Още две тела са открити на борда на "Коста Конкордия"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Garegin
    Garegin
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Лошо !

    Няма
  2. 2 Профил на nicoleta
    nicoleta
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    много лощо!!!

  3. 3 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Как може да направят така ключалките на вратите, че при спиране на захранването да се заключат? Така при авария или катастрофа пътниците остават блокирани в каютите, както е станало в случая и не са могли да излязат.

  4. 4 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Водолази са намерили и черната кутия на кораба, което ще изясни голяма част от причините за трагедията.
    Бог да прости ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  5. 5 Профил на munsterspatz
    munsterspatz
    Рейтинг: 754 Разстроено

    Горките хорица! Божичко, дано да има още оцелели! Това е такова нещастие!

  6. 6 Профил на acexe
    acexe
    Рейтинг: 403 Неутрално

    До коментар [#3] от "teridan":

    Ще ти обясня. Защото се счита, че спрямо броя извършени успешни круизи и превозени пътници, шанса такъв лайнер да потъне е едно на стотици хиляди. Само че спирането на захранването е нещо, което се случва 1 на десет пъти. Сравнително в реда на нещата е. А когато спре тока, кражбите стават доволно лесни и масови, а се знае, че по круизите бедни хора не пътуват. Затова е взето решение да се опазва имуществото всеки десети път, в който спре тока, без да се отчита риска от потъване. Може и да е взето под натиск на застрахователите, защото билета автоматично те застрахова на борда.

    Друг е въпроса, че капитана трябва да има контролно табло, от което с една команда да отключи всички помещения, точно по тази причина.

    Абе каквото и да го коментираме това потъване е толкова нелепо и абсурдно, че направо не ми се вярва. А на капитана сега ще му се стъжни животеца, предвид факта, че е обвиняем по няколко престъпления - напускане на кораба преди извеждането на всички пътници, батисване на лайнер за половин милард евро, нарушения, които е допуснал по време на изпълнение на задълженията си, отговорност за смъртта на няколко души, имуществена отговорност...

  7. 7 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#6] от "acexe":

    Поне би трябвало да е предвиден някакъв ръчен начин за разблокиране на вратата отвътре.
    А капитана вероятно е допуснал някаква грешка защото корабът е бил на доста голямо разстояние от обичайния си маршрут. А това е маршрут, по който се движи всяка седмица, 52 пъти в годината.

  8. 8 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    "8 българи ... работещи на борда"

    Важно уточнение - можеше да са български пенсионери на круиз, а екипажът слуги да са германци.

  9. 9 Профил на abvgz
    abvgz
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Сега като се почнат едни издирвания на оцелели, интрвюта, мемоари, холивудски филми ... доста пари ще се завъртят покрай случката

  10. 10 Профил на piper4o
    piper4o
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#3] от "teridan":

    Прощавайте, къде пише че който и да е от въпросния кораб е загинал, защото му се е заключила вратата? Дотук прочетох 3 статии за инцидента, но такава информация не видях.
    Възможно е да има някаква защита за влизане в каютите, при прекъсната захранване, но едва ли не е помислено за аварийно излизане от същите. Ако беше така нямаше жертвите да са 5 от 4000 души на борда.

  11. 11 Профил на dum_dum
    dum_dum
    Рейтинг: 381 Неутрално

    На някой да прави впечатление годината в която потъва "Титаник"? И годината в която се разбива лайнера "Коста Конкордия"? 1912-2012!!!

  12. 12 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#10] от "piper4o":

    Двамата корейци, които са били извадени от кораба не са могли да излязат, защото след прекъсването на захранването вратата се е заключила и са останали вътре. Пише го навсякъде, където се публикува информация за катастрофата.

  13. 13 Профил на Tsvetomir Bogdanov
    Tsvetomir Bogdanov
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#12] от "teridan":

    И един италианец, който спасиха впоследствие водолазите, също потвърди, че вратите са се заключили, той обаче не каза дали е било заради спирането на тока, но най-вероятно - да

  14. 14 Профил на advoadvo
    advoadvo
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Капитанчето освен некъдърник е и страхливец....освен че е напуснал кораба преди да завърши евакуацията на пасажерите се оплита в лъжи за да се спаси...първо казва че е имало прекъсване за електро захранването (като по този начин обвинява машинната команда така кораба на практика е абсолютно неуправляем понеже е дизелелектроход) след това че скалите не са обозначени на картата, уж бил на мостика после се оказва че не е бил....относно вратите на каютите те трябва да имат акумулатор или батерия (по стандарт) която да позволи да се отключат даже и при прекъсване на захранването. НАй вероятно е вратата в следствие на удара да се е деформирала и затова да не е било възможно да се отвори. При такъв крен който е получен на единия борд спасителните лодки не могат да се спуснат по никакъв начин....И не на последно място италиянците като моряци за мен са доста некъдърни и безотговорни.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK