Потъналият кораб "Булгария" е пълен с десетки тела

Потъналият кораб "Булгария" е пълен с десетки тела

© Stringer/russia, Reuters



Представители на Министерството на извънредните ситуации на Русия (МЧС) смятат, че броят на загиналите при потъването в неделя на туристическия кораб "Булгария" в река Волга може да достигне този на безследно изчезналите, съобщи агенция "Интерфакс".


Водолази на МЧС са установили, че барът и ресторантът на парахода са пълни с тела на загинали. Спасителните служби на република Удмуртия, които също участват в операцията, съобщават за 110 тела, включително на 30 деца.


Още се уточнява броят на хората, намирали се на борда, като данните се движат между 179 и 199 души, най-вероятно защото сред пътуващите е имало 18 души без билети и регистрация.




Досега са спасени около 80 души, извадени са 11 тела на загинали, останалите се смятат за изчезнали, но представители на МЧС коментират, че крайно малки са шансовете на мястото на катастрофата да бъдат открити оцелели.


На сайта на МЧС списъкът с оцелели е от 1 часа тази нощ българско време, като той съдържа 76 имена, а се твърди, че на "Булгария" е имало 188 души.


Представител на пресслужбата на министерството обаче допълва, че в помещенията на потъналия на около 20 метра двупалубен параход има много загинали и броят на жертвите може да се приближи "към този на хората с неизвестна съдба - 104 души".


В списъка на пасажерите има 59 деца, като фирмата, използваща кораба, е записала 36 от тях с една и съща рождена дата - 30 декември 1999 г. Обяснението е, че децата нямали паспорт при оформянето на документите за плаването.


Продължава огледът на района на катастрофата, станала на 3 км от брега, както и на бреговете на реката и на 19 островчета, където би могло да има загинали.


Все още не е известна причината за разигралата се трагедия. Според в. "Комерсант" очевидци твърдят, че корабът е потънал много бързо - за около 3 минути.


Знае се само, че корабът е излязъл на плаване с неизправен двигател и че в района е имало буря с проливен дъжд.


Няма официални версии, а специалисти коментират, че причините може да са претоварване или изчерпване технологичната годност на кораба.


"Комерсант" цитира източник, "запознат със ситуацията", според който въпреки ремонтите "Булгария" е бил в тежко състояние и веднъж заради силно люлеене едва не се преобърнал. Миналия август ядосани пътници са позвънили от борда му, за да се оплачат, че от няколко часа са без ток и вода, а тоалетните за задръстени.


В интернет форумите в Русия участници твърдят, че илюминаторите пропускали вода и това ужасявало хората, че може да потънат. "Стар галош, който по всички правила изобщо не бива да се допуска да превозва хора. На 3 юли плавахме от Казан до Перм и обратно и 3 пъти угасна двигателят - последният път на 100 метра от пристана", пише един от участниците във форум.

Коментари (59)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Станислав  Димитров
    Станислав Димитров
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    И после ще се чудят къде били телата най малкото което би трябвало да се направи още корабът когато е потънал а не вече при свършен факт.

    SKUPE stanislav-32
  2. 2 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    Тая работа с неизправния двигател ми се вижда малко като обявите на нашите полицаи, които директно си казват кои са престъпниците още докато ги заловяват, че даже и пред камера, която случайно носят за залавянето.

    Той че съда е гола вода и в България и в Русия това е повече от ясно.

    Но защо пък да приемаме за чиста монета всичко, което ни се подхвърля?!

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  3. 3 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 1283 Неутрално

    Абе голяма трагедия, това е!

  4. 4 Профил на anonimen
    anonimen
    Рейтинг: 605 Неутрално
  5. 5 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1057 Разстроено

    Мда, и тук има един кораб "България" със 7 млн. удавници.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  6. 6 Профил на danailov
    danailov
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    Жалко за загиналите, особено децата! Иначе руска им работа - корабът с неизправен двигател, хора без билети на борда/ значи без застраховки/, децата също с неоформини билети... То и нашата е същата, само че ние се трепем повечето пъти с автобуси и коли.

  7. 7 Профил на Bizareste
    Bizareste
    Рейтинг: 931 Разстроено

    Просто не ми се мисли... Пак заради нечие безочие ще страдат стотици хора.

    http://bizarotrips.com - Live Creative
  8. 8 Профил на malart
    malart
    Рейтинг: 781 Неутрално

    Ето защо е важно да бъдат регистрирани всички пътници. При евентуално бедствие ще се зна колко души са били рално на борда. Руска душа - безгранично безхаберие към човешкия живот.

    malart.blog.bg
  9. 9 Профил на drakar65
    drakar65
    Рейтинг: 1366 Разстроено

    До коментар [#5] от "Bulgarische Motoren Werke":
    Черен хумор, разбирам...
    Но трагедията си е трагедия независимо къде се е случила.
    Нещо много ми напомня на случая с корабчето "Илинден" в Охридското езеро. Безхаберието и безотговорността навсякъде води до тези последствия.
    Включително и в България...
    Бог да прости загиналите!

    “Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
  10. 10 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1257 Разстроено

    В РФ проблема с използването на стари транспортни средства е голям..

  11. 11 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1500 Неутрално

    Трагедията напомня по същността си тази на корабчето "Илинден". Мащабите са различни, ала общите точки - много. В известен смисъл и напомня на катастрофите край Ямбол, с влака "София-Кардам" и случилото се на магистрала "Тракия" неотдавна. Технически неизправни превозни средства и подминаване на дефектите при съответните прегледи.

  12. 12 Профил на Владимир  Йосифов
    Владимир Йосифов
    Рейтинг: 1366 Разстроено

    Бог да прости на загиналите !

    Дано добри хора помагат на роднините и близките на загиналите.
    Трагедия !

    Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имоти
  13. 13 Профил на Спеакер
    Спеакер
    Рейтинг: 870 Неутрално

    Тук май ще се намерят виновни все пак... избори идат.

  14. 14 Профил на rayo
    rayo
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#9] от "drakar65":

    Безхаберието и безотговорността навсякъде води до тези последствия.
    ---------------------------

    Ако жаждата за печалби не се озапти със строги правила и контрол при пътническите превози, броят на невинните жертви ще расте всяка година. Да подведат собствениците на кораба и туроператорите под отговорност с едни страховите глоби и ефективни наказания за причиняването на огромен брой жертви по немарливост и безотговорност, за да разберат, че безопастността на пътуващите е на първо място и струва безкрайно скъпо, ако я пренебрегват. Но с такива съдилища като в Македония, България и Русия всичко това е по-скоро мираж

    un buen dia empieza con un solo rayo
  15. 15 Профил на lima
    lima
    Рейтинг: 551 Разстроено

    Ужасна трагедия

    Силно се надявам поне този път да не почне с простотиите на форумните идиоти- "Костов е виновен", "Екипажът е бил пиян ", "Руснаците са блядове" и пр., и пр.

  16. 16 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 660 Неутрално

    тая катастрофа пращи от символика. Удавяне чака всеки останал на кораба България, спасителните капсули излитат от Терминал1 и 2, моля никой да не се блъска.

    икономист - неграмотник с диплома
  17. 17 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 949 Неутрално

    При нас автобусите са на по 30 години, при тях корабчетата.И двете държави са пред разпад на инфраструктурата.

  18. 18 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 989 Неутрално

    до Читател:Изглежда "широката славянска душа"в съчетание със православието водят до такава комбинация от немарливост и некадърност!!Повече ред ни трябва и повече контрол,и най-вече повече съвест при боравене със поверения човешки живот!!!

  19. 19 Профил на Николай_1
    Николай_1
    Рейтинг: 746 Неутрално

    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    Броят на загиналите при аварийното кацане на самолет в Томска област на Русия достигна 5 души

    11 юли 2011 | 11:40 |

    Агенция "Фокус"
    Москва. Петима души загинаха и още четирима бяха сериозно ранени при аварийното кацане на самолет „Ан-24” в Томска област на Русия, съобщи говорител на руския Следствен комитет, цитиран от Интерфакс.
    В момента за безследно изчезнали са обявени четирима души. В градската болница в град Стрежевой постъпиха 26 от пострадалите при аварийното приводняване на самолета в река Об.
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

  20. 20 Профил на Радостина
    Радостина
    Рейтинг: 605 Разстроено

    "Титаник " на "изток от рая" !
    Ужас без край навсякъде зад"стената' ...
    Бог само ни остана да ни пази всичките ...на никой друг не му пука кога ще се случи "следващия случай" ..
    Огромна мъка от едната страна и няколко пълни джобчета от другата ... И нещо като "правила ' , които помагат за такива трагедии, а не ги предотвратяват !

    Свободата Санчо, ....
  21. 21 Профил на qwerty
    qwerty
    Рейтинг: 551 Любопитно

    До коментар [#15] от "lima":

    То хубаво си го написала, но какво друго да кажем за държавния апарат?
    Информацията беше поднесена вчера по начина: една жена загинала, 110 спасени и толкоз. Казваш си: Голяма работа. После станаха изведнъж 80, 90, че 120 тези в неизвестност? Накрая става ясно, че трагедията е огромна!
    Същото беше оня ден със самолета в Петропавловск: самолет направил аварийно кацане. После се оказва, че въобще не е аварийно, ами направо си е кацал на летището. И почти никой не е оживял.
    Като беше аварията с Курск, колко време раздуваха, че вътре имало живи? Пък то нямало.
    Та какво да каже за такава власт?

  22. 22 Профил на reality
    reality
    Рейтинг: 787 Неутрално

    Изправя ми се косата днес като чета новините! Не само тази, а за Дебелец, Тур дьо Франс... Такива нелепи неща се случват по света.

    Stupidity should be painful
  23. 23 Профил на ngrudev
    ngrudev
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Боже каквъв ужас, това е невероятен ад.

  24. 24 Профил на qwerty
    qwerty
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Няма значение, че корабът е на 56 години! И по-стари си пътуват. И от този тип са построени 36 бройки - и досега не е имало такъв случай! Значи корабът сам по себе си не е виновен.
    Но да изпратиш на път кораб с един работещ двигател (от два!) и кораб, който предния ден е имал крен на десния борд. И капитан, който го подлага на силен вятър с другия борд, че по-лесно да го обърне? Това какво му се вика?

    Бог да успокои душите на загиналите!

  25. 25 Профил на The Chicago Boys
    The Chicago Boys
    Рейтинг: 55 Неутрално

    До коментар [#15] от "lima":

    Претоварен кораб без ремонти по конструкцията, а само козметични.

    Обикновено трагедиите с кораби и то в не толкова лошо време са плод на претоварване .

  26. 26 Профил на drakar65
    drakar65
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    [quote#24:"qwerty"]Но да изпратиш на път кораб с един работещ двигател (от два!) и кораб, който предния ден е имал крен на десния борд.[/quote]
    Явно знаеш за какво става въпрос, щом използваш термини като крен, борд, а не накланяне и страна! "+"!
    Вика му се безотговорност, липса на контрол, безхаберие, немарливост от страна на екипажа!

    “Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
  27. 27 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3594 Неутрално

    Мдааа ...

    И какво общо има това, че единият двигател не работел?
    Освен като показател за безотговорно отношение?
    Или пък възрастта на кораба?
    Преди десетина години случайно например покрай едни разговори за ремонт узнах, че българските фериботи в Оряхово са производство .... от преди Втората световна война. От 1933г. А си работеха. Сега не знам дали още са те ...

    Май кренът и претоварването са причината. Както и тъпанарската безотговорност на капитан и екипаж.

    Преди много години имаше една книжка за големите морски катастрофи. И след Титаник по жертви се нареждаха един куп фериботчета и корабчета за екскурзии. Все по тази причина - безотговорност. Явно защото са "за наблизо" и "в не толкова тежки условия". Така че - давай, ще мине ...
    Спомнете си, че и при издавените българи в Охридското езеро причината е все тая.

  28. 28 Профил на kodjauzun
    kodjauzun
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Ще назначат гасударственая камисия, после Путин ще нареди строго да се разследват виновниците, а бе много работа ще се свърши, ама отсега нататък. Да бяха я свършили овреме, като му подписват сертификат на тоя галош, че може да вози хора.

  29. 29 Профил на alchemist
    alchemist
    Рейтинг: 915 Неутрално

    Нека почиват в мир!

    Ако спориш с идиот, вероятно точно същото прави и той.
  30. 30 Профил на drakar65
    drakar65
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#27] от "xm...":

    Да. Аз си я имам.
    "Тайните на морските катастрофи"-
    Лев Скрягин.
    Ако става въпрос за нея.
    Ето от къде може да я "дръпнете" в електронен вариант...
    http://chitanka.info/text/15850-tajnite_na_morskite_katastrofi

    “Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
  31. 31 Профил на kodjauzun
    kodjauzun
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Тия корабчета във вътрешните водоеми, дали фигурират в регистрите на Лойд? Не че много помага, в Охрид не помогна, ама все пак е интересно да се знае.

  32. 32 Профил на kodjauzun
    kodjauzun
    Рейтинг: 442 Неутрално

    дракар,
    тая книга е поне на 50 години, джанъм. Имам я в книжен вид и на руски и на български. Ама после се случиха много събития. Към ветроходите ли ще се връщаме сега?

  33. 33 Профил на Böse plumpschi/ w ban do 06.01
    Böse plumpschi/ w ban do 06.01
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#24] от "qwerty":

    Много си прав! През 2001 попаднах на Киелската седмица и се возихме на парно корабче от 1906 година. Само да беше видял двигателя му как беше излъскан и корабчето си пърпореше като ново! Не беше нагласено като за шоу на стари коли, а вози туристи най-редовно.
    Така че са си виновни, тези, които са пуснали кораба неизправен, тези които са го претоварили с хора и капитана, който като знае какъв му е кораба, е тръгнал да плава в такова време!

    Жалко за невинните жертви! Бог да ги прсти!

  34. 34 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3594 Неутрално

    [quote#32:"kodjauzun"]Ама после се случиха много събития. Към ветроходите ли ще се връщаме сега? [/quote]

    Може и към еднодръвките.
    След като причините са все тия - претоварване и безотговорност ...

  35. 35 Профил на Ордар Варвар, Дебил Дебылич now
    Ордар Варвар, Дебил Дебылич now
    Рейтинг: 1000 Неутрално

    Корабът е бил без изправни документи - изтекъл лиценз. Отплавал е, въпреки фактаите, че левият двигател е неизправен, че има 4 градуса статичен крен на десен борд и че е претоварен. Силен вятър и обилен дъжд допълнително са утежнили ситуацията. При натрупване на толкова много грешки, не е чудно, че нещастието идва бързо.
    Жалко за загиналите!

    През последните 4000 години не е опитомено нито едно ново животно.
  36. 36 Профил на Ордар Варвар, Дебил Дебылич now
    Ордар Варвар, Дебил Дебылич now
    Рейтинг: 1000 Неутрално

    До коментар [#9] от "drakar65":

    Така е. Случаят прилича на Илинден. Претоварен технически неизправен кораб. Неспазване на нормативи. Лакомия със фатален край.

    През последните 4000 години не е опитомено нито едно ново животно.
  37. 37 Профил на drakar65
    drakar65
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#32] от "kodjauzun":

    Не е.
    На 24г. е.
    Издадена е от издателство „Техника“ 1984 г. На български.
    Какво лошо има във ветроходите?
    По скоро мисълта ми е да се учим от грешките допускани през годините и да не ги повтаряме. Независимо дали се касае за лодка, ветроход, джет или атомна подводница като "Курск".

    То и "Титаник" навремето за това е потънал. Заради амбициите на Брус Исмей, съуправител на Уайт Стар Лайн да спечели Синята лента на Атлантика.
    Та така...

    “Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
  38. 38 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1369 Разстроено

    Ужас! Бог да ги прости, загиналите.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  39. 39 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3594 Неутрално

    До коментар [#37] от "drakar65":

    Не може да е на 24. Това явно е второ или трето издание.
    Първото е някъде къде началото на 70-те.

  40. 40 Профил на drakar65
    drakar65
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#39] от "xm...":

    Смятай... Хайде да не е 24г. На 30 е...
    Грешката е моя за което се извинявам!
    Заблудих се от електронния вариант.
    Това е моето издание, през 1981г. е издадена.
    http://prikachi.com/
    Виж.

    “Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
  41. 41 Профил на drakar65
    drakar65
    Рейтинг: 1366 Разстроено

    Съжалявам пак нещо се обърках...
    Тук:
    http://prikachi.com/images/988/3555988b.jpg
    и тук:
    http://prikachi.com/images/987/3555987L.jpg

    Аз съм си виновен...
    Така е когато не си съсредоточен и работиш на няколко фронта...

    “Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
  42. 42 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3594 Неутрално

    До коментар [#41] от "drakar65":

    Ъхъм. Същата е. Ако съдим по корицата.

    И в този случай, както и при случая в Охридското езеро, се сетих за главите "Розите на Ноармутие" и "Поворот оверкил".

  43. 43 Профил на drakar65
    drakar65
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#42] от "xm...":
    [quote#42:"xm..."]"Розите на Ноармутие" и "Поворот оверкил".
    [/quote]
    Да. Точно това и аз имах в предвид.
    Такива нещастия са ставали и ще стават, но ние трябва да се учим от тях, а не да ги повтаряме...
    Както и във всичко в живота.
    Ама май трудно се учим и то пак по трудния начин!

    “Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
  44. 44 Профил на Мустафанка
    Мустафанка
    Рейтинг: 1366 Разстроено

    Ужасна трагедия.
    Да почиват в мир загиналите.

    Равни права за всички: това е най-крещящата неправда, защото онеправдава най-даровитите хора. Ницше.
  45. 45 Профил на varan
    varan
    Рейтинг: 388 Неутрално
  46. 46 Профил на gsb
    gsb
    Рейтинг: 660 Неутрално



    [quote#8:"malart"]

    Ето защо е важно да бъдат регистрирани всички пътници. При евентуално бедствие ще се зна колко души са били рално на борда. [/quote]
    Аууу голяма работа е това ей! Ако умра, ще знаят че съм умрял

  47. 47 Профил на kodjauzun
    kodjauzun
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Дракар,
    руското оригинално издание е на поне 50-60 г.
    За ветроходите не е лошо да се знае. Само че през тоя половин век потънаха много големи нови кораби, предимно фериботи. Сега ората по-често пътуват, та и повечко жертви има.
    Не е актуална толкова стара книжка, ми беше мислата.

  48. 48 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1045 Неутрално

    Руснаците продължават със старите изпитани методи . Първо казаха един загинал, другите спасени, сега се оказват 120 загинали.
    Когато потъна Курск дни наред лъжеха, че екипажа почуквал отвътре. После се оказа, че почти всички сазагинали моментално, а нещастниците от един отсек, които са оцелели при взрива, след няколко часа са загинали мъчително от задушаване.
    Всеки път лъжат така, и кого лъжат, себе си най-вече.
    Още вчера като казаха "един загинал", си казах "ще видим тая работа", ама не се обадих, за да не дърпам дявола за опашката.

    Няма шики-мики.
  49. 49 Профил на kodjauzun
    kodjauzun
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Морските катастрофи, подобно и автомобилните, и въздушните, в големия си процент, са поради човешка грешка, остаряла техника, а не заради извънредни обстоятелства.
    Затуй се с;учват предимно все в едни и същи страни, със занижен контрол и безхаберен персонал. В други също, но по-рядко.
    Убитите по шосетата у нас са 1/35 от тия в ЕС, а по население сме с по-малък дял 7/505. Начи в нас е причината.

  50. 50 Профил на drakar65
    drakar65
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    [quote#47:"kodjauzun"]Дракар,
    руското оригинално издание е на поне 50-60 г. [/quote]
    Не знам. Аз в оригинал не съм я чел. На български съм.
    Надлежно представих скенер от моя личен екземпляр.
    Но и Библията е много стара, ама се чете, нали?
    И говорим по принцип, а не за точните тактико-технически характеристики...
    Все пак в тоя форум споделяме мнения на обикновени граждани, не на експерти.

    “Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
  51. 51 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4370 Разстроено

    Жалко за тази трагедия и Бог да се смили над душите на загиналите!

  52. 52 Профил на nicoleta
    nicoleta
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Трагедия!!!
    Окаяното състояния на кораба е виновно за трагедията.

  53. 53 Профил на sheepdog
    sheepdog
    Рейтинг: 595 Неутрално

    Колкото и бързо да потъне кораба,къде са били спасителните пояси?

  54. 54 Профил на PlamenVarna
    PlamenVarna
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Неприятните факти около трагедията със загиналите от построения в Чехословакия в 1955г. кораб "Булгария", се увеличават.
    Според непотвърдена информация на един от спасилите се, два други съда са преминали без да окажат помощ на бедстстващия "Булгария". Според очевидеца единия съд е бил с "надпис «Волгонефть» на високия си светлосин борд" а другия съд е бил баржа, която е преминала непосредствено след първия.
    Истина е, че потъването е било търде бързо (според експертите 0 8-10 мин), след рязък крен към десния борд, и преминаващите в близост съдове надали са били в състояние да предотвратят печалната съдба на почти мигновено удавилите се хора, намираши се вътре.
    Но биха могли да спасят повече от тези, които са били на повърхността на водата и са се опитвали да оцелеят с плуване в продължение на близо два часа.
    Отделно източник, близък до разследващите е съобщил, че фирмата - превозвач на претърпялия корабокрушението съд е извършвал туристическите си круизи по Волга без лиценз за такава дейност, освен установените вече експлоатационни нарушения.
    Жалко за загиналите и техните близки.

    ДОНОСНИК, ИЗПЯ ЛИ СИ "КРАТКИЯ ДОКЛАД" НА МОДЕРАТОРА ? НАТЕГАЧ, НАТЕГНА ЛИ СЕ ПО СТАР КОМУНДЕРСКИ НАВИК ? ЦЕНЗОРЕ, И БАН-а НЕ МОЖЕ ДА ВИ ПРИКРИЕ ИЗЛАГАЦИИТЕ
  55. 55 Профил на PlamenVarna
    PlamenVarna
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    На фона на осъдителното поведение на баржата (според непотвърдени данни - "Метеор" и другия съд - "Волганефть", оцелелите пасажери изразяват благодарността си към трипалубния пасажески кораб "Арабела", който е преминал след тях и фактически е приел на борда си по-голямата част от оцелелите и е подал сигнала за бедствие.

    ДОНОСНИК, ИЗПЯ ЛИ СИ "КРАТКИЯ ДОКЛАД" НА МОДЕРАТОРА ? НАТЕГАЧ, НАТЕГНА ЛИ СЕ ПО СТАР КОМУНДЕРСКИ НАВИК ? ЦЕНЗОРЕ, И БАН-а НЕ МОЖЕ ДА ВИ ПРИКРИЕ ИЗЛАГАЦИИТЕ
  56. 56 Профил на kapzamalova
    kapzamalova
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Бог да прости нашите братя от Татрастан / бивш Булгаристан/, преименуван от Сталин. Нека ние отдадем почит на нашите братя, след като нашата държава не иска.

  57. 57 Профил на Безименен
    Безименен
    Рейтинг: 1366 Разстроено

    трагедия

    Времето е наркотик, много от него убива.
  58. 58 Профил на vomit
    vomit
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Трагедия, моите искрени съболезнования...

  59. 59 Профил на Варна
    Варна
    Рейтинг: 931 Разстроено

    Много тъжно и лошо...Можем най-много да помълчим, помислим и помолим за повече ред и морал в страните от бившия Източен блок. Искрени съболезнования !

    " Бъдете промяната, която искате да видите в света" М.Ганди




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK