BP "разпредели" вината за петролния разлив

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на smehur_co
    smehur_co
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Ха сега де! Кой ми сра в гащите? Аз не!

    Вяра. Надежда. Любов.
  2. 2 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 3019 Неутрално

    Абсолютно убеден съм, обаче че цялата им документация по безопасност е перфектна.
    Въвеждането на автоматизираните системи по управление на безопасността тепърва има да водят до още по-големи поразии.
    Защото всички - от инженера до последния бачкатор по цял ден се занимават с тикване на кръстчета по кутийките на безсмислени и тъпи таблици, дето после ги джуркат на комповете или използват да си покрият легално задниците ако нещо се случи.
    В същото време край тях може да шурти, трещи или гори, обаче те не смеят да се отклонят ни на йота от предписанията и поемат отговорност, защото със сигурност Системата ще изкара тях виновни.

  3. 3 Профил на goodman
    goodman
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#2] от "k_":

    Може би си прав, но работейки в такава компания на първо място ти казват "спазвай правилата за безопасна работа и експлоатация". Така че не може да се очаква някой да прояви особена инициатива.

    zapoznat
  4. 4 Профил на thedumb
    thedumb
    Рейтинг: Неутрално

    Ако всичко беше само да спазваме някакви написани правила то нямаше да има хора на платформата а всичко щеше да е автоматизирано. Хората които контролират процесите на нефтени платформи са изключително скъпо платени и работата им преди всичко е да взимат решения. Предписанията за безопасност налагат ограничения в смисал не прави това, не прави онва... какво обаче ще се направи при всяка конкретна и уникална ситуация е работа на всеки отделен човек да реши. Задължението да проверява и анализира всички данни и да взима решенията, дори това да значи нарушаване правилата за безопасност е на главния инженер (ГИ). И в този ред на мисли негова е отговорността при поява на опасност да направи контрол на щетите и организира обезопасяване на кладенеца и защита на персонала. Между другото газови джобове се образуват при грешки от страна на ГИ, ако не се усети навреме, както се е случило, единственото което може да направи е да затвори кладенеца и евакуира персонала, преди платформата да се е взривила, което пък не е направил.

  5. 5 Профил на ndsbg
    ndsbg
    Рейтинг: 541 Неутрално

    ами незнам си колко милярда да бутнеш за тоя разлив нормално е да обвиниш някой друг и да почнеш да искаш от него пари за да ти върне поне част от загубите.

  6. 6 Профил на mikereto
    mikereto
    Рейтинг: 114 Неутрално

    крадеца вика хванете крадеца

  7. 7 Профил на zritell
    zritell
    Рейтинг: Неутрално

    Разбрах грешките на другите компании, но не разбрах грешките на БП? Може би те нямат никаква отговорност в тези сондажи. Те трябва само да прибират парите. Каква удобна позиция!!

  8. 8 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 585 Неутрално

    До коментар [#7] от "zritell":

    Номер 2,3 и 4 са го написали: изпълняват се инструкции, ролята на персонала умишлено е сведена до минимум.
    ВР обира печалбите, сега ще обере и загубите. Подизпълнителите ще бъдат солидарни, съдебни дела ще се точат следващите 10-15 години.
    Адвокатските къщи ще бъдат щастливи.

  9. 9 Профил на Лудколю Деликолев
    Лудколю Деликолев
    Рейтинг: 912 Неутрално

    При БъПъ-то е налице еманация на порочните практики по безопасна експлоатация. На първо място process safety пък ако останат излишни пари - equpiment safety. А пари излишни у БъПъ-то като правило няма (то у кой ли има?), понеже са необходими на висшето манажемент за да плаща на тъпкачите си. Наистина отмятането на кутийки по нескончаемите чек-листове служи идеално за забърсване на гъзо на конкретен сейфти-манажер, но не върши почти никаква работа при реална ситуация. Щото авариите не стават съгласно инструкциите. В последните 5 години това е четвърти сериозен инцидент на инсталация на БъПъ и навсякъде като цирей между веждите изпъква една и съща тенденция - поради цигания (икономия) на няколкостотин хиляди долара за подмяна на оборудване се стига до крупни аварии с човешки жертви.

  10. 10 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 3019 Неутрално

    До коментар [#9] от "Лудколю Деликолев":
    Циганията им освен в икономии се изразява и в склонност към послъгване както се разбра от фалшифицираните картинки от кризисния им щаб.

  11. 11 Профил на Stream
    ****

    Този коментар беше изтрит в 17:19 на 09/09/2010 от неговия автор.

  12. 12 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1341 Гневно

    Нормално е ! Това е инженеринг. В икономическия свет всичко е споделено и в резултата на товаразмита.

    Но плаща главния ИЗПЪНИТЕЛ (КОНТРАКТОР) след това тои си иска парите от под-изпълнитерлите с лихвите! И тогава "горка им майка юнашка, поради тази причина там няма "шуро бажданащина" няма и връзкарство до такава степен!
    При нас понеже няма конкуренция, и винаги печелят само "политиците" и плаща само народа, може и има яко замазване и черпене на "братя мюсьюлмани" с парите от нашия живот!
    Там такива "бири няма"! Там хората не са ДОКАРАНИ ДО ОСКОТЯВАНЕ И СИ ЗНАЯТ ИНТЕРЕСА!

    Хитростта, пречи на мисълта!

    Хитростта пречи на мисълта!
  13. 13 Профил на kbderror
    kbderror
    Рейтинг: 221 Гневно

    Да оставим икономиите на иначе големите компании,те са ясни.

    Всичките тия фирми дет БП твърди че понякакъв начин са допринесли за аварията не са ли и подизпълнители, не работят ли те при някви процедури разписани именно от БП.
    (Дори не искам да предполагам, че някои от подизпълнителнителите е възможно да са дъщерни компании за БП)





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK