Лондон остана спокоен, докато безредиците обхванаха други градове

Полицаи в облекло за борба с безредиците се готвят за тежка нощ в Лондон на 9 август 2011 г.



След три поредни нощи на палежи, грабежи и сблъсъци между младежи и полицаи тази нощ Лондон остана сравнително спокоен, докато размириците обхванаха нови градове във Великобритания, предаде Ройтерс. На сутринта в обхванатите от хаос градове се организираха групи от хора, за да почистят улиците след безредиците.


Снощи лондончани побързаха да се приберат рано по домовете си, магазините масово затвориха врати, а много продавачи заковаха дъски пред витрините си.


Фотогалерия: Почистване в Лондон след безредиците >




Вчера премиерът Дейвид Камерън, който се завърна преждевременно от почивка в Италия заради сблъсъците, мобилизира 16 000 полицаи да патрулират из столицата – с 10 000 повече, отколкото в понеделник. Заради засиленото полицейско присъствие в Лондон станаха само няколко инцидента.



Междувременно обаче сблъсъци, подобни на тези в столицата, избухнаха в нови градове като Манчестър, Глостър, Улвърхемптън, Нотингам и Уест Бромич.


В Манчестър младежи с качулки водиха улични сражения с полицията, трошиха витрини, ограбиха магазини и подпалиха един магазин за дрехи. В предградието на Манчестър Салфорд местни жители замеряха полицаите с тухли и подпалиха сгради. Оператор от Би Би Си е бил нападнат. На телевизионни кадри от града се виждат стълбове гъст черен дим, които се издигат от подпалените магазини и коли или се стелят по улиците.


В ливърлупския квартал Токстет хулигани нападнаха две пожарни коли и автомобила на пожарникар. Преди това около 200 младежи хвърляха запалителни коктейли, потрошиха и разграбиха магазини.


В Глостър, Западна Англия, осем противопожарни екипа се бориха с огнена стихия в изоставена сграда, а младежи подпалиха коли и нападнаха полицаите с камъни и бутилки.


В Нотингам банда младежи подпали полицейски участък. Размирици имаше и в Уест Бромич, Улвърхемптън, Бирмингам, Лестър и Милтън Кейнс.


Мародери крадат техника от магазин за системи за домашно кино в Бирмингам на 9 август 2011 г.

© Ройтерс

Мародери крадат техника от магазин за системи за домашно кино в Бирмингам на 9 август 2011 г.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (81)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    и на Лондон няма да му се размине сега го планират ,колкото и гадно да е

  2. 2 Профил на ebter
    ebter
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    Това е само ....НАЧАЛОТО!!! Всичко ще се прехвърли и върху ...сащ!!! Да сме живи и здрави, за да го ...видим!!!?

  3. 3 Профил на nicoleta
    nicoleta
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    Маордери крадат техника от магазин за системи за домашно кино в Бирмингам на 9 август 2011 г.
    Снимката говори ясно какво става и за какво се борят.

  4. 4 Профил на selena
    selena
    Рейтинг: 1170 Неутрално

    искат някои млади да изкуфеят, както го правят като се сбиват на футболни мачове, се състезават незаконно с коли, атакуват сайтове и се правят на хакери, ако са по-умни. Искат да се заредят с повече адреналин и сега ще им погледаме цирка още малко.

  5. 5 Профил на selena
    selena
    Рейтинг: 1170 Любопитно

    До коментар [#2] от "ebter":

    защо мразиш толкова сащ, дали тук, дали там какво значение има?

  6. 6 Профил на Делян (delian) Делчев
    Делян (delian) Делчев
    Рейтинг: 1726 Неутрално

    Ето едни хора които правят престъпления и не оценяват обществените услуги. Като им се запали дома, пияния съсед ли ще викат на помощ?

  7. 7 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1082 Неутрално

    Ми Лондон остана спокоен, защото всичката полиция се юрна към Лондон. Само че така остават незащитени останалите градове. Дано западните ментално увредени либерасти си направят съответните изводи... ама надали. Утре като се успокоят нещата, пак ще запеят като муезин от минаре за мултикултурализъм и права на човека, най-вече право на помощи и право на плазмен телевизор на цената на едно паве по витрината. Искрено се надявам, че полицията нарочно стои и нищо не прави, за да може обикновения западен гражданин приспан от либерастки и толерастки мантри, да види, че тоя модел с мулти-култи и социални помощи на корем не работи. И утре боклука като тръгне срещу обикновения работлив гражданин няма да има кой да го спаси. И да не чака никаква благодарност или обикновено човешко отношение от боклука, нищо че го е хрантутил цял живот. Тогава да видим ще има ли някой да спазва правата на тия които спазват законите и работят или пак ще треперим за правата на првстъпниците.

    Няма шики-мики.
  8. 8 Профил на Делян (delian) Делчев
    Делян (delian) Делчев
    Рейтинг: 1726 Неутрално

    Кефи ме мотивацията им "Другите получават безплатни неща, защо не и ние". Все едно чувам Манго на Лъвов Мост, обясняващ на телевизията мирогледа си "аз крада, защото държавата не ми дава пари"

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  10. 10 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#2] от "ebter":

    Иаз това питах в друга тема - защо няма такива мародерства и притести в САЩ. Ти как мислиш?

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  11. 11 Профил на Черен Гана студент
    Черен Гана студент
    Рейтинг: 582 Неутрално

    Now is the winter of our discontent
    Made glorious summer by this sun of York;
    And all the clouds that lour'd upon our house
    In the deep bosom of the ocean buried.
    Now are our brows bound with victorious wreaths;
    Our bruised arms hung up for monuments;
    Our stern alarums changed to merry meetings,
    Our dreadful marches to delightful measures.

    "Ричард ІІІ"

  12. 12 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Не виждам принципна разлика между четирите същества на долната снимка и стадо диви прасета, които нахлуват в картофена нива да плюскат. И в двата случая има животински инстинкт за оцеляване. И в двата случая напълно отсъства това, което отличава човека от животните. И в двата случая, решението е силово.

  13. 13 Профил на taz
    taz
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#7] от "daniel_defoe":

    "Искрено се надявам, че полицията нарочно стои и нищо не прави, за да може обикновения западен гражданин приспан от либерастки и толерастки мантри, да види, че тоя модел с мулти-култи и социални помощи на корем не работи."

    Точно заради това е май. И ще ги оставят още 1-2 седмици, докато не загине невинен, бял англичанин (който ходи на работа) - и тогава цялата тази парлама ще приключи като цяло много бързо.

    I am mine
  14. 14 Профил на dreamer
    dreamer
    Рейтинг: 1178 Неутрално

    Арабските революции обхванаха добрата стара Англия.
    На арабските младежи и на английските гневът им е твърде сходен, вероятно и мотивите.
    Интересно как ще ги наречем.

    Отделете време навреме.
  15. 15 Профил на Искандер
    Искандер
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#3:"nicoleta"]Снимката говори ясно какво става и за какво се борят. [/quote]

    "интервью с одним из участников «акции возмездия», который заявил, что вышел на улицу, чтобы не упустить своего шанса поживиться, и что, мол, эти британские христиане живут гораздо лучше, чем он, приехавший из Пакистана в Энфилд около двух лет назад. Еще этот же человек заявил, что, мол, просто забирает то, что должно было принадлежать ему по праву."

    http://www.bogoslov.ru/text/1881759/index.html

    ISLAMOPHOBIC AND PROUD OF IT
  16. 16 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#7] от "daniel_defoe":в англия и франция ве4е е касно , арабите и циганите имат по 6 и пове4е деца , аз живея в лондон , ре6ение на проблема няма . но вси4ко това се е знаело много отдавна и тези които са подкупвали , а в последствие държали политиците целта им е била да се разру6и бяла европа .белите хора тези от които евреите не можеха да се скрият .

  17. 18 Профил на errata
    errata
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    Германия си проведе социалната реформа тихо и (почти) спокойно в началото на 2000-ната. Франция и Великбритания - не.
    Разултатите сега са налице (Франция - 2005-та).

    "Да, България"
  18. 19 Профил на joseph_stalin
    joseph_stalin
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Мародери крадат техника от магазин за системи за домашно кино в Бирмингам на 9 август 2011 г.

    Другари,
    Това ме подсеща, че проблемът може да бъде решен по напълно законен начин. В ситуация на военно положение, мародерството се наказва с разстрел.
    Виждате, че закони има. Само не виждам политиците, които биха имали куража, да ги приложат.
    Съвременните лидери, ми приличат повече на мажоретки, които позират, пред телевизионните камери. А управлението на държавата е отговорна работа, другари. И понякога изисква вземането на тежки решения.

  19. 20
    Athanatos
    Рейтинг: 1742 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  20. 21 Профил на Искандер
    Искандер
    Рейтинг: 1391 Весело

    Какво е това - черно и не работи?
    Половината Англия!

    ISLAMOPHOBIC AND PROUD OF IT
  21. 22 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1442 Весело

    Снощи лондончани побързаха да се приберат рано по домовете си, магазините масово затвориха врати...
    ............................
    Бързайте Ингилизи, бързайт-е-е-е-е-е кучета !!!
    200г. крадяхте природните богатства на 90 % от Земята,
    200г. споносрирахте ВОЙНАТА в Европа,
    200г. продавхте роби, заселвахте чужди земи с каторжници , убивхте и палехте туземците...
    Е, дойде видов ден за вас. Искрата пламна,
    БУМЕРАНГЪТ НА НАСИЛИЕТО се върна там откъдето беше запратен и ви подпали къщата.
    Горете-е-е-е-е!

    nemo malus felix, minime corruptor.
  22. 23 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#19] от "joseph_stalin":евреите да се откажат от власта си доброволно , така или ина4е тя власта им скоро 6те свър6и . тази система е обре4ена на гибел . докато има измислени виртуални пари

  23. 24 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 937 Весело

    Както винаги сте прав другарю Висарионович, това единственото решение за цяла Европа и САЩ, всички безработни, и с доходи под 10долара(евро) на ден просто да бъдат разстрелвани на улиците (или за по-хуманно, както би предложил вашия колега Пиночет, на стадиона)!!!

  24. 25 Профил на joseph_stalin
    joseph_stalin
    Рейтинг: 1391 Весело

    [quote#22:"СДС"]Е, дойде видов ден за вас. Искрата пламна[/quote]

    Приятелю,
    Не мога да те позная. Да не би да се връщаш, от последния конгрес на Коминтерна?

  25. 26 Профил на ivanalex2
    ivanalex2
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#24] от "ban":

    Какъв % от БГ населението трябва да се разстрелва според теб - май поне 50%

  26. 27 Профил на Искандер
    Искандер
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    "Посмотрите, кто бунтует. Эти люди 20, 30 лет, потомственные британские граждане. У них никогда не было работы, но они и не заинтересованы в работе, они не знают, что такое работа, они привыкли к пособию. Даже когда пособие было обильно, их донимала скука, они бродили по улицам в поисках приключений, они принимали наркотики, они торговали наркотиками, потому что хотели жить в роскоши. А теперь программы пособий сокращаются, и им нужно думать не о роскоши, а о питании, - и вот ситуация взорвалась. Зато ненужная молодежь, неважно какого цвета кожи, есть везде, и ее уже не приучить к труду. Поэтому я думаю, что мы всего лишь в начале периода высокой социальной нестабильности".

    ISLAMOPHOBIC AND PROUD OF IT
  27. 28 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    Предвид бума на продажби на бухалки и полицейски палки на Острова, това, очевидно, е затишие пред буря.

  28. 29 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 937 Неутрално

    Малко е, като прибавим и пенсионерите, струваме се, че към 80%, колкото междувпрочем и тези в Англия, където в доста градове белите хора са малцинство. Все пак коментара ми е в стил черен хумор!

  29. 30 Профил на joseph_stalin
    joseph_stalin
    Рейтинг: 1391 Весело

    [quote#24:"ban"]всички безработни, и с доходи под 10долара(евро) на ден просто да бъдат разстрелвани на улиците[/quote]

    Не всички, скъпа другарко ban,
    Само тези, които са забравили, да си платят покупките в магазините.

  30. 31 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1442 Весело

    До коментар [#25] от "joseph_stalin":

    Приятелю,
    Не мога да те позная. Да не би да се връщаш, от последния конгрес на Коминтерна?
    .................
    Здравей приятелю,
    при мен е от началото на юли до сега облачно, с временни превалявания и средно 15 градуса през деня. Може би липсата на слънце се е отразила неблагоприятно върху общата ми ментална кондиция.
    На партийно събрание бях вчера, да. Взехме решение с другарите да завършим следващата петилетка с 200 % растеж на икономиката + 350 % вдигане на пенсиите на активните борци против комунизъ..., а ! исках да кажа фашизъма, де. За сметка на младите майки и многодетни семейства, нали искаме да сме последователни в започнатият от ДС през 1989г. геноцид и поход на отмъщението .

    nemo malus felix, minime corruptor.
  31. 32 Профил на uran
    uran
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    Тези младежи нали са продукт на британската образователна система и на британската ценностна система които били много по-напред от нас?

    Yet another blue planet.
  32. 33 Профил на Асенчо
    Асенчо
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Същата работа като в Сирия, само че на едните викат борци за свобода а на другите хулигани

    Казвам се Асен и съм от Сливен но не съм Костовист
  33. 34 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    До коментар [#32] от "uran":

    Съвсем не. Продукт са на прилива на всякакви бедни имигранти към острова на блаженство, където същите са останали неинтегрирани (в крайна сметка). И се иска малко, за да пламне огъня. Както се случи във Франция, както може да се случи и на други места.

    Дори и тук има вълнения като тези, ала в по-малък мащаб - когато нещо се случи на човек от малцинствата, много бързо се организират неговите родственици.

  34. 35 Профил на joseph_stalin
    joseph_stalin
    Рейтинг: 1391 Весело

    До коментар [#31] от "СДС":

    Скъпи Андрей Карлович,
    Донякъде съм съгласен с вас. Но състраданието в политиката, е лош съветник. Прав сте, че Англия донякъде си го заслужава. Защото прекалено безотговорно се оттегли от колониите си. Заграбвайки богатствата им, тя забрави да остави нужната степен на образование, просперитет и цивилизация, в тези страни. Един вид - и тя се измъкна от магазина, без да си плати. И днес и представят фактурата.

  35. 36 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    До коментар [#33] от "Митьо Пищова":

    Няма никакви паралели между двете страни. Едните се бунтуват срещу демокрацията, която ги е оставила аутсайдери, а другите искат да въведат такава, за да живеят по западнен образец. Знаеш, че порядките в Близкия Изток са доста консервативни в социално отношение.

  36. 37 Профил на joseph_stalin
    joseph_stalin
    Рейтинг: 1391 Весело

    [quote#36:"Читател"]Знаеш, че порядките в Близкия Изток са доста консервативни в социално отношение. [/quote]

    Другарю,
    Порядките в Близкия Изток, са доста консервативни, не само в социално, но и в сексуално отношение.

  37. 38 Профил на The Chicago Boys
    The Chicago Boys
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Мародери тихо да не събудите обикновените хора, че тогава няма да стигнат дърветата в Лондон.

  38. 39 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    Както се казва в старата поговорка - всяко чудо за 3 дни.

  39. 40 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    До коментар [#39] от "ijj":

    Едва ли. Данните (усилената покупка на бухалки и полицейски палки) говорят за продължителни граждански безредици.

  40. 41 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1442 Весело

    До коментар [#35] от "joseph_stalin":

    Един вид - и тя се измъкна от магазина, без да си плати. И днес и представят фактурата.
    ..........................
    Благодарение на англичаните, 1815г на Виенският конгрес, Европа беше върната с 100 г. назад. Антагонизмът между континенталните сили е бил винаги подклаждан с мангизите на туземците от тях ( англичаните).
    Пък и да не забравяме, скъпи Коба, как Англия стана световен Търговец - Великата армада беше разбита от пирати, мародери, флибустиери и корсари начело с кеп. Дрейк и благословията на кралица Лизи 1.
    Пък ние вчера , в клуба се чудехме за кого бие камбаната! Ето и още подробности от срещата:
    на събранието взехме и две важни за просперите на България решения:
    1. Строеж на 3-а АЕЦ, край София, в Кремиковци ! Тя ще е изцяло руска собственост, но за сметка на това ще я построим с наши пари. Токът ще се произвежда за другарите от Кремъл и ще изнася 100 % за Русия. За нас ще остане само рискът да не гръмне като в Чернобил, нищо повече.
    2. Нефтопровод на Златни пясъци ( край Варна).
    Хем туристите ще почерняват по бърже.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  41. 42 Профил на The Chicago Boys
    The Chicago Boys
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#39] от "ijj":

    О изобщо не е за три дни, така или иначе мародествата ще спрат, но последствията ще са за дълго най вече в политически план.

  42. 43 Профил на kkk_20
    kkk_20
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    С увеличение на броя на полицаите само няма да стане, трябва строго прилагане на закона. Ако това не се случи Англия ще стане едно постоянно бойно поле.

  43. 44 Профил на jiffylube
    jiffylube
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Очакваната фаза на кризата: социалната, дълго забавяна изкуствено, вече е налице явно и във Великобритания. Ето затова в Америка и на много места поддържат доколкото е възможно огромните си публични дефицити, че дори ги разширяват законово. Защото се случва именно това. Никой не знае какво ще се случи в главата на безработните от подсредната класа, когато няма с какво да се занимават..
    Винаги съм си мислил, че следващата сериозна война ще бъде междукласова - между бедни и богати.. и ще стартира от големите мегаполиси и райони с много население... Те са бомба със закъснител, защото има сериозна бездна между бедни и богати. Социалния модел куца сериозно - най-вече трябва да се измисли с какво тези хора могат да бъдат полезни и да се приобщават към някаква дейност.

  44. 45 Профил на Meister Eckhart
    Meister Eckhart
    Рейтинг: 935 Любопитно


    " Over the past 24 hours sales of aluminum bats are up more than 5,000 percent on Amazon.co.uk, the British division of the online retail giant."

    http://globalpublicsquare.blogs.cnn.com/2011/08/09/london-riots-new-business-for-amazon/

    the devil is in the data
  45. 46 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    Ако межем да перефразираме другаря Младенов за да е по в крак с духа на модерна европа : "По- добре да дойдат норвежците"...

  46. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 48 Профил на инсп. Петров
    инсп. Петров
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    Тва ний с колегата да бееме на нихните заплати и да ни пуснат...
    Малий!
    Протести ли? Вада макаренкото и първите 8 ги проскам кат на женъта прането. Останалите - да чекат докато презареда или да се редат при колегата.

    Добър ден! Вашите документи за проверка?
  48. 49 Профил на jelev_jelqzko
    jelev_jelqzko
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    Има дефинирани икономически индикатори-ниво на безработица,инфлация и т.н и когато те надминат определени стойности следват безредици и револ'ции!Просто теория!Много преди безредиците в Атина и западните столици написах какво ги чака!Просто теория не е нужно да си гений!

  49. 50 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Както е казал дедко Маркс - "когато управлващите не могат да управляват по старому и когато управляваните не могат да живеят по старому" се случва ......
    Иначе да живее консуматорското общество. То ни научи на цинизъм, егоизъм, алчност . Друго не ни трябва, за да живеем щастливо.

    ура и да живей!!!
  50. 51 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 1042 Неутрално

    До коментар [#50] от "пуц муц":

    Цитатът е неточен. А и не беше ли го казал това дедко ти Ленин?

  51. 52 Профил на PlamenVarna
    PlamenVarna
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Не знам дали е така във всички английски градове, но кмета на побратимения с нас (тогава) град Брадфорд ми се оплакваше, че нарастват случаите на забременяли ученички от горните класове, които предявяват правата си за муниципално жилище. Имали такова право по закон, ако не са сключили брак. Живеят си в общинското жилище с гаджето без брак, а общината е задължена да инвестира в стротелството на таква жилища. Не знам дали и сега е така, но БЕЗПЛАТНОТО винаги е излизало скъпо. Стремежа на управляващите да осигуряват социален мир, чрез безпринцпни привилегии за неработещите и нежелаещите да работят ще продължат да произвеждат търтеи. Казах му тогава на кмета - приятелю вие сте опитвате да се предпазите от революции и комунизъм, като сами създавате чисто комунистически практики в общината.
    А иначе единствените, които имат морално право да недоволстват и протестират са тези работещи и бизнесмени, които държавата ги спуква от данъци, за да има мир след лумпените и спокойствие за висшата управляваща върхушка и нейните спонсори.

    ДОНОСНИК, ИЗПЯ ЛИ СИ "КРАТКИЯ ДОКЛАД" НА МОДЕРАТОРА ? НАТЕГАЧ, НАТЕГНА ЛИ СЕ ПО СТАР КОМУНДЕРСКИ НАВИК ? ЦЕНЗОРЕ, И БАН-а НЕ МОЖЕ ДА ВИ ПРИКРИЕ ИЗЛАГАЦИИТЕ
  52. 53 Профил на Леонор
    Леонор
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#20] от "Athanatos":
    Прав си само наполовина. Африканците мародерстват , а палистанците се опитват да защитят бизнеса си и се противопоставят на мародерите (главно африканци+някоя и друга бяла мацка за цвят, както се видя отпубликуваните им снимки), като организират САМИ защита на улиците и собствеността си.
    Звучи похвално, но полицията недоволства , тъй като не може да различи кой кой е!

  53. 54 Профил на rmn
    rmn
    Рейтинг: 0 Весело

    "Лондон остана спокоен, докато безредиците обхванаха нови градове във Великобритания"

    НАТО какво се тутка?! Да почне да бомби и да призове Камерън да си ходи! Да пращат "хуманитарна" помощ на бунтовниците!

  54. 55 Профил на Леонор
    Леонор
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#52] от "PlamenVarna":
    Все още е така!!!!!Разпространява се като епидемия....И като семейна традиция. Четох интерв@ с баба,дъщеря и внучка, все самотни майки, които обясняваха колко добре им е така, как всичко им е осигурено и нямат нужда от съпруг (то мъже бол около тях иначе). .В различни райони на Великобритания, главно по-бедни,е нормално да се видят 15,16,17 годишни майки/деца бутат през деня колички, изглейдайки като по-големите сестри на бебетата, живеят като самотни майки в жилище под наем. Правителството/държавата по закон е длъжно да им осигури нормален стандарт на живот, така, че им плаща наема и им дава ежемесечни помощи.
    От социалната политика на страната се възползват масово и африканци, азиатци и източно европейци, а на нормалния данъкоплатец май почва да му писва.....ама много,много сериозно....И националистическите партии в Англия и ососбено Шотландия печелят все повече и повече гласове на изборите!

  55. 56 Профил на misaamane
    misaamane
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Някои хора не са добре запознати с характерните черти на по-необразованите класи на острова. Да, спор няма, че много чужденци се възползват от социалната политика на страната, но също толкова паразити има и от английска част.

  56. 57 Профил на Tecлaтa
    Tecлaтa
    Рейтинг: 450 Любопитно

    Ето ви един пример за пълната обърканост царяща на Острова.
    Няма по-лесно нещо от това да си вземеш Британски паспорт. Просто те завеждат при агенция на която плащаш рушвет. От там ти си включен в списъка на хората които трябва да си вземат изпита по обща култура. Може да не знаеш англииски, може да не знаеш кой е Камерон или Блеър, може да не знаеш UK монархия ли е или република. Няма значение, защото изпитната комисия и агенциите към нея са Пакита. Единствено което ги интересува е рушвета. Аз лично познавам 15-20 българи с англииски паспорти, без да говорят езика или с нулева обща култура.

  57. 58 Профил на misaamane
    misaamane
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#57] от "Tecлaтa":

    Моля Ви, споделете наблюдението си за общата култура на средностатистическия англичанин... много ще ми бъде интересно

  58. 59 Профил на Мустафанка
    Мустафанка
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Абсолютна измет. Надявам се, че полицаите ще им смачкат тиквите.

    Равни права за всички: това е най-крещящата неправда, защото онеправдава най-даровитите хора. Ницше.
  59. 60 Профил на AMIGO
    AMIGO
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Май Карл Маркс беше казал, че Революцията (с главно "Р" ) ще започне в най-развитите индустриални държави...

    Живот без маска и без грим, озъбено, свирепо куче...
  60. 61 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 641 Неутрално

    До коментар [#10] от "Десен":

    Всъщност няма в момента. Всички помним последиците от боя на Родни Кинг преди 15-тина години.

    Междувременно Камерън обяви контраофанзива на "бунтовниците", нещата вървят на нормализиране и внезапно медиите изгубиха интерес към случващото се в Англия. Само грабежите и палежите ли са новини или след като тази сутрин няма сгазени не е нужно да ъпдейтваме темата.

  61. 62 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 641 Неутрално

    http://video.google.com/videoplay?docid=8111059671541821226#
    Ето едно ретро видео, ако ви се играе на открий седемте разлики

  62. 63 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1742 Неутрално

    [quote#60:"AMIGO"]Май Карл Маркс беше казал, че Революцията (с главно "Р" ) ще започне в най-развитите индустриални държави...[/quote]
    Ам че тя революцията през 1917 избухна в най-развитата индустриална държава. Я питай Вили!
    После "избухна" и в няколко други, по-малки но също толкова най-развити индустриално държави като България, Румъния, Унгария и т.н.
    И както избухна, тъй и изгоря... някак изведнъж свърши

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  63. 64 Профил на AMIGO
    AMIGO
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#35] от "joseph_stalin":

    "Заграбвайки богатствата им, тя забрави да остави нужната степен на образование, просперитет и цивилизация, в тези страни."

    Когато заграбиш богатствата на даден народ, ти автоматически го обричаш на глад, мизерия, безпросветност, нищета... Не е възможно хем да ги грабиш, хем и пък да ги цивилизоваш. Нещата са взаимосвързани, едното (грабежа) изключва другото (просперитета).Впрочем, това е и главната ПРИЧИНАТА, поради коята т.нар. Трети свят се намира в такова незавидно положение...

    А що се отнася до това кой- кого уж забравил да цивилизова- доколкото ми е известно, Индия (плюс Пакистан, Мианмар и Бангладеш, които са били едно цяло преди ингилизите да ги разделят, водени от принципа "Разделяй и владей" ) е една от най-древните култури и цивилизации. Когато в Индия е имало образование, просперитет и цивилизация , твоите "цивилизовани" ингилизи са висяли по дърветата...

    Живот без маска и без грим, озъбено, свирепо куче...
  64. 65 Профил на AMIGO
    AMIGO
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#63] от "Athanatos":

    Ако си чел Оруел... "в пролите, в пролите е недеждата..."

    Живот без маска и без грим, озъбено, свирепо куче...
  65. 66 Профил на AMIGO
    AMIGO
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#63] от "Athanatos":

    Маркс и Енгелс са очаквали, че в най-развитите западни страни ще се направи комунистическа революция. Даже Маркс е считал, че в Англия тя може да стане по парламентарен път. Но...историята е пожелала друго - в Русия да избухне революцията и да се реализира комунизъм...

    Живот без маска и без грим, озъбено, свирепо куче...
  66. 67 Профил на xxxxxl
    xxxxxl
    Рейтинг: 672 Любопитно

    [quote#66:"AMIGO"]Маркс и Енгелс са очаквали, че в най-развитите западни страни ще се направи комунистическа революция......
    .................................................................................................
    Въртиш,сучеш и накрая пак фанеш Маркс за брадата.Фани някоя кака за ......
    По темата.КапитализЪм като система взе да дава фира.И понеже страдаме от липса на подходяща алтернатива,и занапред ще има много ,много,много мъка по света....

    Защо сме още член на ЕСССР?
  67. 68 Профил на Леонор
    Леонор
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#56] от "misaamane":

    Наблюденята ми върху английското общество и неговите различните социални слоеве и нивото на "общата им култура" са преки, безпристрастни и далеч не меродавни, но......Убедено твърдя, че нивото на обща култура на средностатистическия англичанин е далеч по-ниско от това на средностатистическия българин. Това обаче не му пречи да живее по-спокойно и задоволено от българина и да има достатъчно ум да се възползва максимално (макар и често да злоупотребява) от социалната система ,която за разлика от пародията на такава в БГ функционира.
    Сегашните, а и най-вероятно и бъдещи проблеми в английското общество идват от толерантността му - етническа и социална.
    А отношението : "Тез англичани много проЗти, бе. Не кат менИ ЕнтелЕгентни!" е малко демоде вече , не мислите ли?

  68. 69 Профил на Augusto Pinochet
    Augusto Pinochet
    Рейтинг: 893 Весело

    До коментар [#67] от "xxxxl":

    Капитализма не страда като система. Неговите извращения от сношенията му с комунизма страдат като системи

    http://www.youtube.com/watch?v=VNl0ThJ8uto&feature=player_embedded
  69. 70 Профил на xxxxxl
    xxxxxl
    Рейтинг: 672 Весело

    До коментар [#69] от "Augusto Pinochet":

    Капитализма не страда като система. Неговите извращения от сношенията му с комунизма страдат като системи .....................................................................................................
    Предполагам за всички проблеми в момента във световната*капиталистичеса* икономика е виновен или другаря Ленин,или другаря Мао...
    Генерале,от 20 годинки го няма тоя Цоциализъм,бе.Би трявбало вече всички да сме цъфнали,вързали и напълнили стомасите и с по късна дата и тоалетните?!Ама май имаме нещо системни проблеми и то в най-развитите страни...
    Гледкай ей тук малко инфо от най-големия антикомунист на 20 век...
    **Продължаващата световна финансова криза принуди много политици да направят по-драматични прогнози. Наскоро, добре известният американски политолог, социолог и политик от полски произход Збигнев Бжежински заяви, че в близко бъдеще ще започнат бунтове на средната класа в САЩ, предизвикани от икономическото безправие на хората**
    Става въпрос за бастиона на капитализЪма-САЩ
    Та айде,холан.....

    Защо сме още член на ЕСССР?
  70. 71 Профил на AMIGO
    AMIGO
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#67] от "xxxxl":

    "По темата.КапитализЪм като система взе да дава фира."

    Капитализмът е система, при която разпределението е в полза на богатите. (Общественото богатство НЕ е безгранично, а ползването му е въпрос на разпределение.) Това отдавна го е разказал Карл Маркс (по ясен и за децата начин). Той обясни, че развитието на капитализма, след като е изиграл положителната си историческа роля, води към все по-голяма социална диференциация - богатите стават все по-богати, а останалите обедняват и относително, и абсолютно. Закон! Нищо досега НЕ е опровергало Маркс, а след краткото щастие на капитализма след Голямата депресия, днес само омбретата (демек невиждащите или пък просто НЕразбиращите) НЕ желаят (или НЕ могат) да разберят (видят), че законът си действа. "Светът трябва да бъде променен", е изводът на Маркс. И днес всички (включително и Ти) повтарят същото, но така, че да НЕ си помислят хората, че се цитира дедо Мордехай...

    "Въртиш,сучеш и накрая пак фанеш Маркс за..."

    Все пак Маркс, а НЕ Милтън Фридман или Адам Смит (или Кант, Хегел, Дейвид Рикардо и так деле) бе признат за мислител/учен/философ на хилядолетието. И безспорната истината е, че Маркс направи неоценима услуга на капитализма - той предложи реална алтернатива, която принуди капитализма да еволюира доста сериозно в социално отношение, за да се съхрани (и за да може известно време британския, германския, френския и прочие пролетариат да си поживее царски известно време)... Но, откакто отпадна алтернативата, капитализЪма загази...

    ПП: Диалектическият материализъм на Маркс- това е дълбока вода за тебе, омбре. Я по-добре си ходи на концерти и се наслаждавай на твоите вилончелиски, пианистки, цигуларки и прочие инструментокрепителки/инсрументодържателки...

    Живот без маска и без грим, озъбено, свирепо куче...
  71. 72 Профил на AMIGO
    AMIGO
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#69] от "Augusto Pinochet":
    До коментар [#70] от "xxxxl":

    Днешният капитализъм е различен от онзи по времето на Маркс, но НЕ и в същността си. (А в България се реставрира в най-първичния си примитивен и дивашки/варварски вид). И, ако НЕ знаете, т.нар. американската "средна класа" доста си е изпатила от капитализма и то НЕ от времето на Маркс и Енгелс - за Голямата депресия 1929/1930- 1941/19444/ г. иде реч. (А да НЕ говорим за сегашната глобална криза с неизвестен край.)... За капитализма е характерно взаимното изяждане между различните видове капиталисти - предприемачи, търговци, банкери, наркобосове, едрокалибрени сводници и пр. гонещ печалбата с вякакви средства хомо сапиенс. Това хишничество си е в самата сърцевина на системата и НЕ само че опровергава, а дори напротив- потвърждава анализите на Маркс...

    ПП: Малко се разпищолих по темата, ама навън яко вали и е една скука (поне в София, де)...

    Живот без маска и без грим, озъбено, свирепо куче...
  72. 73 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    провали се не капитализма а повечето социализъм и мултикултуризъм внедрени в капитализма, да трябва да има социални защитни механизми но не може те да са най важното нещо за едно общество освен ако то е обществото на Кувейт да кажем

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  73. 74 Профил на xxxxxl
    xxxxxl
    Рейтинг: 672 Разстроено

    [quote#71:"AMIGO"]Диалектическият материализъм на Маркс- това е дълбока вода за тебе, омбре. Я по-добре си ходи на концерти и се наслаждавай на твоите вилончелиски, пианистки, цигуларки и прочие инструментокрепителки/инсументодържателки........................
    .......................................................................................................
    *инструментокрепителки/инсрументодържателки*-стига с тея сексизми,бе.Остани при екзистенциалните проблеми.Засега резултата е в полза на капитализЪма...Поне засега и поне на икономическия левел.Засега!Вярно е и това ,дето мача не е свършил...
    ПС!Именно чичко Маркс е написал,че СЪЗНАНИЕТО е динамична величина и непрекъснато се развива.
    Както общественото,така и личното..
    А сега се усмихни малко,послушай и помисли върху текста....


    http://www.youtube.com/watch?v=FhQOH7Ss6Ig&feature=related

    Защо сме още член на ЕСССР?
  74. 75 Профил на AMIGO
    AMIGO
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#74] от "xxxxl":

    "Засега резултата е в полза на капитализЪма..."

    Абе, брат'чет, какво, освен жилищни кооперации, хотели, бинга, казина, битпазари и молове е построил българският капитал през последните 21 години, бре?... Парадоксално, но факт- икономиката на Бг се движи от предприятията, създадени от хората по време на социализма. (Тоест, от така оплювания от теб бай Тошо.) Не виждаш ли (или ако си в странство- НЕ чуваш ли?), че българските капиталисти харчат повече за удоволствия - разходки в чужбина, момичета (кол гърлс), чалга, хазарт..., но НЕ и за инвестиции. (Барем един завод да беха построили като хората, капутетата му недни?)

    Какво притежава съвременна България? - разбито земеделие, почти никаква промишленост; здравеопазването и образователната система вървят на от зле към по-зле; спортът, науката и културата също батак отвсякъде. Армията ни е пълен та*ак. В тотална демографска катастрофа сме...

    Към днешна дата мнозинство от населението на България живее много по-зле отколкото при татово време... Капитализмът бил по-дорият вариант. За кого, бре? За една шепа тарикати ли?... Хайде холан!...

    ПП: Само да НЕ ми дуднеш, че капиталистите ни били бивши комунисти. Не са нито бивши комунисти, и никога НЕ са са били комунисти. (Щом за една нощ продадоха/предадоха системата, в която са се клели!...що за комунисти са?)

    ППП: Слушкай и ти, ама много-много внимателно. (Ако НЕ разбираш добре ленгуич-а на Великата страна, готов съм да помагам с превода.) Или поне гледай картинките, та белким схванеш... Най-вече се концентрирай на последните пет картинки от клипчето (от зад на пред). И особено акцентирай на последната...

    http://www.youtube.com/watch?v=y4IA3hwHxmw&feature=relate

    Живот без маска и без грим, озъбено, свирепо куче...
  75. 76 Профил на Augusto Pinochet
    Augusto Pinochet
    Рейтинг: 893 Весело

    Другари ,тук на партийно събранието ли го обърнахте с диалектиката и стадиите на капитализма ? Не се задава въдворяване на АНГСОЦ , колкото и да ви е мъчно в добрата стара Британия

    http://www.youtube.com/watch?v=VNl0ThJ8uto&feature=player_embedded
  76. 77 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1442 Весело

    До коментар [#75] от "AMIGO":
    българските капиталисти харчат повече за удоволствия - разходки в чужбина, момичета (кол гърлс), чалга, хазарт..., но НЕ и за инвестиции.
    ...................
    Назначените от мен милионери не са капиталисти, ами най-обикновенни гювендии и диванета.
    Капиталист може да бъде някой , който е заложил и последната си риза в някакво предприемаческо начинание и трепери през нощите нещата му да потръгнат.
    Затова по партита ще видиш Парис Хилтън, която се радва на живота си благодарение на дядо си, а със скандалите покрай нея
    косвено прави реклама на хотелите с нейно име.
    Това е капитализъм.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  77. 78 Профил на xxxxxl
    xxxxxl
    Рейтинг: 672 Любопитно

    [quote#75:"AMIGO"] Капитализмът бил по-дорият вариант. За кого, бре? За една шепа тарикати ли?... Хайде холан!.............
    .......................................................................................................
    Не ми се плъзгай по тангентата...
    Говоря за капитализъм в най-развитите страни-САЩ,Япония,Германия и именно този капитализЪм сравнявам със социализЪма на СССР и целия Ост-Блок.Беше не само по-продуктивен,но даже в определени моменти и по-хуманен към отделния индивидум(не към цялото)...
    Нейсе.
    След падането на Социализма като такъв разбрах,че техния стандарт се базира освен на работа и на...МНОГО ДРУГИ ФАКТОРИ и това,че те са добре,не означава,че искат и нас да ни пуснат в *елитния клуб*.Те дори вътре в елитния клуб се ръфат едни-други,което си е в природата им...
    Апропо-малко извинение с много по-късна дата.За татко Сталин беше наистина прав.Излезе на абсолютно 1 място в класацията и местните либероиди толкова се закъхариха,че заговориха за 3-та *десталинизация*-след тази на Никита Сергеевич и тази на Михаил Сергеевич...
    ПС!Досега нямах време да ти отговоря,щото бях с най-малкия на урок.Руски разбирам на 100%,клипът ти наистина е намбър 1(току-що го пратих на един авер по шах от Питер-който за съжаление е руския вариант на Бг-амиго)...
    А що се отнася до Сталин.позволявам си да ти пусна една малка *медийна*битка между двама съвременни руски писатели-Проханов и Ерофеев.Намери време....
    http://www.youtube.com/watch?v=ywV3-A_0OTs&feature=related

    Приятна вечер....


    Защо сме още член на ЕСССР?
  78. 79 Профил на ко прайм ся?
    ко прайм ся?
    Рейтинг: 450 Любопитно

    Гледайки какво се случва в Анлия, все по-често се замислям, какво ли ще е положението в Б-я след 10-15 г. при положение, че новородените българчета след 2007г. и другите години след това, са по-малко от 50% от всички новородени. А още по-важно е, дали някой от управляващите си задава този въпрос?

    gstar
  79. 80 Профил на Воден дух
    Воден дух
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Помнете, помнете пети ноември
    Мачкай, Дейвид - пък нека си врещят либерастите, че се нарушавали правата на хулиганите!

  80. 81 Профил на hrige
    hrige
    Рейтинг: 506 Неутрално

    За каква революция бленувате, за какъв капитализъм?!
    Едва ли има по сициална държава от Англия и ето го и резултата от предишното управление на левите - дайте да им дадем , а ние да си крадем!
    Първият удобен случай беше използван, за сега не се знае от кого точно,но няма да се учудя ако в дъното се окажат една добре организирана купчинка пакистански и иракски "британски граждани", но след като си дават какви ли не привилегии на бившите си "колониални" да си се оправят!
    Що ли при Тачър това нямаше да се случи?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK