Останки на неизвестен човешки вид бяха открити в Китай

<em>Снимката се разпространява под лиценза Creative Commons.</em>

© Д-р Дарън Кюрно

Снимката се разпространява под лиценза Creative Commons.

Вкаменени останки на неизвестен досега човешки вид бяха открити в Южен Китай, съобщиха Би Би Си и The Independent. Костите, които са на поне 5 индивида, са на възраст между 11 500 и 14 500 години.

Учените ги наричат пещерните хора Ред Дийр (Red Deer Cave people), английски превод на името на местността, където са открити останките.

Екипът, воден от Дарън Кюрно от университета в Нов южен Уелс в Австралия, ще проведе много по-детайлен анализ на фосилите, преди да ги определи като нов човешки вид.

"Опитваме се да бъдем много внимателни за всякакви класификации на този етап", каза д-р Кюрно. "Основната причина е, че в науката за човешката еволюция – палеонтологията, нямаме общоприета биологическа дефиниция за нашия вид (Хомо сапиенс), колкото и да е учудващо това. На тази тема се водят много разгорещени академични спорове", каза още той.

По-голямата част от материалите са били в китайски колекции от доста време, но едва наскоро са подложени на сериозно изследване. Някои от останките идват от Малудонг (или пещерата Благороден елен - бел. Ред.), близо до град Менгзи в провинция Юнан. Скелет е бил открит и в Лонглин, в съседната провинция Гуанси.

Черепът и зъбите и от двете места много си приличат и се предполага, че са били от една и съща популация. Четите им са много изразителни и различни от тези при днешните хора, казват учените. Те са смесица от древни и модерни черти.

Имали са обли мозъчни кутии с издадени вежди. Черепните им кости са доста плътни, а лицата им са къси и плоски, завтъкнати под челата им. Пещерните хора са имали и широки носове. Долната им челюст е била издадена напред, но не са имали брадички като у сегашните хора. Сканиране с компютърна томография на мозъчните кухини показва, че мозъкът им е имал съвременни и архаични черти. Те са имали и много големи кътници.

Екипът на д-р Кюрно предлагат два варианта за произхода на популацията пещерни хора. Едната версия е, че са били част от много ранна миграция на примитивни Хомо сапиенс, които са живеели изолирано от другите групи, докато не са измрели.

Другата хипотеза е, че са били отделен вид, различен от Хомо сапиенс, който е еволюирал в Азия и за живеели заедно с нашия вид до сравнително скоро.

Учени, които не са част от проектът Ред Дийр, предлагат трети вариант – че намерените останки са на хибриди. "Възможно е да са немерни останките на потомците на модерни човеци с древните хора, тъй като и двата вида са съжителствали заедно", смята д-р Исабел де Хроот, от палеонтолог от Лондонския природонаучен музей. "Те може да са развили тези примитивни черти и независимо, заради генетично отклонение или изолация или като резултат от специфичните атмосферни условия."

Правят се опити да се намери ДНК по останките, което ще даде повече информация за възможното кръстосване. Досега генетични изследвания са били много полезни за разпознаване на хибриди на други два близки до човешките видове – неандарталците и мистериозната група хора от Сибир, известни като Денисовски човек.

Където и да се намират в човешкото родословно дърво, новооткритите пещерни хора са важна находка заради недостигът на добре датирани и описани образци от тази част на света. С тях историята на човешката миграция и развитие става още по сложна и интересна.

1. 1 Профил на m_art_in
    m_art_in

В анфас този череп прилича досущ на Дартвейдър...

2. 2 Профил на forza
    forza

Открили са първообраза на пещерния комунист!

Крайно време беше,да се развенчае съвременната теория за произхода на човека!

4. 4 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич

Red Deer Cavе - тоест - Homo communisticus. Характеризира се с изключително нисък интелект за сметка на крайно голяма лакомия

15.02.1989 - 07.02.2018
  5. 5 Профил на emopeev
    emopeev

До коментар [#2] от "forza":

Forza сега реално можем да преброим комунистите тук.....
    Моля следете минусите на Forza

6. 6 Профил на deaf
  7. 7 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro

Откриха първият македонец!

"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  8. 8 Профил на Kpuc
    Kpuc

Китайците отдавна се опитват да се изкарат специални - потомци на отделен човешки вид, нищо чудно да са "пипнали" малко останките, за да съответстват на официалната партийна историография ....

Never argue with idiots - they bring you down to their level and then beat you with experience.
  9. 9 Профил на Diva
    Diva

Тия пак закопаха божествения произход на 4овека.

Изчезващ вид под опеката на БКХ. Гледаш и не бараш :)
  10. 10 Профил на bgpainter
    bgpainter

До коментар [#8] от "Kpuc":

Никой не би имал против да докажат, че си имат своя собствена линия - приветствам ги още от сега.

Жената е покана за щастие
  11. 11 Профил на xxxxxl
    xxxxxl

Те може да са развили тези примитивни черти и независимо, заради генетично отклонение или изолация или като резултат от специфичните атмосферни условия................................................
    Ако тръгнем да копаме и ние,може да открием нещо подобно в драгалеските ливади.И там ми се струва са живяли подобни същества с примитивни черти и генетични отклонения....

Защо сме още член на ЕСССР?
  12. 12 Профил на filmir
    filmir

До коментар [#11] от "xxxxxl":

Те в Пер..к още ги има, лошото е, че ги допускат близо до хората

13. 13 Профил на ARRI
    ARRI

Тва са остатъчни атланти.....Тези, които са имали неблагоразумието да се омешат със съвременния хомо сапиенс.....

Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  14. 14 Профил на Haftor
    Haftor
  15. 15 Профил на ifihadagun
    ifihadagun

Разработка на военните!

17. 17 Профил на Десен
    Десен

Имало е 4-5 генетични вида от които е победил най-приспособимия, най-мутиращият и не на последно място - най-ебливия.
    Това че са го намерили в Китай е много показателно кой се е заселил на местата на едни прачовеци, клон на хомо еректуса върху който вече никой сапиенс не седи.

Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.

19. 19 Профил на tivoli
    tivoli

[quote#1:"m_art_in"]В анфас този череп прилича досущ на Дартвейдър... [/quote]
    Абсолютно! Тези явно са от предците на Darth Vader!

20. 20 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский

Интересно! Сигурно е бил костовист! Иначе нямаше да са изчезнали! Дано да намерят учЕните ДНК за да можем да сравним

22. 22 Профил на mitkobomb
    mitkobomb

Най -вероятно са останки на праисторически македонец!!!

23. 23 Профил на GRUBO
    GRUBO

Фосилите наистина са важни, но за съжаление, както се казва и в статията, това ще разедини още повече палеонтолозите, които и без това са известни с неистовата си ненавист един към друг (с малки изключения). Това са останки от само преди 11-12 хил. години, а си представете каква каша е до първите наши предшественици от преди 7-8 милиона години. От немалкото останки от хоминиди, които са живели през този период се откриват хиляди екземпляри, които са само издънки или просто бързо загинал подвид, а да не говорим за загадки от най-скорошно време, като например - как така са изчезнали неандерталците, при условие че са преживяли близо двеста хиляди години преди нас в изключително сурови условия... сещате се, нормално е да се карат хората

24. 24 Профил на sir_matt
    sir_matt

Изглежда ми доста интелигентен. Може би директният предшественик на Бойко и Батков?

"Me and Jimmy... we're men of grass, and boots, and beauty. "
  25. 25 Профил на TED (moderator är en faggot)
    TED (moderator är en faggot)
  26. 26 Профил на Нефертити
    Нефертити

Извънземни.

Предразсъдъците са за ограничените.
  27. 27 Профил на Лъвица
    Лъвица

да нещо като СТЪПКИТЕ НА СНЕЖНИЯ ЧОВЕК!-сензации сега това е стръв колко време ще отнеме за да се докаже...нищо.

28. 28 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа

Ниско чело, голяма челюст - това трябва да е пра-пра-гербераст.

#ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  29. 29 Профил на tst643
    tst643

До коментар [#2] от "forza":

Ха-ха ха познай от смях стомаха ме болеше...

30. 30 Профил на петър палчев
    петър палчев

откритието ще донесе само полза за науката.

31. 31 Профил на studentka
    studentka

До коментар [#23] от "GRUBO":

готино е да четеш коментари и по темата.

Аз си бях харесала една теория за 2 рода хора, едните около 80 см високи, а другите сравнително от моя калибът - тип 1,30-1,50 но първите измрели бързо заради наводнения и други природни бедствия.

32. 32 Профил на sofia_b
    sofia_b

[quote#7:"VеnRus 2008"]Откриха първият македонец! [/quote]

Нема как да е македонец. Щото тия останки са на възраст от 11500 до 14500 години. А македонци е имало преди 70 хиляди и кусур години. Нещо повече - тогава македонските овчари са пасли динозарви, които са носели табели на шиите със скопска регистрация.

33. 33 Профил на Постовете на някой друг
    Постовете на някой друг

Демократите да кажат полагат ли им се избирателни права или не, както при маймуните.

34. 34 Профил на anelin
    anelin
  35. 35 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman

Микроцефаията и сега е ендемична за някои райони на земята , така че докато не се направят още доста тестове няма да може да се каже нищо по-конкретно. Всъщност това си пише и в статията (за които не са я чели).

Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат! Гъз е тяхното знаме!
  36. 36 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира

...........Имали са обли мозъчни кутии с издадени вежди. Черепните им кости са доста плътни, а лицата им са къси и плоски, завтъкнати под челата им...........

Открили са първия комуноид?
    Толкова отдавна ли е тази болест боже?

в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  37. 37 Профил на Durruti
    Durruti

До коментар [#3] от "lz2":

Това само подкрепя съвременната теория за произгода на човека, драги

38. 38 Профил на dr_t
    dr_t

Има нещо извънземно в тези черепи, може би е кръстоска между човек и извънзенмо????

39. 39 Профил на deaf

До коментар [#23] от "GRUBO":

Преди 35 000–40 000 години най–много неандерталците са започнали в резултат на,как да кажа,светкавична,изкуствена "еволюция"/тъй като няма еволюция–природата се развива накъдето си поиска/да се ПРЕОБРАЗУВАТ в човеци. Затова и няма останки на неандерталци и "липсващо звено",колкото и да търсиш. Аз например,съм интелигентен,нямаш на представа колко много,но съм и силно окосмен,даже и по гърба. Добре,че днес има козметични средства...
    Дарвин греши във всичко.

40. 40 Профил на maciavelli
    maciavelli

според мене мозъка на нещо такова носи българския народ

41. 41 Профил на Читател
    Читател

"...са живеели заедно с нашия вид до сравнително скоро."

42. 42 Профил на dante_18
    dante_18

Справедливо е да се заключи, че преобладаващият източник за разногласия сред палеонтолозите- дали даден фосил принадлежи към този или онзи род/вид - е дълбоко и интригуващо безсмислен.
    Всъщност от еволюционна гледна точка даването на отделящи имена би било невъзможно, ако колекцията ни от фосили беше по-пълна. В известен смисъл дори имаме късмет, че фосилите са толкова редки. Ако разполагахме с постоянна, непрекъсната поредица фосили, даването на ясни отличаващи се названия щеше да стане невъзможно или поне твърде проблематично.
    Всяко родено някога същество би било класифицирано - стига да има зоолог, който да направи класификацията- като принадлежащо точно към същия вид като своите родители и своите деца.
    Господа вие спорите за думи, не за нещо реално. Както казва самия Дарвин: ''В поредицата от форми, видоизменили се незабележимо от някакво същество, подобно на човекоподобна маймуна, до човек, какъвто го знаем днес, би било невъзможно да определим точно момента, в който би трябвало да започнем да използваме термина ''човек''.
    Важното е, че звената вече не липсват. Междинните форми са в изобилие.

43. 43 Профил на Логика
    Логика

До коментар [#32] от "sofia_b":
    Ох, сълзи ми потекоха от смях Нямам думи Много ме развеселихте- благодаря!

ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  44. 44 Профил на Читател
    Читател

45. 45 Профил на lu
    lu

До коментар [#2] от "forza":

Това е много много умно!

46. 46 Профил на tatkoruso
    tatkoruso

В Китай е открит братчеда на човека.Естествено е македонец, нали Китай е техен, но сега и за него требе да се бият.

47. 47 Профил на Hawaii
    Hawaii

Къде го сега АГЕНТ ТЕЛЕРИГ.
    Да изрови край Созопол на Китаеца баба му.
    И да обяви,че била родом от Созопол,но се омъжила в Китай.

48. 48 Профил на Дамян
    Дамян

До коментар [#7] от "VеnRus 2008": Не! Те са от Луната или Марс...
    Имаше няколко коментара остроумни като вашия, но този ме накара да си пулверизирам монитора

49. 49 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1390 Гневно

Изглежда мутирали представители на тези на примитивни "Хомо" сапиенс все още са налице из тез земи:

ПП
    Тези, които са с по-слаби сърца, да не следват линка.

Ecrasez l’infâme
  50. 50 Профил на Дамян
    Дамян

А иначе.. интересна история. Само версията на мацката за хибридите нещо ми се вижда неубедителна. За да дадат поколоние "древните и новите" трябва да са близо на еволюционното дърво, което влиза в противоречие с големите антропологични разлики.
    Най-революционно ще е ако се докаже, че това е отделен вид еволюирал, самостоятолно по-рано и независимо от африканската група, която се смята за родоначалник на всичко що е хомо сапиенс по света. нещо подобно на неандерталците в западна Европа. Само че такова доказване без ДНК... съмнявам се дали е възможно.

51. 51 Профил на Дамян
    Дамян

До коментар [#17] от "Десен":

хах да! Смята се, че нашата Ева е първата, която е проимала 13 цикъла в годината и е на разположение през останалото време

52. 52 Профил на Вени Г.
    Вени Г.

Ето реконструкция по черепа:

А тук е статията, която е илюстрирана с реконструкцията:

Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  53. 53 Профил на Дамян
    Дамян

До коментар [#47] от "messia":

Няма да е достоверно. Доказано е, че нашите са били с твърде големи пи.ки

54. 54 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman

До коментар [#50] от "Дамян":

Задънени улици в еволюцията имат абсолютно всички видове , само нашата надменност не допуска това за нашият вид. Щото нали знаеш : ние сме венеца на сътворението и нашият бог е най-паравилният и единствен

55. 55 Профил на deaf
    deaf

До коментар [#42] от "dante_18":

Онази известна илюстрация как прегърбена маймуна постепенно се превръща в изправен човек е абсолютно невъзможна. Или ходиш на четири крака,"прегърбен",илиизправен. Средно положение няма.
    Откритието на пещерния комунист обаче, ще гъделичка чувството ми за хумор дни наред.

56. 56 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman

До коментар [#52] от "Вени Г.":

Въобще не прилича на китаец , явно наистина е македонец.

57. 57 Профил на sonchik
    sonchik

Николай Диловски
    Спомням си един стар виц за т.н. "Дарвинизъм":
    Питат радио Ереван дали Ева е изневерявала на Адам?
    След три дни радиото отговаря:
    -Да! Изневерила му е поне веднаж! Иначе как да си обясним факта, че НЯКОИ ОТ ХОРАТА СА ПРОИЗЛЕЗЛИ ОТ МАЙМУНИТЕ?

58. 58 Профил на deutscher._
    deutscher._

До коментар 35 от Карла Д...

ПРАВИЛНО Е МИКРОЦЕФАЛИА , ВМЕСТО "МИКРОЦЕФАИА" .

А т.н. "ендеми4на форма" е дефинициа за архаи4ни /много стари/ биовидове с изостанала или "спряла" еволüциа .

Установена е както при бозайници , така и при риби , а наи-4есто се регистрират като фосилни форми при варовици , мергели и др. седиментни скали.

59. 59 Профил на ooonufri
    ooonufri

Всички тия находки, не доказват нищо. Това са междинни, преходни форми между примати и човек.
    Но това си е ясно и без тях. Ясно е, че идваме от маймуните, само вярващите са особена категория, дето са от кал.
    Тия преходни форми, могат само да докажат как се е разселвал човека.

Но най-интересното, как е възникнал у маймунека разум, няма да узнаем никога, щото няма от кво. Можем да разберем кога, но не и как и защо.
    Има теории. Тая на Маркс-Енгелс е суперсмешна, за труда.
    Сега децата изучават ли нещо по въпроса?

60. 60 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman

До коментар [#58] от "deutscher._":

Иии , верно ли не съм натиснала клавиша достатъчно силно?

61. 61 Профил на dante_18
    dante_18

Дали ще сме образ и подобие на Бог или връх на еволюцията, все е суета. Все се поставяме над всички останали и единственото, което е над нас е невидимо, а и има специално отношение към човека.
    С тези си разбирания за света и вярвания в богове ще станем за смях пред извънземните.

62. 62 Профил на Hawaii
    Hawaii

[quote#53:"Дамян"]Няма да е достоверно. Доказано е, че нашите са били с твърде големи пи.ки [/quote]

Донякъде си прав.
    Но подценяваш АГЕНТА ТЕЛЕРИГ.
    За корифей от неговия калибър е фасулска работа да докаже,че и динозавърките са били теснячки.
    Стига да са живели в района на Созопол....

63. 63 Профил на Марин Мидилев
    Марин Мидилев
  64. 64 Профил на PlamenVarna
    PlamenVarna

"Черепните им кости са доста плътни, а лицата им са къси и плоски, завтъкнати под челата им."
    ---------------------------------------------------------------------------
    Кофти работа и твърде завтъкната беше ситуацията едно време.
    Комшиите от съседната пещерта сгащили некъв добитък и го тръшнали. Цари радостна олелия, веселба и чалга.
    Канят та майму...хората на горско парти с факли и печен бут.
    Отиваш, естествено с цел да забиеш някое ново маце (не с промискуитетни намерения), а с еднствената цел - да изградиш едно бъдещо щастливо семейство - една здрава клетка, така да се каже на нашето общество.
    И гледаш молявиса - всички мацки с едни такива "къси и плоски лица", а че на всичко отгоре и "завтъкати под челата им".
    Оо, духове на камици и дръве, дамусеневиди !
    Става ти чоглаво и си викаш:
    - "Ша зема да са мааана от тоя свят, начи", дигаш един камик и отиваш на езерото да са давиш.
    И като поглеждаш - у водата се отразява, въхмармайко - едно такова едно, късо, плоско лице, завтъкнато под челото, че и рунтаво, че и възкосместо.
    И едни две очи разплаканииии...ля ля ля ляяя.
    Догоре запълнени с една такава една мммъъка майму...човешка. Трагедияяяя. Трагедия.
    ---
    Много "завтъкната" работа ви казвам беше едно време. Нищо не знайте вийй, ни-щич-ко. Как са мъчихми, как са тормозихми в тез завтъкнати физиономии да одим по горите немили недраги. Ъхъ.

ДОНОСНИК, ИЗПЯ ЛИ СИ "КРАТКИЯ ДОКЛАД" НА МОДЕРАТОРА ? НАТЕГАЧ, НАТЕГНА ЛИ СЕ ПО СТАР КОМУНДЕРСКИ НАВИК ? ЦЕНЗОРЕ, И БАН-а НЕ МОЖЕ ДА ВИ ПРИКРИЕ ИЗЛАГАЦИИТЕ
  65. 65 Профил на dante_18
    dante_18

До коментар [#59] от "ooonufri":

===============

Радвам се, че споменахте този факт.
    Нямаме никаква нужда от фосили за да демонстрираме, че еволюцията е факт.
    Допълнителен бонус е, че можем да разчитаме на всички тези находки от фосили и всеки ден се откриват все нови и нови.

Чакам нЕкой верващ да коментира този въпрос:

Защо бог е създал хората с пръсти на краката и гени за направата на опашка?

Как ще обясните факта, че ние все още разполагаме с ''машинария'' за повдигане на несъществуваща(или слабо изразена) козина, която наричаме ''настръхване''?

От еволюционна гледна точка обяснението е много лесно:

Машината за повдигане на космите е рудимент, нефункционална останка от нещо вършело добра работа на предците ни.
    Нашите предци са били нормални бозайници покрити целите с косми, които настръхвали или се отпускали до тялото по воля на чувствителни телесни термостати. Станело ли прекалено студено, космите щръквали за да задържат слой от изолиращ въздух. Когато пък станело горещо , те се отпускали, за да дадат възможност на телесната топлина да излезе по-лесно...

66. 66 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman

[quote#61:"dante_18"]С тези си разбирания за света и вярвания в богове ще станем за смях пред извънземните[/quote]

Силно се надявам докато се срещнем да сме се излекували от религиозното малоумие или поне да сме се обособили в отделен вид , нещо като Хомо Атеус

67. 67 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!

Хе, хе, хе ... като го загледах ... и започнаха да ми идват едни инициали на ум: ББ, ЦЦ, ЦЦ, СД, ИФ ... и още много, много, прекалено много.

Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  68. 68 Профил на flagellumdei
    flagellumdei

[quote#3:"lz2"]Крайно време беше,да се развенчае съвременната теория за произхода на човека! [/quote]
    =======
    Всъщност така представено почти нищо не се развенчава. Аномалните кости на няколко милиона години вече развенчават. Но и те както и шумерските хроники не се четат, щото не се харесват на тъпаните, наричащи се учени.

България е древна и заслужава много повече!
  69. 69 Профил на КДС
    КДС

[quote#7:"VеnRus 2008"]Откриха първият македонец! [/quote]

Откриха (КОГО?) - първиЯ македонец.

Нали?

Проклета да е Русия!
  70. 70 Профил на deaf
    deaf

До коментар [#59] от "ooonufri":

Преди 35 000–40 000год. е станало нещо невъобразимо ужасно.
    В природата има крехко равновесие–всеки момент умират приблизително толкова същества,колкото и се раждат. Това равновесие се е нарушило. Тогава единствено неандерталците,за разлика от всички други животни,започнали да се самоизяждат. Появило се е човекоядството,съответно война вътре между тях. За да успееш в тази война е трябвало да общуваш със звуци,развила се е втора сигнална система,а от нея думите,речта,мисълта и разума.
    Тук просто е дълго за да го разкажа. Прочети:"За началото на човешката история" от Борис Поршнев.

71. 71 Профил на НАДЕЖДА  ИСКРОВА
    НАДЕЖДА ИСКРОВА
  72. 72 Профил на lim
    lim

Дневниче, Дневниче, и вие неграмотни, и отзивите- МАНИ, МАНИ!!!
    "Черепните им кости са доста плътни, а лицата им са къси и плоски, завтъкнати под челата им".
    И на вас познанията са доста "ЗАВТЪКНАТИ". Познайте къде???

73. 73 Профил на dante_18
    dante_18

До коментар [#66] от "Karla Daitō-ryū":

Хомо сапиенс инфиделис кяфирис и Хомо сапиенс талибаникус подчовекус.

74. 74 Профил на КДС
    КДС

[quote#39:"deaf"]Аз например,съм интелигентен,нямаш на представа колко много[/quote]

И си много скромен!

Проклета да е Русия!
  75. 75 Профил на Irina
    Irina

А ,бе ...прилича ми на някого..

76. 76 Профил на Irina
    Irina

До коментар [#64] от "PlamenVarna":
    : ) Смяяях!!

77. 77 Профил на deaf
    deaf

Сетих се,че веднъж Станишев обвини Б.Борисов в пещерен антикомунизъм. С тези думи той направо си призна,че е комунист,а не социалист. Много е глупав.

78. 78 Профил на PlamenVarna
    PlamenVarna

До коментар [#76] от "Irina":

Да ти е хубава вечерта

79. 79 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman

До коментар [#77] от "deaf":

Хехе

80. 80 Профил на ooonufri
    ooonufri

До коментар [#64] от "PlamenVarna":

Много духовито си го написал градски. Евалла

81. 81 Профил на Мастър Йода
    Мастър Йода

Черепът на Дарт Вейдър.

Аз не остря моливи, аз руша империи!
  82. 82 Профил на Дамян
    Дамян

Голяма веселба цари как така тази тема се оказа толкова забавна. Може би заради яйцата, горивата и конгреса на БСП-то

83. 83 Профил на ooonufri
    ooonufri

До коментар [#70] от "deaf":

Понеже можем само да гадаеме как е възникнал разума, как може да се обясни, няма къса теория, дето може да се вмести в постинг. Пробвай една много убедителна. Вильчек. Търси го в Гугъля. Алгоритми на историята. Напиши го на руски, оти моята клавиатура не се справя/

84. 84 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman

До коментар [#55] от "deaf":

Тази ли имаш пред вид?

85. 85 Профил на attitude
    attitude

Откакто прочетох "Бог и боговете са били хора" на Робер-Жан Виктор твърдо вярвам в извънземни.Иначе как да си обясним,че след милиони години свободно шматкане като човекоподобно, изведнъж преди има-няма 200 000 години ударно се развива хомо сапиенса. В книгата бяха споменати и стенописите в Ивановските скални църкви /край Русе/. Интересно четиво е, базирана върху "Книга на Енох" и става ясно,че древните каквото са видяли и не са разбрали му лепнали етикета "божествено' и така ча-а-а-к до наши дни. За радост на синодалните ни старци, които нагло се възползват от човешката глупост. Иначе откритието е велико, дано намерят още

86. 86 Профил на deaf
    deaf

До коментар [#83] от "ooonufri":

Мерси.

87. 87 Профил на deaf
    deaf

До коментар [#84] от "Karla Daitō-ryū":

Ха–ха. Много точно.

88. 88 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman

[quote#85:"attitude"]изведнъж преди има-няма 200 000 години ударно се развива хомо сапиенса[/quote]

Ми той другаря Ленин ти го е обяснил бе. "Количествените натрупвания водят до качествени изменения". На Дарвин като не вярваш , поне на Ленин повярвай

89. 89 Профил на Гневник
    Гневник
  90. 90 Профил на АБПФК
    АБПФК

[quote#44:"Читател"]Е, според теб как и защо са изчезнали неандерталците, след като са оцелели толкова години при сурови условия? [/quote]
    Глобалното затопляне, общо- взето.

91. 91 Профил на ooonufri
    ooonufri

До коментар [#90] от "Omnis Omnibus":

Предполагам, че са били свестни хора, затуй са изчезнали. Ако бяха комунисти, крадци, педофили нямаше да изчезнат.

92. 92 Профил на Лудколю Деликолев
    Лудколю Деликолев

[quote#88:"Karla Daitō-ryū"]Ми той другаря Ленин ти го е обяснил бе. "Количествените натрупвания водят до качествени изменения". [/quote]
    Другаря Хегел всъщност.

93. 93 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman

До коментар [#92] от "Лудколю Деликолев":

Те на другаря Хегел не вярват , та за това...

94. 94 Профил на sasvirco
    sasvirco

До коментар [#3] от "lz2":

Да ти кажа, китайците учат (или поне учеха доскоро) в училище, че те са хомо еректус, а не хомо сапиенс. Според техните учебници, те са се развили самостоятелно там от първите разселвания на хомо еректус, и азиатците (всички с дръпнати очи) всъщност са потомци на хомо еректус а не на хомо сапиенс. Това бе развенчано като теория скоро след ДНК анализи.

95. 95 Профил на sasvirco
    sasvirco

До коментар [#8] от "Kpuc":

Те си мислят, че са хомо еректус пекиненсис. Не знам защо са ти нацъкали минусите, ама си абсолютно прав. По партийна линия учеха глупости години наред, но скорошен ДНК анализ ги опроверга.

96. 96 Профил на АБПФК
    АБПФК

[quote#91:"ooonufri"]Предполагм, че са били свестни хора, затуй са изчезнали. Ако бяха комунисти, крадци, педофили нямаше да изчезнат. [/quote]
    Предполагай колкото си щеш, но във видеото на Графа от коментар [#49] ясно се вижда до къде е прогресирал Хомо Капиталистикус Игнорамус. До това води: "Всяка коза, за свой крак"! При това игноранството е най- добрия възможен резултат. Няма нужда да се напомня до какво води: "Човек, за човека е ЗВЯР".

При "комунизма" такова нещо нямаше никога да случи- още ПЪРВИЯ човек забелязал нещастния случай, щеше да се притече на помощ. Така че малоумните си сравнения ги запази себеподобните ти.

Педофилията я нямаше по време на соца, но прекрасно вирее в западните общества, откъдето изкукали екземпляри ходят в страни като Тайланд да си практикуват "хобитата", ако разбира се нямат млади роднини, или случайни жертви в собствената си страна.

97. 97 Профил на АБПФК
    АБПФК

До коментар [#52] от "Вени Г.":

И как пък разбраха, че е черен(негър)?!

98. 98 Профил на АБПФК
    АБПФК

[quote#9:"Дива селянка"]Тия пак закопаха божествения произход на 4овека. [/quote]
    Само на човека ли? Ами растенията, животните, дето са преди нас- дори и според Библията?

99. 99 Профил на АБПФК
    АБПФК

[quote#41:"Читател"]Май теорията за Голямата стъпка, Йети и други подобни индивиди ще се окаже реалност, тоест че такива същества има и понастоящем. [/quote]
    Забрави за Дядо Коледа/Мраз!

100. 100 Профил на Пропаганда
    Пропаганда

Възможно е това да е череп на представител на друидите дошли преди потопа и заробили човечеството. След генетични експерименти от тях се пръква и поколението на Адам и Ева. На земята днес живеят хора от две различни поколения.