Москва: Никой не знае докога ще продължи жегата

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ima6migla
    ima6migla
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Да ги водят в гората, в био крематориума

    ima6migla
  2. 2 Профил на renegat
    renegat
    Рейтинг: 1191 Любопитно

    До коментар [#1] от "ima6migla":

    ...живите или умрелите имаш предвид, щото ако става въпрос за мъртвите ,то трябва да ги носят, а не да ги водят, или са ги зомбирали по моргите, за да спестят от транспорта... ако имаш сведения, пусни линка...

  3. 3 Профил на Dub
    ****

    Този коментар беше изтрит в 01:56 на 10/08/2010 от неговия автор.

  4. 4 Профил на Dub
    Dub
    Рейтинг: 571 Неутрално

    На северния полюс измериха 37 градуса, миналата седмица.

  5. 5 Профил на korektor
    korektor
    Рейтинг: 515 Неутрално

    А къде е сега пасквилното вестниче Московски Комсомолец, който преди седмици се подиграваше, че със свещи трябва да се ходи на почивка у нас!

    Добрия тон е винаги е добре дошъл!

  6. 6 Профил на Раз печки, раз кюнци
    Раз печки, раз кюнци
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Господ гледа..

    " Бог ме е благословил с богатство и ще ми иска отчет "
  7. 7 Профил на brasnarq
    brasnarq
    Рейтинг: 0 Неутрално

    "Никой не знае докога ще продължи жегата"
    Не баш така. Сигурно не съм единствения, който се досеща, че през декември ще е по-различна картинката.

  8. 8 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 987 Неутрално

    Ура! Ура! Ура!
    Был маленький дожь. Небо очистилось и теперь оно голубое!

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  9. 9 Профил на Niki Tom
    Niki Tom
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Лоша работа. Руският народ освен от управниците си, сега започва да страда и заради времето. Според метеоролозите им, след адската жега, която препълни моргите и мазетата на болниците с трупове, а в гробищата се чака ред за погребения, сега ги очакват още беди: http://30dumi.pozicii.net/2010/08/sled-goreshtinite-rusiya-shte-bade-obhvanata-ot-uragani/

    Общ работник
  10. 10 Профил на picha_ot_maroko
    picha_ot_maroko
    Рейтинг: Неутрално

    Не било маленький дождь. Рускому богатырю ето снилось --так как ему снилось 70 долгие годы светлое будуще ! А годы прошли --самые лучшие к тому же, же,же,же, же ! А люди поумерли --- кое - що осталось !! А сега ги тровят !!
    ЕЙ Vili --- АГЕНТ КГБ -- ЗАТВОРИ СИ РУСКИЯ ПЛЮВАЛНИК , И УБИРАЙ СВОИ ШМОТКИ ИЗ ЕВРОПЕЙСКАЯ БОЛХАРИЯ !!!

  11. 11 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 987 Неутрално

    До коментар [#10] от "picha_ot_maroko":

    Болгария безусловно страна ЕС.
    Но твоей, личной заслуги в этом нет.
    Твоя, личная заслуга только в том, что Болгария самая бедная страна ЕС. Такие люди как ты не умеют работать, только по интернету ругаться могут. Вживую бояться.

    Дождь был, и небо чистое. Жара есть, дыма в Москве нет.

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  12. 12 Профил на picha_ot_maroko
    picha_ot_maroko
    Рейтинг: Неутрално

    ДО "Vili"
    ти си мръсно руско ченге --- жалко , че ви спасихме от татарите на Чингиз хан 2 пъти през 13- 14 век КОГАТО НАПАДНАХА БЪЛГАРСКИТЕ ГРАДОВЕ КАЗАН И ЗЛАТЕН БОЛГАР !! 3 път когато ни нападнали с 110 000 конница вие не си мръднахте задниците въпреки че ви давахме жито през гладните години !! Затова И ван Грозни мечтаел да ни победи за да пороби българите и те да ви хранят и научат на занаяти !! Ето вьи дерьмо русское которое показьивало своей немецкой императрице нарисованньие русские поселки !! А императрицА У ВАС немецкая потому что вьи тупьие !!

    А с немцами вьи крепко дружили ой как крепко !! даже когда им посьилали бочки бензина через болг пристань БУРГАС в 1940 г писали на них -- ДЛЯ НЕМЕЦКИХ ДРУЗЕЙ !! ЕТО КОГДА ДЕЛИЛИ ПОЛЬШУ С НИМИ ! РУССКОЕ ПАДЛО ВОНЮЧЕЕ !!! А мы в Болгарии учили ваша история музыка литература знаем многое о вас поетому мы умнее !! Но больше нету !!! Подавись от злобы красная крыса !!!

    И научитесь...делать простые лезвия для мужиков !! коли не умеете етого сделать -- попросите у немцы опять -- так как КАМЕРАД ОТТО ШМАЙЗЕР СДЕЛАЛ ВАМ АК-47 КОГДА ЕГО ПЛЕНИЛИ И ДЕРЖАЛИ В МОСКОВСКОЙ ЛАБОРАТОРИЕЙ 3 ГОДА !!! А потом уже его освободили обратно дома в Германией !! ТАЛАНТы !!

  13. 13 Профил на picha_ot_maroko
    picha_ot_maroko
    Рейтинг: Неутрално

    Vili --КАГЕБЕШНИК !! Снимем старую Кремлевскую грязь с души , и заработаем по -новому ! По западному образцу !! Видиш-- молодость победила , КИСА !! Учитесь ,монгольские придурки !! чада гениального Лысенко !!

  14. 14 Профил на picha_ot_maroko
    picha_ot_maroko
    Рейтинг: Неутрално

    Vili --КАГЕБЕШНИК !! Защо гледаш в българската чиния , тов. полковник !! по -добре поработи на някой канал , или река , обърнете я да тече обратно -- все полза за книгата Гинес !! бурлаки и тюремщики у вас дал бог !!! Надо двигаться --то ли в Африку , ТО ЛИ ОБРАТНО - ТО ЛИ НА мАРС --УЕЗЖАЙТЕ , ПРОШЕ ПАН , ВАМ НЕ НАДОЕЛ ЛИ ЗАСТОЙ ??





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK