Унгарски депутат антисемит изненадващо се оказа евреин

Чанад Сегеди

© Associated Press

Чанад Сегеди



Като един от лидерите на унгарската крайнодясна партия "Йобик" Чанад Сегеди беше известен с разпалените си изказвания против евреите. Обвиняваше ги, че изкупуват страната, критикуваше еврейството в политическия елит и твърдеше, че евреите оскверняват националните символи, пише "Асошиейтед прес".


Неотдавана обаче дойде разкритието, което разколеба позицията му на краен националист - самият Сегеди се оказа евреин.


След седмици слухове в интернет той призна през юни, че родителите на майка му са евреи, какъвто е и той според еврейските закони, въпреки че не изповядва вярата им. Баба му е оцеляла в концентрационния лагер в Освиенцим в Полша, а дядо му е бил в трудов лагер.




В основата на разкритията е аудиозапис от среща през 2010 г. между Сегеди и осъден престъпник. Той признава, че срещата се е състояла, но твърди, че записът е бил подправен. "Йобик" обаче го смята за действителен.


В записа престъпникът дава на Сегеди доказателства за еврейските му корени. Самият Сегеди звучи изненадано, след което предлага пари и услуги в замяна на запазването на тайната.



След разкритията кариерата на Сегеди в "Йобик" остава под въпрос.

Под натиск миналия месец той напусна всичките си позиции и се отказа от членство в "Йобик". Това обаче не е достатъчно за партията, която миналата седмица поиска от него да се откаже и от мястото си в парламента. "Йобик" твърди, че причината са подозрения за подкуп, а не еврейските му корени.


Сегеди стана известен през 2007 г. като един от основателите на Унгарската гвардия, група, чиито черно-бели униформи и знаме на бели и червени райета навяват асоциации с унгарската прогерманска, антисемитска крайнодясна Партия на кръстосаните стрели от края на 30-те и 40-те години на миналия век, убила хиляди евреи. Гвардията беше забранена от съда през 2009 г.


Сегеди стана известен през 2007 г. като един от основателите на Унгарската гвардия.

© Юлия Дамянова, Капитал

Сегеди стана известен през 2007 г. като един от основателите на Унгарската гвардия.


Оттогава Сегеди е член на "Йобик", създадена през 2003 г., за да се превърне в най-голямата крайнодясна политическа сила в Унгария. Скоро след това той стана един от най-видните й членове и се утвърди като част от лидерите й. От 2009 г. той е в Европейския парламент като един от тримата унгарски депутати там, позиция, на която казва, че иска да се задържи.


"Нямаме друг избор, освен да поискаме от него да върне мандата си в ЕС", каза след разкритията председателят на партията Габор Вона. "Йобик" не разследва наследството на своите членове или лидери, а вместо това взема предвид какво са направили за нацията", допълни той.


Разкритията


Сегеди призна за еврейските си корени в интервю пред унгарски медии през юни. Той каза, че след срещата си със затворника е провел дълъг разговор с баба си, която му е разказала за миналото на семейството й като ортодоксални евреи.


"Тогава ми стана ясно, че баба ми наистина е еврейка. Попитах я как са се случили депортациите. Тя е била в Освиенцим и в Дахау и е единствената оцеляла от голямо семейство", разказа Сегеди. Той уточни, че се определя като човек от род с еврейски произход, защото се смята за "100% унгарец.


В интервю пред телевизия Hir Сегеди отрече някога да е правил антисемитски изявления, въпреки че няколко негови речи и изказвания пред медии документират противното. В изявление в сутрешна програма през 2010 г. той заяви, че проблемът, който радикалната десница има с евреите, е, че еврейските творци, актьори и интелектуалци оскверняват унгарски национални символи като Светата корона на свети Ищван, първия християнски крал на Унгария.


В началото на август Сегеди се срещна с равин Шломо Ковес от унгарската ортодоксална общност "Шабад-Любавич", чиито родители в тийнейджърските си години са разбрали, че са евреи. По време на срещата им Сегеди се е извинил за свои изявления, които може да са обидили еврейската общност, и обеща да посети Освиенцим.

Коментари (75)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5758 Неутрално

    мрази своите - нищо необичайно !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Всички антисемити са евреи. Причините са две - едните добре се познават, другите го правят в служба на народа си, за да изкопчат облаги като жертви.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  3. 3 Профил на Костянуга
    Костянуга
    Рейтинг: 497 Весело
  4. 4 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 605 Неутрално

    хахаха.. бразилско-унгарски сериал.. и рич се оказъл негов брат, а селесте била родена от майка му, ама зачената в неговата спалня.. ве-сел-баааа

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  5. 5 Профил на aron25
    aron25
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА протестира срещу цензората на модератора":
    ..Да разбирам ли..обичайно++++

  6. 6 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 1483 Неутрално

    Самоопределението е важно.

  7. 7 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1359 Неутрално

    Хитлер бил евреин, Ахамаджинеджад бил евреин, май има нещо такова, че само тези които ги познават отблизо ги мразят от дъното на душата си.

    In debt we trust
  8. 8 Профил на Вишински
    Вишински
    Рейтинг: 511 Неутрално

    Това е обичайна практика. Към началото на 90-те години на миналия век се оказва, че част от водачите на руските антисемитски организации са евреи. Идеята им била да съдават в Русия колкото се можело по-нетърпима за евреите среда, което да ги карало да емигрират масово за Израел. Което пък била една от целите на съвременния ционизъм - евреите от цял свят да се съберат обратно в Израел.

  9. 9 Профил на Предраг Джукич
    Предраг Джукич
    Рейтинг: 605 Весело

    Нагласена работа

    тенкю пийпъл! Да живей масонската ложа
  10. 10 Профил на mediator37
    mediator37
    Рейтинг: 497 Весело

    Баба му на тоя е като милионите еврейски баби минали през два "лагера на смъртта" пък останала жива и здрава, че и дълголетна. Много интересни тези лагери на смъртта на Хитлер!?

    Има ли живот след демокрацията ?
  11. 11 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1257 Любопитно

    ...."дядо му е бил в трудов лагер...баба ми наистина е еврейка. Попитах я как са се случили депортациите. Тя е била в Освиенцим и в Дахау"...И на мене ми е любопитно?! Преди си мислех, че 100% от евреите са загивали в лагерите....

  12. 12 Профил на twe38546258
    twe38546258
    Рейтинг: 877 Весело

    Имал е връзки и контакти човека да пробие в средите на крайнодесните и ги е използвал. Интересът клати феса или както е казал Дарвин, че оцеляват най- приспособимите. Иначе, той и Хитлер е бил в известен смисъл еврейски ппродукт.

    Платон ми е приятел, но истината ми е по-голям приятел.
  13. 13 Профил на bravo
    bravo
    Рейтинг: 497 Неутрално

    На това май му се вика внедряване.

    Българските политици не са раждани - те са изходени.
  14. 14 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3795 Весело

    Стават такива работи.

    То даже повече от един, само че български, депутат, един даже и Фюрер, борци срещу хомосексуализма и педофилията се оказаха и те такива

    Европейска практика, ръйшли!
    Като има търсене - ще има и предлагане

  15. 15 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2784 Неутрално

    Оправно момче ми изглежда..
    Като го изгонят от унгарския парламент, ще вземе
    да се разкае публично и ще стане депутат в израелския
    парламент.

  16. 16 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1469 Весело

    Хе, доста смешно заглавие. Как така неочаквано се оказал евреин, той досега не е ли забелязал баба му и дядо му каква религия изповядват?
    Иначе, представете си сега заглавие: "Известен депутат- расист, член на крайнодясна партия изненадващо се оказа негър", как ви се струва, а?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  17. 17 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1581 Неутрално

    Напомня ми на един много забавен филм - The Infidel (Неверникът).
    В него един умерен мюсюлманин с ужас открива, че е осиновен и че истинските му родители са евреи.
    Много забавна комедия

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  18. 18 Профил на kuku032
    kuku032
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Лицемер, също като идола си Хитлер.

  19. 19 Профил на miron4o
    miron4o
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Най-големите антисемите имат еврейски корени.

  20. 20 Профил на hhhuuunnnn
    hhhuuunnnn
    Рейтинг: 1319 Неутрално

    че антисемитизмът си е бизнес с еврейски монопол - какво странно има в новината?

    нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
  21. 21 Профил на gripen
    gripen
    Рейтинг: 906 Неутрално

    Евреите са религиозна общност, подобно на мохамедани, будисти и т.н. Щом Сегеди е християнин и се усеща унгарец, не виждам защо да не се приеме че той е такъв. Грешката му е, че се е опитал да скрие произхода си и така е станал жертва на мошеници.

    За Европа: бяла, християнска и силна!
  22. 22 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1366 Весело

    До коментар [#7] от "Dollar Akbar":

    Като теб?

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  23. 23 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 568 Неутрално

    Историята ми прилича на един стар виц:
    В семейство негри бащата накарал сина да боядиса оградата в бяло. Заел се младежа обаче си изцапал едната ръка с боя и му харесало да е бял, та се намазал целия с бяла боя. След малко минала майка му и като го видяла, че се е обядисал бял - бой, бой как може да предаваш расата и т.н. След малко минал и баща му и същото - бой, бой.... Седнало момчето и се замислило:
    От 10 минути съм бял, а вече мразя негрите!

  24. 24 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1366 Весело

    [quote#16:"VеnRus 2008"]Хе, доста смешно заглавие. Как така неочаквано се оказал евреин, той досега не е ли забелязал баба му и дядо му каква религия изповядват?
    Иначе, представете си сега заглавие: "Известен депутат- расист, член на крайнодясна партия изненадващо се оказа негър", как ви се струва, а? [/quote]


    ++++++++++

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  25. 25 Профил на DoPe
    DoPe
    Рейтинг: 497 Весело

    До коментар [#10] от "mediator37":

    Не случайно толкова евреи са сценаристи в Холивуд

  26. 26 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1257 Весело

    До коментар [#16] от "VеnRus 2008":

    Плюс това са били от ултраортодоксалните евреи - ония, които ходят и през лятото с шаячни дрехи, шапки и сколуфи около ушите, защото така пишело в тората...

  27. 27 Профил на Вишински
    Вишински
    Рейтинг: 511 Неутрално

    До коментар [#16] от "VеnRus 2008":

    Това ми напомня за епизод от някаква комедия. Негър-затворник поучава новопристигнал:
    - Този затвор много променя хората!
    - В смисъл???
    - Ами, например аз, при идването си тук бях бял...

  28. 28 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1366 Весело

    ЧЕТЕТЕ: ОБЕТОНЕНАТА ЗЕМЯ

    Жегата е нагънала комплекса, но тъл-
    пите бодро шляпат към плажа.
    Отдалеч той е като шарено море,
    докато цветът на самото море изглежда
    така, все едно сред надуваемите дюшеци
    се плацика ешерихия коли с размерите на
    манатарка.
    “Никога не бих си причинила подобна
    почивка”, казвам на таксиджията.
    Тук съм, защото трябва да се видя с при-
    ятелка от Полша. Затрила съм обаче лист-
    чето с името на хотела, а тя не си вдига
    телефона.
    Вече половин час обикаляме като глама-
    ви. Шофьорът се изнервя и рязко набива
    спирачки. “Слизай и се махай!”, вика. Не ще
    даже да ми вземе парите!
    “Да не ме мислиш за прошляк бе”, обиж-
    дам се и сърдито отварям вратата. Но
    следва неочаквана реакция – таксиджията
    се обръща и започва да се смее с глас.
    “Чудех се – казва, - дали си ти, но при
    такова изрепчване вече съм сигурен.”
    Ами да! Светльо от Бургас. Завърши бъл-
    гарска филология и много пъти сме се заси-
    чали в университетското дворче. Малко е
    посивял и е пуснал тумбак, но иначе си е
    същият Светльо отпреди 20 години.
    Запознахме се на кандидатстудентския
    изпит по български език и литература.
    Седеше през едно място от мен и непре-
    къснато ме ръчкаше с химикалка. “Дай си
    после черновата да препиша”, шептеше
    настоятелно и въпреки че десет пъти му
    изръмжах да престане, накрая все пак прип-
    лъзнах двата листа с бележки.
    Светльо паркира и ме кани да седнем в
    едно заведение, докато полякинята Полша
    се сети да си включи телефона.
    “Помниш ли какво ни се падна на изпи-
    та?”
    “Иван Вазов, “Под игото”, как да не
    помня!”, озъбвам се.
    “Не го бях чел, представяш ли си? Чак в
    университета го прочетох.”
    Моля?
    Светльо, оказа се, бил приет да следва
    българска филология, без дори да е прелис-
    тил романа. Изкарал на спомени от часове-
    те в училище и от моята чернова. Вече
    почти съм паднала от стола, когато ми
    разправя, че станал учител по... български
    език и литература.
    “И какво, сигурно са те уволнили?”,
    поглеждам го иронично.
    Не, напуснал доброволно заради заплата-
    та. От три години “въртял геврека” в
    напечения комплекс, а това лято се
    “набълбукал с кинти” покрай израелските
    туристи.
    Странна работа! След атентата на бур-
    гаското летище израелците не се отказали
    да почиват тук, дори заприиждали като
    скакалци. Сравнението е на Светльо, спо-
    ред когото се чувствали като у дома си,
    понеже бетонените чудовища им напомня-
    ли ивицата Газа, а водата била плътна (от
    какво ли, смеем се) като в Мъртво море.
    Започнал да учи иврит. И така се запа-
    лил, че вече си разменяли кратки имейли с
    “хубавата Сара от Ход ХаШарон”. Тя го
    поканила да є гостува и да се запознае с
    голямата є фамилия. Светльо обаче имал
    по-добра идея – всички от Ход ХаШарон да
    дойдат в Бургас.
    “Е, как си представяш да се вдигне цяла-
    та рода?”, чудя му се на акъла.
    Само че му било хрумнало друго. Отпи-
    вайки от третото си кафе, с блеснал
    поглед разправя каква муха му е забръмкала
    в главата: “България е полупразна, нали?
    Всички са в София и в големите градове, а
    през зимата в тоя комплекс няма жива
    душа. В същото време израелците се гъч-
    кат на малкото си земица и само се чудят
    кой камък да свият от палестинците.
    Защо да не им дадем част от България за
    едни 100-200 години? Така хем ще се разре-
    ши конфликтът в Близкия изток, хем ще ни
    цъфне държавата”...
    Светльо сияе, докато споделя геополи-
    тическата си стратегия, а на слисаното
    ми изражение отвръща сериозно: “Да бе,
    даваме им половината страна под наем,
    идват, строят, оправят ни и даже си пла-
    щат. А най-добре е направо да ни поробят
    за пет века. Аз лично нямам против да се
    мъча под еврейско иго!”
    Телефонът звъни. Обажда се полякинята.
    Докато ме кара към хотела є, Светльо
    доразвива плана си. “Те, нали, искат да си
    върнат Обетованата земя? Е, ние пък ще
    им предложим Обетонената!”, казва, при
    което и двамата се разхилваме като луди.
    Жегата е толкова страшна, че всяко
    вдишване изгаря дробовете. Спираме
    постоянно, за да пресече поредната тумба
    израелци, които изглеждат пълни с живот,
    подвикват си закачки на иврит и се кико-
    тят.
    Пристигаме. Със Светльо си разменяме
    телефоните. Махам дълго, докато се
    отдалечава, но само след минута му звъня.
    “Ами ние какво ще правим тогава”,
    питам го притеснено.
    “Ние ли? Ние само ще си свиркаме. Ще се
    веселим!”
    Вечерта отварям “Под игото” в интер-
    нет и се зачитам. На едно място Дядо
    Вазов пише: “...при другите си лошавини
    игото има и една привилегия: да прави
    народите весели. Там, дето арената на
    политическа и духовна деятелност е
    затворена с ключ, дето апетитът за
    бързи забогатявания от нищо не се дразни
    и широките честолюбия не намират прос-
    тор да се разиграят, обществото изхарч-
    ва силите си в дребни местни и лични
    сплетни, а разтуха и развлечение търси и
    намира в мъничките обикновени и лесни
    блага на живота”...
    Я, колко било хубаво, мисля си, докато се
    унасям в блажена предробска дрямка.

    л.русева

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  29. 29 Профил на Koba Stalin
    Koba Stalin
    Рейтинг: 1366 Весело

    [quote#10:"mediator37"]еврейски баби минали през два "лагера на смъртта" пък останала жива и здрава, че и дълголетна. Много интересни тези лагери на смъртта на Хитлер!?[/quote]

    Защо се учудваш братчед, те и началниците на лагерите, както и охраната им, също са били евреи, само че задължени да отбият нацистка служба.

    /не се чете/
  30. 30 Профил на solaris69
    solaris69
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Ако мога да перефразирам - Няма вечни евреи, има вечни интереси!

  31. 31 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1459 Весело

    Нелепо е да се твърди, че този не е знаел историята на рода си.
    Всеки един от нас все за толкова години живот и най-големия идиот да беше щеше да разбере.

    И действително не знам от неевреите да има толкова отявлени антисемити като гореспоменатите.

    Та антисемитизма си е чиста проба манипулация на обществените настроения и нагласи... а не толкова, че съществува сред несемитите.

    Жената е покана за щастие
  32. 32 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    Всички крайно-леви и крайно-десни боклуци са еднакви.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  33. 33 Профил на DirtyBastard
    DirtyBastard
    Рейтинг: 394 Весело

    Хаха, това е голям та*ак

  34. 34 Профил на Борислава (be_free)
    Борислава (be_free)
    Рейтинг: 823 Любопитно

    Как може религията да определя етноса?

    Абсолютната свобода дава абсолютна власт, а власта покварява, а абсолютната власт абсолютно покварява!
  35. 35 Профил на Митко
    Митко
    Рейтинг: 751 Неутрално

    До коментар [#2] от "др. Иванов":

    [quote#2:"др. Иванов"]Всички антисемити са евреи. Причините са две - едните добре се познават, другите го правят в служба на народа си, за да изкопчат облаги като жертви. [/quote]

    Ха, оказа се, че др. Иванов е евреин!

    "горко ми! загинах! защото съм човек с нечисти уста, и живея сред народ с нечисти уста" Исая 6:5
  36. 36 Профил на Georgi Velev
    Georgi Velev
    Рейтинг: 605 Весело

    [quote#7:"Dollar Akbar"]Хитлер бил евреин, Ахамаджинеджад бил евреин[/quote]

    Горепосоченото е верно. И на него сте му набили минусите и на мен ше ги набиете (аз ще си го преместя за ваше здраве), но това нема да промени истината . Двете лица, които са споменат в гония постинг са от еврейски произход.

    По принцип повечето от тия нацистчета са именно такива, каквито най-много мразят. Мисля, че има психологически термин за това.

    Ми оня нацист отАвстрия дето умря наскоро и се оказва че е гей?

    Между проститутката и соростутката предпочитам първото. Тя не мами и няма претенции.
  37. 37 Профил на Georgi Velev
    Georgi Velev
    Рейтинг: 605 Неутрално

    [quote#21:"gripen"]Евреите са религиозна общност, подобно на мохамедани, будисти и т.н. Щом Сегеди е християнин и се усеща унгарец, не виждам защо да не се приеме че той е такъв[/quote]

    е да де... То и Юсеин Болт се усеща швед ама...

    Между проститутката и соростутката предпочитам първото. Тя не мами и няма претенции.
  38. 38 Профил на Митко
    Митко
    Рейтинг: 751 Неутрално

    Евреите са най-добри във всичко дори и в антисемитизма

    Торквемада, Чомски, а май и на Ахмадинеджад нещо не у е чиста работата.

    Троцки и Карл Маркс също не са си падали по своите събратя.

    "горко ми! загинах! защото съм човек с нечисти уста, и живея сред народ с нечисти уста" Исая 6:5
  39. 39 Профил на hhhuuunnnn
    hhhuuunnnn
    Рейтинг: 1319 Неутрално

    съгласен съм със свинчуга, че крайнодесните боклуци са големи боклуци, но дори и те са далече от крайнолевите - при нацитата по-често имаме обикновени социопати и комплексари, докато при комитата става въпрос за дълбоки екзистенциални трагедии водещи до откровени психопатии

    нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
  40. 40 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1236 Неутрално

    Не е само той.
    Ето какво е писал юдеят Карл Мордехай Леви (по- известен като Маркс) в статията "Руският заем" :

    Thus we find every tyrant backed by a Jew, as is every pope by a Jesuit. .. the real work is done by the Jews, and can only be done by them, as they monopolize the machinery of the loanmongering mysteries by concentrating their energies upon the barter trade in securities… Here and there and everywhere that a little capital courts investment, there is ever one of these little Jews ready to make a little suggestion or place a little bit of a loan. The smartest highwayman in the Abruzzi is not better posted up about the locale of the hard cash in a traveler’s valise or pocket than those Jews about any loose capital in the hands of a trader…
    … Thus do these loans, which are a curse to the people, a ruin to the holders, and a danger to the governments, become a blessing to the houses of the children of Judah. This Jew organization of loan-mongers is as dangerous to the people as the aristocratic organization of landowners… The fortunes amassed by these loan-mongers are immense, but the wrongs and sufferings thus entailed on the people and the encouragement thus afforded to their oppressors still remain to be told. "

  41. 41 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1359 Неутрално

    Ако съдим по наглостта им, евреи, гърци и американци трябва да са с общ произход.

    In debt we trust
  42. 42 Профил на salvador
    salvador
    Рейтинг: 714 Любопитно

    Яко!!!Този обра точките за глупост и тъпота.Да мразиш себе си - има само един изход.Направи го!!!

    Комунистите са опасни за нашето здраве!!!
  43. 43 Профил на toshkan
    toshkan
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#2] от "др. Иванов":

    Хм, по твоята логика в България има доста, ама доста евреи.

  44. 44 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2784 Неутрално

    Преди години бившата държавна секретарка на
    щатите Олбрайт сьщо така изненадващо за себе
    си открила , че е еврейка:
    "She accepted the nomination in 1997, around the same time that Washington Post reporter Michael Dobbs discovered that she had Jewish roots and that three of her grandparents died in concentration camps. Albright, who was raised Catholic and later converted to Episcopalianism, has always maintained that her family’s Jewish heritage was never revealed to her by her parents."

  45. 45 Профил на Тиберий Баръмов
    Тиберий Баръмов
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#44] от "тулса":

    Както е казал един много уважаван от мен френски крал "Е, Париж си струва една меса."

  46. 46 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2784 Неутрално

    До коментар [#43] от "toshkan":
    За броят на евреите в България.
    Чудя се доста на факта, че в страната която ги била
    спасила са останали има няма 2000 човека(от
    50,000 след войната).В Унгария в момента живеят около 100,000.
    Коя ли е причината за това?

  47. 47 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1393 Неутрално

    Владимир Жириновски в Русия играе (до преиграване) ролята на краен руски националист.
    С антиеврейска, антикавказка и антивсякаква риторика той величае величието на великия руски народ.
    Когато го попитат за неговия произход, отговаря, че майка му е р-у-с-к-и-н-я, а баща му е адвокат.

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  48. 48 Профил на Стефка
    Стефка
    Рейтинг: 990 Неутрално

    До коментар [#17] от "Athanatos":

    Страхотна комедия, напълно подкрепям

    "Демокрацията е все едно два вълка и една овца да гласуват какво да вечерят." Бенджамин Франклин
  49. 49 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2784 Неутрално

    До коментар [#45] от "tibaramov":

    "Paris vaut bien une messe"
    Добрият крал Анри

  50. 50 Профил на КОНПИ
    КОНПИ
    Рейтинг: 815 Неутрално


    Евреите казват - където са парите, там е родината...

    Или...където са парите, там е и произхода...

    Иво Инджев - вербуван на 8.07.83г. от ст.л-т Иван Димовски. Регистриран на 12.11.83г.
  51. 51 Профил на Вишински
    Вишински
    Рейтинг: 511 Неутрално

    До коментар [#47] от "Торбеш":

    Те и затова го именуват "Юристович".

  52. 52 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4553 Любопитно

    Абе, Волен Сидеров да не се окаже турчин? С това име...

    Gunter glieben glauchen globen
  53. 53 Профил на Diva
    Diva
    Рейтинг: 543 Неутрално

    Калина Крумова също е еврейка.

    Изчезващ вид под опеката на БКХ. Гледаш и не бараш :)
  54. 54 Профил на Diva
    Diva
    Рейтинг: 543 Неутрално

    Медведев и Путин също.

    Изчезващ вид под опеката на БКХ. Гледаш и не бараш :)
  55. 55 Профил на Diva
    Diva
    Рейтинг: 543 Неутрално

    Чанад Сегеди бил унгарец. Ми той и Сорос се бара унгарец,и Саркози също.

    Изчезващ вид под опеката на БКХ. Гледаш и не бараш :)
  56. 56 Профил на Вишински
    Вишински
    Рейтинг: 511 Неутрално

    До коментар [#52] от "g_t_CBR600RR":

    Коя точно част от името му ти изглежда турско?

  57. 57 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4553 Неутрално

    До коментар [#53] от "Дива селянка":
    Старши, и ти си евреин, нали?

    Gunter glieben glauchen globen
  58. 58 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4553 Неутрално

    До коментар [#56] от "Вишински":

    Средната.

    Gunter glieben glauchen globen
  59. 59 Профил на Вишински
    Вишински
    Рейтинг: 511 Неутрално

    До коментар [#58] от "g_t_CBR600RR":

    Второто му име, така ли? Ако не греша, то е Николов. И? Кое му е турското?

  60. 60 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4553 Неутрално

    До коментар [#59] от "Вишински":

    Не, средната част на двете имена. Други тъпи въпроси имаш ли?

    Gunter glieben glauchen globen
  61. 61 Профил на Diva
    Diva
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#57] от "g_t_CBR600RR":

    ъхъ.

    Изчезващ вид под опеката на БКХ. Гледаш и не бараш :)
  62. 62 Профил на Вишински
    Вишински
    Рейтинг: 511 Неутрално

    До коментар [#60] от "g_t_CBR600RR":

    Който и да е въпрос не може да е по-тъп от онова, което си написал.

    За твое сведение не всяко име, което само на теб ти звучи не-българско, е с турски произход.

  63. 63 Профил на Леми Килмистър
    Леми Килмистър
    Рейтинг: 651 Неутрално

    Хората казват "Еврейски номера"

    Смахнати сме всички, а другите ги няма, останали са малко и копаят пак. Искат да прокарат мост над нищетата, но трудно ще прескочат този мръсен ад.
  64. 64 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4553 Неутрално

    До коментар [#62] от "Вишински":

    Виж сега. Обяснявам бавно, за да разбереш дори ти. Темата на статията е за политик, който се оказва евреин, въпреки че е направил кариера с антиеврейските си възгледи. Волен Сидеров е същия тип - направи кариера с антитурските си изказвания. Затова смятам, че е може да бъде подозиран в същото. Сега схвана ли или да повторя още по-бавно? Името му е второстепенен въпрос, който ти поде, за да размиеш разговора, да го насочиш в безсмислен спор, с цел да дразниш и провокираш. Така правеше в Медиапул, така правиш и тук. Явно това ти е задачата. На мен името Волен Сидеров ми звучи като на "ваъзстановено" име на български турчин по време на възродителния процес.
    ПП. Преди време не беше ли ти този, който яростно защитаваше турците? Сега защитаваш Волен Сидеров. Последно? Или, викаш, важното е да се заяждаш и да разваляш всяка дискусия? Доста непочтено ченгенце си. Но елементарно за разгадаване.

    Gunter glieben glauchen globen
  65. 65 Профил на Вишински
    Вишински
    Рейтинг: 511 Неутрално

    До коментар [#64] от "g_t_CBR600RR":

    ??????????????????????????????????? Къде и кога видя, че защитавам по който и да е начин В. Сидеров???????

    А твоите "дискусии" са на висота. Написал си си, в прав текст, че с това име В. Сидеров ти мязал на турчин. Аз затова те и попитах - коя част от името му ти се вижда турско? Първото или второто име?

    Силно съм изненадан, че "темата с името му съм я бил подемал аз". Видимо е с просто око, че прди написаната от теб свистяща тъпотия под номер 52, никой не казва нищо за никакви имена. Ако някой повдига темата с имената, това си именно ти. Като я повдигаш по един очевадно не-интелигентен начин. Аз, както е известно, съм безпощаден към всяка една проява на тъпота, защото съм на мнение, че именно тя ще ни затрие като нация.

  66. 66 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 823 Неутрално

    [quote#40:"dosetliv"]Не е само той.
    Ето какво е писал юдеят Карл Мордехай Леви (по- известен като Маркс) в статията "Руският заем" : [/quote]
    Първо прочети нещо за Маркс и тогава ръси глупости, че бил юдей! Мордехай Леви е името на баща му, който го СМЕНЯ(както и религията си) ПРЕДИ да се роди Карл. Така че Карл НИКОГА не е имал това име и НИКОГА не е бил евреин!

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  67. 67 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4553 Неутрално

    До коментар [#65] от "Вишински":

    В предишният си коментар ти обясних всичко бавно.
    Нищо не си разбрал.
    Съжалявам, по-бавно не мога да обяснявам.

    Gunter glieben glauchen globen
  68. 68 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2784 Неутрално

    До коментар [#66] от "Omnis Omnibus":
    Леви ли му била фамилията на баща му?
    Значи Маркс произхожда от една от двете
    привилегировани еврейски групи, левитите
    (свещенослужители с по нисък ранг от коените )
    Те са били натоварени с обучението на
    простолюдието (израелитите или 10 те други
    колена) на Тората.
    Маркс пък "обучил" човечеството с Капитала.

  69. 69 Профил на Deutsches Reich
    Deutsches Reich
    Рейтинг: 497 Неутрално
  70. 70 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 823 Неутрално

    [quote#68:"тулса"]Леви ли му била фамилията на баща му? [/quote]
    Не е, баща му е бил роден Herschel Mordechai, а дядо му Marx Levy Mordechai. Но какво общо има това с Карл, след като той се ражда и се възпитава като християнин?
    http://goo.gl/HlB5w

    ☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  71. 71 Профил на bulgarinvstranstvo
    bulgarinvstranstvo
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#70] от "Omnis Omnibus":

    а какво е общото на руските евреи атеисти с Палестина?
    И ако не знаеШ - криптоевреи е имало откраи време - още от преди инквизицията - покръстват се, ама си остват евреи.

    испанците са им намерили цаката - карали са ги да ядат свинско - ако яде - християнин, ако не - под ножа на инквизицията.

    "Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René Descartes
  72. 72 Профил на bulgarinvstranstvo
    bulgarinvstranstvo
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#52] от "g_t_CBR600RR":

    Сидеров не е турско, а гръцко - сидеро е желязо на гръцки - демек Желязков. ПотурЧеният вариант е Шидеров, или Шедеров - пак срещано в Южна България.

    в Южна България има и собствено име Сидер, Лефтер (свободен демек), и други , които някой глупаци може да помислят за турски - но са гръцки.

    "Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René Descartes
  73. 73 Профил на dukatinche
    dukatinche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#64:"g_t_CBR600RR"] Волен Сидеров е същия тип - направи кариера с антитурските си изказвания. Затова смятам, че е може да бъде подозиран в същото[/quote]
    В родния му град,писал съм го и друг път,за това се говори отдавна,/че майка му е еврейка!!!/Дали е вярно не знам,но това никак,ама никак няма да ме учуди!!!М/у другото,сега се сещам,че имаше някаква информация,че бил на гости в Израел!!!

  74. 74 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Извод (глобализиран)

    1.
    Дори и комплексиран >
    не се прави на антисемит !!!
    2.
    Дори и баба ти >
    има достойнство !!!
    3.
    Когато се чувстваш нещастен >
    >>> говори с баба си !!!

    P'S
    скапан > нещастник ....
    сигурно и прошка не е искал .....

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  75. 75 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1366 Неутрално



    Извод > (опосредстван)


    "Ако усещаш че те напъват отзад >


    НЕ е баба Ти .... нещастнико бледен ..... "

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK