"По думите му освен специалния подробен петилетен план ще бъдат предвидени и наказания за неизпълнението му."
А че в нормална държава само съдът има право да наказва, не ръководството на някакви си общонационални народни фронтове. Изземването на функциите на съда и прехвърлянето им към партийното ръководство е една от най-отличителните черти на тоталитарните държави. Явно в Русия все натам ги влече - петилетки, бащици, твърди ръце и пр.
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"По думите му освен специалния подробен петилетен план ще бъдат предвидени и наказания за неизпълнението му."
Яааа колко познато звучи. Има ли още някой да мисли, че в Русия нещо се е променило?
После следва новата петилетка за три години, а после ....... ссср, или по-скоро съдбата му, защото това вече е пробвано и НЕ работи.
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
Ех, тоталитарна им работа. Петилетен план - добре. Политическа демагогия, използваща реминисценциите за социализма и неговите клишета.
Обаче, дрОгарЕте като класни диктаторчета веднага допълват - за неизпълнение : наказания. Добре де, а за ПРЕИЗПЪЛНЕНИЕ няма ли поощрение. Едно време всичко се изпълняваше в съкратени срокове. Ако сега някой вземе, че изпълни планиранотот вместо за пет години за ТРИ, няма ли поне една преходна статуетка на Кормчията да му се даде?
Тия путинци и в социализма са били с "образователно затруднение".
Всички се радвахме на бързото икономическо развитие на Русия и тайно се надявахме и нас да ни включат в списъка с човеците - т.нар. петилетки.
Всичко в името на човека, Всичко за благото на човека. Да, по-време на развития социализъм имаше такъв лозунг, и виц имаше, дори името на човека се знаеше. Ала дойде 10 ноември - надявахме се, че животът ни ще стане по-лесен и по-ведър, но уви истината се оказа доста тръпчива.
Сега само името на човека се знае, а ти псуваш грозно, защото никой не благоволява да ти помогне да си решиш проблемите.
Боже как ми домиля. "Петилетката за три години"-лозунг, само не помня на тъкачки или миньори беше. И още - "Най големите камъни за нашата партия" - в каменоломна. Спомних си и тезисите във вестник Работническо дело от последния пленум (конгрес ) на БКП (или КПСС). После въодушивените манифестации пред първите ни гении гордо застанали на мавзолея на мумията. След това юнашко напиване с гроздова и единствената най-намирана бира - светло от 23 ст. Боже, това последното наистина ще ме разплаче. Извинете!
Всъщност няма нищо лошо в петилетките, няма лошо държавата да пише петилетни планове разликата от преди обаче е че сега парите се събират от частни компании а не от държавни такива.
А и понеже сега компаниите са частни и много повече и правят повече пари държавата би трябвало да събира много повече пари!
„Ню Йорк таймс”: Данните за пазара на труда може да решат президентските избори
02 юни 2011 | 18:51 | Агенция "Фокус"
Ню Йорк. Нито един президент на САЩ след Франклин Делано Рузвелт не е печелил втори мандат, ако безработицата е надхвърляла 7,2 %, пише в-к „Ню Йорк таймс”.
17 месеца преди президентските избори в САЩ изглежда все по-ясно, че президентът Обама трябва да се пребори с тази статистика, за да остане в Белия дом.
Приблизително около 9 % от американците, които искат да ходят на работа, не могат да си намерят работодател. Компаниите уволняват по-малко хора, но наемането на повече служители остава анемично. И голямото болшинство от икономически анализатори, включително собствените съветници на президента, прогнозират скромно подобрение на ситуацията до 2012 г.
Очаква се новите статистически данни за пазара на труда, които ще бъдат представени в петък, да дадат нов повод за загриженост. Други индикатори също показват, че скоростта на икономическия ръст се забавя.
До коментар [#21] от "Руслан 21":
Това бе ирония, че в Руската федерация за жалост нищо не се е променило. Бившите КГБ-исти станаха капиталисти...
Както и при нас, бивши ДС-комунисти, първи капиталисти...
Да не ти обяснявам, много пъти съм го писал, обичам Русия. Но много мразя комунизъма, под всякаква форма и съдържание...
Лошото е, че сме свързани с тях за лошо или добро...
“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
"Фьодоров призова в написването да се включат и експерти на компартията и на партията на Владимир Жириновски."
Хахахаха! Тоя + извънземния на снимката са достатъчни за да се ужаси човек. Дано до догодина, тия избиратели - братушки да прогледнат с какви ненормални и ограничени хора си имат работа. И дано не прекалят с водката преди вота ...
Петилетен план Путин-
1 година - ще крадем от ЕС и България чрез 5 в 1 /АЕЦ,Юж. паток, Бургас - АЛ., ядр. гориво и др./
2 година продължаваме по 1 точка и минаваме в Сърбия.
3 година - по 1и2 и минаваме в Унгария и Австрия.
4 и 5 година всичко възможно по 1,2 и3 и възможно още по пълно крадене от ЕС и обещания за следващата петилетка още по по по ... обиране.
Сегашната действителност задава много интересни въпроси относно правилното управление на икономиката. В САЩ - криза, вадят се с помощта на печатарската машина и Китай, определено тоталитарна държава, даже по-тоталитарна от Русия в политически план, купува напечатаните хартийки и спасява САЩ. Без помощта на Китай САЩ да са фалирали вече. Въпросът е докога американците ще печатат и докога китайците ще купуват американски хартийки ? И вторият въпрос, който вече става съвсем резонен е дали една тоталитарна държава не може да управлява икономическите процеси по-добре, отколкото една "демокрация" ? Бъдещето ще покаже.
А бе тоя петилетен план случайно да не съвпада с мандата на президента? Какво ще да си приказваме, ама товарищ Путин си разбира работата и действа съвсем според манталитета на избирателите. “Реформиран“ комунист с нюх към властта, не може да се отрече! А че Русия е загубена държава без някакви сериозни перспективи за развитие всеки го знае. Младите можещи и знаещи, както и богатите руснаци вече са в САЩ, във Великобритания, в Швейцария и в други подобни “разлагащи се“ държави. Изтичането на мозъци и капитали от Русия е уникално явление в историята.
Там е работата, че Русия не е "загубена държава"
Напротив, тепърва ще я откриват след края на комунизма, и днешните КГБ- управляващи... Дано да е истинска демокрация...
Тя е богата на огромни природни и човешки ресурси страна, с вековна култура и традиция. Света се съобразява с нея, и ние също би трябвало. Но не на всякаква цена! Така е било... А дали ще бъде?
"А че Русия е загубена държава без някакви сериозни перспективи за развитие всеки го знае."
Я питай Наполеон и Хитлер дали са на същото мнение
И за Китай навремето мислеха така, но сега...
Нито съм руснак, нито защитавам днешната политика на РФ, но обичам историята и обичам да преценявам нещата не само емоционално, но и исторически и геополитически...
“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
Това дето му казват демокрация си е жива олигархия,...а тоталитарната държава е евфемизъм на монархия, или от монархичен тип управление ...понякога монарха се избира , одобрява от народа -византийска традиция , както в русия... там монарха хваща олигархията за гушата и я принуждава да работи за националните интереси ...който не иска и изнася в офшорки .... в панделата....останалото са илюзии...либералистични..... в америка цари олигархия , която избира правилния човек.... е понякога в олигархията настъпват противоречия и надделява по хитрата и можеща част...това става на "честни и демократични избори"...който е добре с медиите пИчели...медиокрация ...има теории за това още от преди 50-60 години....телевизия , а сега и интернет са главните манипулативни оръжия на олигархията или така наречените свободни медии....америка е класическа олигархия.... повечето от останалите са като нашата ... от компрадорски тип...
Нещо не те разбрах...
Може би Кремъл като символ на управлението?
Само не казвай, че Кремъл, Катедралата „Василий Блажени”, Новодевичия манастир и други подобни са виновни... Да не изброявам, че са много...
“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
До коментар [#15] от "Vili":
Вили светът не е бял или черен. В този контекст си прав!
Ала ми е жал за младите хора на Русия и пътя по-който този "Наполеончо" ги води. Път по-който и ти и аз сме минали!
бой по олигархията да е жив и здрав народа...то и унас същото , народа търси да си намери цар , ама хитрата олигархия и социалистическата интелигенция , му пробутват ментета ...командира , цара и супер ментето , бай тошовия ерзац тиквата...соц интелигента е с разбирането за света от времето на марксизма-ленинизма , но с знака минус....нищо ново не е научила , нищо старо не е забравила ...на мястото на комунизма е сложила само думичката либерте...либерализъм....и разбира се бори с призрака на комунизма , дето отдавна отлетя в небитието ..ама като друго не знае ....а трябва да се мисли и да се учи ...ама папагала повтаря ли, повтаря...
До коментар [#34] от "ad absurdum":
Вярата и надеждата на българина към Русия
КАТ РУСИЯ НЯМА ВТОРА ТЪЙ МОГЪЩА НА СВЕТА
Руска сила, руска воля, руска кръв и руский пот, вече няма да ни избавят никога от неволя ...заради шепа наши "умници".
Ех, Петко, ех Славейков...
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Обществото за справяне с геноцид на руския народ ви казва, че според Централната аналитичен център на руската Служба на 1 юни 2010 г. Федерацията на документите, преброени по население, живеят само 89,654,325 хора, а не 142 милиона, както се посочва в официално Преброяване naseleniya.Rossiyskoy http://newsland.ru/news/detail/id/650ши503/cat/94/
На руската територия живеят само 89654325 души
Видя се, че западния модел на демокрацията не работи в Русия. Западняците имат някоя тайна съставка, която ревностно пазат и държат само за себе си. По принцип е ясно, че запада в исторически план е много скръндзлив на знания, така че почти е сигурно, че не всички методи, които се използват от западните икономисти и държавници се обявяват на всеослушание. И тъй като на помощ от страна на Запада не може да се разчита, руснаците решават, че пак ще си реализират свой собствен модел пък който каквото иска да си мисли. По добре петилетни планове, отколкото никакви.
До коментар [#45] от "ad absurdum":
Няма друг такъв народ, който да населява 1/6 от земното кълбо, с богатите си природни ресурси - цялата Менделеева таблица в недрата. Русия има несметни богатства, при това не в хартиени долари, а реални - енергоносители и завиден научен потенциал. А България е държава в ликвидация.
Винаги като се пише стратегия за развитие и предстоят важни управленски решения нещата се планират. Планирането е една от основните управленски функции и го пише навсякъде в учебниците по мениджмънт. За по - неграмотните люде, които разбират планиране като тъждествено на централен контрол, държавен монопол и др. - ами малко се ограмотете. Дори пазарната икономика не е в състояние да се саморегулира. Голямата депресия в САЩ е примера, които оборва ранното класическо направление в МИТ.
До коментар [#20] от "Руслан 21":
...России всэ как было раньше...
Ти се не прав.
Може би ти надценяват знанията си. Това е нелепо да се говори за Русия е в България.
Мисля, че ти не можете да промените себе си, и ти удобно да персонализирате всичко съгласно установените ти гледна точка за света, който са се образували през 90-те.
Всички не е толкова зле в Русия, колкото си мислиш. Ние никога не са живели толкова богато и така свободно както сега.
При на царе и комунисти - хората са бедни и раби. А сега всеки може да живее както той иска.
Вярно е, има една тайна съставка. Нарича се гражданско общество и гражданска съвест, които не позволяват някой да си разиграва коня, както само на него му е удобно.
Икономическите и социални постижения са следствие.
Русия е по зле и от България !
Имайте предвид, че дори и в "жадна " SMIC най-бедната страна в ЕС - България, "Минимална" е над Русия - 4974 рубли. В този случай, БВП на глава от населението в България след руско с около 15% (15 000 срещу 12 600 долара).
Сега в Русия, SMIC е 4330 рубли. От 1 юни стойността му ще нарасне до 4611 рубли на месец. http://svpressa.ru/economy/article/43129/
Путин създал "Народен Фронт", тия комунисти и бивши и настоящи, и неприкрити, и пребоядисани имат нещо много общо помежду си- липса на въображение. Остава сега Бйе- Сйе- Пйе по почина на по- големите братчета да възстанови ОФ- то.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
До коментар [#56] от "Vili":
Оправете си клавиатурата...опс правописа. Или на български или на руски. Щото иначе е ... Ни рак ,ни риба...
Или да следваме заповедите на щуката?
“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
"Вярно е, има една тайна съставка. Нарича се гражданско общество и гражданска съвест, "
А какво казва западната гражданска съвест за войните на НАТО в Афганистан, Ирак и Либия напоследък? Освен това много пъти сме ставали свидетели как гражданското общество се надига на стачки и на протести, например в Париж, но изглежда политиците, които самите те са избрали малко по-рано действат на принципа "глас народен - глас в пустиня".
Съгласен съм Вили, че сега има някаква свобода, но някаква - не е пълна. Разбира се, че не е същото, но какво ти идва наум като чуеш "пятилетный" план?
Какво да си мисли човек, знаейки предварително че президентът догодина ще се нарича путин? Как отсега аз знам кой ще бъде президентът? Не би трябвало, а знам.
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
В Русия няма демокрация , а олигарсия : раздаване на държавата в ръцете на верни на самодържеца паладини (преди: Политбюро)
Петилетен план може всеки да напише, дори и един кандидат-студент по икономика.
Виж, да се изпълни - това го може някой, който има
а) 100 % държавна собственост
б) диктува цените на световният пазар на петрол и стратегически суровини
(понеже русия освен това, друго нищо не произвебда)
в) е в състояние да продаде произведената стока, независимо от нейното качество
и независимо от нейното търсене на пазара
г) някой, който е господар на световните икономически и финансови кризи
.......................
Според мен обаче, този който се взема за толкова всемогъщ е :
а) пълен глупак или кръгъл идиот
б) везема поданиците си за такива
в) нагъл демагог , който си играе с надеждите на народеца за един по-добър живот.
все пак аз карам влака...има две партии - БСП и ДПС, - които разполагат със собствен обръч от фирми
Путю, в едно интервю по американската ТВ преди няколко години каза, „ВИЕ, НЕ НА ВКАРАХТЕ НАСИЛА ВЪВ ВАШАТА СИСТЕМА, НИЕ ДОБРОВОЛНО ВЛЯЗОХМЕ”. Или това ще рече, КАКТО СМЕ ВЛЕЗЛИ, ТАКА И ЩЕ СИ ИЗЛЕЗЕМ. Абе, не виждате ли парада на Червения площад в Москва. Носталгията ги връща с ПЪЛНА ПАРА назад. И ако никой още не е разбрал Путю, много скоро ще го разбере.
Истина, Енергия и Мотивация на Сила, която Градим за България, не е Материя и не е Емоция!
това е възможно единствено при прост народ, така че тея за руското изкуство, моля оставете ги някъде другаде. руското изкуство не кореспондира с общото интелектуално ниво в руския народ.
ако те интересува състоянието на природоресурсния потенциал на Русия ( за да не говориш просто ей така) можеш да го прочетеш тук -> http://www.mineral.ru/ факти. Що се отнася до мен няма да откажа някой руско говорящ да ми преведе малко и особено за текущото състояние на останалите богати на природни ресурси страни - Китай, Канада, Бразилия, Австралия, Индия, САЩ. Най - вече трябва да се отдели внимание на скоростта на изтощаване на находищата и намирането на нови как върви по страни.
Ти да не пишеш есе за Селигер? Добре се напъваш - живеели богато и свободно? Кои хора? Защото според Россстат:
Росстат: 73% россиян - малообеспеченные или нуждающиеся люди
Росстат опубликовал шокирующие данные о неравенстве доходов и бедности населения. Почти три четверти населения России - малообеспеченные или наиболее нуждающиеся граждане. Еще хуже обстоят дела в Казахстане, Украине и Азербайджане.
Или това не е вярно? Россстат лъже, а путин знае?
Пиши си есето за кандидатстване в Селигер и не ни занимавай с глупостями!
До коментар [#58] от "ШЕВРОН 7":
Това е вашата мечта?
Ако ти намерите в Русия реално лице, чиято заплата е 4300 рубли - аз ще бъда изненадан. Никога не съм виждал човек, кой получава минималната работна заплата.
Минимална работна заплата - единица за изчисляването на държавните субсидии и наказания.
............Напротив, проблемът е в руснаците. Те си искат тези петилетки. Нали имат инициирана платформа за предложения? Е .........
Писал съм го и друг път. Дълго е. 100 години те така са свикнали да живеят, не могат без диктатор. Гледах някакви анкети. Одобрение на путин към 70%. Друга анкета - "Смятате ли, че ръководството на държавата ще се справи с икономическите проблеми - 80% отговарят с не."
Тогава за какво е одобрението за путин?
Затова така написах на Вили.
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
До коментар [#73] от "skara":
...73% россиян - малообеспеченные или нуждающиеся люди ...
Аз получават заплата от над $ 2000. А също и лоши. Имам 2-стаен апартамент. Имам нужда от 4 стаи.
Се нуждае от повече работа. Капитализмът сега. Социализмът е приключила.
ПЛАНИРАНЕТО -- дълосрочно и краткосрочно -- е един от най-важните лостове за успешното управление на пазарната икономика. Опита на Китай в това отношение от последните две десетилетия внимателно се изучава от големите "стари" икономики, и служи за база за модернизирането им. А от друга страна т. нар. "Нововъзникващи икономики" направо копират съществени елементи от Китайския модел и ги прилагат в много случаи доста хаотичто, но въпреки това постигат добри резултати.
Русия, явно ще бъде пореден такъв пример. Има всички предпоставки за това.
Мда и имат малко по-висок БВП на човек от нас 10 000$ с/у 7000 за българия добре де 40% по висок, но gini коефициента им е 42/33 за бг което означава доста висока неравномерност на разпределение на богатсвото, т.е. шепа олигарси и останалото бедняци.
те, колегите от бившата СССР нямат друга алтернатива. Както и тук, мисля, че нямаме друга алтернатива. Избирате другаря Борисов за втори мандат, давате му всички общини, давате му президентството и 2014 година ще имате първи петилетен План за радост на всички ни, няма как да не се случи. Защо ще се случи - много просто, никой до този момент не е описал какво точно стана последните 20 години, а то е елементарно:
1. по причина фалита на икономиката на соц-а, политическата диктатура на комунистите изгуби част от силите си за потискане на демокрацията.
2. охлабвайки примката на политически натиск, другарите успяха да овладеят по законен път икономиката - нещо, което при декларираната собственост у размитото понятие - народ, нямаше как да се случи преди 10 ноември.
3. унищожаването на средствата за производство и разграбването им нямаше как да не се случи, защото, ако бяха запазени във вид на имущество в един хубав момент - народът щеше да се усети и сам да си проведе буржоазна революция, избивайки червените крадци. Разкешени активите се превърнаха в пари, които още Тит е определил, че не не миришат на нищо друго, освен на разкошен живот. Революция срещу тайни милионери няма и не може да има, та те си държат парите извън пределите на т.н. им родина. Чист пример за подобни врътки е примерно ВАЦ или ВТВ - дълго време някой ДС собственици се изживяваха като наемни работници на Мърдок или на братската организация на ЩАЗИ.
4. Преходът приключи някъде около края на мандата на царчето и сега са на ред оцелелите в прехода комунистически "капиталисти", които въпреки, че не получиха очакваните "помощи и планове Маршал" веднага след 10 ноември, успяха да измамят ЕС и да се наредят за субсидии от фондовете, това е кратката версия на "Българският модел".
Тази програма ще представлява своеобразен петилетен план за развитието на страната, съобщи пред журналисти ръководителят на института, бившият президент на Чувашия Николай Фьодоров,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Кой е Николай Фьодоров?
В 1980 году, после окончания юридического факультета Казанского государственного университета по направлению приехал в Чебоксары и начал преподавать дисциплины «Советское право» и «Научный коммунизм» в Чувашском государственном университете. В комитете комсомола вуза возглавил правовой сектор[2].
В 1985 году окончил аспирантуру Института государства и права Академии наук СССР и вновь вернулся к преподавательской деятельности.
....................
Да, дойде време, моща на руската икономическа школа да порази света със своите небивали ...глупости!
Дерзай Путьо, още много работа трябва да свършиш докато затриеш Русия. Все пак едни 17 милиона квадратни километра и 140 милиона население не се затриват така лесно.
а и да не забравяме, че планирането - азиатски модел е майка на мизерията - план ще има само за наши момчета от сорта на нарицателното Мишо Бирата, които гарантирано ще си получават кинтите, въпреки, че произвеждат боклуци.
Ако бях на твое място нямаше да се заяждам с българите - ние още имаме шанс за разлика от вас. Пък и ако България съвсем я занулим с усилията на целокупния български народ ( и главно с комунисто-русофилската му част) може и никой да не усети.
Ти обаче виж дали парите които ти плащат господарите ти стигат за да емигрираш в нормална държава и да си осигуриш децата ( ако въобще имаш ) щото при вас става страшно.
Съгласен, ама като чуя петилетен план и всичко ми завира.
Планиране е нужно, но с тези понятия от соца да луднеш направо.
Ами тя Русия и за Маркс е била изненада. Не е трябвало от там да се започва, а там да се свърши, ама не, "17-та година конна армия мина". Мина и нищо не остана.
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
До коментар [#52] от "Отнесен":Видя се, че западния модел на демокрацията не работи ... Платон твърди в „Държавата“, че основен принцип на справедливостта е ὅπως ἂν ἕκαστοι μήτ' ἔχωσι τἀλλότρια μήτε τω̂ν αὑτω̂ν στέρωνται, „човек не трябва да взима чуждото, нито да му отнемат неговото“ (Πολιτεία, IV, 433е). Философът е дълбоко убеден, че демокрацията се изгражда на основата на „безумието на болшинството“. Той е възмутен, че една груба, неука тълпа е оставена да взема важните държавнически решения, отвратен е от партизанщината и корупцията, която цари при тази система на управление, отблъснат е от безцеремонното потъпкване на правата и личната свобода на всеки индивид. Демокрацията довежда до там бащата да се бои от децата си, учителят- от учениците си, старите- от младите, мъжете- от жените, господарите- от робите си. Типичният гражданин в демократическата държава според Платон е нагъл, разюздан, развратен, безсрамен. Фактически според него, демократическата система представлява тирания на грубото мнозинство над качественото малцинство. Той има друга идея за идеалната държава.
До коментар [#33] от "drakar65": Имаше преди години (точно преди избирането на Путин) филм на ВВС. Журналиста прекоси цялата територия на Русия. Спомням си, че в най-северните части хората казаха - трябва ни някой като Сталин защото сме сган. Много ме стресна че самите те искаха "здрава ръка" ... и си я избраха демократично.
Интересен народ е българският - добитъка брои на глави, а правителството - на членове.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
The Chicago Boys
Рейтинг: 57 ВеселоНе можаха да надскочат манталитета на колхозници и стахановци.
Dehumanizer
Рейтинг: 1416 Весело"По думите му освен специалния подробен петилетен план ще бъдат предвидени и наказания за неизпълнението му."
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»А че в нормална държава само съдът има право да наказва, не ръководството на някакви си общонационални народни фронтове. Изземването на функциите на съда и прехвърлянето им към партийното ръководство е една от най-отличителните черти на тоталитарните държави. Явно в Русия все натам ги влече - петилетки, бащици, твърди ръце и пр.
kesh
Рейтинг: 1482 ВеселоОБИЧАМ Я ТАЯ ДЪРЖАВА БЕ......!!!!!!......Кога и у нас ще си ДОЙДЕ ПАК СОЦИАЛИЗМА С ВСИЧКИТЕ МУ ЕКСТРИ......!!!!????......
България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...Петър Иванов
Рейтинг: 740 ВеселоАма изпълнен ли го пишат или неизпълнен?
selianin
Рейтинг: 673 НеутралноДо коментар [#2] от "Dehumanizer":
...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN".. бившият президент на Чувашия ..."
Ако г-н Костов изкаже мнение
за "Чьорни".Много интересно
как ли ще го "похвали" ?
helleborn
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#4] от "Петър Иванов":
Преизпълнен е вече .
Добрия войник Швейк
Рейтинг: 1078 Неутрално"партийна конференция във Волгоград"
Fast überall wo es Glück gibt, gibt es Freude am Unsinn. ~Friedrich Nietzscheкомунетата продължават да почитат водача си във Сталинград
С Стоянов
Рейтинг: 1256 Любопитнопетилетките в тази "съвременна " държава не само че не са част от миналото , но дори са част от бъдещето
ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1416 Весело"По думите му освен специалния подробен петилетен план ще бъдат предвидени и наказания за неизпълнението му."
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoЯааа колко познато звучи. Има ли още някой да мисли, че в Русия нещо се е променило?
После следва новата петилетка за три години, а после ....... ссср, или по-скоро съдбата му, защото това вече е пробвано и НЕ работи.
AzDebil
Рейтинг: 1325 ВеселоЕх, тоталитарна им работа. Петилетен план - добре. Политическа демагогия, използваща реминисценциите за социализма и неговите клишета.
Обаче, дрОгарЕте като класни диктаторчета веднага допълват - за неизпълнение : наказания. Добре де, а за ПРЕИЗПЪЛНЕНИЕ няма ли поощрение. Едно време всичко се изпълняваше в съкратени срокове. Ако сега някой вземе, че изпълни планиранотот вместо за пет години за ТРИ, няма ли поне една преходна статуетка на Кормчията да му се даде?
Тия путинци и в социализма са били с "образователно затруднение".
zoon_poltikon
Рейтинг: 8 НеутралноВсички се радвахме на бързото икономическо развитие на Русия и тайно се надявахме и нас да ни включат в списъка с човеците - т.нар. петилетки.
Всичко в името на човека, Всичко за благото на човека. Да, по-време на развития социализъм имаше такъв лозунг, и виц имаше, дори името на човека се знаеше. Ала дойде 10 ноември - надявахме се, че животът ни ще стане по-лесен и по-ведър, но уви истината се оказа доста тръпчива.
Сега само името на човека се знае, а ти псуваш грозно, защото никой не благоволява да ти помогне да си решиш проблемите.
drakar65
Рейтинг: 1416 Весело"В началото на май премиерът путин..."
“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!Хи-хи-хи...
****
Този коментар беше изтрит в 04:41 на 04/06/2011 от неговия автор.
Vili
Рейтинг: 987 ВеселоДо коментар [#10] от "Руслан 21":
http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0... в Русия нещо се е променило...
Русия със сигурност се е променило. А ти - не.
kesh
Рейтинг: 1482 НеутралноДо коментар [#15] от "Vili":
++++++++++++++++++++++++++++
България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
paolo51
Рейтинг: 515 НеутралноБоже как ми домиля. "Петилетката за три години"-лозунг, само не помня на тъкачки или миньори беше. И още - "Най големите камъни за нашата партия" - в каменоломна. Спомних си и тезисите във вестник Работническо дело от последния пленум (конгрес ) на БКП (или КПСС). После въодушивените манифестации пред първите ни гении гордо застанали на мавзолея на мумията. След това юнашко напиване с гроздова и единствената най-намирана бира - светло от 23 ст. Боже, това последното наистина ще ме разплаче. Извинете!
Делян Ковачев
Рейтинг: 515 НеутралноВсъщност няма нищо лошо в петилетките, няма лошо държавата да пише петилетни планове разликата от преди обаче е че сега парите се събират от частни компании а не от държавни такива.
А и понеже сега компаниите са частни и много повече и правят повече пари държавата би трябвало да събира много повече пари!
drakar65
Рейтинг: 1416 Неутрално"Вся власть Советам!"
“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!"Да здравствует КГБ – передовой отряд мирового капитализма"
"Да завършим петилетката за 4 години."
Малееее... тия в Руската федерация са значително по зле от нас!
Лошата новина, е че с бързи, бодри крачки ги следваме...
****
Този коментар беше изтрит в 00:15 на 03/06/2011 от неговия автор.
****
Този коментар беше изтрит в 00:15 на 03/06/2011 от неговия автор.
miliardpojarnov
Рейтинг: 458 Неутрално„Ню Йорк таймс”: Данните за пазара на труда може да решат президентските избори
02 юни 2011 | 18:51 | Агенция "Фокус"
Ню Йорк. Нито един президент на САЩ след Франклин Делано Рузвелт не е печелил втори мандат, ако безработицата е надхвърляла 7,2 %, пише в-к „Ню Йорк таймс”.
17 месеца преди президентските избори в САЩ изглежда все по-ясно, че президентът Обама трябва да се пребори с тази статистика, за да остане в Белия дом.
Приблизително около 9 % от американците, които искат да ходят на работа, не могат да си намерят работодател. Компаниите уволняват по-малко хора, но наемането на повече служители остава анемично. И голямото болшинство от икономически анализатори, включително собствените съветници на президента, прогнозират скромно подобрение на ситуацията до 2012 г.
Очаква се новите статистически данни за пазара на труда, които ще бъдат представени в петък, да дадат нов повод за загриженост. Други индикатори също показват, че скоростта на икономическия ръст се забавя.
miliardpojarnov
Рейтинг: 458 Неутралноhttp://curiouscapitalist.blogs.time.com/2011/05/27 /should-the-fed-do-more-to-tame-inflation-fears/
drakar65
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#21] от "Руслан 21":
“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!Това бе ирония, че в Руската федерация за жалост нищо не се е променило. Бившите КГБ-исти станаха капиталисти...
Както и при нас, бивши ДС-комунисти, първи капиталисти...
Да не ти обяснявам, много пъти съм го писал, обичам Русия. Но много мразя комунизъма, под всякаква форма и съдържание...
Лошото е, че сме свързани с тях за лошо или добро...
kapitalist
Рейтинг: 458 Разстроено"Фьодоров призова в написването да се включат и експерти на компартията и на партията на Владимир Жириновски."
Хахахаха! Тоя + извънземния на снимката са достатъчни за да се ужаси човек. Дано до догодина, тия избиратели - братушки да прогледнат с какви ненормални и ограничени хора си имат работа. И дано не прекалят с водката преди вота ...
Gouverneur général
Рейтинг: 1022 ВеселоПетилетен план Путин-
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ1 година - ще крадем от ЕС и България чрез 5 в 1 /АЕЦ,Юж. паток, Бургас - АЛ., ядр. гориво и др./
2 година продължаваме по 1 точка и минаваме в Сърбия.
3 година - по 1и2 и минаваме в Унгария и Австрия.
4 и 5 година всичко възможно по 1,2 и3 и възможно още по пълно крадене от ЕС и обещания за следващата петилетка още по по по ... обиране.
noshorn
Рейтинг: 571 НеутралноСегашната действителност задава много интересни въпроси относно правилното управление на икономиката. В САЩ - криза, вадят се с помощта на печатарската машина и Китай, определено тоталитарна държава, даже по-тоталитарна от Русия в политически план, купува напечатаните хартийки и спасява САЩ. Без помощта на Китай САЩ да са фалирали вече. Въпросът е докога американците ще печатат и докога китайците ще купуват американски хартийки ? И вторият въпрос, който вече става съвсем резонен е дали една тоталитарна държава не може да управлява икономическите процеси по-добре, отколкото една "демокрация" ? Бъдещето ще покаже.
херувим
Рейтинг: 1014 ЛюбопитноА бе тоя петилетен план случайно да не съвпада с мандата на президента? Какво ще да си приказваме, ама товарищ Путин си разбира работата и действа съвсем според манталитета на избирателите. “Реформиран“ комунист с нюх към властта, не може да се отрече! А че Русия е загубена държава без някакви сериозни перспективи за развитие всеки го знае. Младите можещи и знаещи, както и богатите руснаци вече са в САЩ, във Великобритания, в Швейцария и в други подобни “разлагащи се“ държави. Изтичането на мозъци и капитали от Русия е уникално явление в историята.
heruvimkesh
Рейтинг: 1482 НеутралноДо коментар [#24] от "drakar65":
България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...за добро за добро.......
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#24] от "drakar65":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoПроблемът не е в руснаците, а в Кремъл. От 100 години вътре почти не е имало нормален човек. И аз това много пъти съм го писал.
Белият Негър
Рейтинг: 769 ВеселоДо коментар [#26] от "Gouverneur général":
Действителноста е грешка, породена от липстата на алкохол.Ърнест Хемингуеий.Пак си пил ментета брато..
Не ги мисли руснаците,гледай си в канчето,празното канче!!
Sioux
Рейтинг: 796 НеутралноХахахаха
drakar65
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#28] от "херувим":
“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!Там е работата, че Русия не е "загубена държава"
Напротив, тепърва ще я откриват след края на комунизма, и днешните КГБ- управляващи... Дано да е истинска демокрация...
Тя е богата на огромни природни и човешки ресурси страна, с вековна култура и традиция. Света се съобразява с нея, и ние също би трябвало. Но не на всякаква цена! Така е било... А дали ще бъде?
"А че Русия е загубена държава без някакви сериозни перспективи за развитие всеки го знае."
Я питай Наполеон и Хитлер дали са на същото мнение
И за Китай навремето мислеха така, но сега...
Нито съм руснак, нито защитавам днешната политика на РФ, но обичам историята и обичам да преценявам нещата не само емоционално, но и исторически и геополитически...
****
Този коментар беше изтрит в 15:23 на 08/06/2011 от неговия автор.
miliardpojarnov
Рейтинг: 458 НеутралноТова дето му казват демокрация си е жива олигархия,...а тоталитарната държава е евфемизъм на монархия, или от монархичен тип управление ...понякога монарха се избира , одобрява от народа -византийска традиция , както в русия... там монарха хваща олигархията за гушата и я принуждава да работи за националните интереси ...който не иска и изнася в офшорки .... в панделата....останалото са илюзии...либералистични..... в америка цари олигархия , която избира правилния човек.... е понякога в олигархията настъпват противоречия и надделява по хитрата и можеща част...това става на "честни и демократични избори"...който е добре с медиите пИчели...медиокрация ...има теории за това още от преди 50-60 години....телевизия , а сега и интернет са главните манипулативни оръжия на олигархията или така наречените свободни медии....америка е класическа олигархия.... повечето от останалите са като нашата ... от компрадорски тип...
Realist
Рейтинг: 4395 ВеселоТаваришчи и таварашутки от Бйе-Сйе-Пйе и присъдружните организации, вашият най- нов лозунг, издигнат от вожда и учителя, батюшката цар е:
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.С всички сили - пет за четири!
(Петилетката - за четири години)
Stoyan Tonev Dimitrov
Рейтинг: 627 Неутралноopium for the masses, е не точно де ... тоя на китай ли подражава. цената на труда толкова ли е ниска в русия?
ВИС, СИК, ТИМ, ГЕРБdrakar65
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноДо коментар [#30] от "Руслан 21":
“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!Нещо не те разбрах...
Може би Кремъл като символ на управлението?
Само не казвай, че Кремъл, Катедралата „Василий Блажени”, Новодевичия манастир и други подобни са виновни... Да не изброявам, че са много...
noshorn
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#35] от "miliardpojarnov":
Много добре написано. Напълно съгласен. "+" от мен.
