Реактор на АЕЦ "Фукушима" е пред стопяване

Комбинация от снимки, показваща водородната експлозия в АЕЦ "Фукушима" в понеделник.

© Ройтерс

Комбинация от снимки, показваща водородната експлозия в АЕЦ "Фукушима" в понеделник.



Операторите в АЕЦ "Фукушима" казват, че е възможно водата от охлаждането на един от реакторите да се е изпарила, съобщи "Ройтерс", цитирана от Би Би Си.


Компанията казва, че не изключва възможността прътите с ядрено гориво в реактор 2 да са изложени на реален риск от стопяване.


Развоят на събитията в централата сочи, че специалистите в АЕЦ "Даиичи" са недооценили ситуацията, коментират пред РБК от оперативния щаб на "Росатом". Според тях японските им колеги не са преценили правилно обема на отделилия се сутринта водород, чиято концентрация доведе до взрива тази сутрин.




Според специалистите от "Росатом" това се дължи на неизправните контролни уреди, които отчитат нивото на водата в активната зона. Уредите не са фиксирали покачването след аварийното пускане на морска вода в реактора и така оценките за образуване на водород са неточни.


Дори да започне безконтролно топене на активната част обаче, докато стените издържат, няма опасност от изхвърлянето на потенциално опасно количество радиоактивни материали във въздуха.


"Всичко, което виждам досега, показва, че структурата за задържане на случващото се в реакторите, върши точно тази работа, за която е създадена. Тя задържа радиацията вътре, което е добра новина. Случващото се не е като в Чернобил. През 1986 г. инцидентът в СССР стана, защото нямаше външна обвивка, и когато реакторът гръмна, всичко бе изхвърлено моментално в атмосферата", обяснява пред "Ройтерс" Мари Дженекс от щатския университет на Сан Диего.


Подробности очаквайте по-късно на www.dnevnik.bg и утре във в. "Дневник"


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (81)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3301 Неутрално

    България трябва да предложи веднага, да настани без формалности всички желаещи японци до нормализиране на радиационния фон. Празни апартаменти бол, а в сравнение с цените в Япония тук ще живеят като барони

    "Нация на 1300 години - всички ли сте роби на един дебел, грозен?". Цялата реч на Вежди Рашидов в кулоарите на парламента, 30.07.2013: bit.ly/2MdSDEK
  2. 2 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3301 Неутрално

    ПС. Само слънчев бряг може да засмука населението на 2-3 града

    "Нация на 1300 години - всички ли сте роби на един дебел, грозен?". Цялата реч на Вежди Рашидов в кулоарите на парламента, 30.07.2013: bit.ly/2MdSDEK
  3. 3 Профил на oziris7
    oziris7
    Рейтинг: 1866 Неутрално

    По-добре да внесем управници от Япония, че нашите за чеп за зеле не стават.

  4. 4 Профил на Александър
    Александър
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#3] от "oziris7":
    Крайно време е ... преди да ги е хванала радияцията, че след това не се знае какво може да се случи...

    АЗ
  5. 5 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Веднага да пратим правителствения самолет да докара тук японци . Спешна евакуация !!!! Не се шегувам .

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  6. 6 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 638 Неутрално

    В АЕЦ "Козлодуй" вече седма година се експлоатира, в експериментален порядък, рециклирано ядрено гориво, без да има разрешение за това. Всички БГ и ЕС фактори знаят за това, но упорито не желаят да разследват престъплението. Сами си отговорете защо! Далаверата коства на българският народ два милиарда лева. А ако стане като в Япония? Ако не вярвате вижте тук: www.gikotev.blog.bg

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  7. 7 Профил на Andon Staykov
    Andon Staykov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Много неудачен избор на статия, под която да се шегувате, хора...

    И въобще - типично по български. Нашата къщурка си е наша, а светът е голям. 'ич да не ни пука. 'си се завием под китеника и че си се джавкаме с родата...

  8. 8 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3301 Неутрално

    До коментар [#3] от "oziris7":

    По въпроса за вносните управници е мислено отдавна - не работи. Още на първата седмица 2/3 от мат'ряла ще е някъде по затворите или при съдя-изпълнителя заради натрупани глоби.

    Кой японски управник ще ти търпи, матряла да паркира коли по тротоарите, да хвърля пликчета боклуци през прозореца, да пикае в нетрезво състояние от терасата, да си отправя хомосексуални закани по кръстовищата и т.н. Я се замисли!

    "Нация на 1300 години - всички ли сте роби на един дебел, грозен?". Цялата реч на Вежди Рашидов в кулоарите на парламента, 30.07.2013: bit.ly/2MdSDEK
  9. 9 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    Ситуацията е различна от тази с реактор 1 & 3.
    Ако наистина няма никаква вода и прътите са "голи" то тогава опасността от голямо "мазело" се увеличава значително!

    Дано да овладеят ситуацията, не се съмнявам че способни специалисти (японски и от цял свят) работят по въпроса.

    А гн. Циник вместо да се прави на "интересен" (не е!) да се замисли ако по Козлодуй "подскачаха" покривите над реакторите дали лично той не би напълнил га6тите....

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  10. 10 Профил на mrakogor
    mrakogor
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Още вчера казах, директно гражданство, с пълно право да бъдат избирани и да заемат абсолютно всички държавни длъжности. Но на доста народ в администрацията това няма да се хареса, хаха, при японеца едва ли го има това да пиеш кафе по 1 час в работно време и да клюкарстваш.

  11. 11 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3301 Неутрално

    До коментар [#7] от "groober":

    Мен ме зачеркни от листата на шегаджиите. Съобщиха, че ххх хилади души ще се евакуират. На палатки ли да живеят някъде? Никъде няма повече свободни легла, отколкото в България

    "Нация на 1300 години - всички ли сте роби на един дебел, грозен?". Цялата реч на Вежди Рашидов в кулоарите на парламента, 30.07.2013: bit.ly/2MdSDEK
  12. 12 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2919 Неутрално

    До коментар [#1] от "cinik":

    Идеята е добра, с тази подробност, че в Япония живеят 127 млн. души. И ние можем да приемем една скромна част от тях.

    Ако условията го налагат, тази идея би следвало да стои на дневен ред. Вчера по "Дарик" дебатираха потениална голяма бежанска вълна от Северна Африка и по-специално - от Либия. Вероятно предстоят големи миграционни процеси, далеч преди онези, които са свързани с изчерпване на основни ресурси.

  13. 13 Профил на mihomen
    mihomen
    Рейтинг: 1048 Неутрално

    Много лошо,явно контролът е изпуснат!Наистина има спешна нужда от евакуация на цялото население в района!

  14. 14 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#7] от "groober":

    Изобщо НЕ се шегуваме ! Съпричастни сме с трагедията на японците и търсим начини да им помогнем .

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  15. 15 Профил на jamaisvu
    jamaisvu
    Рейтинг: 529 Неутрално

    Да, и аз викам да направим обмяна- наши индоевропейци за техни политици. Така хем на нашите нищо няма да им има /те там условията са лукс на фона на гетата/ и за нула време ще разпаднат всичко що видят за желязо, хем ние ще случим на политици най-сетне!

  16. 16 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#4] от "Александър":

    И да ги хване,пак ще са по-добри от наще!

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  17. 17 Профил на Fanetti Mazakura
    Fanetti Mazakura
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#13] от "mihomen":

    Не е вярно, японската техника е безаналогова(за разлика от руската)

    BOYKO BORISSOV – “RAPONA,” current Prime Minister of Bulgaria,(от Wikileaks)
  18. 18 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3301 Неутрално

    До коментар [#12] от "Читател":

    По света има още 200 държави, всеки трябва да допринесе по нещо

    "Нация на 1300 години - всички ли сте роби на един дебел, грозен?". Цялата реч на Вежди Рашидов в кулоарите на парламента, 30.07.2013: bit.ly/2MdSDEK
  19. 19 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#12] от "Читател":

    Предпочитам скромно количество японци, отколкото незнаен брой северноафриканци....

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  20. 20 Профил на old__bg
    old__bg
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Да избързаме с приемането на японците, за да не ни се натресат мангалите от Либия , Тунис и др. подобни !!!
    Така ще се отървем от увеличаването на мангализма и ислямизма на наша територия и никой "копче " няма да може да ни каже ...

  21. 21 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4812 Неутрално

    До коментар [#4] от "Александър":
    радиАция

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  22. 22 Профил на faeton.
    faeton.
    Рейтинг: 4581 Весело

    До коментар [#15] от "jamaisvu":

    Имаш предвид не индоевропейци,а вероятно индийци с БГ паспорти!!!

  23. 23 Профил на doncorleone
    doncorleone
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Май представата ви за Япония е от научно-популярните филмчете, немате си и идея за каква мафиотска и корумпирана държава става въпрос и за какво примитивно кастово общество.

  24. 24 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    Ужас! Може да настане трагедия от световен мащаб!

  25. 25 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    Дано при Реактор 2 положението не се окаже най-тежко от 3-те реактора, които са работили към момента на земетресението.

  26. 26 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 2923 Весело

    Всички тревожни съобщения са "стръв" за зелените. Те тръпнат в радостно очакване и като не стане нищо ще бъдят МНОГО РАЗОЧАРОВАНИ.

    подпис
  27. 27 Профил на faeton.
    faeton.
    Рейтинг: 4581 Гневно

    Малейй,руснаците дават акъл на японците!
    Бамааму,какво доживях!

    Рашите по-скоро да се отказват от Белене,че щом японската технология отказва при земетръс,представям си какво ще стане с РУСКАТА,ако построят БелЯне-то в земетръсна зона!!!

  28. 28 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    До коментар [#2] от "cinik":

    и ще трябва да сменим името на курорта на:
    "Брегът на изгряващото слънце"

    РЕФОРМИ !
  29. 29 Профил на qwerty
    qwerty
    Рейтинг: 699 Весело

    До коментар [#17] от "Fanetti Mazakura":
    До коментар [#24] от "redguy":
    До коментар [#25] от "ijj":
    и реддруги
    Току-що пристигнаха новите указания!
    Внимавайте специално точно вие:
    Путин пресек разговоры о "втором Чернобыле" после взрывов на АЭС в Японии: России ничего не грозит

    Нито дума повече срещу японската техника и японците!
    Поняли?

  30. 30 Профил на qwerty
    qwerty
    Рейтинг: 699 Неутрално

    До коментар [#1] от "cinik":
    Много късно си се сетил за предложението, приятелю циник. Много късно.
    Приятелят ви Жириновски вече ги прилапа да заселят Приморието. Още в петък ли беше, събота ли.
    Пак останахте на сухо да си търсите кой да ви работи!
    Остава ви надеждата в българите от Бесарабия и Казахстан. Че и те нещо не идват.

  31. 31 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 982 Неутрално

    До коментар [#27] от "faeton":
    Никакая техника не выдержит идиота оператора.
    Возможно Тошиба с идиотом операторам из Чернобыля катострофировала бы в течении 1 дня.

    Все мы переживаем сейчас за Японцев.
    Надеюсь катастрофы не произойдет.
    Ну а если призойдет, то посмотрим, смогут ли Японцы рискуя жизнью заходить в радиоактивную зону (превышение в 1000 раз) для того, чтобы ценой своей жизни спасти других.


    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  32. 32 Профил на miet
    miet
    Рейтинг: 524 Неутрално

    През почивните дни в събота и неделя , германският канцлер , г-жа Меркел , постоянно изразяваше мнение по случващото се в Япония , с ядрените реактори. Днес , 14 март, още от сутринта правителството заседава по тези въпроси. Целта е , да се извлекат поуки и се вземат мерки от японското земетресение за бъдещето на ядрената енергетика в Германия , защото преди приеха корекция на закона за спиране на АЕЦ-вете и за удължаване срока на експлоатация на 17-те си АЕЦ. Най-вероятно , поправката на закона, ще се отмени и те ще бъдат спрени в по-кратки срокове. Днес решиха да започне инспекция на всички АЕЦ относно сигурността на експлоатацията , а в Баден Вюртемберг вече се проверяват сигурността и най-вече надежността на резервните агрегати за аварийно захранване на АЕЦ. А , къде сме ние ? Нашата АЕЦ по- сигурна ли е от немските? Къде са нашите политици , абонирани иначе за медийна изява? Германия се страхува , а ние не ! За да искаме европейско развитие , трябва винаги да поставяме сигурността на първо място, като германците!

  33. 33 Профил на qwerty
    qwerty
    Рейтинг: 699 Неутрално

    До коментар [#31] от "Vili":

    Как бързо хвърлихте всичко на човешкия фактор.
    Има човек - има проблем. Няма човек - няма проблем.
    Много хубаво ви е изучил мустакатия грузинец. Много.

  34. 34 Профил на Mda
    Mda
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Много хубаво обяснение с графики каква е точно техниката на въпросните реактори и какво се е случило за да доведе до сегашния проблем -http://www.nytimes.com/interactive/2011/03/12/world/asia/the-explosion-at-the-japanese-reactor.html

  35. 35 Профил на гт
    гт
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Така формулирана, тази тема изобщо не е актуална.

    Особено пък за коментиране!

  36. 36 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2143 Неутрално

    До коментар [#27] от "faeton":

    Не е баш така. Просто всеки, който се занива с АЕЦ-и мисли по въпроса, защото знае че утре това може да го сполети него.
    В този смисъл "Росатом" правилно разсъждават върху положението в Япония. Може и да измсилят нещо пък. Знаеш ли?
    Това е трагедия и следователно въпросът не е политически.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  37. 37 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 982 Любопитно

    До коментар [#33] от "qwerty":
    Ты считаешь Путин виноват?

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  38. 38 Профил на goshogoshev
    goshogoshev
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#27] от "faeton":

    Това е краят на Япония Китай ще ги изяде Така че не бери много грижа

  39. 39 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2143 Неутрално

    До коментар [#38] от "goshogoshev":

    Я стига глупави мечти. Иди си намокри главата със студена вода, да не стане като в .... реакторите, макар че ще е лошо само за тебе.

    Тая простотия си я постнал и в другата статия. Не знам за какво си мечтаеш точно, но е нереалистично.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  40. 40 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2143 Неутрално

    До коментар [#31] от "Vili":

    ............Ну а если призойдет, то посмотрим, смогут ли Японцы рискуя жизнью заходить в радиоактивную зону (превышение в 1000 раз)...........

    Смогут Вили, смогут. Японците не са по-малко достойни хора, при това сегашната ситуация е предизвикана от бедствие, а не от малоумни идиоти зад пулта.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  41. 41 Профил на feniks1
    feniks1
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#37] от "Vili":

    Аз си мисля че си бил подложен на много силна радиация... пораженията са видни от коментарите ти...

  42. 42 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 982 Неутрално

    До коментар [#41] от "bigman2":
    А ты видимо от рождения такой.
    П.С.
    Да!
    Японцы трудолюбивая нация!!!
    Они лучше всех!!!
    После этого кризиса они станут ещё силнее!!!!!!!!
    Сегодня я сам Японец!!!!
    Демократия всегда справится с радиацией и с цунами!!!!!!!!

    Тфу, противно, от этих слюней.
    У людей трагедия, а ты как пионер лозунгами кидаешся.

    Трупы пахнут одинаково - хоть демократические, хоть тоталитарные.

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  43. 43 Профил на miet
    miet
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#33] от "qwerty":
    Прав си. Не всичко зависи от човешкия фактор. Не може в борбата с природата и бедствията човек да е предвидил всички варианти и действувал перфектно , за да победи и противодейства успешно. Вероятността да се предвиди природата и резултатно да противодейства винаги е 50% ! Човешкият фактор по цялата верига от проектирането , изграждането, пускането и при експлоатацията също влияе 50%.Затова правилната реакция е, не обвинения , а да се извлекат поуки и се вземат мерки от японското земетресение за бъдещето на ядрената енергетика и експлоатацията на действащите сега АЕЦ!

  44. 44 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2143 Неутрално

    До коментар [#42] от "Vili":

    С този пост съм съгласен, но предният ти е точно такъв, какъвто си описал за другите.
    Да ти го постна пак:

    .....................Ну а если призойдет, то посмотрим, смогут ли Японцы рискуя жизнью заходить в радиоактивную зону (превышение в 1000 раз)...........

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  45. 45 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4922 Разстроено

    До коментар [#34] от "Mda":

    Графиката е интересна, но на мен ми направи впечатление повече тези ужасяващи снимки от Япония:

    http://www.nytimes.com/interactive/2011/03/12/world/asia/20110312_japan.html?ref=asia#1

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  46. 46 Профил на feniks1
    feniks1
    Рейтинг: 237 Любопитно

    До коментар [#42] от "Vili":

    И аватарчето ти ми прилича на радиационна гъба...
    Всички руснаци ли сте облъчени или само комунистите.?..

  47. 47 Профил на Албена Тодорова
    Албена Тодорова
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Последната информация е от пресконференцията на Едано, който казва, че има висока вероятност и в трите реактора да има стопяване.
    И името на АЕЦ-а не е "Даиичи", а е Първа АЕЦ Фукушима. Даиичи означава "първи" и е броен префикс.
    http://www.nikkei.com/news/headline/related-article/g=96958A9C93819481E3E6E2E1848DE3E6E2E1E0E2E3E3E2E2E2E2E2E2;bm=96958A9C93819696E3E6E298998DE3E6E2E1E0E2E3E3E2E2E2E2E2E2

  48. 48 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1858 Неутрално

    До коментар [#31] от "Vili":

    Вили, тьi о камикадзе сльiшал?
    Японците лесно ще влязат в реактора, имат традиции.
    Дано само в Русия да не се случва ПАК, че много водка ще трябва за да влезе ПАК някой мужик с лопатата да засипва реактора...
    А за у нас не ми се мисли направо... да влиза съседа!

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  49. 49 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 982 Неутрално

    До коментар [#46] от "bigman2":
    Тебе виднее.
    Ты у нас коммуняга перевертышь.

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  50. 50 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 982 Любопитно

    До коментар [#48] от "Athanatos":
    Слышал.
    Японцы нас били в 1905 году, а мы их в 1945.
    От деда слышал, который воевал в Манжурии и в Корее.
    А ты где слышал? По телевизору сказки смотрел?

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  51. 51 Профил на feniks1
    feniks1
    Рейтинг: 237 Любопитно

    До коментар [#49] от "Vili":

    Жалко за руснаците... радиацията им повлия ...направо са се сдухали...
    А на рускините отрази ли им се радиацията... преди бяха много дащни...а сега как са?...

  52. 52 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1858 Неутрално

    Вилиии, Вилии, а моят дядо за малко да се бие с вас и да отсреля няколко от вашите... ама... нямал тоз късмет... направиха преврат в България и се наложило да отсрелва немци до Драва-Соболч...
    Същите немци, които ни върнаха Македония и Беломорието...

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  53. 53 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1858 Неутрално

    отсреля = отстреля... 2 пъти една и съща грешка

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  54. 54 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2143 Любопитно

    До коментар [#47] от "Албена Тодорова":

    Вие ли сте дамата в Япония, която дава най-много информация???

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  55. 55 Профил на faeton.
    faeton.
    Рейтинг: 4581 Неутрално

    Белене земетръсна зона ли е?

    Технологията руска ли е?

    Реакторът руски ли е?

    Строителят руски ли е?

    Инвеститорът руски ли е?

    За мен това е достатъчно!

    Японците заложиха на ядрена енергетика и сега имат огромни трудности ,при тяхната прецизност и акуратност,при тяхната маниакална дисциплина ,при тяхната технология и опит?

    Някой смята ли сериозно,че ние ще се справим по-добре?

  56. 56 Профил на feniks1
    feniks1
    Рейтинг: 237 Любопитно

    До коментар [#49] от "Vili":

    Вили, вярно ли е че у вас следствие радиацията новородените били с по две ръце и два крака...

  57. 57 Профил на Вели
    Вели
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    До коментар [#52] от "Athanatos":

    Върнаха ни Южна Добруджа!!!!

    До коментар [#50] от "Vili":
    Къде забрави 1939 год ( Халхин Хол)?????? Научи си историята!

    =====================

    Пораженинията в АЕЦ-овете са най вече от цунамито, а не от земетръса!!!
    Атомна централа не се превръща в атомна бомба - като я "изпуснеш", за нея е характеран вариянта "Китайският синдром" - тя може да разтапя под себе си земята и да потъва навътре в нея!!

  58. 58 Профил на регистрация
    регистрация
    Рейтинг: 524 Любопитно

    Много интересно, как се свързва японското земетресения с Белене.
    http://rian.ru/jpquake_mm/20110314/344826948.html

  59. 59 Профил на регистрация
    регистрация
    Рейтинг: 524 Весело

    До коментар [#55] от "faeton":

    Овцете са род чифтокопитни бозайници от семейство Кухороги.
    Припомням ти услужливо от кой род си!

  60. 60 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2143 Неутрално

    До коментар [#58] от "регистрация":

    Ами най-вероятно, защото се канехме да си правим АЕЦ там, а е земетръсна зона. Вижда ми се ПРЯКА връзката.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  61. 61 Профил на регистрация
    регистрация
    Рейтинг: 524 Весело

    До коментар [#60] от "Руслан 21":

    пост 59 се отнася с пълна сила и за тебе!

  62. 62 Профил на feniks1
    feniks1
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#60] от "Руслан 21":

    Пак се размириса на див селски цървул...

  63. 63 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2143 Неутрално

    До коментар [#61] от "регистрация":

    Боли викаш истина а? Ами тя затова е истина, да боли.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  64. 64 Профил на Чеша си езика
    Чеша си езика
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Не искам да съм лош пророк, ама е само въпрос на време да стане като в Чернобил. Просто японските защити са по добри, но вече е започнала неконтролируема ядрена реакция, която трудно ще се овладее.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
  65. 65 Профил на регистрация
    регистрация
    Рейтинг: 524 Весело

    До коментар [#63] от "Руслан 21":


    Моята диагноза се потвърждава не само от емоциите ти в несвързанния изказ, а най-вече по снимка ти.

  66. 66 Профил на goshogoshev
    goshogoshev
    Рейтинг: 561 Любопитно



    До коментар [#39] от "Руслан 21":
    Не е реалистично казваш, хм, ще поживеем ще видим

  67. 67 Профил на herman-kardon
    herman-kardon
    Рейтинг: 524 Неутрално

    BBC :
    GMT :1535: Just to recap for you: We're getting reports that water levels in reactor 2 at Fukushima have fallen sharply, leaving the nuclear fuel rods fully exposed and raising fears of a meltdown. More as it comes in.
    GMT : 1531: Japanese broadcaster NHK is saying that pressure inside reactor 2 at Fukushima rose suddenly when the air flow gauge was "accidentally" turned off. That blocked the flow of water into the reactor leading to full exposure of the rods, it says. That report has not been confirmed.

  68. 68 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2143 Неутрално

    До коментар [#66] от "goshogoshev":

    Не бе човек, направо си е тъпо да сравняваш тъпият китаец със умните японци. Разликата е огромна.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  69. 69 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 982 Весело

    До коментар [#52] от "Athanatos":
    ...моят дядо за малко да се бие с вас и да отсреля няколко от вашите...

    В смысле наложил в штаны?
    Твой "дядо" Шипку штурмовал?
    П.С.
    Никого твой "дядо" не отсреля
    Отсрелялка у него не выросла.

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  70. 70 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2143 Неутрално

    До коментар [#69] от "Vili":

    Говори ти за втората световна война, когато никой българин не е стрелял по руснаци.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  71. 71 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 982 Неутрално

    До коментар [#70] от "Руслан 21":
    ... когато никой българин не е стрелял по руснаци...
    Спасибо.

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  72. 72 Профил на clearly
    clearly
    Рейтинг: 524 Неутрално
  73. 73 Профил на clearly
    clearly
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До 45 Интересни снимки, показващи разликите от преди земетресението/цунамито и сега:
    http://www.abc.net.au/news/events/japan-quake-2011/beforeafter.htm
    С мишката като застанете върху снимката и може да се дърпате разделителя, който показва преди/сега.
    ЛИНК, за който се интересува в детайли какви са реакторите във Фукушима
    http://openchannel.msnbc.msn.com/_news/2011/03/13/6256121-general-electric-designed-reactors-in-fukushima-have-23-sisters-in-us

    toni
  74. 74 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2864 Неутрално

    До коментар [#31] от "Vili":
    "Ну а если призойдет, то посмотрим, смогут ли Японцы рискуя жизнью заходить в радиоактивную зону (превышение в 1000 раз)........... "

    Камикадзе е японска дума, ако нямаш нищо против! Появила се е много преди Матросов! Освен това японците са и хора на честта. Затова и съществува японска дума "харакири", която по разбираеми причини няма аналог в руския език.

  75. 75 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 982 Любопитно

    До коментар [#74] от "Дон Кихот":
    А в Болгарском языке есть слово "харакири"?
    Или только обрезание?

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  76. 76 Профил на miet
    miet
    Рейтинг: 524 Весело

    До коментар [#68] от "Руслан 21":
    Руслане , сравненията направени от теб за китайците и японците, като че ли са на бивш партиен секретар. Китай и дори Индия , сега имат своите големи успехи , които се дължат на техните народи. И никак не са тъпи , а напротив. Като доказателство са класиранията им, винаги на предни места в състезания по математика , информатика , шахмат и много други , за които се иска и нещо под шапката!

  77. 77 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1636 Неутрално

    До коментар [#75] от "Vili":

    Вили, не измествай темата. Ставаше дума дали японците ще се хвърлят в реактора.
    Да, ако се наложи ще се хвърлят. Но се съмнявам да накарат редовите войничета от армията си да събират радиоактивните отломки с голи ръце, както беше в Чернобил.
    В нашия език съществува думата "саможертва".
    А преди да разглаголстваш на тема какви думи има или няма в него, не е лошо да го научиш малко по-добре от нивото на циганите в Столипиново.
    Щото, ако честно и него докато го стигнеш, има още хляб да ядеш.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  78. 78 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2864 Неутрално

    До коментар [#75] от "Vili":

    В болгарской истории есть слово "Батак". Поинтересуйся, что это такое, тебе будет полезно узнать как болгары могут беречь свою честь!

  79. 79 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 982 Неутрално

    До коментар [#77] от "rapidfire":
    Думаю, что у Японцев хватит ума и технологий справится без ненужных жертв.
    Времена самураев и харакири закончились.
    П.С.
    Если случиться беда (10-15% вероятность), то самопожертвование не поможет. Японцам прийдется переселятся в Сибирь, Аляску, Бразилию или Аргентину.

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  80. 80 Профил на miet
    miet
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Японците наистина са много добре подготвени и организирани за справяне с такива извънредни ситуации , създадени от природата и от големи производствени аварии в АЕЦ. Но ние видяхме , че и китайците се справиха наскоро с големи природни бедствия , аварии и болести. Изобщо и двата народа са типични представители на напредъка и бързото икономическо развитие в Азия , дължащо се на вековни традиции в трудолюбието , морала и дисциплината. Когато обаче , японците са в Германия например, са недоволни от себе и се ядосват , че немците постигат икономическите си успехи с по-малко , но по - ефективен труд , в сравнение с тях. Затова японците вътрешно отдават предимство на Германия.

  81. 81 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 982 Неутрално

    До коментар [#78] от "Дон Кихот":
    У каждого народа в Евразии есть свой "Батак".

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK