Според Vueling изобщо няма такава ситуация, просто нещо се е объркало с комуникациите между пилота и контролната кула....
Положението е било нещо подобно на: http://www.youtube.com/watch?v=MFCEBWkLwqc
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
"Vueling изобщо няма .."
" прихванат от два изтребителя F-16,.."
Дааа, в натовските самолети
не се прекъсва връзка,същите
се презимяват под вода(фотошоп или
димократична новина).
Ако беше руски, то според "една жена"
от женския ...(Ройтерс).
[quote#3:"hodounski"]Всички вече са наплашени и подозрителни.[/quote]
Аз не съм нито наплашен, нито подозрителен. Поназнайвам това - онова за историята и практиките на тероризма, та затова.
Ето една поучителна история, така да се каже дядо на 9/11:
15 февруари 1898 г. В пристанището на Хавана избухва взрив на американския броненосец Maine. Загиват 260 моряци. Причините остават неизяснени, но прецедентът изостря до крайност американо-испанските отношения. САЩ отправят ултиматум Испания незабавно и изцяло да се откаже от владичеството си над Куба. Испанският посланик в САЩ нарича американския президент „безгръбначно”. В отговор той обявява пред Конгреса, че траен мир може да се постигне само чрез силата на оръжието. Войната избухва на 22 април 1898 г. и завършва с пълно поражение на испанците, а Куба и Филипините са окупирани от американските войски.
Остава сега на база тези си познания да ни светнеш какво иска и ще отвоюва Холандия от Испания.
Съдейки по новината би трябвало да са хвърлили око на Малага
в Холандия се съобщи официално ,че няма отвличане и няма никави командоси!пилотът е направил някаква странна маневра без да предупреди кулата и от там са породени съмненията
"koeto ku4e me e zalaqlo,vse e pobesnqlo":)Pincherina
До коментар [#27] от "yanne":
вижте господа,пилотите на западните компании са обикновенно деца на хора доста заможни ,защото пилотското образование не е по джоба на всеки.та искам да кажа английския им е от частно образование т.е . добър не като на масовият испанец и французин който познавате.не говорете наизуст!персонално колко пилота познавате и с колко сте разговаряли на английски за да правите такива заключения?
"koeto ku4e me e zalaqlo,vse e pobesnqlo":)Pincherina
НИЩО особено не се е случило.
Просто пилота на самолета е забравил предварително да установи телефонна връзка с кулата на летището, поради което автоматично се е задействала алармата за въздушен тероризъм, и два изстребителя са излетели.
А този сайт така е разкрасил и изопачил нещата, съвсем в стила на българската скандална журналистика, че "ум да ти зайде".
Ето оригиналното съобщение на испанската медия:
Un avión español desata la alarma por secuestro en el aeropuerto de Ámsterdam
La Policía holandesa certifica que no ha sido un secuestro
El aparato, procedente de Málaga, hizo maniobras sospechosas en el aire y entró en el espacio áereo sin establecer antes contacto por radio
El Ejército holandés envió dos F-16 para escoltar a la nave
Isabel Ferrer La Haya 29 AGO 2012 - 15:51 CET35
Archivado en:
Secuestros aéreos
Países Bajos
Secuestros terroristas
Europa occidental
Europa
Terrorismo
Recomendar en Facebook 170
Twittear 583
Enviar a LinkedIn 1
Enviar a Tuenti Enviar a Menéame Enviar a Eskup
Enviar Imprimir
Una maniobra sospechosa efectuada por un avión de la compañía española Vueling, procedente de Málaga y con 183 pasajeros a bordo, ha desencadenado la alarma en el aeropuerto internacional de Ámsterdam-Schiphol. La nave, VY 8366, debía aterrizar en la capital holandesa y entró en el espacio aéreo nacional sin establecer antes contacto telefónico con la torre de control. En casos similares, Holanda pone de inmediato en marcha un dispositivo de seguridad mediante el cual son enviadas naves de combate -en este caso dos F-16- para escoltar al avión sospechoso. Portavoces de Vueling han asegurado que no se trataba de un secuestro, “sino de una mala comunicación entre el piloto y la torre de control”. La policía holandesa ha certificado que no se ha producido ningún secuestro y ahora las autoridades del aeropuerto tratan de aclarar la naturaleza del incidente.
До коментар [#30] от "kaka_poca":
не само изопачили и разкрасили ами и коментаритегенерализиращи акцента на пилотите! а проблемът е произлезнал поради мълчание на пилота
"koeto ku4e me e zalaqlo,vse e pobesnqlo":)Pincherina
До коментар [#31] от "doneva":
госпожо има и чужденци разбира се,но образованието на пилотите е скъпо навсякъде.лично аз не съдя за професионализма според националността.самата аз завършвам на -ова,но никой не ме е подлагал на съмнение само поради този факт!
"koeto ku4e me e zalaqlo,vse e pobesnqlo":)Pincherina
аз с мойте базови познания по италиански, ми беше по-лесно да разбирам какво говореше командира на самолета по полет на Ал Жабария на родния си език, отколкото на английски. В крайна сметка, може и аз да не знам английски. А пък в САЩ имах определени трудности в разбирането на ирландци (и те твърдят че говорят английски) и на хора от щата Върмонт. За върмонтците се оказа и че другите американци имат същия проблем
[quote#28:"asia_a"]вижте господа,пилотите на западните компании са обикновенно деца на хора доста заможни ,защото пилотското образование не е по джоба на всеки.та искам да кажа английския им е от частно образование[/quote]
Каква е файдата от чосъровия английски на пилота, когато диспечерът е завършил техникум и не го разбира?
"Според Vueling изобщо няма такава ситуация, просто нещо се е объркало с комуникациите между пилота и контролната кула."
Аха някой е напсувал другият и понеже испанският няма как да викне спецчастите, явно испанеца е напсувал холандеца. И глей ся коо ша ги правят и пилота и пътниците/пътничкитe.
Последния случай, който си спомням изтребители да съпровождат пътнически самолет е самолетната катастрофа на кипърския Helios Airways, разбил се в планините близо до Атина на 14 август 2005. И той е загубил връзка с диспечерите, кръжал е безцелно и накрая се е разбил. Официалната версия е, че му е свършило горивото, неофициално се допуска, че е свален, за да не падне в Атина. http://en.wikipedia.org/wiki/Helios_Airways_Flight_522
Мойто,
духовното уродство, което се мъчиш да представиш като свое вярване, е доста трудно и непосилно занимание, дори и за по-похватни представители на тази сюжетност.
Виж сея...при пилотирането на самолет не се гледа богатството, а кадърноста и знанията...иначе досега да са изпопадали половината самолети. А и най-вероятно немаше да останат наследници на богаташите, понеже според невероятната ти логика стотиците хиляди пилоти загинали по време на войните щеха да са само на богаташи
До коментар [#40] от "ognyang":
всичко може човещинка е !ама тази новина днес е малко раздухана!виж трите emergency landing на Ryanair поради липса на гориво в един ден по-плаши!low cost,low cost ама чак пак толкова )
"koeto ku4e me e zalaqlo,vse e pobesnqlo":)Pincherina
До коментар [#42] от "Лунчо":
за богатство никаде не сам споменавала!а само че е скъпо образованието.та обикновенно са от фамилии от средно-висока класа.а тези фамилии обикновенно дават добро образование на детето и езиково такова.та не са на място тези подигравки с какви акценти говорили испанските или френските пилоти английски.после тук не говоря за военните пилоти.повечето от комерсиалните линии днес са от частни НЕ военни училища.поинтерисувай се от таксите и кажи дали синът на зидаря може да се запише там
"koeto ku4e me e zalaqlo,vse e pobesnqlo":)Pincherina
До коментар [#42] от "Лунчо":
само забравих да ви кажа ча за "техникума" както му казва един форумец по-нагоре за диспечери годишната такса е около 30.000 евро!
"koeto ku4e me e zalaqlo,vse e pobesnqlo":)Pincherina
До коментар [#46] от "ognyang":
предполагам новината е била отразена и в българската преса.преди месец летище Мадрид отклонява за презимяване към Валенсиа голям брой полети и трите на Ryanair дават emergency сигнал!нямаме гориво!дайте ни път да не паднем!
"koeto ku4e me e zalaqlo,vse e pobesnqlo":)Pincherina
''...Заключение
Гибель броненосца осталась загадкой. Не выяснено главное, что стало причиной детонации пороховых зарядов. Внешняя причина или внутренняя? А не выяснив этого, нельзя разбираться далее – кто его утопил. Если взрыв был внешним, то это означает мину. И какой-то чей-то злой умысел практически полностью исключается. Испания этого сделать не могла, что признано всеми сторонами. Американские сторонники войны с Испанией также вряд-ли могли организовать такую диверсию, в ту эпоху. Боевых пловцов еще не было, мини-подлодок тоже, а представить себе команду водолазов в громоздких костюмах, волокущих к борту Мэйн мину, не берется никто, ни даже самый отчаянный борец с американским империализмом. Если это была мина, то мина, сорванная с якоря, и отнесенная судьбой к борту Мэйна, а уж удачность взрыва с точки зрения интересов правящей верхушки США, это только удачность, и ничего более.
Если взрыв произошел по внутренним причинам, если первый взрыв, сдетонировавший второй, произошел внутри корпуса, то тут, как говорится, возможны варианты. Тут можно порассуждать о готовых на все политиках, даже на гибель своих сограждан. Хотя если привлечь в помощь здравый смысл, то версия политического злодействия кажется весьма сомнительной. Войну все равно бы развязали, с Мэйном или без него. И можно было устроить куда более дешевую провокацию, чем потопление нового броненосца, вошедшее в историю ВМС страны, как одно из самых кровавых. Кроме того, устройство взрыва на борту корабля могло сразу же возбудить нездоровый интерес к очевидному факту – каким таким таинственным образом испанцы ухитрились организовать все это. Следующий вопрос – если взрыв был организован ястребами американской внешней политики – они что, нашли камикадзе в рядах экипажа? Как вообще можно было найти готового на такое страшное дело среди моряков броненосца, не вызвав слухи? То есть, и тут следует признать, что злой умысел скорее всего отсутствует.
При очевидно хорошо поставленной внутрикорабельной службе на борту броненосца, лично мне кажется наиболее предпочтительной версия дрейфующей мины.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Нелсън Мандела
Рейтинг: 1605 ВеселоСпоред Vueling изобщо няма такава ситуация, просто нещо се е объркало с комуникациите между пилота и контролната кула....
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Положението е било нещо подобно на:
http://www.youtube.com/watch?v=MFCEBWkLwqc
Beyond
Рейтинг: 1094 ЛюбопитноКакво става на това летище днес?
st_ot_amsterdamskoto_letishte_zatvori_zaradi_bomba/
TAKE THE RED PILL!http://www.dnevnik.bg/sviat/2012/08/29/1896811_cha
hodounski
Рейтинг: 2454 РазстроеноВсички вече са наплашени и подозрителни.Терористите постигнаха една от целите си.Да живеем в страх.
ku4e
Рейтинг: 707 Неутралноне ми се вярва тия спецчасти да се объркат, но да видим
Bicho Raro
Рейтинг: 1398 ЛюбопитноНе става дума за отвличане или похитител на борда, според Ройтерс просто контролната кула и пилота на Вуелинг нещо не са се разбрали -
/08/29/actualidad/1346243657_011610.html
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mannhttp://internacional.elpais.com/internacional/2012
selianin
Рейтинг: 652 Любопитно"Vueling изобщо няма .."
...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN" прихванат от два изтребителя F-16,.."
Дааа, в натовските самолети
не се прекъсва връзка,същите
се презимяват под вода(фотошоп или
димократична новина).
Ако беше руски, то според "една жена"
от женския ...(Ройтерс).
Eisbär
Рейтинг: 966 Веселотия да не са прекалили с тревата?
cybersas
Рейтинг: 497 НеутралноДано е недоразумение, че са 183 души, а ония с качулките не мислят много - то и терористите де...
Beyond
Рейтинг: 1094 Неутрално[quote#3:"hodounski"]Всички вече са наплашени и подозрителни.[/quote]
TAKE THE RED PILL!Аз не съм нито наплашен, нито подозрителен. Поназнайвам това - онова за историята и практиките на тероризма, та затова.
Ето една поучителна история, така да се каже дядо на 9/11:
15 февруари 1898 г. В пристанището на Хавана избухва взрив на американския броненосец Maine. Загиват 260 моряци. Причините остават неизяснени, но прецедентът изостря до крайност американо-испанските отношения. САЩ отправят ултиматум Испания незабавно и изцяло да се откаже от владичеството си над Куба. Испанският посланик в САЩ нарича американския президент „безгръбначно”. В отговор той обявява пред Конгреса, че траен мир може да се постигне само чрез силата на оръжието. Войната избухва на 22 април 1898 г. и завършва с пълно поражение на испанците, а Куба и Филипините са окупирани от американските войски.
xm...
Рейтинг: 2085 ВеселоДо коментар [#9] от "Beyond":
Остава сега на база тези си познания да ни светнеш какво иска и ще отвоюва Холандия от Испания.
Съдейки по новината би трябвало да са хвърлили око на Малага
Мария
Рейтинг: 1387 ЛюбопитноАнглийският на испанските пилоти понякога е странен.
”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)Beyond
Рейтинг: 1094 ВеселоДо коментар [#10] от "xm...":
TAKE THE RED PILL!dobi
Рейтинг: 388 Неутралноопс..... споко, станала е грешка
Моди трий нищо да не остане!
Рейтинг: 597 ЛюбопитноХоландски телевизионен канал се свърза с пътничка на борда, която твърди, че няма никакво похищение на самолета.
Пилота и кулата нямат връзка, но пасажери и пилоти с медиите имат?!?!?!?
Diva
Рейтинг: 544 Неутралнопак ли кьор фишеци. Поне да беше гръмнал като хората.
Изчезващ вид под опеката на БКХ. Гледаш и не бараш :)doneva
Рейтинг: 497 РазстроеноДо коментар [#11] от "Мария":
Боже, да беше английският само на испанските пилоти...
hodounski
Рейтинг: 2454 ВеселоДо коментар [#10] от "xm...":
+++++++++Щях да си разсипя кафето
doneva
Рейтинг: 497 ВеселоДо коментар [#17] от "hodounski":
Да, супер попадение на "хм".
Milen Ivanov
Рейтинг: 660 ВеселоДо коментар [#5] от "VеnRus 2008":
Гледайте новия сериал "Сюнет за Сергюн".Той ако има испанско произношение, нищо чудно.
etty1
Рейтинг: 1976 ВеселоДо коментар [#10] от "xm...":
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinИ аз няма да откажа Малага
Дано се размине с уплахата!
doneva
Рейтинг: 497 ВеселоДо коментар [#20] от "etty1":
Не че искам някого да тревожа, ама ако се разчита само на перфектен английски, зоната ви на полети трябва да е много, ама много силно ограничена.
doneva
Рейтинг: 497 НеутралноПардон, то не иде реч за владеене на английски. Само.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1732 НеутралноАко е недоразумение, що седят в самолета?
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКPincherina
Рейтинг: 605 Любопитнов Холандия се съобщи официално ,че няма отвличане и няма никави командоси!пилотът е направил някаква странна маневра без да предупреди кулата и от там са породени съмненията
"koeto ku4e me e zalaqlo,vse e pobesnqlo":)Pincherinaboby1945
Рейтинг: 870 ВеселоТези демокпати ги гони параноята.... добре че имат само два Ф 16....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Pincherina
Рейтинг: 605 Веселоосвен това летището трябва да е доста хаотично днес ,защото е прекарало часове затворено поради десактивиране на бомба НО от 2рата световна война
)
"koeto ku4e me e zalaqlo,vse e pobesnqlo":)Pincherinawre501051215
Рейтинг: 2521 НеутралноДо коментар [#11] от "Мария":
ят на испанските пилоти понякога е странен.[/quote] А на френските ?!
[quote#11:"Мария"]Английск
Pincherina
Рейтинг: 605 ВеселоДо коментар [#27] от "yanne":
"koeto ku4e me e zalaqlo,vse e pobesnqlo":)Pincherinaвижте господа,пилотите на западните компании са обикновенно деца на хора доста заможни ,защото пилотското образование не е по джоба на всеки.та искам да кажа английския им е от частно образование т.е . добър не като на масовият испанец и французин който познавате.не говорете наизуст!персонално колко пилота познавате и с колко сте разговаряли на английски за да правите такива заключения?
Митко
Рейтинг: 820 ВеселоДо коментар [#9] от "Beyond":
"горко ми! загинах! защото съм човек с нечисти уста, и живея сред народ с нечисти уста" Исая 6:5Нищо чудно след като рептили управляват САЩ
Гледах го по Гала - не може да не е вярно!!!
kaka_poca
Рейтинг: 551 ЛюбопитноНИЩО особено не се е случило.
Просто пилота на самолета е забравил предварително да установи телефонна връзка с кулата на летището, поради което автоматично се е задействала алармата за въздушен тероризъм, и два изстребителя са излетели.
А този сайт така е разкрасил и изопачил нещата, съвсем в стила на българската скандална журналистика, че "ум да ти зайде".
Ето оригиналното съобщение на испанската медия:
Un avión español desata la alarma por secuestro en el aeropuerto de Ámsterdam
La Policía holandesa certifica que no ha sido un secuestro
El aparato, procedente de Málaga, hizo maniobras sospechosas en el aire y entró en el espacio áereo sin establecer antes contacto por radio
El Ejército holandés envió dos F-16 para escoltar a la nave
Isabel Ferrer La Haya 29 AGO 2012 - 15:51 CET35
Archivado en:
Secuestros aéreos
Países Bajos
Secuestros terroristas
Europa occidental
Europa
Terrorismo
Recomendar en Facebook 170
Twittear 583
Enviar a LinkedIn 1
Enviar a Tuenti Enviar a Menéame Enviar a Eskup
Enviar Imprimir
Una maniobra sospechosa efectuada por un avión de la compañía española Vueling, procedente de Málaga y con 183 pasajeros a bordo, ha desencadenado la alarma en el aeropuerto internacional de Ámsterdam-Schiphol. La nave, VY 8366, debía aterrizar en la capital holandesa y entró en el espacio aéreo nacional sin establecer antes contacto telefónico con la torre de control. En casos similares, Holanda pone de inmediato en marcha un dispositivo de seguridad mediante el cual son enviadas naves de combate -en este caso dos F-16- para escoltar al avión sospechoso. Portavoces de Vueling han asegurado que no se trataba de un secuestro, “sino de una mala comunicación entre el piloto y la torre de control”. La policía holandesa ha certificado que no se ha producido ningún secuestro y ahora las autoridades del aeropuerto tratan de aclarar la naturaleza del incidente.
doneva
Рейтинг: 497 НеутралноДо коментар [#28] от "asia_a":
Мислите, че във въздушното пространство са предимно служители на западни авиокомпаниии/частни училища?! Завиден оптимизъм.
Pincherina
Рейтинг: 605 ВеселоДо коментар [#30] от "kaka_poca":
генерализиращ и акцента на пилотите!
а проблемът е произлезнал поради мълчание на пилота
"koeto ku4e me e zalaqlo,vse e pobesnqlo":)Pincherinaне само изопачили и разкрасили ами и коментарите
Pincherina
Рейтинг: 605 ВеселоДо коментар [#31] от "doneva":
"koeto ku4e me e zalaqlo,vse e pobesnqlo":)Pincherinaгоспожо има и чужденци разбира се,но образованието на пилотите е скъпо навсякъде.лично аз не съдя за професионализма според националността.самата аз завършвам на -ова,но никой не ме е подлагал на съмнение само поради този факт!
Comandante Marques
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#1] от "spas27":
low riders teamили това
http://www.youtube.com/watch?v=xu3zNFNbRxI
Comandante Marques
Рейтинг: 1366 ВеселоДо коментар [#11] от "Мария":
low riders teamаз с мойте базови познания по италиански, ми беше по-лесно да разбирам какво говореше командира на самолета по полет на Ал Жабария на родния си език, отколкото на английски. В крайна сметка, може и аз да не знам английски. А пък в САЩ имах определени трудности в разбирането на ирландци (и те твърдят че говорят английски) и на хора от щата Върмонт. За върмонтците се оказа и че другите американци имат същия проблем
varog
Рейтинг: 478 Неутрално[quote#28:"asia_a"]вижте господа,пилотите на западните компании са обикновенно деца на хора доста заможни ,защото пилотското образование не е по джоба на всеки.та искам да кажа английския им е от частно образование[/quote]
Каква е файдата от чосъровия английски на пилота, когато диспечерът е завършил техникум и не го разбира?
Ognyan Gerassimov
Рейтинг: 695 Любопитно"Според Vueling изобщо няма такава ситуация, просто нещо се е объркало с комуникациите между пилота и контролната кула."
Аха някой е напсувал другият и понеже испанският няма как да викне спецчастите, явно испанеца е напсувал холандеца. И глей ся коо ша ги правят и пилота и пътниците/пътничкитe.
Ognyan Gerassimov
Рейтинг: 695 Весело[quote#1:"spas27"]http://www.youtube.com /watch?v=MFCEBWkLwqc[/quote] ++++++++++++++++++++++ Саша Коен е the best !!!!
varog
Рейтинг: 478 НеутралноПоследния случай, който си спомням изтребители да съпровождат пътнически самолет е самолетната катастрофа на кипърския Helios Airways, разбил се в планините близо до Атина на 14 август 2005. И той е загубил връзка с диспечерите, кръжал е безцелно и накрая се е разбил. Официалната версия е, че му е свършило горивото, неофициално се допуска, че е свален, за да не падне в Атина. _522
http://en.wikipedia.org/wiki/Helios_Airways_Flight
Ognyan Gerassimov
Рейтинг: 695 Весело[quote#24:"asia_a"]някаква странна маневра[/quote] ами може да е е.ал стюардесата през това време ...
convince
Рейтинг: 1246 НеутралноДо коментар [#15] от "Дива селянка":
Мойто,
духовното уродство, което се мъчиш да представиш като свое вярване, е доста трудно и непосилно занимание, дори и за по-похватни представители на тази сюжетност.
Blackradio
Рейтинг: 547 НеутралноДо коментар [#28] от "asia_a":
Всичко е преходно, освен простотията. Тя е вечна.Виж сея...при пилотирането на самолет не се гледа богатството, а кадърноста и знанията...иначе досега да са изпопадали половината самолети. А и най-вероятно немаше да останат наследници на богаташите, понеже според невероятната ти логика стотиците хиляди пилоти загинали по време на войните щеха да са само на богаташи
Pincherina
Рейтинг: 605 ВеселоДо коментар [#40] от "ognyang":
ама тази новина днес е малко раздухана!виж трите emergency landing на Ryanair поради липса на гориво в един ден по-плаши!low cost,low cost ама чак пак толкова
)
"koeto ku4e me e zalaqlo,vse e pobesnqlo":)Pincherinaвсичко може човещинка е !
Pincherina
Рейтинг: 605 ВеселоДо коментар [#42] от "Лунчо":
"koeto ku4e me e zalaqlo,vse e pobesnqlo":)Pincherinaза богатство никаде не сам споменавала!а само че е скъпо образованието.та обикновенно са от фамилии от средно-висока класа.а тези фамилии обикновенно дават добро образование на детето и езиково такова.та не са на място тези подигравки с какви акценти говорили испанските или френските пилоти английски.после тук не говоря за военните пилоти.повечето от комерсиалните линии днес са от частни НЕ военни училища.поинтерисувай се от таксите и кажи дали синът на зидаря може да се запише там
Pincherina
Рейтинг: 605 ЛюбопитноДо коментар [#42] от "Лунчо":
само забравих да ви кажа ча за "техникума" както му казва един форумец по-нагоре за диспечери годишната такса е около 30.000 евро!
Ognyan Gerassimov
Рейтинг: 695 Неутрално[quote#43:"asia_a"]иж трите emergency landing на Ryanair поради липса на гориво в един ден по-плаши![/quote] да това си е наистина новина ...
Pincherina
Рейтинг: 605 ЛюбопитноДо коментар [#46] от "ognyang":
дайте ни път да не паднем!
"koeto ku4e me e zalaqlo,vse e pobesnqlo":)Pincherinaпредполагам новината е била отразена и в българската преса.преди месец летище Мадрид отклонява за презимяване към Валенсиа голям брой полети и трите на Ryanair дават emergency сигнал!нямаме гориво!
marrad
Рейтинг: 605 НеутралноДо коментар [#9] от "Beyond":
''...Причините остават неизяснени, ...''
''...Заключение
Гибель броненосца осталась загадкой. Не выяснено главное, что стало причиной детонации пороховых зарядов. Внешняя причина или внутренняя? А не выяснив этого, нельзя разбираться далее – кто его утопил. Если взрыв был внешним, то это означает мину. И какой-то чей-то злой умысел практически полностью исключается. Испания этого сделать не могла, что признано всеми сторонами. Американские сторонники войны с Испанией также вряд-ли могли организовать такую диверсию, в ту эпоху. Боевых пловцов еще не было, мини-подлодок тоже, а представить себе команду водолазов в громоздких костюмах, волокущих к борту Мэйн мину, не берется никто, ни даже самый отчаянный борец с американским империализмом. Если это была мина, то мина, сорванная с якоря, и отнесенная судьбой к борту Мэйна, а уж удачность взрыва с точки зрения интересов правящей верхушки США, это только удачность, и ничего более.
Если взрыв произошел по внутренним причинам, если первый взрыв, сдетонировавший второй, произошел внутри корпуса, то тут, как говорится, возможны варианты. Тут можно порассуждать о готовых на все политиках, даже на гибель своих сограждан. Хотя если привлечь в помощь здравый смысл, то версия политического злодействия кажется весьма сомнительной. Войну все равно бы развязали, с Мэйном или без него. И можно было устроить куда более дешевую провокацию, чем потопление нового броненосца, вошедшее в историю ВМС страны, как одно из самых кровавых. Кроме того, устройство взрыва на борту корабля могло сразу же возбудить нездоровый интерес к очевидному факту – каким таким таинственным образом испанцы ухитрились организовать все это. Следующий вопрос – если взрыв был организован ястребами американской внешней политики – они что, нашли камикадзе в рядах экипажа? Как вообще можно было найти готового на такое страшное дело среди моряков броненосца, не вызвав слухи? То есть, и тут следует признать, что злой умысел скорее всего отсутствует.
При очевидно хорошо поставленной внутрикорабельной службе на борту броненосца, лично мне кажется наиболее предпочтительной версия дрейфующей мины.
Источник: www.odin.tc...''
цитат от сайта flot.com