****
Този коментар беше изтрит в 15:23 на 08/06/2011 от неговия автор.
****
Този коментар беше изтрит в 22:22 на 02/06/2011 от неговия автор.
bag
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#15] от "Vili":
Вили светът не е бял или черен. В този контекст си прав!
Ала ми е жал за младите хора на Русия и пътя по-който този "Наполеончо" ги води. Път по-който и ти и аз сме минали!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
miliardpojarnov
Рейтинг: 458 Неутралнобой по олигархията да е жив и здрав народа...то и унас същото , народа търси да си намери цар , ама хитрата олигархия и социалистическата интелигенция , му пробутват ментета ...командира , цара и супер ментето , бай тошовия ерзац тиквата...соц интелигента е с разбирането за света от времето на марксизма-ленинизма , но с знака минус....нищо ново не е научила , нищо старо не е забравила ...на мястото на комунизма е сложила само думичката либерте...либерализъм....и разбира се бори с призрака на комунизма , дето отдавна отлетя в небитието ..ама като друго не знае ....а трябва да се мисли и да се учи ...ама папагала повтаря ли, повтаря...
****
Този коментар беше изтрит в 15:23 на 08/06/2011 от неговия автор.
zoon_poltikon
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#34] от "ad absurdum":
Вярата и надеждата на българина към Русия
КАТ РУСИЯ НЯМА ВТОРА ТЪЙ МОГЪЩА НА СВЕТА
Руска сила, руска воля, руска кръв и руский пот, вече няма да ни избавят никога от неволя ...заради шепа наши "умници".
Ех, Петко, ех Славейков...
Stoyan Tonev Dimitrov
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#42] от "bag":
ВИС, СИК, ТИМ, ГЕРБводи ги ... тоя води единствено себе си(и шепа олигарси) към еднолично богатство. написали го вече в анимал фарм.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
да защитим животните
Рейтинг: 577 ЛюбопитноОбществото за справяне с геноцид на руския народ ви казва, че според Централната аналитичен център на руската Служба на 1 юни 2010 г. Федерацията на документите, преброени по население, живеят само 89,654,325 хора, а не 142 милиона, както се посочва в официално Преброяване naseleniya.Rossiyskoy 4/
Да защитим животнитe !http://newsland.ru/news/detail/id/650ши503/cat/9
На руската територия живеят само 89654325 души
Stoyan Tonev Dimitrov
Рейтинг: 627 Неутралнолеле, днес тролеите са силно организирани
ВИС, СИК, ТИМ, ГЕРБskara
Рейтинг: 1193 ВеселоРусия непрекъснато живее с ужасяващо минало и светло бъдеще!
Прави каквото трябва, да става каквото ще.Това ако не е вярно, здраве му кажи!
Да е жив и здрав путин да доразкатае и рушняци и Раша!
xyz84014722
Рейтинг: 1382 НеутралноВидя се, че западния модел на демокрацията не работи в Русия. Западняците имат някоя тайна съставка, която ревностно пазат и държат само за себе си. По принцип е ясно, че запада в исторически план е много скръндзлив на знания, така че почти е сигурно, че не всички методи, които се използват от западните икономисти и държавници се обявяват на всеослушание. И тъй като на помощ от страна на Запада не може да се разчита, руснаците решават, че пак ще си реализират свой собствен модел пък който каквото иска да си мисли. По добре петилетни планове, отколкото никакви.
zoon_poltikon
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#45] от "ad absurdum":
Няма друг такъв народ, който да населява 1/6 от земното кълбо, с богатите си природни ресурси - цялата Менделеева таблица в недрата. Русия има несметни богатства, при това не в хартиени долари, а реални - енергоносители и завиден научен потенциал. А България е държава в ликвидация.
****
Този коментар беше изтрит в 15:23 на 08/06/2011 от неговия автор.
power_decided
Рейтинг: 788 НеутралноВинаги като се пише стратегия за развитие и предстоят важни управленски решения нещата се планират. Планирането е една от основните управленски функции и го пише навсякъде в учебниците по мениджмънт. За по - неграмотните люде, които разбират планиране като тъждествено на централен контрол, държавен монопол и др. - ами малко се ограмотете. Дори пазарната икономика не е в състояние да се саморегулира. Голямата депресия в САЩ е примера, които оборва ранното класическо направление в МИТ.
Vili
Рейтинг: 987 НеутралноДо коментар [#20] от "Руслан 21":
http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0...России всэ как было раньше...
Ти се не прав.
Може би ти надценяват знанията си. Това е нелепо да се говори за Русия е в България.
Мисля, че ти не можете да промените себе си, и ти удобно да персонализирате всичко съгласно установените ти гледна точка за света, който са се образували през 90-те.
Всички не е толкова зле в Русия, колкото си мислиш. Ние никога не са живели толкова богато и така свободно както сега.
При на царе и комунисти - хората са бедни и раби. А сега всеки може да живее както той иска.
.
Ежко
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#52] от "Отнесен":
Вярно е, има една тайна съставка. Нарича се гражданско общество и гражданска съвест, които не позволяват някой да си разиграва коня, както само на него му е удобно.
Икономическите и социални постижения са следствие.
да защитим животните
Рейтинг: 577 ЛюбопитноРусия е по зле и от България !
Да защитим животнитe !Имайте предвид, че дори и в "жадна " SMIC най-бедната страна в ЕС - България, "Минимална" е над Русия - 4974 рубли. В този случай, БВП на глава от населението в България след руско с около 15% (15 000 срещу 12 600 долара).
Сега в Русия, SMIC е 4330 рубли. От 1 юни стойността му ще нарасне до 4611 рубли на месец.
http://svpressa.ru/economy/article/43129/
Realist
Рейтинг: 4395 Весело"Народният фронт на Путин пише петилетен план"
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Путин създал "Народен Фронт", тия комунисти и бивши и настоящи, и неприкрити, и пребоядисани имат нещо много общо помежду си- липса на въображение. Остава сега Бйе- Сйе- Пйе по почина на по- големите братчета да възстанови ОФ- то.
****
Този коментар беше изтрит в 15:23 на 08/06/2011 от неговия автор.
kesh
Рейтинг: 1482 НеутралноДо коментар [#56] от "Vili":
+++++++++++++++++++++++++++++++
България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
kesh
Рейтинг: 1482 НеутралноДо коментар [#59] от "Realist":
България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...казах ти нешто---...
skara
Рейтинг: 1193 ЛюбопитноДо коментар [#53] от "Щутгарт, Курдо, Тройной":
Прави каквото трябва, да става каквото ще.Щуцер измислен! Кога ще престанеш със пубертетските си номера за крадене на никове?
Пак ли да те псувам, мекотело такова!
drakar65
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#56] от "Vili":
“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!Оправете си клавиатурата...опс правописа. Или на български или на руски. Щото иначе е ... Ни рак ,ни риба...
Или да следваме заповедите на щуката?
xyz84014722
Рейтинг: 1382 НеутралноДо коментар [#57] от "Ежко":
"Вярно е, има една тайна съставка. Нарича се гражданско общество и гражданска съвест, "
А какво казва западната гражданска съвест за войните на НАТО в Афганистан, Ирак и Либия напоследък? Освен това много пъти сме ставали свидетели как гражданското общество се надига на стачки и на протести, например в Париж, но изглежда политиците, които самите те са избрали малко по-рано действат на принципа "глас народен - глас в пустиня".
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#56] от "Vili":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoСъгласен съм Вили, че сега има някаква свобода, но някаква - не е пълна. Разбира се, че не е същото, но какво ти идва наум като чуеш "пятилетный" план?
Какво да си мисли човек, знаейки предварително че президентът догодина ще се нарича путин? Как отсега аз знам кой ще бъде президентът? Не би трябвало, а знам.
ДПС-Атака
Рейтинг: 740 ВеселоВ Русия няма демокрация , а олигарсия : раздаване на държавата в ръцете на верни на самодържеца паладини (преди: Политбюро)
Петилетен план може всеки да напише, дори и един кандидат-студент по икономика.
Виж, да се изпълни - това го може някой, който има
а) 100 % държавна собственост
б) диктува цените на световният пазар на петрол и стратегически суровини
(понеже русия освен това, друго нищо не произвебда)
в) е в състояние да продаде произведената стока, независимо от нейното качество
и независимо от нейното търсене на пазара
г) някой, който е господар на световните икономически и финансови кризи
.......................
Според мен обаче, този който се взема за толкова всемогъщ е :
а) пълен глупак или кръгъл идиот
б) везема поданиците си за такива
в) нагъл демагог , който си играе с надеждите на народеца за един по-добър живот.
Polusa
Рейтинг: 627 НеутралноПутю, в едно интервю по американската ТВ преди няколко години каза, „ВИЕ, НЕ НА ВКАРАХТЕ НАСИЛА ВЪВ ВАШАТА СИСТЕМА, НИЕ ДОБРОВОЛНО ВЛЯЗОХМЕ”. Или това ще рече, КАКТО СМЕ ВЛЕЗЛИ, ТАКА И ЩЕ СИ ИЗЛЕЗЕМ. Абе, не виждате ли парада на Червения площад в Москва. Носталгията ги връща с ПЪЛНА ПАРА назад. И ако никой още не е разбрал Путю, много скоро ще го разбере.
Истина, Енергия и Мотивация на Сила, която Градим за България, не е Материя и не е Емоция!Stoyan Tonev Dimitrov
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#47] от "merankol":
ВИС, СИК, ТИМ, ГЕРБтова е възможно единствено при прост народ, така че тея за руското изкуство, моля оставете ги някъде другаде. руското изкуство не кореспондира с общото интелектуално ниво в руския народ.
power_decided
Рейтинг: 788 НеутралноДо коментар [#53] от "zoon_poltikon":
ако те интересува състоянието на природоресурсния потенциал на Русия ( за да не говориш просто ей така) можеш да го прочетеш тук -> http://www.mineral.ru/ факти. Що се отнася до мен няма да откажа някой руско говорящ да ми преведе малко и особено за текущото състояние на останалите богати на природни ресурси страни - Китай, Канада, Бразилия, Австралия, Индия, САЩ. Най - вече трябва да се отдели внимание на скоростта на изтощаване на находищата и намирането на нови как върви по страни.
****
Този коментар беше изтрит в 00:16 на 03/06/2011 от неговия автор.
****
Този коментар беше изтрит в 00:16 на 03/06/2011 от неговия автор.
skara
Рейтинг: 1193 ГневноДо коментар [#56] от "Vili":
Прави каквото трябва, да става каквото ще.Ти да не пишеш есе за Селигер? Добре се напъваш - живеели богато и свободно? Кои хора? Защото според Россстат:
Росстат: 73% россиян - малообеспеченные или нуждающиеся люди
Росстат опубликовал шокирующие данные о неравенстве доходов и бедности населения. Почти три четверти населения России - малообеспеченные или наиболее нуждающиеся граждане. Еще хуже обстоят дела в Казахстане, Украине и Азербайджане.
Или това не е вярно? Россстат лъже, а путин знае?
Пиши си есето за кандидатстване в Селигер и не ни занимавай с глупостями!
selianin
Рейтинг: 673 Веселоhttp://eg.ru/upimg/photo/67706.jpg
...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTINtrulr
Рейтинг: 676 НеутралноПутин се старае да се хареса на неукия прост алкохолизиран руски народ. И най-вероятно ще успее!
Vili
Рейтинг: 987 ЛюбопитноДо коментар [#58] от "ШЕВРОН 7":
http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0Това е вашата мечта?
Ако ти намерите в Русия реално лице, чиято заплата е 4300 рубли - аз ще бъда изненадан. Никога не съм виждал човек, кой получава минималната работна заплата.
Минимална работна заплата - единица за изчисляването на държавните субсидии и наказания.
Лека нощ
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#40] от "ad absurdum":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando............Напротив, проблемът е в руснаците. Те си искат тези петилетки. Нали имат инициирана платформа за предложения? Е .........
Писал съм го и друг път. Дълго е. 100 години те така са свикнали да живеят, не могат без диктатор. Гледах някакви анкети. Одобрение на путин към 70%. Друга анкета - "Смятате ли, че ръководството на държавата ще се справи с икономическите проблеми - 80% отговарят с не."
Тогава за какво е одобрението за путин?
Затова така написах на Вили.
Петър Иванов
Рейтинг: 740 ВеселоВили, ти си балшой талант бе брато.Само за 5 месеца и научи български. Ще ходатайствам да те включат в почина 5 за 4, в новия петилетен план
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#75] от "trulr":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoТо е подредено да успее. Конституцията им промени за да може доживот да е начело, точно както едно време.
Vili
Рейтинг: 987 ВеселоДо коментар [#73] от "skara":
http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0...73% россиян - малообеспеченные или нуждающиеся люди ...
Аз получават заплата от над $ 2000. А също и лоши. Имам 2-стаен апартамент. Имам нужда от 4 стаи.
Се нуждае от повече работа. Капитализмът сега. Социализмът е приключила.
kaka_poca
Рейтинг: 571 ЛюбопитноПЛАНИРАНЕТО -- дълосрочно и краткосрочно -- е един от най-важните лостове за успешното управление на пазарната икономика. Опита на Китай в това отношение от последните две десетилетия внимателно се изучава от големите "стари" икономики, и служи за база за модернизирането им. А от друга страна т. нар. "Нововъзникващи икономики" направо копират съществени елементи от Китайския модел и ги прилагат в много случаи доста хаотичто, но въпреки това постигат добри резултати.
Русия, явно ще бъде пореден такъв пример. Има всички предпоставки за това.
Stoyan Tonev Dimitrov
Рейтинг: 627 НеутралноМда и имат малко по-висок БВП на човек от нас 10 000$ с/у 7000 за българия добре де 40% по висок, но gini коефициента им е 42/33 за бг което означава доста висока неравномерност на разпределение на богатсвото, т.е. шепа олигарси и останалото бедняци.
ВИС, СИК, ТИМ, ГЕРБmarquis
Рейтинг: 1134 Неутралноте, колегите от бившата СССР нямат друга алтернатива. Както и тук, мисля, че нямаме друга алтернатива. Избирате другаря Борисов за втори мандат, давате му всички общини, давате му президентството и 2014 година ще имате първи петилетен План за радост на всички ни, няма как да не се случи. Защо ще се случи - много просто, никой до този момент не е описал какво точно стана последните 20 години, а то е елементарно:
http://www.youtube.com/watch?v=x7dtCJwRIDg&feature=related1. по причина фалита на икономиката на соц-а, политическата диктатура на комунистите изгуби част от силите си за потискане на демокрацията.
2. охлабвайки примката на политически натиск, другарите успяха да овладеят по законен път икономиката - нещо, което при декларираната собственост у размитото понятие - народ, нямаше как да се случи преди 10 ноември.
3. унищожаването на средствата за производство и разграбването им нямаше как да не се случи, защото, ако бяха запазени във вид на имущество в един хубав момент - народът щеше да се усети и сам да си проведе буржоазна революция, избивайки червените крадци. Разкешени активите се превърнаха в пари, които още Тит е определил, че не не миришат на нищо друго, освен на разкошен живот. Революция срещу тайни милионери няма и не може да има, та те си държат парите извън пределите на т.н. им родина. Чист пример за подобни врътки е примерно ВАЦ или ВТВ - дълго време някой ДС собственици се изживяваха като наемни работници на Мърдок или на братската организация на ЩАЗИ.
4. Преходът приключи някъде около края на мандата на царчето и сега са на ред оцелелите в прехода комунистически "капиталисти", които въпреки, че не получиха очакваните "помощи и планове Маршал" веднага след 10 ноември, успяха да измамят ЕС и да се наредят за субсидии от фондовете, това е кратката версия на "Българският модел".
Позитанчо
Рейтинг: 853 ЛюбопитноТази програма ще представлява своеобразен петилетен план за развитието на страната, съобщи пред журналисти ръководителят на института, бившият президент на Чувашия Николай Фьодоров,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Кой е Николай Фьодоров?
В 1980 году, после окончания юридического факультета Казанского государственного университета по направлению приехал в Чебоксары и начал преподавать дисциплины «Советское право» и «Научный коммунизм» в Чувашском государственном университете. В комитете комсомола вуза возглавил правовой сектор[2].
В 1985 году окончил аспирантуру Института государства и права Академии наук СССР и вновь вернулся к преподавательской деятельности.
....................
Да, дойде време, моща на руската икономическа школа да порази света със своите небивали ...глупости!
Stoyan Tonev Dimitrov
Рейтинг: 627 НеутралноЕй тва е кунева била днес, току що, вчера може би не съм прочел и съм набедил merkel по грешка ....
ВИС, СИК, ТИМ, ГЕРБCaptain Barbosa
Рейтинг: 1134 НеутралноДо коментар [#14] от "sheepdog":
Дерзай Путьо, още много работа трябва да свършиш докато затриеш Русия. Все пак едни 17 милиона квадратни километра и 140 милиона население не се затриват така лесно.
marquis
Рейтинг: 1134 Неутралноа и да не забравяме, че планирането - азиатски модел е майка на мизерията - план ще има само за наши момчета от сорта на нарицателното Мишо Бирата, които гарантирано ще си получават кинтите, въпреки, че произвеждат боклуци.
http://www.youtube.com/watch?v=x7dtCJwRIDg&feature=relateddrakar65
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#77] от "Руслан 21":
“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!Не са само сто. Много са. А крепостничеството, Потьомкински села, а в същото време Гогол и Достоевски...
Няма да не стигне вечността, за да я разберем тая руска душа...
Но все пак сме българи, нека гледаме на отношенията ни не само емоционално, но и прагматично.
Те да се опитат да променят нещо, най вероятно ще бъде трудно и дълго. Ние да си гледаме нас...
полковникa
Рейтинг: 1191 НеутралноПланирай Путин планирай по три плана препланирай.
Торбеш
Рейтинг: 1726 НеутралноПетилетката
Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.за четири години,
на три смени,
двама работника,
с една заплата
Captain Barbosa
Рейтинг: 1134 НеутралноДо коментар [#15] от "Vili":
Ако бях на твое място нямаше да се заяждам с българите - ние още имаме шанс за разлика от вас. Пък и ако България съвсем я занулим с усилията на целокупния български народ ( и главно с комунисто-русофилската му част) може и никой да не усети.
Ти обаче виж дали парите които ти плащат господарите ти стигат за да емигрираш в нормална държава и да си осигуриш децата ( ако въобще имаш ) щото при вас става страшно.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#88] от "drakar65":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando.............Ние да си гледаме нас...............
Съгласен, ама като чуя петилетен план и всичко ми завира.
Планиране е нужно, но с тези понятия от соца да луднеш направо.
Ами тя Русия и за Маркс е била изненада. Не е трябвало от там да се започва, а там да се свърши, ама не, "17-та година конна армия мина". Мина и нищо не остана.
Реконструктор
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#3] от "kesh":
И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный райТи го _имаш_ социализма с екстрите му. Китай, Русия и другите нормални държави се опитват да правят капитализъм.
drakar65
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#89] от "полковникa":
Наистина!
“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!Това е добро!
Нови революционни лозунги, а?
****
Този коментар беше изтрит в 23:11 на 02/06/2011 от неговия автор.
****
Този коментар беше изтрит в 00:17 на 03/06/2011 от неговия автор.
zoon_poltikon
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#52] от "Отнесен":Видя се, че западния модел на демокрацията не работи ... Платон твърди в „Държавата“, че основен принцип на справедливостта е ὅπως ἂν ἕκαστοι μήτ' ἔχωσι τἀλλότρια μήτε τω̂ν αὑτω̂ν στέρωνται, „човек не трябва да взима чуждото, нито да му отнемат неговото“ (Πολιτεία, IV, 433е). Философът е дълбоко убеден, че демокрацията се изгражда на основата на „безумието на болшинството“. Той е възмутен, че една груба, неука тълпа е оставена да взема важните държавнически решения, отвратен е от партизанщината и корупцията, която цари при тази система на управление, отблъснат е от безцеремонното потъпкване на правата и личната свобода на всеки индивид. Демокрацията довежда до там бащата да се бои от децата си, учителят- от учениците си, старите- от младите, мъжете- от жените, господарите- от робите си. Типичният гражданин в демократическата държава според Платон е нагъл, разюздан, развратен, безсрамен. Фактически според него, демократическата система представлява тирания на грубото мнозинство над качественото малцинство. Той има друга идея за идеалната държава.
****
Този коментар беше изтрит в 15:24 на 08/06/2011 от неговия автор.
****
Този коментар беше изтрит в 00:17 на 03/06/2011 от неговия автор.
dalilan
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#33] от "drakar65": Имаше преди години (точно преди избирането на Путин) филм на ВВС. Журналиста прекоси цялата територия на Русия. Спомням си, че в най-северните части хората казаха - трябва ни някой като Сталин защото сме сган. Много ме стресна че самите те искаха "здрава ръка" ... и си я избраха демократично.
Интересен народ е българският - добитъка брои на глави, а правителството - на членове.