Френски телеком остави 26 млн. клиенти без връзка за 9 часа

Френски телеком остави 26 млн. клиенти без връзка за 9 часа


Мобилният оператор Orange се извини в събота на клиентите си и обеща да ги обезщети, след като те останаха в продължение на 9 часа без телефонна връзка или възможност да използват електронната си поща и да изпращат и получават кратки съобщения.


Компанията, която е собственост на France Telecom, претърпя срив на мобилните услуги в ранния следобед, засегнал 26 милиона клиенти.


Телефонните връзки бяха възстановени малко след полунощ, а мобилният интернет можеше да се ползва след 3 часа.




Компанията не уточнява в извинението как ще компенсира потребителите си.


От Orange казват, че са ангажирали стотици специалисти за разследване на "изключително редкия" инцидент и ще останат в готовност през уикенда да реагират на нова криза. Като първопричина се посочва блокирането на компютърна програма.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK