Посещението на Ромни в Полша не се хареса на движението "Солидарност"

Мит Ромни заедно с бившият полски президент Лех Валенса

© Reuters

Мит Ромни заедно с бившият полски президент Лех Валенса



Кандидатът за президент на републиканците Мит Ромни се срещна с бившия полски президент Лех Валенса на края на чуждестранната си обиколка, която включваше Великобритания и Израел. Очаква се във вторник Ромни да положи венец, за да отбележи нацистката инвазия в Полша през 1939 г. Движението "Солидарност" обаче се дистанцира от посещението на републиканеца.


В Гданск Ромни се срещна с Валенса, първият лидер на движението "Солидарност" и първият демократично избран полски президента, както и с премиера Доналд Туск. "Той е изключително отворен, изпълнен с ценности, съпругата му винаги е до него, има пет деца – ние много си приличаме, аз наистина го харесвам и се радвам, че се срещнахме", каза Валенса за Ромни.


Но самото движение "Солодарност", което свали комунистическия режим в края на 80-те години на миналия век, заяви, че няма нищо общо с визитата на Ромни в града. "За съжаление бяхме информирани от приятелите ни от Американската федерация на труда, която представлява повече от 12 милиона служители, че Мит Ромни подкрепя атаките над синдикатите и правата на служителите", пише в изявление на "Солидарност".




Би Би Си отбелязва, че "Солидарност" и Ромни от няколко години въобще не са комуникирали.


Във вторник предстои кандидатът на републиканците да приключи визитата си с реч във Варшава, където ще говори за отношенията между Полша и САЩ.


Коментарите на Ромни в Израел за палестинската икономика също не се харесаха на висш представител на автономията. Кандидат-президентът каза пред израелски спонсори, че културните различия обясняват защо израелската икономика е много по-голяма от палестинската. "Забелязва се голяма разлика в икономическата жизненост. И като идвам тук и гледам към града, и виждам постиженията на тази нация, разбирам силата най-малко на културата", каза Ромни.


Главният преговарящ от палестинска страна Саеб Ерекат заяви, че коментарите на Ромни са расистки и показват невежеството му за региона и Близкия изток. Говорител на кампанията на републиканеца от своя страна заяви, че коментарите му са били "грубо разтълкувани".


Посещението му в Лондон също се оказа деликатно, след като британските медии реагираха остро на коментарите за готовността на организаторите на олимпийските игри в Лондон.


Обиколката на бившия губернатор на Масачузетс трябваше да увеличи подкрепата за него по проблемите на външната политика.

Коментари (63)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на СашкоСашев
    СашкоСашев
    Рейтинг: 497 Неутрално

    тоя никъде не го харесват

  2. 2 Профил на zidane
    zidane
    Рейтинг: 712 Весело

    мне, Юта го харесват сигурно...

  3. 3 Профил на demokratizator
    demokratizator
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Където и да отиде, все е шеф

    Само дето не среща това признание, дори и в клекнала Полша

  4. 4 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1568 Неутрално

    Господ (ако го има) да помага (на УСА и Света) ако това недоразумение стане президент...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  5. 5 Профил на kamski
    kamski
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Това че "Солидарност" не го харесват направо си е комплимент за Ромни.

  6. 6 Профил на demokratizator
    demokratizator
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#1:"skolio"]тоя никъде не го харесват [/quote]


    Как да харесваш някого, който знаеш, че идва за да те дообре или да те натисне за военна акция обсулжваща нечии крадливи интереси?

  7. 7 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 869 Весело

    До коментар [#1] от "skolio":"тоя никъде не го харесват "
    Аз пък си го харесвам, личи си че е пич даже по снимката. Още повече като го сравня с другия по-мургавия.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  8. 8 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3324 Неутрално

    До коментар [#1] от "skolio":

    Виж кой не го харесва.Синдикатите и палестинците,защото им казал,че са мързеливи.Значи аз го харесвам.

  9. 9
    Magen David
    Рейтинг: 869 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  10. 10 Профил на demokratizator
    demokratizator
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#9:"magen_enoshi"]Как по политически коректно от това да им кажеш на циганите че не стават за нищо. Културни различия.! [/quote]



    Евреите и палестинците сте от едно тесто замесени, морфологично сте 1:1, дори до ниво обрязване и радикалност на религиозните възгледи и отричане на всичко различно. Не знам защо реши да се наричаш "циганин", не че имам нещо против или съм несъгласен.

  11. 11 Профил на demokratizator
    demokratizator
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#9:"magen_enoshi"]Как по политически коректно от това да им кажеш на циганите че не стават за нищо. Културни различия.! [/quote]



    Хитлер дали е виждал тънката разлика между евреи и палестинци?

  12. 12 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 869 Неутрално

    До коментар [#10] от "demokratizator": "Евреите и палестинците сте от едно тесто замесени"
    Аз имам бяла кожа и зелени очи. Не че това има някакво значение. Като се казва цигани се има предвит манталитет, култура, възпитание и начин на живот. Погледни се сега ти в "огледалото" ,сравни се и бъди малко по скромен.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  13. 13 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3178 Неутрално

    Републиканците са ми по-близко до сърцето,но откакто Обама хвърли Бен Ладен на рибите в океана,ми се издигна в очите. Истината е,че републиканците нямат по-добър кандидат от Обама. С едно изключение-Сара Пейлин. Но не е моментът да влиза в битката.

  14. 14 Профил на demokratizator
    demokratizator
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#12:"magen_enoshi"]Аз имам бяла кожа и зелени очи. Не че това има някакво значение.[/quote]


    Има и бели пеалестинци, но повечето не са. Както и повечето евреи не са. А това колко били възпитани и културни евреите ще го оставя да прецени всеки сам, особено ако е имал дори и бегъл досег с такива

    Аз определено не съм на това мнение.

  15. 15 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1619 Неутрално

    До коментар [#4] от "B52":

    Същото написах в другата тема за Ромни.
    Всички кандидати за президенти на Републикнската партия бяха слаби, да не кажа гротескни - гледах им дебата миналата година по ТВ. Ромни изглеждаше най-недразнещ .
    Но абсолютно не става за президент.
    Въпреки недостатъците, които Обама показа досега в управлението си, той си остава при всички случаи по-добрият.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  16. 16 Профил на demokratizator
    demokratizator
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#9:"magen_enoshi"]Как по политически коректно от това да им кажеш на циганите че не стават за нищо. Културни различия.! [/quote]


    Вметката за Хитлер беше по повод факта, че Хитлер не е виждал разлика между цигани и евреи и това е причината 2/3 от евреите в Европа да изчезнат, както и 2/3 от циганите

  17. 17 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 869 Неутрално

    До коментар [#14] от "demokratizator": Препоръчах ти да се погледнеш в "огледалото" и не само в буквалния смисъл.
    Когато срещна ник като демократизатор, народовъзпитател и т.н ми е ясно че става дума за комплексари и въздухари, дето се мислят за нещо голямо, та могат и да поучават другите.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  18. 18 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3178 Неутрално

    До коментар [#16] от "demokratizator":

    Само да вметна,някой каза,че евреите в Европа са били 16млн. Това не прави 2/3.

  19. 19 Профил на demokratizator
    demokratizator
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#17:"magen_enoshi"]Когато срещна ник като демократизатор, народовъзпитател и т.н ми е ясно че става дума за комплексари и въздухари, дето се мислят за нещо голямо, та могат и да поучават другите[/quote]


    Деморкатизатори по дефиниция са американците, човекът който си позволи да нарича братята си по произход "цигани" беше "magen_enoshi" в пост 9. Съгласен съм с теб, че това беше проява на комплексарщина.

  20. 20 Профил на demokratizator
    demokratizator
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#18:"deaf"]Само да вметна,някой каза,че евреите в Европа са били 16млн. Това не прави 2/3. [/quote]


    Не видях някой да е казал, но преди Хитлер в Европа са живеели неинтегрируеми(те никога не се интегрират) 9 млн. евреи и още толкова цигани. След Хитлер са станали 3 млн. евреи, т.е. 2/3 са претопени.

  21. 21 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3178 Неутрално

    До коментар [#20] от "demokratizator":

    Може и твоите числа да са верни.
    Какво разбираш под неинтегрируеми? Точно евреите се интегрират изключително добре към всеки народ,попиват неговата култура и цивилизация. Но,да-остават си евреи.
    В 18-та гимназия на "Пиротска",учителката ми по алгебра беше еврейка (Ешая),единствено тя заставаше на моя страна,когато се издънех.

  22. 22 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4558 Любопитно

    До коментар [#12] от "magen_enoshi":

    То има и такива палестинци със светла кожа и очи....

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  23. 23 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4558 Весело

    [quote#15:"Jessika"]Но абсолютно не става за президент.
    Въпреки недостатъците, които Обама показа досега в управлението си, той си остава при всички случаи по-добрият. [/quote]

    Хммм... съгласен съм с вас, не че Обама е нещо кой знае какво, но в сравнение с тоя невежа Мит е за предпочитане!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  24. 24 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4558 Любопитно

    [quote#21:"deaf"]Може и твоите числа да са верни.
    Какво разбираш под неинтегрируеми? Точно евреите се интегрират изключително добре към всеки народ,попиват неговата култура и цивилизация. Но,да-остават си евреи. [/quote]

    Това е интересно наистина... за мен обаче остава един въпрос, защо в Европа през Средновековието та чак до 20 век най-мразените и презирани малцинства са били именно евреите! Защо антисемитизма е толкова силен навсякъде в Европа?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  25. 25 Профил на demokratizator
    demokratizator
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#21:"deaf"]Какво разбираш под неинтегрируеми? Точно евреите се интегрират изключително добре към всеки народ,попиват неговата култура и цивилизация. [/quote]


    Не, навсякъде си живят на общности, винаги се движат в група(за да не ги нападат), ходят в еврейски училища и като цяло не признават националана принадлежност, т.е. те са евреи дори и да живеят в България, САЩ или Коморските острови.

  26. 26 Профил на PlamenVarna
    PlamenVarna
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Намбър уан политически шпаги на мормонския елит в САЩ:
    - Хари Рийд – бос на демократическата фракция в горната камара на Конгреса;
    - Мит Ромни - бивш губернатор на Масачузетс и кандидат на Републиканската партия срещу действащия президент Барак Обама
    - Джон Хънтсман – бивш посланик на САЩ в Китай, и отсега ситуиран за кандидат-президент за по-следващите избори;
    - Разнообразни политически коментатори, общественици и публични личности с влияние - неизброимо количество.
    ---
    За мормоните, Джоузеф Смит и ангелът Мороний , дето му се явил и му говорел, за тяхната "Църква на Исус Христос на светиите от последните дни", почти няма неизвестни неща. Но е интересно да припомним, че посочения от ангел Мороний хълм Кумора е било мястото, където е била заровена записаната на златни плочи "Книга на Мормон". И Джоузеф Смит, отишъл там и я изровил. И като я отворил – аууу какво да види, освен другите премудрости неземни, там били написано, че в Америка са живели древни еврейски пророци далеч, далеч преди откриването й от Христофор Колумб, че самия Исус Христос, веднага след възкресението си ги е посетил там на наречения по-късно “американски” континент. Най-любитна е мормонската теория за възникването на индианците – те също били наследници на древните евреи, но се отклонили от Божия път и така регресирали, подивяли, омаймунили се и най-накрая се нахвърлили върху нерегресиралата част от еврейските древни заселници и ги изтрепали. Обаче след второто вече след-Колумбово преселение на евреите, те си възвърнали влиянието и господството над Америка, напук на индианците – тез диваци безбожни. И сега вече било дошло времето, когато наследниците на древните преселили се в Америка евреи, щели да управляват и останалата част от света или по-точно това, което е останало от него.
    Изобщо мега-шантава работа.
    Ма то и на Хитлер работата бе достатъчно шантава, ама докато мъдрите се намъдруваха – лудите бая си полудуваха и успяха да сътворят сума ти сакатлъци в целия свят.

    ДОНОСНИК, ИЗПЯ ЛИ СИ "КРАТКИЯ ДОКЛАД" НА МОДЕРАТОРА ? НАТЕГАЧ, НАТЕГНА ЛИ СЕ ПО СТАР КОМУНДЕРСКИ НАВИК ? ЦЕНЗОРЕ, И БАН-а НЕ МОЖЕ ДА ВИ ПРИКРИЕ ИЗЛАГАЦИИТЕ
  27. 27 Профил на demokratizator
    demokratizator
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#24] от "Иво":


    Вероятно тръгва още от времето когато евреите убиват Христос и настояванията им че само те са богоизбрани. В по-съвременната история, са обвинявани от всички, че се занимават само с машинации(за да се докопат до високи постове), за банковите кризи(заради еврейската доминация в банките), за задкулисни влияния и машинации...

  28. 28 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3178 Неутрално

    До коментар [#24] от "Иво":


    До коментар [#27] от "demokratizator":

    Дразнещото при евреите е това,че смятат априори Истината за своя собственост. И понеже са високо интелигентни (за висшия тип човек,интелекта е нещо второстепенно,докато инстинктите са най-важни),човек трудно спори с тях и накрая се вбесява.

  29. 29 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4558 Любопитно

    [quote#27:"demokratizator"]Вероято тръгва още от времето когато евреите убиват Христос и настояванията им че само те са богоизбрани. В по-съвременната история, са обвинявани от всички, че се занимават само с машинации(за да се докопат до високи постове), за банковите кризи(заради еврейската доминация в банките), за задкулисни влияния и машинации... [/quote]

    Съгласен съм с теб, а това, че се смятат за "богоизбрани" ги кара да бъдат и доста високомерни, което е доста лоша черта за всеки един човек/народ... а иначе в днешно време освен тези причини за, които ти споеменаваш, конфликта с палестинците също спомага евреите да бъдат мразени на доста места по света!

    До коментар [#28] от "deaf":

    И вие сте прав...

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  30. 30 Профил на doneva
    doneva
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Набива се на очи, че Ромни дава заявка да е президент на всички евреи по света, а не на американците. Направо не очаквах, че след Буш и всеки негов призив в името на бог, може да се пръкне нещо по-ненормално в тая политика. Моля да бъда разбрана правилно - нямам нищо против никоя нация или етнос като цяло, просто яко ми намирисва на продажност и милитаризъм.

  31. 31 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    Кандидат-президентът каза пред израелски спонсори, че културните различия обясняват защо израелската икономика е много по-голяма от палестинската
    *******************************

    Съгласна съм с Ромни. Именно културата, манталитета и начина на живот на хората в дадена държава са от съществено значение за развитието и, както в икономическо, така и в социално отношение.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  32. 32 Профил на plamitus
    plamitus
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#7] от "magen_enoshi":

    Като е отишъл на поклонение в Израел и е обявил, че подкрепя това Йерусалим да е столица само на Израел, навярно ще ти хареса, но не е така с останалият свят, където подобни изказвания не вървят. Има официално изказване и на държавният департамент на САЩ, по повод изцепките му и го съветват да си мери думите, когато говори. Да не забравяме, че поляците в САЩ са към 6 млн.души и са католици, а не мормони.

  33. 33 Профил на plamitus
    plamitus
    Рейтинг: 638 Весело

    До коментар [#13] от "deaf":

    Кое ти харесва в тази бясна Баракуда, която твърде много набляга на следобеден чай с много уиски по разни партита !? Още малко и ще ти харесат онова куку Макейн и крадеца Дик Чейни или Храстчето мл.. Няма да питам за МЪделин Олбрайтова, защото тя вече е диагноза....

  34. 34 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 869 Неутрално

    Йерусалим е столица на Израел, без значение дали това се харесва или не на арабеските в Газа. Колкото до "поклонението", вече обясних че това е насочено към американските избиратели протестанти ,които в болшинството си са за Израел. Евреите в САЩ по традиция са демократи не гласуват за републиканец. Даже днес статистиката показва че повечето ще гласуват за Обама.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  35. 35 Профил на plamitus
    plamitus
    Рейтинг: 638 Весело

    До коментар [#14] от "demokratizator":

    Има черни евреи също, май били на един от клонит, от които слязло племето..., даже са си ги прибирали от Африка със специални авиопревози.

  36. 36 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 868 Любопитно

    [quote#7:"magen_enoshi"]Аз пък си го харесвам, личи си че е пич даже по снимката. Още повече като го сравня с другия по-мургавия.[/quote]
    Ти сигурно и ЧЕРНИТЕ евреи не харесваш. Еврейско наци?

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  37. 37 Профил на plamitus
    plamitus
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#34] от "magen_enoshi":

    Международно признатата столица на държавата Израел е Тел Авив, където се намират огромната част от посолствата на страните представени в Израел, а в Йерусалим имат консулства. Това са фактите, а това че ако се разберат с палестинците, могат да си поделят града на две столици - да, възможно е..... и даже ще бъде добрият вариант, защото иначе огнището на напрежение няма да угасне никога, а времето тик-така в полза на бързо размножаващите се палестинци.

  38. 38 Профил на InmoInvestments
    InmoInvestments
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Харесват хехаресват, това е следващият президент на USA, така че малко повече уважение, please !

    You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone. Al Capone
  39. 39 Профил на xrp43572691
    xrp43572691
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    До коментар [#1] от "skolio":

    Нормално. Ромни е същият откачалник-милитарист като позабравеният вече Джон Маккейн, който се провали именно защото му хлопаше яко дъската. Като на този.

  40. 40 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 868 Весело


    Тоя кютук се издъни, като назова Йерусалим за столица на Изсраел.

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  41. 41 Профил на demokratizator
    demokratizator
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#29] от "Иво":



    В още по-старо време са преследвани от християните, защото са убивали ритуално християнски деца, за да им вземат кръвта, с която са си правели религиозна храна(те разбира се отричат):

    http://en.wikipedia.org/wiki/Blood_libel

  42. 42 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4558 Любопитно

    [quote#34:"magen_enoshi"]Йерусалм е столица на Израел, без значение дали това се харесва или не на арабеските в Газа. [/quote]

    Това НЕ се харесва и НЕ се приема даже от ЕС!

    http://www.dnevnik.bg/evropa/novini_ot_es/2011/01/10/1022604_evropeiski_diplomati_iskat_podkrepa_ot_es_za/

    http://www.dnevnik.bg/evropa/novini_ot_es/2012/01/19/1748133_frans_pres_es_gotvi_cheren_spisuk_na_zaselnici_v/

    http://www.dnevnik.bg/evropa/novini_ot_es/2011/08/17/1140460_mejdunarodnata_obshtnost_osudi_novite_stroitelni/

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  43. 43 Профил на plamitus
    plamitus
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#42] от "Иво":

    Официалната администрация на САЩ вчера също отправи опровержение и критика към Ромни.

  44. 44 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 869 Неутрално

    До коментар [#36] от "Omnis Omnibus": Нямам нищо против тях. Ти можеш ли да кажеш същото за съгражданите си цигани, а балкански ариецо?

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  45. 45 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 868 Неутрално

    [quote#44:"magen_enoshi"]Ти можеш ли да кажеш същото за съгражданите си цигани, а балкански ариецо? [/quote]
    По време на соца НЯМАХМЕ проблеми с циганите! Знаеш ли защо?

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  46. 46 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4558 Любопитно

    [quote#34:"magen_enoshi"]Колкото до "поклонението", вече обясних че това е насочено към американските избиратели протестанти ,които в болшинството си са за Израел.[/quote]

    Тука каза истината, така наречените от теб "протестанти" са най-откачените американски сектанти евангелисти, които смятат за свой дълг да защитават Израел, които вярват, че нашият Господ Исус Христос ще се върне на земята само когато отново се построи храма на Соломон (което е пълна глупост, защото Господ казва, че никой човек не знае, кога ще дойде Второто негово пришествие и още по малко ние хората можем да го предизвикаме)! От храма в момента има само една стена и за да се построи отново трябва да се бутне преди това джамията Ал Акса и храмовия комплекс, които са наблизо, а ако стане това ще избухне и нова война, защото това е третото по важност място за всички мюсюлмани!!! Изобщо вие ционистите добре водите за носа тези американски псевдохристиянски куковци!

    [quote#34:"magen_enoshi"]Евреите в САЩ по традиция са демократи не гласуват за републиканец. Даже днес статистиката показва че повечето ще гласуват за Обама. [/quote]

    И тук си прав... повечето американски евреи са либерално настроени и мнозинството от тях ще гласуват за Обама!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  47. 47 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 869 Неутрално

    Малко информация от от Википедия:
    Jerusalem is the capital of Israel, though not internationally recognized as such,[ii] and one of the oldest cities in the world.

    Иерусали́м — древний город на Ближнем Востоке. Столица Государства Израиль с 1949 года; с 1967 года Израиль контролирует всю территорию города. Израильский суверенитет над восточной частью города[2] и статус всего Иерусалима как столицы Израиля не признан значительной частью международного сообщества

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  48. 48 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 869 Весело

    До коментар [#45] от "Omnis Omnibus": "По време на соца НЯМАХМЕ проблеми с циганите! "
    Аз те питам тебе лично , а ти не се изплъзвай с разтягане на локуми, тъй присъщо за вас.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  49. 49 Профил на plamitus
    plamitus
    Рейтинг: 638 Весело

    До коментар [#47] от "magen_enoshi":

    Ако уикито ти е основният информационен източник, то трябва да те разочаровам, че си на погрешен път, защото данните там понякога твърде много се различават от истината, защото имат неофициален характер. Чети само, когато видиш, че е писано от официални институти, международно признати или данни от посолствата на държави.

  50. 50 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 868 Неутрално

    [quote#48:"magen_enoshi"]Аз те питам тебе лично , а ти не се изплъзвай с разтягане на локуми, тъй присъщо за вас. [/quote]
    Аз също съм нямал проблем с тях и нямам и сега- не съм расист. Системата е виновна за това, какво правят сега. Дадох ти пример, че може и да е иначе.

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  51. 51 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 869 Неутрално

    До коментар [#49] от "plamitus": "Ако уикито ти е основният информационен източник..."
    То е информация за такива като тебе. Аз като гражданин на Израел много добре занам коя е столицата ми, къде се намира Кнесета, къде се провеждат всички държавни церемонии и посрещат чуждестранните правителства. С това считам "спора" за приключен.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  52. 52 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1256 Неутрално

    Говорих веднаж с един равин. Впечатли ме това, че когато разговора дойде до "богоизбрания еврейски народ", той се усмихна и каза: Не Бог е избрал еврейския народ, а еврейте са избрали Бога... И се чудя и досега, като православни и ние сме избрали Бога, само дето не ходим в пътищата Му и не пазим заповедите Му! Е, как да просперираме като еврейте? Това е и единствената прилика между мормоните и еврейте! Не съм против пиянката, ама ако вместо потатянето в алкохол и чалга 2-3 часа дневно, посветим това време на семейството си - правим повече деца, помагаме им да открият талантите си, да си изберат хоби, от което също могат да изкарат доста пари, сигурно ще просперираме и като нация! Не е чудно защо бабите и дядовците ни са просперирали след 3 войни и толкова жертви между 1908-ма и 1944-та, а ние въртим на празни обороти от 1989-та насам. Пише го тук: Матей 25:14-30.

  53. 53 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 868 Весело

    [quote#47:"magen_enoshi"]Малко информация от от Википедия: [/quote]
    И ти ли си завършил курса по редактиране на Уикипедия?

    http://youtu.be/y97mBltqhi0

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  54. 54 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 868 Весело

    [quote#51:"magen_enoshi"]Аз като гражданин на Израел много добре занам коя е столицата ми[/quote]
    Столицата ви съвпада и с ГЕЙСКАТА столица на Близкия Изток.

    http://goo.gl/Seicf

    П.П. Как беше парада 2012?

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  55. 55 Профил на plamitus
    plamitus
    Рейтинг: 638 Весело

    До коментар [#51] от "magen_enoshi":

    Като че ли държавният департамент на САЩ не споделя твоето мнение и имаше официално изявление вчера по въпроса, та и Ромни го отнесе, защото явно е започнал да се изживява като президент, преди да е положил клетва. Има още и Източен Йерусалим, който е анексиран, но ООН не признава анексията и затова огромната част от посолствата са в Тел Авив. Ще се радвам да се разберете с останалите семити - палестинците и да си го поделите, та да има две столици Йерусалим, но вече международно признати и мирни. Спорът ще го приключвате с палестинците, а ние си имаме столица, която никой не оспорва и не е под постоянна обсада от полицаи и военни или заплаха. Мирът му е майката, но справедлив, а не по израелски....

  56. 56 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 868 Весело

    [quote#52:"charlesdegaulle"]И се чудя и досега, като православни и ние сме избрали Бога, само дето не ходим в пътищата Му и не пазим заповедите Му![/quote]
    Ако искаш да ходиш в пътищата Му продай си имането и го раздай на бедните.

    Матей 19:20. Младежът Му каза: Всичко това съм опазил (от младостта си); какво още не ми достига?
    21. Иисус му каза: Ако искаш да бъдеш съвършен, иди, продай имота си и дай на бедните; и ще имаш съкровище на небесата; и ела и Ме следвай.
    22. Но младежът, като чу това слово, си отиде наскърбен, защото беше човек с много имот.
    23. А Иисус каза на учениците Си: Истина ви казвам: мъчно ще влезе богат в небесното царство.
    24. И пак ви казвам: по-лесно е камила да мине през иглени уши, отколкото богат да влезе в Божието царство.

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  57. 57 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3178 Неутрално

    До коментар [#33] от "plamitus":

    Сара Пейлин е избрана за Мис Аляска. Има четирима сина,двама от които се бият в Афганистан. А твоя любимец Станишев се хвали,че не е служил войник?!
    Всички ляво ориентирани политически (каквото и да значи това),са физиологически дегенерати,ГРОЗНИ,паразити,недъгави (Дърева),неспособни да се радват на живота,отровени от злобата към нас красивите и умните,сексуално импотентни (Станишев) и най-вече-без чувство за хумор.
    Обама е изключение. Той не е типичен демократ. Защото винаги е способен да си промени мнението,когато разбере,че греши.
    Сара Пейлин е върховното постижение на природата като жена и майка. А ти чук.й рускини.

  58. 58 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 869 Неутрално

    До коментар [#50] от "Omnis Omnibus": Продължаваш да се изплъзваш от прям отговор. Значи ще поставя въпроса така: Аз имам приятели евреи от Йемен, Ирак и Тунис. Дълбоко уважавам тези хора и съм готов да направя всичко ако се наложи да им помогна. Ти можеш ли да кажеш същото за твоите съграждани от цигански произход? Ако отговориш с "да" мога да те нарека лъжец с много по-голямо основание от теб дето не знам защо ме нарече наци. Много добре познавам лицемерната пасмина към която принадлежиш. Големи сте интернационалисти и морализатори стига да не опре до вас самите.
    С това приключвам и тази тема.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  59. 59 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 868 Неутрално

    [quote#58:"magen_enoshi"]Продължваш да се изплъзваш от прям отговор. Значи ще поставя въпроса така: Аз имам приятели евреи от Йемен, Ирак и Тунис. Дълбоко уважавам тези хора и съм готов да направя всичко ако се наложи да им помогна. [/quote]
    Ти май се изплъзваш, като мазно моше- не ми говори за приятели евреи, а за ПАЛЕСТИНЦИ! Имаш ли такива и ще им помогнеш ли?

    Аз съм имал съученици цигани с които съм имал ДЪЛГОГОДИШНИ приятелски отношения. Да, тогава имаше и много такива, които се изучаваха и водеха същия живот, като българите- никаква разлика.

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  60. 60 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1256 Неутрално

    До коментар [#56] от "Omnis Omnibus":

    Прав си! Много е трудно да го направя... Но се стремя да го споделям! Все пак, българина е бил много мъдър като е казал - прекаления светец и Богу не е драг... Приказката ми е за общото ниво и май съм прав. Това е, ако искаш да промениш света, започни от себе си.

  61. 61 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 869 Неутрално

    До коментар [#59] от "Omnis Omnibus": Въпреки че приключих ще отговоря още един път. Ето с какво започна спора:
    [quote#36:"Omnis Omnibus"]Ти сигурно и ЧЕРНИТЕ евреи не харесваш. Еврейско наци? [/quote]
    Къде видя палестинци бе лумпен? Кой извъртя въпроса? Палестинците са ми врагове, защо да им помага? Ти помогни на твоите съграждани а и на самия себе си, вместо да избиваш комплекси за малоценност със антисемитизъм.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  62. 62 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 868 Весело

    [quote#61:"magen_enoshi"]Къде видя палестинци бе лумпен? Кой извъртя въпроса? Палестинците са ми врагове, защо да им помага?[/quote]
    Айдеее почнаха обидите!

    Колкото циганите са мои съграждани, толкова и палестинците с израелски паспорти са твои. Колко са, 20% от населението?
    [quote#61:"magen_enoshi"]Ти помогни на твоите съграждани а и на самия себе си[/quote]
    Аз съм си помогнал ОТДАВНА и помагам на съгражданите си колкото мога!

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  63. 63 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 869 Неутрално

    Браво на вас модератори! Триете мои безобидни коментари а такива като коментар [#41] оставяте!

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK