Китайският премиер призова за свобода и демокрация

Китайският премиер ще се оттегли от поста си догодина

© Reuters

Китайският премиер ще се оттегли от поста си догодина



Китайският премиер Вън Цзябао призова за свобода и истинска демокрация в Китай, въпреки че Пекин взе крути мерки тази година срещу проявите на несъгласие, породени от призиви в интернет за народни протести по модела на тези в арабските държави, предаде "Ройтерс". В реч в Лондон Вън посочи също, че корупцията и големите разлики в доходите вредят на живота на хората в Китай.


"Без свобода няма истинска демокрация, а без гаранцията за икономически и политически права няма истинска свобода. Честно казано, корупцията, несправедливото разпределение на доходите и други злини, които вредят на интересите на народа, все още съществуват в Китай", каза китайският премиер в реч пред Британското кралско дружество в Лондон - институция, посветила се на насърчаване на науката.


Според Цзябао най-добрият начин да се решат тези проблеми е решително да се напредва с политическата структурна реформа и социалистическата демокрация под върховенството на закона.

Коментари (88)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на гого
    гого
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Ако не бе трагично, щеше да е смешно

  2. 2 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Намерил кой да го каже. Каква демокрация, вижте Тибет и Тайван.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  3. 3 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2457 Весело

    До коментар [#2] от "dragozow":

    Демокрация "made in China" !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  4. 4 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3825 Неутрално

    На ход е Пут--.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  5. 5 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 689 Неутрално

    Колко живот му давате още?

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  6. 6 Профил на Безименен
    Безименен
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    китай и човешки права - космос и дюнери

    Времето е наркотик, много от него убива.
  7. 7 Профил на goshogoshev
    goshogoshev
    Рейтинг: 514 Неутрално

    До коментар [#3] от "EREBUS":

    Тоя тип демокрация ги чака всички иначе глад
    Просто западното общество ще трябва да спре да дърдори и да почне да работи иначе ще храни китайски демократи

  8. 8 Профил на Augusto Pinochet
    Augusto Pinochet
    Рейтинг: 829 Весело

    Още едни , които скоро ще попаднат в списъка на бившите комунистически страни. Но не унивайте драги партийни секретари и ЗКПЧ-та. Остава ви С.Корея

    http://www.youtube.com/watch?v=VNl0ThJ8uto&feature=player_embedded
  9. 9 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    Дори и в Китай,времето не спира своя ход.Колкото и относително да е като величина,песъчинките изтичат една по една.Ако до вчера изглеждаше,че статуквото е неразрушимо и вечно ще си я карат както до сега,света днес започва да им изглежда различен на китайските другари.Времената се менят другари!Едва ли още дълго ще криете от народа си на каква мизерия сте го обрекли.Времето върви!

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  10. 10 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1291 Весело

    Фарса е пълен . Все едно тиквичко живков и демокрация . Ама има и червени червенотиквеничета където и ще се вържат ......Ехххххх , живот живот сварен картоФФФФ ......

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  11. 11 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    И аз искам в Америка народа да си избира лидерите, а не бизнеса, който го финансира, но не става. Демокрация има на ония свят.

    In debt we trust
  12. 12 Профил на nicoleta
    nicoleta
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Този виц ли разправя, Китай като даде свобода на Тибет тогава да говори за човешки права.

  13. 13 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#8] от "Augusto Pinochet":

    Северна кореа е сварен картоФФФ , другарю пиночет .
    Нали знаеш, че лявото и дясното у политиката е творение на една съща организация ....... Тъжно, но факт... Който се хванал на манипулацията се е хванал, останалите ги пишем към събудените ............

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  14. 14 Профил на smej
    smej
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Щом е социалистическа демокрацията в Китай, няма да свърши добре. Има само една демокрация - народовластие чрез избори. Където съществува само една партия - няма демокрация.

  15. 15 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    До коментар [#14] от "smej":

    "Има само една демокрация - народовластие чрез избори. Където съществува само една партия - няма демокрация."


    Доста елементарно ги виждаш нещата. В САЩ са две партиите, а в България са 7-8 и пак няма и помен от демокрация.

    In debt we trust
  16. 16 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    До коментар [#2] от "dragozow":

    Та казваш Тибет и Тайван, а какво да кажем за Корсика и Елзас? За някои индиански племена в УСА? За Северна Ирландия, Баските, много станаха май май ...

    Та като гледаш сламката в неговото око сещай се за гредата в твоето...

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  17. 17 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#8:"Augusto Pinochet"]Но не унивайте драги партийни секретари и ЗКПЧ-та. Остава ви С.Корея [/quote]
    Мисля че забравяш и Русия...тя да не би да се е демократизирала...

    الرجل الكبير
  18. 18 Профил на kill_bill
    kill_bill
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Китай дано помни по-дълго острието на японския меч!

    Жертвите не ги броя.......
  19. 19 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1291 Весело

    Най-веселото у политиката е деленето . Едни са леви, други са десни, трети са център..... А на офффчестадото им е ясно, че създателя на политиканците е един и същ .... Ама важното е стадото да е разделено ......Ама ако оФФФчестадото се обедини, жална им майка и на леви и на десни и на централните .......

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  20. 20 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 521 Весело

    ,,Китайският премиер ще се оттегли от поста си догодина''

    След тия думи не вярвам да изкара до края мандата си.

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  21. 21 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#19] от "ARRI":

    Арри, а ти какво си, ако не си уфсъ, кучето което пази стадото? Пастира? Прометей?

    Кажи си, ще ти олекне!

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  22. 22 Профил на Realistka
    Realistka
    Рейтинг: 1291 Весело

    Боя се, че освен адидаски може да започнем и демокрация да внасяме от Китай!
    Тогава вече...нямам думи!

    The best way out is always through Robert Frost
  23. 23 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    До коментар [#22] от "Realistka":

    То вече сме я внесли вече 22 госини ни управлява ДС

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  24. 24 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1291 Неутрално
  25. 25 Профил на kill_bill
    kill_bill
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Гриша Ганчев продава китайски джипове - може да си купите. Айде, бегом!

    Жертвите не ги броя.......
  26. 26 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#23] от "capricornicus":

    Капри,нещо превъзбуден ми се виждаш на какво се дължи...
    на това че комуноидите и тяхната идеология се сгромолясва с гръм и все повече държави се ориентират към демокрация...или на вечерното кафе...

    الرجل الكبير
  27. 27 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#26] от "bigman1":

    А бъркаш, комунизЪма тепърва навлиза - ей ти Германия, Франция, Великобритания - за да уволниш някой трябва половин милион евро да броиш обезщетения. УСА и те натам отиват с тоя дълг, и нарастващите бюджетни разходи ...

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  28. 28 Профил на Scorpi_4404
    Scorpi_4404
    Рейтинг: 920 Весело

    Мамин сладък - ама разбира се че и при вас е демокрация...

    Опознай себе си...Нищо излишно.
  29. 29 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 689 Неутрално

    До коментар [#27] от "capricornicus":

    САЩ са патриоти на този вид комунизъм, той отдавна владее техните територии.

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  30. 30 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#27] от "capricornicus":

    Ама във вашата идеология не се говори за пари...това е тема табу... при вас се работи за родину...

    الرجل الكبير
  31. 31 Профил на trifon74
    trifon74
    Рейтинг: 675 Неутрално

    "Демокрация" - "Народът управлява".

    А, къде по света се случва това,
    че не мога да се сетя? ...

  32. 32 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 731 Неутрално

    До коментар [#15] от "Fanetti":

    Партиите в САЩ не са две - просто ти знаеш само двете най-известни.

  33. 33 Профил на birdman
    birdman
    Рейтинг: 866 Неутрално

    Т'ва са някакви антоними : китайски премиер--> демокрация ,

  34. 34 Профил на zeromancer
    zeromancer
    Рейтинг: 1091 Весело
  35. 35 Профил на Edge404
    Edge404
    Рейтинг: 431 Весело

    Както каза бившият китайски премиер...

  36. 36 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    До коментар [#32] от "iazdakaja":

    Е, за статистиката - има и други. Но са БЕДНИ и никога няма да се докопат до политиката, която е висша форма на бизнес. Всичко е бизнес и всичко е пари, ако трябва да вярваме на бизнесмените от САЩ, които се борят да наложат, кашлям дълбоко, демокрация по света.

    In debt we trust
  37. 37 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    До коментар [#32] от "iazdakaja":

    В шатите, за да правиш политика ти трябват МЕДИИ. А те са частни и не работят за без пари. Свиквайте, демокрация има само на ония свят.

    In debt we trust
  38. 38 Профил на Борислава (be_free)
    Борислава (be_free)
    Рейтинг: 778 Весело

    До коментар [#9] от "sandman":

    То и демокрацията вече взе да изтича

    Абсолютната свобода дава абсолютна власт, а власта покварява, а абсолютната власт абсолютно покварява!
  39. 39 Профил на Борислава (be_free)
    Борислава (be_free)
    Рейтинг: 778 Весело

    Демократични империи няма Китай никога няма да бъде демократичен както и САЩ, защото станат ли демократични ще бъдат превзети от вътре много лесно и край с тях

    Абсолютната свобода дава абсолютна власт, а власта покварява, а абсолютната власт абсолютно покварява!
  40. 40 Профил на Борислава (be_free)
    Борислава (be_free)
    Рейтинг: 778 Неутрално

    В САЩ медиите казват за кого да се гласува защото те контролират ума на стадото.

    Абсолютната свобода дава абсолютна власт, а власта покварява, а абсолютната власт абсолютно покварява!
  41. 41 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2824 Неутрално

    .......Китайският премиер призова за свобода и демокрация...........

    Още заглавието буди смях. Китай - демокрация? Вероятно с намаляването на броя на танковете при потушаване на бунтове.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  42. 42 Профил на Борислава (be_free)
    Борислава (be_free)
    Рейтинг: 778 Любопитно

    А корпорациите? Кога работниците и служителите ще могат да си избират шефа?

    Абсолютната свобода дава абсолютна власт, а власта покварява, а абсолютната власт абсолютно покварява!
  43. 43 Профил на samir
    samir
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#37] от "Fanetti":

    Да, в Италия например медиите са на Фараона Берлускони и познай кой държи власта от сума ти години - пак той.
    Демокрация като по учебник.

  44. 44 Профил на Борислава (be_free)
    Борислава (be_free)
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Демократично избраните лидери имат един недостатък! Те не градят за бъдещето, а само до края на мандата си.

    Най-великите политици са тези, които градят за бъдещето!

    Абсолютната свобода дава абсолютна власт, а власта покварява, а абсолютната власт абсолютно покварява!
  45. 45 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 778 Весело

    Китай издаде доклад за състоянието на човешките права в САЩ:

    http://news.xinhuanet.com/english2010/china/2011-04/10/c_13822179.htm

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  46. 46 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 731 Неутрално

    До коментар [#36] от "Fanetti":

    Ми да имат пари бе !!!
    Имат малко, щото и могат малко - който е кадърен и чист, няма проблем с парите (е освен в Булгаристан, Русия и пр.. ).
    Пази боже незаслужил бедняк да управлява..!

  47. 47 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    До коментар [#46] от "iazdakaja":

    "Имат малко, щото и могат малко - който е кадърен и чист, няма проблем с парите "


    Разходи за кампании, които с лекота надхвърлят милиард не са по джоба на средния американец с бруто заплата от $39 000 на година. Дори и да е чист като сълза.

    In debt we trust
  48. 48 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 731 Неутрално

    До коментар [#47] от "Fanetti":

    39000 по 300 милиона души - предостатъчно да си сменят всички политици барабар с цялата държава АКО искаха и виждаха смисъл.
    Но смисъл няма, защото еволюцията в политиката води до един оптимум и кривване вляво или вдясно само те изкарва от пистата.
    А еволюцията не е заговор - просто натура...
    Еволюцията в индустрията е същата - преди 10 години имаше 50 марки телефони - сега скоро само Айфон и 2 други. Това не е липса на свободен пазар и демокрация, а напипване на оптимума и изхвърляне на баласта... Тъжно за загубилите, но телефоните ни сега са много по-добри от тогава.

  49. 49 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3118 Весело

    Демокрация по китайски, едно време другарите комунисти бяха измислили демократичен цоциализъм, а батковците им в рОссиа вече минаха на суверенна демокрация.

    В абсурдистанските държави на червенотиквеничетата всяка игра на думи е възможна.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  50. 50 Профил на Вавринец
    Вавринец
    Рейтинг: 726 Весело

    Влизам вечерта в сайта и вицове!
    Китайският премиер призова за свобода и демокрация По китайски...
    Защо не! В него е ножа и хляба. Китайците произвеждат всичко. ВСИЧКО за жълти стотинки. Качеството има значение, но цената определя. Населението на планетата расте, расте броят на консуматорите, значи има значение масовото евтино производство. Самите китайци потребяват минимални количества, следователно им остава достатъчно за експорт.

  51. 51 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2824 Неутрално

    [quote#42:"be_free"]А корпорациите? Кога работниците и служителите ще могат да си избират шефа? [/quote]
    Това вече беше, при соца.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  52. 52 Профил на Вавринец
    Вавринец
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Боже, какъв комунизъм, какви пет лева! Тоталитаризъм му е името, демократизират го. Нещо като дървено желязо, така да се каже.
    Но и не е възможно управлението на 2?-2.5 ?! милиарда с западнодемократични способи. Всяка система, подлежаща на управление има пределно количество обекти, които могат да бъдат управлявани по този начин. Единствено йерархично-командната система на управление е способна да управлява големи обеми обекти.
    Демокрация? Ама хайде де!

  53. 53 Профил на sospecha
    sospecha
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Някои да ми подскаже къде на наща планета има комунистическа власт и няма диктатура.То и при Тошо всички бяхме равни но като го свалиха отгледаните му свине истината лъсна.Равноправие и равенство има само пред бога.Колкото до демокрацията то тя е с едничката цел да защитава богатия.

  54. 54 Профил на Вавринец
    Вавринец
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Лека нощ!
    Ще взема да напиша една статия за науката за управлението на субекти. И за науката за управление на общественото съзнание.
    И за управлението на социумите. По материали на всякакви автори, включително антични и Сен Симон.
    Трябва да се чете и изучава, а не да се проспиват в университетите часовете по идеологическите дисциплини.
    Демокрацията има таргет група количество един площат хора, които могат да се чуват един друг и да комуникират в реално време на едно място. Т. е. за около 500 особи става дума. Всичко останало са фалшификати. Демокрацията е лична, а не представителна.

  55. 55 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1291 Весело

    Социалната нАука работи здраво в Китай - вече преоткриха "Вие що биете негрите?".

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  56. 57 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 778 Весело

    Социалната нАука работи здраво в Китай - вече преоткриха "Вие що биете негрите?". [/quote]
    Или: "С вашите камъни, по вашите тикви"!

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  57. 58 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    "...социалистическата демокрация"

    Тц, не става. И Германска демократична република имаше и Народни републики всякакви (НРБ също) и какво ли още не. Не става. Социализмът и демокрацията са все едно да сипеш манджата и десерта в една чиния и да ги ядеш заедно, не се съчетават. А Вън Цзябао сигурно смята да остане в любимия на всички социалистически министри Лондон и работи по въпроса с необходимите изказвания, които да го оформят като един дисидентин същи, та да му е лека службата, пардон, емиграцията.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  58. 59 Профил на charlyb
    charlyb
    Рейтинг: 829 Неутрално

    Сега Путин да отправи подобен призив и съвсем ще я втасаме...

    Протестите ще стимулират управляващите да започнат реформи – протестират нереформираните, онези които смучат от държавата!
  59. 60 Профил на plamen2299
    plamen2299
    Рейтинг: 726 Весело

    А който не е съгласен с новата Партийна линия-куршум в тила на стадиона.

    Кенефа е място, дето мухите се аргасват.
  60. 61 Профил на 4e6it
    4e6it
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Китай имат различна философия, различен мироглед...избиването на десетки милиони от запада в последните 50г. не донесе желаният ефект и не успя да "убеди" човечеството, че методите им са демократични в името на човека...напротив...
    Призивът за свобода и демокрация е съвсем на място...Китай изживява метаморфоза, сетът може единствено да гледа и да се поучи. твърде малко и изкривена информация е представяна за Китай, поосетете тази велика империя и ще разберете, колко не знаете и колко различен може да бъде светът !

    Мъдрецът сочи луната, а глупакът гледа в пръста му.
  61. 62 Профил на Борислава (be_free)
    Борислава (be_free)
    Рейтинг: 778 Любопитно

    До коментар [#46] от "iazdakaja":

    Искаш да кажеш, че има честни милионери?

    Абсолютната свобода дава абсолютна власт, а власта покварява, а абсолютната власт абсолютно покварява!
  62. 63 Профил на eekandelmo
    eekandelmo
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Нека да познаем - това е от онези изказвания, предназначени за западните уши. Надали има друга държава, която да цензурира какво са казали собствените й политици отвъд граница, а вътре - никой да не знае нищо!

  63. 64 Профил на eekandelmo
    eekandelmo
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#61] от "4e6it":

    Приятелю, какви десетки милиони избити от запада? Къде това? Аз ли греша или само в СССР и Китай имаше десетки милиони загинали, ама не от война и чума, ами мор наложен от собствените им правителства? Само два пъти в историята на 20 век е имало случаи на човекоядство - хора да ядат синовете и дъщерите си понеже друго няма... по една ирония, двата случая са в богати земеделски региони, които иначе могат да изхранват стотици милиони. И двете са комунистически държави. Геноцид наложен от собственото си правителство?

  64. 65 Профил на bored2009
    bored2009
    Рейтинг: 421 Неутрално

    Демокрация, е равно на утопия, поне според мен

  65. 66 Профил на Strygalldwir
    Strygalldwir
    Рейтинг: 760 Неутрално

    Um, wait, what?

    Всичко което ми трябваше да знам за християнството го научих от тези които взривяват гинекологични клиники.
  66. 67 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 731 Неутрално

    До коментар [#62] от "be_free":

    [quote#62:"be_free"]Искаш да кажеш, че има честни милионери?[/quote]

    Да, но не това е важният въпрос...
    Въпросът е дали има милионери, които са дали на обществото повече, отколкото са взели.
    И отговорът е "да" - а в Америка квотата им достига 99%!
    В слабо развити общества като нашето, разбира се, числата са други, но така е с всичко - примерно убитите по пътищата на 1 млн автомобили и др. Въпрос на еволюция.

  67. 68 Профил на kumcho___valcho
    kumcho___valcho
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#61] от "4e6it":

    Ами прави си че има на какво да се учи Запада от Китай. На Мао му дават, че е избил между 50 и 80 млн. в мирно време, с което скрива шапката на нарочените от Запада за най-големи сатрапи Хитлер и Сталин.
    Викаш имали хората в Китай различна философия и мироглед... аз пък все съм си мислел, че тия дето са държали на традициите са избягали в Хонг Конг, Тибет, Тайван (а тези, които не са успели - късметлиите не са между живите, за другите не ми се мисли).

  68. 69 Профил на Стария Бен
    Стария Бен
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Все едно вълкът да призовава за вегетарианство...

  69. 70 Профил на 4e6it
    4e6it
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#68] от "kumcho___valcho":

    Тва са бълнуванията на наркоманизиран западняк, Китай никога не е водил завоевателна политика, никога не е крал ресурси и живял на чужд гръб, никога не е приемал робството, като форма на управление, нищо не знаеш за тази страна, само бръщолевиш глупости...западът е избил над 1 000 000 000 човешки създания от началото на великите географски открития и продължава да подтиска и избива народите....

    Мъдрецът сочи луната, а глупакът гледа в пръста му.
  70. 71 Профил на kumcho___valcho
    kumcho___valcho
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#70] от "4e6it":
    Точно това ти разправям, че тоя Китай от миналото, който описваш, няма нищо общо с Китай след комунизма.
    Майсторите по кунг фу бягат в хонг Конг, будистките лидери в Тибет... ти въобще гледал ли си как са преследвали дори майсторите на лъкове и всеки друг, който е уважавал миналото и традициите. В тоя Китай, който ти не познаваш, 70% от населението се опрделят като атеисти и нерелигиозни.

  71. 72 Профил на 4e6it
    4e6it
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Българските проститутки, бягат в европата...е и ??!!

    Мъдрецът сочи луната, а глупакът гледа в пръста му.
  72. 73 Профил на uran
    uran
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Китаецът се е изказал така от учтивост но някой го приема за много сериозно. Китай е самодостатъчна цивилизация. Може да съществува самостоятелно стига някой да не се амбицира прекалено да я завладява и променя което вече се е случвало без особен дългосрочен успех за агресора.

    Yet another blue planet.
  73. 74 Профил на iron_cross
    iron_cross
    Рейтинг: 516 Весело

    ъъъ, а няма ли случайно някоя порнозвезда да призове за морал и моногамия, пак толкова абсурдно ще е

  74. 75 Профил на kumcho___valcho
    kumcho___valcho
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#73] от "uran":

    Като са самодостатъчни тогава защо се притесняват, че чуждестранните инвестиции в Китай вече спадали под 7 милиарда долара месечно?

  75. 76 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4076 Весело

    "Без свобода няма истинска демокрация, а без гаранцията за икономически и политически права няма истинска свобода. Честно казано, корупцията, несправедливото разпределение на доходите и други злини, които вредят на интересите на народа, все още съществуват в Китай"

    Много добре го е казал китайския премиер.... това е тоно така! Дано това не останат само празни думи, а наистина китайското правителство започне реформи за демократизирането на страната!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  76. 77 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4076 Любопитно

    До коментар [#18] от "kill_bill":

    Ти кво кефиш се на японските жестокости в Китай през миналия век?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  77. 78 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4076 Любопитно

    До коментар [#32] от "iazdakaja":

    Може да не са две, но само демократи и републиканци са управлявали досега в историята на САЩ.... какво им има на другите партии в САЩ, защо американците не гласуват за тях?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  78. 79 Профил на velkotod
    velkotod
    Рейтинг: 408 Неутрално

    Айдеее, отиде им на кино конкурентноспособността. Добре дошли! Социални осигуровки, здравни осигуровки, отпуски, уикенди, социални помощи, профсъюзи.
    Само да не се получи като нашата демокрация. Че ако се юрнат милиард китайци навън - Земята ще ни се стори малка!

  79. 80 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4076 Любопитно

    [quote#64:"eekandelmo"]Приятелю, какви десетки милиони избити от запада? Къде това?[/quote]

    Много къса памет имаш приятелю, ето къде янките избиха милиони невинни хора:

    http://antipropaganda.comxa.com/Woenni.html

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  80. 81 Профил на eekandelmo
    eekandelmo
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#80] от "Иво":

    Да слезе Господ и да си прибере вересиите. Радвам се, че твоята памет е "дълга".

  81. 82 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 731 Неутрално

    До коментар [#80] от "Иво":

    обяснил съм го добре в 48

  82. 83 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 731 Неутрално

    До коментар [#80] от "Иво":

    Че къде пише за жертви в твоя линк?
    СССР е избил повече хора от Америка и Западна Европа заедно - това е статистически и исторически неоспоримо.

  83. 84 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 731 Неутрално

    До коментар [#78] от "Иво":

    ъъъ, за [#78] съм обяснил в [#48]

  84. 85 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4076 Любопитно

    До коментар [#81] от "eekandelmo":

    Историята трябва да се помни.... за миналия век САЩ са води над 100 войни, само във виетнамската война избиха над 2 милиона души, ами корейската, ами тази в Ирак (първата война в Залива), знаеш ли още колко много хора са избили тези нещастници!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  85. 86 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4076 Любопитно

    До коментар [#83] от "iazdakaja":

    Напротив, точно обратното..... гадните янки избиват много, ама много повече невинни хора през войните които водят, виж пак коментар [#85]!

    И виж това:

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_United_States_military_history_events

    http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_and_state_terrorism

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  86. 87 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4076 Любопитно

    До коментар [#84] от "iazdakaja":

    Написал си една голяма глупост, това, че има две партии които управляват няма никаква логика.... в нормалните и демократични европейски политически системи има консерватори, либерали, социалисти, зелени, независими които, често сменят властта... докато в САЩ са все едни и същи, дори външната политка на САЩ почти една и съща, без значение дали са на власт демократите или републиканци.....!!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  87. 88 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 731 Неутрално

    До коментар [#87] от "Иво":

    В САЩ не упраляват 2 партии, а 2 коалиции от МНОГО партии, обединени поради тесния политически спектър - типично за по-развитите общества - обясних го вече.

    И не виждам къде са ти данните за "невинните жертвите на САЩ" - бъди конкретен!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK