Фолклендските острови ще решат дали са британци през 2013 г.

Работник почиства площите около хотел в Стенли, Фолклендски острови

© Reuters

Работник почиства площите около хотел в Стенли, Фолклендски острови



Правителството на Фолклендските острови съобщи във вторник, че планира да свика референдум през идната година за политическото бъдеще на малкия архипелаг, съобщи "Ройтерс". По този начин те ще търсят край на аржентинските претенции и подсигуряване на статуса си като британска територия.


Гавин Шорт, председател на фолклендския парламент, направи изявлението си преди годишнината на 14 юни от края на кратката война между Великобритания и Аржентина за островите, в която загиват над 900 души.


Президентът на Аржентина Кристина Фернандес планира да отстоява исканията си на среща на комисията на ООН за деколонизация на 14 юни в Ню Йорк.




Шорт се надява, че референдумът ще помогне на фолклендците да "предадат силно съобщение на останалия свят" за желанието им да запазят връзките си с Лондон.


"Ще свикаме този референдум не защото се съмняваме в това кои сме и какво бъдеще искаме, а за да покажем на света колко сме сигурни в това", гласи изявлението на Шорт. Според него жителите на островите нямат съмнение, че искат да останат самоуправляваща се задгранична територия на Обединеното кралство.


Премиерът на Великобритания Дейвид Камерън от своя страна заяви, че страната му ще приеме избора на фолклендците, какъвто и да бъде той. Камерън призова Аржентина и съюзниците й да сторят същото.


Аржентина настоява, че Великобритания нелегално окупира островите, а Лондон от своя страна обвинява Буенос Айрес в игнориране на желанията на около 3000-ото население.


"Преди тридесет години те много ясно казаха, че искат да останат британци," каза Камерън. "Затова британските сили смело освободиха островите от аржентинските нашественици."

Коментари (59)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Дайте да обявим една война на Щатите бе!
    Току виж и на нас ни дали да избираме какви да бъдем след някоя и друга година.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  2. 2 Профил на theWho
    theWho
    Рейтинг: 524 Неутрално

    "Затова британските сили смело освободиха островите от аржентинските нашественици."

    И ние, и ние искаме да сме британци!!!

  3. 3 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    До коментар [#1] от "Десен":

    Това сме го правили вече, с доста печални последствия:

    http://www.lostbulgaria.com/?p=2375

    TAKE THE RED PILL!
  4. 4 Профил на k
    k
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    До коментар [#1] от "Десен":

    ... вече сме го првили!
    Номера не мина!

  5. 5 Профил на richardnixon
    richardnixon
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Що за идиотско заглавие - тези хора ще си останат британци дори и Фолклендите да са независими. Какви други могат да бъдат? Но те едва ли ще се откъснат от Короната, тя е доста щедра към оставащите и късчета от империята.

  6. 6 Профил на Владимиров
    Владимиров
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#1] от "Десен":

    Съгласен.......само не знам какво ще правим ако ние ги победим...

  7. 7 Профил на Борко
    Борко
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Ето това се казва свобода на избора-да бъдеш или да не бъдеш...британец

  8. 8 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4756 Любопитно

    "Правителството на Фолклендските острови съобщи във вторник, че планира да свика референдум през идната година за политическото бъдеще на малкия архипелаг, съобщи "Ройтерс". По този начин те ще търсят край на аржентинските претенции и подсигуряване на статуса си като британска територия."

    Смешна история... в момента островите са населени главно с британци, много ясно, че те ще гласуват за оставане в рамките на UK! Ако островите бяха населени с аржентинци щяха да гласуват в полза на Аржентина!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  9. 9 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3721 Неутрално

    [quote#1:"Десен"]Дайте да обявим една война на Щатите бе!
    Току виж и на нас ни дали да избираме какви да бъдем след някоя и друга година. [/quote]
    през 21-ви век вече не е модерно да се пращат войници .... присъствието на Нато в Ирак и Афранистан доказва колко е губещо такова начинание !

    Ако искат да ни съсипят е достатъчно да отворят няколко клона на банки или да пратят още няколко американски концесионери у нас!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  10. 10 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 869 Неутрално

    Те отдавна са решили че искат да са английски поданици, просто аржентинците не са яли достатъчно бой.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  11. 11 Профил на kuku032
    kuku032
    Рейтинг: 696 Неутрално

    "Ако искат да ни съсипят"

    До коментар [#9] от "comandante":

    Те не са ли успели вече? Още ли не сме стигнали дъното?

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  13. 13 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3721 Неутрално

    [quote#11:"kuku032"]Те не са ли успели вече? Още ли не сме стигнали дъното? [/quote]
    Ами при положение ,че всички тук живеят с повече от 1$ на ден ние сме си добре !
    Има поне 2 милиарда души които са по-зле от нас !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  14. 14 Профил на Канопус
    Канопус
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Голям фен съм на Аржентина по всички въпроси, но не по тоя...

  15. 15 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1524 Неутрално

    До коментар [#8] от "Иво":

    Дали? Трябва да си психично болен, за да предпочетеш при право на самоопределение, да си аржентинец, вместо британец.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  16. 16 Профил на Roger
    Roger
    Рейтинг: 810 Неутрално

    " а Лондон от своя страна обвинява Буенос Айрес в игнориране на желанията на около 3000-ото население"

    А англичаните никога не са игнорирали желанието на милионите по техните колонии.

    НЯМА ПО-ПРОСТ НАРОД ОТ БЪЛГАРСКИЯ.
  17. 17 Профил на Roger
    Roger
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Пък и то едно огромно местно население... Цяло село!Това си е аржентинска земя открадната от UK.

    НЯМА ПО-ПРОСТ НАРОД ОТ БЪЛГАРСКИЯ.
  18. 18 Профил на bobix
    bobix
    Рейтинг: 753 Неутрално

    [quote#13:"comandante"]Ами при положение ,че всички тук живеят с повече от 1$ на ден ние сме си добре !
    Има поне 2 милиарда души които са по-зле от нас ! [/quote]
    Трудно се обяснява това на отбора плачковци из интернета. Тези, които има за какво да се оплакват - нямат интернет и компютър.

  19. 19 Профил на bobix
    bobix
    Рейтинг: 753 Неутрално

    [quote#2:"theWho"]И ние, и ние искаме да сме британци!!! [/quote]
    Нищо няма да се промени. Когато дървото е без корени - и да му сипваш вода не помага.

  20. 20 Профил на Мария
    Мария
    Рейтинг: 1530 Любопитно

    Великобритания изпревари Аржентина - утре Кристина Фернандес ще говори в ООН и вероятно е трябвало да си промени изцяло изказването. Където е стъпила Британската империя, никой не иска да мърда от ботуша й...

  21. 21 Профил на stefanos
    stefanos
    Рейтинг: 237 Неутрално

    ще се реши и види след референдума...

  22. 22 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Какви витиевати английски приказки за откраднатия архипелаг!? Да докажели!? Да изпратели послание!? Защо Камерън и компания не спретнаха един референдум в Либия, или сега в Сирия!???? Мръсни английски колонизатори- лозунг, ама истина!

  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  24. 25 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    Така се прави - кротко, цивилизовано. Сега, ако има претенции, Аржентина ще трябва да завладява островите против волята на гражданите им, т.е. ще е агресор.

    Иначе, исторически, Фолклендските острови никога не са били част от Аржентина. Отначало са били холандски, после кратко време френски и около средата на XVIII век - вече британски. Имало е опит да се включат в испанските колонии, използвайки слабостта и заетостта на Британия във войната за независимост на САЩ и последвалата Френска революция и войните с Наполеон. Въпреки всичко, испанците от 1780 до 1806 признавали, че са само "управители" на островите, иначе легално английски. След освобождението от Испания, Аржентина отначало продължила същата тактика, докато през 1829 изпратила там свой гувернер. Британия, междувременно укрепнака, дошла и си въвела ред в почти загубената колония през 1831/32.
    не може на основата на 25 годишно управление да се оспорва 250 годишно. При това, без да има латиноамерииканско население. Преди 1690 година островите не са имали постоянно индианско население - явно климатът е рядко лош.

    E PLVRIBVS VNVM
  25. 26 Профил на tam17540965
    tam17540965
    Рейтинг: 696 Весело

    [quote#8:"Иво"]Смешна история... в момента островите са населени главно с британци, много ясно, че те ще гласуват за оставане в рамките на UK! Ако островите бяха населени с аржентинци щяха да гласуват в полза на Аржентина! [/quote]

    И кое точно е смешното? Че аржентинската лелка популистка ще иска да гласуват не хората, а пингвините и тюлените по островите?

  26. 27 Профил на Марин
    Марин
    Рейтинг: 546 Неутрално

    [quote#8:"Иво"]в момента островите са населени главно с британци[/quote]
    Британец не е народност, а е националност. Народностите в Обединеното Кралство (Великобритания) са много. Заглавието на статията си е добро.

    ... потим ... не за славата ... създава изкуство!
  27. 28 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4756 Любопитно

    [quote#15:"Георги"]Дали? Трябва да си психично болен, за да предпочетеш при право на самоопределение, да си аржентинец, вместо британец. [/quote]

    Много подценяваш национализма на аржентинците... във всеки един народ има истински патриоти, които не биха си сменили гражданството за пари или по-добър живот!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  28. 29 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4756 Неутрално

    До коментар [#27] от "Марин":

    ОК, прав си... приемам забележката ти!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  29. 30 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 581 Весело

    Значи да видим, идват някакви англичани буквално от другия край на света, okupirat и се настаняват на чужда земя, отказват да я напуснат и настояват, че имат право ТЕ да решат дали да върбат земята на собствениците и, или не

    Това е все едно някой да отиде в къщата на някой друг, да го изгони от нея, да се настани на негово място и после съда да пита грабителя и престъпника дали ИСКА да върне собствеността, или не...

    На такава наглост са способни само англичаните с тяхната мания за империя и евреите с техния ционизъм..

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  30. 31 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1615 Любопитно

    [quote#20:"Мария"]утре Кристина Фернандес ще говори в ООН и вероятно е трябвало да си промени изцяло изказването[/quote]

    Камарада Фернандез си има други проблеми в момента, по-сериозни, според мен. Вече цяла седмица има протести в Аржентина срещу калпавото и управление, та тя трябва да спре да се занимава с евтин популизъм и да се вслуша в приказките на недоволните.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  31. 32 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Прочее такъв референдум е нищожен. Колониализмът свърши отдавна и е крайно време англичанит да го разберат, да осводобят заграбените чужди земи и да се върнат на подгизналия си остров..

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  32. 33 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1615 Весело

    До коментар [#30] от "muncho":

    Забравяш, мун, че това е станало преди стотици години, по време когато това е бил начинът за печелене на територии. И турците така са се настанили в Европа, окупирайки земята на византийците, и арабите в Египет и другите земи от Римската империя. Нищо ново под слънцето.
    Не забравяй и това, че островите никога не са принадлежали на Аржентина и на тях никога не са живели аржентинци. Тоест - те са на този, който първи се засели на тях. Така е било на времето.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  33. 34 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1615 Весело

    [quote#32:"muncho"]Колониализът свърши отдавна и е крайно време англичанит да го разберат, да осводобят заграбените чужди земи[/quote]

    И аз тъй викам, мун. Крайно време е турците да освободят заграбените европейски земи и да си се върнат в Азия, също и арабите окупирали Египет да се махат и да върнат държавата на коптите.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  34. 35 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    До коментар [#32] от "muncho":

    Сега остава да определиш на кого да върнат каква земя, след като :
    а) нямало е индианско население
    б) холандските и френските заселнили също отдавна ги няма
    в) най-дългото постоянно население са англичани.
    г) пингвините и тюленовидните не са изказали претенции и явно им е добре, като поданици на Нейно Величество.

    E PLVRIBVS VNVM
  35. 36 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 581 Весело

    До коментар [#33] от "VеnRus 2008":

    ПАК сбърка женрус
    Да, има значение кога са ставали нещата и какви са били законите и обичаите тогава.
    Но едно е цялостно преселение на някакъв народ, когато той напуска една територия и се заселва на друга, друго е когато някакъв народ (англичаните) продължава да си живее някъде, но праща войски които да окупират други земи и да ги обявяват за англииски. Първото е приемливо, второто - не. Затова всички колкониални държави се изтеглиха от колониите си. Фолклендските острови е едно от последните изключения. И не, няма никакво значение дали някой е живял на тази аржентинска земя или не. Ти би ли подарила на Турция пустеещите земи в България?

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  36. 37 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 581 Весело

    ... И затова нито турците нито арабите трябва да се изтеглят от където и да било...

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  37. 38 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1615 Весело

    [quote#36:"muncho"]Ти би ли подарила на Турция пустеещите земи в България? [/quote]

    Това, в каква връзка? Фолкендските острови никога не са били част от Аржентина, затова и примерът ти е идиотски, не че съм изненадана де, знам че толкова си можеш.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  38. 39 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1615 Весело

    [quote#37:"muncho"]И затова нито турците нито арабите трябва да се изтеглят от където и да било..[/quote]

    Нито британците от въпросните острови. Те си живеят от векове там и обработват земята, не можеш да ги изгониш, мун, колкото и да ти се иска.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  39. 40 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Да, жителите на Фолклендските острови имат право на САМООПРЕДЕЛЕНИЕ, като всички други хора. Което означава че имат право да се обявят за САМОСТОЯТЕЛНА държава, но не могат да се обявят за част от друга държава. Така както Косово стана отделна държава, а не част от Албания. Това е допустимо.

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  40. 41 Профил на paolo51
    paolo51
    Рейтинг: 524 Неутрално

    За първи път чувам за такъв природен феномен-острови да си казват националността. Ама то знаеш ли? Старите велики империи какво ли не са направили с колониите си в обичта си към короната.

  41. 42 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    До коментар [#36] от "muncho":

    Мунчо, ако едно население е по-старо от една държавна структура, то е автохтонно спрямо нея. Англичаните се заселват на Фолклендите около 1750. Аржентина възниква през 1816 година (декларация за независимост от Испания).
    Аржентина наследява правно колониалните ангажименти в този район на света, които са "управител" на британска, в този момент безстопанствена собственост (но със заварени английски колонисти) и до 1829 се държи точно така - като управител. Тогава решава да стане собственик, което вече е заграбване. Британия обаче си урежда проблема - до войната от 1982, когато Аржентина пак се пробва неуспешно.
    Т.е. няма никаква международно правна основа тези острови да са други, освен британски, докато сами не поискат да са независими или част от друга държава. Всичко друго си е агресия.

    E PLVRIBVS VNVM
  42. 43
    muncho
    Рейтинг: 581 Весело

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  43. 44 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    До коментар [#43] от "muncho":

    Мунчо, географската близост няма никакво значение от гледище на международното право. Там има значение какво население има и какво иска то. Сега ще си направят референдум, централното правителство в Лондон не ги е спряло, дори са доволни.
    А на Фолкленд има много малко военни, съсредоточени в една база. Повечето са си фермери с огромни стада овце с много качествена вълна. Има и малко рибари, но и голяма акватория с доста риба. Има и научна станция на Кралското Дружество (Британската Академия на Науките) за наблюдение на антарктически видове животни.

    E PLVRIBVS VNVM
  44. 45 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Прочее да повторим - от правна и етична гледна точка не може желанието на престъпника, заграбил нещо чуждо да го запази, да има каквато и да е стойност.

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  45. 46 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1615 Весело

    [quote#43:"muncho"]Фокллендскте острови ВИНАГИ са били и винаги ще бъдат част от Аржентина, защото се намират до нейните брегове в нейните води, а не в тези на Англия. Трябвало е да внимаваш повече по география женрус[/quote]

    А ти - в часовете по история, мун. Понеже не ми се повтаря, прочети по-горе какво е писал "PavelCZ" в коментар [#42]

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  46. 47 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 581 Весело

    [quote#44:"PavelCZ"]Там има значение какво население има и какво иска то.[/quote]
    Значи ако примерно жителите на Чикаго, много от които са български емигранти решат да обявят Чикаго за част от България, това ще е ОК и какво мисли САЩ няма значение..

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  47. 48 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 581 Весело

    Или ако хората от турски произход в Родопите ртешат да обявят Родопите за част от Турция , това според вас също е ОК

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  48. 49 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1615 Весело

    [quote#43:"muncho"]Това във връзка с твърденията ти че там било пусто и затова не било проблем да се настанят англичани. [/quote]

    Точно така мун. Англичаните са се заселили на пустеещи острови, още по време, когато държава Аржентина не е съществувала. Примерът ти с пустеещи земи в България и Турция е идиотски (като теб самия) защото е имало България много преди турците да се появят по тези места. А пък държавата Турция съществува от, има-няма, 100 години. Та, пак да повторя, примерът ти е нон-сенс.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  49. 50 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Разберете, в правото има един основен принцип - от престъпление не могат да се черпят права. Който е заграбил или се е настанил на чужда земя не може да я обяви за своя. Това важи за англичаните, това важи и за евреите в Палестина. А че земята е чужда следва от географското и положение, ако на нея не живеят хора, когато полойението е още по-ясно, както е в случая с Палестина. Фолклендските острови географски са част от Аржентина.

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  50. 51 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 581 Весело

    АХАХАХАХАХАХА

    [quote#49:"VеnRus 2008"]А пък държавата Турция съществува от, има-няма, 100 години[/quote]

    Е.. мисля тук да спра да си губя времето..

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  51. 52 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1615 Весело

    До коментар [#47] от "muncho":
    До коментар [#48] от "muncho":

    Отново идиотски примери. Пак да повторя, англичаните се настаняват на островите по време, когато държава Аржентина - няма, и не се е очаквало да има. За разлика от българите в САЩ и турците в България.
    Тъпо, по-тъпо, най-тъпо, мега-тъпо, хипер-тъпо, ултра-тъпо, Мунчо.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  52. 53 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1615 Весело

    [quote#51:"muncho"]Е.. мисля тук да спра да си губя времето.[/quote]

    Наистина, не е добре да си губиш времето, а да се захванеш да попрочетеш малко история, да видиш кога точно е основана Република Турция. Жокер - основана е от Ататюрк. А през коя година, оставям на теб да проучиш.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  53. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  54. 55 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1479 Неутрално

    А бе цялата дъндания е за малкото петрол около островите! Никой не дава в днешно време и педя земя. А Малвините са спорна територия. Определено населението трябва да реши под чия юрисдикция да бъде. Днес земя се взема само с населване, нали!!

  55. 56 Профил на onufrij
    onufrij
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Ако Гоце беше посетил освен Антарктида и тия острови, щеше да вербува тамошните пингвини и сега да гласуват за присъединяване към нас. А Проф. Пимпирев да стане областен и целогодишно да живее в района. Сега се налага да го возим напред-назад два пъти годишно с един тон пиене за компанията му и пингвините му.

  56. 57 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1615 Весело

    До коментар [#54] от "muncho":

    И да подскачаш и да не подскачаш, мун, Фолкендските острови са си британски и такива ще си останат. Колкото и да се пенят и да злобеят мунчовците по света и у нас.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  57. 58 Профил на onufrij
    onufrij
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Да припомном, че през 82 аржентинската хунта завладя и о. Сейнт Джордж, който пък е хептен далеч от Аржентина и няма никакво население, откакто китоловци и тюленоловци са се разкарали оттам.
    Та се пита: и той ли е аржентински или да си чешем езиците сме седнали само?

  58. 59 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 581 Весело

    [quote#57:"VеnRus 2008"]Фолкендските острови са си британски и такива ще си останат. [/quote]
    Те и Индия и Пакистан бяха британски и в ония времена расистите и империалистите пак са твърдяли че вечно ще си останат такива, но не би.. И с Фолклендските острови ще стане така..

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK