В Гърция започва 48-часова стачка на държавните служители

Гърците протестираха вчера пред парламента в Атина заради мерките, предложени от правителството.<br />

© Pascal Rossignol, Reuters

Гърците протестираха вчера пред парламента в Атина заради мерките, предложени от правителството.



48-часова стачка организира от днес гръцката Федерация на държавните служители (АДЕДИ). Протестът е в знак на протест срещу обявения от правителството нов пакет от мерки за строги икономии, съобщават медиите.


Синдикатът, който представлява около половин милион служители в държавния сектор, първоначално беше решил да организира 24-часова общонационална стачка утре. Вчера обаче АДЕДИ обяви, че е решил да разшири протестите, започвайки още от днес.


"Ще продължим и ще засилим нашата борба", предупреди профсъюзът в изявление.




Протестите днес ще се отразят на въздушния транспорт заради участието на авиодиспечерите, съобщава ДПА. Стотици полети ще бъдат засегнати, тъй като службата за гражданска авиация обяви, че ще извършва само един полет за всяка дестинация.


На 5 май към стачката на държавните служители ще се присъедини и синдикатът на работещите в частния сектор - Общата конфедерация на труда (ГСЕЕ). Общата стачка на двата най-влиятелни гръцки синдиката се очаква да парализира живота в страната.


Утре въздушното пространство на Гърция ще бъде напълно затворено за всички полети от и към страната, блокирайки хиляди пътници.


Протестите са отговор на пакета от мерки за сериозни съкращения на разходите, който премиерът Георгиос Папандреу обяви в неделя. Мерките са част от сключеното с ЕС и МВФ споразумение, предвиждащо драстично затягане на коланите в Гърция през следващите три години в замяна на финансова помощ в размер на 110 млрд. евро.


Гърция нееднократно е била разтърсвана от съпроводени с насилие социални трусове и способността на правителството да приложи програмата си за драконовски икономии зависи до голяма степен от реакцията на обществеността на новите мерки, отбелязва агенция Ройтерс.


В рамките на протестите днес и утре се организират общонационални демонстрации на работещите в областта на образованието в частния и държавния сектор.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (120)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Оптимист
    Оптимист
    Рейтинг: Любопитно
  2. 2 Профил на днежник :)
    днежник :)
    Рейтинг: Неутрално

    "Протестът е в знак на протест срещу" - кефите ме днежничета )

  3. 3 Профил на Stavrogin
    Stavrogin
    Рейтинг: 858 Неутрално

    Няма по-прост народ от гръцкия, срам за дедите си са тези!

    Отишло едно джудже при Веско Маринов за автограф и му казало: „Г-н Маринов, пораснах с вашите песни“.
  4. 4 Профил на наблюдател
    наблюдател
    Рейтинг: Неутрално

    Вчера ходих до Сандански и сам чакал 20 минути на бензиностанцията , защото имаше опашка от гръцки автомобили които пълнят догоре резервоарите си. В Гърция бензина стигнал 3.50 и сега е пълно с гърчоля. Правят се на много горда нация , но са същите сметкаджии и авантаджии като нас. Стачките им са продиктувани само и единствено от всеобщия им идеал мързела.

  5. 5 Профил на садфасдф
    садфасдф
    Рейтинг: Неутрално

    Стига сте ги плюли, обикновения грък не е виновен за това че правителството му е харчило като лудо, дори и всеки един да е бил облагодетелстван от това. Теб ако ти дават по голяма заплата или пенсия, няма ли да я вземеш? Или ще кажеш не ми я давайте сега, че после кой ще плаща сметката?!?! Хората са си съвсем прави да протестират срещу смотаното си демагогско правителство, и евала им правя. Затвор за политиците докарали съседите ни дотук! Обикновения грък не е виновен с нищо, това може да се случи навсякъде, включително и в нашата държава въпреки че всички сме СУПЕР умни и винаги всичко знаем...

  6. 6 Профил на han Solo
    han Solo
    Рейтинг: Весело

    нема време за размотване мили гръчлета, беги бачкай, че датата наближава и треат парички. инак не ви мислим на бате дистарикатчетата парички със стачки нема да додат ей така

  7. 7 Профил на онбашията
    онбашията
    Рейтинг: Неутрално

    тия ме кефи колко са затънали в розови илюзии

  8. 8 Профил на Боби
    Боби
    Рейтинг: Неутрално

    Тя работата ако ставаше с протести...

  9. 9 Профил на deforce412
    deforce412
    Рейтинг: Неутрално

    До 3
    Ако ние бяхме по умни от Гърците нямаше да позволим след 90-та година да се разграби държавата. И всъщност те дори и след всичките мерки пак ще живеят поне 2 пъти по нашироко от нас. Там драмата е че пенсията, минимална ок.450евро ще са само 12 а не 14 както досега и ддс-то за храните става 11%.

  10. 10 Профил на Гръкофоб
    Гръкофоб
    Рейтинг: Неутрално

    дойде време някой да плаща сметката. те гърците каквото не им изнася, на стачка. Може нищо да не постигнат, ама поне няма да бачкат ден-два.

  11. 11 Профил на До #9
    До #9
    Рейтинг: Неутрално

    Малка поправка-пенсиите ще си бъдат пак 14 плюс плащане за лятна почивка.Коледната пенсия ще е само 400 евро,а великденската и лятната-по 200.Отпадат допълнителните пенсии само за тези които са над 2500.Драмата е другаде-гърците не искат да се примирят с факта че някой отвън (МВФ) ще диктува правилата.Основните лозунги на протестите са "Затвор за виновниците за кризата" и "Върнете откраднатото"

  12. 12 Профил на HanSolo
    HanSolo
    Рейтинг: Гневно

    тия бате с тия стачки дразнят вече, честно! на цял свят им писна от тия лентяи. (: мега нагли са ей!!!

  13. 13 Профил на 0405
    0405
    Рейтинг: Неутрално

    Лошото е, че бъркат нашата работа с техните стачки и блокади.

  14. 14 Профил на 0405
    0405
    Рейтинг: Неутрално

    А ползата е, че дават сигнали към правителството на тяхната северна съседка.

  15. 15 Профил на Агенция АНАЛлиз
    Агенция АНАЛлиз
    Рейтинг: Весело

    В Гърция са на принципа .... Не оставяай днешната стачка за утре.
    Колкото повече стачки , толкова по-малко работа, колкото по- малко работа , толкова повече време за узо и сиртаки.
    Гърците ядоха и пиха на корем и сега дойде мвф със сметката и за да не ги изгони от софрата за това поръчват още и ощеее , но така нне си решават проблемите а само ги увеличат и забавят във времето.

  16. 16 Профил на остров Крит
    остров Крит
    Рейтинг: Неутрално

    Узу, Сиртаки, Гироси на плажа(това е гръцки дюнер) следобедна дрямка, телевизия на терасата на вилата, плажове, танци, песни, кафенца, слънчеви бани, разходки в работно време из дюните на пллажа, риболов, яхтени разходки сред егейските вълни и накрая сметката се праща на Германия, и тя-Германия -плаща-кой е казал, че в Ираклион -например(това е главния град на Крит) не е като в рай

  17. 17 Профил на deforce412
    deforce412
    Рейтинг: Неутрално

    Значи драмата е много, много сериозна. Пенсионерите с над 2500 евра ще получават само 12 пенсии. Дори и след идването на лошия фонд

    Ако не бяха толкова бунтовни пенсията щеше да е с една нула по малко. Така че са си много добре гърците.

  18. 18 Профил на баба Яга
    баба Яга
    Рейтинг: Неутрално

    До #15
    Чудесен ник-също като националното ни съзнание...

  19. 19 Профил на Роза Люксембур
    Роза Люксембур
    Рейтинг: Гневно

    Да развеем сърпа и чука българи като гръцките ни другари в центъра на Атина!

  20. 20 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 439 Неутрално

    Поне си отстояват правата. А доколко ще постигнат нещо един господ знае. Само да не им пострада туризма през лятото, ама те тогава ще спрат предполагам. Най е чудно как продължават да ходят българи да берат маслини там, явно ония не са толкова зле все пак.

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  21. 21 Профил на Агенция АНАЛлиз
    Агенция АНАЛлиз
    Рейтинг: Весело

    Единствената причина в България де не се случват тези протести и стачки е че българина е по мързелив и от гръка . Гръка го мързи да работи , но не и да протестира , а Бай Ганьо го мързи и да протестира.

  22. 22 Профил на Елада
    Елада
    Рейтинг: Неутрално

    Остров Крит,
    Ти сигурно чистиш тоалетните в някое ксенодохио в Ираклео щом си толкова запознат с нещата

  23. 23 Профил на e-sea
    e-sea
    Рейтинг: Неутрално

    Държавните служители на снимката навяват мисли за ТИР-ове,"Църна маца" и т.н.Какво ли и къде ли служат?

  24. 24 Профил на Netoleraliya?
    Netoleraliya?
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#20] от "инж. Филип":

    Не мисля, че е тяхно право да живеят на гърба на другите страни от ЕС.. а при създалата се ситуация, това е въпрос на време..

  25. 25 Профил на Hunter
    Hunter
    Рейтинг: Неутрално

    Елада, сигурно ги чисти, но е свикнал да си изкарва парите с труд , а не със стачки и друг да му ги подарява. А ти свиквай да чистиш, защото от лятото ще трябва сам да чистиш кенефите в Ираклио.

  26. 26 Профил на Агенция АНАЛлиз
    Агенция АНАЛлиз
    Рейтинг: Весело

    Браво братя гърци ... вие сте нашите спасители. Вие се опитвате да направите и невъзможното , вие сте на път след няколко години да изместите българите от последното място в Европа по стандарт на живот. Всеки ден стачки , до пълния успех и току виж в края на мандата си наш Бойко е отчел като успех , че вече българите не са най зле в ЕС.

  27. 27 Профил на uff
    uff
    Рейтинг: Неутрално

    цигани абслоютни са тези гърци. Не искат да им орязват 14 заплата и бонусите и премиите им. Еми фалирайте и тънете в мизерия.

  28. 28 Профил на deforce412
    deforce412
    Рейтинг: Неутрално

    Това с мързела е спорна тема. Ако сравниме бвп на човек какво излиза, кой е мързела. И защо толкова много българи притиснати от немотията тук отиват във фалиралата Гърция да си търсят прехраната при тях. Може би пак защото тях ги мързи. Вместо това цяло банско сандански се бори за мързеливите гърци да си харчат парите тук. И кое е по добре да работиш много за нищо или да работиш нищо за много? Риториен въпрос, естествено

  29. 29 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 439 Неутрално

    До коментар [#24] от "Netoleraliya?":

    Е наше право ли е да живеем на гърба на гастербайтерите? Гърците са много по напред от нас и ако в тая държава имаше политик да я докара България поне до гръцкото диридже щяхме да го носим на ръце. Как ви звучат пенсия 480 евро, работна заплата 800евро и дълг 100% от БВП - и пенсия 100лв. заплата 400лв. и дълг 50% от БВП. Че той нашия бюджет е по-малък само от дефицита на гърците. А Гърция и на големина и население е долу горе като България.
    И що ви се струва че гърците живеят на гърба на европейците, като 70% от дълга им е към френски и немски банки. Все една аз да кажа че всеки който има ипотеко живее на гърба на банката или на моя депозит в нея. Франция и Германия няма да оставят Гърция, просто Меркел играе популистки за да не загуби проценти на изборите във Вестфалия, защото немците отдавна си знаят че спонсорират ЕС, но не знаят че парите се връщат двойно в Германия заради силната им индустрия.

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  30. 30 Профил на аз
    аз
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#28] от "deforce412":

    отговорът на първия ти въпрос е очевиден-за една и съща работа в чужбина е по-високо заплащането. А в Гърция стандартът е по-висок, защото гърция е на хранилка-от европейския съюз, отделно и пари от германия, отделно американците плащат наеми за базите. Получават 120 милиарда, отделно субсидията от ЕС, отделно наемите за базите, отделно доходите от туризъм. Примерно в Неа Врасна за мизерна стая-гръкът без да си е мръднал пръста, и без никаква работа получава от българския турист за 1 месец доста прилична сума. Туристът плаща високи сума, а гръкът си пие узуто , закупено с евро от българските туристил Цяла северна Гърция е на издръжка от българските туристи

  31. 31 Профил на пак аз
    пак аз
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#29] от "инж. Филип":
    алооо, въобще не е истина, че Гърците са по напред от нас. Гърция живее с германски пари, а ние се оправяме сами в кризата. Всяко едно евро заплата в Гърция за техните чиновници, всяко едно евро за пенсии в Гърция е от милостта на германия. Тези пенсии по 1200 евро в Гърция са от Германския и европейския данъкоплатец, пари на креди или пари като подарък, а не са изкарани от гърците. Още от края на гражданската им война те ивеят на хранилка от запада

  32. 32 Профил на deforce412
    deforce412
    Рейтинг: Неутрално

    Не могат да бъдат укорявани за това че някой доброволно си плаща за стая или каквото и да е друго. Ако е толкова мизерна стаята никой не би трябвало да плаща а го правят. И всички мои приятели ходят на почивки в Туция и Гърция а не в хотелите на работливите наши предпиемачи и са мн по доволни от обслужването.

  33. 33 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 817 Весело

    До коментар [#29] от "инж. Филип":

    А как ти звучи безин 4 лева? А останалите цени Сега обаче цените им ще си останат високи, а доходите им ще се сринат, това е просто незибежно! Тепърва България тръгва по същия път, имам предвид на увеличението на заплатите и цените. За това и така зверски г-н Дянков иска да ни вкара в скапаната чакалня, защото инфлацията е във временен застой у нас, а това е необходим фактор за кандидатстване. В следващите няколко години (предполагам от 2012 нататък) се очаква скок в доходите и инфлацията.
    Та основното, което искам да кажа, че дори да получаваш висока заплата когато самата икономика е зле доходите пак ще си останат ниски на фона на цените... Подобрен проблем има и в Румъния, там вече намалят заплатите, просто защото се надскочиха

  34. 34 Профил на Aх
    Рейтинг: Неутрално

    Инж. Филип, дълга на гърците е към банките, но сега правителствата на Европа / т.е. данъкоплатците/ ще плащат тоя дълг...Нещо май не вдяваш. В такъв случай банките ще си получат парите за сметка на наивниците от севера, решили че в Европа живеят хора с еднакъв манталитет и ценности...

  35. 35 Профил на deforce412
    deforce412
    Рейтинг: Неутрално

    И дали живеят на хранилка или не, са си виновни френските, немски италиански банки които са ги финансирали абсолютно доброволно от алчност да изкарат пари, знаейки че ако фалират ще ги спасят с парите на данъкоплатците. Нали знаеш за баницата кой е лудия.

  36. 36 Профил на пак аз
    пак аз
    Рейтинг: Неутрално


    До коментар [#35] от "deforce412":

    да, ама не-България също дължи на западни банки, и сама си плаща дълга, без рефинансиране, без помощи. През 1997 заради няколко милиарда долара(а не 300 милиарда) трябваще да изтърпим хиперинфлация, затваряне на болници, заплати по 3 долара, и никой, никой не ни помогна не с 120 милиарза, не с 12 милиарда, с 1 долар дори не ни помогнаха. А тея от ядене и пиене без да работят са натрупали 300 милиарда, и сега купона ще продължил Наистина е ннесправедливо-ние винаги в мминалото сме били с Германия- и при първата и прри втората св война-губили сме земи заради тази подкрепа, а не ни помогнаха през 1997, а по времето на двете войни гърците се бият срещу германия -и какво сега от 60 години са на издръжка от запада

  37. 37 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#35] от "deforce412":

    Не може да се разсъждава така, просто защото ако държавните облигации на страна в еврозоната са рискови, то какво остава за друг вид инвестиции... В случая се комбинират няколко много важни фактора - единия е финансовата криза и другия популизма на гръцките правителства, които са използвали тарикатлъци за да прикриват реалните данни за икономиката си и така са успели да бъдат щедри към избирателите си! Подобна политика проведе миналата година и тройната коалиция...

  38. 38 Профил на mapto
    mapto
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    ...и направо си съберете багажа, защото след това няма смисъл да се връщате на работа

    Думите в един език са това, което е безкрайно и изисква най-много усърдие и постоянство. Затова направихме http://lexicum.net
  39. 39 Профил на deforce412
    deforce412
    Рейтинг: Неутрално

    Ами значи това ни е грешката. Не сме се възползвали от "несправедливостите". Мисля че всеки би предпочел да живее с гръцка заплата справедливо или не отколкото с такава равна на половин гръцка пенсия. Справедливо ли е нашия бизнес да дава заплати, с които може да се покрие един наем на гарсониера, да крие данъци. Щом се позволява всеки ще се възползва. Само глупак не би. Че е несправедливо е ясно но той живота си е несправедлив, Америка справедливо ли консумират на кредит. В случая с ние и тях те живеят несправедливо добре, а ние справедливо зле. Кое е за предпочитане между двете?

  40. 40 Профил на deforce412
    deforce412
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#37] от "nqma zna4ka koi":

    Сами са си воиновни европейците не са създали механизмите да се предпазят от подобни хитреци. Това което са правили са го правили и други и би трябвало да се наказва сурово. Не ги подкрепям гърците, това е пресъпление но за това което са си позволявали лудия е този който им е дал баницата. Защото сега ще платят европейските данъкоплатци, които тези пари няма да могат да бъда върнати.

  41. 41 Профил на хихихи
    хихихи
    Рейтинг: Гневно

    Само "инж.Филип" знае какво пише!
    Всички останали изказали се по темата са или роби в Гърция,или турчаля,или скопски маймуни!

  42. 42 Профил на анонимен
    анонимен
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#40] от "deforce412":

    Виж-тези пари са кредит, никъде не пише, че са помощ.Интересно ми-при 300 милиарда дълг-тези 120 милиарда ще увеличът ли дълга на 420 милиарда, или ще се ползват за плащане по старите дългове-тоест няма да им нарасне дълга?

  43. 43 Профил на Агенция АНАЛлиз
    Агенция АНАЛлиз
    Рейтинг: Любопитно

    До коментар [#42] от "анонимен":

    Това си е рефинансиране....
    С прости думи тези на които Гърция дължи пари отпускат нов заем с лихва 5% за да успее да си покрие траншовете през следващите 3 години. Тези 120 млрд са само на хартия , тоест няма да се влеят в икономиката на Гърция.

  44. 44 Профил на Агенция АНАЛлиз
    Агенция АНАЛлиз
    Рейтинг: Весело

    А ето и първите радостни новини за България ....

    Според предварителните оперативни данни и оценки за изпълнението на Консолидираната фискална програма приходите през месец април превишават разходите с около 213 млн. лв.на месечна база. Този резултат потвърди предварителните прогнози за стабилизиране на фискалната позиция през месец април и постигане на положително бюджетно салдо на консолидирано ниво.
    За първи път миналия месец излизаме на плюс с около 200 мнл. , да се надяваме че и следващите месеци ще са положителни и аз вярвам , че в края на годината ще се вместим в 3-те % дефицит.

  45. 45 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 817 Весело

    До коментар [#40] от "deforce412":

    Не се забуждавай - европейците много добре са знаели за какво иде реч! Просто са им давали едни пари, които гърците са им връщали като са купувал ненужна военна техника и бог знае още какво и по този начин са стимулирали растежа в Европа, сега обаче идва ред да си ги заработят... От друга страна пък евопейските данъкоплатци не са длъжни да поемат тежеста на гръцката икономика и тук идва момента дали ще има еврозона или не... Дали всяка страна ще играе сама за себе си или ще има ЕС...
    От цялата работа според мен спечелиха единици хора както в Европа така и в САЩ, а моделът е сходен с националния у нас с държавните поръчки... Който е бил близо до властта и е разполагал с голям финансов ресурс е спечелил задължително и много... или така наречената олигархия, но на световно ниво. Това всъщност е някакъв дефект на капитализма, който трудно ще може да бъде преодолян вече има и доста теории за бъдещ крах на паричните системи, но лично на мен ми се виждат нереални

  46. 46 Профил на EU
    EU
    Рейтинг: Неутрално

    Защото Социализъм.

    Гърция беше вън от Социалистическия лагер и неговите антикапиталистически и капиталистически соц "хубости".

    Това й позволи да поддържа сравнително добър стандарт,
    и илюзии.

    Впрочем, не само чрез Втората световна война, но и през предните войни, геополитически Гърция е несправедливо "поощрена" за сметка на България.

    Нормална България, тоест Суверенна България преди 1944,
    все пак е била една от най-бързо развиващите се държави в Европа. Защото в нормална среда Българите са интелигентни и трудолюбиви.

    През 1944 съветският социалистически фашизъм разрушава суверенна България и налага тоталитарна марксистка диктатура.

    След 1990 няма лустрация, няма денацификация... има по-нататъшно разграбване на България от социнтернационалната метастаза.

    Гърция съвсем не е имунизирана срещу социализъм.
    Който, впрочем, е фалшификация на демокрация.

    А гърците се гордеят, че са умели лъжци. Класически клиничен случай. На самозомбиране...

    deforce412
    * 28

    Това с мързела е спорна тема. Ако сравниме бвп на човек какво излиза, кой е мързела.

    И защо толкова много българи притиснати от немотията тук отиват във фалиралата Гърция да си търсят прехраната при тях

  47. 47 Профил на наблюдател
    наблюдател
    Рейтинг: Весело

    Бюджетът с излишък за април

    Приходите в бюджета през месец април превишават разходите с около 213 млн. лв. на месечна база.

    Ето това се казва отговорна политика България се стреми да се справя без заеми и харчи това което си изработва. А съседните страни имат в пъти по голям дефицит от нашия и разчитат на заем след заем. Освен за Гърция , това се отнася и за Румънците , които не успяха да издържат и взеха 12 млрд заем от МВФ и въпреки това имат дефицит около 8 % , докато в БГ е 3.9% и то без никакви заеми.

  48. 48 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    егати и циганорите са на снимкаста ..

  49. 49 Профил на ВИИ Крал Мас
    ВИИ Крал Мас
    Рейтинг: Весело

    Да, инж. Филип е Осъзнат пролетарий, което го извисява над останалия матриал.

    хихихи
    Гневно
    * 41

    Само "инж.Филип" знае какво пише!
    Всички останали изказали се по темата са или роби в Гърция,или турчаля,или скопски маймуни!

  50. 50 Профил на анонимен
    анонимен
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#43] от "Агенция АНАЛлиз":

    Ясно, но име нещу друго- ти казваш, че гърците с тези 120 милиарда ще си погасяват старите кредити, тоест това е рефинансиране. Но Гърците имат и свои други разходи-60 милиарди за заплати на чиновници, за пенсии, образование и други. Е да но от техните данъци ако не ги съберат тези 60 милиарда, интересно какво става-пак ли теглят кредите за текущо плащане на бюджетните им разходи.Знаем, че освен кредитите от ЕС получават и около 10 милиарда годишно директни субсидии-които не подлежат на връщане плюс техните данъци(все пак имат и данъчни приходи)-дали ще съберат 60 милиарда за текущите им разходи

  51. 51 Профил на Снимката
    Снимката
    Рейтинг: Весело

    Товарищ Джугашвили Сталин, вожд на световното социал-работническо движение, притежавал такива мустаци.

    Примерът е заразителен.

    Адолф Хитлер, друг бивш вожд да световното социал-работническо днижение, дълго се колебал дали да брадяса в стил Ленин или в стил Сталин.

    Към 1922 година обаче Ленин бил почти минало,
    а към 1933 година още повече.

    Така Адолф избрал мустачки а ла Сталин.

    П.С.
    Навярно не без силно влияние са били и мустаките на Ататюрк.

  52. 52 Профил на наивник
    наивник
    Рейтинг: Весело

    Колеги, вече го казах няколко пъти, гърчоците стачкуват 48 часа, за да си слеят гергьовденските празници и да не бачкат. Тва е. Иначе ще продължат да живеят по-добре от нас. Сори, ама тва си е.

  53. 53 Профил на ас със с
    ас със с
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#52] от "наивник":

    бе ти си голям наивник

  54. 54 Профил на stefani
    stefani
    Рейтинг: Неутрално

    малко ли са наште заеми, затова сме на борд МВФ ни диктува заплати и пенсии.още ли да вземаме ?данъкплатеца праща а мафията краде,трупа в банки живее нашироко бедния умира всеки ден ,богатия само веднъж .гъците са по-прости но и най-простия е по-хитър от нас,живях 1 год.там и видях колко са мързеливи .от тях започва разпадането на ЕС утопия като комунизма...Търтеите ще разбунтуват европейците и мафията.

  55. 55 Профил на хихихи
    хихихи
    Рейтинг: Любопитно

    Някои се опитват да сравняват Гърция с България,но не им се получава,защото Гърция просто има проблем в момента,но тя е много,ма много по-напред от България по всички показатели и на някои може да не ви се иска да е така,но Гърция мери пишка с богатите страни,а България с Румъния и Украйна.
    И златото и бронзът са жълти,но се намират на различни места в Менделеевата таблица и имат огромна разлика в цената!

  56. 56 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 439 Неутрално

    Всеки, който си мисли че Гърция е по-зле от България, е пълен наивник.

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  57. 57 Профил на хаха
    хаха
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#55] от "хихихи":

    алооооооооооу Гърция ли е богата, а. Какво богатство бе. Да натрупаш вънщен дълг от 300 милиарда. Техните заплати са пари на заем

  58. 58 Профил на без милост
    без милост
    Рейтинг: Гневно
  59. 59 Профил на VB
    VB
    Рейтинг: Неутрално

    Чудесен повод за уволнение ))

  60. 60 Профил на наивник
    наивник
    Рейтинг: Любопитно

    Ама, колеги, не си пекат добре агнетата, да знаете- сухо и безвкусно. Иначе- кокреци, магирица и прочее- става. Най са добри в това да ти сложат маса, хлебец, вода- студена, абе добри са хората като гарсоня, мдааааааа. Там ги бива и с десетилетия преди нас- добри са. Мдааааа

  61. 61 Профил на хихихи
    хихихи
    Рейтинг: Любопитно

    До коментар [#57] от "хаха":

    Гръцките граждани са поне 5 пъти по-богати от българските!
    Проблем има гръцката държава заради многото си държавни чиновници,но като ги поразредят и им изтърсят джобовете,след 3-4 години държавата ще се възстанови бързо,защото тия въпросни милиарди са в Гърция .
    Гърция е най-малката държава успяла криво ляво да организира Олимпиада.

  62. 62 Профил на хихихи
    хихихи
    Рейтинг: Любопитно

    До коментар [#57] от "хаха":

    Гръцките граждани са поне 5 пъти по-богати от българските!
    Проблем има гръцката държава заради многото си държавни чиновници,но като ги поразредят и им изтърсят джобовете,след 3-4 години държавата ще се възстанови бързо,защото тия въпросни милиарди са в Гърция .
    Гърция е най-малката държава успяла криво ляво да организира Олимпиада.

  63. 63 Профил на hahaha
    hahaha
    Рейтинг: Весело

    До коментар [#55] от "хихихи":

    Ако аз съм английски комарджия и инвестирам назаем 1 000 000 евро в Балканите (; екзотика , къде бих инвестирал , в България с голям риск и доходност 7% или Гърция с по-малък риск и доходност от 3% . Всеки сам си определя политиката . Ние и сега плащаме високи лихви , а Вие можете ли ?

  64. 64 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    Пожизнено задлъжнял

    Като изключим това, че е мъж, Гоноо Лао Кол е типичният средностатистически днешен роб (по негова молба съм променил първото му име). Както огромното мнозинство от робите по света, Гоноо е заробен заради дълг в Южна Азия. Той работи в индийска каменна кариера и както повечето останали роби, Гоноо е неграмотен и не познава индийските закони, които забраняват неговото положение и предвиждат санкции срещу господаря му. Неговата история, разказана ми в повече от десетина разговора във високата му 1.20 м колиба, покрита с камъни и трева, представя обратната страна на "индийското чудо".

    Гоноо живее в Лохагара Дал, забравен кът на Утар Прадеш, северноиндийски щат, населен от 8% от бедните на света. Срещнах го една вечер през декември 2005 г., докато вървеше с двадесетина други работници в окъсани кирливи дрехи. Зад тях беше кариерата. В тази дупка Гоноо, член на исторически онеправданото племе кол, работеше със своето семейство по 14 часа на ден. Инструментите му бяха прости - грубо издялан чук и желязна вила. Ръцете му бяха покрити с мазоли, а върховете на пръстите му - протъркани.

    Господарят на Гоноо е висок, як и намусен строителен предприемач на име Рамеш Гарг. Гарг е един от най-богатите хора в Шанкаргар, най-близкия по-голям град, основан от британския Радж, но сега управляван от близо 600 каменодобивни фирми. Той печели парите си, като заробва цели семейства и ги принуждава да работят без друго възнаграждение освен дажбите от алкохол, зърно и минимално заплащане, колкото да оцелеят. Единственото нещо, за което ги използва Гарг, е да превръщат камъните в силициев пясък, използван за производство на цветно стъкло, или в чакъл за пътното строителство и баластра в бетона. Занимаващият се с въпросите на робството учен Кевин Бейлс изчислява, че един роб в американския Юг през ХIХ век е трябвало да работи 20 години, за да изплати цената, на която са го купили. Гоноо и останалите роби като него започват да изкарват печалба за Гарг след период от 2 години.

    Всеки мъж, жена или дете в Лохагара Дал е роб. Но поне на теория Гарг нито ги е купил, нито ги притежава. Те отработват дългове, които за мнозина от тях са започнали със суми от под 10 долара. Но лихвите се трупат до над 100% годишно по тези места. Повечето от дълговете обхващат минимум две поколения, макар че нямат никакво юридическо основание по съвременните индийски закони. Те представляват фикция, която Гарг скалъпва чрез измама и поддържа чрез насилие. Семенцето, от което е поникнало робството на Гоноо, например е заем на стойност 62 цента. През 1958 г. неговият дядо взел назаем тази сума от собственика на фермата, в която работел.

    Три поколения и трима господари по-късно семейството на Гоноо си остава поробено.
    ========================================
    тези нагли гърци ги очаква или и внуците им да им плащат задълженията или да се изолират като куба ....

  65. 65 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    До коментар [#61] от "хихихи":

    Гърция е най-малката държава успяла криво ляво да организира Олимпиада
    ===============================
    въпреки ,че не ги харесвам , трябва да им се признае ,че поне олимпиадата им беше много добре организирана .....въпреки проблемите и забавянията се справиха и завършиха навреме за олимпиадата обектите .......

  66. 66 Профил на Логично
    Логично
    Рейтинг: Неутрално

    Европа губи търпение с Гърция, предупреди австрийският финансов министър
    04 май 2010 | 12:47 | Агенция "Фокус"
    Виена. Европа губи търпение с Гърция, заяви финансовият министър на Австрия Йозеф Прьол на фона на нова вълна от протести в Атина срещу мерките на гръцкото правителство за съкращаване на разходите, предаде АФП.
    „Относно протестите в Гърция, аз, заедно с останалата част от Европа, съм близо до края на търпението си”, заяви Прьол.
    Гръцкото правителство трябва да поясни пред населението на страната, че мерките за икономии са абсолютно необходими за подпомагане на излизането на Гърция от кризата, призова той.

  67. 67 Профил на Маратонката
    Маратонката
    Рейтинг: Гневно

    Паликаритата май стават пролетарита !!!!!!!!!!!!

  68. 68 Профил на naglec
    naglec
    Рейтинг: Неутрално

    а сега май вас ви блокираха. де сега да ви бяха останали паричките дето ги проиграхте в казината по границата докато нашите шофьори мръзнаха като кучета.

  69. 69 Профил на igeorge71
    igeorge71
    Рейтинг: 423 Весело

    До коментар [#5] от "садфасдф":

    Така е, ама да не искаш да кажеш, че сега и някой друг ще тря6ва да плаща. Неееееее, ще си плащат гърците Ама то не става със стачкане, а с 6ачкане. За туй иде реч. Няма значение, кой конкретно е виновен все е грък. Щото грешките на правителствата ги плаща народа - тези които са си ги из6рали
    Справка - България.
    И още, ако знаеш че родителите ти изкарват по 1 000 лв месечно, но ти дават дневни по 100 лв на месец, няма ли да ти светне нещо в главата. И ако не друго поне да попиташ откъде идват тези пари. Ако не ти отговорят стачкувай докато не получиш инфо. Пък после решавай дали да се възползваш от ситуацията.

  70. 70 Профил на д.р Гьобелс
    д.р Гьобелс
    Рейтинг: Весело

    Кажи го 100 пъти.

    Така се ражда Истината

    /така я раждаме/

    наивник
    Весело
    * 52

    Колеги, вече го казах няколко пъти...

  71. 71 Профил на д
    д
    Рейтинг: Неутрално

    А всъщност тези мерки въобще не са чак толкова строги, 13-та и 14-та заплата остават, като сумарно са 1000 евро (преди са били повече). Заплати и пенсии се замразяват, но не се казва че се намалят. Единствено ще им падне покупателната способност доста по отношение горива, алкохол, цигари и цялостно заради ДДС-то. Ама там имат 3 ДДС-та и това с 23 е най-високото. С други думи купонът в Гърция си продължава, макар музиката да е малко по-тиха, а Германия, Франция и компания ще продължат да плащат.

  72. 72 Профил на A
    A
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#65] от "capitalist":

    И аз не те харесвам, но ти чета простотиите.

  73. 73 Профил на igeorge71
    igeorge71
    Рейтинг: 423 Неутрално

    До коментар [#65] от "capitalist":

    Е те точно затова сега ще ручат жа6етата. С 10 млрд евро имар съмнение че и 6ългарите ще могат да организират една не лоша олимпиада.
    Но след това идва тежкото и трудното.
    Да из6иеш парите. Също така да осигуриш нормална натовареност на изградените спортни съоражения.
    Дори и да не носят печал6а поне да се самоиздържат.
    Всичко останало е мегаломания чуство за малоценност и 6олни ам6иции

  74. 74 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 828 Неутрално

    Държавните служители в Гърция стачкуват защото:

    - ще им отнемат бонусите, които получават за редовно идване на работа/без закъснения/, за работа с компютър, за не пушене в работно време
    - ще спрат пенсиите на разведени и неомъжени дъщери, чийто родители са държавни служители и са починали.
    - ще се закрият комисиите, които отговарят за пресъхнали преди 30 години езера.
    - ще им спрат 13та и 14 та заплата,която получават задължително, като 50% от 13 получават по Великден а другата половина, като излизат годишен отпуск. 14та заплата цялата се дава по Коледа. Все пак им остават около 1000 евро на година.
    - ще им намалят малко заплатите и вече няма да вземат около 5000 евро на месец заедно с бонусите.

  75. 75 Профил на мангала
    мангала
    Рейтинг: Неутрално

    Добре са те,страдат,ако може да се каже,защото живот са си живяли.А ние умниците страдаме,защото 20год. като умрели сме живяли,кой е по добре?Ще им се вдигнат цените,но ще вземат хубави заплати,а ние отворковците ни вдигат цените,а си рипаме с малките заплати.Кой е по добре?

  76. 76 Профил на jacpot
    jacpot
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Незнам къде е истината, но такива сравнения по добре по зле в случая са странни.Да взимат повече но и плащат повече.Аз уважавам гръцкият народ, но немога да разбера защо техните правителства не са далновидни за народа си.Сигурно много хора биха се измяли на тази реплика, но така мисля аз. Как за повече от 30 години откакто Гърция е членка в Европейският съюз неможа да направи една модерна икономика? защо частният бизнес не едобре развит като в Германия, Франция и тн.? Никога не са имали комунистически режим, не са правили некакви грандиозни преходи и въпреки това не са икономиката която би трябвало да бъде.И защо гръцкият народ вдига стачки когато няма пари , а когота има всичко е ОК?

    jacpot
  77. 77 Профил на хихихи
    хихихи
    Рейтинг: Неутрално

    Когато гърците идват в Сандански на секстуризъм,Меркел ще им плаща пътните,Саркози - нощувките,а Обама(МВФ) - дневните!

  78. 78 Профил на igeorge71
    igeorge71
    Рейтинг: 423 Неутрално

    До коментар [#55] от "хихихи":

    До преди точно 30 години мерихте и вие пишки, ама с лилипутите. Щото тогава България 6еше такъв надървен хуй за вас, че въо6ще не ви и минаваше през акъл да си го мериме.
    Много ти е къса и из6ирателна паметта. Или си много млад да ги знаеш тези неща. След това дойде ЕС и потече рога на изо6илието за вас.
    И въпреки това накрая се осрахте яко. Спор няма, че сега сте по-до6ре.
    Ама дали ще е така след още 30 години? На нас (останалите от Балканите) сте ни пределно ясни и трудно можете да ни за6лудите. В крайна сметка делим мегдан от векове с вас.
    Ама сега вече ви раз6раха и останалите - онези 6лагодарение на чиито пот и труд сте толкова до6ре - и 6езгрижното слънчево лято е на път да свърши. Да ви видя тогава как ще се оправяте.
    Българинът може да е всякакъв ама знае две и двестта. Да му мислят тея дето знаят само 200.
    Пардон 300 млрд. 6яха, нали?

  79. 79 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1138 Любопитно

    Гърците дръпнаха пред България след 80-те години когато ЕС започна да налива милиарди всяка година в строеж на всевъзможна инфраструктура. Истината е тази, че те (Гърците) бяха приети в ЕС по-бедни и от нас и по чисто политически причини а не "по заслуги". Сега от цялото това лапане нещата загрубяха! Едно е да наливаш пари в държава от чиято икономика не зависиш. Те само си харчат паричките по схема - 40% за магистрала, 60% за лични нужди! Друго е да ти прецакват единната валутна система!

  80. 80 Профил на Мързелив
    Мързелив
    Рейтинг: Неутрално

    Я едни мързеливи балканци призовават към трудолюбие други мързеливи баканци. Смех!!!!!!!!!!

  81. 81 Профил на Михал
    Михал
    Рейтинг: Неутрално

    Тикви, кога двеста хиляди гъркини дойдат у нас да ви гледат възрастните родители или да ви копат лозето ми се обадете. Погребвате ги тия гърци от една година, ма българите оттам не се връщат и не виждам никакъв наплив на гърци за насам. Айде укротете си малко дивата балканска злоба и се запитайте защо е така.

  82. 82 Профил на яни
    яни
    Рейтинг: Неутрално

    такае №29 но дали БГ тапанарите могат даго асимилират това даим да плачат на чуш гроб само да драскат простотий .браво на ЕЛАДА така се отстояват права ане БГ дивотия винаги ще във калта...

  83. 83 Профил на лесно
    лесно
    Рейтинг: Неутрално

    Еми не ходете на екскурзии в Гърция, бе, то му има лесното. НЕ КУПУВАЙТЕ ГРЪЦКИ СТОКИ, НЕ ПОЛЗВАЙТЕ УСЛУГИ НА ГРЪЦКИ ФИРМИ. Нека те купуват от нас - ние НЕ! После ще видим кой кой е...

  84. 84 Профил на edin
    edin
    Рейтинг: Неутрално

    Не разбирам защо някои злорадстват. Това е май синдрома "Вуте"
    Не намирате ли , че проблемите в Европа намаляват шанса ни поне малко да се замогнем и ние като държава/ то индивидуално някои станаха срамно богати/
    Балканските нрави в Гърция са много силни - подкупа, връзкарството липса на дисциплина... но това е вина на управниците!!! Те водят нацията!
    Гърците са умен и ХИТЪР народ. Те са измислили демокрацията и едва ли ще се примирят с диктатурата на едрия олигархически капитал. Западния свят сега е изправен пред разрушителната сила на собствената си рожба - корпоративния капитал.

  85. 85 Профил на msl
    msl
    Рейтинг: Неутрално

    Облякъл се Илия, погледнал се - пак у тия.
    Същата поговорка - на Гръцки език:
    Сега сме вътре 300, а след 3 години 3000
    сега пенсия 3000, а след 3 години 30000 ЕВРО

  86. 86 Профил на минаващ
    минаващ
    Рейтинг: Весело

    Тъпан, никой не ти ще хилядите гъркини.

    Има, има гръцки преселници в България. Има и в обратна посока. Нищо чудно. Тракия е Тракия, България е България, Македония - Македония.

    А не - новоизмислената през 19 век нация Гръция, малко по-стара от БЮРОМ.

    Михал
    * 81

    Тикви, кога двеста хиляди гъркини дойдат у нас да ви гледат възрастните родители или да ви копат лозето ми се обадете. Погребвате ги тия гърци от една година, ма българите оттам не се връщат и не виждам никакъв наплив на гърци за насам.

  87. 87 Профил на Европеец
    Европеец
    Рейтинг: Неутрално

    Ако погледнем размерите на двете икономики, гръцката и българската, сравнението даже не е между Фиат и Трабант, дето четох някъде, а между Фиат и циганска каруца.

    Първата прави годишно 250 млрд евро (плюс още 60-70 млрд „сива” сенчеста икономика, която не плаща данъци и се чудят как да я прихванат),

    Другата - 34 млрд евро, т.е. 8 пъти по малко!!

    Гърция има 120 млрд евро бюджет (2009).
    Ние имаме 17 млрд лева (лева, не евро!) заложени приходи за тази година, които няма да успеем да изпълним. Имаме също заложен към 34 млрд лева БВП, който също няма да се реализира.

    При 300 млрд евро дълг, гърците имат 1.25 заеми спрямо БВП на годишна база.По същият показател, нека сметнем- при 37 млрд (евро) какъв е нашият коефициент. И това е спрямо БВП, при бюджет се удвоява.

    При тях се режат проценти от 13-та и 14-та заплата, годишни премии и какво ли още не. Това спестява милиарди на бюджета. При нас се реже и без това свитата до 300-400 лв заплата на държавният служител, който като го изхвърлят на улицата няма къде да отиде.

    Т.е., те ИМА ОТ КЪДЕ да режат.
    Ние само мизерстваме, и се чудим защо протестират, за да не си загубят привилегиите.

    Колкото и да си тракаме по европейския паваж, Фиатът ще бъде ремонтиран и ще продължи напред, преди даже да сме се доближили до него.
    Далеч по-умното би било да слезнем от хилядолетното возило и да намерим нещо с мотор, вместо да трупаме изоставане.

    Но тогава няма да са ни нужни доморасли кръчмарски икономисти, които се увличат по злорадство срещу една страна, където отиват нашите гурбетчии - а не изпраща гурбетчии тук! (а да не говорим за просията- нема ни едно гръцко кръстовище, където да не срещнеш еднокрак бг-мангасар!!)

  88. 88 Профил на А
    А
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#84] от "edin":

    Браво бе приятел, каза им го. И какво от това, няма да те разберат, не искат да те разберат. Голяма част от пишещите са служители в държавни или общински служби или неуспели собственици на малки фирмички. Те са злобно настроени срещу всеки, срещу всички. Сега е редът на Гърция за оплюване, утре ще са други. Плюейки другите, те се зареждат с измамно някакво самочувствие. Как да си признаят некадърността, та това за тях е немислимо, и затова от сутрин до вечер (до около 17:00 часа) са хипер активни. Тъй като естеството на работа ми е такова имам доста добри наблюдения.

  89. 89 Профил на А
    А
    Рейтинг: Весело

    До коментар [#86] от "минаващ":

    За нас си е Елада, а не латинското Гърция. И да прав си, като Гърция е позната от началото на 19 в, но като Елада е доста старичка, а. Така, че млади момко, по-полека с изцепките, залягай над тетрадките и не се изказвай неподготвен.

  90. 90 Профил на EU
    EU
    Рейтинг: Неутрално

    Синдром Гръцко Моше...

    Значи, гърците са умен и ХИТЪР народ който измислил демокрацията...
    но са виновни само политиците им... и Вуте.

    Не остана кой да вярва на подобни простотии.

    Демокрация значи Народно Самоуправление.

    Което значи и Народна Отговорност.

    Отделно, че идеализирате "демокрацията" в Гърция а тя изобилства със свои шовинистични, фашизоидни, социалистически, анархистични, а и хунтови, изпълнения.

    Това са хронични антидемократични тенденции. Съчетани с пословичен култ към лъжа и експлоатация.

    Покай се и моли Вуте за прошка.

    edin
    * 84

    Не разбирам защо някои злорадстват. Това е май синдрома "Вуте"

    Не намирате ли , че проблемите в Европа намаляват шанса ни поне малко да се замогнем и ние като държава/ то индивидуално някои станаха срамно богати/
    Балканските нрави в Гърция са много силни - подкупа, връзкарството липса на дисциплина... но това е вина на управниците!!! Те водят нацията!
    Гърците са умен и ХИТЪР народ. Те са измислили демокрацията...

  91. 91 Профил на минаващ
    минаващ
    Рейтинг: Весело

    Учи, говедарче. За теб може да е Елада и всякаква,
    но светът познава Тракия, Троя, България, Македония, Рим, Гърция, Пелопонес...

    Говорейки за национални държави или империи, имало е древна Македония,
    имало е Рим, имало е България... признати в Европа и далеч.

    Имало е географски регион Гърция и гръцко природонаселение,.. прав си.

    Едва през 19 век Англия, Русия и Турция се смиляват и зачеват гръцки парламент на остров Корфу.

    Преди това Русия се опитва да подскокороса гръцко антитурско въстание в Букурещ, но естествено се получило Българско въстание.

    Съжалявам, но древна гръцка национална държава не е имало, още по малко тогава е имало нация Елада.

    БЮРОМска ви работа...

    А
    Весело
    * 89

    До коментар [#86] от "минаващ":

    За нас си е Елада, а не латинското Гърция. И да прав си, като Гърция е позната от началото на 19 в, но като Елада е доста старичка, а. Така, че млади момко, по-полека с изцепките, залягай над тетрадките и не се изказвай неподготвен.

  92. 92 Профил на А
    А
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#90] от "EU":

    А теб яко те пере синдрома на "Хейт". Кого да моли за прошка, ти чуваш ли се какви ги редиш. Самочувствието и назидателният ви тон предполагат едно развито общество, с висок жизнен стандарт и т.н. Точно вие не се обаждайте, вижте как да да се измъкнете от блатото, в което сте затънали от 65 години вече. Аман от твърдоглавци вече.

  93. 93 Профил на А
    А
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#91] от "минаващ":

    Ти определено си природонеинтелигентен. Историята я четеш като дявола евангелието. Стой си там, като ти е удобно, няма проблем. И на прасето му е удобно в кочината. Ние сме писали историята, сега дойде ти от степите да ни я обясняваш. Що ли се занимавам с теб?

  94. 94 Профил на Реалист
    Реалист
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#87] от "Европеец":
    Казал си го много точно!!!!!!!!!!

  95. 95 Профил на EU
    EU
    Рейтинг: Неутрално

    Синдром Гръцко Моше...

    Хем гръцкият народ бил умен и ХИТЪР, и измислил демокрацията, хем не бил виновен той, а само неговите политици... и Вуте.

    За сведение, Демокрация значи Народно Самоуправление.
    Съответно демокрацията е Неотделима от народна Отговорност.

    Гърция има свои собствени недемократични тенденции - шовинистични, фашизоидни, социалистически, анархистки.

    Покай се и се извини на Вуте.

    edin
    * 84

    Не разбирам защо някои злорадстват. Това е май синдрома "Вуте"

    Не намирате ли , че проблемите в Европа намаляват шанса ни поне малко да се замогнем и ние като държава/ то индивидуално някои станаха срамно богати/
    Балканските нрави в Гърция са много силни - подкупа, връзкарството липса на дисциплина... но това е вина на управниците!!! Те водят нацията! Гърците са умен и ХИТЪР народ. Те са измислили демокрацията...

  96. 96 Профил на burgas73
    burgas73
    Рейтинг: 233 Неутрално

    до jacpot (76)
    .... Аз уважавам гръцкият народ, но не мога да разбера защо техните правителства не са далновидни за народа си...

    Позволи ми лека корекция - значи, представи си една спирала. Двете сили (ПАСОК и Нова Демокрация) се "редуват" във властта. Която е в опозиция, с диво настървение обещава преди изборите ръст в соцблагата. Номерът почти винаги сработва. И така от около 35 г. От 1981, когато ги взеха в ЕС, са получили сумарно най-големи субсидии от членките. Е, с тези пари политиците "купуваха" избирането си. Мислеха, говоря за политиците, че тази "игра" може да продължи дълго, защото при толкова сериозни заеми кредиторите не могат да допуснат длъжникът (държавата) да "умре". Тези 120 млр. са новата поредна доза лекарство. А гърците реват днес на умряло, защото им казаха в очите, че сладката "хава" няма как да продължи, противното води до икономически взрив. Но "улицата" реве НЕ, нито крачка назад от ИЗВОЮВАНИТЕ права!

  97. 97 Профил на минаващ
    минаващ
    Рейтинг: Неутрално

    Свиня от кладенчова вода не разбира...

    Спор няма, че сте писали фалшиви истории.
    Нали с това се гордеете. С това сте известни.

    Българите са местни Траки от времето на Орфей.

    Колкото за следващите векове, запазени са прилично надеждни източници.

    The Time Tables of History, by Bernard Grun

    Europe, by prof. Norman Davies

    ...

    Не грухти, а чети.

    А
    * 93

    До коментар [#91] от "минаващ":

    Ти определено си природонеинтелигентен. Историята я четеш като дявола евангелието. Стой си там, като ти е удобно, няма проблем. И на прасето му е удобно в кочината. Ние сме писали историята...

  98. 98 Профил на А
    А
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#97] от "минаващ":

    Свиня от кладенчова вода не разбира... тук определено визираш себе си. И не се отказвай толкова лесно от конската опашка бе мухльо.

  99. 99 Профил на А
    А
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#96] от "burgas73":

    Да, макар че не е лицеприятно, все пак това е истина. Така представени нещата ги приемам, но да се появяват сульо и пульо и да подхвърлят обиди не го приемам. Естествено , получи + от мен.

  100. 100 Профил на Леле каква драма!! тц тц
    Леле каква драма!! тц тц
    Рейтинг: Весело

    Значи драмата е много, много сериозна.
    Пенсионерите с над 2500 евро ще получават само 12 пенсии (а тези с под 2500, както преди- 14). Дори и след идването на лошия фонд
    При служителите със заплати до 3000 евро остават 14 заплати (тези с над 3000 остават само на 12 заплати), но 13-тата и 14-тата стават съответно 500 (Коледа) и 2х 250 Евро (Великденска заплата и Юлската-Отпускарска)

    Ох, колко ми е жал за съседите....





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK