В Русия предлагат затвор за наркоманите

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (83)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1383 Неутрално

    Есть человек есть проблема. нет человека нет проблемы. Не че хората там ще се излекуват от зависимостта , дори напротив , ще се усили , а и нищо чудно и да умрат там , но това ще е поредното кърваво зрелище за народа. Това няма да намали наркоманията , но хората с патриархално съзнание ще знаят ,че има и ще гледат свирепи наказания за наркоманите. Кърваво зрелище нищо повече.

    Тия стават точно като страна от третия свят. И там за актове, които никой не оправдава, се издават свирепи наказания. За изневяра , за алкохол , за неспазване на остарели норми и т.н.. В тези общества не е важно да решиш проблема , важно е да не са нарушение порядките на архаичното обществено мислене.

    15.02.1989 - 07.02.2018
  2. 2 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 910 Неутрално

    До коментар [#1] от "Karelson":
    Ни одна новость про Россию не обходиться без твоего критического коментария. Даже Альен уже превзошел.
    наверное у тебя на компе стоит звуковое напоминание, и если на форуме появляеться слово "Россия" у тебя сразу появляеться возбуждение.
    Спокойней надо относиться. В любом случае, даже если ты платный агент, ты не получаешь так много денег, чтобы постоянно сидеть на форуме, а если ты бесплатный, то тогда это даже немного глупо - быть заочным критичным специалистом по России.

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  3. 3 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4296 Неутрално

    До коментар [#2] от "Vili":

    Кагебист, не обсъждай другите форумци, а пиши по темата. Егати средновековната държава е Раша, нямам думи.

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  4. 4 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 897 Неутрално

    ПИЯНИ ОЛИГОФРЕНИ С ФУРАЖКИ.

  5. 5 Профил на Vili
    ****

    Този коментар беше изтрит в 09:00 на 01/07/2010 от неговия автор.

  6. 6 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1383 Весело

    До коментар [#2] от "Vili":

    Ако прочетеш малко от Карел Чапек ще видиш какво пише той за комунизнма - най-отличителния му белег е ,че не допуска инакомислие. Естествено можеш да приемеш ,че Чапек е писател-провокатор , понеже не се учи в училище

    15.02.1989 - 07.02.2018
  7. 7 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 910 Весело

    До коментар [#3] от "g_t":
    Господин ЦРУшник.
    Это не я занимаюсь обсуждением форумцев, это русофобы занимаються словесным онанизмом и обсуждают Россию соревнуясь между собой, кто больше и кто чаще назовет её отсталой, азиатской, алкашной и т.д и т.п.
    Если ты найдешь, хоть 1 пост Карельсона за последние 6 месяцев, где он не издевался над Россией, то я готов извиниться.

    П.С. Я думаю, что "Дневник" можно просто сделать для русофобов маленькую опцию. Все слова которые имеют отрицательное значение автоматически присоединяються к слову Русия, когда русофобы авторизируються на форуме.
    Ладно, пора работать. Русофобам - приятного дня.

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  8. 8 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1383 Весело

    До коментар [#5] от "Vili":

    Имаш ли да кажеш нещо по темата или си дошъл само за да се изакаш , както обикновено ?

    15.02.1989 - 07.02.2018
  9. 9 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 910 Неутрално

    До коментар [#6] от "Karelson":
    Упс. Маленькое добавление.
    Карельсон, коммуняга - это ты. Нормальные люди живут, работают и растят людей. Только коммунягам хочеться "защитить негров" и залезть в чужие дела. Россия - не твоё дело, а моё, я лучше тебя знаю её.
    Ты специалист по Украине. Чем читать Чапека, лучше ознакомься, как при Ющенко выросла наркомания и СПИД на Украине. По темпам развития Украина стала лидером.
    Всё...Точно работать.

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  10. 10 Профил на Abadobata
    Abadobata
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Русия в момента имат над 2 000 000 (ДВА МИЛИОНА) наркомани.

    От къде ще намерят затвори да ги затворят всичките?

  11. 11 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1383 Весело

    До коментар [#10] от "Abadobata":

    Ще поправят туй онуй в сибир. Имат опит

    15.02.1989 - 07.02.2018
  12. 12 Профил на zritell
    zritell
    Рейтинг: Неутрално

    Жестоки коментари и безпричина обиждащи Русия!
    Според мен този закон не трябва да се приема. Със затвор болест не се лекува. Може само да се разкрасява страната като се скрият грозните картини с наркомани. Обществото трябва да се бори по друг начин с наркоманията.

  13. 13 Профил на Abadobata
    Abadobata
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Прочее нещата с хероина в Русия стават страшни. Щом даже от Кремъл признаха, че имат проблем с хероина. Ето ви четива:
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/7935527.stm
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/from_our_own_correspondent/8600847.stm

  14. 14 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1383 Неутрално

    Руският пазар е една пета от световния с годишни продажби в размер на 65 млрд. долара. Дотук с Украйна.

    15.02.1989 - 07.02.2018
  15. 15 Профил на Alien
    Alien
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    Както са тръгнали може и болните от СПИН да затварят, защото и с тях имат сериозен проблем. После хомосексуалистите. Накрая и тези, които открито изказват несъгласие с тезисите на Батюшка царь. Така ще са напълно готови за 2050 г., когато се предполага, че мюсюлманите ще станат мнозинство на територията на днешна Русия...

  16. 16 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1383 Неутрално