Ааа, Ангела не беше ли НАШ светъл лъч в лабиринта на ЕС таксите?!? БГ ОПравниците да се учат, че още не е построена новата от "новите" ни приятели и вече таксите са ясни!
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
В Германия аутобаните остават безплатни.
Във Виена картата за 1 година за цялата градска транспортна мрежа е 365 евро - тоест по 1 евро на ден! Намалиха я от 499 въпреки поскъпващите горива и т.н.
Само в БГ - юруш на цените
За едни сватба, за други брадва! За скапания проект Русе-Свиленград ми гласят тол такса. Така единствения шанс да шофирам по безплатните ни южни магистрали строени с мои данъци, ще е като си платя на араби за да стигна до тях. Срамота.
"Допълнителни бюджетни средства за строеж на магистрали бяха одобрени миналата година. "Извън това, такси за автомобили не са част от плана на правителството", каза той."
Не подкрепям правителството, но ме е яд, когато се плюе инфраструктурното строителство.
Има 2 варианта за очеизвадната грешка в заглавието:
1) Ползва се програма за превод от чужд език, и не се проверява превода
2) Дневник са наели за стажант или чужденец или някой кадър от малцинствата, които просто не са наясно с българската граматика.
Отговорът на Меркел е , че в този мандат няма да има винетки за магистралите! Не че ще има още един мандат за нея, ама би било контрапродуктивно, ако една година преди избори Меркел си направи харикири с винетки!!
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
Защото парите от леките коли си ги прибират чрез рекордния за ЕС мащаби акциз. А за тировете, които имат резервоари по 1,6 тона и зареждат на най-евтината спирка по маршрута, за тях вече има тол-такса и то не годишна, не седмична, ами за всяко изминато метърче - засечено от сателита.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
[quote#14:"m_petrov"]Цената за ползването на германските магистрали влиза в цената на горивата, заредени на територията на Германия.[/quote]
Това е верно за Франция, където не се плаща пътен данък за автомобилите! В Германия върху горивата има само акциз, както е в България, но много по-висок!
В Германия за дизел пътният данък може да стига до 500 евро на година!
Има две крайности : Да не слушаш разума и да слушаш само него. /П./
До коментар [#10] от "Finland":
Инфраструкторното ни строителство е:
1. Метро
2. Дъга
3. Зала
4. Аутобан от софия до черно, бяло и мраморно море
5. Няма
После дружно ревем против "цървулите"
А от мен само такси искат да цоцат - и винетка и за моста, а сега и за арабското щосе.
Разбра ли сега защо плюем по това и по предни правителства?
В България има Пътен данък, винетна такса, липса на пътища и т.н. Защко да няма и Тол такса?
Аз ще си спомня всичко това на следващите избори. Спомнете си го и вие!
До коментар [#19] от "Finland":
Да благодарим на Костов и Милошевич за него.
ББ само ще пореже лентата. А и беше късно вече да се пренасочат средствата за "приоритетни проекти".
Предложение да се въведат такси за използване на системата от аутобани в Германия бе отхвърлено днес от канцлера Ангела Меркел.
==========================================
По това се различават богатите държави. Браво. А наш Боко все за пари дърдори, взети от джоба на хората разбира се.
Веднъж по испанското радио бяха подхванали тема за пътищата и се шегуваха, че в България и до гробищата да идеш трябва да си платиш, заради винетната система. Обичайно е в Западна Европа националната пътна мрежа да е безплатна. В някои (Франция, Испания, Италия, Португалия) държави има платени частни магистрали, но всичко друго е безплатно. Другаде (Австрия, Швейцария) има винетки само за ползването на магистралите. По на изток е по-различно.
[quote#20:"blagoj"]Магистралие в Германия са построени с държавни средства и затова са безплатни. [/quote]
С държавни средства, но с частни изпълнители. Както у нас се строят (без да са построени) вече не знам коя година. А немските са построени и само се обновяват - danke für ihr verständnis, пише на всяка отсечка в ремонт.
А бе гений. Я разкажи колко точно е скъп градския транспорт тук и из Ивропата. Ако си бил някога там.. Па и да не си бил. Все можеш да прочетеш. Ако можеш. Ма нали все сте чукчи-писатели...
за тирове магистралите не са безплатни в Германия! [/quote]
=============================
Не само за товарни камиони , но и за автобусите са платени магистралите.
Те са безплатни само за леките коли и микробусите до 9 пасажера .
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
[quote#21:"Finland"]Не съм никак сигурен, но ми се върти, че в Австрия вкараха тол-такси на всякакви магистрали.[/quote]
В Австрия има винетки, като в БГ
До коментар [#20] от "blagoj":
Дунав мост 1 не е построен от частни инвеститори, но това не пречи да събират по 50-на милиона годишно. Само от отчетените с квитанция!
До коментар [#36] от "acarid":
До коментар [#21] от "Finland":
Съгласен съм с Вас. В коментара си изпуснах думата "може". Исках да кажа, че само ако са държавни може да са безплатни. В Германия този дебат е от много години и аргумента на защитниците на безплатните магистрали е, че са строени с държавни пари. Но те трябва да се поддържат и все пак по някакъв начин трябва да се плащат за това. Аз не съм сигурен кое е по-справедливо - да плащат тези които пътуват по тях или да плащат всички чрез държавата.
[quote#39:"blagoj"]В Германия този дебат е от много години и аргумента на защитниците на безплатните магистрали е, че са строени с държавни пари.[/quote]
Държавни пари на Запад няма, казва се с парите на данъкоплатците!
Има две крайности : Да не слушаш разума и да слушаш само него. /П./
[quote#34:"Чардо"]Не само за товарни камиони , но и за автобусите са платени магистралите.
Те са безплатни само за леките коли и микробусите до 9 пасажера . [/quote]
Чардо, този път не позна! Камионите само плащат, и то, ако общото им тегло е повече от 11,99 тона!
Има две крайности : Да не слушаш разума и да слушаш само него. /П./
Тази информация ме накара да си припомня любопитни факти. С немските магистрали открай време са свързани много градски легенди и митове. Най-впечатляващо за мен винаги е било колко много немци в течение на годините са ме убеждавали, че магистралите им ще бъдат безплатни во веки веков по етични причини, защото, макар и да са били по идея на Хитлер (!) и всички да са строени по негово време (!), за целта е бил използван безплатният труд на концлагеристите (!).
Разбира се, не всичко е невярно.
”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)
До коментар [#43] от "Разкрепостена":
[quote#43:"Разкрепостена"]агистралите са правени 1933 до 1939 година, т.е. няма дори един час труд на концлагерист, вложен в тях! [/quote]
Убеждавайте немците, за които говоря, а не мен - аз изрично споменавам "много градски легенди и митове" и никъде не уточнявам кое е невярно.
”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)
Точно така. Т.нар. в България пътен данък в Германия е калкулиран в цената на горивото за автомобили под формата на акцизи.
Ако бяха въвели такса за магистралите, щяха на практика да дублират заплащането.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
it
Рейтинг: 439 НеутралноМагистралите в Германия оставаТ безплатни, обяви Ангела Меркел
blackseavarna
Рейтинг: 427 Неутрално"Магистралите остава" при това в заглавието. Абе и аз не бях много добър по граматика 1 до 3 клас, ама това дразни да ви кажа.
Имам чувството че неграмотни само пишат в този вестник. Да не обидя емигрантите ама туй си е емигрантска граматика на българския.
5149mich
Рейтинг: 1174 НеутралноДобра новина за шофиращите по немските аутобани.
Говорителят се казва Зайберт между другото.
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2665 ВеселоАаа, Ангела не беше ли НАШ светъл лъч в лабиринта на ЕС таксите?!? БГ ОПравниците да се учат, че още не е построена новата от "новите" ни приятели и вече таксите са ясни!
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.rainbou1
Рейтинг: 1178 ГневноВ Германия аутобаните остават безплатни.
Във Виена картата за 1 година за цялата градска транспортна мрежа е 365 евро - тоест по 1 евро на ден! Намалиха я от 499 въпреки поскъпващите горива и т.н.
Само в БГ - юруш на цените
deaf
Рейтинг: 2034 НеутралноСамо така.
Да посегнеш на магистралите е,като да посегнеш на Хитлер.
acarid
Рейтинг: 689 НеутралноЗа едни сватба, за други брадва! За скапания проект Русе-Свиленград ми гласят тол такса. Така единствения шанс да шофирам по безплатните ни южни магистрали строени с мои данъци, ще е като си платя на араби за да стигна до тях. Срамота.
rotos
Рейтинг: 531 Неутрално"Магистралите в Германия остава безплатни"
Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.Два пъти го прочетох, но без резултат: магистралите (мн.ч.) в Германия остава (ед. число) безплатни (пак мн. число)
Вчера заради една такава грешка на този автор ме баннаха...
xpirate
Рейтинг: 431 Неутралноза тирове магистралите не са безплатни в Германия!
Finland
Рейтинг: 641 Неутрално"Допълнителни бюджетни средства за строеж на магистрали бяха одобрени миналата година. "Извън това, такси за автомобили не са част от плана на правителството", каза той."
Не подкрепям правителството, но ме е яд, когато се плюе инфраструктурното строителство.
liksen
Рейтинг: 479 НеутралноА на тировете в България даже им се забранява да пътуват по бляскавите пътища, въпреки че са платили всички такси, + царината
_scythe_
Рейтинг: 426 НеутралноИма 2 варианта за очеизвадната грешка в заглавието:
1) Ползва се програма за превод от чужд език, и не се проверява превода
2) Дневник са наели за стажант или чужденец или някой кадър от малцинствата, които просто не са наясно с българската граматика.
Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
Рейтинг: 1316 ЛюбопитноОтговорът на Меркел е , че в този мандат няма да има винетки за магистралите! Не че ще има още един мандат за нея, ама би било контрапродуктивно, ако една година преди избори Меркел си направи харикири с винетки!!
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯm_petrov
Рейтинг: 217 НеутралноЦената за ползването на германските магистрали влиза в цената на горивата, заредени на територията на Германия.
cinik
Рейтинг: 1864 НеутралноЗащото парите от леките коли си ги прибират чрез рекордния за ЕС мащаби акциз. А за тировете, които имат резервоари по 1,6 тона и зареждат на най-евтината спирка по маршрута, за тях вече има тол-такса и то не годишна, не седмична, ами за всяко изминато метърче - засечено от сателита.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "BGmama
Рейтинг: 583 Разстроено[quote#8:".dru"]Вчера заради една такава грешка на този автор ме баннаха...[/quote]
Има две крайности : Да не слушаш разума и да слушаш само него. /П./И мен ме баннаха за три дни! Не стига, че са станали жълта медия, ама са много докачливи!
И как няма да са пълни статиите с грешки, като вместо редактори назначават цербери-мурдератори!
BGmama
Рейтинг: 583 Неутрално[quote#14:"m_petrov"]Цената за ползването на германските магистрали влиза в цената на горивата, заредени на територията на Германия.[/quote]
Има две крайности : Да не слушаш разума и да слушаш само него. /П./Това е верно за Франция, където не се плаща пътен данък за автомобилите! В Германия върху горивата има само акциз, както е в България, но много по-висок!
В Германия за дизел пътният данък може да стига до 500 евро на година!
acarid
Рейтинг: 689 НеутралноДо коментар [#10] от "Finland":
Инфраструкторното ни строителство е:
1. Метро
2. Дъга
3. Зала
4. Аутобан от софия до черно, бяло и мраморно море
5. Няма
После дружно ревем против "цървулите"
А от мен само такси искат да цоцат - и винетка и за моста, а сега и за арабското щосе.
Разбра ли сега защо плюем по това и по предни правителства?
Finland
Рейтинг: 641 Неутрално[quote#18:"acarid"]5. Няма [/quote]
Дунав Мост 2.
blagoj
Рейтинг: 617 НеутралноМагистралите в Германия са построени с държавни средства и затова са безплатни. Когато са построени от частни инвеститори няма как да е без такса.
Finland
Рейтинг: 641 НеутралноДо коментар [#20] от "blagoj":
Не съм никак сигурен, но ми се върти, че в Австрия вкараха тол-такси на всякакви магистрали.
Цецо
Рейтинг: 1434 РазстроеноДано го прочетат Тиквьов и Дебилов. Не, че биха могли да го разберат, но белким нещо мине между ушите им когато ни набутват тол система.
Covid live matter. Stop the genocide.yavooor
Рейтинг: 1032 НеутралноВ България има Пътен данък, винетна такса, липса на пътища и т.н. Защко да няма и Тол такса?
Аз ще си спомня всичко това на следващите избори. Спомнете си го и вие!
acarid
Рейтинг: 689 НеутралноДо коментар [#19] от "Finland":
Да благодарим на Костов и Милошевич за него.
ББ само ще пореже лентата. А и беше късно вече да се пренасочат средствата за "приоритетни проекти".
Каишков - Либерален мислител
Рейтинг: 740 НеутралноПредложение да се въведат такси за използване на системата от аутобани в Германия бе отхвърлено днес от канцлера Ангела Меркел.
==========================================
По това се различават богатите държави. Браво. А наш Боко все за пари дърдори, взети от джоба на хората разбира се.
teridan
Рейтинг: 832 НеутралноВеднъж по испанското радио бяха подхванали тема за пътищата и се шегуваха, че в България и до гробищата да идеш трябва да си платиш, заради винетната система. Обичайно е в Западна Европа националната пътна мрежа да е безплатна. В някои (Франция, Испания, Италия, Португалия) държави има платени частни магистрали, но всичко друго е безплатно. Другаде (Австрия, Швейцария) има винетки само за ползването на магистралите. По на изток е по-различно.
Каишков - Либерален мислител
Рейтинг: 740 Неутрално[quote#20:"blagoj"]Магистрали е в Германия са построени с държавни средства и затова са безплатни. [/quote]
С държавни средства, но с частни изпълнители. Както у нас се строят (без да са построени) вече не знам коя година. А немските са построени и само се обновяват - danke für ihr verständnis, пише на всяка отсечка в ремонт.
Вени Марковски
Рейтинг: 740 Весело[quote#1:"it"]Магистралите в Германия оставаТ [/quote]
Автор съм на статиите "Интернет трол" и "Атака Ad hominem" в БГ-Уикипедия. С други думи - номерата на троловете от този форум при мен не минават.В "Дневник" отдавна са уволнили коректорите. Мислят си, че автоматичния коректор в MS Word ще свърши работа. Ще свърши, ама друг път.
Вени Марковски
Рейтинг: 740 ВеселоДа беше в България, можеше да се мисли, че става дума за магистралАТА, а не за магистралИТЕ
Автор съм на статиите "Интернет трол" и "Атака Ad hominem" в БГ-Уикипедия. С други думи - номерата на троловете от този форум при мен не минават.Вени Марковски
Рейтинг: 740 Весело[quote#5:"rainbou1"]Само в БГ - юруш на цените [/quote]
Автор съм на статиите "Интернет трол" и "Атака Ad hominem" в БГ-Уикипедия. С други думи - номерата на троловете от този форум при мен не минават.Защото хората си плащат. Ако народът откажеше да се вози на скъпия градски транспорт за няколко дни, да видим дали няма да намалят и тук цените...
Finland
Рейтинг: 641 Неутрално[quote#24:"acarid"]Да благодарим на Костов и Милошевич за него.
ББ само ще пореже лентата.[/quote]
Костов Костов, ама следващите две правителства не стигнаха до никъде. На Станишев му спряха и еврофондовете.
Реално моста се строи от две години.
Цецо
Рейтинг: 1434 ВеселоДо коментар [#30] от "Вени Марковски":
Covid live matter. Stop the genocide.А бе гений. Я разкажи колко точно е скъп градския транспорт тук и из Ивропата. Ако си бил някога там.. Па и да не си бил. Все можеш да прочетеш. Ако можеш. Ма нали все сте чукчи-писатели...
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Чардо
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#9] от "xpirate":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#9:"xpirate"]
за тирове магистралите не са безплатни в Германия! [/quote]
=============================
Не само за товарни камиони , но и за автобусите са платени магистралите.
Те са безплатни само за леките коли и микробусите до 9 пасажера .
b777
Рейтинг: 479 Неутрално[quote#21:"Finland"]Не съм никак сигурен, но ми се върти, че в Австрия вкараха тол-такси на всякакви магистрали.[/quote]
#ОСТАВКА #ИЗВИНИСЕБЕВ Австрия има винетки, като в БГ
acarid
Рейтинг: 689 НеутралноДо коментар [#20] от "blagoj":
Дунав мост 1 не е построен от частни инвеститори, но това не пречи да събират по 50-на милиона годишно. Само от отчетените с квитанция!
idiot_ot_bg
Рейтинг: 419 ВеселоКога ще ги стигнем ъъъъъ........ германците ???
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
blagoj
Рейтинг: 617 НеутралноДо коментар [#36] от "acarid":
До коментар [#21] от "Finland":
Съгласен съм с Вас. В коментара си изпуснах думата "може". Исках да кажа, че само ако са държавни може да са безплатни. В Германия този дебат е от много години и аргумента на защитниците на безплатните магистрали е, че са строени с държавни пари. Но те трябва да се поддържат и все пак по някакъв начин трябва да се плащат за това. Аз не съм сигурен кое е по-справедливо - да плащат тези които пътуват по тях или да плащат всички чрез държавата.
BGmama
Рейтинг: 583 Разстроено[quote#39:"blagoj"]В Германия този дебат е от много години и аргумента на защитниците на безплатните магистрали е, че са строени с държавни пари.[/quote]
Има две крайности : Да не слушаш разума и да слушаш само него. /П./Държавни пари на Запад няма, казва се с парите на данъкоплатците!
BGmama
Рейтинг: 583 Неутрално[quote#34:"Чардо"]Не само за товарни камиони , но и за автобусите са платени магистралите.
Има две крайности : Да не слушаш разума и да слушаш само него. /П./Те са безплатни само за леките коли и микробусите до 9 пасажера . [/quote]
Чардо, този път не позна! Камионите само плащат, и то, ако общото им тегло е повече от 11,99 тона!
Мария
Рейтинг: 1331 ЛюбопитноТази информация ме накара да си припомня любопитни факти. С немските магистрали открай време са свързани много градски легенди и митове. Най-впечатляващо за мен винаги е било колко много немци в течение на годините са ме убеждавали, че магистралите им ще бъдат безплатни во веки веков по етични причини, защото, макар и да са били по идея на Хитлер (!) и всички да са строени по негово време (!), за целта е бил използван безплатният труд на концлагеристите (!).
”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)Разбира се, не всичко е невярно.
BGmama
Рейтинг: 583 НеутралноДо коментар [#42] от "Мария":
Има две крайности : Да не слушаш разума и да слушаш само него. /П./Магистралите са правени 1933 до 1939 година, т.е. няма дори един час труд на концлагерист, вложен в тях!
А от хитлеровите аутобани имаше до скоро в бившето ГДР, ама вече са разширени, и в Полша до Готбус до Краков!
Мария
Рейтинг: 1331 ВеселоДо коментар [#43] от "Разкрепостена": агистралите са правени 1933 до 1939 година, т.е. няма дори един час труд на концлагерист, вложен в тях! [/quote]
”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)[quote#43:"Разкрепостена"]
Убеждавайте немците, за които говоря, а не мен - аз изрично споменавам "много градски легенди и митове" и никъде не уточнявам кое е невярно.
Jessika
Рейтинг: 1442 НеутралноДо коментар [#15] от "cinik":
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”Точно така. Т.нар. в България пътен данък в Германия е калкулиран в цената на горивото за автомобили под формата на акцизи.
Ако бяха въвели такса за магистралите, щяха на практика да дублират заплащането.