Франция обмисля да прекрати временно задълженията си към Шенгенския договор

Северноафриканци си купуват билети за влак до Франция<br />

© Reuters

Северноафриканци си купуват билети за влак до Франция



Франция обмисля да прекрати временно задълженията си, произтичащи от Шенгенския договор за зоната за свободно движение, предаде "Ройтерс", като се позова на източник, близък до Елисейския дворец.


Париж обмислял този вариант заради притока на мигранти от Тунис и Либия, някои от които не крият намеренията си да отидат при техни близки във Франция. Според източника Париж искал да се обмисли механизъм, който ще му позволи да прекрати временно да изпълнява задълженията си във връзка с Шенгенската зона, когато има системно "нарушаване" на една от външните граници на ЕС. Това временно прекратяване ще продължи, докато трае "нарушаването" на външната граница, твърди източникът.


Въпросът с мигрантите от Северна Африка по посока Европа вече породи разделение между Рим и Париж и е чувствителна тема за двете страни. Темата ще е водеща и на срещата на върха в Рим във вторник между Силвио Берлускони и Никола Саркози, отбелязва Франс прес.




Франция е ядосана на Италия, че реши да издаде 6-месечни временни разрешителни на над 20 000 мигранти от Тунис, пристигнали на италианска територия до 5 април. С тези разрешителни тези хора ще могат да отидат при техните роднини и приятели във Франция и другаде в Европа, аргументира се Рим.


Париж припомни вече по този повод, че в Шенгенското законодателство има правило, че първата страна, в която влязат мигрантите, е тази, която трябва да се заеме с управлението на мигрантския поток.


Френският вътрешен министър Клод Геан подчерта в понеделник, че чужденците, на които Италия е дала временно разрешително, трябва да докажат, че разполагат с финансови ресурси, за да се издържат по време на евентуалния си престой във втора европейска страна и за да се върнат после обратно в родината си. Ако такива хора се появят на френско-италианската граница и не покажат, че разполагат с подобни ресурси, то Франция ще ги връща на Италия, въпреки недоволството на Рим, подчерта Геан.


Миналата неделя за кратко влаковете между Франция и Италия бяха спрени от френска страна. Париж се опасяваше, че с тях ще пътуват италиански правозащитници и демонстранти, които ще придружават северноафрикански мигранти, настояващи да влязат във Франция.



Европейската комисия не е информирана за намерението на Франция временно да спре да изпълнява задълженията си във връзка с Шенгенската зона, предаде Франс прес, като цитира говорителя на ЕК Марк Грей.


"Не сме информирани за такова намерение", подчерта Грей, като припомни, че страните от Шенгенската зона могат за много кратки периоди и когато имат добро основание за това да подновяват граничните проверки.


Шенгенското споразумение не предвижда прекратяване на прилагането му, припомня Франс прес. Само сериозна заплаха за обществения ред или за вътрешната сигурност може по изключение да оправдае подновяването на проверките по границите по време на максимален период от 30 дни. Ако заплахата продължава да тегне, то този период може да бъде подновен с още 30 дни, припомня Франс прес.

Коментари (106)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1366 Весело

    Баси мамата, още не са ни влезнали у Шенген, и почнаха да си замразяват участието . Как още го има ЕС , се чудя АЗ ?

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  2. 2 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2187 Неутрално

    Франсетата се напатиха от имигрантите от собствените си колонии и сега искат да ограничат щетите.Дано не е късно...

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  3. 3 Профил на martin pavlov
    martin pavlov
    Рейтинг: 530 Неутрално

    И после ние сме били нетолерантни спрямо малцинствата. Изгониха циганите, сега всячески се опитват да избегнат емигрантите от Африка..

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на Дони Тръмп
    Дони Тръмп
    Рейтинг: 62 Неутрално

    ако влезнем в шенген 100% ще имаме граница с гърция там има баси кризата с бежнци

  6. 6 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    "Париж припомни вече по този повод, че в Шенгенското законодателство има правило, че първата страна, в която влязат мигрантите, е тази, която трябва да се заеме с управлението на мигрантския поток."

    Да се замислим над това, докато още не сме в Шенген, че после ще е късно. Да не плъзнат едни мигрантски потоци из България, че само те липсват на цялата мизерия.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  7. 7 Профил на балкандо
    балкандо
    Рейтинг: 551 Весело

    Тия да почнат да спират вечер тока. Когато има ток французите гледат телевизия, а емигрантите се размножават. Когато няма ток и французите ще се размножават.

    Насила хубост и наужким лудост няма !
  8. 8 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1646 Неутрално

    Нека още веднъж се замислим накъде сме се запътили.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  9. 9 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Наш Боко ще помага на ЕС за мигрантите...

  10. 10 Профил на Дива селянка
    Дива селянка
    Рейтинг: 815 Неутрално

    Е,не. Толкоз весело не ми е било отдавна. И от тези акъл трябва да чакам и да ми размахват пръстче колко некачествени европеци сме понеже защото.....

  11. 11 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1359 Неутрално

    Алчни, двулични и безпардонни. И тези са тръгнали да ни учат на демокрация

    In debt we trust
  12. 12 Профил на Мустафанка
    Мустафанка
    Рейтинг: 1366 Разстроено

    Шенген се превръща в голям проблем за ЕС и ако не се изградят стени по външните сухоземни граници, на които да се стреля на месо по всеки нарушител и да започнат да се потапят гемиите с нелегални имигранти, по-добре да се сложи край на шенгенската зона.

    Равни права за всички: това е най-крещящата неправда, защото онеправдава най-даровитите хора. Ницше.
  13. 13 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 768 Весело

    Този Шенген е същински Уиндоус бе... Влез-излез, влез-излез... И нещата вземат че се оправят!
    Но къде са принципите?

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  14. 14 Профил на Пламен Войтилски
    Пламен Войтилски
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    Голям късмет изкарахме, че сме в зоната "на приемане" в Шенген, но не сме вътре в кюпа!

  15. 15 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2984 Любопитно

    Защо са се устремили към Франция, а не остават в "първата" страна, в която влизат пустите му емигранти?!? Дали само заради братството, равенството и свободата!?!

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  16. 16 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1359 Неутрално

    До коментар [#12] от "Мустафанка":

    "ако не се изградят стени по външните сухоземни граници"

    Какви стени като в Лондон полицията бяга, а разярени ислямисти ги гонят и ругаят скандирайки Алах Акбар в центъра на Лондон?

    Няма така демокрация!


    http://www.youtube.com/watch?v=-nqxP2bpF7I&NR=1

    In debt we trust
  17. 17 Профил на ТИХоЛОВ
    ТИХоЛОВ
    Рейтинг: 605 Неутрално

    То бива, бива демокрация, ама всяка козичка -за свойто краченце.
    Не са глупави либийските борци за демокрация. Естествено е, че демократичните легиони под командването на Сарко Цезар Френски са еталона към който се стреми мало и голямо от доскоро безличния континент Африка. Кой не знае Сарко Френски, кой не е чувал и песни пял за него. Затова всеки се стреми към земята на която се е родил и която е отгледала Великия Френски Вожд.
    Този наплив от феновете Му разбира е едно хубаво демократично нещо, но много хубаво не е на хубаво.

    Само времето има много време. Дори да не е спряло, пак може да ни гледа сеира.
  18. 18 Профил на user11
    user11
    Рейтинг: 442 Неутрално

    франсетата като смучеха стотици години от африка не ревяха, сега като мангустите им го връщат обърнаха палачинката

  19. 19 Профил на wwwwww
    wwwwww
    Рейтинг: 592 Неутрално

    7 милиона франсета са мислимчета - затова ги е страх , ще станат мнозинство и ще управляват франция.

    Да кажем не на педерастията!
  20. 20 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    До коментар [#12] от "Мустафанка":

    АЗ предлагам да опашем цяла Европа в 10 метрови дувари . Що не ? Като прибавим и камерите на всеки метър, следенето в нета, скенерите по летищата.....подслушването........ направо да си заприличаме на един огромен европейски затвор !!!!!!!!!!! Кво ще кажеш ? Или не можеш да схванеш на къде те водя ?!?!?! Не се ли усещаш, защо ги подвъртяха революциите в арабския свят ?

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  21. 21 Профил на Рачко Пръдлето
    Рачко Пръдлето
    Рейтинг: 551 Неутрално

    хахаха. Явно някои страни могат да влизат и излизат, когато им е удобно. Само страни, като малката България я разиграват.

    В сердце немца много злобы, ее хватит на всех.
  22. 22 Профил на Рачко Пръдлето
    Рачко Пръдлето
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#19] от "wwwwww":

    че то и сега, президента на Франция не е французин.

    В сердце немца много злобы, ее хватит на всех.
  23. 23 Профил на Рачко Пръдлето
    Рачко Пръдлето
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#1] от "ARRI":

    тоя ЕС няма да го бъде дълго да знаете

    В сердце немца много злобы, ее хватит на всех.
  24. 24 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2567 Неутрално

    Дреме им на франсетата. У тях е и ножът и сиренето. А ние се умилкваме.

    Заглавие в Дневник: "ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ" Е ГОТОВА ДА УПРАВЛЯВА С БСП" (ЛЪЖИТЕ БЯХА ДОТУК)
  25. 25 Профил на Рачко Пръдлето
    Рачко Пръдлето
    Рейтинг: 551 Неутрално

    съюзите са за да се разпадат.

    В сердце немца много злобы, ее хватит на всех.
  26. 26 Профил на slq84014722
    slq84014722
    Рейтинг: 884 Неутрално

    Някои ни обвиняваха, че напразно громим световния империализъм и капитализъм. Ето че сега Франция обмисля разцепване на една от най-важните обединяващи ЕС връзки.

  27. 27 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1203 Весело

    Ми то тези тарикати едно време Дьо Гол ги извади и от НАТО !!!
    Еврейчето Саркози както се е засилило , може да ги изкара и от Шенген , и от НАТО , и от ЕС !!!
    Много ми е интересно , кой освен САЩ има интерес от слаб и разбит ЕС???
    Мисляяя, мисляяя и се сещам , че който поръчва музиката , той плаща. А кой има $ за да плаща??? Ами този който държи печатницата на $ в САЩ. И кой е той ??? Ами сънародникът на френското еврейче Саркози , собственникът на американската печатница за пари ФЕД - евреите Ротшилд !!!
    Ай стига бе !!!
    Пасиансът излезе !!!!
    Ей , МАТОРИСТ , с какъв октан бензин и на кава цена зареждаш МАТОРА???
    А сещаш ли се каква му е цената в САЩ???
    А сещаш ли се ,че като копуваш скъп бензин за МАТОРА си , спонсорираш евтиният бензин на колегата си моторист от САЩ???

  28. 28 Профил на Чобанин
    Чобанин
    Рейтинг: 1198 Весело

    До коментар [#22] от "Рачко Пръдлето":

    Яаа, а какъв е шаркоситто?!

  29. 29 Профил на Дива селянка
    Дива селянка
    Рейтинг: 815 Неутрално

    Незнам за вас ,ама на мен ми писна да се залепваме към съюзи,които се разпадат от собствена си простотия и безперспективност....

  30. 30 Профил на Чобанин
    Чобанин
    Рейтинг: 1198 Весело

    До коментар [#27] от "kimba3":

    + + + + +

  31. 31 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#7] от "балкандо":

    От френска любов, деца се НЕ
    раждат.

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  32. 32 Профил на Чобанин
    Чобанин
    Рейтинг: 1198 Весело

    До коментар [#12] от "Мустафанка":

    "... и ако не се изградят стени по външните сухоземни граници, на Либия , на които да се стреля на месо по всеки нарушител и да започнат да се потапят гемиите със западните нашественици ..."

  33. 33 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1460 Неутрално

    Ако влезем в Шенген, европейските говеда ще ни превърнат в зона за емигранти. И наш'те корумпирани гъзолизци ще ни обясняват как ще се подмладява нацията, циганизирайки я още повече. Тежко на БГ.....

  34. 34 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#33] от "Хи-хи":

    ".... в зона за емигранти...."

    А верни на "Кадаифа"-талибанки ?

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  35. 35 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1877 Весело

    Ама все по интересно започна да става. Където отитем ние, започва разпад. Който се е захванал с нас далече не е стигнал.

  36. 36 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#35] от "vagabond66":

    Или ние не "виждаме" близкото
    бъдеще.

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  37. 37 Профил на veseling
    veseling
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Един колега поработи преди 2 години във Франция още си чака част от парите заплата... Скоро се върна отново в цирк "Балкански".

  38. 38 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#33] от "Хи-хи":

    За това ли на всеки ъгъл "шаурма".

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  39. 39 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 652 Неутрално

    Сооори. "шаурма"-да се чете "гюнер"

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  40. 40 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4739 Неутрално

    До коментар [#25] от "Рачко Пръдлето":

    Съветския ли имаш предвид?

  41. 41 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1203 Весело

    До #35--vagabond66- Абсолютно си прав !!! Василий българоубиец дори не е осъзнавал , че разбивайки Самуил и покорявайки ни слага началото на края на Византия. Разсипахме Османската империя. Минахме отгор Антантата , като "ориент експрес" през метилива овца ! Смачкахме "Оста" на Хитлер като слон -хлебарка. Разплакахме братското СССР и Варшавският договор. Крайно време е да видим сметката и на ЕС и НАТО !!!
    Дръж се НАТО, "Дръзки" иде !!!

  42. 42 Профил на sion1972
    sion1972
    Рейтинг: 673 Весело

    Ми да и прекратят и правото на глас.Временно..

    Заедно Ипон и Ин ще ни управляват во веки веков! Амин!
  43. 43 Профил на hyram1
    hyram1
    Рейтинг: 605 Неутрално

    "Когато този чоек гоори за Европа тй има предвид Франция "
    Това са думи на Чърчил относно Де Гол.
    Французите са много чусттелни относно светоната доминация на англосаксонците.За добро или лошо те са стара слава .Понякога правят неща повече от самолюбие отколкото реални възможности пример за това бе излизането им от нато по времто на Де Гол.Световна сила са, но не са първа и това ги прави понякога комични в опитите си да демонстрират първенство.

  44. 44 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1439 Весело

    Единствения вариант е трудови лагери и стрелба на месо. Резняците от друго не разбират. Аааа да - световната либерастия и леващина ще реват и ще крещят лозунги. Е те и без туй само това правят и друго не знаят , така че проблем няма. А Мунчо , Красьо Кънев и всичкото мангуста могат да се самозапалят в знак на протест

    15.02.1989 - 07.02.2018
  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 46 Профил на kapitalist
    kapitalist
    Рейтинг: 442 Любопитно

    Просто Саркози ще плати масрафа. С рейтинга си при идващите избори. И айдее - с манекенката или с някоя нова любоФФ. Те французите ги разбират тия работи.
    Голбалният пазар, май фалирва неориентираните политици по-бързичко. Това го чака и Берлускони, Путин (непреизбиране), а кой знае и тоя пич Камерън... Нови сили, нови урагани - трябват нови кормчии. Старите се объркват.

  47. 47 Профил на Чобанин
    Чобанин
    Рейтинг: 1198 Весело

    До коментар [#40] от "vassilun":

    "Съветския ли имаш предвид?"

    Ако щеш и съветския и сега европейския!

  48. 48
    ****

    Този коментар беше изтрит в 00:33 на 23/04/2011 от неговия автор.

  49. 49 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3391 Неутрално

    Франция е една прекрасна, много добре уредена държава.
    Така че нека да не се подиграваме на "франсетата". Те обичат страната си, и са я превърнали в райска градина.
    За разлика от българите, които организирано осират страната си. И гледат също като африканците да избягат от нея. Гоце Първанов също се подготвя да бяга. Осигурил е жилища за децата си във Франция

  50. 50 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#49] от "gwendolin":

    ++

  51. 51 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1366 Весело

    До коментар [#43] от "hyram1":

    ... абе никога не са били и няма да бъдат и ги прави ВИНАГИ КОМИЧНИ пред света ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  52. 52 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1366 Весело

    До коментар [#44] от "Karelson":

    Те трудови лагери трябват за Европеиците че ги мързи та ги боли ... тъи като толква години подкрепяха тези режими, сега да си носят последствията еле па Франция и Италия се избиваха преди полвин година кои по по наи пред Кадафи ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  53. 53 Профил на Постовете на някой друг
    Постовете на някой друг
    Рейтинг: 605 Неутрално

    В последните десетина години фразата, която най-често ми се налага да споменавам, е "казвах ли ви аз?".

  54. 54 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1877 Весело

    До коментар [#41] от "kimba3":

    А ми на майтап или на истина, резултатите са такива !!!

  55. 55 Профил на Enchev,Iliya
    Enchev,Iliya
    Рейтинг: 442 Гневно

    КАКЪВ Ш€НГ€Н, КОГАТО ЦЯЛАТА НИ Баджанак-Шурейска партийно-ЗАТВОРЕНА, И САМОИМУНИЗИРАЛА С€, Парламент-ДИСКРИМИНАЦИОНН СИСТ€МА € Г€РБ-оп€йски ПРЕСТЪПНА!!?

    До кога РАЗДЕМО-КРАЧИЛИТЕ СЕ СВЕТИЙЧЕТАТА ОТ СИНОДА ЩЕ СЕ БЪРКАТ ПО Г€РБ-оп€йски В ПОЛИТИЧЕСКИТЕ, ПАРЛАМЕНТ-ДИСКРИМИНАЦИОНН ДЕЛА, РАЗЕДИНЯВАЙКИ ДУХ И СЪЗНАНИЕ НА ПРОТЕСТАРЯТ-ЕЛЕКТОРАТА, НЕ САМО У НАС?

    ЦЯЛАТА НИ Баджанак-Шурейска партийно-ЗАТВОРЕНА, И САМОИМУНИЗИРАЛА С€, Парламент-ДФИСКРИМИНАЦИОНА СИСТЕМА Е Г€РБ-оп€йски ПРЕСТЪПНА!!?

    ВСИЧКО ТОВА ОСНОВАНО НА ЧАСТНО-ГРУПИРАНИЯТ, КУЛТОВО-ИДЕОЛОГИЧЕСКИ ФAКТОР, УМИШЛЕНО ПОЛЯРИЗИРАЩ И БЕЗ ТОВА РАЗЕДИНЕТОТО БЪЛГАРСКО, МНОГО-ЕТНИЧЕСКО ОБЩЕСТВО
    ГРУПЩИНАТА
    Полит-ИДЕОЛОГИЧЕСКА,
    Религиозна, и
    Етническа.
    ДО КОГА такъв живот бе ХОРА-БЪЛГАРИ??
    ПОЛЯРИЗИРАЩАТА И РАЗЕДИНЯВАЩА ОБЩЕСТВОТО ГРУПЩИНА, да ето трагедията ни и в момента. Треагедия която Нетрябва да предаваме в наследство на подрастващото ни поколение, не само в България а и света.
    ГРУПЩИНА В СЛЕДСТВИЕ НА БЕЗПРИЕМСТВЕННОСТТА МЕЖДУ НАС НА РАЗЛИКИТЕ НИ ЧОВЕШКИ И ПРИРОДНИ.
    НЕОСЪЗНАТАТА И НЕОЗАКОНЕНА, А НАПРОТИВ УМИШЛЕНО ПОТДЪРЖАНА И ПОДСТРЕКАВАНА ГРУПИPAНА, мажоритирана и даже самоимунизирана БЕЗПРИЕМСТВЕННОСТ.

    БЪЛГАРИТЕ ИСКАМЕ;
    Демократично-ДЪРЖАВЕН Контгрол в отношенията ни НАЙ-ВЕЧЕ В ДЪРЖАВНО-ПРОФЕСИОНАЛНИТЕ.
    ИСКАМЕ ЗАКОН ЗАБРАНИЛ ВЕДНЪЖ ЗА ВИНАГИ Свободната търговия със законите ни, позволяващи с финансови средства да се копуват законите ни само за престъпни индивиди на които средствата позволяват, бягайки от законното възмездие за нарушението, а за други, не!
    Факт допринасящ не само за потдържане на престъпността в Държавата, но и разслояващ класово обществото!
    БЪЛГАРИТЕ ИСКАМЕ;
    ДA СЕ СПРЕ ТАЗИ УМИШЛЕНО ПОТДЪРЖАНА ДВОЙНО-ТРОЙНА СЧЕТОВОДНА СИСТЕМА, правещи ни да сме винаги "СЧЕТОВОДНО ЧИСТИ" ПРЕД ДЪРЖАВАТА?
    БЪЛГАРИТЕ ИСКАМЕ;
    ДAСЕ СПРЕ БЕЗРАЗБОРНОТО РОВЕНЕ В ХАЗНАТА от страна на всичките ЧАСТНО-КОАЛИЦИРАНИ ПОЛИТ-ШАЙКИ, ГРАБЕЩИ БЕЗВЪЗМЕЗДНО И ИМУНИЗИРАНО, ПОД ПРЕТЕКСТ, "БЮДЖЕТ-КAМПАНИЙНО"?
    БЪЛГАРИТЕ НАСТОЯВАМЕ;
    ЗА ПРЕМАХВАНЕТО НА ИМУНИТЕТА И ПРАВОТО НА ОБЖАЛВАНЕ С ЦЕЛ ДА СЕ СПРЕ ПРЕСТЪПЛЕНИЯТА ОТ ДЪРЖАВНИТЕ ОРГАНИ
    БЪЛГАРИТЕ ИСКАМЕ;
    Да претрансформират ОМБУСТМАНСКАТА и без това бездействаща ДЛЪЖНОСТ
    във ВИШ КОНТРОЛЕН ОРГАН, СТОЯЩ НАД ДЪРЖАВНИТЕ ПОСТОВЕ И НАД ПАРЛАМЕНТА, именно за да се прекрати Държавната престъпност и Клaсовото РАЗСЛОЕНИЕ в Обществото!
    Нека не звучи скептично но,
    БЪЛГАРИТЕ ВЕЧЕ ЗНАЕМ че ВЛАСТТА СЕ Е ИЗНОСИЛА със ЗАВЪРШВАНЕТО НА 20-ти Век, не само у нас но и в света.

    СЪВРЕМЕННОТО ЧОВЕШКО ОБЩЕСТВО И НОВИ ФОРМИ НА ГЛОБАЛНИ, ИСТИНСКИ ДЕМОКРАТИЧНИ ОТНОШЕНИЯ, НАЛАГАТ ДА ИЗМЕНИМ ГРУПИРАНИЯТ МИЖИТУРИTETEН, ПОЛЯРИЗИРАЩ НИ НАЧИН НА ЖИВОТ, И КОНСТИТУЦИОННО УЗАКОНИЛИ РАЗЛИКИТЕ СИ ЧРЕЗ ЗАКОНА НА ПРИЕМСТВЕННОСТТА, ДА ЗАЖИВЕЕМ ЗАДРУЖНО.
    В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ ЩЕ СЕ САМОУНИЩОЖИМ НЕ САМО КАТО РОД НО И ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ!

    "БОРБАТА Е БЕЗМИЛОСТНО ЖЕСТОКА"
    NАТО-ПЕТРОЛ ГЕНОЦИДНА,
    GLOBAL-КОЛОНИЗИРАЩА и ЗЛАТО-ЛИКА

    Парламент-ДИСКРИМИНАЦИОНН,
    ГРУП СРЕЩУ ГРУПА, човек срещу ЧОВЕКА,
    Нелоял срещу ТАЛАНТA, Мижитуритетна!

    "КАКВО ТУК ЗНАЧИ НЯКАКВА СИ ЛИЧНОСТ"?
    Н.Йо.ВАПЦАРОВ

    С уважение:
    И.П.Енчев / [email protected]

    "За ПЪЛНОТО си щастие, Човек трябва да има СЛАВНО Отечество" Симонид Кьоский, 5 век преди Новата ера.
  56. 56 Профил на petkan
    petkan
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Най-добре е да изчакаме за влизане в Шенген. Хората излизат, пък ние се натискаме да влизаме. Вярно е, че у нас няма да се заседи нито един арабин, заради мизерията и беднотията. Те искат да получават социални помощи, а у нас това няма да стане. Просто ще преминат оттук и ще продължат на запад. Не мога да им съчуствам на французите. Те сами си го направиха. Пък и акъл ни дават как да интегрираме мангалите. Сега ще им гледаме сеира.

  57. 57 Профил на херувим
    херувим
    Рейтинг: 978 Неутрално

    Писах нееднократно - съкращението ЕС означава “егоистично съперничество“. Всеки дърпа чергата към себе си. Това европейска обща политика, това солидарност, са си само приказки за баламите. Жалко за хубавата идея за обединена Европа. Не върви!

    heruvim
  58. 58 Профил на Дива селянка
    Дива селянка
    Рейтинг: 815 Неутрално

    Мдааа. Извода се налага от само себе си след всичко прочетено.

    ДА влязат онези с узитата в ЕС. Имат опит с трепане и на мюсюлмански ,и на християнски гои.

  59. 59 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1439 Неутрално

    И не знам защо плюете жабарите. Има правила - всяка страна да се оправя с емигрантите си , да не са много честни за гранчините като нас , но са приети. Италия не роптае срещу това. Тя иска "да сме съпричастни към проблема" Тоест пари. Друга съпрачастност не може да има на дипл. ниво. Тоест - на жабарите не им стигат парите за границите , които и без това хич не са малко

    15.02.1989 - 07.02.2018
  60. 60 Профил на zuckersusser
    zuckersusser
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Здравите десни сили от всички стрнани ликвидираха Еропа - Джордж Буш раздели и насъска нова срещку стара, Саркози и Муркел се върна към националния егоизъм, Унгарците възродиха фашизма, британците ги няма никакви, читателите на Дневник плюят Европа когато им падне...

  61. 61 Профил на Дива селянка
    Дива селянка
    Рейтинг: 815 Неутрално

    До коментар [#60] от "zuckersusser":

    ЕС отиде в кофата за боклук.А ние все още може да се измъкнем читави.

  62. 62 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Понеже червените шебеци няма вече какво да крадат почнаха да крадат от данъците и таксите а нито франсетата нито другите са съгласни с това . Ето Ви една статия от Медиапул късаеща укриване на данъците и се сетете защо сме на това дередже
    ==========================================

    България е сред първенците в ЕС по укриване на данъци
    22 Април 2011

    България е сред първите страни в ЕС по укриване на данъци България е сред първите страни в ЕС, където се укриват най-много данъци. Класацията се води от Италия, следвана от Румъния, съобщава в петък Дойче веле.

    С близо 50 процента данъци, с които се облагат жителите на Апенините, се подразбира и водещото място на италианците в класацията за укриване на доходи. В България данъците са най-ниски в ЕС, но въпреки това страната е на трето място по укриване на доходи след Румъния. Челното място в класацията се обяснява с ниските доходи на глава от населението.

    Фактите представя проучване на неправителствената организация "Крис нетуърк ъф бизнес етик" по поръчка на европейски финансови организации.

    В Италия се укриват почти 60 процента от доходите. В европейската класация след Италия се нарежда Румъния с 42 процента укрити доходи, България с 39.8 процента, Естония с 38.2 и Словакия с 35.4 процента.

    Най-почтени се оказват шведи, белгийци и британците. Шведите укриват едва 7.2 процента, белгийците - 10 процента, а поданиците на британците - 11 процента.

    Водачите в класацията на Апенините обясняват укриването на данъците с незадоволителни обществени услуги. Само за миналата година в Италия са укрити 159 милиарда евро.



    --------------------------------------------------------------------------------

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  63. 63 Профил на tatkoruso
    tatkoruso
    Рейтинг: 388 Неутрално

    НАТО,ЕС,Шенген, "кой ми те в таз робска люлка люлее." Видя се истината за за какво служи ЕС, шепа политически всеядни да се правят, че нещо правят и да ни заблуждават, че ще направят. Затова и в Хърватска има анти-ЕС движение, Дания влезе от 3тия път, Малта от 2рия, почти насила.А у нас още нямаше Фронт за борба с монополите,олигархията и измамите на банките.

  64. 64 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    Абе, наистина крайно егоистично се получава. В края на краищата Тунис не е френска колония от някакви си 55 години. Тунизийците говорят френски, страната е здраво свързана с Париж, а солидна тунизийска диаспора населява Франция. Попадат в Италия само защото там е най-близо по море. От друга страна италианците се сблъскаха със студен отказ от ЕС за помощ и правят каквото им попадне за да намалят имигрантския натиск.

    Има една тема, която е табу за българските журналяци. Никой не отронва и дума за ролята на нашата комисарка стрина Кристалина, която е пряко отговорна именно за хуманитарните кризи. Ако сте забелязали, Георгиева напоследък спря да ръси мозък по медиите както правеше обичайно. Укрила се е просто защото тя беше един от двигателите, които насърчаваха бежанските потоци и ходеше по границите да наглежда дали берберите имат котлова храна и одеала. Пък сега изведнъж се оказва, че за никакви хуманитарни катастрофи не става дума, защото в Италия се изливат чисти икономически имигранти. Голем шамар за лелята от Световната банка.

  65. 65 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    До коментар [#64] от "Lemmy":
    Браво за коментара!
    +++++++++++++++++

    Като се видя, че от мъжете политици в България нищо не става, политическите партии започнаха да ни пробутват разни лели и шавливи момета в политиката, които да ни излагат още повече!

    Машини прости, народ неук.
  66. 66 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1439 Неутрално

    До коментар [#65] от "Zizu":

    Е ша прощаваш , ама Кристалина е с мъжки акъл. Да не кажа ,че е в пъти повече мъж от всичките ни политически проститутки от мъжки пол

    15.02.1989 - 07.02.2018
  67. 67 Профил на Дива селянка
    Дива селянка
    Рейтинг: 815 Неутрално

    До коментар [#66] от "Karelson":

    Акъл,акъл ,ама парите на Кристалина не растат по дърветата. Без тях тя е едно голямо нищо

  68. 68 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    До коментар [#3] от "bonethugs": Ами те , арабите, ги изгониха от Мароко, Алжир и Тунис сега им отиват на гости във Франция и от там ще ги изгонят. Едно време , когато са заграбили земите им да не би да са искали разрешение ? Два милиона французи са се настанили в Алжир на чужди земи. В битката за свобода са загинали над 1 млн алжирци. Тунис пък е даван още от Маркс като пример на паразитен империализъм. Земите на Тунис са раздавани като награди на държавни чиновници, а те са възлагали управлението им на други. Не са си правили труд дори да ги видят. Залагали ги на комар, препродавали чужди земи. Търсих в Интернет план на столицата. В един квартал, дето съм живял 4 години не видях една улица с арабско име /планът беше стар от преди освобождението/. Настанили се и кръстили улиците на френски генерали, учени , артисти. Сега им се връща.

  69. 69 Профил на barcelona_oleee
    barcelona_oleee
    Рейтинг: 761 Неутрално

    До коментар [#1] от "ARRI":

    Наздраве!

  70. 70 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    До коментар [#8] от "Nikolay UK": Късно е , чадо ! Мандалото падна !

  71. 71 Профил на Васил Дакев
    Васил Дакев
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#12] от "Мустафанка":Напълно съгласен.Даже бих си позволил да допълня по отношение използването на средствата за отбрана срещу африканците.От европейското крайбрежие да се започне систематичен обстрел на африканския бряг с далекобойни оръдия като тази стрелба се съчетае и с операции от въздуха-бомбардировки с еднотонни авиобомби,може и крилати ракети да се притурят.Постепенно бомбения килим да продължава на широк фронт на юг,чак до границата с ЮАР.След като ликвидираме африканските племена,да се отдадеме на песни и танци в европейския клуб.Ние,българите ще сервираме,ще свириме на гъдулки и други народни инструменти,ще мием чинийте на празнуващите,с ветрила ще ги пазиме от мухи,а другото ще свършат климатиците.След това пак ние,българите и другите по-второстепенни народи в клуба европейски ще трябва да се насочим към Африка,за да берем банани и други тропически дарове,който временно ще липсват на трапезата на богатите европейци.

  72. 72 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 652 Неутрално

    За такива пари Саркози....
    The Gadhafi government has said
    about $120 billion of its assets have
    been frozen worldwide.(120 милиарда)
    Даже е планирал да посети Бенгази.

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  73. 73 Профил на Irina
    Irina
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Няма да стане да се измъкнат.Ще затворят границите ,обаче африканците ще продължат да си влизат ,макар и нелегални.Ще получават подрепа от вътре.Да не са започвали войната ,тъй им се пада.

  74. 74 Профил на PlamenVarna
    PlamenVarna
    Рейтинг: 1366 Весело

    "Франция обмисля да прекрати..."
    ---
    Сега или нивгаш
    Идва, идва нащо време. Идват времената на нашето неоспоримо европейско господство. Господство, йощ лидерство.
    Ше ни ритат те кучето, ше ни викат, дет сме били троянски магарици и други такиви измамливи добитъци и нема да ни признават троянската слива (и троянската сливова респективно).
    Че си останемо сами у трамваю, да си са ръгаме. Сами че си са управляваме с европейски директиви и че си гласуваме кавито ни душа сака финанси и дотации.
    И който е напуснал ЕС - никакво връщане, нема си играмо "иди си дойди си".
    Мое евентуално да оставим само Дойчето да работат и да правят парички за бюджета. Останалите 26 ги мащаме. Хрантутници ниедни.
    Мое обаче по некое време да приемеме у Авропа и Македонията. Да направимо оста София - Берлин - Скопие. Обаче макетата без право на вето.
    Ухааа, Тангра акбар !

    ДОНОСНИК, ИЗПЯ ЛИ СИ "КРАТКИЯ ДОКЛАД" НА МОДЕРАТОРА ? НАТЕГАЧ, НАТЕГНА ЛИ СЕ ПО СТАР КОМУНДЕРСКИ НАВИК ? ЦЕНЗОРЕ, И БАН-а НЕ МОЖЕ ДА ВИ ПРИКРИЕ ИЗЛАГАЦИИТЕ
  75. 75 Профил на nicoleta
    nicoleta
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    До коментар [#16] от "Fanetti":

    Много добре++++,показателен клип как се интегрират арабските емигрантите в цивилизования свят???

  76. 76 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#73] от "Irina":

    "...Да не са започвали войната ..."

    Щом са почнали значи имат право
    на 120милиарда либийски пари.
    Па кък ги "приватизират" пак у Шенген.

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  77. 77 Профил на miho45
    miho45
    Рейтинг: 769 Неутрално

    До коментар [#16] от "Fanetti":

    Някои,особенно разни правозащитни организации се тюхкат и чудят,че редиците на националистическите партии и техните депутати е парламентите в Европа се множат.То от видеото се вижда защо.

  78. 78
    ****

    Този коментар беше изтрит в 11:09 на 23/04/2011 от неговия автор.

  79. 79 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    "Париж припомни вече по този повод, че в Шенгенското законодателство има правило, че първата страна, в която влязат мигрантите, е тази, която трябва да се заеме с управлението на мигрантския поток." България е външна граница на ЕС. А сега направете една проста сметка, когато ставе и част от Шенген, какво ще се получи на нашите граници!
    Точно за това писах, че в момента изобщо не ни е необходим Шенген. Нека се ревизира общата политика на ЕС относно задълженията на държавите, влизащи в Шенген,общата имиграционна и миграционна политика, опазването на външните граници и чак тогава България- при изяснени положения и ЕС стандарти - да влезе в Шенген.

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  80. 80 Профил на kki
    kki
    Рейтинг: 497 Весело

    До коментар [#7] от "балкандо":

    хахахаха, много готин коментар направи ми деня!

  81. 81 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    http://www.consilium.europa.eu/showPage.aspx?id=1177&lang=bg
    "Шенгенската информационна система е една от тези компенсаторни мерки.Тя е разработена като основно средство за улесняване на сътрудничеството в областта на граничния контрол, митниците, ПОЛИЦЕЙСКО И СЪДЕБНО СЪТРУДНИЧЕСТВО и обмена на съвкупност от данни с цел да се защити законното движение на хора, като същевременно се обменя информация за лица, на които напр. не е разрешено влизане или пребиваване на територията на Шенген или които се издирват с цел задържане или отвеждане.Всяка държава-членка трябва да спазва принципите на Шенгенското законодателство и неговата правна рамка като приема национални законодателни мерки, чрез които на всички служители в областта на граничния контрол, правоприлагането и националната сигурност се осигурява възможност да работят ефективно."
    Сега се сетете защо ЕС иска реформи в съдебната ни система и в системите на изпълнителната власт....

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  82. 82 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1366 Разстроено

    Резултатите от доминацията на роботите без въображение и подлите шовинета над ЕС са трагични и забележими без никакво усилие. Реалната власт в съюза я упражняват жалкият комплексар Кози и заложницата на собствените си цоциалисти Ангела. Португалеца-социалист , белгийският клерк и баронесата-кагебистка са само за парлама , както и смехотворният ЕП , неработещата ЕК и купищата бюрократични структури без реален ефект. Да не говорим пък за митерановата "конституция" , която имаше нужда от редица реформи още преди да ни я наложат принудително с всякакви анти-демократични средства...
    Ес в сегашният си вид е обречен , а радикални реформи не се очакват. Прогнозата ми е , че комунетата ще имат повод за радост , защото успяха да превърнат иначе добрата идея за европейско сътрудничество в това , което правят с всички добри идеи - пълна помия.

    Klaatu Barada Nikto!
  83. 83 Профил на Xinbad
    Xinbad
    Рейтинг: 440 Неутрално

    Празни приказки, както винаги в предизборна година. Нищо няма да се прекрати нито промени, най-много Саркози да загуби изборите и социалистите да вземат властта във Франция. Мигрантите по един или друг начин ще продължават да се размножават. Проблем е, че в Европа в момента няма нито един силен политик и в следващите 40 - 50 години вероятно ще бъде все така, докато не протече правилна регенерация и едва след това отново нещата ще потръгнат в развитие.

  84. 84 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#83] от "Sinbad":

    Песимист! Аз им давам най-много 5-6 години , иначе сбогом на ЕС.

    Klaatu Barada Nikto!
  85. 85 Профил на Xinbad
    Xinbad
    Рейтинг: 440 Весело

    За 5-6 години не ми се вярва, но вместо сбогом на ЕС, по-добре "довиждане".

    До коментар [#84] от "Karla Miyagi":

  86. 86 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    До коментар [#73] от "Irina":
    "Да не са започвали войната/т.е. Франция/ ,тъй им се пада."
    Ирина, не забравяй , че Великобритания също активно участва във първоначалните военни действия в Либия.Така, че имигрантите колкото и да се насочват към Франция, все няколко хиляди може да решат да се насочат към Ю.К.- Лондон и английското законодателство, английския стандарт на живот и английската социална система са добра основа и мотивация за всеки икономически имигрант

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  87. 87 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    До коментар [#73] от "Irina":
    Щом си гражданка на Ю.К. и си плащаш редовно данъците, значи и с част от твоите данъци се подпомага военната кампания на Ю.К. в Либия. Поне в 1 митинг срещу военните действия на Ю.К. не участва ли? Питам това, защото много искаш икономически имигранти от Северна Африка да дойдат в Европа, много ги съжаляваш, но така и не си написала нито веднъж, че участваш в кауза против военните действия на Ю.К. в Либия. А и много искаш България да приеме "бежанци"/т.е. чисти икономически имгранти от Лампедуза/, предричаш близкото "завладяване" на територията на ЕС о9т африканци и го одобряваш, но стане ли въпрос за действията на Ю.К., се скриваш и нищо не коментираш. Защо така?

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  88. 88 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#86] от "dqdomart":

    Алжирците , тунизийците и мароканците са франкофони , всички тези емигранти напъват към Франция , защото там са им роднините и приятелите , за това конфликта е между Франция и Италия , защото франсетата не могат да поемат повече маймун , а италианците не искат да са межинна спирка (и кенеф) на поелите към Франция. Въобще няма нищо общо с войната , просто безвластието се използва като най-слабата точка за проникване.

    Klaatu Barada Nikto!
  89. 89 Профил на drakkar1196
    drakkar1196
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#41] от "kimba3":

    Дали ще се разпадне този скапан съюз, това изобщо не зависи от България. Никога не сме били водещ фактор в която и да е област. Ние сме "Седма глуха", извън полезрението на началник-гарата и едва хванахме последия влак....Другото е че Щвейцарията на Балканите никога няма да направи референдум по въпроса....
    Айде честит Великден на всички православни!

    “If you don't read the newspaper you are uninformed; if you do read the newspaper you are misinformed.” - Mark Twain
  90. 90 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Предлагам и ние "временно" да спрем да си плащаме вноската в ЕС, и без това даваме повече пари от колкото получаваме пък и веднъж да напуснем потъващия кораб навреме.

    икономист - неграмотник с диплома
  91. 91 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#88] от "Karla Miyagi":
    Наясно съм с това, но когато става въпрос за чисто лицемерие, не мога да го приема. За мен Франция /колкото и принципно да не харесвам етническото й разнообразие/ в случая е права. Италия е длъжна да се справи с нелегалните икономически мигранти и добросъвестно да раздели истинските бежанци от икономическите имигранти. Това е нейно задължение според Шенгенското законодателство. За това и получава пари от ЕС и Фронтекс. Така, че -да бъде така любезна да си изпълнява задълженията, за които вече е получила европари. Отделен е въпроса за либералните имиграционни закони на Франция, Германия и Ю.К.- тези търкания между Франция и Италия са следствие , а не причина за тях.

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  92. 92 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#91] от "dqdomart":

    Първо Италия не получава пари за 6000 пълзящи към Франция хашишини дневно , второ френската миграционна политика поощрява попъзновенията на емигранти от магреба и последиците от нея не могат да са за сметка на трети страни и не трябва да бъдат. Така че който в безкрайното си лицемерие стимулира дадени процеси трябва да си носи последствията. А Шенген е създаден с цел ОБЩ отговор на подобни положения и всички членове са били облагодетелствани от него ... докато не започнаха проблемите - тогава всеки се спасява поединично.

    Klaatu Barada Nikto!
  93. 93
    ****

    Този коментар беше изтрит в 17:48 на 23/04/2011 от неговия автор.

  94. 94 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#92] от "Karla Miyagi":
    "Първо Италия не получава пари за 6000 пълзящи към Франция хашишини дневно ..." С това не съм съгласна. Получава пари за по- малко хора, но все пак получава , нали?
    "...второ френската миграционна политика поощрява попъзновенията на емигранти от магреба и последиците от нея не могат да са за сметка на трети страни и не трябва да бъдат."
    Ето с това съм напълно съгласна.
    "А Шенген е създаден с цел ОБЩ отговор на подобни положения и всички членове са били облагодетелствани от него ... "
    Да, но държавите- външни граници на ЕС имат по- специфични задължения

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  95. 95 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#92] от "Karla Miyagi":
    И за това е налице частично ограничаване на националния суверенитет на всяка от тях- именно за да се осигури свободно вътрешноевропейско пространство на придвижване. Факт е, че в механизма на шенгенското законодателство е предвидена друга реакция на държавите - външни граници- като Италия за такава ситуация. Ето и какво се казва в статията" Париж припомни вече по този повод, че в Шенгенското законодателство има правило, че първата страна, в която влязат мигрантите, е тази, която трябва да се заеме с управлението на мигрантския поток"
    За това и моята позиция специално за Италия е такава, а специално за България мисля ,че в момента не трябва да се влиза в Шенген- ситуацията с Лампедуза можеше да се случи и на нашата граница, ако вече бяхме в Шенген.

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  96. 96 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#95] от "dqdomart":

    "в Шенгенското законодателство има правило, че първата страна, в която влязат мигрантите, е тази, която трябва да се заеме с управлението на мигрантския поток"

    Именно! Управляват "мигрантския поток" към крайната му дестинация - Франция. Но на Кози не му трябват още тарамбуки без право на глас...

    Klaatu Barada Nikto!
  97. 97 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#96] от "Karla Miyagi":
    Не е точно така - не става въпрос дитектно да се издадат временни визи, а да се направят проверки на тези лица-самоличност и т.н. , както и основанието им да искат визи. Уж са "бежанци"- т.е. хора, бягащи от военни действия на територията, която постоянно обитават, а изведнъж- имали приятели и роднини във Франция Ако са незаконни икономически имигранти, то според договорите за реадмисия трябва да бъдат върнати в държавата, от която идват - Тунис- и имаше такива действия, за които ЕС даде пари. та общо взето преценката за това дали са бежанци или незаконни имигранти от 2ти държави извън ЕС е на правителството на държавата- външна граница на шенгенското пространство. Така, че в решението на Берлускони виждам и много политика с цел измъкване на повече европари за Италия, и доста пренебрегване на реалните задължения на Италия за връщане на незаконните имигранти в страната, откъдето те са тръгнали за ЕС.

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  98. 98 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#97] от "dqdomart":

    С малката подробност , че договорите за реадмисия с Кадафи вече не са в сила (най-малкото за Франция , която призна бунтовниците за легитимни) , а всички новопристигнали твърдят , че са либийци , а паспортите им са в морето , тоест са не само нелегални , но и алегални , и тук като адвокатка ще ти побелеят косите докато се оправиш с нелогичната легална помия изобретена от евро-бюрократите

    Klaatu Barada Nikto!
  99. 99
    ****

    Този коментар беше изтрит в 18:51 на 23/04/2011 от неговия автор.

  100. 100 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#99] от "dqdomart":
    Сори, нещо номера ми прави сайта -
    http://www.consilium.europa.eu/showPage.aspx?id=1977&lang=bg

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK