Гърция се отказа да иска предоговаряне на помощта

Новият финансов министър Стурнарас.

© Reuters

Новият финансов министър Стурнарас.



Новото гръцко правителство се отказа от плановете си да поиска смекчаване на условията по помощния пакет след предупреждения, че те ще бъдат отхвърлени от международните й кредитори.


Положилият в четвъртък клетва финансов министър Янис Стурнарас заяви, че управляващата коалиция ще трябва първо да ускори реформите, преди да поиска предоговаряне на пакет аза 174 млрд. евро.


"Програмата е изостанала от графика и не можем да искаме нещо от нашите кредитори преди да наваксаме. Има светлина в дъното на тунела, но това е дълъг тунел", каза Стурнарас пред "Файненшъл таймс".




Промяната на намеренията в Атина последва предупреждения на представители на МВФ, ЕЦБ и ЕС в Гърция. Те повториха посланието на управляващия директор на МВФ Кристин Лагард, която каза в телевизионно интервю, че "не съм в настроение за преговори или предоговаряне" по гръцката сделка.


И трите партии в коалицията обещаваха в предизборната си кампания, че ще искат удължаване с една или две години на срокове от програмата. Според участници на първата среща на премиера Андонис Самарас с т.нар. Тройка в четвъртък обаче той не е споменал промяна на графика, а е говорил за ускоряване на структурните реформи и особено на приватизацията, за да спре потъването на икономиката в рецесия и да започне създаване на работни места.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (127)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2690 Неутрално

    К Л Е К Н А Х А !!!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  2. 2 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    Нека да мине време,мисълта да узрее,в евродепутаското съзнание,пак ще се пробва.

  3. 3 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3758 Неутрално

    Усетиха, че иде дебелия край на тоягата значи!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  4. 4 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1459 Весело

    (Не)очаквана проява на здрав разум!

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  5. 5 Профил на Ριζοσπάστης
    Ριζοσπάστης
    Рейтинг: 749 Гневно

    Добре изиграха избирателите си, имайки предвид, че това беше един от основните пунктове в предизборните програми както на ΣΥ.ΡΙΖ.Α., така и на управляващите Ν.Δ.

  6. 6 Профил на madagaskar
    madagaskar
    Рейтинг: 955 Весело

    Най-накрая разбраха, че без да стягат коланите няма да стане!

    Ако МЗ предупреждава, че „пушенето убива“, редно е и ние, пушачите, да предупреждаваме, че кражбите в Министерството на здравеопазването убиват повече
  7. 7 Профил на madagaskar
    madagaskar
    Рейтинг: 955 Весело

    Най-накрая разбраха, че без да стягат коланите няма да стане!

    Ако МЗ предупреждава, че „пушенето убива“, редно е и ние, пушачите, да предупреждаваме, че кражбите в Министерството на здравеопазването убиват повече
  8. 8 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1416 Весело

    Хайде пак на избори Гърците ще си свалят кабинета Циркаджии

    Governments never learn. Only people learn.
  9. 9 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1479 Неутрално

    Добре дошли в клуба. Поредните политици готови на всичко да се доберат до властта. Не, че щяха да получат облекчения, но трябваше да се отсрамят пред избирателите. Сега предполагам, че избирателите ще им отвърнат подобаващо.

  10. 10 Профил на TRAJAN
    TRAJAN
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Този тунел е дълъг, а светлината е от влака със 174 млрд. евро. Дали влака ще спре преди да смачка Янис Стурнарас, зависи от тунела. Не само колко е дълъг, а и какви са му другите габарити. Защото дълъг и дебел, не е за всяко дупе.

  11. 11 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    До коментар [#1] от "lz2":Сравнението ви е сполучливо колега като се има предвид следното

    "В Евросъюза няма общи правила за средната площ на човек в детски заведения. Но пък има ясни пространствени изисквания за кокошките!

  12. 12 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Стурнарас ми изглежда свестен тип, наскоро имаше негово интервю в Капитал в което ми направи не лошо впечатление.

    http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/sviat/2012/06/14/1846552_gurciia_ima_nujda_ot_pravitelstvo_ot_komandosi/

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  13. 13 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 626 Неутрално

    И какво стана сега с византийските номера? И дълга ще плащат и нови дупки на коланите ще правят!

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  14. 14 Профил на Радостина
    Радостина
    Рейтинг: 627 Весело

    " Има светлина в дъното на тунела, но това е дълъг тунел", каза Стурнарас
    Дълъг,дълъг- колко да е дълъг тоз тунел, за има няма 20 години, някои от вас ще излязат от него , а други ще продължават да се стремят към светлината , дето е в края му .

    Свободата Санчо, ....
  15. 15 Профил на niki2003
    niki2003
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#13] от "a...":

    Видяха,че няма да им минат номерата и си седнаха на гъ.....е!

  16. 16 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 684 Неутрално

    АЗ не останах с впечатление някой да е клекнал, а да е поседнал да изчака нови 174 млрд. евро. Планът на тройката е толкова нескопосан, че на всеки спестен милиард от гърците ЕС трябва да додава по 10 на банките за да удържа положението.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  18. 18 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 970 Неутрално

    [quote#7:"madagaskar"]Най-накра разбраха, че без да стягат коланите няма да стане![/quote]

    Къде прочете нещо за стягане на коланите!?

    Аз разбрах, че ще приватизират.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  19. 19 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    Това , в дъното е огледало. Гърците ще ти духнат фенера и светлинката ще изчезне.

  20. 20 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#5] от "Ριζοσπάστης":

    е, и гърците явно обичат да ги послъгват. Но и Сириза да бяха спечелили, все тая - нито биха отменили реформите, нито биха предоговорили условията.

    low riders team
  21. 21 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    До коментар [#8] от "vladimirkarolev":

    хаха, може би пак ще има нови избори до края на годината или в началото на другата и все пак ще излязат от Еврозоната? когато спечели коалиция от Златна зора и комунисти.

    low riders team
  22. 22 Профил на sindbadsi
    sindbadsi
    Рейтинг: 233 Неутрално

    след предупреждението от германците-А ако Германия изхвърли еврото?- ОТ ДОЙЧЕ ВЕЛЕ-http://sindbadsi.wordpress.com/2012/07/05/%D0%B0-%D0%B0%D0%BA%D0%BE-%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F-%D0%B8%D0%B7%D1%85%D0%B2%D1%8A%D1%80%D0%BB%D0%B8-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BE%D1%82-%D0%B4%D0%BE%D0%B9%D1%87/

  23. 23 Профил на grajdanin1
    grajdanin1
    Рейтинг: 689 Неутрално

    Да се замислим малко. Малка Гърция си играе със стотици милиарди долари като с билети за кино. Общо държавите по света дължат 40 хиляди милиарда долара. От тях на т.н. развити се падат 3/4. Не съм икономист, но изглежда по света има многократно повече пари, зад които не стоят никакви материални активи. От това следват неща, за които даже не ми се мисли.

  24. 24 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 970 Неутрално

    [quote#20:"Comandante Marques"]нито биха отменили реформите, нито биха предоговорили условията.[/quote]

    Само щаха да фалират държавата и щяха да се сдобият със свой Луканос, на който попарата щеше да изсърба след пет години някой Виденос.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  25. 25 Профил на acb16
    acb16
    Рейтинг: 909 Весело

    [quote#1:"lz2"]К Л Е К Н А Х А !!! [/quote]-Шегуваш се. Това са професионалисти. Просто изчакват по-удобен момент. Снишаване, мрънкане, обещания, късане на ризи, обвинения, изнудвания, атака.....

  26. 26 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 856 Весело

    Светлината в дъното на тунела е от идващия насреща влак.

  27. 27 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    До коментар [#23] от "grajdanin1":

    нарича се системна грешка идва reboot. Последния път този ребуут е бил с размерите на Световна война.

    low riders team
  28. 28 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Луканис направи така, че дългът ни последствие беше предоговорен по най-добрия начин, беше опростена или изкупена евтино около 1/3, голяма част от тях от главницата.
    А Виденис беше премиерът изплатил най-голяма част от дълга, по средно 90 млн. долара на месец и с това опразни хазната. Това се иска сега от Гърция, всички пари дето се появят някъде да се дадат на кредиторите.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  29. 29 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    До коментар [#24] от "tribiri":

    да де, те сега са като България през 1990-91г, но са твърде надути и самозаслепени, за да го проумеят. А и лошото за тях е, че ако тогава само България беше зле, то сега и потенциалните донори са зле.

    low riders team
  30. 30 Профил на jo
    jo
    Рейтинг: 485 Неутрално

    Дали гърците вече не започнаха да проявяват и разум в действията си, а не както беше до сега, да се поддават само на емоциите си?

  31. 31 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 970 Неутрално

    До коментар [#8] от "vladimirkarolev":

    Ами според мене щяха да бъдат циркаджий, ако бяха започнали с маймунджулъците пред МВФ и ЕЦБ.

    Гърция отделя 4.30% от БВП - то си за армията и по този показател е на 22-ро място непосредствено преди САЩ с 4.05%.

    От тука могат да спестят 1-1.5%.

    А и имат хиляди островчета, които могат да разпродадат без да засегнат масови интереси.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  32. 32 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#28] от "др. Иванов":

    Луканис и Виденис показаха двете лица на БКП след 90-та - едното крадливо, другото маниакално. Виденов беше българския вариант на Лукашенко.

    low riders team
  33. 33 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    До коментар [#31] от "tribiri":

    ами това с 4.3% от БВП за армията е заради конфронтацията им с турците, с които не се вижда затопляне бързо, особено докато онези серсеми на Ердоган сънуват Османски империи. Другия вариант е като България да намалят едностранно армията и да допуснат създаването на гръцко ДПС и увеличение на турското влияние, но турчалаците имат и териториални претенции за острови към Гърция, които няма как да бъдат подминати. От друга страна, големите военни поръчки от Германия, Франция и т.н. са друг коз във финансовите преговори с тези страни.

    low riders team
  34. 34 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 507 Неутрално

    До тука бяха. Целта на Тройката е приватизацията. Оставиха бюджета без кеш и чак на третата година успяха да ги накарат да приватизират.Много пари бяха награбили на заем.Сета вече населението ще разбере отде излиза хляба като ги изгонят от работа след приватизацията.

  35. 35 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    Всъщност Гърция искаше България да влезе в ЕС не толкова заради самата България, а защото се уплашиха от растящото влияние на Турция тук. Факт е, че Гърция ни оказваше всестранна помощ и минимум пречки към ЕС. Дори Папандреу казва "ще трябва да преглътнем бързо приемане на България в ЕС, за да не попадне в турската орбита".

    low riders team
  36. 36 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 970 Неутрално

    [quote#28:"др. Иванов"]Луканис направи така, че дългът ни последствие беше предоговорен по най-добрия начин[/quote]

    Това на партийно събрания ли ви го съобщиха!!!
    Луканис обяви фалит за да може неговото приятелче дето после "падна" от яхтата да изкупи книжата по дълга ни на 25% и след тоа да ги продаде на 75% от номинала им.

    Само че големите пари не прощават такива бързи забогатявания.

    А всичко което след това получавахме, бяха само помощи защото с рейтинга, който имахме нямахме никакъв достъп до капиталови и парични пазари.

    Правиш ли разлика между кредит и просия?

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  37. 37 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 627 Весело

    За гърците дълъг тунел, за нас вечно в шахтата... Някой да вижда светлинка за нас ?

  38. 38 Профил на TRAJAN
    TRAJAN
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Ганчовци и Гани !
    Само за сведение:
    Брутен Вътрешен Продукт на България $47,71 млрд.
    Брутен Вътрешен Продукт на Гърция $301,08 млрд.
    Нема лабаво уважаеми балкански субекти.

  39. 39 Профил на saseff
    saseff
    Рейтинг: 627 Неутрално

    "Има светлина в дъното на тунела, но това е дълъг тунел."

    Имам чувството че за вас,гърци,тунела ще е безкраен. :))

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    saseff
  40. 40 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 970 Неутрално

    До коментар [#38] от "TRAJAN":

    Колега балкански субект, тези неща се смятат на глава от населението ако не си съвсем прост и се корегират с паритета на покупателната способност ако си малко умен.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  41. 41 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2729 Неутрално

    До коментар [#5] от "Ριζοσπάστης":
    "Добре изиграха избирателите си"

    Правилно постъпиха, защото хората са податливи на левичарски внушения. Клин клин избива.

    подпис
  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  43. 43 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 970 Неутрално

    [quote#33:"Comandante Marques"]особено докато онези серсеми на Ердоган сънуват Османски империи[/quote]

    Това Волен Сидеров ли ви го каза! Я ми кажете през последните близо 140 години от историята си какво лошо сме идяли от страна на Турция.
    Аз после ще ви кажа какво лошо сме видяли от Гърция, Румъния, Сърбия и други "братски" народи!
    Известно ли ви е например, че и в момента продължаваме да плащаме репарации на Гърция?

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  44. 44 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2690 Неутрално

    До коментар [#38] от "TRAJAN":

    КАКВО ДАЙМА СЕ ФУКАШ С БВП,КОЙТО Е НАПРАВЕН С ЧУЖДИ ПАРИ!Направете го с ваши пари и с ваш труд,тогава се фукай!
    Той и манго се фука,като огкпадне 100 кила бааакър,че е много богат!Ама,по нищо не се различавате от него!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  45. 45 Профил на cybersas
    cybersas
    Рейтинг: 520 Неутрално

    [quote#38:"TRAJAN"]Ганчовци и Гани !
    Само за сведение:
    Брутен Вътрешен Продукт на България $47,71 млрд.
    Брутен Вътрешен Продукт на Гърция $301,08 млрд.
    Нема лабаво уважаеми балкански субекти.[/quote]

    А ся извади кредитите, субсидиите и еврофондовете и сметай пак...

  46. 46 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 684 Весело

    И десет правителства да сменят...дълговете трябва да се плащат...но искат да го разберат по трудния начин...византийци

    bigman
  47. 47
    TRAJAN
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  48. 48 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 970 Неутрално

    До коментар [#42] от "TRAJAN":

    Какво ли сънува един идиот!?
    Че вечно е прав - пак, пак и пак.
    Започне ли да се държи като скот...
    Какъв идиот - това е просто глупак!

    Посмятай малко. Мойте сметки показват, че до 2016-та при този тем на влошаване на положението вече ще ни дишат прахта.

    България
    GDP - real growth rate:
    2.2% (2011 est.)
    country comparison to the world: 147
    0.2% (2010 est.)
    -5.5% (2009 est.)
    GDP - per capita (PPP):
    $13,500 (2011 est.)
    country comparison to the world: 91
    $13,200 (2010 est.)
    $13,100 (2009 est.)
    Гърция
    GDP - real growth rate:
    -6% (2011 est.)
    country comparison to the world: 215
    -3.5% (2010 est.)
    -2.3% (2009 est.)
    GDP - per capita (PPP):
    $27,600 (2011 est.)
    country comparison to the world: 49
    $29,100 (2010 est.)
    $30,400 (2009 est.)
    note: data are in 2011 US dollars

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  49. 49 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2690 Неутрално

    [quote#45:"cybersas"]А ся извади кредитите, субсидиите и еврофондовете и сметай пак... [/quote]


    Ще излезе,че имат отрицателен БВП!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  50. 50 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#31:"tribiri"]маймунджулъците пред МВФ и ЕЦБ. [/quote]

    МВФ наистина често кара държавите длъжници да се правят на маймуни, но нека не забравяме, че това става само след като си поискал помощ Като искаш пари, кредиторът ти си има право да предяви каквито иска условия Пък ти ако искаш се съгласявай

    Governments never learn. Only people learn.
  51. 51 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#21:"Comandante Marques"]когато спечели коалиция от Златна зора и комунисти.[/quote]

    Една коалиция от комунисти, фашисти, пирати и анархисти ми изглежда перфектното решени за Гърция Изход от еврото, да си изпият горчивото лекарство наведнъж, както ние направихме, и да влизат в час

    Governments never learn. Only people learn.
  52. 52 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#43] от "tribiri":

    Тук може да се добави и, че от гледна точка на Турция, ние сме й най-свестния, най-добрия, най-приятелския, най-перспективния абе въобще най-най съсед, защото ние ярко изпъкваме между останалите й съседи - Иран, Ирак, Сирия, Армения, Груция и Гърция.

    Единствено ние сме виновни, че не можем да се възползваме от това.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  54. 54 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#38] от "TRAJAN":

    Кажи сега и за безработицата, особено за младежката. Да сравним.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  55. 55 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 970 Неутрално

    До коментар [#47] от "TRAJAN":

    Няма да те класифицрам подобаващо, защото преминах възраста, в която колекционирах насекоми!

    За твоя информация:
    Съгласно Българо-гръцка спогодба от 1964 г. България се задължава ежегодно, между май и септември, да подава от ВЕЦ ”Ивайловград” на Гърция по 186 милиона кубически метра вода за напояване.

    След това през 1996 година Жан Виденов посписва ново споразумение с Гърция. Според клаузите страната ни трябва да пропуска годишно на юг по 1,5 млрд. куб. м вода, а средногодишният отток е едва 1 млрд. кубика.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  56. 56 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2690 Неутрално

    До коментар [#53] от "adrianos":


    [quote#53:"adrianos"]...I TAKA DOKATO NE STANE NA TQHNATA, INA4E RAZPAD NA EVROZONATA I GO ZNAIAT[/quote]

    И ТАКА,ДОКАТО СПРАТ ДА ИМ ДАВАТ ПАРИ И ЯЗЪК ЗА ЦЯЛОТО ТЕАТРО!Пък за еврозоната,не мисли,че накаква изкуствена икономийка,като гръцката,ще я мръдне!Еврозовата е Германия,а Гърция е слугинчето им.

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  57. 57 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 970 Неутрално

    До коментар [#52] от "Distributed":

    Достатъчно е да си спомним българо сръбската война. Докато ние се биехме при Сливница и Три уши с "братския" сръбски народ подкокоросан да ни нападне заради съединението от другия голям братски народ, какво му пречеше на султана да си влезе в Пловдия, който съгласно международните спогодби си беше негово васално владение!?

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  58. 58 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 970 Неутрално

    До коментар [#52] от "Distributed":

    И още нещо. Бил съм в Турция на почивка 4 пъти. Усещането, което остава у мен е, че те гледат на нашите кокошинения по техен адрес със същата насмешка, с която ние гледаме на македонските.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  59. 59 Профил на TRAJAN
    TRAJAN
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#54] от "Distributed":
    Регистрираната ( а не реалната ) безработицата сред младежите до 29 годишна възраст, за София-град, Софийска област и Пернишка област е 20,18% към 30.04.2012 г.
    За Атина не знам. И не ми е толкова важно. Гледам колко има в моята тъмна, балканска паничка.

  60. 60 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 970 Неутрално

    [quote#53:"adrianos"]I TAKA DOKATO NE STANE NA TQHNATA,[/quote]

    Или докато им свърши узото!

    И ще от есента бе?! Що не почнете отсега или трябва да издоите най напред туристите?
    Ама чакайте! Те и туристите ще започнат да понамаляват.
    И Испания е в криза. И там свалят цените. А турците ви бият тотално по съотношението цена/качество.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  62. 62 Профил на Lm911
    Lm911
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#57] от "tribiri":

    Пречело му е че в този момент на султана не му е до война и още по-малко срещу бедна България.Все едно сега на нас да ни е до война за Македония-те са бедни,нямат природни изкопаеми ни ни трябват особено като територия.
    Друг е въпрос,че това си е де факто наша територия.

    The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it
  63. 63 Профил на TRAJAN
    TRAJAN
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#49] от "lz2":
    Отрицателния БВП е българско откритие. Регистрирай го.

  64. 64 Профил на Амиго
    Амиго
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#51] от "vladimirkarolev":

    "Изход от еврото, да си изпият горчивото лекарство наведнъж,"

    Каролев, гърците си съсипаха икономиката заради скъпото евро. И след когато си понесоха вредата (изпиха горчивото лекарство наведнъж), Вие апелирате да се откажат от единственото му предимство!? За малоумни ли ги смятате?...

    След като скъпото евро уби туризма и износа на гърците, НЕ е ли редно и логично Гърция да обяви фалит и еврото да отиде на 70 щатски цента? По този начин става слаба валута, каквато е изгодна на Гърция, а и на Южна Европа като цяло. (И за Бг е изгодно евтинкото юро.) Е, неизгодно е за Германия и другите от "Богатия Север", ама тях ли ще ги мислим? Те така или иначе са богати, НЕ са за жалене. Важно е Южна Европа да живне, и ние покрай тях...

    (W. Churchill) : "Абе няма да ми става тая България средиземноморска държава, я"
  65. 65 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#59] от "TRAJAN":

    Гръцката младежка безработица - на хората до 30 години - гони 50%, а другата от доста време е над 20%. Така, че не им завиждай на БВП-то при постоянния му спад от 5-10%, те ръст няма да видят скоро.

    А и стига с тея глупости за "реална" безработица и т.н. Хич не ме вълнуват тези, които са без работа, но не са се регистрирали в бюрата по труда, защото - ОЧЕВИДНО - те не искат да си намерят работа.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  66. 66 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#64:"Амиго"]НЕ е ли редно и логично Гърция да обяви фалит и еврото да отиде на 70 щатски цента? [/quote]

    Логично е еврото да иде там, където каже пазара Друго логично няма във Форекса

    Governments never learn. Only people learn.
  67. 67 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 970 Неутрално

    [quote#50:"vladimirkarolev"]Като искаш пари, кредиторът ти си има право да предяви каквито иска условия [/quote]
    Абе така е, ама напоследък май нещо взеха да им поувират кофите! Май не са толкова настоятелни относно рестрикциите особено когато тава въпрос за по-големи и/или по затворени икономики.
    За такива като нас е ясно! А сме поискаи помощ, а са ни назначили тяхно правителство.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  68. 68 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#65:"Distributed"]защото - ОЧЕВИДНО - те не искат да си намерят работа.[/quote]

    Или не вярват, че бюрото по труда може да им намери работа Просто отбелязвам реалността, иначе те подкрепям в каквото мислиш.

    Governments never learn. Only people learn.
  69. 69 Профил на TRAJAN
    TRAJAN
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#65] от "Distributed":
    И още нещо:
    45499 регистрирани безработни и 2394 заявени работни места.

  70. 70 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#67:"tribiri"]Май не са толкова настоятелни относно рестрикциите особено когато тава въпрос за по-големи и/или по затворени икономики. [/quote]

    Което не е ясно дали е добре или зле за хората, които всъщност захранват с парите си МВФ

    Governments never learn. Only people learn.
  71. 71 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 970 Неутрално

    [quote#64:"Амиго"]гърците си съсипаха икономиката заради скъпото евро[/quote]

    Не! Гърците си разсипаха икономиката заради сместа между неолиберална данъчна система плюс популизъм с цел запазване на политическата власт на всяка цена.
    Това е болеста на всички закъсали южно европейски държави.
    Ние също имаме неолиберална данъчна система, но слава богу показателен е фактът, че правителствата се сменят след всеки мандат.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  72. 72 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#68] от "vladimirkarolev":


    [quote#68:"vladimirkarolev"]Или не вярват, че бюрото по труда може да им намери работа[/quote]

    Факт. Нека перифразирам:

    Не се възползват от всички възможности за намиране на работа, които им се предоставят.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  73. 73 Профил на TRAJAN
    TRAJAN
    Рейтинг: 515 Неутрално

    ...еврото да отиде на 70 щатски цента...
    И защото покритието на $ 1 е $ 0,40 ...
    Форекса не вярва на сълзи.

  74. 74 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#38] от "TRAJAN":

    Грую, ще заложиш ли пет драхми, че след 3 години БВП-то на България и грънците няма да се почти равни? И то главно защото тяхното ще спада.

    low riders team
  75. 75 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#53] от "adrianos":

    ама защо ще чакате есента бе, аланколу, излизайте още сега в жегите, да видим кога ще стане "вашата". Пари за грънци няма, освен при определени условия, цитирам баба Меркел. В сравнение с нея, Хитлер ще ви се види като ангел господен

    low riders team
  76. 76 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#43] от "tribiri":

    не ме бъркай с Волен Сидеров и не къркай преди обяд повече от две бири. През последните 130 години и от Турция, и от Гърция и от Сърбия и от Румъния сме видели само и предимно ядове. Вярно е, че само турците са били сравнително честни, докато сърби, грънци и власи са ни нападали предимно в гръб.

    low riders team
  77. 77 Профил на TRAJAN
    TRAJAN
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#74] от "Comandante Marques":
    Искаш да кажеш, че нашия БВП, който е 6 пъти по-малък от този на Гърция ще се качи на камилата вместо теб?

  78. 78 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    До коментар [#43] от "tribiri":

    това за репарациите кой ти го каза? те са опростени още през 70-те от Папандреу, ама не този, а баща му. Тогава е имало леко затопляне.

    low riders team
  79. 79 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#55] от "tribiri":

    това няма връзка с репарациите, а е чиста проба слагачество на комунягите към грънците. А и без да се задължава, България трябва да пропуска вода от язовира, просто за да не прелее. Ясно ли е?

    low riders team
  80. 80 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#77] от "TRAJAN":

    искам да кажа, глупендейрос такъв, че техния ще спадне до сегашния наш. Ясно?

    low riders team
  81. 81 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#57] от "tribiri":

    защото по онова точно време султана няма толкова войска в тракия. Прост факт. И през 1912г. Турция не успява да събере достатъчно голям аскер от Азия в Европейските провинции, чак през 1913г. го прави.
    Освен това през 1885г. Англия застава в подкрепа на Съединението, след като виждат че то среща опозиция на Русия. Великите сили оказват влияние и натиск на Турция да не се меси тогава.

    low riders team
  82. 82 Профил на axel
    axel
    Рейтинг: 537 Весело

    [quote#31:"tribiri"]Гърция отделя 4.30% от БВП - то си за армията и по този показател е на 22-ро място непосредствено преди САЩ с 4.05%.

    От тука могат да спестят 1-1.5%. [/quote]

    От тук могат да спестят поне цели 4% - кой е тръгнал да напада и превзема Гърция? Нали като ги превземе ще трябва да ги храни и организира? Мисия невъзможна...

    „Gesagt heißt nicht immer gehört, gehört heißt nicht immer verstanden, verstanden heißt nicht immer einverstanden, einverstanden heißt nicht immer angewendet.“
  83. 83 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 970 Неутрално

    [quote#77:"TRAJAN"]Искаш да кажеш, че нашия БВП, който е 6 пъти по-малък от този на Гърция [/quote]

    В коментар #48 данните са от сайта на ЦРУ. Но сигурно ти си прав! Какво разбират тези от ЦРУ от брутни вътрешни продукти!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  84. 84 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 970 Неутрално

    [quote#81:"Comandante Marques"]Турция не успява да събере достатъчно голям аскер[/quote]

    И колко аскер им е трябвал при положение, че ние се дерем на живот и смърт със сърбите.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  85. 85 Профил на axel
    axel
    Рейтинг: 537 Весело

    До коментар [#57] от "tribiri":

    Не мога да си спомня кога австрийците и унгарците са ни били братя. Ще помогнеш ли?

    „Gesagt heißt nicht immer gehört, gehört heißt nicht immer verstanden, verstanden heißt nicht immer einverstanden, einverstanden heißt nicht immer angewendet.“
  86. 86 Профил на axel
    axel
    Рейтинг: 537 Весело

    До коментар [#67] от "tribiri":

    Де тоз късмет, де!

    „Gesagt heißt nicht immer gehört, gehört heißt nicht immer verstanden, verstanden heißt nicht immer einverstanden, einverstanden heißt nicht immer angewendet.“
  87. 87 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 970 Неутрално

    [quote#79:"Comandante Marques"]това няма връзка с репарациите, а е чиста проба слагачество на комунягите към грънците. А и без да се задължава, България трябва да пропуска вода от язовира, просто за да не прелее. Ясно ли е? [/quote]

    България плаща репарациите си на Гърция със земите на тракийските бежанци и с вода, която се задължава да изпуска от язовир Ивайловград точн тогава, когато има нужда от нея.

    А слагачеството на комунистите е слагачество и на Костов, защото той не развали споразумението, когато гърците не изпълниха в срок тяхната част от него. И на царя, който разкара Качакова в момента, в който тя започна да говори за язовири на Струма и Места и за продаване на вода на гърците. И на Бойко, който отиде да реже лентичките на КПП-тата дето бяха открити с 10 години закъснение.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  88. 88 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    До коментар [#84] от "tribiri":

    виж, отклонихме се доста от темата, като цяло приемам тезите ти, просто ти не считаш Турция за опасност, а аз я считам (както и много други, не само гърци и кипърци). В онзи конкретен момент има силен дипломатически натист върху султана да не се меси. Турските султани след Сюлейман Великолепни рядко са взимали самостоятелни решения за въпроси извън харема им.

    low riders team
  89. 89 Профил на axel
    axel
    Рейтинг: 537 Весело

    До коментар [#75] от "Comandante Marques":

    Гърците имат много опит в партизанското движение. Ще си го припомнят.

    „Gesagt heißt nicht immer gehört, gehört heißt nicht immer verstanden, verstanden heißt nicht immer einverstanden, einverstanden heißt nicht immer angewendet.“
  90. 90 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#87] от "tribiri":

    и аз съм на мнение, че по въпроса с водите на Струма, Места, Арда трябва още да настъпим византийците. Хубавото е, че реките пак си текат от нас към тях и няма изгледи да се обърнат. Трябва да отворят още КПП-та и да направят магистрала от Свиленград до Александруполис, което да приема български кораби.
    По въпроса с Тунджа също трябва да настъпим турците.

    low riders team
  91. 91 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#89] от "axel":

    да, ама имат ли мандри за плячкосване по ония чукари?

    low riders team
  92. 92 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 970 Неутрално

    [quote#85:"axel"]Не мога да си спомня кога австрийците и унгарците са ни били братя[/quote]

    Т.е. приемаш, че руснаците нямат нищо общо със случая.

    Знам! Така пишеше в учебниците по соц време!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  93. 93 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 970 Неутрално

    До коментар [#90] от "Comandante Marques":

    Ами естествено, че трябва да ги настъпим!
    Показателя fresh water per capita се гледа почти толкова сериозно, колкото и GDP per capita.
    Ние имаме по около 900 кубически метра годишно на калпак, докато гърците при всички подаръци, които им правим имат по 782 кубически метра. Крайно време е да започнем да им продаваме водата си, както на тях, така и на Турция.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  94. 94 Профил на skiper
    skiper
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Съчувствам на обикновените хорица в Гърция!

  95. 95 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    До коментар [#93] от "tribiri":

    разбира се. И за да имаме води, трябва да пазим и умножаваме горите си. В процеса на засушаване водата става по ценна от петрола. Без петрол можеш, но без вода не.

    low riders team
  96. 96 Профил на Амиго
    Амиго
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#66] от "vladimirkarolev":

    "Логично е еврото да иде там, където каже пазара"

    Анджък! При фалит на Гърция, еврото отива на 70 щатски цента...

    (W. Churchill) : "Абе няма да ми става тая България средиземноморска държава, я"
  97. 97 Профил на zrenaxby
    zrenaxby
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#5] от "Ριζοσπάστης":

    Мне просто избирателите им искаха 2 взаимно-изключващи се неща - оставане в еврозоната и предоговаряне на помощите. Политиците избраха по-разумното - оставане в еврозоната. Иначе щяха да загубят и двете.

    "И знай - от теб нищо не зависи." Кунева чрез свой подръжник. Това ли е стилът на БКП?
  98. 98 Профил на Ριζοσπάστης
    Ριζοσπάστης
    Рейтинг: 749 Разстроено

    До коментар [#20] от "Comandante Marques":
    Напълно съм съгласен. И не защото не биха могли, а защото не го желаят.

    До коментар [#97] от "zrenaxby":
    Избраха по изгодното за тях и за интересите, които те защитават. Те, както се подразбира, са коренно различни от тези на гръцкия народ. Фалшивата дилема, която предложиха на електората им е факт, но се надявам, че гърците ще узреят до мисълта, че страната трябва да напусне ЕС. Лошото е, че това вероятно ще стане когато вече няма какво да губят — т.е. когато се пауперизират напълно…

  99. 99
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  100. 100 Профил на bawarec
    bawarec
    Рейтинг: 458 Неутрално

    до Траян.
    Това за БВП на Гърция е вярно само на книга. По простата причина, че в БВП са включени услугите, а тях не можеш да ги изнесеш. Като си въведат драхмата, БВП ще им стане 70/80 млрд Евро. Пак е повече от нас, но ако се сметне на глава от населението се изравнява с нашия. Важни са и тенденциите. Нашият БВП расте, а техният пада.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK