Петима загинали при самолетна катастрофа в Русия

Самолетът "Ан-24" на авиокомпания "Ангара", приводнен в река Об



Най-малко петима души загинаха, а 30 пострадаха, след като един от двигателите на руски пътнически самолет "Антонов-24" се запали и пилотът приводни аварийно машината в река Об в Сибир, съобщи "Ройтерс".


Това е поредната тежка транспортна катастрофа в Русия, след като вчера в река Волга потъна кораб и 128 души се удавиха.


Вертикалният стабилизатор на произведения по съветско време двувитлов "Ан-24" се откъснал при сблъсъка с водата. Самолетът летял от Томск за Сургут, когато екипажът му подал сигнал за бедствие. В машината се летели 37 души, сред които едно бебе, съобщи руският министър на извънредните ситуации Сергей Шойгу. Трийсет от тях са настанени в болници, а петима са загинали.




На среща с министри, отговарящи за транспорта и извънредните ситуации, президентът Дмитрий Медведев заяви, че тази катастрофа показва, че "Ан-24" трябва да бъде изведен от употреба.


"Неотдавна говорих за състоянието на въздушния ни флот. Всичко, което съм казал за "Туполев-134", важи и за "Антонов-24"", заяви Медведев.


Миналия месец при катастрофа на самолет "Ту-134" в Северозападна Русия загинаха 45 души. Това беше най-тежката авиокатастрофа в страната от повече от година, след като на 10 април 2010 г. официалният самолет "Туполев-154" на полския президент Лех Качински се разби край Смоленск. В катастрофата загинаха всичките 96 пътуващи в самолета.

Ключови думи към статията:

Коментари (39)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на joseph_stalin
    joseph_stalin
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Браво на пилотите! Реалгирали са бързо и адекватно. Иначе жертвите щяха да бъдат много повече. Ако въобще имаше оцелели.
    Браво и на Медведев! Но само с речи няма да стане - да привиква олигарсите за "волни пожертвувания". В Русия поне, това е лесно.

  2. 2 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 3140 Неутрално

    А вие возили ли сте се на АН -че ? На времето (соца) беше хит по линията София-Варна! Добре ,че ги пенсионираха от БГ-линийте!
    Май е време да ги дават за скрап и в Русия!

  3. 3 Профил на Gaius Putorius
    Gaius Putorius
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#2] от "SS":

    Аз съм се возил и ми беше голям кеф (нормално, бях хлапе). Ама и тогава си бяха стари...

  4. 4 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Великата държава... Населението го возят с вехти, избушени тарамбуки от 50-те и 60-те години на 20-ти век, които катастрофират и потъват всеки ден.

    "Неотдавна говорих за състоянието на въздушния ни флот. Всичко, което съм казал за "Туполев-134", важи и за "Антонов-24", заяви Медведев."

    И какво, сега ще се чака катастрофа на всяка марка самолет, за да я забранят поотделно ли, що ли?

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  5. 5 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    И тия напират да ми строят атомна централа. Корабът строен през 1955 година, никога ни ремонтиран, ни проверяван.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  6. 6 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#2] от "SS": "Анчето" си беше екстра тогава. Виж, ИЛ 18 си беше голямо преживяване. Истината е, че много стари и вехти самолети летят навсякъде по света, без значение чие производство са! Май има някаква статистика, за "най-падащия самолет", но не вярвам да е АН 24! Жалко за загиналите.

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  7. 7 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    Возете се със самолетите на Аерофлот докато не са свършили.

    Мир на праха на загиналите.

    Наистина ще бъдем луди, ако им дадем да ни строят АЕЦ. Или каквото и да било друго.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  8. 8 Профил на Борислава (be_free)
    Борислава (be_free)
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Топ 10 на “най-опасните” самолети в света изглежда така:

    1. Boeing-737 JT8D
    Произвеждан: 1967-1988
    Самолети в експлоатация: 517 (към края на 2008)
    Фатални инциденти: Един на всеки 507 500 летателни часа (средно за последните 5 години до края на 2008)
    Това е най-старата модификация на Boeing 737, като означението JT8D е свързано с двигателите на самолета Pratt & Whitney. Самолетът все още се използва от много авиопревозвачи в по-бедните държави, които често срещат големи затруднения да плащат дори за основната техническа поддръжка на машините и качествено обучение на пилотите. Близо 30-годишен самолет от този модел, използван от авиокомпанията Itek Air от екссъветската република Киргизстан се разби край столицата й Бишкек през август 2008 г., при което загинаха 68 души.

    2. Ил-76
    Произвеждан: от 1974-досега
    Самолети в експлоатация: 247
    Фатални инциденти: на 549 900 летателни часа (към края на 2007)
    Разработен от съветската авиационна промишленост, в т. ч. за товарни превози. Използва се предимно от превозвачи от Русия, бившите държави от СССР, Близкия Изток и Африка. През 2003 г. при катастрофа на Il-76 на Революционната гвардия на Иран загинаха 275 души.

    3. Ту-154
    Произвеждан: 1971-2006
    Самолети в експлоатация: 336
    Фатални инциденти: на 1 041 000 летателни часа
    Най-разпространеният пътнически самолет в повечето бивши съветски републики, изпълняващ рейсове по вътрешни и международни линии. На 15 юли 2009 Tu-154 на иранската авиокомпания Caspian Air се разби при полет от Техеран за Ереван, при което загинаха 168 души. Това бе 4-ата катастрофа на Ту-154 в Иран от 2002 г. насам.

    4. Airbus A-310
    Произвеждан: 1983-1998
    Самолети в експлоатация: 191
    Фатални инциденти: на 1 067 700 летателни часа
    Вторият модел пътнически самолети, произведен от европейския аерокосмически гигант, вече е изведен от експлоатация от повечето големи авиопревозвачи. Авиокомпаниите в някои бедни държави, като Pakistan International Airlines например, все още го използват. Самолет A310 на Yemenia Airlines катастрофира в Индийския океан на път от Йемен за Коморските о-ви на 30 юни, като при инцидента оцеля само един от 153 души на борда.

    5. McDonnell-Douglas DC-9
    Произвеждан: 1965-1982
    Самолети в експлоатация: 315
    Фатални инциденти: на 1 068 700 летателни часа
    Внушаващият респект DC-9 стана част от модерното семейство на Boeing, след като компанията погълна McDonnell Douglas през 1997 г. и оттогава се поддържат от нея. Все още се използва от американската Delta Airlines, която се сдоби с огромен парк от DC-9 след сливането си с Northwest Airlines, както и от много малки превозвачи по света. През април 2008 г., при катастрофа на DC-9 на Hewa Bora Airways в ДР Конго загинаха най-малко 44 души.

    6. Ту-134
    Произвеждан: 1964-1986
    Самолети в експлоатация: 223
    Фатални инциденти: на 1 087 600 летателни часа
    Лайнерът, приблизително с размерите на DC-9, все още се използва от някои авиокомпании от бившия СССР и в Близкия Изток. Тъй като двигателите му са твърде шумни, за да покрият стандартите в Европа, днес лайнерът се използва предимно за вътрешни полети в Русия. Tu-134 на авиокомпанията Volga-AviaExpress се разби през август 2004 г. край Бухалки (Buchalki), Русия, при което загинаха всички 43 души на борда.

    7. Boeing-727
    Произвеждан: 1963-1984
    Самолети в експлоатация: 412
    Фатални инциденти: на 2 306 300 летателни часа (до края на 2007)
    Повечето големи авиокомпании още преди десетилетия заместиха модела с 3 двигателя с по-съвременни машини. Лайнерът обаче все още се използва извън САЩ, основно за чартърни полети. На Коледа през 2003 г., Boeing 727 на компания за чартърни полети в Бенин, се разби, отнемайки живота на 151 души.

    8. McDonnell-Douglas MD-80
    Произвеждан: 1980-1999
    Самолети в експлоатация: 923
    Фатални инциденти: на 2 332 300 летателни часа
    Създаден като заместник на DC-9, моделът MD-80 все още се използва от американските авиокомпании American и Delta Air Lines, както и от някои от големите европейски превозвачи, в т. ч. Alitalia и SAS. Най-скорошният фатален инцидент с него в САЩ е от януари 2000 г., когато лайнер на Alaska Airlines се разби в Тихия океан. През август 2008 г., 153 души загинаха, когато MD-80 на испанската Spanair катастрофира на път от Мадрид за Канарските о-ви.

    9. McDonnell-Douglas DC-10
    Произвеждан: 1971-1989
    Самолети в експлоатация: 153
    Фатални инциденти: на 2 908 800 летателни часа (към края на 2003)
    DC-10 е рядкост в света на авиацията – един от малкото модели самолети, чиято летателна статистика в областта на сигурността на полетите се подобрява с годините. След серия от смъртоносни катастрофи през 70-те години на миналия век, по самолета са извършени различни промени в дизайна и в процедурите за поддръжка, които повишават сигурността му. Последната катастрофа с този модел е от 1999, когато машина на френската авиокомпания AOM се разби в Гватемала. Днес се използва предимно за товарни и чартърни полети. Biman Bangladesh е една от последните авиокомпании, които продължават да го използват за редовни полети.

    10. McDonnell-Douglas MD-11
    Произвеждан: 1990-2001
    Самолети в експлоатация: 187
    Фатални инциденти: на 3 668 800 летателни часа (към края на 2003)
    Моделът, производен на DC-10, се превръща в комерсиално разочарование, след като не може да покрие търсените и заложени характеристики като летателни възможности и разход на гориво. Европейските авиокомпании Finnair и KLM все още го използват, но предимно за товарни превози. Най-скорошната му катастрофа при пътнически полет е от 1999 г., когато машина на China Airlines се обърна и избухна в пламъци, убивайки 3 пътници, при кацане в условията на преминаващ тайфун в Хонгконг.

    Абсолютната свобода дава абсолютна власт, а власта покварява, а абсолютната власт абсолютно покварява!
  9. 9 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    [quote#7:"Ian Smith"]Возете се със самолетите на Аерофлот докато не са свършили. [/quote]
    http://www.youtube.com/watch?v=06ol---b2Gk

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  10. 10 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    Браво на пилотите. Но това е Ан, а не А320. Къде са сега тъпите русофили, за които спасяването на всички хора на US Airways 1549 било "нищо особено"?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  11. 11 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    До коментар [#9] от "Omnis Omnibus":

    Да, чудесна анимация. "Руски" самолет, пълен със западна технология, който още го няма.

    Иначе е хубаво да го довършат и да го пуснат да замени Ановете и Тучките.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  12. 12 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    До коментар [#8] от "be_free":

    Ти си много тъпо същество. От къде ти хруман да отцепиш най-стария модел на 737 и да я сравняваш с най-новите модификации на Ту-154? Къде лети Boeing-737 JT8D днес? Май го няма нито на JFK, нито на Франц Йозеф.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  13. 13 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    До коментар [#9] от "Omnis Omnibus":

    Ей я флотилията на същите:

    http://www.airfleets.net/flottecie/Aeroflot.htm

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  14. 14 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1346 Весело

    [quote#11:"deutschwagen"]който още го няма. [/quote]
    Не само, че го има, ами вече Е в употреба!

    19.05.2008 Първи полет
    Sukhoi Superjet 100 First Flight
    http://www.youtube.com/watch?v=oALSm6HnnrE

    Paris Air Show - Sukhoi Superjet 100 debut
    http://www.youtube.com/watch?v=azqlH8tUulY

    Sukhoi SuperJet 100 Double Flight
    http://www.youtube.com/watch?v=lQdCrOMaOF4

    New high-tech liner Sukhoi Superjet 100 spreads wings for commercial take-off
    http://www.youtube.com/watch?v=plarm_gIGEA

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  15. 15 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    [quote#13:"deutschwagen"]Ей я флотилията на същите: [/quote]
    Ето ти и първия комерсиален полет(21.04.2011)- Sukhoi Superjet 100 заменя Airbus A319 на Armavia:

    http://www.flightglobal.com/articles/2011/04/21/355835/pictures-armavia-superjet-conducts-first-revenue-flight.html

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  16. 16 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    [quote#13:"deutschwagen"]Ей я флотилията на същите[/quote]
    П.П. Самолети не се правят като хамбургери(бързо), но важното е, че имат поръчки за 170 бройки.

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  17. 17 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    До коментар [#14] от "Omnis Omnibus":

    Това, което си сложил са тестовите полети, но за теб май няма разлика. Иначе да, има няколко направени и за сега се изпозлва само от Армавиа, а Аерофлот има 1 на брой.
    Интересно какво става с проекта на Антонов?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  18. 18 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    До коментар [#15] от "Omnis Omnibus":

    Колко сухои има произведени и колко А319?
    Между другото, конуренцията на сухоя ще са самолетите на Емрбаер, Канадаир и т.н.
    И така, колко Сухоя има? Че то иначе и Дрийм-лайнера ще го броим като готов.
    И освен това, много често руските самолети влизат в експлоатация, но само на хартия, за западните журналисти. Такъв пример е Ту-144, който е бил толкова калпав и недовършен, че никога не е влязал в пълна експлоатация, а само в халтурна такава. Дано да са си научили урока. С купищата западни технологии в сухоя (които бяха поискани от СССР и за Ту-144, за да го спасят), сигурно този път ще се оправят.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  19. 19 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    [quote#16:"Omnis Omnibus"]важното е, че имат поръчки за 170 бройки.[/quote]

    Отново, Дриймлайнера има много, много повече поръчки, но пак си го викат seven-late-seven.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  20. 20 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    [quote#16:"Omnis Omnibus"]Самолети не се правят като хамбургери(бързо)[/quote]

    Трябваше да го кажеш на Туполев Дезайн Бюро.

    Иначе късмет на суперджет-а. Ще им трябва, за да компенсират застоя във военната сфера (най-вече като производство).
    И да разкарат Ановете и Тучките, по сигурно ще е (отколкото разни умници да говорят за модели на Бойнг и Еърбъс, които отдавна не летят в Европа).

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  21. 21 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    До коментар [#19] от "deutschwagen":

    Ще доставят 14 самолета до края на годината- повечето за Аерофлот.

    "Sukhoi says it will deliver 14 Superjets this year, mostly to Aeroflot, but Yakutia might also receive one by the year-end, according to United Aircraft president Mikhail Pogosyan."

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  22. 22 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    До "Omnis Omnibus":

    Всъщност, не беше ли ти, който не видя "нищо особено" в кацането на Хъдсън и оцеляването на всички? Сега виждаш ли какво означава това, на фона на този инцидент тук, като имаш предвид, че витловите самолети могат да летят по-бавно и съответно могат да имат предимство в подобна ситуация.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  23. 23 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    До коментар [#21] от "Omnis Omnibus":

    Дано не свърши като Ту-204. Има шанс заради западните поръчки, които са участвали в разработката.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  24. 24 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    [quote#17:"deutschwagen"]Интересо какво става с проекта на Антонов? [/quote]
    Този ли?

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f3/Antonov-148.jpg

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  25. 25 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    До коментар [#24] от "Omnis Omnibus":

    Да, същото.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  26. 26 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1346 Любопитно

    [quote#23:"deutschwagen"]Дано не свърши като Ту-204.[/quote]
    Защо да е свършил? Новата разработка "СМ":

    http://www.youtube.com/watch?v=YvDFtUovq48

    http://www.youtube.com/watch?v=hml2Ha6JZ8U

    http://www.youtube.com/watch?v=ek6voQraAEQ

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  27. 27 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    [quote#26:"Omnis Omnibus"]Защо да е свършил?[/quote]

    Ами около 70 бройки за 22 години...

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  28. 28 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    До коментар [#25] от "deutschwagen":
    Ан 148 е красавец!

    http://www.youtube.com/watch?v=XOGG1Bikwjs&NR=1

    http://www.youtube.com/watch?v=2-PZteUhWfI

    158:

    http://www.youtube.com/watch?v=u4GGZZ2N8oo

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  29. 29 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    [quote#28:"Omnis Omnibus"]Ан 148 е красавец! [/quote]

    За съжаление му падна крилото.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  30. 30 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    До коментар [#28] от "Omnis Omnibus":

    А330 е считан за най-красивия:
    http://www.youtube.com/watch?v=fk9uINsHdX8

    В777 е яко мощен:
    http://www.youtube.com/watch?v=a80ark8Rpsk

    А380 е уникален:
    http://www.youtube.com/watch?v=VdhEc07mB9Q

    http://www.youtube.com/watch?v=EhVWtbXLeOg

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  31. 31 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    До коментар [#30] от "deutschwagen":

    Сегашните самолети- всичките си приличат, като дизайн.

    А380 е уникален, да:

    http://www.youtube.com/watch?v=ayCWSm1f9qk



    Ето ти уникален и мощен:

    http://www.youtube.com/watch?v=BOMiKpmBmtg

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  32. 32 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    [quote#31:"Omnis Omnibus"]А380 е уникален, да: [/quote]

    Да, това го видях. И какво?

    От анчето май има направени 2. Това е товарен самолет и е много по-тромав. Да го видиме да прави подбни номера пълничък.

    [quote#31:"Omnis Omnibus"]Сегашните самолети- всичките си приличат, като дизайн.[/quote]

    Не, приличат си само за нетренираното око.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  33. 33 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    [quote#32:"deutschwagen"]Да го видиме да прави подбни номера пълничък. [/quote]

    Ето тук каца пълен в Холандия. Е, не прави такива номера, но си е стабилен:

    http://www.youtube.com/watch?v=diKXJWYe-Bk

    Не знам, но и при колите(моторите, камионите, абе- всичко май) се забелязва тази тенденция през последните 20- тина г., да речем. Може така да ми се струва, но според мен, няма го това новаторство, в дизайните, както през 6о-те г.(например). Мисля, че това е така, защото по този начин излиза по- евтино. Пък и сега много широко се използват едни и същи компоненти от различни производители- пак по същата причина.

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  34. 34 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    До коментар [#33] от "Omnis Omnibus":

    Не се бъркай. Всичко се е променило много. Например крилата днес са съвсем различни. И докато вече всички правят крила тип supercitical airfoil, почнати от Еърбъс, има някои разлики. Например при А330/340 и А380, крилото е извито като на птица. Това никога няма да го видиш на самолет през 60те и 70те. Новите самолети на Боинг, докато вече имат много подобен разрез като на Еърбъс и извивка на долната част в оснавата, имат извити назад крайници на крилата и почва да прилича на бумеранг:

    http://www.bharat-rakshak.com/IAF/Images/Special/Features/B777/B777-02.jpg.html

    http://theaircraftwallpaper.com/boeing-b787-dreamliner/.html

    Има и огромна разлика в системите за контрол. Еърбъс първи почнаха да използват fly by wire. Има такава система и на 777, но философията и интеракцията с пилота е съвсем друга. И да не забравяме типичния за Еърбъс кокпит:

    http://vishnufafat.files.wordpress.com/2008/07/11-a380cockpitm.jpg

    И между другото, има голяма разлика между стабилен и способен самолет.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  35. 35 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    До коментар [#33] от "Omnis Omnibus":

    И аз се кефя на Ан225 и на други руски самолети, но в случая сравняваш самолет с 2 двигателя и самолет с 6 двигателя. Мисля, че този с 2та двигателя пак ускорява и набира височина по-бързо.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  36. 36 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    До коментар [#34] от "deutschwagen":

    Прав си, но аз имах предвид общия вид на дизайна(формата) при пръв поглед. Може би не ми е "тренирано окото", както казваш, но тенденцията е, подобна форма и с по два двигателя(един на крило)- даже и при новите Сухой, и Ту се усеща.

    Не казвам, че не е печеливш дизайн, а че е малко еднообразен.

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  37. 37 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1346 Весело

    [quote#35:"deutschwagen"]Мисля, че този с 2та двигателя пак ускорява и набира височина по-бързо[/quote]
    Ставаше въпрос за мощен(и уникален), като цяло- не за бързина.

    Аз се кефа на по- различните дизайни.

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  38. 38 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    [quote#37:"Omnis Omnibus"]Ставаше въпрос за мощен[/quote]

    Ако става въпрос за мощен, 777 има по 2 от най-мощните двигатела на света. От трита типа двигатели за 777, GE90 е най-най-мощен.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  39. 39 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1346 Весело

    [quote#38:"deutschwagen"]Ако става въпрос за мощен, 777 има по 2 от най-мощните двигатела на света. От трита типа двигатели за 777, GE90 е най-най-мощен. [/quote]
    Ок- САМО(да живее) УСА!

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK