Е, не! Тоя съвсем превъртя. Сега и из гробовете взе да рови и да влачи кокали като върколак. След време някой като изкопае пък неговия труп, ще се установи, че е страдал от прогресираща мания за социализъм, водеща до пълно видиотяване.
«Enjoy yourself. It’s later than you think.» - chinese proverb
Сега,Чавето да се самобалсамира и да вземе мястото на Боливар,така ще е национален герой за столетия наред..!!Нали комунистите обичат много МУМИИТЕ...!?Тъпакът вместо да си оправя държавата,тръгнал да прави следствени екперименти..!!???
мнoгoниковият турист, имам 3-4 акаунта и 22 НИКА...
Чавес много го е страх да не умре от подобна мълниеносна туберкулоза. Биографията на Симон Боливар е много поучителна за него. След освободителните войни срещу испанците Боливар в един момент се обявява за диктатор , а на боливийците в един момент им писва от диктатура, вдигат бунтове и Боливар едвам успява да спаси от разпадане федерацията. Чака го същата съдба ама няма да е туберкулоза, а алиендоза...
До момците дето са гледали разни негови оратории и изяви и си мислят, че е луд и им е смешно най малкото - в латинска Америка ако не говориш така никой няма да те чуе. Всяко общество си има си има свой манталитет, ако някой от вас не знае в тази част на америка култа към смъртта от Мексико на долу е неописуем, така че не си мислете че бай ви Чавес си прави гаргара.
На света има достатъчно за нуждите на всеки, но не и за алчността дори на един човек!
Говори се, че Боливар е бил убит от ЦРУ агенти използвали машина на времето разработена от екип руски, кибински и севернокорейски учени и открадната от империалистическите шпиони.
Сега, с предприемането на тази правилна стъпка, Чавес ще докаже слуховете.
На мен пък ми се струва добра идея. Така де, интересно е да се разбере от какво е починала дадена историческа личност, дали е била убита, дали от естествена смърт или болест, нелечима по онова време.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
Любопитна си комсомолке но историята ревниво пази своите тайни. Утре може да поискаш да узнаеш колко пъти Екатерина велика е била онождана от любовниците си. После може да ти се прииска да я догониш, че и задминеш. Знам че любопитството е втория женски сърбеж но не знам кой от двата е по-силен.
До коментар [#11] от "VеnRus 2008":
А това как ти се струва, Венче?
.....
"Този славен скелет трябва да е на Боливар, защото пламът му още се усеща. Боливар е жив!", допълва Чавес.
Е, това са си типично Чавески щуротии, но, както спомена някой по-горе, точно такива изказвания, в такъв стил се ценят и харесват от латиносите. Просто хората там са с по-други манталитет, емоции и характер от европейците и им допада подобен патос.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
До коментар [#11] от "VеnRus 2008":
Типична некрофилия, Венче!
....
Викито рече: Изследване на Росман и Ресник (1989) върху случаи на некрофилия, описващи индивидуални мотивации за тяхното поведение: тези индивиди съобщават за желание (1) да притежават несъпротивляващ се неотхвърлящ партньор (68%), (2) повторно обединение с романтичен партньор (21%), (3) сексуално привличане към трупове (15%), (4) комфорт или завладяващи чувства на изолация (15%) или (5) търсене на самоуважение чрез изразяване на сила пред жертва на убийство (12%).
......
Очевидно Чавес е под въздействите на смесена мотивация по т. 1, 4 и 5.
Археологията е наука, драга. И като такава не се интересува само от трупове, а и от предметите на материалната култура, с които както знаеш са пълни египетските гробници. А и след отваряне на гробница археолозите не хукват веднага да пишат в Twitter глупости като: "Този славен скелет трябва да е на Тутмос III, защото пламът му още се усеща. Тутмос III е жив!"
«Enjoy yourself. It’s later than you think.» - chinese proverb
Тоя даде на късо. Поне вече психиатрите няма да се морят. Знаят ,че положението е неспасимо и необратимо. А комунистите доказаха ,че комунистическата низост - най-голямата низост в света
До коментар [#23] от "Karelson":
Как ли ще отговорят на това в Москва? Подобаващо, предполагам! Догодина за парада ще изкарат спирохетното чучело на трибуната. И пак: "Жив е, жиииив! Ей го на!"
До коментар [#25] от "VеnRus 2008":
"Явно в мене няма достатъчно социалистически плам!"
Няма, Венче, така е! Тъмната Страна те зове. Ела при нас, стани ситска принцеса!
Само дето все още има малко останки от Силата в нея , на моменти й минават добри мисли през главата , но скоро и това ще отстраним . Няма връщане назад
Тук има хора дето май не знаят какво е некрофилия. Я влезте в блога на Чавес да видите кое, как и защо а не да четете преразказ с елементи на разсъждение, и скапан превод в това подобие на журналистически изказ
На света има достатъчно за нуждите на всеки, но не и за алчността дори на един човек!
А кой ли от 180-те Twitter сътрудника на Чавес е написал съобщението? И как ли си разпределят работата тези сътрудници?
Предполагам, 140 от тях пишат по една буква от великите мисли на Чавес в статус прозореза на Twitter, а останалите 40 стоят в бойна готовност, в случай че някой се преумори и трябва да бъде сменен незабавно.
К'во се пените толкова?
Французите не изследваха ли тленните останки на Наполеон?
Изследваха ги.
И какво се оказа, знаете ли?Че в заточението му на остров Елба е тровен систематично с арсен. От кого ли?
Айде, да ви задам още един въпрос?
Защо съдът в Нюрнберг няма смъртна присъда срещу Хитлер?
Защото е умрял, ще кажете.Е да , но там има издадени смъртни присъди срещу вече умрели! Още един жокер. Частите от черепа за които се твърди, че са останки от фюрера са унищожени от КГБ през 1972. Точно през същата година става възможно установаването на идентичнооста с ДНК анализ.
Абе дебиле, за каква гавра с националното дойстонство говориш? Уго не е направил нищо лошо, просто иска да разбере истината за смъртта на великият Симон Боливар!
...това е нормален комунистически популистки балон за овладяване на масите с едничката пропагандна цел за идентифициране с национални и наистина популярни герои за да може да се интраполира тяхната слава върху нуждаещите се, нищо друго никакъв археологичен или научен интерес, а политтически ход и то от най-ефтините, тъжно и смешно името на този театрален жанр се нарича трагикомедия, но това което върши чавес се нарича ФАРС. безпрецедентен политически и популистки фарс...
...ние сме го гледали този филм, той е съветски, но сега е сложен за малко в архива, но не е унищожен... " Ленин жил, он живет и будеть жит навсегда!... кокво повече?...
До коментар [#47] от "Иво":
"Изобщо знаеш ли какво означава този термин?"
Не знам, Ивчо, затова съм цитирал Викито. Ма ти явно си разбирач. Сподели знанията си с нас, ще ти бъдем благодарни.
До коментар [#47] от "Иво":
"просто иска да разбере истината за смъртта на великият Симон Боливар!"
Виж ся, Ивчо! Зависи какви специалисти ще покани. Ако са савецки, не бих се учудил ако докажат, че е разстрелян от хитлеристите в Катинската гора. Ако са китайски-че е обезглавен от самураите в Манджурия. Така стои въпросът с червената "наука".
как можеш да слагаш знак за равенство между археологията и "трупното иманярство" на тоя национално-достойнствен-педофил Чавез?!?
но на вас комунистите може да ви се обяснява само с моркова и пръчката...
показва ви се моркова веднъж, след което се скрива и никога не го виждате. а до края на живота ви ядете бой с пръчката.
долна нищожна и проста пасмина сте!
ето това сте вие!
(това го казвам с чисто приятелски чувства, защото аз съм човек, който не мрази по-низшите създания от него...)
"Ексхумираното ще бъде анализирано от над 50 специалисти, включително криминолози и съдебни медици, за да проверят дали легендарният латиноамерикански лидер не е станал жертва на заговор, а не на болестта, обяснява Луиса Ортега Диас, главният прокурор на Венецуела."
Ти четеш ли изобщо?
"Ако са савецки, не бих се учудил ако докажат, че е разстрелян от хитлеристите в Катинската гора."
Шегуваш се нали? Хайде по сериозно....!
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Споко Ивчо, на хората не им е удобно някой да прави нещо, което си е Пи Ар в неговата страна когато не е в негов ущърб. За това просто се опитват да опошлевят направеното с всевъзможни средства.
Само че плюнките са си плюнки - изсъхват на слънце и вятър
На света има достатъчно за нуждите на всеки, но не и за алчността дори на един човек!
Ти би ли се съгласил да се изровят телнните останки на Левски или Бенковски, за да се установи дали пък не са ги били отровили, преди да ги убият?
Това изравяне е просто невероятна глупост. Боливар е поЧинал 1830 година, тоест преди 180 години. Оттогава са минали поне 6 поколения, ако сложим 30 години на поколение.
Отваря се гроба на мъртвец само с цел евтина реклама на уго.
Интерсно какво мислят другите латиномаерикански държави. Все пак Симон Боливар е герой не само на Венецуела, но и на Боливия, Колумбия, Еквадор, Панама и Перу.
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René Descartes
До коментар [#59] от "Иво":
Комунистите винаги са си изравяли парньори. Такива, които не могат да ги наритат по червените задници. Левски и Ботев, дори. И те са техни. Мръсна история, Ивчо, типично некрофилска.
Bolívar described himself in his many letters as a "liberal" who believed in a "free market".
Among the books accompanying him as he traveled were, Adam Smith's "The Wealth of Nations", Voltaire's "Letters", and when he wrote the Bolivian Constitution, Montesquieu's Spirit of the Laws.[16]
Regarding his immigration policy for Colombia, he viewed the immigration of North-Americans and Europeans as necessary for improving the country's economy, arts, and sciences,[17] following the steps of the Latin-American criollo elites, who accepted without questions many of the evolutionist, social, and racial theories of their time.
Интересно Боливар е бил на противоположно мнение с това на Уго.
- свободен пазар по Аедам Смит
- законост по Монтескьо
- привлиЧане на имигранти и капитали от Северна Америка И Европа с цел развитие на местната икономика.
- не е имал особено високо мнение за местните индианци, Чиито наследник е Хуго.
Единственото му каЧество, което могат да му издигнат в своя полза е, Че Симон Боливар за разлика от много други политици, които влизат в политиката бедни, а излизат богати, е влязъл ужасно богат и с голямата Част от своето богатство е финансирал борабата срещу Испания, както и развитието на Латинска Америка.
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René Descartes
Ако знаехме със сигурност къде е Левски ти аджаба на каква основание ще се възпротивиш на ексхумация?
Освен това какво толкова сте заревали - това са само едни кокали. Както е възкликнал един човек при съобщаването на смъртта на Наполеон "Това не е сензация, това е просто новина".
Просто не ви е приятен другаря Чавес и ако ще да се прозява пак нещо нередно прави .
А като сте заревали дайте да видим коя латиноамериканска държава е оревала орталъка като вас?
На света има достатъчно за нуждите на всеки, но не и за алчността дори на един човек!
Горе съм написал основните принципи на Симон Боливар.
Те противореЧат на това, което Уго Чавес пропагандира.
На какво основание Чавес си приписва Боливар?
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René Descartes
И сам не разбра с колко нисък морал си, когато се отнасяш така към реликви - навярно за теб и главата не Стеафн Караджа е само кости, и Черепите от Батак.
Мъртвите заслужават своя покой, и само с убедителни доводи този покой може да бъде нарушен.
НеслуЧайно, поне в Германия съществува сериозно престъпление - нарушение покоя на мъртвите.
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René Descartes
Какво значение какво си приписва? По времето на Боливар социализма не е съществувал най малкото.
Освен това дост6а хора наоколо му преписват такъв ореол, не смятам че е само автотщеславие.
На света има достатъчно за нуждите на всеки, но не и за алчността дори на един човек!
О, я се вземете в ръце, с това което наричат морал. Да не би Чавес да вземе да ги разхвърли кокалите на бунищата из америка. Световна практика е да се вадят, за ексхумация, вече се спомена Наполеон - защо решихте че е различно?
Както казах вече, никой от вас не го е грижа за останките на Боливар - само Чавес да не е този който ги вади!
На света има достатъчно за нуждите на всеки, но не и за алчността дори на един човек!
И да установят, от какво е починал, дори да е отровен това не е интересно. В случая ще има значение, кой го е отровил, а това е абсолютно недоказуемо.
Познавайки манталитета на комунистическите "величия" предполагам, че ще се случи следното: след изследванията, т.к. Боливар е национален герой ще бъде решено, че да се заравя в гробищата няма да бъде достатъчно достойно и ще му се съгради гробница, някакъв мемориал на националните герои.
Чавето се надява, че оставайки диктатор до смърта си мумията му ще бъде изтипосана до останките на Симон Боливар.
Не знам за някой от комунистическите мумии да е искала приживе да е мумифицирана (за Мао не знам). После какво ще го правят се е работа на тъпаците дето са си еднакви навсякъде - какво е направил приживе е друга работа.
На света има достатъчно за нуждите на всеки, но не и за алчността дори на един човек!
Ние, българите сме по-особени хора. Не ни обръщай внимание!
Не само, че вадим костите на убитите си герой, но ги и подаряваме на други държави. За да могат да си създадат история за наша сметка.
Визирам костите на Гоце Делчев и Република Македония.
Интересните коментари ще са след заключението на комисията. Сега са си така, по принцип. А принципа го знаем- " Глей тоя глупак, ама глей и що съм умен аз".
Много коментар, много нещо.
Почти за нищо.
Друга интересна подробност за Симон Боливар е че е бил масон, както Джузепе Гарибалди и Хосе Ризал (филипински национален герой, също революционер) изглежда че много революционери са членували в масонски ложи и организации.....
П.П.
Нещо което Чавес и Боливар си приличат е че двамата мечтаят и борят за единна, силна и независима Латинска Америка... съгласен ли си с мен?
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Вие изглежда се дразните, че жена може да изкаже становище относно трофеите от лов.
Успокойте се. Не съм главорезка, не отива на миролюбивата ми природа. Животните така и така са отстреляни и направени на трофеи. Пак твърдя, че трофеят от благороден елен изглежда по-красиво. От естетическа гледна точка.
"Ти би ли се съгласил да се изровят телнните останки на Левски или Бенковски, за да се установи дали пък не са ги били отровили, преди да ги убият?"
Ами, аз доколкото знам нашата държава дори не знае къде са заровени останките на Левски, а що се отнася до смъртта му тя е всеизвестна на всички българи - бил е обесен от турските власти в центъра на София, така че примера ти не е много коректен. Докато причината за смъртта на Боливар не е толкова ясна....
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
То това с масоните е дълга история в латинска Америка. Сандино също е бил в началото масон, даже офицера който е трябвало да командва разстрела е бил от неговата ложа.
На света има достатъчно за нуждите на всеки, но не и за алчността дори на един човек!
Скъпа Тони, не се дразня от мнението на жена, за каквото и да е!
Знам, че не е здравословно.
Животните обаче не са отстреляни, "така и така", а са отстреляни с определена цел - във Вашият случай: да се накичи тъй нареченият "президент" с едни рога и да се дуе, колко велик авджия е.
До коментар [#75] от "ръмжо":
До коментар [#80] от "bulgarinvstranstvo":
А, приживе Хо Ши Мин е искал след смъртта му да бъде кремиран и прахта му да бъде разпръсната над родния му Виетнам, но за съжаление ВКП не е изпълнила волята му и го е положила в мавзолей в Ханой....
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
До коментар [#95] от "Иван Петров":
Прав сте, че не е здравословно!
А че се дразните от женското ми мнение е направо очевидно, защо ако не беше така щяхте да отправите същият въпрос и до господина, до който беше моят пост №86.
Прилагате ми двойни стандарти "скъпи"!
Колкото до трофеите - не одобрявам отстрела на диви животни и закачането на трофеите по стените.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Dehumanizer
Рейтинг: 1022 ВеселоЕ, не! Тоя съвсем превъртя. Сега и из гробовете взе да рови и да влачи кокали като върколак. След време някой като изкопае пък неговия труп, ще се установи, че е страдал от прогресираща мания за социализъм, водеща до пълно видиотяване.
«Enjoy yourself. It’s later than you think.» - chinese proverbОкото
Рейтинг: 1416 ВеселоЧавес отново е усетил дългата ръка на ЦРУ.
Част от диаметъра на кръга "Капитал"yu22
Рейтинг: 1191 ЛюбопитноСега,Чавето да се самобалсамира и да вземе мястото на Боливар,така ще е национален герой за столетия наред..!!Нали комунистите обичат много МУМИИТЕ...!?Тъпакът вместо да си оправя държавата,тръгнал да прави следствени екперименти..!!???
мнoгoниковият турист, имам 3-4 акаунта и 22 НИКА...kKk
Рейтинг: 775 НеутралноKу...kу...kу! Не му е лесно и на него и на харода му.
And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?Dr_Doolittle
Рейтинг: 1631 НеутралноЧавес много го е страх да не умре от подобна мълниеносна туберкулоза. Биографията на Симон Боливар е много поучителна за него. След освободителните войни срещу испанците Боливар в един момент се обявява за диктатор , а на боливийците в един момент им писва от диктатура, вдигат бунтове и Боливар едвам успява да спаси от разпадане федерацията. Чака го същата съдба ама няма да е туберкулоза, а алиендоза...
http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/ръмжо
Рейтинг: 513 НеутралноДо момците дето са гледали разни негови оратории и изяви и си мислят, че е луд и им е смешно най малкото - в латинска Америка ако не говориш така никой няма да те чуе. Всяко общество си има си има свой манталитет, ако някой от вас не знае в тази част на америка култа към смъртта от Мексико на долу е неописуем, така че не си мислете че бай ви Чавес си прави гаргара.
На света има достатъчно за нуждите на всеки, но не и за алчността дори на един човек!Мани (опозиционер)
Рейтинг: 1416 ВеселоАууу....папагал-мародер! С очевидна некрофилна ориентация. Да не се разстрелва! Счупете му крилцата и на кайманите!
Свобода за СЛАВЕНА!morf
Рейтинг: 795 ЛюбопитноГовори се, че Боливар е бил убит от ЦРУ агенти използвали машина на времето разработена от екип руски, кибински и севернокорейски учени и открадната от империалистическите шпиони.
Сега, с предприемането на тази правилна стъпка, Чавес ще докаже слуховете.
koba_stalin_2
Рейтинг: 8 НеутралноГоре на снимката виждам Боливар и един шопар
arripedi
Рейтинг: НеутралноПотресаващо- има и по диви места от БГ-то. Тва Африка, тва Южна Америка- ми тук си е направо кеф!!!
Bicho Raro
Рейтинг: 1453 ЛюбопитноНа мен пък ми се струва добра идея. Така де, интересно е да се разбере от какво е починала дадена историческа личност, дали е била убита, дали от естествена смърт или болест, нелечима по онова време.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mannkoba_stalin_2
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#11] от "VеnRus 2008":
Любопитна си комсомолке но историята ревниво пази своите тайни. Утре може да поискаш да узнаеш колко пъти Екатерина велика е била онождана от любовниците си. После може да ти се прииска да я догониш, че и задминеш. Знам че любопитството е втория женски сърбеж но не знам кой от двата е по-силен.
Мани (опозиционер)
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноДо коментар [#11] от "VеnRus 2008":
Свобода за СЛАВЕНА!А това как ти се струва, Венче?
.....
"Този славен скелет трябва да е на Боливар, защото пламът му още се усеща. Боливар е жив!", допълва Чавес.
AzDebil
Рейтинг: 1401 РазстроеноНяма низости, които комунизмът да не е способен да задмине. Особено що се отнася до гавра с национално достойнство.
Bicho Raro
Рейтинг: 1453 НеутралноДо коментар [#13] от "Манаф":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannЕ, това са си типично Чавески щуротии, но, както спомена някой по-горе, точно такива изказвания, в такъв стил се ценят и харесват от латиносите. Просто хората там са с по-други манталитет, емоции и характер от европейците и им допада подобен патос.
Мани (опозиционер)
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#11] от "VеnRus 2008":
Свобода за СЛАВЕНА!Типична некрофилия, Венче!
....
Викито рече: Изследване на Росман и Ресник (1989) върху случаи на некрофилия, описващи индивидуални мотивации за тяхното поведение: тези индивиди съобщават за желание (1) да притежават несъпротивляващ се неотхвърлящ партньор (68%), (2) повторно обединение с романтичен партньор (21%), (3) сексуално привличане към трупове (15%), (4) комфорт или завладяващи чувства на изолация (15%) или (5) търсене на самоуважение чрез изразяване на сила пред жертва на убийство (12%).
......
Очевидно Чавес е под въздействите на смесена мотивация по т. 1, 4 и 5.
Окото
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#6] от "ръмжо":
Част от диаметъра на кръга "Капитал"Абе тип, сякаш току що изпълзял от Макондо. Истински герой на Маркес. Ето това например:
"Този славен скелет трябва да е на Боливар, защото пламът му още се усеща. Боливар е жив!." - рече Уго.
И аз взех да усещам пламът на Боливар! Май наистина е възкръснал.
Bicho Raro
Рейтинг: 1453 ВеселоДо коментар [#12] от "koba_stalin_2":"Знам че любопитството е втория женски сърбеж но не знам кой от двата е по-силен."
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann*********************
Естествено, че няма да знаеш, предвид факта, че жени виждаш само по порно филмите.
И още нещо, аз не съм любопитна, а любознателна!
Bicho Raro
Рейтинг: 1453 НеутралноДо коментар [#16] от "Манаф":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannГлупости. По тази логика и археолозите, ровещи се из гробниците на египетските фараони също са некрофили.
Мани (опозиционер)
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#19] от "VеnRus 2008":
Свобода за СЛАВЕНА!Допускаш научен интерес у Папагала? Само ако е свързан с "научен" комунизъм! Не ме разсмивай!
Dehumanizer
Рейтинг: 1022 ВеселоДо коментар [#19] от "VеnRus 2008":
«Enjoy yourself. It’s later than you think.» - chinese proverbАрхеологията е наука, драга. И като такава не се интересува само от трупове, а и от предметите на материалната култура, с които както знаеш са пълни египетските гробници. А и след отваряне на гробница археолозите не хукват веднага да пишат в Twitter глупости като: "Този славен скелет трябва да е на Тутмос III, защото пламът му още се усеща. Тутмос III е жив!"
Окото
Рейтинг: 1416 ГневноДо коментар [#19] от "VеnRus 2008":
Част от диаметъра на кръга "Капитал"Стига разсъждения! Напъни се, за да усетиш живото присъствие на Боливар. Каза ти го Чавес - жив е той, жив е!
Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
Рейтинг: 1521 ВеселоТоя даде на късо. Поне вече психиатрите няма да се морят. Знаят ,че положението е неспасимо и необратимо. А комунистите доказаха ,че комунистическата низост - най-голямата низост в света
15.02.1989 - 07.02.2018Мани (опозиционер)
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#21] от "Dehumanizer":
Свобода за СЛАВЕНА!Аааа, и Чавес се интересува от предметите. Ся ако не е препасал сабята на Боливар пред огледалото...ей на!
Bicho Raro
Рейтинг: 1453 РазстроеноДо коментар [#22] от "Okoto":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannАбе, пъна се, ама нищо не усещам, що ли? Явно в мене няма достатъчно социалистически плам!
Bicho Raro
Рейтинг: 1453 НеутралноДо коментар [#23] от "Karelson":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannСтига дивотии! Къде виждаш низост тук? Просто интерес и любопитство.
Мани (опозиционер)
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#23] от "Karelson":
Свобода за СЛАВЕНА!Как ли ще отговорят на това в Москва? Подобаващо, предполагам! Догодина за парада ще изкарат спирохетното чучело на трибуната. И пак: "Жив е, жиииив! Ей го на!"
Bicho Raro
Рейтинг: 1453 НеутралноДо коментар [#20] от "Манаф":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannДопускам интерес. Дали е научен или чисто човешки, е без значение.
Мани (опозиционер)
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#25] от "VеnRus 2008":
Свобода за СЛАВЕНА!"Явно в мене няма достатъчно социалистически плам!"
Няма, Венче, така е! Тъмната Страна те зове. Ела при нас, стани ситска принцеса!
Иван Петров
Рейтинг: 677 НеутралноЧавето съвсем го е закъсало с тази некрофилия.
Bicho Raro
Рейтинг: 1453 ЛюбопитноДо коментар [#29] от "Манаф":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannМммм, принцеса! С корона, трон и т.н.?
Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
Рейтинг: 1521 ЛюбопитноДо коментар [#28] от "VеnRus 2008":
15.02.1989 - 07.02.2018а пропаганден ?
Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
Рейтинг: 1521 ВеселоДо коментар [#29] от "Манаф":
15.02.1989 - 07.02.2018Тя вече мина. Редовно я слагат в една графа с другите американо-ционистки подгъзувници
Мани (опозиционер)
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#31] от "VеnRus 2008":
Свобода за СЛАВЕНА!Аха! Помисли си, Коте, не бързай!
Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
Рейтинг: 1521 ВеселоДо коментар [#29] от "Манаф":
15.02.1989 - 07.02.2018Само дето все още има малко останки от Силата в нея , на моменти й минават добри мисли през главата , но скоро и това ще отстраним . Няма връщане назад
Bicho Raro
Рейтинг: 1453 ЛюбопитноДо коментар [#34] от "Манаф":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannА принц?
Bicho Raro
Рейтинг: 1453 ЛюбопитноДо коментар [#32] от "Karelson":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannВъзможно е...
Bicho Raro
Рейтинг: 1453 РазстроеноДо коментар [#33] от "Karelson":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannИ с християн-талибаните
Bicho Raro
Рейтинг: 1453 ВеселоДо коментар [#35] от "Karelson":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannМани (опозиционер)
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#36] от "VеnRus 2008":
Свобода за СЛАВЕНА!Може и на ротационен принцип.....ако желаеш!
ръмжо
Рейтинг: 513 НеутралноТук има хора дето май не знаят какво е некрофилия. Я влезте в блога на Чавес да видите кое, как и защо а не да четете преразказ с елементи на разсъждение, и скапан превод в това подобие на журналистически изказ
На света има достатъчно за нуждите на всеки, но не и за алчността дори на един човек!morf
Рейтинг: 795 НеутралноА кой ли от 180-те Twitter сътрудника на Чавес е написал съобщението? И как ли си разпределят работата тези сътрудници?
Предполагам, 140 от тях пишат по една буква от великите мисли на Чавес в статус прозореза на Twitter, а останалите 40 стоят в бойна готовност, в случай че някой се преумори и трябва да бъде сменен незабавно.
****
Този коментар беше изтрит в 16:12 на 17/07/2010 от неговия автор.
lp2
Рейтинг: 689 НеутралноДа оставиш четири последователни коментара с общо четири думи в три от тях: безценно.
mdaa
Рейтинг: 627 НеутралноК'во се пените толкова?
Французите не изследваха ли тленните останки на Наполеон?
Изследваха ги.
И какво се оказа, знаете ли?Че в заточението му на остров Елба е тровен систематично с арсен. От кого ли?
Айде, да ви задам още един въпрос?
Защо съдът в Нюрнберг няма смъртна присъда срещу Хитлер?
Защото е умрял, ще кажете.Е да , но там има издадени смъртни присъди срещу вече умрели! Още един жокер. Частите от черепа за които се твърди, че са останки от фюрера са унищожени от КГБ през 1972. Точно през същата година става възможно установаването на идентичнооста с ДНК анализ.
Свинчуга
Рейтинг: 1186 НеутралноСега ще установи че ЦРУ са го отровили...
Обичам да грухтя и плюскам.Иво
Рейтинг: 4131 ВеселоДо коментар [#14] от "AzDebil":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Абе дебиле, за каква гавра с националното дойстонство говориш? Уго не е направил нищо лошо, просто иска да разбере истината за смъртта на великият Симон Боливар!
До коментар [#16] от "Манаф":
А ти пък откъде измисли тази некрофилия? Изобщо знаеш ли какво означава този термин?
П.П.
Момчета лекувайте се!!! Нещо не сте добре ми се струва....
Иво
Рейтинг: 4131 ВеселоДо коментар [#3] от "yu22":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36"така чавето ще е национален герой за столетия наред..!"
За много хора във Венецуела Уго вече е национален герой!
Хайде един поздрав за всички хейтъри
http://www.youtube.com/watch?v=B98Xu5WsSLQ
pier
Рейтинг: 8 НеутралноА българският Уго Чавес иска да ни вкара в гроба с неговите реформи!
Acti labores iucundirenegat
Рейтинг: 1191 Неутрално...това е нормален комунистически популистки балон за овладяване на масите с едничката пропагандна цел за идентифициране с национални и наистина популярни герои за да може да се интраполира тяхната слава върху нуждаещите се, нищо друго никакъв археологичен или научен интерес, а политтически ход и то от най-ефтините, тъжно и смешно името на този театрален жанр се нарича трагикомедия, но това което върши чавес се нарича ФАРС. безпрецедентен политически и популистки фарс...
renegat
Рейтинг: 1191 Неутрално...ние сме го гледали този филм, той е съветски, но сега е сложен за малко в архива, но не е унищожен... " Ленин жил, он живет и будеть жит навсегда!... кокво повече?...
Мани (опозиционер)
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#47] от "Иво":
Свобода за СЛАВЕНА!"Изобщо знаеш ли какво означава този термин?"
Не знам, Ивчо, затова съм цитирал Викито. Ма ти явно си разбирач. Сподели знанията си с нас, ще ти бъдем благодарни.
Мани (опозиционер)
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#47] от "Иво":
Свобода за СЛАВЕНА!"просто иска да разбере истината за смъртта на великият Симон Боливар!"
Виж ся, Ивчо! Зависи какви специалисти ще покани. Ако са савецки, не бих се учудил ако докажат, че е разстрелян от хитлеристите в Катинската гора. Ако са китайски-че е обезглавен от самураите в Манджурия. Така стои въпросът с червената "наука".
rotos
Рейтинг: 571 Неутрално"Уго Чавес ексхумира останките на Симон Боливар"
Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.Абсолютен идиот!
znayko84
Рейтинг: 568 РазстроеноНещастник!
Rage Against
Рейтинг: 1078 НеутралноДо коментар [#19] от "VеnRus 2008":
дофил Чавез?!?
РЕФОРМИ !думата "логика" в твоя уста звучи обидно.
как можеш да слагаш знак за равенство между археологията и "трупното иманярство" на тоя национално-достойнствен-пе
но на вас комунистите може да ви се обяснява само с моркова и пръчката...
показва ви се моркова веднъж, след което се скрива и никога не го виждате. а до края на живота ви ядете бой с пръчката.
долна нищожна и проста пасмина сте!
ето това сте вие!
(това го казвам с чисто приятелски чувства, защото аз съм човек, който не мрази по-низшите създания от него...)
morf
Рейтинг: 795 НеутралноДо коментар [#48] от "Иво":
Иво, нали знаеш какво да направиш с този поздрав.
Подобни пропагандни филмчета за български и съвецки другари сме гледали, гледали.... но това не прави героите им по-малки идиоти.
Иво
Рейтинг: 4131 РазстроеноДо коментар [#52] от "Манаф":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Аз знам, че некрофилията е сексуално привличане към мъртъвци!? Този случай обаче, няма нищо общо със това... не си ли съгласен?
Иво
Рейтинг: 4131 ВеселоДо коментар [#53] от "Манаф":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36"Ексхумираното ще бъде анализирано от над 50 специалисти, включително криминолози и съдебни медици, за да проверят дали легендарният латиноамерикански лидер не е станал жертва на заговор, а не на болестта, обяснява Луиса Ортега Диас, главният прокурор на Венецуела."
Ти четеш ли изобщо?
"Ако са савецки, не бих се учудил ако докажат, че е разстрелян от хитлеристите в Катинската гора."
Шегуваш се нали? Хайде по сериозно....!
Мани (опозиционер)
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#58] от "Иво":
Свобода за СЛАВЕНА!Виж #16! Цели 68%. А партньорът не винаги е сексуален, Ивчо. Това, за което си мислиш, е в само 15% от случаите.
ръмжо
Рейтинг: 513 НеутралноДо коментар [#58] от "Иво":
На света има достатъчно за нуждите на всеки, но не и за алчността дори на един човек!Споко Ивчо, на хората не им е удобно някой да прави нещо, което си е Пи Ар в неговата страна когато не е в негов ущърб. За това просто се опитват да опошлевят направеното с всевъзможни средства.
Само че плюнките са си плюнки - изсъхват на слънце и вятър
bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 858 НеутралноДо коментар [#59] от "Иво":
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René DescartesТи би ли се съгласил да се изровят телнните останки на Левски или Бенковски, за да се установи дали пък не са ги били отровили, преди да ги убият?
Това изравяне е просто невероятна глупост. Боливар е поЧинал 1830 година, тоест преди 180 години. Оттогава са минали поне 6 поколения, ако сложим 30 години на поколение.
Отваря се гроба на мъртвец само с цел евтина реклама на уго.
Интерсно какво мислят другите латиномаерикански държави. Все пак Симон Боливар е герой не само на Венецуела, но и на Боливия, Колумбия, Еквадор, Панама и Перу.
Мани (опозиционер)
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#59] от "Иво":
Свобода за СЛАВЕНА!Комунистите винаги са си изравяли парньори. Такива, които не могат да ги наритат по червените задници. Левски и Ботев, дори. И те са техни. Мръсна история, Ивчо, типично некрофилска.
Свинчуга
Рейтинг: 1186 НеутралноГлупав, по-глупав, комунист
Обичам да грухтя и плюскам.bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 858 НеутралноBolívar described himself in his many letters as a "liberal" who believed in a "free market".
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René DescartesAmong the books accompanying him as he traveled were, Adam Smith's "The Wealth of Nations", Voltaire's "Letters", and when he wrote the Bolivian Constitution, Montesquieu's Spirit of the Laws.[16]
Regarding his immigration policy for Colombia, he viewed the immigration of North-Americans and Europeans as necessary for improving the country's economy, arts, and sciences,[17] following the steps of the Latin-American criollo elites, who accepted without questions many of the evolutionist, social, and racial theories of their time.
Интересно Боливар е бил на противоположно мнение с това на Уго.
- свободен пазар по Аедам Смит
- законост по Монтескьо
- привлиЧане на имигранти и капитали от Северна Америка И Европа с цел развитие на местната икономика.
- не е имал особено високо мнение за местните индианци, Чиито наследник е Хуго.
Единственото му каЧество, което могат да му издигнат в своя полза е, Че Симон Боливар за разлика от много други политици, които влизат в политиката бедни, а излизат богати, е влязъл ужасно богат и с голямата Част от своето богатство е финансирал борабата срещу Испания, както и развитието на Латинска Америка.
ръмжо
Рейтинг: 513 НеутралноДо коментар [#62] от "bulgarinvstranstvo":
.
На света има достатъчно за нуждите на всеки, но не и за алчността дори на един човек!Ако знаехме със сигурност къде е Левски ти аджаба на каква основание ще се възпротивиш на ексхумация?
Освен това какво толкова сте заревали - това са само едни кокали. Както е възкликнал един човек при съобщаването на смъртта на Наполеон "Това не е сензация, това е просто новина".
Просто не ви е приятен другаря Чавес и ако ще да се прозява пак нещо нередно прави
А като сте заревали дайте да видим коя латиноамериканска държава е оревала орталъка като вас?
bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 858 НеутралноДо коментар [#66] от "ръмжо":
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René DescartesГоре съм написал основните принципи на Симон Боливар.
Те противореЧат на това, което Уго Чавес пропагандира.
На какво основание Чавес си приписва Боливар?
bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 858 НеутралноДо коментар [#66] от "ръмжо":
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René DescartesИ сам не разбра с колко нисък морал си, когато се отнасяш така към реликви - навярно за теб и главата не Стеафн Караджа е само кости, и Черепите от Батак.
Мъртвите заслужават своя покой, и само с убедителни доводи този покой може да бъде нарушен.
НеслуЧайно, поне в Германия съществува сериозно престъпление - нарушение покоя на мъртвите.
ръмжо
Рейтинг: 513 НеутралноДо коментар [#67] от "bulgarinvstranstvo":
На света има достатъчно за нуждите на всеки, но не и за алчността дори на един човек!Какво значение какво си приписва? По времето на Боливар социализма не е съществувал най малкото.
Освен това дост6а хора наоколо му преписват такъв ореол, не смятам че е само автотщеславие.
ръмжо
Рейтинг: 513 НеутралноДо коментар [#68] от "bulgarinvstranstvo":
На света има достатъчно за нуждите на всеки, но не и за алчността дори на един човек!О, я се вземете в ръце, с това което наричат морал. Да не би Чавес да вземе да ги разхвърли кокалите на бунищата из америка. Световна практика е да се вадят, за ексхумация, вече се спомена Наполеон - защо решихте че е различно?
Както казах вече, никой от вас не го е грижа за останките на Боливар - само Чавес да не е този който ги вади!
Раз печки, раз кюнци
Рейтинг: 1416 ВеселоТоя чавез е по-страшен и от Осама Бил-Гладен..!?
" Бог ме е благословил с богатство и ще ми иска отчет "До коментар [#70] от "ръмжо":
Мъркащ какво стана с раздрънкания ти тактор?
ръмжо
Рейтинг: 513 НеутралноДо коментар [#68] от "bulgarinvstranstvo":
На света има достатъчно за нуждите на всеки, но не и за алчността дори на един човек!Ето ти нещо с твоята тъпа германия:
http://senas.kam.lt/index.php/en/108136/
"Once exhumed, remains are given decent burial."
ръмжо
Рейтинг: 513 НеутралноДо коментар [#71] от "Раз печки, раз кюнци":
На света има достатъчно за нуждите на всеки, но не и за алчността дори на един човек!Жътва е, трактора почива за по натам. Ся нали наш Кастро се появи за малко да го почетем.
Иван Петров
Рейтинг: 677 НеутралноИ да установят, от какво е починал, дори да е отровен това не е интересно. В случая ще има значение, кой го е отровил, а това е абсолютно недоказуемо.
Познавайки манталитета на комунистическите "величия" предполагам, че ще се случи следното: след изследванията, т.к. Боливар е национален герой ще бъде решено, че да се заравя в гробищата няма да бъде достатъчно достойно и ще му се съгради гробница, някакъв мемориал на националните герои.
Чавето се надява, че оставайки диктатор до смърта си мумията му ще бъде изтипосана до останките на Симон Боливар.
ръмжо
Рейтинг: 513 НеутралноДо коментар [#74] от "Иван Петров":
На света има достатъчно за нуждите на всеки, но не и за алчността дори на един човек!Не знам за някой от комунистическите мумии да е искала приживе да е мумифицирана (за Мао не знам). После какво ще го правят се е работа на тъпаците дето са си еднакви навсякъде - какво е направил приживе е друга работа.
Master of Puppets
Рейтинг: 1127 ВеселоЧичо Уго прави всичко възможно само и само да не запитат поданиците му защо продължават да са бедни и гладни, че и вече се къпят по 3 минути...
"Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams"bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 858 НеутралноДо коментар [#72] от "ръмжо":
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René DescartesСтава въпрос за погребване на войницитзе в гробище, а не там където са били паднали и закопани.
Но ти май тук разлика не правиш.
BBC
Рейтинг: 571 ВеселоСега е вече време за строеж на мавзолей!
Инфантилните народи се изтребват сами!Иван Петров
Рейтинг: 677 НеутралноШаро няма и да научиш - те всички до един са "скромни".
bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 858 НеутралноДо коментар [#75] от "ръмжо":
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René DescartesСталин си е приготвил приживе да бъде поставен в музея до Ленин.
tonitod
Рейтинг: 1247 НеутралноДо коментар [#68] от "bulgarinvstranstvo":
Ние, българите сме по-особени хора. Не ни обръщай внимание!
Не само, че вадим костите на убитите си герой, но ги и подаряваме на други държави. За да могат да си създадат история за наша сметка.
Визирам костите на Гоце Делчев и Република Македония.
mi6osp
Рейтинг: 1078 ВеселоИнтересните коментари ще са след заключението на комисията. Сега са си така, по принцип. А принципа го знаем- " Глей тоя глупак, ама глей и що съм умен аз".
Когато някой е глупав,то е за дълго!Много коментар, много нещо.
Почти за нищо.
koba_stalin_2
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#80] от "bulgarinvstranstvo":
Сталин си е приготвил приживе да бъде поставен в музея до Ленин
Разбира се другарю. Как мислиш че бих оставил такава отговорна работа в ръцете на немислещия пролетариат.
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 1824 НеутралноДо коментар [#76] от "Slash":
Това е жест на Чавес към чукащите мъртва плът. Те със сигурност няма повече да питат. На ред са любителите на кози.
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 1824 НеутралноОчаквам скоро Сергей и Гоце да се появят в телевизора с два партизански трупа под мишница.
Dehumanizer
Рейтинг: 1022 ВеселоДо коментар [#85] от "Роси Кирилова":
«Enjoy yourself. It’s later than you think.» - chinese proverbЗа Гоце е по-вероятно да е с глава от архар. Колкото до Сергей, навярно ще предпочете само задник, да не се мори да влачи цял труп.
tonitod
Рейтинг: 1247 ВеселоДо коментар [#86] от "Dehumanizer":
Президента има и доста добри трофеи от благороден елен!
Поне са по-красиви от главата на оня див овен.
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 1824 НеутралноEдин мумиен комунист обаче се цепи от горната компания. Къде ли е "chaves"!
Иван Петров
Рейтинг: 677 НеутралноТони, вие главорезка ли сте, че се радвате на отрязани глави, рога, копита и всякакви такива гадости?
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 1824 НеутралноДо коментар [#86] от "Dehumanizer":
Борбата с циркаджиите иска жертви. Няма да му е лесно, ако решил да прави пируети, и да се разхожда с глава под мишница.
Иво
Рейтинг: 4131 ЛюбопитноДо коментар [#65] от "bulgarinvstranstvo":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Друга интересна подробност за Симон Боливар е че е бил масон, както Джузепе Гарибалди и Хосе Ризал (филипински национален герой, също революционер) изглежда че много революционери са членували в масонски ложи и организации.....
П.П.
Нещо което Чавес и Боливар си приличат е че двамата мечтаят и борят за единна, силна и независима Латинска Америка... съгласен ли си с мен?
tonitod
Рейтинг: 1247 ВеселоДо коментар [#89] от "Иван Петров":
Вие изглежда се дразните, че жена може да изкаже становище относно трофеите от лов.
Успокойте се. Не съм главорезка, не отива на миролюбивата ми природа. Животните така и така са отстреляни и направени на трофеи. Пак твърдя, че трофеят от благороден елен изглежда по-красиво. От естетическа гледна точка.
Иво
Рейтинг: 4131 ЛюбопитноДо коментар [#62] от "bulgarinvstranstvo":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36"Ти би ли се съгласил да се изровят телнните останки на Левски или Бенковски, за да се установи дали пък не са ги били отровили, преди да ги убият?"
Ами, аз доколкото знам нашата държава дори не знае къде са заровени останките на Левски, а що се отнася до смъртта му тя е всеизвестна на всички българи - бил е обесен от турските власти в центъра на София, така че примера ти не е много коректен. Докато причината за смъртта на Боливар не е толкова ясна....
ръмжо
Рейтинг: 513 НеутралноДо коментар [#91] от "Иво":
На света има достатъчно за нуждите на всеки, но не и за алчността дори на един човек!То това с масоните е дълга история в латинска Америка. Сандино също е бил в началото масон, даже офицера който е трябвало да командва разстрела е бил от неговата ложа.
Иван Петров
Рейтинг: 677 НеутралноСкъпа Тони, не се дразня от мнението на жена, за каквото и да е!
Знам, че не е здравословно.
Животните обаче не са отстреляни, "така и така", а са отстреляни с определена цел - във Вашият случай: да се накичи тъй нареченият "президент" с едни рога и да се дуе, колко велик авджия е.
Иво
Рейтинг: 4131 РазстроеноДо коментар [#75] от "ръмжо":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36До коментар [#80] от "bulgarinvstranstvo":
А, приживе Хо Ши Мин е искал след смъртта му да бъде кремиран и прахта му да бъде разпръсната над родния му Виетнам, но за съжаление ВКП не е изпълнила волята му и го е положила в мавзолей в Ханой....
Иван Петров
Рейтинг: 677 НеутралноИво, препоръчвам Ви с най-добри чувства да прочетете "Приключенията на добрият войник Швейк".
tonitod
Рейтинг: 1247 ВеселоДо коментар [#95] от "Иван Петров":
Прав сте, че не е здравословно!
А че се дразните от женското ми мнение е направо очевидно, защо ако не беше така щяхте да отправите същият въпрос и до господина, до който беше моят пост №86.
Прилагате ми двойни стандарти "скъпи"!
Колкото до трофеите - не одобрявам отстрела на диви животни и закачането на трофеите по стените.
Иво
Рейтинг: 4131 ВеселоДо коментар [#97] от "Иван Петров":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Мерси за съвета, може и да ви послушам, не съм чел още тази книга....
ръмжо
Рейтинг: 513 НеутралноДо коментар [#99] от "Иво":
На света има достатъчно за нуждите на всеки, но не и за алчността дори на един човек!Проблема е че можеш да намериш неща различни от тези които намират опонентите ти...