Медведев: Самолетите Ту-134 да излязат от употреба

Дмитрий Медведев

© Reuters

Дмитрий Медведев



Два дни след катастрофата на самолет Ту-134 на път от Москва към Република Карелия, при която загинаха повече от 40 души, руският президент Дмитрий Медведев предложи тези самолети да излязат от употреба още от началото на следващата година.


"Поръчал съм на министерството (на транспорта - бел. ред.) да подготвят като цяло форсирано извеждане от експлоатация на Ту-134. Време е това да се направи", заявил Медведев пред телевизия "Русия-24", цитиран от агенция РБК.


След като вчера почина 10-годишно дете, пострадало при катастрофата, жертвите вече са 45 от общо 52-ма души, които са се намирали на борда.

Коментари (99)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Милен
    Милен
    Рейтинг: 1514 Неутрално

    ти се сети! то и при нас така

    "Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."
  2. 2 Профил на Ослик, суслик, паукан
    Ослик, суслик, паукан
    Рейтинг: 504 Неутрално

    Доста късно се сещат.

    I had a dream, Joe
  3. 3 Профил на Gouverneur général
    Gouverneur général
    Рейтинг: 1040 Весело

    "Да подготвят като цяло форсирано извеждане от експлоатация на СССР и комунизма. Време е това да се направи, заявил Медведев"
    Чтобы время, это точно!

    1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ
  4. 4 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    А, що бе? Можехте да си ги държите докато падне и последния. Що пътникопоток щеше да мине още докато това стане...

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  5. 5 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    No shit, Sherlock. Това изявление на нанопрезидента ще хвърли в тъч всички защитници на продукта на бюро Туполев от оня ден.

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  6. 6 Профил на Magnum
    Magnum
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Добре де, уж най-вероятната причина е човешка грешка, а пък сега президента изведнъж идва с изявление да се разкарат самолетите... Нещо липсва в публичната информация... явно...

  7. 7 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1759 Неутрално

    Ми те са излезли бе пън, в нормалния свят отдавна ги няма. Даже не съм убеден, че ги пускат на всички летища да кацат тия кошници.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  8. 8 Профил на old27530804
    old27530804
    Рейтинг: 810 Гневно
  9. 9 Профил на Ослик, суслик, паукан
    Ослик, суслик, паукан
    Рейтинг: 504 Неутрално

    ту бият всички рекорди по катастрофи доколкото ми е известно

    I had a dream, Joe
  10. 10 Профил на Gouverneur général
    Gouverneur général
    Рейтинг: 1040 Любопитно

    Русия ще я спаси "Черният лебед"
    http://svpressa.ru/society/article/44837/
    Бъдещето на Русия е много тъжно, и само в буквалния смисъл чудо може да спаси страната от разпадането , тиха окупация и други негативни сценарии. Подобен извод в "проект на бъдещето на Русия".

    1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ
  11. 11 Профил на ръпончо
    ръпончо
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    Е, та трябваше ли да стане това нещастие, за да се сетите да ги изтеглите? Не стига че шумни, ами и стари и несигурни. В цяла Европа ги отрекоха тези машини.

    Много народ тук се е взел насериозно! :)
  12. 12 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#7] от "Тони!":

    Интересното е, че дори на руски летища кацат с ограничения. Например на "Шереметиево" в Москва не приемат от 1 юни Ту-134, Ту-154, Ил-76, АН-12 и АН-26 от 23:00 до 6:00, тоест нощем. А на "Внуково" е така от март тази година.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  13. 13 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1748 Неутрално

    На другаря Медведев не му достига алуминий за нови тържествени пиротехнически илюминации...

    http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/
  14. 14 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Доста закъсняло решение.... Ту134 са дефакто забранени в Европа сигурно от десетилетие.

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  15. 15 Профил на Безименен
    Безименен
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    добре е в Бг да не кара със стари автобуси, но това е масово явление. отиди на гости на баба си и ще имаш късмета да се возиш в чавдар, кароса, или някакви други антики - трофеи от виетнам)

    Времето е наркотик, много от него убива.
  16. 16 Профил на ngrudev
    ngrudev
    Рейтинг: 516 Неутрално

    Абе не е важно модела на самолета, а неговите модификации и техническо състояние, демек как е обслужван. Боинг 747 лети вече 40 години, а последната му модификация 747-8 го е превърнала в последен писък на технологиите, пряк конкурент на Еърбъс А380, който е най-новия и най-големия на света. А от 747 до 747 може да има разлика като от първия до последния мерцедес. Най-лесно е да се махне с ръка, типично в руски стил. Йет самолет - йет проблем.

  17. 17 Профил на капитализЪма
    капитализЪма
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#14] от "NPaine":

    А България според теб географски къде се намира, професоре?

    "Невидимата ръка на свободния пазар ке дойде свише и ке ни оправи всичките, сешсе?" - Адам Смит (1723-1790)
  18. 18 Профил на kodjauzun
    kodjauzun
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Лош или остарял тип самолет няма. Карат все още и осемдесетгодишни. Тоя самолет, може да е неикономичен и демоде, но при правилна експлоатация и подръжка, би могъл да се ползва.
    По-скоро Медведев търси оправдание и иска да прикрие калпавия човешки фактор. Калпав не генетично, всички на Земята сме еднакво надарени, а в смисъл на организация.
    Явно руснаците имат проблеми с дисциплината на пилотите и механиците, на диспечерите и всякакъв обслужващ персонал.
    Както всичко останало и тия неща се вършат палачорски.
    Не бива калпавият да се оправдава с тенекията. Тя не му е крива.

  19. 19 Профил на jason
    jason
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#8] от "calimero":

    Дотогава ще летят бавно и ниско...

    There's no excuse for bullsh!t - Лошо куче в крак с времето
  20. 20 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1759 Неутрално

    До коментар [#17] от "капитализЪма":

    Българското летище едва съвсем скоро получи клас 2, та идеите и нормите за безопастност са му доста далечни. Та то не може да бъде критери. Там, където наистина кацат повечко самолети, хората гледат да не приемат летящи кюфтета.



    До коментар [#12] от "Dehumanizer":

    Тва явно е, щото освен всичко, са и бая тихички тия самолети, типично по руски. Странно само що го няма и флагмана на руското самолетостроителство - Ан -24. Това друсаше като ферари на офроуд.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  21. 21 Профил на Николай_1
    Николай_1
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До каквото се допрат мужиците , то става на боклук:
    """""""""""""""""""""""""""""""""""""
    Изтребител МиГ-29 се е разбил в Русия

    23 юни 2011 | 17:37 | Агенция "Фокус"

    Москва. Изтребител МиГ-29 се е разбил в Русия, предаде РИА
    Новости. Инцидентът е станал на около 43 км от Ахтубинск в Астраханска област. И двамата пилоти са загинали.
    Причините за инцидента се установяват.
    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""


  22. 22 Профил на uran
    uran
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Вече няма как. Твърде много станаха проблемите. Сбогом Ту134.

    Yet another blue planet.
  23. 23 Профил на kiril petrov
    kiril petrov
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Като се има предвид че сервиз на тези самолети няма от 10-на години, много закъсняло решение.

    Иначе на "любителите" на руската техника да погледнат протокола от първото слушане на черната кутия на Еърбъса 330.
    Има култови моменти ...

  24. 24 Профил на joseph_stalin
    joseph_stalin
    Рейтинг: 1441 Весело

    Два дни след катастрофата на самолет Ту-134 на път от Москва към Република Карелия, при която загинаха повече от 40 души, руският президент Дмитрий Медведев предложи тези самолети да излязат от употреба

    Вижте сега другари,
    Ако при всяка една катастрофа и човешка жертва, причинителите трябваше да излизат от "употреба", то би следвало:
    1. Токът да излезе от употеба - огромен брой загинали.
    2. За автомобила - да не говорим.
    3. Презервативът също - защото понякога се къса.
    4. Правителството на Герб ?
    Не! От горните три може да се откажем, но от последното - никога. Нали другарю Медведев? Както и от Българо-съвеЦката дружба.
    Умните граждани, спират по демократичен /и не дотам демократичен/ начин, факторите, които застрашават живота им. Тъпите граждани правят точно обратното. И безграничната им тъпота, може да бъде корегирана само със забрани. Браво другарю Медведев!

  25. 25 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3299 Любопитно

    Нали било пилотска грешка?

    И как до вчера лицензите на руските власти гарантиращи за тези машини важаха, а от днес ... айде, до края на годината ... вече не стават?

  26. 26 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3299 Неутрално

    [quote#5:"jubal harshaw"]Това изявление на нанопрезидента ще хвърли в тъч всички защитници на продукта на бюро Туполев от оня ден. [/quote]

    Тц!
    Това решение хвърля в тъч всеки технически грамотен човек.
    Както и вярващите в обективността, достоверността и адекватността на критериите, методите и тяхното спазване от руските власти, които им издават лицензите за експлоатация.

  27. 27 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 688 Неутрално

    - "Часть из тех самолетов, которые
    находятся в собственности авиакомпаний,
    не используются, но формально из
    эксплантации не выведены".
    А ,в кръвта на главния щурман
    Атаев е намерена алкохол "1 "пром.

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  28. 28 Профил на Мустафанка
    Мустафанка
    Рейтинг: 1441 Разстроено

    Това трябваше отдавна да го направите, Медведе!
    Колко още хора трябва да пострадат, пътувайки с тия морално, физически и по всякакъв друг начин остарели летящи ковчези?!

    Равни права за всички: това е най-крещящата неправда, защото онеправдава най-даровитите хора. Ницше.
  29. 29 Профил на SeoKungFu
    SeoKungFu
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Е те пък ! Паднаха 2-3 самолета само и вече паниката голяма ахахахааааааа.
    Сетила се Мара да се побара.

    ╠╩╦═╬♥∩♥{(::○::SeoKungFu::○:::)}♥∩♥╬═╦╩∞
  30. 30 Профил на krell
    krell
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#12] от "Dehumanizer": Ограниченията на тези самолети в Европа ,а и на руски летища е заради шума .

  31. 31 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Ту-134 е първият съветски самолет с европейски сертификат.
    Построен е по време когато влиза в експлоатация и DC-9 и има почти толкова бройки от него. Авариите на Ту-134 са два пъти по-малко от тези на DC-9 и при аварии на Ту-134 са загинали 1092 души а при аварии на DC-9 2135.
    Извода е, стари самолети на по 30-40 години не трабва да се ползват. То е като старите автобуси.

  32. 32 Профил на krell
    krell
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#9] от "Ослик, суслик, паукан": Това сега ли го измисли ? Дай една класация на най-често падащите самолети .

  33. 33 Профил на Зам. Директор
    Зам. Директор
    Рейтинг: 982 Неутрално

    До коментар [#31] от "dissident":

    Дисиденте, от 20 години Фърча редовно из Европа и зад окена и все още не съм чул анонс от рода: СеСеСеРейския самальот ТУ-134 току-що кацна на пистата. Моля посрещачите да се отравят към Gate еди-коя-си.

    В една излязла от употреба губерния всичко е Out of Order.

  34. 34 Профил на Ослик, суслик, паукан
    Ослик, суслик, паукан
    Рейтинг: 504 Неутрално
  35. 35 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#33] от "Зам. Директор":

    Проблем все пак е в това колко стар е един самолет. Австралийската Quantas няма жертви от 1951г и е със същите самолети както Турската авиокомпания която има много инциденти. Разликата е че Quantas няма стари самолети.
    Колкото и да летиш много неща все още не си чул. Ту-134 отдавна не се ползва както се ползваше преди години. Затова и Медведев казва напълно да се спре от употреба.
    Коментарии за губернии не са уместни.
    Статистически Ту-134 не е с повече аварии отколкото който и да е американски самолет.

  36. 36 Профил на krell
    krell
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#34] от "Ослик, суслик, паукан":Е ? Най-много пада 737 ,после ИЛ76 ...

  37. 37 Профил на smej
    smej
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Руснаците имат уникални военни самолети, но не са в състояние да произвеждат граждански самолети с високи качества. Причината е, че в Русия отделният човек няма никаква стойност, затова тя е една от най-жалките държави в света. И затова САЩ са десет обиколки преди нея.

  38. 38 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3299 Неутрално

    До коментар [#31] от "dissident":

    Ееее, сравнението не е съвсем коректно.

    От DC-9 са произведени близо 1000 броя, а от Ту-134 - около 850.
    Освен това в Щатите интензивността на използване на самолета е много по-голяма от тази в бившия СССР и соцлагера.
    Като прибавим, че по вътрешните линии на Саюза нямаше особена прозрачност какво се случва точно когато беше масовото използване на Ту-134 и ... сравнението излиза напълно компрометирано.

  39. 39 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3299 Неутрално

    [quote#35:"dissident"]Ту-134 отдавна не се ползва както се ползваше преди години. Затова и Медведев казва напълно да се спре от употреба. [/quote]

    Мда.
    До вчера му удължиха ресурса с 40% за цикъла излитане/кацане, с 37,5% полетните часове и сумарно годините до 40, т.е. го "изтикват" на периферни, къси (поруските мерки) и със слабо натоварване дестинации. Последните произведени по тази методика трябваше да доживеят до след 2020г.
    И до вчера това ставаше, а от днес, заради Нанопрезика - не?

    Как при тази ситуация възможните средно до края на годината мах. по 1000 летателни часа (преко сили) ще са решаващи, след като му удължават ресурса до 55 000 часа?

    Тоя си бламира специалистите по този начин, не ти ли е ясно?

  40. 40 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2415 Неутрално

    Нека си припомним. Авиокомпания Балкан беше продадена на безценица от правителството на Костов. Точно такива бяха самолетите на тази компания. Да не би Медведев да ни казва, че сделката Балкан е била добра!

    подпис
  41. 41 Профил на Ослик, суслик, паукан
    Ослик, суслик, паукан
    Рейтинг: 504 Неутрално

    До коментар [#36] от "krell":

    Ако погледнеш останалите самолети в класацията, ще видиш, че Ту доста се доближава до 737 и Ил.

    I had a dream, Joe
  42. 42 Профил на renegat
    renegat
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    ...сега я фтасахме, защото стария правителствен ТУ 154, ще артиса...,а той е почти нов...

  43. 43 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#40] от "Иван К":

    Да припомним на малоумниците, че т. нар. авиокомпания Балкан беше на загуба от няколкостотин милиона долара и генерираше непрекъснато нови загуби. При продажбата на безценица, купувачът купи и дълговете на недоносчето.

  44. 44 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 810 Неутрално

    "руският президент Дмитрий Медведев предложи тези самолети да излязат от употреба още от началото на следващата година."

    Т134, когато и да го изхвърлиш, все е късно, ама все пак евала на Мечкаров. Да намекнеш на зомбираните мужици, че техниката родно производство не струва, си е смела постъпка - зомбираните са кондиционирани за родната безаналогаваст.

  45. 45 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    [quote#6:"Magnum"]Добре де, уж най-вероятната причина е човешка грешка, а пък сега президента изведнъж идва с изявление да се разкарат самолетите[/quote]

    Модерните самолети, за разлика от "морално остарелите" са напрвавени да сведат възможността за пилотска грешка до минимум.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  46. 46 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1441 Весело

    След Ту 134 също и Т34 и всичко от сериите "Ту" и "Т".

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  47. 47 Профил на nicoleta
    nicoleta
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Най-накрая се сетиха или трябваше да изчакат докато изпопадат всички като гнили круши.

  48. 48 Профил на maistora_na_yoda
    maistora_na_yoda
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Смятаме да извадим от употреба своите самолети Ту-134, извести днес президентът Медведев. Но внимавайте добре, за да не се наложи да пуснем в употреба самолетите си СУ-47; ако ме разбирате правилно какво искам да кажа, с естетска нотка в гласа си допълни той.

  49. 49 Профил на krell
    krell
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#41] от "Ослик, суслик, паукан":Каза ,че са на първо място по катастрофи, а не е така

  50. 50 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    [quote#48:"maistora_na_yoda"]Но внимавайте добре, за да не се наложи да пуснем в употреба самолетите си СУ-47[/quote]

    От които имаме точно един на брой.....

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  51. 51 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    [quote#23:"kiril petrov"]Иначе на "любителите" на руската техника да погледнат протокола от първото слушане на черната кутия на Еърбъса 330.
    Има култови моменти ...[/quote]

    Култови моменти с екипажа.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  52. 52 Профил на miho45
    miho45
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Правилно решение,крайно време беше!

  53. 53 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    [quote#35:"dissident"]Ту-134 не е с повече аварии отколкото който и да е американски самолет[/quote]

    Не е така.
    Американски аналог на Ту 134 е Боинг 727

    произведени/катастрофирал/%катастрофирали

    Ту 134:
    850 / 67 / 7,9%

    Боинг 727
    1831 / 107 / 5,8%

    изт. Aviation Safety Network

    Като непокрито от тази статистика остава, че американските са навътряли много повече километри.

  54. 54 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 688 Неутрално
  55. 55 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1548 Любопитно

    Мъчно ми е за русопатите, как сега ще следва да сменят плочата и да приемат някои истини за "самоя передовая в мире".....

    Трудно е товарищи, но опитайте. Забавата е гарантирана.

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  56. 56 Профил на alexsilver
    alexsilver
    Рейтинг: 1174 Любопитно

    "...А ,в кръвта на главния щурман
    Атаев е намерена алкохол "1 "пром..."

    Нагла лъжа!! На Атаев алкохолът в кръвта НИКОГА не е падал под 1.5 промила! Това означава, че се е разсъхнал и тогава няма гаранция за резултатите от работата му!

  57. 57 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 976 Неутрално

    Медведя, защо така предаде българските си другари, които не спират да твърдят, че руските самолети са най-сигурните в света? От масовите самолети остана само Ту 154, но и на него му е изпята песента. Новите Ту се произвеждат само в бутикови бройки, а суперджетът поне наполовина не е руски.

  58. 58 Профил на Аксел
    Аксел
    Рейтинг: 964 Весело

    И тез казаци с калпаци искат АЕЦ да строят?!?Те немогат мотика да направят.

    България има ЕДИН европейски политик-БОЙКО и ЕДНА европейска партия-ГЕРБ.Останалото е мафия!
  59. 59 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1711 Неутрално


    Руснаците са най- добрите пилоти в света!

    http://www.youtube.com/watch?v=1-Z2dO14ApE

    ★★★★★

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  60. 60 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 574 Неутрално

    .....приземяване приземяване приземяваме...

  61. 61 Профил на grand_funk
    grand_funk
    Рейтинг: 122 Весело

    ...ТТ..МАКАРОФФ...И АРЕ...!

  62. 62 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 1918 Неутрално

    Москалите ги преследва черна чекистка прокоба. На четни дати им падат самолети, а на нечетни някаква руска група се трови с алкохол някаде по света. Ей го, пак:

    "В индонезийском порту Банджармасин на российском судне "Капитан Курбацкий" в минувший четверг произошло массовое отравление поддельным алкоголем. В результате скончались трое моряков и буфетчица, еще три человека попали в больницу."

  63. 63 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3299 Неутрално

    В Русия летенето със самолет е опасно за вашето здраве.

    Ето ви съвсем прясна новина. От Интерфакс.

    В Ростове-на-Дону неизвестные ослепили лучами лазера экипажи двух пассажирских самолетов, заходящих на посадку.

    Об этом сообщили в правоохранительных органах региона. По словам источника, первый инцидент был зафиксирован в 22.10, спустя час неизвестные совершили повторную попытку.

    В обоих случаях экипажи посадили самолеты благополучно. Полиция ведет поиск лиц, причастных к происшествиям. Как отмечает агентство, в Ростовской области попытки ослепления экипажа самолетов стали в последнее время довольно частыми.

    В ночь на 3 июня едва не закончился трагедией рейс Москва - Ростов-на-Дону. При заходе на посадку пилота аэробуса А-320 авиакомпании "Авианова" на время ослепило лазером зеленого цвета.

    Очередной случай произошел 7 июня, когда при заходе на посадку пассажирского Boeing-735, следовавшего с 97 пассажирами на борту рейсом Внуково - Ростов-на-Дону, экипаж был временно ослеплен лазерным лучом. 17 июня в Ростова-на-Дону неизвестные пытались навести луч лазера на полицейский вертолет Ми-8.

    Фиксируются такие случаи и в Москве. 3 мая при взлете из "Внуково" летчики были ослеплены лазером синего цвета. Той же ночью во "Внуково", но уже лазером зеленого цвета, ослепили пилотов заходящего на посадку лайнера. 22 июня неизвестные пытались ослепить лазером экипаж самолета, заходившего на посадку в аэропорту "Домодедово".

  64. 64 Профил на ebter
    ebter
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    Медведев: Самолетите Ту-134 да излязат от употреба-И ДА КУПУВАТЕ БОИНГ, НАЛИ??? ТО БИВА ХАЗАРСКА НАГЛОСТ, НО ЧАК ПЪК ТОЛКОВА И ТО ПРОЯВЕНА НЕ ОТ НЯКОЙ ДРУГ, А ОТ ...ААРОН МЕНДЕЛЬ/дмитрии медведев/!? Ами отпуснете СРЕДСТВА ЗА ПОДОБРЯВАНЕ И УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ НА САМОЛЕТНИЯТ ПАРК, КОЙТО ОТ КАК СТЕ НА ВЛАСТ ВИЕ ХАЗАРИТЕ, СЛЕД бАРУХ еЛИАТ/БОРИС ЕЛЦИН/ ...НИЩО НЕ ПРАВИТЕ нито за руската държава нито за народа му!!! А само грабите и продължавате ДА ГРАБИТЕ! КАТО ВСИЧКИ МИЛИАРДЕРИ -ОЛИГАРСИ СА ВСЕ ВАШИ СЪНАРОДНИЦИ ХАЗАРИ!!! АМАН ОТ ВАС!!! ДАНО ДА ДОЙДЕ В НАЙ-СКОРО ВРЕМЕ НЯКОЙ "ИСТИНСКИ РУСНАК" И ДА ВИ ПРАТИ ВСИЧКИТЕ ВАС НА БИОБЕДЖАН, ТАМ ВИЕ Е МЯСТОТО!!!

  65. 65 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    [quote#59:"Omnis Omnibus"]Руснаците са най- добрите пилоти в света! [/quote]

    Предпочитам този самолет и този екипаж:
    http://www.youtube.com/watch?v=jZPvVwvX_Nc

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  66. 66 Профил на Чичкото
    Чичкото
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Като цяло летенето, независимо с какъв самолет, си е рисковано. Руските, американски, европейски - всичките падат в крайна сметка...

    Когато един смешник забавлява народа, това е комедия. Когато същият този смешни води народа - трагедия.
  67. 67 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    До коментар [#64] от "ebter":

    http://www.aeroflot.no/fleet.html

    То бива лудост, но ЧАК ПЪК ТОЛКОВА И ТО ПРОЯВЕНА НЕ ОТ НЯКОЙ ДРУГ!

    И за Медведа грешиш. Че е мръсен хазарски евреин, внедрен да громи борбата срещу фашизма и всичко народно - вярно е. Но истинското му име е Далид Мендел-Баренберг.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  68. 68 Профил на ebter
    ebter
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#67] от "deutschwagen": Ех, ...аз го прочетох по руските сайтове!!! Да не е по-скоро името му Давид вместо Далид??? Не зная но много руснаци го знаят като Аарон Мендель! Бил е с хазарина по майка Путин на работа при другият "голям" хазарин Анатолий Собчак-кмет на Ленинград! Когато смени с референдум името на града, аз бях там и учих в един от техническите университети/институти/!

  69. 69 Профил на symmpro
    symmpro
    Рейтинг: 459 Неутрално

    След дъжд - качулка !

    Изпотрепаха хората и чак тогава се сети др. Медведев да спре тези летящи кочини !

    СРАМОТА !!!

  70. 70 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4114 Неутрално

    [quote#59:"Omnis Omnibus"]Руснаците са най- добрите пилоти в света! [/quote]

    Гледам, че самият ти си на автопилот - освен лозунги, друго не произвеждаш. Да ти кажа още няколко: Руските часовници - най-бързите в света! Руската радиация - радиация на победата!Американският СПИН е неизлечим, а руският е пепобедим. Руските болни - най-здравите болни. Ще умрем, но ще оздравеем.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  71. 71 Профил на grand_funk
    grand_funk
    Рейтинг: 122 Весело

    ..яяя мрете организирано...!

  72. 72 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#33] от "Зам. Директор":

    ми нормално другарю, от 20 години няма ссср....пък и аз, дето летя поне от толкова, никъде не съм чувал при кацане да се обявява типа на машината.
    и ту134, и ту154, са стабилни машини, имат в пъти по-малко аварии (поне официално) от примерно B737 или DC9. тънката разлика е в подръжката, аккто на самата мишина, така и на пистите, пилотите, етц, етц.

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  73. 73 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    До коментар [#72] от "beatles":

    Не само подръжката. Вече говорихме как Ту-тата са стабилни, но тромави. Виж, ДЦ-9, особено подновения МД-80 има много по-добри характеристики и модерно крило. Не можеш да сравняваш двупилотни самолети с тези, управлявани от четиричленен екипаж (тук дори ние българите имаме заслуги ту-154 да стане трипилотен от четирипилотен).
    И освен това, самолетите с които сравняваш ту-тата са произведени в пъти повече. От всички големи страни, Русия е единствената да има (сега и историческо) слабо-натоварено въздушно движение, до като в САЩ още малко и ще се пръсне.
    Иначе специално първите варианти на 737 си имаха дефект и имаше няколко инцидента по чисто технически причини.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  74. 74 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1618 Неутрално

    Ако тез' пилоти караха не Ту, а Боинг примерно, щеха ли да паднат или немаше....

  75. 75 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#74] от "Хи-хи":

    щяха.

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  76. 76 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#53] от "iazdakaja":

    Аналог на Ту-134 е DC-9, аналог на Boeing-727 е Ту-154. Boeing-727 е два пъти по-голям от Ту-134.

  77. 77 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4114 Неутрално

    [quote#72:"beatles"]и ту134, и ту154, са стабилни машини, имат в пъти по-малко аварии (поне официално) от примерно B737 или DC9.[/quote]

    Откъде си ги изсмуквате тия "статистики"?!

    'Russia and the other former Soviet republics had the world's worst air traffic safety record last year, with an accident rate 13 times the world average, according to the International Air Transport Association.'

    Източник: http://www.msnbc.msn.com/id/20024365/ns/business-us_business/t/russian-flight-safety-takes-nosedive/

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  78. 78 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#38] от "xm...":

    Всеки самолет лети според прелетени часове а не според това в коя държава лети или изминати километри. Ако е по километри Русия е много по-голяма и там навъртат повече, но се отчита колко часа са работили двигателите.
    Оспорвате ме като да защитавам руските самолети. Не е така. Искам да изтъкна че стари самолети не трябва да се ползват, било руски, европейски или американски. Похвално е че Медведев се включва и ги спира. Гоце не направи нищо след катастрофата с автобуса.
    Кой от вас ползва компютър произведен преди 15 години? Ако сте имали компютър преди 10 години подменили ли сте го с по-нов? Техниката напредва с такива темпове че самолет на 40 години е допотопен, независимо кой го е произвел. Още по-лошото е че е опасен.
    Катастрофите с най-много жертви със самолети в Русия в последните години е с американски самолети. Всички са поради грешка на пилота. Един дори разрешил на сина си да седне в пилотското кресло и той мръднал някаква ръчка, всички загинали.

  79. 79 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#74] от "Хи-хи":

    Щяха и го правят.
    Предполагам знаете от къде идват пилотите на гражданската авиация в Русия, дори и в България. Всички са бивши военни пилоти. Да си трениран да пилотираш изтребител е съвсем различно от това да пилотираш самолет от гражданската авиация. Резултатите го показват.

  80. 80 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    [quote#68:"ebter"]Когато смени с референдум името на града, аз бях там и учих в един от техническите университети/институти/![/quote]

    Да, личи си.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  81. 81 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    До коментар [#79] от "dissident":

    Всъщност е добре един граждански пилот да е бил военен. Не случайно българските пилоти са добри професионалисти. Слушай от 47-а минута:
    http://www.youtube.com/watch?v=2c6SHUjk1oM

    Този също е бил военен:
    http://www.youtube.com/watch?v=tE_5eiYn0D0

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  82. 82 Профил на Borislav
    Borislav
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Четох, че 5-ма от загиналите са работили за ядрената програма на Иран, като учени, изпратени от Русия по договор с Иран

  83. 83 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    [quote#78:"dissident"]Русия е много по-голяма и там навъртат повече, но се отчита колко часа са работили двигателите. [/quote]

    Е, айде без измислици
    http://www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/4103858/

    Интересно как Китай е вече втора, но летенето там е станало много по-безопасно с новите западни самолети.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  84. 84 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    До коментар [#77] от "dodge_ram":

    "The storm was too massive to fly around, but rather than turn back, Captain Ivan Korogodin decided to risk flying over the towering clouds.
    As the Tupolev-154 approached its maximum operating altitude of 39,400 feet it stalled, went into an uncontrollable spin and slammed into the ground, killing all 170 on board."

    Онтово за любителите на Туполевци, три от най-ужасните катастрофи на руски авиокомпании са причинени от губене на контрол на Ту-154 и влизане в срив и плосък свредел, от който няма излизане. Това е едно от нещата които имаме предвид, когато казваме, че тези самолети са тромави. Това става и в тази катастрофа, цитирана горе:

    http://www.youtube.com/watch?v=9uJHIzXQWXk
    http://www.youtube.com/watch?v=1QpHNELieBQ

    За разлика от пилотите на Еър Франс 447, които в рамките на 3 минути не са разбрали, че са в срив и не са излезнали, защото не предприемат адекватни действия:

    http://www.youtube.com/watch?v=8lBUf4HbIa8
    http://www.youtube.com/watch?v=4z-mdLAebDU

    Разликата е голяма.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  85. 85 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#83] от "deutschwagen":

    Говорим за отделен самолет а не за цялата страна или отделна компания.
    Всеки самолет минава задължителен преглед и му сменят двигателите след определени часове. Точно за това говоря. Руснаците не спазват правилата както западните компании а де не говорим за Quantas които използват само нови самолети.
    След като някоя авиолиния ти предлага много евтини билети значи нещо не е наред. Билетите на Quantas са едни от най-скъпите, плащаш си за безопастността.
    Като цяло всички стари самолети трябва да излязат от употреба, както и старите автобуси.

  86. 86 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#81] от "deutschwagen":

    Руските военни пилоти имат много повече часове от българските, но явно това не им помага. Военните са тренирани да са агресивни и това е минус в цивилната авиация.
    Военните пилоти също минават допълнителен тренинг за да летят с цивилни самолети. В Америка малко военни се насочват да бъдат цивилни защото трябва да започнат с много ниска заплата.
    http://science.howstuffworks.com/transport/flight/modern/pilot.htm

  87. 87 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#84] от "deutschwagen":

    Всички най-сериозни катастрофи с Туполев са или пилотска грешка или на конрола на земята. Един е бил заспал когато самолет се приземява.
    Найсериозните катастрофи в Русия в последните години са с Боинг или Еарбус, отново пилотски грешки. Същите хора на западни самолети същия резултат.

  88. 88 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    До коментар [#85] от "dissident":

    Qantas имат и по-стари самолети, като 747 и 767, но ги поддържат и имат култура на сигурност. Много нискотарифни компании летят с нови и ефективни самолети, като А320.

    Като говорим за отделни самолети е добре да говорим и за колко екземпляра са произведени и колко летят. В никакъв случай не става въпрос само за двигателите. Колко от катастрофите на руските авиокомпании с техните руски самолети са свързани с двугателите? Като говорим за двигатели, как се държи Ил-62 на поляците при uncontained engine failure и как се държа А380 на Qantas?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  89. 89 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    До коментар [#87] от "dissident":

    В никакъв случай, изобщо не си информиран, а и не показваш точни случаи. Това случвало ли се е с Еърбъс?:
    http://www.youtube.com/watch?v=y0NleLNgNLI

    Не и не може да се случи с Еърбъс в нормални обстоятелства. Пилотска грешка може да има, но като дискутираме катастрофата на Пулково 612 или Аерофлот 7425 и ги сравняваме с А330 на Еър Франс вкаран в алтернативен режим, разликата е, че при тучките тромавите характеристики на самолета не ти позволяват да вземеш контрол по време на снижението. Това е само една разлика.
    Освен това, Еърбъс и Боинг летят вече по цял свят и по всякакви държави от третия свят, но катастрофите са по-малко.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  90. 90 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    [quote#86:"dissident"]Военните са тренирани да са агресивни и това е минус в цивилната авиация. [/quote]

    Не е минус, а плюс, защото имат опит, който средно-статистическия шофьор на Еърбъс няма. Пилотите са там, за да реагират в момент на авария, малка или голяма и по-екстремния опит от военно-въздушните сили им дава повече хладникръвие и увереност. Никой не е казал, че по принцип ще карат агресивно.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  91. 91 Профил на The Chicago Boys
    The Chicago Boys
    Рейтинг: 58 Неутрално

    [quote#81:"deutschwagen"]Всъщнос е добре един граждански пилот да е бил военен. [/quote]

    И двата варианта си имат плюсове и минуси, а примерът с пилота , който приводни в реката не е много коректен, защото той е бил военен пилот, но има огромен стаж в гражданската, а и е бил консултант с огромен теоретичен опит по безопасност. Това , че военните пилоти на изтребители са по добри на граждански самолети са по добри е все едно да кажем , че Шумахер, ако се качи на ТИР ще е най добрият.

  92. 92 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    До коментар [#91] от "The Chicago Boys":

    До колкото знам, пилоти на граждански самолети, причинили проблеми заради миналото си с военните се е случвало скоро само в държави като Египет.
    След АФ447 е много вероятно подготовката на пилотите да се преразгледа, защото голяма част от пилотите нямат опит в много сфери, включително нестандартни маневри, а военните пилоти си ги знаят.
    Пилотът, кацнал в реката Хъдсън в никакъв случай не е безгрешен, но запазва хладнокръвие, комуникира с помощника си и взима най-равилното решение. В доклада на NTSB е описана и ролята на А320 и протекциите му, които имат голяма заслуга за първото такова в историята кацане.
    А Шумахер, ако стане таксист или тираджия, може да има плюс в ситуации на спукана гума на скорост, занасяне на мокро или каквато и да е ситуация, в която трябва да се бори за контрол. Това не означава, че ще кара тира агресивно във всекидневието.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  93. 93 Профил на The Chicago Boys
    The Chicago Boys
    Рейтинг: 58 Неутрално

    До коментар [#92] от "deutschwagen":

    Най важното е добрата подготовка и познаването на самолета, а не дали е бил военен, увереният и добре подготвен пилот не изпада в паника, а и това си е до характер, но при цедката при военните по лабилните отпадат докато при гражданските контрола е по занижен що се касае психология. Доста от пилотите на гражданските без значение дали са били военни или цивилни не си познават самолетите.

    Има една катастрофа на руснаци, които се качват на Еърбъс, но не го познават добре и не са подготвени достатъчно със системите на самолета, и правят друга грешка от немарливост вкарват децата на техен колега да видят кокпита и да седнат на пилотското място и децата барат управлението, което се изключва автоматично и пилотите не разбират, че автопилота е изключен и само една лампичка святка, но те и не забелязват защото нямат опит с Еърбъси и самолета попапада в свредел, ако бяха подготвени щяха да разберат, че е изключен автопилота и да овладеят самолета въпреки глупостта да вкараш дете и да го качиш на пилотското място. След тази авария от Еърбъс слагат и звукова сигнализация.

  94. 94 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    До коментар [#93] от "The Chicago Boys":

    Да, само че не беше свределът, а екстремните маневри, заради които пилотът не успява да се добере до контролните прибори, заради ускорителните сили. Когато успява, стабилизира самолета, но вече нямат височина и удрят земята. Имаше момент, в който пилотите просто трябваше да отпуснат руля и самолетът сам щеше да се стабилизира, но те и това не са знаели. Има и момент, в който пилотите пропускат да следят самолетът и зяпат инструментите. Не знам дали някой от пилотите е бил военен, но в този случай имат няколко шанса да спасят самолета.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  95. 95 Профил на The Chicago Boys
    The Chicago Boys
    Рейтинг: 58 Неутрално

    До коментар [#94] от "deutschwagen":

    Позабравил съм точно как беше станал инцидента, но мисълта ми беше, че заради непознаване на самолета загиват много хора, ако пилотите познаваха самолета и неговата специфика щяха да овладеят самолета, а дори опитни и добри пилоти със много стаж преминавайки на различен тип самолет правят груби грешки, защото не са си научили домашното. Друга много важна причина руснаците да правят груби грешки поне в миналото беше така , защото са бивши военни повечето, и не знаят английски или ако знаят са доста зле и и комуникацията с наземния контрол никаква я няма. Заради езикови проблеми на руснаци или пилоти от републиките им се бяха нацепили в един Джъмбо в Индия и доста хора загинаха. Така, че поне за мен не може да се каже военни или цивилни имат предимства в гражданската .

  96. 96 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    До коментар [#76] от "dissident":

    ОК, ето:

    произведени/катастрофирал/%катастрофирали

    Ту 134:
    850 / 67 / 7,9%

    DC-9
    2438 / 128 / 5,2%

    изт. Aviation Safety Network

    Както и да гледаш, каквото и да сравняваш - руската техника винаги е по-нискокачествена.
    Всеки знае това, само в губерни като България още има странни птици като тебе, които още не са разбрали...

  97. 97 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1711 Любопитно

    До коментар [#65] от "deutschwagen":

    Не видях нищо ОСОБЕНО. Дори това е по- голямо майсторство:

    http://www.youtube.com/watch?v=hzWCmyGqulQ

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  98. 98 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    До коментар [#97] от "Omnis Omnibus"

    Защото си промит съвеЦки мозък и гледаш РТ, тивито на Путин, дето дори вече един тънък слой руснаци не го понасят.

    Това, дето си го пуснал само показва защо такива тромави машини като Ту-154 повече не трябва да летят. Губи цялата "електроника" и после не можеш да го спреш.

    В САЩ и други държави има много случаи, където повредени и едва-кретащи самолети кацат меко и всички са добре. А това на Хъдсън е единственото в света такова приземяване във вода, където самолетът не се разпада и всички са не повече от леко ранени. Отново, соц-зомбитата си знаят своето.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  99. 99 Профил на ebter
    ebter
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#82] от "Borislav": ТОГАВА КАКВО СЕ ЧУДЯТ ДРУГИТЕ ОТ ФОРУМА??? АКО ЩЕ ДА БЯХА НА СОВАЛКАТА "СПЕЙШЪЛ" ИЛИ "КОЛУМБИЯ" ПАК ЩЯХА ДА ГРЪМНАТ, КАКТО НЯКОИ СОВАЛКИ ГРЪМНАХА!? ОСОБЕННО КОГАТО ИМА ТАМ РАБОТЕЩИ ЗА ПРОГРАМАТА НА ИРАН!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK