да от този същия извратен елит, въобразил си, че е по силен от Бога и повел човечеството към преизподнята. От ротшилд и компания, които дърпат конците чрез своите международни банкери и сподвижници!
    Ясно е за всеки здравомислещ човек, че имайки предвид поведението и действията на президента на Полша, това се очакваше. Знаесе, че ако някои кривне и стане непослушен световното правителство не си прави труда да го елиминира. Както виждате много по брутално от колкото предишни убийства като на Дж. Ф. Кенеди.















  75. 77 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#76] от "УБИХА ГИ":

    АУУУУУ, и Кенеди омешахме в трагрдията с президента.Проумейте го!!!няма умишлено убийство.Това е нещастен случай.На пупутя,точно сега не му трябват неприятности.

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  76. 78 Профил на Клан
    *****
    Разстроено

    До коментар [#61] от "lolita" Да не стават някой и ти ги знаеш много добре кои са . И аз ги ненавиждам но какво да правим няма да ги разтреляме та да станем за смях пред света ,сами ще си измрат от злоба ,простотия и предателство . Не е лесно да предадеш държавата и народа си . Такова и беше възпитанието курви ,доносници ,убиици ,крадци и предатели

  77. 79 Профил на Не случайно убийство
    *****
    Любопитно

    До коментар [#65] от "VеnRus 2008":

    Превод от английски на български
    Показване на романизацията
    В арх-наказателни Франклин Делано Рузвелт веднъж каза: "В политиката нищо не се случва случайно. Ако това се случи, можете да се обзаложим, че е било планирано по този начин. "И така, какво ще кажеш, когато голяма част от едно европейско правителство е унищожен в една самолетна катастрофа?

    Търговски джетове земя при лоши метеорологични условия през цялото време. Хиляди джетове земя цял свят безопасно при лоша видимост, но това все още една равнина с полския президент и много високопоставени полски представители разбива в земята. Бъдете много подозрителни към медиите се опитва да обвинява за времето или да обвинявам на пилота.

    Запомни търговска секретар на Бил Клинтън, Рон Браун? Той е бил разследван за измами кампания финансиране. Умира в силно удобна самолетна катастрофа близо до летище Дубровник малко след заплаха за Клинтън, че няма да сляза за тези измами сам. Това предполага, че един фалшив сигнал за кацане фар е създадена в някои близките хълмове причинява ВВС 2 до катастрофата в тези хълмове по време на лоша видимост. Подробен отчет за съмнителни обстоятелства около смъртта на Рон Браун може да бъде прочетен тук.

    Всеки път, когато политиците умре "случайно", това е полезно да се види дали починалия политика е това нещо, което може да разгневи на евреите или на Нов световен ред, който в Европа е под формата на Европейския съюз (ЕС), чиито основни цели включват принуждават всички европейски страни под негов контрол, за да има единна валута и да се даде неограничен наплив на имигранти от Третия свят.

    За безопасността на Туполев-154 е бил разпитан, но почти всички катастрофи са от авиокомпании от Третия свят или над отдалечени части на Сибир. Първата загуба на Ту-154, управлявана от Полша е била тази на полския президент и добра страна на полското правителство е на. Същата Ту-154 просто имаше основна проверка и ремонт през декември 2009.

    Една статия отбелязва "В един от тези редки моменти на единство, на Националната банка на Полша и полското правителство се споразумяха за необходимостта да се отслаби полската злота, която през последните седмици е близо до отскочи си преди кризата съдържание. Здравината на валута вече е виждал заплаха за икономическото възстановяване. След няколко словесни интервенции през последните няколко дни, централната банка се намеси с истински пари петък, за първи път от повече от десетилетие. Банката следва чрез по своя предупреждения четвъртък, че е "технологически и психологически" готови да влязат на пазара на валута да се предотврати "прекалено засилване на курса на злотата." Представители на правителството и каза по-рано тази седмица, че "силната злота" е в ущърб на растежа и След намеса в петък, казаха, че напълно се движат обратно на централната банка. При придвижване до отслаби курса на злотата, ръководство на Полша е пускането на интересите на хората от Полша преди интереси на Европейските колективно известни като Европейския съюз. След това, на следващия ден, президентът на Полша умира в самолетна катастрофа заедно с много други лидери, включително президентът на Националната банка. "

    Пътуването до Смоленск е в памет на полски военнопленници убит от комунистите по време на Втората световна война. Евреите не като всички "Конкуренция", за да им Холокоста. Евреите искат да се преструвам, че те са най-крайната жертвите и достоен за вечен съчувствие в света, което неизменно включва забрана на всички критики на евреите или Израел. Качински не е само хвърляне на прожекторите на масово убийство от комунистите, той е хвърляне на вниманието на масови убийства на комунистическите евреи. Евреите играе ключова роля в комунизма, и евреи са били често комисари, които са били стрелба беззащитни дисиденти и военнопленници. Председателят Качински е обещал да отиде след комунистически убийци, които бяха убити поляците по време на дългата комунистическа окупация. Много от тези военни престъпници са били евреи, някои от които все още живеят в Израел или САЩ.

    Любопитно е, че полския министър-председател (в изгнание) през 1943 г. е убит в съмнителни самолетна катастрофа, след като научил за комунистическа масови убийства в Катин и започва да буди загриженост, че са изложили на риск съюза между комунисти и капиталисти. Междувременно, полски войски се сражаваха на Западния фронт за съюзниците. Нацията на Полша бе напълно разпродаден от Франклин Делано Рузвелт и Чърчил в Ялта за неопределен професията от един и същи комунисти, които масово убит полски военнопленници.

    Една статия от еврейската практика Телеграф "евреи смесени по нов полски Лидер на новия председател на Полша е избран с подкрепата на антисемитски поддръжници. Но не всички полски евреи длъжностни лица смятат, Лех Качински, който ще встъпи в длъжност през декември, трябва да бъде упреквана за това си екстремистки bedfellows, особено като се има предвид записите си на еврейския въпрос. Качински, бивш кмет на Варшава, бе избран за последния месец на мястото на президент Александър Квашневски. Забранено да се показват отново в Полша избирателния закон, Квашневски е популярен с евреи в и извън Полша. На бъдещия председател на Католическата ориентирани Право и справедливост "урежда територията на страната в коалиция с две екстремистки партии, Самоотбрана и Лигата на полските семейства", чиито членове са често се изразява антисемитски настроения, "според Тел Авив университет Стивън Рот институт, който следи отношението към евреите по целия свят. "

  78. 80 Профил на ^^
    *****
    Разстроено

    До коментар [#77] от "ARRI":

    ARRI,ти проумей,че не е катастрофа.Убиха ги.От теб,не очаквах такава реакция.Имах те за трезвомислещ.

  79. 81 Профил на Mickey
    *****
    Неутрално

    Абе хора изчакайте малко бе! Въздържайте се да заемате категорични становища!
    Всяка една от теориите ви логически оборима!

    Тази че не било изгодно на Москва, затова било нелепа случайност
    И тази че че било предумишлено убийство!

    Разбира се че удобно за Москва! Сега цялата политика на Полша ще се обърне, тъй като целия антисъветски елит го няма! И партията в Полша съдаваща главоболия на Москва е обезглавена и скоро няма да се съвземе! А АБСУРДНОСТА(за която казвате), че Москва ще си прави Катеин-2 след, като вече има Катин-1, е отличен параван всъщност!

    От друга страна, на любителите на теорията за убийството, ще предложа да си помислят, ако изтече и най-малко подозрение за умишленост, какво ще стане с Русия????? Дали са способни да предприемат такъв риск, дори КГБистите???? И то не от страх от САЩ и Европа, щото ги знаем какви тапигьози са, а от приятелите им и възможните приятел които те братушкат??? За мощта ва Великата Рус!

  80. 82 Профил на ТуТурутка
    *****
    Любопитно

    http://www.bild.de/BILD/politik/2010/04/11/polen-praesident-flugzeugabsturz-lech-kaczynski/ktg-imagemap/vw-flash-v2,property=Download.swf
    http://translate.google.bg/translate?js=y&prev=_t&hl=bg&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.bild.de%2FBILD%2Fpolitik%2F2010%2F04%2F10%2Ftupolew-154-absturz-polens-praesident-tot%2Fwie-sicher-ist-tu-154.html&sl=de&amp;tl=bg
    • август 1996 год. катастрофата на Ту-154 в Шпицберген, 141 мъртви
    • Декември 1995 г.: На изток, Русия 97 затворници в ТУ-154 са убити
    • Юни 1994: Crash в Китай: 160 затворници умират в Сибир, там са 124 смъртни случая по време на произшествие

  81. 83 Профил на съветските тайни служби..ха...ха
    *****
    Неутрално

    в Катинската гора, където преди 70 години полски офицери и интелектуалци са избити от съветските тайни служби.

  82. 84 Профил на Избити са от германското ГЕСТАПО
    *****
    Гневно

    До коментар [#83] от "съветските тайни служби..ха...ха ":(

    какви съветски тайни служби, какви пет лева...(

  83. 85 Профил на ФСБ
    *****
    Неутрално

    Някои се опитват да омаловажат съмненията около катастрафотата с мотива, че нито Путин, нито Русия имат интерес и от най-малкото съмнения за подобна инсценировка.
    А защо не се допуска това като опит за дискредетирането на самия Путин?
    Путин вече е неудобен, и никой не го иска-нито на Запад го канят, а и той започна да писва и на самите руснаци!

  84. 86 Профил на несправедливост
    *****
    Неутрално

    В живота няма справедливост. Загиват невинни хора а изроди като "БоБи", "sociopat" и "Демократчето" живеят и замърсяват света.

  85. 87 Профил на skrabno
    *****
    Неутрално

    Лех Качински бе про-американец и ирония на съдбата е че почина в Русия!
    Поляците не се имат за славяни и се имат за нео повече от другте славянски народи - да си припомним че са себорили на страната на турците по време на Руско- Турската Освободителна война.
    Жалко е само за онези които са били в самолета и по заповед на един ненормалник загубиха живота си.
    Светла им памет!

  86. 88 Профил на @76
    *****
    Весело

    ако е така мой човек - браво на този който го организирал!!!




  87. 89 Профил на Marta
    *****
    Разстроено

    Вече куцо и сакато ползва интернет. Неграмотни, прости, необразовани. Това се отнася за коментари подобни на първия на Боби. Хора, не си струва да се ядосвате на нищожества като него. Според мен отдавна животът го е наказал и коментарът му е в следствие от комплексирания и вероятно мизерен живот, който води. Сигурно тепърва ще прочетем някъде как някой си на име Боби е убил приятелката си , защото не го "кефела" или нещо подобно, или ще е поредният влезнал в Биг Брадър Фемили поради показаната прекомерна малоинтелигентност на кастинга, кой знае. Срам и резил са такива като него за нацията ни. Точно от такива като коментатора "Боби" се пълни черната хроника на вестниците. Всичко се връща.

    Съпричастна съм към скръбта на полския народ и дано жертвите почиват в мир!






За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK