"Окупаторите" на Уолстрийт се върнаха в парка "Зукоти", но без палатки

"Окупаторите" на Уолстрийт се върнаха в парка "Зукоти", но без палатки

© Reuters



Стотици протестиращи от движението "Окупирай Уолстрийт" са се върнали в парка "Зукоти", откъдето бяха изгонени пред нощта във вторник, но не им е било разрешено да опъват палатки и шатри там. Междувременно съд в Ню Йорк излезе с решение, че действията на полицията по разпръскването на насъбралата се от септември тълпа са били законни и оправдани. По време на акцията бяха арестувани около 200 души, които са отказвали да се махнат и са оказвали съпротива.


Според кмета на Ню Йорк Майкъл Блумбърг опразването на парка се налагало по съображения за здравето и сигурността в района, който е трябвало да бъде почистен.


Съдия Майкъл Сталман от нюйоркския върховен съд заяви, че местните власти са били в правото си да наложат забрана за спане в парка "Зукоти" и допълни, че новите правила продължават за защитават правото на протестиращите за свобода на изразяване според първата поправка от американската конституция. Решението на съдията, издадено след подаден иск от адвокатите на протестиращите, забранява внасянето на "палатки, структури, генератори и други инсталации".





"Правата на тези, които не протестират, са също толкова важни, колкото и тези на демонстрантите" - Майкъл Блумбърг, кмет на Ню Йорк

След като решението на съда стана ясно, Блумбърг заяви, че правата на тези, които не протестират, са също толкова важни, колкото и тези на демонстрантите. "Решението на съда потвърждава нашата позиция, че първата поправка не включва правото да се застрашава обществото или да се нарушават правата на другите, като се окупира публично пространство с палатки и шатри", се казва в изявлението на кмета.


Според кореспондента на Би Би Си в Ню Йорк протестиращите са започнали да обсъждат нови планове, а настроението в парка "Зукоти" останало позитивно, като някои свирели на китари и барабани.


Полицията заяви, че няма официално въведен комендантски час, но на демонстрантите няма да бъде позволено да спят в парка, а хора с големи раници няма да бъдат допускани вътре.


Говорителят на Белия дом Джей Карни заяви, че администрацията на президента Барак Обама смята, че местните власти трябва сами да взимат решения как да се справят с протестиращите, съобщи "Асошиейтед прес". Редица други демонстрации на "Окупирай Уолстрийт" в други американски градове също бяха премахнати пред последните дни.


Десетки протестиращи бяха арестувани в Оукланд, Калифорния в понеделник сутринта, а лагери на протестиращи бяха премахнати в Портланд, Орегон; Бърлингтън, Върмонт; Денвър, Колорадо; Солт Лейк Сити, Юта; Сейнт Луис, Мисури.


Фотогалерия: Полицията в Ню Йорк прочисти "Окупирай Wall Street" >

Коментари (42)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Politemoose
    Politemoose
    Рейтинг: 446 Неутрално

    Мдааа, революцията идва!

  2. 2 Профил на Лилия Костова
    Лилия Костова
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Хм... Играта загрубява...
    Интересно къде ще застане президентът... и защо.

    Бойко Борисов е тъп като г.з. Освен това е малоумен магистраладжия и има титла Негово Тиквочество.
  3. 3 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Тази цялата работа е част от шоуто. Изгониха ги нарочно, за да ги провокират и така движението да набере още сили. Сега ще се натръшкат в парка със спални чували......

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  4. 4 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    Едно от лицата на извратения капитализъм и зао трябва да се борим за ясни правила в икономиката.
    http://www.youtube.com/watch?v=Agr89PUwdsM&feature=related

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  5. 5 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    До коментар [#2] от "Лилия Костова":

    Президент Обама ги подкрепи.
    Даде сигнал че симпатизира на младите хора и че е против консервативни предразсъдъци.

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  6. 6 Профил на БамБам
    БамБам
    Рейтинг: 488 Неутрално
  7. 7 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    До коментар [#3] от "ARRI":

    Вчера разбрах, че се подиграваш на хората от уолстрийт -движението, но не си спомням мотивите ти.
    Опитай се да разбереш хора, които живеят в супер-развита държава като САЩ. Те са научени, възпитани и ваксинирани с идеята за капитализъм, като единствен обществен ред, който е в състояние да "оцени" усилията на хората, които създават реални стойности и реални постижения.
    И изведнъж идва кризата от септември 2008 и научаваш, че тези капитäлисти не създават стойности повече, а печатат цифри на хартия, които ти си длъжен с твоя неистов труд да покриеш след време. Така обезценяват труда ти и живота ти. Но не само твоят, а на цели поколения след тебе.
    Тази система трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да се прекрати и затова хората няма да престанат да протестират.

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  8. 8 Профил на София
    София
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Тия за какво точно се борят, че нещо не разбрах? Световен комунизъм или що?

  9. 9 Профил на messiah
    messiah
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Тези палячовци,защо не протестират пред Белия дом.
    Нали Барак Обама сваляше звезди от небето и обещаваше неизпълними неща,само и само да спечели изборите.
    Никой нищо не казва за това.
    Този неадресиран протест има други,различни от официалните си цели.
    Да протестираш "срещу Уолстрийт" е точно като да протестираш срещу атмосферните условия.
    Досега не сме чули нищо конкретно по повод конкретен човек или лица,и конкретни техни действия.
    Лумпените биват използвани от хора с пари,които имат достатъчното пари да плащат на адвокати,за съоръжения,палатки и прочее глезотии.
    Навремето така "протестираше" другарката РАЙМОНДА ДИЕН.
    Въпросната другарка твърдеше,че го правела безплатно.
    Докато един ден лъсна истината,че й било плащано С РУБЛИ ОТ МОСКВА.
    Така,че и за тези ще чуем,кой им финансира пиеската.

  10. 10 Профил на baizuo
    baizuo
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    Идеята за протест е хубава, но както обикновено бе опорочена.
    Разбирам да протестира средната класа - образовани хора с работа, които са възмутени от факта, че банките и големите финансови институции все повече започват да налагат свотите правила чрез правителството-марионетка. И за това, че трябва да има по-ясни правила, ограничения ако трябва и по-голям контрол ако е нужно. А не срещу капитализма изобщо.
    Некой другари от групата на социалките решиха, че това е протест срещу капитализма, че е време да развеят червените знамена и да спретна една революцийка. А после - не е ясно, нямат толкова мозък. Отделно се присъединиха немалко скитници, хипстъри, всякаква лява безработна и мързелива паплач, активисти със знайни и незнайни клаузи и прочие. На снимката се вижда екземпляр развял знаме лгбт знаме - той срещиу какво протестира? Или като си лепнеш една изхабена емблема на знамето ставаш борец?
    Изобщо стана пълна каша и анархия. Затова много правилно, че полицията ги разгони. Затова и движението не стана масово - повечето хора не го подкрепят и се дистанцират.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  11. 11 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    До коментар [#10] от "dgd":

    Хм, средната класа?
    Май не си запознат , че повечето участници са студенти, които са минали курс за борсова търговия. Оттам тръгва възмущението като научават как банките търгуват на фучърсния пазар с деривати. Започва обмен по интернет и така правят движението.

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  12. 12 Профил на baizuo
    baizuo
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#11] от "H2O":

    В наЧалото бяха основно студенти, млади хора. Сега не.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  13. 13 Профил на omega
    omega
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#7] от "H2O":
    До коментар [#11] от "H2O":
    + +

    Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.
  14. 14 Профил на София
    София
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Добре де, явно тук повечето подкрепяте този протест. Питам, каква алтернатива предлагат протестиращите? Или просто ей така, да се поваляме по градинките. И аз като тийнейджър седях по поляните, ама нямах нужда от кауза, за да го правя.

    Аз от всичко прочетено разбрах само, че са против гадните капиталисти и големи компании, но това не им пречи да използват продуктите на същите тези компании.

  15. 15 Профил на SeoKungFu
    SeoKungFu
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Системите, световете и реалностите се променят, когато ( започнеш да ) променяш себе си...

    Освен това, ама наистина каква алтернатива предлагат(е) ?

    Occupy a job. A job you love !

    ╠╩╦═╬♥∩♥{(::○::SeoKungFu::○:::)}♥∩♥╬═╦╩∞
  16. 16 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1595 Любопитно

    Наистина ли е толкова важно да бъда информирана за всяко действие на търкалящите се по американските паркове хипита, та има по няколко новини всеки ден и все в "най-важното"?

    Имаше днес сутринта протест в София срещу шистовия газ. Това не е ли някак си по-важно от това къде са спали и какво са яли американските хипита?

    Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
  17. 17 Профил на Orchid
    Orchid
    Рейтинг: 884 Весело

    Така трябва-няма да спят по градинките и да цапат, я. Да отиват на хотел, за да подпомогнат малко икономиката! И на другия ден да протестират като толкова искат.

  18. 18 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#7] от "H2O":

    Мдаа, гледам, че и ти си преял с майкъл мур и пр. антикапиталисти . А не ти ли прави впечатление, че десетилетия се печатят хартийки и банкстерите щавят нациите ? И защо чак сега се присетиха, че корпорациите и банките са били лоши..... Не се ли усещате, че този протест е строго режисиран, а не е някакъв порив за промяна ? И не си мислете, че това което следва ще е по-добро от сегашното. За мен тези са нищо повече от едни мандраджии ...... Няма кво да висят по парковете, ми направо да атакуват банките и да пълнят раниците с хартийки ......

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  19. 19 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    До коментар [#14] от "София":

    Американското движение не иска алтернатива на капитализма.
    Искат да се освободят от пиявиците, които с нечестни методи заробват цели поколения напред. И това по чиста случайност се оказват банкерите, които обаче са пазени на завет и то от политиците.

    Например субпрайм рейт - когато Клинтон подписва този закон и позволява на банките да зарибяват долния слой с перспектива за свой собствен дом, е ясно на строители и банки, че ще правят печалба от честата смяна на собствеността, тъй като след определено време, хората няма да могат да плащат прогресивно нарастващите лихви.
    Така да се каже правят легален капан на собственото си население.

    После, създаване на деривати и тяхната търговия. Участниците на дериватния пазар са няколко банки в целия свят. Две или три банки не са американски, всички други обаче-са. А дериватната ценна книга има интересна база, която няма покритие в реални стойности. Още по-интересно е, че тези няколко банки, които държат пазара на деривати не са длъжни да имат сумите в наличност за покупка или продажба. Тоест още един легализиран балон. И кагато този балон се спука - обикновените хора като тебе и мене губят работните си места. А банкерите, които са ни пратили на улицата, ни се подиграват и ни викат, че сме лузъри. И като добавим, че ФЕД може да си печати долари без елементарен контрол от правителство , партии или който и да било, картината става доста изкривена и страшна. Никой не иска детето му да има по-малко шансове от самия него. Но точно това го очаква, ако не се прекратят тези нечестни практики на банките.

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  20. 20 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    До коментар [#18] от "ARRI":

    Признавам Ервин Вагенхофер, но не и Майкъл Мур. Дериватен пазар се е създал след дерегулацията, бебе на Клинтон и негови съветници и близки лични приятели банкери - значи преди 20 години.
    Точно затова преди 2008 има спукване на балони с надути стойности например на жилища, но не и на пари, които не са съествували никога реално.

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  21. 21 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#20] от "H2O":

    АЗ пък съм ЗА капитализъм, но в ЧИСТИЯ му вид. Онзи, които наистина движи прогреса....онзи капитализъм, който ''роди'' Хенри Форд . А НЕ онзи, който позволи на бил гейтс, да захапе ябълката на Стив Джобс(открадна му идеята, и я представи за своя)..... Ето този капитализъм не приемам....Не съм с/у банките, но пък и не съм съгласен да раздават кредити на убийствена лихва, и вместо да ти помогнат да отскочиш в бизнеса, те те закопават ..... Разбираш ли ме ?

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  22. 22 Профил на Лилия Костова
    Лилия Костова
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Ами на мен позицията по разчистването на парка ми прилича на неутралитет. И разбирам защо не се бърка - в САЩ има разделение на властите, а не бате ти Бойко да се обажда на Данчето да й каже какво да прави. И все пак... републиканците все повече заприличват на комунистите по начина, по който се справя с протестите.

    Бойко Борисов е тъп като г.з. Освен това е малоумен магистраладжия и има титла Негово Тиквочество.
  23. 23 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    До коментар [#21] от "ARRI":

    Тези дето са в Зукоти парк искат това, което искаш и ти.
    Само че по една или друга причина ти не одобряваш протеста им.

    А аз съм за среден път. Не съм за социализъм , но не съм и за капитализъм само. Трябва да се намери път, който да обедянява предимствата на двете системи, да се създаде обществен ред, който да подпомага слабите ни и болните ни съвременици. Но хората, които създават реални ценности, да могат да получават заслужено възнаграждение. Това е възможно, така е растяла следвоенна Германия.

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  24. 24 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#23:"H2O"]Трябва да се намери път, който да обедянява предимствата на двете системи, да се създаде обществен ред, който да подпомага слабите ни и болните ни съвременици. [/quote]

    Ние все още не сме узряли като човеци и като общества за този среден път. Просто до като стигне съзнанието ни до този етап на мислене, ще минат години. За сега среден път няма, понеже винаги ще се намерят шмекери, които ще се впиват като кърлежи в гърбовете ни......И пак ще има болен здрав носи.....

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  25. 25 Профил на Лилия Костова
    Лилия Костова
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#24] от "ARRI":

    Nqkoi ne ste uzreli, da. No drugi sme uzreli. Zatova go iskame.

    Бойко Борисов е тъп като г.з. Освен това е малоумен магистраладжия и има титла Негово Тиквочество.
  26. 26 Профил на Bolyara
    Bolyara
    Рейтинг: 648 Неутрално

    На това му се вика : "Блаженни са верующите!"
    Нека се събират , нека си скандират . И без това на никого не пречат . Напротив , мозъчните тръстове планираха тази опция с цел да се отпуши протестната негативна енергия в населението . И естественно тя получи отзвук в чай-енергичната му част - младжта .
    По добре тьй , НАКУП И ПРЕДВИДИМИ , отколкото в ДОБРЕ ОРГАНИЗИРАНО ОТ ДОЛУ ГРАЖДАНСКО ОБщЕСТВО , дето с 3-4 масови мероприятия може да накара БАНГСТЕРИТЕ (да се разбира - банкови ганстери) да си забравят заглавията .
    Докато скокльовците пилеят масовата синергетика , световната синархия организира утвърждаването на новия Световен Ред в меката на глобализацията .

    А и да занимават с подобни "шегички" общественността , в момент при който Арабската лига днес е изключила Сирия , което е допълнителен сигнал за нова милитаристична интервенция ....
    сыс сигурност е удачен ход .

  27. 27 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#25] от "Лилия Костова":

    Ти от кои ще си ? От кърлежите, или от прогресивните ? Ако си от прогресивните, колко кърлежа ще си съгласна да ти се забият у гърба...... колко ромски семейства ще си съгласна да изхранваш, колко тариката източващи хазната под формата на ддс и др. схеми си готова да хрантутиш....колко дупЕтата ще издържаш.....??? Разберете, че все още не сме узряли за средния път ..... Пак някой иска да живее на нечий гръб и ви промива мозъците.....ама нали сте оспано стадо и не се усещате .....

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  28. 28 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#26] от "Bolyara":

    Много правилно и точно си се изразил, ама тук няма кой да те разбере .... И АЗ им обяснявам, че всичко е добре организирано с яката финансова подкрепа лично на жоро сороса, ама кой да ме чуе..... Нали и за тва ни подвъртяха финансовата криза все пак.....да изтрещим, да се надигнем и вкупом да наведем главиците и да ни посечът с новия световен ред .... Но на повечето им идва много сложно за да разберат врътката ..... Факт !

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  29. 29 Профил на Лилия Костова
    Лилия Костова
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Арито, спри да пръскаш слюнки, ако обичаш. Окупиращите Уолстрийт не са умрели от кеф държавата им да бъде източвана. А това се случва, откакто малкото бушменче дойде на власт с 400 гласа разлика и прати демокрацията в САЩ по дяволите.

    Милото ми Ари. ВСАЩ дори няма ДДС, мишленце...

    Бойко Борисов е тъп като г.з. Освен това е малоумен магистраладжия и има титла Негово Тиквочество.
  30. 30 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    "След като решението на съда стана ясно, Блумбърг заяви, че правата на тези, които не протестират, са също толкова важни, колкото и тези на демонстрантите".
    В това изречение е казано всичко!
    И затова в Америка наистина има демокрация!

  31. 31 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#29] от "Лилия Костова":

    Много сме далече от Америка ние. АЗ те питам, ти от кои ще си тук у нас ..... от прогресивните или от кърлежите ? И мишка ша викаш на гаджето ти ! Ясно?

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  32. 32 Профил на Лилия Костова
    Лилия Костова
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Много мърляво смесваш нещата. Това тук е новина за САЩ. Аз коментирам нея.
    Ако имаш какво да ми кажеш по темата - давай. Ако не - приятен ден.

    Бойко Борисов е тъп като г.з. Освен това е малоумен магистраладжия и има титла Негово Тиквочество.
  33. 33 Профил на Лилия Костова
    Лилия Костова
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#30] от "theanalyser":

    И чии точно права са нарушили демонстрантите? Освен че искат да попречат на дебело платените мениджъри да си развяват байряците?

    Тези мъгляви формулировки приличат на всичко друго, но не и на демокрация.

    Бойко Борисов е тъп като г.з. Освен това е малоумен магистраладжия и има титла Негово Тиквочество.
  34. 34 Профил на svoboda1
    svoboda1
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Образовайте се малко, някои хора тук, като АRRI въобще не знаят за какво говорят ! Ето нещато просто обяснени и подкрепени с факти ! http://www.imdb.com/title/tt2063834/

  35. 35 Профил на Лилия Костова
    Лилия Костова
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#34] от "svoboda1":

    Да стигнеш дотам се иска свободна воля и много мислене.
    Арито е далеч от тази стъпка, много далеч...
    И за съжаление не е сам...
    Много са Аритата по земята.
    Отчайващо много

    Бойко Борисов е тъп като г.з. Освен това е малоумен магистраладжия и има титла Негово Тиквочество.
  36. 36 Профил на tivoli
    tivoli
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#33] от "Лилия Костова":

    Правата на другите граждани: парка е общинска територия, която могат да ползват всички граждани при спазване на определени правила и тази територия не е запазаена за никого, не може да се заселва и т.н. И повечето паркове (за този конкретно не знам) имат работно време, т.е. парка не може да се ползва от никого между XX часа вечерта и YY часа сутринта.

  37. 37 Профил на Лилия Костова
    Лилия Костова
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Какво? Парк с работно време? Ти за къде говориш, прощавай?
    И освен това, забраната за заселване няма общо с нарушаване права на други граждани.
    Да, хората изразяват гражданско неподчинение. Това означава да нарушаваш забрани. Разбирам да окупираш улици и да пречиш на движение на автомобили - това наистина нарушава правата на другите. Но в парка - страх ги било от зарази? Искали да почистят?
    Те съвсем за глупаци ни взеха, "демократите" от нюйоркската администрация.

    Бойко Борисов е тъп като г.з. Освен това е малоумен магистраладжия и има титла Негово Тиквочество.
  38. 38 Профил на baizuo
    baizuo
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#25] от "Лилия Костова":

    Да, като тикви сте узрели . И почти толкова умни (нищо лично).

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  39. 39 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1469 Любопитно

    [quote#4:"H2O"]Едно от лицата на извратения капитализъм[/quote]
    Каква е разликата между "извратения капитализъм" и този, които не е "извратен"?

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  40. 40 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1469 Любопитно

    [quote#30:"theanalyser"]В това изречение е казано всичко!
    И затова в Америка наистина има демокрация! [/quote]
    Значи, ако съдът беше решил да изхвърли палаткаджиите от центъра на София през 1990г., това щеше да е признак, че "наистина има демокрация"?

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  41. 41 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1469 Весело

    [quote#21:"ARRI"]АЗ пък съм ЗА капитализъм, но в ЧИСТИЯ му вид. Онзи, които наистина движи прогреса....онзи капитализъм, който ''роди'' Хенри Форд .[/quote]
    Кой е той, бе, Ариецо? Онзи, който доведе Голямата Депресия, ли?

    "ЧИСТИЯ"?!! Ма сериозно ли, бе?

    http://youtu.be/TrWEfAxnRp0

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  42. 42 Профил на Лилия Костова
    Лилия Костова
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#38] от "dgd":

    По-добре зряла, отколкото зелена тиква (също не е лично

    Бойко Борисов е тъп като г.з. Освен това е малоумен магистраладжия и има титла Негово Тиквочество.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK