САЩ спряха финансирането на ЮНЕСКО заради Палестина

САЩ спряха финансирането на ЮНЕСКО заради Палестина

© Reuters



САЩ преустановиха плащанията за културната агенция на ООН ЮНЕСКО, която е председателствана от българката Ирина Бокова, предаде "Ройтерс". Решението на Вашингтон идва, след като Палестина бе приета за пълноправен член на организацията въпреки протестите на САЩ и редица други държави.


Говорителката на Държавния департамент на САЩ Виктория Нъланд каза пред репортери, че сега САЩ нямат друг избор и спират планираното за ноември плащане на 60 милиона долара.


Формалната причина е закон в САЩ от 1990 г., който забранява на Вашингтон да финансира агенциите към ООН.  Досега САЩ предоставят около 80 милиона долара на година, което е 22% от целия бюджет на ЮНЕСКО.




След приемането на Палестина представителят на САЩ Дейвид Килион каза, че решението ще "затрудни възможностите на САЩ да подкрепят ЮНЕСКО", и повтори критиките на администрацията на Барак Обама за кандидатурата на Палестина за признаване в рамките на ООН.


"Единственият път за Палестинската държава е чрез преговори, каза Килион. Вярваме, че действия като днешното ще имат обратен ефект."


ЕС се опита да спре кандидатурата на Палестина за членство в ЮНЕСКО, като предложи на палестинците ограничено участие в изпълнителния комитет на организацията и пари за реновацията на Църквата на Рождество Христово във Витлеем, където се смята, че е роден Иисус Христос.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (89)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Нищо, Бокова сигурно ще ги извади. Нови комунистически трудови успехи - 60 милиона минус. Тия и в Сахара да ги пуснеш, пясък ще внасят.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  2. 2 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1203 Весело

    Няма страшно, Ирина Бокова ще плаща вноските на САЩ. Семейство Бокови поемат вината с мезе, вноските на САЩ в ЮНЕСКО ли няма да поемат!!!???!!!

  3. 3 Профил на Karla Kaas
    Karla Kaas
    Рейтинг: 551 Весело

    Чудесно! А сега и на сборището от ненужни политици и шпиони , наречено ООН.

    О , нееееееееее!
  4. 4 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Хахаха, старата любов между комунетата и палестинците ръжда не хваща.

  5. 5 Профил на berbenkov
    berbenkov
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    САЩ

    Откъде за финансиране на ЮНЕСКО
    пари ще намира,
    като наскоро без малко не фалира?!

    www.berbenkov.hit.bg
  6. 6 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Световният диктатор наказва непослушните си протежета !!! а къде са демократите да викнат ,запеят ,песен юнашка ,за световният диктатор ,че НЕ спазва демократичните закони .

    САЩ се нуждае във война ,за да излезе от кризата... !

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  7. 7 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Крадливият ѝ племенник се преби, иначе можеше да краде коли, да ги продава и да възстанови загубите от краткото, но бурно председателство на Лелята.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  8. 8 Профил на Тъмносин вирусоносител
    Тъмносин вирусоносител
    Рейтинг: 768 Неутрално


    Споко...

    Китай ще поеме разликата...

    Иво Инджев - вербуван на 8.07.83г. от ст.л-т Иван Димовски. Регистриран на 12.11.83г.
  9. 9
    ARRI
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  10. 10 Профил на bramasole
    bramasole
    Рейтинг: 3593 Неутрално

    Израел също декларира, че спира финансирането на ЮНЕСКО след днешното решение за членството на Палестина.
    Нищо обаче не е в състояние да възпрепятства бълг. комунист Бокова, която действа "по приказу Москвы"... Е, който плати за избора й, той поръчва музиката.

    "На народите с къса памет преходите са им много дълги." Тони Филипов, д-р
  11. 11 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1016 Неутрално

    Хубаво са приели Палестина, но дали Палестина може да си плаща вноската? Ако я плаща, с чии пари ще я плаща, защото Палестина се издържа с пари на донори, няма икономика, в този смисъл това членство е луксозен разход за бюджета на Палестина. Алах е гъбар, алах е гъбар, ама айде малко да поработят да си изкарат сами кинтите и да почнат сами да си плащат разходите, пък после да стават членове на каквото си искат.

  12. 12 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 971 Неутрално

    Не финансиране - без членство в ЮНЕСКО.
    Изгнаник.

    Не се притеснявайте - в Германия били намери резервни 55 милиарда. Може би те ще се финансират. Или Китай ще финансират...

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  13. 13 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1366 Весело

    До коментар [#6] от "USSR":

    По принцип си прав. Ама представям си колко кинти ще спечелят от войната с мангасарите .........Друго си е Ирак, Либия.......може би в скоро време Иран.....

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  14. 14 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Кой ли нормален ще освобождава 1000 палестинуи повечето терористи за един израелски капрал !?(освен ако не е "помолен"

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  15. 15 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2545 Неутрално

    Някои си мислят,че Бокова взима самостоятелно такива важни решения.
    Доста от силните в ЕС, освен Вб,толерират-меко казано Палестина.
    Франция най много !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  16. 16 Профил на alex_bucephalus
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 605 Весело

    Където се набута комунист, в случая - комунистка, всичко отива по дяволите и на майната си...

    Та и с горкото ЮНЕСКО така...

    Лелка Боковица не си поплюва. Истинска дъщеря на баща си, и истинска сестра на печално известния си брат...

    Комунистически издънки от комунистчески род. От един дол дренки...

  17. 17 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1257 Весело

    Така другарката Бокова се бори срещу капилизАма и империализАма. И за СавеЦкия съюз...

  18. 18 Профил на rizar1333
    rizar1333
    Рейтинг: 442 Неутрално

    По едно време благодарение на политиката на СССР и Людмила Живкова с нейните Ансамбли бяха взели връх в тази масонска организация. Това ,че Юнеско се изплъзва отново от власта на американците, говори колко пейоративно е отношението на цял свят срещу тях.

  19. 19 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 877 Неутрално

    САЩ, ИЗРАЕЛ И ЕС НЕ БИЛИ СЪГЛАСНИ, НО .... ГОСПОЖАТА ДРУГАРКА ... СМАЯН СЪМ /И НЕ СЪМ СМАЯН/ ... ПЪРВАНОВ Я ПРЕДЛОЖИ, А НА НАС ПРЕДЛОЖИ КАЛФИН, И ЩО НАРОД ГЛАСУВА ЗА НЕГО ... НЯМА ЛИ ДА РАЗБЕРЕМ, ЧЕ "ГАРАНТИТЕ НА ДЕМОКРАЦИЯТА" НЕ МОГАТ ДА СЪЩЕСТВУВАТ С ОСТАНАЛИЯ СВЯТ, ТЕ СА ОТ ДРУГА ВСЕЛЕНА /НЕСЪЩЕСТВУВАЩА/, НЯМА МИРНО СЪВМЕСТНО СЪЩЕСТВУВАНЕ.

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  20. 20 Профил на dego2
    dego2
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Няколко дарения от 'петролните' шейхове ще зарадват на г-жа Бокова подопечните, а цупещите се да си четат 'Винету'.

  21. 21 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#13] от "ARRI":

    Във войната с Ирак при Буш старши когато иракчани нападнаха Кувейт... , америкащките дадоха два дена срок на Ирак да напуснат града и 7 дни страната , това беше нереално и америкашките го знаеха това и на това разчитаха ................! (освен иракчаните да бяха оставили всичката си техника и да напуснат Кувейт по "бели гащи".....)

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  22. 22 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 986 Весело

    туй ми мирише на пейоративно гъбаркане с гъбарският бузинесс на другарят аллах...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  23. 23 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 577 Неутрално

    До коментар [#21] от "USSR":

    Глупав човек глупости пише.За колко време войските на Садам превеха Кувейт!
    Вместо да плачеш за загубената пролетарска солидарност на изборите, ти създаваш спам.Поне прочети в Уики-то.

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  24. 24 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 870 Любопитно

    До коментар [#8] от "conas_62":

    От маймуна банан вземал ли си?

    Да разлая троловете!!
  25. 25 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1486 Неутрално

    До коментар [#21] от "USSR":

    И кое му е нереалното? Да не би да ги окупираха по-бързо?
    Садамчо дължеше към 100 млрд на братята араби от Кувейт. Петролеца беше допълнителна екстра. Е, екстрете си я получи.
    Днешното решение показва малоумието в оон и подопечните му организации. Диваците в Палестина помежду си не могат се разбра, чакат само на ирански, талибански и прочие помощи, държава щели да стават. Ми да покажат, че могат да се оправят сами. Да не са развъдник за оси, да приемат решенията на оон и да вземат да се разберат с евреите. Последното ще е мисията невъзможна, ама някак си не става да ги признаеш преди да оправят териториалните спорове. Че ще възникнат проблеми с коя граница си признал.

    Covid live matter. Stop the genocide.
  26. 26 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#23] от "Captain Shakespeare":

    "След като иракчаните не се изтеглят, президентът Буш разпорежда да бъде извършена най-масираната бомбардировка в историята (до 1991), като целите са военни обекти в Ирак и Кувейт. Той отхвърля общ руско-иракски план за постепенно изтегляне и поставя ултиматум на Ирак да напусне малката държава до обяд на 23 февруари. На 24 февруари започва същинската война - в брилянтно изпълнена и светкавична акция коалиционните сили успяват да изтласкат иракската войска извън столицата Кувейт Сити само за 4 дни. "


    [quote#23:"Captain Shakespeare"]Вместо да плачеш за загубената пролетарска солидарност на изборите[/quote]

    Какви избори , каква пролетарска солидирност , нещо си се улял с тези избори !(срещал ли си ме няъде да коментират избори или партии.... ) Тъй да бяхте и работали както коментират изборите , цена нямаше да имате .

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  28. 28 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1486 Весело

    До коментар [#27] от "USSR":

    Ах горкия. Ще си го преместя. Сожолею.

    Covid live matter. Stop the genocide.
  29. 29 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Може пък и просто да не им се дават парички.
    Както и да е - щом мнозинството е решило така и само 14 страни са против при 107 за е нормално да бъдат признати.
    А конфликта там едва ли скоро ще бъде решен - без значение дали Палестина е държава или не.
    За съжаление...

  30. 30 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 1871 Неутрално

    САЩ постъпват правилно!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  31. 31 Профил на true
    true
    Рейтинг: 605 Неутрално

    [quote#10:"domakinq"]Е, който плати за избора й, той поръчва музиката. [/quote]
    Бокова беше избрана от Израел.
    Доколкото си спомням фаворитът, египтянина Фарук Хосни, не беше нежелан от Израел заради остро и грубо изказване против Израел(нещо с изгаяне на израелски книги беше), така че в решаващото 5то гласуване Франция, Италия и Португалия , които бяха за Фарук Хосни, смениха мнението си и гласуваха за Бокова, 31 за , 27 против беше последното гласуване.

  32. 32 Профил на A.K
    A.K
    Рейтинг: 731 Весело

    До коментар [#21] от "USSR":

    За войната в Кувейт без да знаеш не пиши.Нито си наясно за какво САЩ са позволили на Ирак да се разхожда в Кувейт , нито знаеш защо и как след това отново САЩ са станали "освободители".
    Относно ЮНЕСКО изобщо няма какво да се маят от липсата на пари. Катар вече са готови да подкрепят коптора Палестина.

  33. 33 Профил на Wasabi
    Wasabi
    Рейтинг: 446 Неутрално

    Чудесно, браво на САЩ. Косово може ей така да го признаем (там въобще не стана дума за преговори) и да създадем перфектната престъпна дръжава в Европа, а Палестина не може. После що имало тероризъм...

  34. 34 Профил на Тъмносин вирусоносител
    Тъмносин вирусоносител
    Рейтинг: 768 Весело

    До коментар [#24] от "lone_wolf":

    Не съм...

    Моята маймуна има прасковка...

    Стига глупости, че от 2.11. прогнозите за времето от БАН ще ги даваме двамцата с тебе...

    Иво Инджев - вербуван на 8.07.83г. от ст.л-т Иван Димовски. Регистриран на 12.11.83г.
  35. 35 Профил на sasvirco
    sasvirco
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Е досега как са плащали щом от 1990 им е забранено?Противозаконно?

  36. 36 Профил на Jalal al-Din
    Jalal al-Din
    Рейтинг: 8 Весело

    Палестинците като много се натискат за ЮНЕСКО, първо да спрат да продават гащи пред "Дамаскус гейт" и да не се търкалят недрани агнешки глави в тяхната част на Йерусалим... да си спретнат "техните" територии и тогава да спечелят уважение.

    Иначе не са лоши хора, но държавност, ред и чистота не им е първи преоритет.

  37. 37 Профил на vasiliyk
    vasiliyk
    Рейтинг: 555 Неутрално

    хахахахахахахахахахахаааа
    Духнаха им под опашката и се ядосаха. Пак че ЮНЕСКО нямат държава, защото до сега собственото им мнение щеше да им струва държавата. Да почива ва мир световният диктатор разносител на демокрация. Началото на края.

  38. 38 Профил на Master of puppets
    Master of puppets
    Рейтинг: 605 Весело

    До коментар [#33] от "Wasabi":

    Ами то признаването на Косово и непризнаването на Палестина са с един и същ резултат. Както и войната в Афганистан. Важното е да има бело и да се пуца.

    Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams...
  39. 39 Профил на Master of puppets
    Master of puppets
    Рейтинг: 605 Весело

    До коментар [#35] от "sasvirco":

    Не бе, просто са забравили, а сега са се сетили. Противозаконно може да е, ако го направи някой, различен от САЩ.

    Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams...
  40. 40 Профил на nicoleta
    nicoleta
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Ами то ООН не я приема Палестина за член ,та ЮНЕСКО откъде накъде ще я приемат.НО НАЛИ др.БОКОВА е председател ясно е откъде идва нареждането.

  41. 41 Профил на A.K
    A.K
    Рейтинг: 731 Неутрално

    До коментар [#11] от "Цайко":

    Подкрепям те Палестинската територия не може да си плаща вноската и ведната Кувейт заяви че те ще им я плащат , а страните от залива ще покрият загубите на ЮНЕСКО от неплащането на САЩ.

  42. 42 Профил на Клюводървец
    Клюводървец
    Рейтинг: 691 Весело

    Къде пипне ръка на български комунист всичко съхне.

    Ръй! Ръй!
  43. 43 Профил на Vili
    Vili
    Рейтинг: 971 Неутрално

    Новата империя на злото каза: " аз - или - Палестина". ЮНЕСКО изберал - Палестина.

    http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0
  44. 44 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Палестина ли? Всички при Ясер Арафат!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  45. 45 Профил на kaka_poca
    kaka_poca
    Рейтинг: 551 Любопитно

    ПАЛЕСТИНА беше приета за пълноправен член на Юнеско с огромно мнозинства -- 117 гласуваха ЗА и само 14 ПРОТИВ.
    Позорно беше поведението на българската делегация -- тя гласува: ВЪЗДЪРЖАЛ СЕ.
    Сред гласувалите: ЗА, бяха Русия, Франция, Испания, Норвегия, Финландия, Люксембург и всички онези, за които свободата, демокрацията и правото на всеки народ на независимост, самоопределение и културно развитие е висш принцип.
    Против бяха най-реакционните и мракобесни държави като САЩ, Израел и техните сателити.

  46. 46 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 551 Любопитно

    Трябва да прибавим и някои подробности: Турция предлага Палестина за член,от общо 185 гласа 173 гласували,107-''да'',14''не'',52- въздържали се...

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  47. 47 Профил на pc_none
    pc_none
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Ха-ха! Що ли не ме учудва про еврейската позиция на САЩ!
    А иначе - много обичат всички народи...

  48. 48 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 551 Весело

    До коментар [#45] от "kaka_poca":

    Пардон,Како не видях коментара ти!
    Какво да прави Обама като догодина идат избори?Прав или не трябва да подкрепи ''местния шериф''!

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  49. 49 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1366 Гневно

    Абе казионна международна организация, оглавявана от потомствена комунистка от престъпен род, как досега изобщо някой се занимава сериозно с тия недоразумения. То и ООН-нето май вече става излишно, само един театър за милиони, разиграван от бездарни актьори за сметка за зрителите. Айде който иска такива организации, да си поеме разходите от джоба...

    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  50. 50 Профил на Alexbg
    Alexbg
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Браво на САЩ!Чрез ЮНЕСКО..Международното левичарство ,ръководено от Социнтерна/бившия Коминтерн!/,прави "политика на гърба на "ужким" културната организация към ООН!Там в тая организация има агентура ,насочена срещу интересите на Израел и на западните демокрации.Прави се една фалшива пропагандно-агитационна дейност..срещу демократичния запад.Да Палестина има права ..но също така права има и Израел,защото хилядолетия на тия земи преди да дойдат арабите това е била еврейска земя и там до идването на римляните е бил древен Израел.От 1949 година Израел е легитимна държава призната от всички..а "палестинския" въпрос се раздухва изкуствено...още повече..когато има изгледи да бъде решен..стават атентати срещу Израел ,който веднага "хорово" бива обвиняван като агресор..САЩ СА ПОСТЪПИЛИ ДОБРЕ!НЕКА ТИЯ ПАРИ ,ДА ГИ ПЛАЩА РУСИЯ ,КИТАЙ И ДРУГИ АНТИ-ИЗРАЕЛСКИ НАСТРОЕНИ ДЪРЖАВИ.ЯВНО В ЮНЕСКО СЕ ОПТВАТ ДА ВЪРТЯТ "ПОЛИТИКА" СРЕЩУ САЩ ,...САМО ЧЕ ВЪВ ВАШИНГТОН НЯМА НАИВНИЦИ!

  51. 51 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 823 Неутрално

    ми нормално....след като плащат 22% от бюджета, а други като палестинците само лапат, се очаква се хората да искат да си защитят инвестицията. Кат се дръпнат и германците и японците, ще ги жидим
    да опитат палестинците другата седмица в съвета за сигурност, да видят какво ще им се случи.

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  52. 52 Профил на rizar1333
    rizar1333
    Рейтинг: 442 Неутрално

    За войната в Кувейт без да знаеш не пиши.Нито си наясно за какво САЩ са позволили на Ирак да се разхожда в Кувейт , нито знаеш защо и как след това отново САЩ са станали "освободители".
    Относно ЮНЕСКО изобщо няма какво да се маят от липсата на пари. Катар вече са готови да подкрепят коптора Палестина.

    ТОТАЛНО ПОДКРЕПЯМ ТОЗИ ТЕКСТ !

  53. 53 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 823 Весело

    [quote#45:"kaka_poca"]Против бяха най-реакционните и мракобесни държави като САЩ, Израел [/quote]

    мдааааа, верно, германия яко мраснобесна държава....ако не беше толкова тъмно в мрака, щеше да видиш, че покриват едно 25% от парите в ЕУ и то с производство на бомби....и едни реакциности тия немци, нема турци, нема араби.....абе расисти ти казвам, ужас

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  54. 54 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Весело

    [quote#45:"kaka_poca"]Против бяха най-реакционните и мракобесни държави като САЩ, Израел и техните сателити.[/quote]....да .и ЯПОНИЯ...ГЕРМАНИЯ..също са отказали,на прогресивните хуманисти от ,,хамас,, и ,,ислямски джихад,,...а Франция пак първа им отказа подкрепа за членство в оон...ужас

  55. 55 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 823 Неутрално

    [quote#54:"nearab"]и ЯПОНИЯ[/quote]
    в интерес на истината японците са се въздържали

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  56. 56 Профил на arie
    arie
    Рейтинг: 496 Неутрално

    [quote#55:"beatles"]в интерес на истината японците са се въздържали[/q .NE glasuvali sa,, PROTIV,,

  57. 57 Профил на ikapitan
    ikapitan
    Рейтинг: 497 Неутрално

    типично в стила на бокова, избраха я благодарение на подкрепата на израел и при първия случай им заби нож в гърба.
    тя ще се оправи, за нея не се притеснявам, сигурно и сериозна комисионна е прибрала

    ама Бойко, иди сега обяснявай на хамериканците защо така самоотвержено подкрепи бокова за юнеско и че не си знаел че е агент на кгб

  58. 58 Профил на true
    true
    Рейтинг: 605 Неутрално
  59. 59 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Неутрално

    да така е Япония се е въздаржала!!

  60. 60 Профил на arie
    arie
    Рейтинг: 496 Неутрално

    [quote#55:"beatles"]в интерес на истината японците са се въздържали[/quote]
    не споря...гледах новините по бтв....може да бъркам

  61. 61
    trakiec
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  63. 63 Профил на trakiec
    trakiec
    Рейтинг: 497 Неутрално

    И вижте кои страни са гласували за

    Австрия, Финландия, Франция, Ирландия, Белгия, Люксембург, Норвегия, Словения, Испания,

    И те ли са комунисти?
    А не сте ли вие самите комунисти, след като нетърпите мнение противно на вашето.
    май само сте обърнали дупатета в друга посока и въртите ли въртите

    Fiat voluntas Dei.
  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  65. 65 Профил на kkk_20
    kkk_20
    Рейтинг: 1365 Неутрално

    Разбира се, че ще им спрат финансирането. Поредните бюрократи които се чудят как да харчат пари и да извличат лични дивиденти от една изпразнена от съдържание организация.

  66. 66 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 2137 Весело

    [quote#64:"arie"]аи по спокоино,че ми киселееш нещо [/quote]
    Кат ти киселее, лапай захарното петле с отрязаната глАва!

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  67. 67 Профил на charlyb
    charlyb
    Рейтинг: 875 Неутрално

    Правилно са им спрели парите!

    Протестите ще стимулират управляващите да започнат реформи – протестират нереформираните, онези които смучат от държавата!
  68. 68 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 855 Неутрално

    [quote#8:"conas_62"]Китай ще поеме разликата... [/quote]
    Ти ли ще ги убедиш?

  69. 69 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 3416 Неутрално

    ЮНЕСКО трябва да се занимава само с културни проекти и да не се занимава с политика, ама шило в торба седи ли?!

  70. 70 Профил на arie
    arie
    Рейтинг: 496 Весело

    До коментар [#66] от "Omnis Omnibus":

    твоя опит е непреложим тук .ориенталски похвати не ползваме в БГ.

  71. 71 Профил на Искандер
    Искандер
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    ЮНЕСКО са приели несъществуващата държава Палестина за пълноправен член? Че какъв е културният принос на Палестина? Какви артефакти, музеи и културни забележителности има там?

    ISLAMOPHOBIC AND PROUD OF IT
  72. 72 Профил на Aleph
    Aleph
    Рейтинг: 388 Неутрално

    САЩ е в правото си да откаже да дарява на финансовите паразити от ЮНЕСКО парите на американските данъкоплатци. ЮНЕСКО е организация към ООН в сферата на културата и образованието и не мисля, че ЮНЕСКО има право да признае Палестина преди ООН. ООН обаче няма да признае Палестина , което ще доведе до още по-голяма маргинализация, както на ЮНЕСКО, така и на ООН

  73. 73 Профил на amfortas
    amfortas
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Всеки народ си има право на държава.

  74. 74 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#72] от "Aleph":

    Бре много знаеш за ЮНЕСКО И ООНето бе госпожо! Като ти гледам снимката - да не си възкръсналата Голда Мейр? Народите не се интересуват от това какво мислят за тях евреите и техните подопечни САЩ! Всеки народ има право да се мисли за свестен и достоен и да има право на суверенитет!

  75. 75 Профил на true
    true
    Рейтинг: 605 Неутрално

    [quote#72:"Aleph"]ООН обаче няма да признае Палестина , което ще доведе до още по-голяма маргинализация, както на ЮНЕСКО, така и на ООН [/quote]
    Това ще доведе по скоро до Изолация на САЩ и Израел.
    Вече никакви кампании за подобряване на имиджа на Израел няма да помогнат.

  76. 76 Профил на true
    true
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Все пак се намери някой, който се противопостави на Израел и неговия бодигард САЩ и показа , че няма да се остави да бъде Изнудван заради Пари.
    Слава Богу , че Хуманитарните Ценности надделяха пред Толерирането на Неправда срещу Пари.

    За да се противопостави на този опит за натиск и шантаж, ЮНЕСКО трябва да стартира Дарителска Акция за да събере Необходимите Средства за Програмите си за Обучение и Възпитание .

  77. 77 Профил на incense
    incense
    Рейтинг: 388 Неутрално

    По отношение на Бокова се изказвате тотално неподготвени - тя не само, че не е инициирала решението, но категорично се е изказала против него:

    UNESCO Director-General Irina Bokova has been at the forefront of remaking the agency's image, and she expressed concern about the vote's effect.

    "It is my responsibility to say that I am concerned by the potential challenges that may arise to the universality and financial stability of the organization," Bokova said. "I am worried we may confront a situation that could erode UNESCO as a universal platform for dialogue. I am worried for the stability of its budget."

  78. 78 Профил на ikapitan
    ikapitan
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#77] от "incense":

    аз от това изказване виждам само че се притеснява за бюджета си

  79. 79 Профил на Alef(B)
    Alef(B)
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Тази организация според създателите и, трябваше да изпълнява ролята си само за насърчаването и сътрудничеството между нациите в областа на образованието,науката и културата без политика и без интереси.
    През 1970-те и 80-те, ЮНЕСКО изпада в затруднение заради обвинение на комунистическите и т.нар. необвързани страни срещу Новия световен информационен ред, според който информацията трябва да е обща и всеки да има равен достъп до нея. САЩ, Великобритания и Сингапур оттеглят своето членство през 1984, 1985, 1986, обвинявайки ЮНЕСКО в бюджетно разточителство и прахостничество, както и в опит да се разруши свободата на пресата. Според тях ЮНЕСКО се е превърнала в платформа за пропаганда на комунизма и заедно с бившия Съветски блок и страните от Третия свят са се обединили срещу Запада.
    Днес, както е тръгнало мястото на САЩ,Израел а в бъдещето и други западни държави ще бъде заменено с прогресивните новосъздали след арабската пролет мюсюлмански страни.

  80. 80 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 606 Неутрално

    До коментар [#6] от "USSR":

    Русия да ги даде тия 60 млн! Какво ревеш?!?

    Жизнь или Life - избор има.
  81. 81 Профил на incense
    incense
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#78] от "ikapitan":

    Добре, тогава ще ви приложа по-голям отрязък от текста

    In addition to the reduction in funding, the vote will also set back UNESCO's efforts in recent years to shed its image as an anti-Israeli agency. When the U.S. pulled out of UNESCO in the 1980s, it was to protest the passage of a resolution equating Zionism with racism.

    UNESCO Director-General Irina Bokova has been at the forefront of remaking the agency's image, and she expressed concern about the vote's effect.

    "It is my responsibility to say that I am concerned by the potential challenges that may arise to the universality and financial stability of the organization," Bokova said. "I am worried we may confront a situation that could erode UNESCO as a universal platform for dialogue. I am worried for the stability of its budget."

    Виждам, че знаете английски, но за по-голяма яснота ще резюмирам:

    В последните години ЮНЕСКО се опитва да се отърве от имиджа на организация, настроена срещу Израел, който датира още от осемдесетте. Начело на усилията за тази промяна на имиджа е председателят Ирина Бокова. Тя заяви, че е загрижена както за бюджета и финансовата стабилност, така и за статута на ЮНЕСКО като платформа за диалог...

    ... т.е. загрижена е за добруването на еврейските си господари.

    Мисля, ясно е, че уравнението изглежда така:

    Израел + САЩ + още 12 васални държави + лакея Бокова
    с/у
    целия останал свят, демократичен и недемократичен, източен и западен, богат и беден...

  82. 82 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 606 Неутрално

    До коментар [#12] от "Vili":

    Защо Китай?! Или пък Германия? Защо не Русия? Или тия и за чеп за зеле вече не стават. А толкова милиардери имат!

    Жизнь или Life - избор има.
  83. 83 Профил на incense
    incense
    Рейтинг: 388 Неутрално

    А това, че вие и подобните вам бързат да отнесат едно насочено срещу Израел действие именно към израелската слугиня, показва само колко сте дезориентирани и колко първосигнално реагирате.

    Коментар #31 много вярно посочва, че именно лобирането на евреите стана причина Бокова, а не Фарук Хосни да стане председател на ЮНЕСКО.

    Но във вашите съзнания съществува едно синонимно гнездо: БСП - комунизъм - СССР - Путин - Северна Корея - Иран - Либия - Палестина - терористи - либерали - Сорос; споменаването на едно от тези съществители веднага активира останалите и започва едно производство на твърдения, които твърде често нямат нищо общо с действителността.

    Жалко, но такова е нивото ви.

  84. 84 Профил на ikapitan
    ikapitan
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#81] от "incense":

    продължавам да не виждам къде Бокова "категорично се е изказала против него" (решението за палестина)

    ето от една друга статия: "Американската администрация подкрепя ЮНЕСКО, но (американците) са блокирани от закони, приети преди 20 години", заяви Бокова и допълни, че е "неутрална" по въпроса за предоставянето на статут на пълноправен член на Палестина.

  85. 85 Профил на ikapitan
    ikapitan
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#73] от "amfortas":

    ами французите да гласуват за приемането на баските и корсиканците в юНЕСКО тогава

  86. 86 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1366 Разстроено

    Америкашките имаха дълг към ООН-то, щото не им играха по свирката преди авантюрата им в Ирак, затова Храсталаков спря да плаща членския внос към ООН.

    Тези номера най-демосратичната ги прави често, свикнали сме!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  87. 87 Профил на onufrij
    onufrij
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Дърлили се Хитлер, Сталин, Мао, Рузвелт и други, кой да управлява света.
    - Трябва да съм аз - казал Хитлер - аз държа расата.
    - Трябва да съм аз - казал Сталин - аз държа класата.
    - Трябва да съм аз - казал Мао - аз държа масата.
    - Правете, квото щете - казал Рузвелт - аз пък държа касата.

  88. 88 Профил на КДС
    КДС
    Рейтинг: 652 Неутрално

    [quote#34:"conas_62"]Стига глупости, че от 2.11. прогнозите за времето от БАН ще ги даваме двамцата с тебе... [/quote]

    Ти на еБАН ли разчиташ за прогнозите?

    Проклета да е Русия!
  89. 89 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    [quote#87:"onufrij"]- Правете, квото щете - казал Рузвелт - аз пък държа касата. [/quote]

    ... те държат печатарските машини и печатат мангизи, дето не струват дори хартията , на която са напечатани ...

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK