Два повредени самолета забавиха полска делегация на връщане от помен в Смоленск

Лех Качински и съпругата му Мария, която също загина в катастрофата.

© Ройтерс

Лех Качински и съпругата му Мария, която също загина в катастрофата.



Първата дама на Полша и роднини на жертвите от самолетната катастрофа в Смоленск днес успешно кацнаха във Варшава, след като технически проблеми с два самолета забавиха връщането им от възпоменателната церемония в Русия, съобщи Ройтерс.


Те отлетяха за родината си, след като самолетът им не успя да излети поради неизправност, а пратеният да ги прибере, се наложи се върне във Варшава, пак поради технически проблем.


Анна Коморовска и близки на загиналите в катастрофата самолета на президента Лех Качински участваха вчера във възпоменателна церемония по случай шест месеца от гибелта на Качински и 95 други души. В церемонията участва и съпругата на руския президент Светлана Медведева.




Говорител на полския национален авиопревозвач ЛОТ обясни, че завръщането на полските участници се е забавило поради технически проблеми с двата самолета.
"Боинг-737, с който първата дама и членове на семействата на загиналите трябваше да се върнат, не можа да излети заради неизправност в запалителната система, която бе установена преди излитане", каза говорителят. "На изпратения допълнително Боинг-737 му се наложи да се върне във Варшава заради проблем с генератора", допълни той.


Според полски медии Коморовска и повечето от роднините на жертвите са се върнали с по-малък самолет Ембраер около обяд, след като излетели от летище във Витебск, Беларус.

Ключови думи към статията:

Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 897 Неутрално

    Мда... Наверное Полякам лучше ездить по железной дороге.

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  2. 2 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 426 Неутрално

    РВД-то и техническата служба и охраната на летището ако минат пробно под полско командване изцяло ми се струва изведнъж ще секнат всички малфункции.

    The biggest risk in life is not taking one.
  3. 3 Профил на Green Vampire
    Green Vampire
    Рейтинг: 479 Весело

    Какъв форумен вой на тема "безаналоговая техника", щеше да се извие, ако самолетите бяха "Ту", а не "Боинг".
    Че и излязоха напоследък при прочитането на черните кутии и доказателства за присъствие и намеса в пилотската кабина при крушението на самолета на президента Лех Качински, и отпаднаха спекулациите за грешка от страна на руските диспечери.
    Естествено могат да се развият теми за организирана атака на специализирани звена от бойни ектсрасенси - специалисти по телекинеза, обучени в КГБ, или облъчване чрез Х-генератори, създадени на основата на откраднатите пак от КГБ изобретения на Тесла. Черната магия, практикувана от евенките, копирана пак от КГБ също не е за подценяване.

    In The Death Car We Are Alive
  4. 4 Профил на Fanetti Mazakura
    Fanetti Mazakura
    Рейтинг: 736 Неутрално

    Ту-154, както казвах и в деня на катастрофата, е значително по-безопасен от всеки конкурентен боинг от семейство 737. 737 е направен за БИЗНЕС(т.е. и за икономии!), а ту-154 - НЕ. Да, Ту-154 не е икономичен, но има значителна мощност в резерв. Може да каца и на черен път(поляна), понеже е предвиден за руските деревни, където няма летища. Ту-154 тежи повече от 737, защото основата му е посилена, за да каца по поляни и ту-154 се разцепва през корпуса през средата много по-трудно. Ту-154 има значително по-малко електроника и не случайно всички държавни глави от соц блока се возеха на него. Разбира се в ръцете на самонадеян полски пилот и прост полски президент може да се събори всеки самолет, но това не прехвърля вината върху самолета.

    BOYKO BORISSOV – “RAPONA,” current Prime Minister of Bulgaria,(от Wikileaks)
  5. 5 Профил на renegat
    renegat
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    До коментар [#4] от "Fanetti Mazakura":


    До коментар [#3] от "Green Vampire":

    ...може и да е така, но на руснаците, хората от планетата им нямат ДОВЕРИЕ, което е най-важното нещо възприемано от жителите на нейните обитатели...Трудно го печелят, а лесно го губят. Та за това...

  6. 6 Профил на Fanetti Mazakura
    Fanetti Mazakura
    Рейтинг: 736 Неутрално

    Ето ви снимки от летището в Смоленск като в деня на трагедията с 400 метра видимост и ту-154(флайт симулатор 10 със смоленск ад-он).

    И да не сте пилоти, може ли да се кацне в подобно време на летище без навигация за водене, а обикновен едно-канален маяк, който служи само за ориентир? 400 метра видимост при скорост 260 км/ч се минават за секунда и половина, а 260 км/ч е скорост близка до стол-спиид-а на ту-154. Отделно, на ту-154, като на реактивен самолет, двигателите му реагират на пълна тяга(TOGA) с около секунда-две закъснение. Що за безумие??

    BOYKO BORISSOV – “RAPONA,” current Prime Minister of Bulgaria,(от Wikileaks)
  7. 7 Профил на Fanetti Mazakura
    Fanetti Mazakura
    Рейтинг: 736 Неутрално

    http://img229.imageshack.us/g/113zu.jpg/

    BOYKO BORISSOV – “RAPONA,” current Prime Minister of Bulgaria,(от Wikileaks)
  8. 8 Профил на Fanetti Mazakura
    Fanetti Mazakura
    Рейтинг: 736 Неутрално

    Ето го и подходът за "кацането" към летището в Смоленск и последните мигове(и това което се е виждало) преди сблъсъкът на лявото крило с 10 метрова бреза(в резултат на възвишение на ландшафта на 100 метра преди пистата).

    http://img814.imageshack.us/g/118j.jpg/


    Граунд проксимити сензора е пищял през цялото време и единствената причина поради, която пилотът не вдигнал самолета е, че имал почти нулева видимост, както е видно, и търсел видимост към пистата. Вместо това вижда дървото от последната снимка и самолета спира на 150 м от пистата в очертанията на летище Смоленск.

    BOYKO BORISSOV – “RAPONA,” current Prime Minister of Bulgaria,(от Wikileaks)
  9. 9 Профил на Fanetti Mazakura
    Fanetti Mazakura
    Рейтинг: 736 Неутрално

    Edmund Klich, the head of the Polish investigative commission, stated in an interview "Pretty much everything is clear right now and nearly all evidence has been gathered". “The pilots ignored the plane's automatic warnings and attempted an incredibly risky landing,” Klich said.[2] According to the report, the crew of the Tupolev Tu-154M failed to respond for 13 seconds when the plane's "terrain approaching" alarm warned that the aircraft was less than 100 metres from the ground. The aircraft attempted to pull up after hitting a five metre tall birch tree, but part of the left wing had been sheared off in the impact. The aircraft then went into a spin before landing on its back and disintegrating five seconds later. Edmund Klich declined to speculate on whether the pilot had been placed under pressure to land, commenting: "Psychologists will have to assess the stress levels the pilots were subjected to

    BOYKO BORISSOV – “RAPONA,” current Prime Minister of Bulgaria,(от Wikileaks)
  10. 10
    ****

    Този коментар беше изтрит в 02:01 на 12/10/2010 от неговия автор.

  11. 11 Профил на yu22
    yu22
    Рейтинг: 1110 Любопитно

    До коментар [#1] от "Vili":
    Руското МЕКЕРЕ пак се изходило на руски...!!??Отивай във френския легион при братята негри...!

    мнoгoниковият турист, имам 3-4 акаунта и 22 НИКА...
  12. 12 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3538 Неутрално

    До коментар [#1] от "Vili":
    Пиши на български бе! Тук е БЪЛГАРИЯ!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  13. 13 Профил на usin
    usin
    Рейтинг: 0 Весело

    ХУЙ-22.
    На теб ,май пак руснаците са ти виновни ,за това че поляците не разбират от техника.
    Не на влакове на каруци трябва да се возят и те са всезнайковци като нас.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK