Унгария не прие условията за помощ от международните кредитори

Унгария не прие условията за помощ от международните кредитори

© Reuters



Унгария няма да приеме помощ от Международния валутен фонд и Европейския съюз при поставените от тях условия, обяви днес премиерът Виктор Орбан, цитиран от Франс прес.


"На тази цена... и по този начин, отговорът е не. Ние нямаме нужда от финансова гаранция", подчерта Орбан във видеозапис, поместен на неговата страница във Фейсбук, в намек за кредита в размер на 15 милиарда евро, за който Унгария преговаря с МВФ и ЕС. След краткия видеозапис Орбан демонстративно изключил МВФ от списъка на приятелите си в социалната мрежа.


Сред поставените условия според близък до управляващите вестник са намаляване на данъците и на семейните субсидии, въвеждането на поземлен данък, орязване на субсидиите за транспорт и премахването на банковия данък.




В същото време Орбан остави вратата за преговори отворена. Парламентарната група на управляващата в Унгария десноцентристка партия ФИДЕС даде мандат на правителството да изготви ново предложение в преговорите с МВФ и ЕС, съобщи той.


Изявлението на Орбан предизвика понижаване на водещия индекс на Борсата вБудапеща и на курса на националната валута - форинта.


Унгария загуби доверието на инвеститорите и кредитният й рейтинг бе понижен от международните агенции до спекулативно равнище. Страната се нуждае от финансова помощ, за да може отново да заема пари на пазара на облигации при поносими лихви.


В момента доходността по унгарския държавен дълг с падеж след 10 години е 7.35 процента.
По време на световната финансова криза през 2008 г. Унгария се спаси от изпадане в неплатежоспособност само благодарение на кредитна линия в размер на 20 милиарда евро, осигурена от МВФ, Световната банка и ЕС.

Коментари (140)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Този Орбан е луд... Да споделя във фейсбук намеренията си... И какво ще постигне - по-добре бедни, но горди.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  2. 2 Профил на Капанар
    Капанар
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Баси гърка!!! Явно е заразно.

  3. 3 Профил на galinr
    galinr
    Рейтинг: 531 Неутрално

    "...премахването на банковия данък"-значи за този данък са го нарочили.Ние пък сме отличници,щото сме с най-високи лихви по кредити.

  4. 4 Профил на XXXXXXL Demokrat
    XXXXXXL Demokrat
    Рейтинг: 189 Неутрално

    На тази цена... и по този начин, отговорът е не. Ние нямаме нужда от финансова гаранция", подчерта Орбан във видеозапис, поместен на неговата страница във Фейсбук, в намек за кредита в размер на 15 милиарда евро, за който Унгария преговаря с МВФ и ЕС. След краткия видеозапис Орбан демонстративно изключил МВФ от списъка на приятелите си в социалната мрежа.
    ....................................................................................................
    Може ли някой да ми посочи поне една държава,където либералните реформи на МФВ са имали успех....
    За тези, които се интересуват кой,защо и как предлагам нещо интересно в случая..
    http://www.youtube.com/watch?v=LKZHY-hqaDo&feature=relmfu...
    след 4 мин 55 сек...

    Yes,we Scan!-Barak Obama
  5. 5 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 889 Неутрално

    До коментар [#2] от "stop": Ако беше грък щеше да вземе парите и после да търси причини да не ги връща !

  6. 6 Профил на compos_sui
    compos_sui
    Рейтинг: 479 Неутрално

    За да "пикаеш срещу вятъра" трябва или да си много прост или да си много смел и "техничен".Много простите не стават премиери и ето за това мога само да кажа едно голямо БРАВО на
    Орбан за това ,че се опълчва на тези "изедници" от МВФ и ЕС

  7. 7 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 845 Любопитно

    Сметката ще я платят унгарците.

    и най-умният си е малко прост....
  8. 8 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 2142 Весело

    "След краткия видеозапис Орбан демонстративно изключил МВФ от списъка на приятелите си в социалната мрежа."



    Какви приятели могат да ти бъдат такива, като МВФ?!

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  9. 9 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Гърция номер две.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  10. 10 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Унгария е зле още от времето на соца, и тогава дългът им беше огромен. Лихви от 7% по новите книжа, вероятно от 5% средно за целия дълг означава заложен дефицит в бюджета от 12-13% само за изплащане на лихвите. Вероятно една търговска фирма може и да го изплаща при добра конюктура, но една държава - никога!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  11. 11 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 2142 Неутрално

    "Сред поставените условия според близък до управляващите вестник са намаляване на данъците и на семейните субсидии, въвеждането на поземлен данък, орязване на субсидиите за транспорт и премахването на банковия данък."

    Демек, обезкостяване. Неолиберастията не прощава!

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  12. 12 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 2142 Неутрално

    "По време на световната финансова криза през 2008 г. Унгария се спаси от изпадане в неплатежоспособност само благодарение на кредитна линия в размер на 20 милиарда евро, осигурена от МВФ, Световната банка и ЕС."

    Да бяха фалирали тогава, сега щяха да са по- добре- като Исландия.

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  13. 13 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2405 Неутрално

    Ако не е сух популизъм от страна на Орбан.....БРАВО !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  14. 14 Профил на wwwwww
    wwwwww
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Азърбейджан ще отпусне многомилиарден пакет с помощи на Унгария. Орбан е умен и прозорлив.

    Да кажем не на педерастията!
  15. 15 Профил на Иван Митев
    Иван Митев
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Унгарското правителство само подсигурява поява на криза, тъй като работи с непригодно за форинт държавно управление.

    Под влияние на непълноценно държавно поведение правителството е с ненужно намалени парични приходи и сравнително завишени задължения.

    До 24 часа време след преустановяване на непригодно държавно поведение и ползване на ГОДНО за форинт унгарско държавно управление – потенциалът за развитие на криза в Унгария ще е премахнат.

    Последиците от сегашна управленска грешка се компенсират с повишени данъци, намалени и/или прекратени полезни държавни разходи и нови дългове.

    Пример: Ако Унгария бе с подобрено финансово управление и същото е годно за форинт – Унгария ще е без държавен дълг.

  16. 16 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Нямат си острови хорта...

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  17. 17 Профил на cheers
    cheers
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Г-н Митев, понеже пишете едно и също в редица сайтове, което накрато би могло да се изрази като: "съвременното държавно финансово управление е неподходящо за незлатни пари", защо никъде не обясните как според Вас трябва да изглежда от практическа гледна точка подходящото за такива пари управление? Говорите и пишете за един и същи проблем навсякъде, а не предлагате никаква конкретна практична идея за отстраняването му.

    Колкото до Орбан - браво!

  18. 18 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1137 Весело

    Първата му грешка е била, когато е включил МВФ към приятелите си. Тези юнаци са като скакалците, откъдето минат след тях глад и мизерия. Колкото си по-далече от тях, ще си по-добре. Не знам дали си спомняте какви условия ни налагаха за 200 млн или 300 млн. кредит през 90-те. А явно по същото време други спокойно са прибирали млрд. от тук и там.

  19. 19 Профил на venelin_stefanov
    venelin_stefanov
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Явно Борисов може и да се окаже прав и след 2013, България вече да не е най-бедна в ЕС. Явно кандидатите за тази позиция се увеличават.

  20. 20 Профил на Deutsches Reich
    Deutsches Reich
    Рейтинг: 479 Неутрално

    да те не са ебалници като гърците да просат

  21. 21 Профил на jojin
    jojin
    Рейтинг: 583 Весело

    До коментар [#8] от "Omnis Omnibus":
    След вчерашното официално признание на Любляна, че Словения е банкрутирала и официално е във фалит, Орбан просто показва, че аржентинския модел е единствения, който може да спаси някой държава и гражданите и, от "приятели" като СБ и МВФ. Забележете ПЪЛНОТО медийно затъмнение около плащането на дълговете на Аржентина и публичното изгонване на МВФ и СБ от нейната територия. Всъщност, след като в Латинска Америка само наркодържави като Колумбия и Мексико обслужват юдейските лихвари-дългократи и техните основни инструменти за обезкостяване-СБ и МВФ, тези "финансови" институции подушиха евро-мършата и настървено се нахвърлиха върху страните от немския ЕСсср, които са идеална плячка, както се вижда от случващото се с Ирландия ( 570 000 долара задлъжнялост на ГЛАВА ОТ НАСЕЛЕНИЕТО), Испания, Гърция, Италия и т.н. и т.н. ....Жалко за глупаците от Словения, които имаха най-високия жизнен стандарт в Източна Европа, точно 5 години след като се предложиха на Берлин и Брюксел, обявиха фалит....
    А Орбан се оказа един от малкото сериозен европейски политици, които яростно защитават интересите на съгражданите си и който имаше куража да нарече случващото се , КОЛОНИАЛНОТО разграбване на Европа от Германия с помощта на Брюксел. Точно за това корумпираната брюкселска флора и фауна го ненавижда и мрази и непрекъснато се опитва да постави Унгария на колене и да я подложи на жестоко разграбване в интерес на точно определени лихвари от конкретен етнос....

  22. 22 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Възторгът от поведението е аборигенски

    Единственият реален коз на Орбан е че Запада (по точно Австрийският бизнес) има големи експозиции в Унгария и не иска да ги отпише, но ако го отсвирят има да клепа на парцали ....

  23. 23 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1655 Любопитно

    -На унгарският народ му омръзна да го управляват "пребоядисани" комунистически мекерета, които за да останат на власт са готови на всичко ! Дано сегашният им избор да се окаже по-успешен от предишните "червени боклуци" ! Браво на Орбан! Които се е хванал на въдицата на МВФ - хаир не е видял !

  24. 24 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1655 Любопитно

    До коментар [#21] от "jojin":

    Съгласен съм с вашият коментар, само искам да допълня, че начело на МВФ и СБ не стои Германия, а съвсем други сили !

  25. 25 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#21:"jojin"]След вчерашното официално признание на Любляна, че Словения е банкрутирала и официално е във фалит[/quote]

    Поредната измислена държава, с измислена икономика, която ни беше давана за пример. Много куцо излезе това СДС, вече ме е страх да не завалят международни искове, всяка държава, която ни даваха за пример за действащ капитализъм, отиде в небитието. А най-големия цирк е, че всички дето трябваше да са ни пример, в момента в който дадат фира, се обявявят от синята мъгла за "комунета", "леви", "социални" и т.н.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  26. 26 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#19:"venelin_stefanov"]Явно Борисов може и да се окаже прав и след 2013, България вече да не е най-бедна в ЕС. [/quote]

    Ако на враст не беше дошъл Борисов България щеше да е там, където беше през 2008 г., към средата на ЕС по стандарт.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  27. 27 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1047 Неутрално

    [quote#4:"xxxxxxxxl"]Може ли някой да ми посочи поне една държава,където либералните реформи на МФВ са имали успех.... [/quote]
    България.
    През 1991 г. сключихме договор с МВФ (защото комунистите банкрутираха държавата през 1990), но 6 години гяволувахме в изпълнението на споразуменията и естествено резултати нямаше. През 1997 г. правителството на Иван Костов започна да изпълнява поетите задължения и много скоро след това започна стабилен икономически растеж, продължил 11 години (до 2009). През 2000 г. ЕС ни призна за действаща пазарна икономика и започнахме преговори за присъединяване.

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  28. 28 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Да, явно скоро България ще стане остров на финансовата стабилност в Европа, и ще раздава щедро кредити на надолу(Гърция, Кипър) и нагоре (Унгария, Испания) ....

    Благодарение на тях гърците ще пиолучават по 1200 Евро пенсия, а българите по 200...

  29. 29 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 628 Неутрално

    А не мислите ли, че до МВФ опират тези дето не се оправят сами...да кажем харчат повече от колкото изкарват

    Нормално след като МВФ се явява клиника за пристрастени част от тях да си останат пристрастени.

    Не говорим за Гърция където има тежка наркомания, раздвоение на обществения разум и келптомания заедно

  30. 30 Профил на jojin
    jojin
    Рейтинг: 583 Любопитно

    До коментар [#24] от "vagabond66":

    И е така и не е съвсем така, точно съм указал КОГО обслужват МВФ и СБ, но в случая, именно колониалната анти-европейска политика на Германия спрямо покрайнините на Европа и на нейния основен инструмент Европейската комисия и Европарламента, създава идеалните условия юдейските лихвари да грабят необезпокоявани и да фалират страна след страна от немския ЕСсср... Всъщност вече е интересно, кой ще обяви евро-фалит след Словения, кандидати бол, но май белгийци водят по точки...Следващите 2-3 месеца ще бъдем свидетели на доста любопитни събития.....

  31. 31 Профил на Славена:Цензурe, пак ли бият Паниковски/Прокопиев?
    Славена:Цензурe, пак ли бият Паниковски/Прокопиев?
    Рейтинг: 845 Любопитно

    До коментар [#27] от "Вени Г.":
    Абе ти в същата тази България ли живееш, в която на огромната част от населението доходите не му стигат да си плати сметките, а възрастните хора буквално студуват и гладуват през зимата или просто обитаваш някаква паралелна реалност?! Стабилизирането на дъното на мизерията може да е успех само за някой канцеларски скакалец от Фонда, който с досада наминава да нагледа зачислените му аборигени...

    "Не прекалявай с борбата, най-хубавите неща се случват неочаквано." Габриел Гарсия Маркес
  32. 32 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 628 Неутрално

    До коментар [#27] от "Вени Г.":

    Не исках да го кажа, че като видят И.К. в жълтата стая ги избива на лудост , но си абсолютно прав.

    Друг пример са Литва и Латвия - след колапса през 2007 се взеха в ръце и тази година почват да катерят нагоре.

    На доста от унгарците с които съм говорил повече им изнася версията с лошия МВФ и лакомия Запад...ма като грабеха кредити деноминирани в Швейцарски Франкове не го мислеха точно така....

    То не че условното понятие "Запад" е голяма добрина, но това е друга тема и не е оправдание за "наркоманските" държави като Унгария.

  33. 33 Профил на jojin
    jojin
    Рейтинг: 583 Весело

    До коментар [#27] от "Вени Г.":

    Имаш добро чувство за хумор....ха-ха-ха...вероятно пропускаш "незначителната" подробност, че благодарение на това сме НАЙ-БЕДНАТА, НАЙ-МИЗЕРСТВАЩАТА страна в Европа, без всякакви икономически, социални и политически перспективи, деиндустриализирана, нетен вносител на основни храни, в който основните икономически, финансови и политически лостове са в ръцете на туземната криминална МУТРООЛИГАРХИЯ - това са типичните характеристики на РАЗВИВАЩА СЕ СТРАНА ОТ ТРЕТИЯ СВЯТ...Е, благодарение на "успешната" помощ на МВФ и СБ....добър опит черен хумор, доста добър....

  34. 34 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Господи, направо не е истина какво се случва с Европа, продажното европейско чиновничество фалира цял континент
    (най-стария на света), но самото то богатее на гърба му

  35. 35 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1047 Любопитно

    [quote#33:"jojin"]пропускаш "незначителната" подробност, че благодарение на това сме НАЙ-БЕДНАТА, НАЙ-МИЗЕРСТВАЩАТА страна в Европа,[/quote]
    Очевидно преди Иван Костов сме били ако не богата, то средно заможна страна в Европа и Костов с МВФ са ни докарали до бедност и мизерия. Правилно ли те разбирам?

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  36. 36 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1655 Любопитно

    До коментар [#30] от "jojin":

    Да за това, че живеем в "интересни времена", аз също съм писал много пъти ! Просто искам да подчертая, че в "Европейската комисия и в Европарламента" са препълнени от "елементи", които са над национални, и нямат нищо общо не само с Германия, а дори нямат нищо общо и с Европа ! Всъщност вашият коментар го е показал точно, кои са !?!

  37. 37 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 628 Неутрално

    До коментар [#33] от "jojin":

    Да кажем, че си прав (въпреки че има положително развитие и в индустрията и в селското стопанство).
    Освен изброените от теб, без дисциплината наложена от Борда сега освен бедни щяхме да сме и длъжни...
    Мислиш ли че ако просто бяхме теглили кредити при политическата действителност в България те биха имали шанс да се превърнат във Фабрики, трактори орящи на полето и хай тек лаборатоии от бъдещето?

  38. 38 Профил на jojin
    jojin
    Рейтинг: 583 Разстроено

    До коментар [#35] от "Вени Г.":

    Извинявай, но това е доста гадно и цинично да се правиш, че не виждаш ОЧЕВАДНОТО, пак ще ти го повтора, а дано схванеш "...НАЙ-БЕДНАТА, НАЙ-МИЗЕРСТВАЩАТА страна в Европа, без всякакви икономически, социални и политически перспективи, деиндустриализирана, нетен вносител на основни храни, в който основните икономически, финансови и политически лостове са в ръцете на туземната криминална МУТРООЛИГАРХИЯ - това са типичните характеристики на РАЗВИВАЩА СЕ СТРАНА ОТ ТРЕТИЯ СВЯТ...", мисля, че това е най-точната характеристика на най-лошо управляваната територия от немския ЕСсср, чието непрекъснато намаляващо от "добър живот" туземно население влачи доста жалко съществувание, в сравнение със "фалиралите" си съседи....

  39. 39 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#21] от "jojin":
    евала , страхотен коментар , само едно уто4нение , не германия , а евреиските фамилии собственици на фед са в дъното на проблемите на европа

  40. 40 Профил на Славена:Цензурe, пак ли бият Паниковски/Прокопиев?
    Славена:Цензурe, пак ли бият Паниковски/Прокопиев?
    Рейтинг: 845 Любопитно

    До коментар [#35] от "Вени Г.":
    Аха, значи според теб ние сме единствената държава, процъфтяла от сътрудничеството с МВФ и СБ, благодарение изключителния гений на Костов и други такива примери не можеш да посочиш, щото никой от останалите им клиенти не може да се похвали с такъв велик държавник... Тцъ, тцъ, тцъ... Мога да се хвана на бас, че Славчо Христов и Иво Прокопиев биха те подкрепили напълно!

    "Не прекалявай с борбата, най-хубавите неща се случват неочаквано." Габриел Гарсия Маркес
  41. 41 Профил на XXXXXXL Demokrat
    XXXXXXL Demokrat
    Рейтинг: 189 Любопитно

    До коментар [#38] от "jojin":
    И да го потретиш,пак няма да те разбере,щото не може,не щото не иска....
    ПС!Иначе събра тази вечер от мен доста плюсове-не съм се спрял да ти ги цъкам.

    Yes,we Scan!-Barak Obama
  42. 42 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#27:"Вени Г."]През 1991 г. сключихме договор с МВФ (защото комунистите банкрутираха държавата през 1990), но 6 години гяволувахме в изпълнението на споразуменията и естествено резултати нямаше.[/quote]

    През цялата 1991 и 1992 г. Иван костов беше министър на финансите, защо е гяволувало това магаре?

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  43. 43 Профил на jojin
    jojin
    Рейтинг: 583 Любопитно

    До коментар [#41] от "xxxxxxxxl":

    Честно казано, твоите постове и коментари винаги са били на +++++++++, но в случая просто констатирам очевадното, нещо на което сме едновременно свидетели и жертви, уви....

  44. 44 Профил на XXXXXXL Demokrat
    XXXXXXL Demokrat
    Рейтинг: 189 Любопитно

    [quote#25:"др. Иванов"]Поредната измислена държава, с измислена икономика, която ни беше давана за пример. Много куцо излезе това СДС, вече ме е страх да не завалят международни искове, всяка държава, която ни даваха за пример за действащ капитализъм, отиде в небитието. А най-големия цирк е, че всички дето трябваше да са ни пример, в момента в който дадат фира, се обявявят от синята мъгла за "комунета", "леви", "социални" и т.н. [/quote]................................................................................
    Колега,коментара ти е за жълта фанелка и Оскар,и Нобел в едно.....
    100/100

    Yes,we Scan!-Barak Obama
  45. 45 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Германия ви е трън в очите щото работеща държава (и като държава и като население).
    А това по мрънкаческата логика няма как да случи без измама и заговор естествено еврейски

  46. 46 Профил на Славена:Цензурe, пак ли бият Паниковски/Прокопиев?
    Славена:Цензурe, пак ли бият Паниковски/Прокопиев?
    Рейтинг: 845 Неутрално

    http://www.bolgari.net/mvf_e_rykata_na_fr_na_sasht-n-5114.html

    "Не прекалявай с борбата, най-хубавите неща се случват неочаквано." Габриел Гарсия Маркес
  47. 47 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#27] от "Вени Г.":ти си пълен малоумник , сляп ли си 50 процента от българите не се хранят нормално , ГЛАДУВАТ и СТУДУВАТ! МВФ ИМАЛ УСПЕХ в БЪЛГАРИЯ

  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  49. 49 Профил на leon12
    leon12
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#47:"dgidgo"]ГЛАДУВАТ и СТУДУВАТ![/quote]
    Тази зима сме приготвили с бат Бойко дърва за огрев по 54 кинта/много евтино/, високи заплати и пенсии, гарантираме, че няма никой да студува и гладува. Всички кухни за просяци, клошари и всякакви бездомници ще работят с пълна пара по европейските програми, където в пъти по-добре усвояваме средствата по фондовете! Този път ще даваме топла суп и чай даже и през лятото, защото ние от ГЕРБ сме сериозни хора! И отговорни.

  50. 50 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#38] от "jojin":НЕВЕРОЯТЕН коментар , браво , само едно , не германия е създателя на ес , германия загуби втората световна воина и до днес раздава пари , репарации , идеята за ес не е на германия , но германския народ е наи подготвен в конкурентна среда и за това е лидер

  51. 51 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1047 Неутрално

    [quote#38:"jojin"]да се правиш, че не виждаш ОЧЕВАДНОТО, пак ще ти го повтора, а дано схванеш "...НАЙ-БЕДНАТА, НАЙ-МИЗЕРСТВАЩАТА страна в Европа[/quote]
    Зная, че сме най-бедната, но знам, че това не е благодарение на Иван Костов и МВФ. Защото те я завариха такава. 7 годишното комунистическо управление дотам ни докара
    [quote#38:"jojin"]деиндустриализирана[/quote]
    Аман от тоя мит - нищо не произвеждаме, та нищо не произвеждаме. Това не е вярно и само показва как или говорите като наизуст без да погледнете реално нещата, или просто правите пропаганда. Само на пръв поглед може да се изброят доста индустрии, които произвеждат много, та и изнасят - химическа индустрия - бои, лакове и всякакви подобни, парфюмерия и козметика, синтетични торове, соди (втория най-голям производител сме в Европа), лекарства, синтетични влакна, горива; добивна промишленост и металургия, - олово, цинк, мед (пак сме един от най-големите износители на мед в Европа), злато, каолин, огнеупорни глини, кварцови пясъци; с последните заводи в Търговище сме вече и много големи производители на стъкло, включително автомобилно; отново сме на водещи места по санитарен фаянс и санитария; пълно е със заводи, произвеждащи различни компоненти за автомобили - от различни метални елементи до всякакви електрически компоненти, включително развойни центрове на голяма фирма за електронни компоненти в автомобилите; отделно цялата текстилна промишленост, която дава поминък на цели градчета в някои райони; много добре развита хранителна промишленост – месни и млечни продукти, консерви; цигарена промишленост; винопроизводство; енергетика, силна оръжейна индустрия, машиностроене и автоматика; софтуер – дава 10% от БВП; мебели; както и много други.
    Представите на повечето българи, вкл. журналистите и политиците (които би трябвало да са доста по-образовани от средното) за степента на индустриализация се базират на социалистическата икономическа структура, която днес е характерна за по-слабо развитите държави - с висок дял на промишлеността, по-висок от този развитите страни дял на селското стопанство и изключително нисък дял на услугите. Тоест, деиндустриализацията, която у нас се случи в хода на приватизацията, всъщност е знак, че сме станали развита държава, макар и от най-бедните.

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  52. 52 Профил на leon12
    leon12
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#51:"Вени Г."]Зная, че сме най-бедната, [/quote]
    Глупости! не е верно това - ние вървим ускорено напред! Догодина ще бъдем на финала! Ако не го постигнем, поне полуфинал ще имаме с бат Бойко!

  53. 53 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#51] от "Вени Г.":и при вси4ките хубави работи , които направи за нас МВФ , сега хората живеят с 90 евро пенсия и 140 евро заплата , при еднакви цени на ток и храна с европеиските , А ВЕ ТИ НОРМАЛНА ЛИ СИ , за какво производство , за какви заплати говорим

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 479 Неутрално

    тези , които са на заплата по слагането на минуси маи си легнаха

  56. 56
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  57. 57 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1047 Весело

    [quote#53:"dgidgo"]и при вси4ките хубави работи , които направи за нас МВФ , сега хората живеят с 90 евро пенсия и 140 евро заплата ,[/quote]
    А, разбрах. Не трябваше да се съгласяваме с МВФ да въведем валутен борд през март 1997 г. и щяхме да сме добре. Ако не помниш, да ти кажа - през януари пенсиите бяха 2 долара, минималната заплата към 10 долара. Цените на стоките в магазините се сменяха няколко пъти на ден. Започнаха да изчезват основни стоки. Изчезнаха цигарите. Рафтовете на магазините се опразниха. Нямаше зърно.
    От тези благини ни лишиха гадният Костов и гадният МВФ

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  58. 58 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#54] от "antimoderator93":аз съм избягъл от б. , много отдавна , а ти изпиква4 на пожарникаря ли си , или на евреите от мвф , орбан е десен и е националист и не е комунист

  59. 59 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#57] от "Вени Г.":
    орбан е десен и е националист , президента моралес и тои е националист , в аржентина ги изгониха евреите от мвф и се оправиха нали , много си дале4 от истината за евреиските маниполатори рокфелер , морган , стенли , виж и про4ети за голямата депресия в америка , в момента евреите ни спретват подобен сценарии в европа , гърция фалира , унгария е пред фалит , словения фалира , европа е пред фалит , просто адолф , не можа да ги избие когато трябва , за жалост

  60. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  61. 61 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 950 Неутрално

    До коментар [#4] от "xxxxxxxxl":

    най-голям успех са имали либералните реформи на МВФ в Полша.
    Неща по които Полша се отличава от Бъулгария:
    1)Ефективно правосъдие
    2)Стабилен и висок за Европа демографски прираст
    3)По-ниско ниво на корупция спрямо България
    4)Далеч по-ефективно стопанство от българското още по вермето на соц-а.
    В някой от прибалтиските ревпублики реформите на МВФ също дават доста добър резултат
    в Чили също дадоха отличен резултат.
    Чили-ниско или 0-во ниво на корупция
    за разлика от Чили в Аржентина реформите прокарвани от МВФ не дадоха добър резултат. Една от причините за което е по-високото ниво на корупцията от Чили
    Където има корупция и буксуващо правосъдие либералните реформи на МВФ не дават добър резултат. Демографският прираст винаги е от полза също.
    А у нас валутният борд е добро постижение, отне от ръцете на политиците власт, с която някой от тях-БСП-злоупотребяваха системно

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  62. 62 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#57] от "Вени Г.":
    и къде отиде зърното сладур , тогава казаха , 4е реколтата ни бе една от наи богатите , тъпа манипулация , складовете препълнени с зърно и хранителни продукти , а магазините празни

  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  65. 65 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1047 Любопитно

    [quote#59:"dgidgo"]виж и про4ети за голямата депресия в америка[/quote]
    Разгеле, че спомена Голямата депресия - защото уроците от нея не позволиха днес целият свят да изпадне в подобна депресия. Сещаш ли се защо? Джокер: Кое погрешно действие на кого я причини? Или поне сещаш ли се по какъв начин се излезе от нея?

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  66. 66 Профил на Караниев_Добруджа
    Караниев_Добруджа
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#51] от "Вени Г.":"Само на пръв поглед може да се изброят доста индустрии, които произвеждат много, та и изнасят - химическа индустрия - бои, лакове и всякакви подобни, парфюмерия и козметика, синтетични торове, соди (втория най-голям производител сме в Европа).....и др."


    А защо тогава сме бедна държава?
    ще ти помогна за отговора,като ти задам следния въпрос!!!
    Къде отива печалбата от тази индустрия??!!
    ама моля за обективен отговор!!!

  67. 67
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  68. 68 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1047 Любопитно

    [quote#62:"dgidgo"]и къде отиде зърното сладур , тогава казаха , 4е реколтата ни бе една от наи богатите , тъпа манипулация , складовете препълнени с зърно и хранителни продукти , а магазините празни
    [/quote]
    Това щото не бяхме послушали гадния МВФ, че трябва да се либерализира напълно външната и вътрешната търговия, т.е. държавата да спре да определя цени и да спре да ограничава или стимулира вноса или износа на еди-какво си. Укриване на стоки, спекула, черен пазар - да си чул след комунистите да е имало нещо подобно у нас по времето на тежкото Костово иго?

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  69. 69 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1047 Любопитно

    [quote#66:"karani_dobrudja"]Къде отива печалбата от тази индустрия??!! [/quote]
    Естествено, у собствениците. И?

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  71. 71 Профил на Караниев_Добруджа
    Караниев_Добруджа
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#69] от "Вени Г.":"Естествено, у собствениците. И?"


    На запад, нали?-_-

  72. 72 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 548 Неутрално

    До коментар [#33] от "jojin":

    Чай бе другарю! Всичките тия мутро и т.н. дето ги клеймиш не са ли от вашето БКП-ДКМС -ДС котило и афилиираните с тях ченгесарски и др.структури !!!???

  73. 73 Профил на Караниев_Добруджа
    Караниев_Добруджа
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#69] от "Вени Г.":

    Добре,тяхна е собственоста,как са я придобили няма да споменавам щот е дълга тема.Аз и мнозинството в БГ не симпатизира на зАпада.Ако ще и да са богове БГ не е проевропейска нация, а е проруска.За това има и съответните партий.А кой ще командва парада в БГ,проевропейска или проруска партия това се решава с демократични избори.Аз съм спокоен щот знам,че Дядо Господ е закодирал такава информация в живота,че в крайна сметка всичко си идва на местата.И лъжата се изобличава пред истината.Поживьом увидем,времето ще покаже!!!

  74. 74 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1047 Неутрално

    [quote#71:"karani_dobrudja"]На запад, нали?-_- [/quote]
    Когато собствениците са чужденци - да. Когато са българи - не. И?

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  75. 75 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1047 Неутрално

    [quote#73:"karani_dobrudja"]БГ не е проевропейска нация, а е проруска[/quote]
    Е, с това трябваше да започнеш. Аз мислех, че разговаряме за икономика. Но щом ти не говориш за икономика, а за отношение към Русия/Европа, аз се отказвам. Този разговор не ми е интересен. Приятна вечер

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  76. 76 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Наминавам само за секунда, и какво да видя - нападнали колежката Венета. И защо, защото им казва истината в очите, истина, която те било не могат, било не желаят да проумеят?

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  77. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  78. 78 Профил на serafin
    serafin
    Рейтинг: 781 Неутрално

    До коментар [#53] от "dgidgo":

    Ми чудесно! Изгони МВФ, СБ, долу валутния борд, пенсиите със закон 2400 евро! Три дневна работна седмица, безплатни лекарства и всички пенсионери през зимата на малдивите да не студуват.
    Вие чувате ли се какво говорите?

    Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия
  79. 79 Профил на Караниев_Добруджа
    Караниев_Добруджа
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#75] от "Вени Г.":


    Ма тя икономиката е тясно свързана с политиката.Те нещата са навързани.Например бунтовниците които искат да свалят Сирийското проруско правителство,са проамерикански щот америка им е обещала материална собственост и облаги ако вземат власта.Както се облагодетелства и нашето бивше БКП,които изоставиха идеите си и се изметноха,и с крадените пари и дръпнатия 11 млрд кредит,всъщност подкуп от зАпада,станоха собственици на индустрията която в предните постове писахме.Ти отговори наполовина -печалбата отива при собствениците,и си я делят с подкупвачите зАпада според сделката им!!!-_- Виж къде се е крила лъжата?!Зад истината!!!

  80. 80 Профил на serafin
    serafin
    Рейтинг: 781 Неутрално

    До коментар [#59] от "dgidgo":
    До коментар [#61] от "~":

    Оправданията с МВФ и СБ са само за мързеливите, крадливите и корумпираните.
    Това е в подкрепа на коментар #61 и минус за коментар #59

    Трябва жестоко да си се осрал за да стигнеш до МВФ и СБ (Lenders of Last Resort).
    Ако някой даде кредит - лихвата ще е такава, че няма въздух за нищо.
    До таково положение довеждат алчни политици и наивен и безотговорен народ....

    Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия
  81. 81 Профил на jojin
    jojin
    Рейтинг: 583 Гневно

    До коментар [#51] от "Вени Г.":
    Толкова много и толкова НАХАЛНИ и гнусни лъжи, рядко могат да се прочетат на едно място. Поне като фантазираш и пробутваш мокрите си еротични сънища, не ги обявявай за действителност...Пак ти потретвам, ЛЪЖЕШ НАХАЛНО и не желаеш да признаеш факта, че страната ни е разграбвана бутално именно с помощта на такива лицемерни боклуци като тебе, които се опитват да внушат на полуграмотното туземно стадо , че мизерствайки трябва да е щастливо.... "...НАЙ-БЕДНАТА, НАЙ-МИЗЕРСТВАЩАТА страна в Европа, без всякакви икономически, социални и политически перспективи, деиндустриализирана, нетен вносител на основни храни, в който основните икономически, финансови и политически лостове са в ръцете на туземната криминална МУТРООЛИГАРХИЯ - това са типичните характеристики на РАЗВИВАЩА СЕ СТРАНА ОТ ТРЕТИЯ СВЯТ..."
    Посочи, коя от тези констатации не отговаря на действителността и не ми пробутвай примитивните си графомании, защото е отвратително и крайно неморално към нашите сънародници....

  82. 82 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#79] от "karani_dobrudja":

    Само да изкажа нЕкои съображения. Ще следвам хронологията на твоя пост.

    Първо. Сирия. Не знам защо я намесваш, ама сирийското правителство, уж проруско, е такова, просто защото няма къде вече да се дене да търси подкрепа. А путинова Русия е готова да я даде на всеки бандит. Дали бунтовниците са стока - времето ще покаже, не се прави на пророк.

    БКП взеха онзи кредит. Т.е. не БКП, а БКП от името на държавата - СБ и МВФ не финансират нищо друго, освен държави. Като управляващи тогава БКП са го поискали от името на НРБ, после са забегнали с него, изпрали, препрали, и се връщат на бял кон - достатъчно основание на нямаш никакво бюлетинно отношение към тази партия и клонингите ѝ.

    Печалбите отивали на Запад? Частично. Голяма част остават тук и се реинвестират. (Тук изключвам гръцките и италианските собственици на дребни текстилни фабрики, разбира се). Модерната държава се финансира от данъци (най вече ДДС), акцизи, мита и такси, не от дял в някаква собственост. Дори по тошово време беше така - предприятията имаха извънбюджетни сметки, съвсем друг е въпросът откъм 1980-те години нататък как те се източваха.

    По нагоре Вие с други уважаеми колеги говорите за ниските пенсии и заплати. Тук въпросът е комплексен и е следствие от ред причини, сред едни от последните от които са МВФ и СБ.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  83. 83 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#81] от "jojin":

    Драги Джоджин, или както там се произнася на мандарински. Вени Г. е бившата журналистка от "Труд", ама от онзи труд, отпреди ВАЦ - Венета Гюрова. Един от малкото съвестни и доблестни журналисти, който посмя да се опълчи срещу престъпленията на Луканов тогава, когато той беше практическият сатрап на България.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  84. 84 Профил на Караниев_Добруджа
    Караниев_Добруджа
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#78] от "serafin":"Ми чудесно! Изгони МВФ, СБ, долу валутния борд, пенсиите със закон 2400 евро! Три дневна работна седмица, безплатни лекарства и всички пенсионери през зимата на малдивите да не студуват.
    Вие чувате ли се какво говорите?"


    Хм,в БГ е точно обратното!!!

  85. 85 Профил на Караниев_Добруджа
    Караниев_Добруджа
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#82] от "Гилгамеш":


    Уважавам демокрацията,но не и фашизма.Поживьом увидем.Времето ще покаже

  86. 86 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#84] от "karani_dobrudja":

    Уважаеми колега, разбирането на иронията и чувството за хумор май не Ви е от най-силните страни?

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  87. 87 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#85:"karani_dobrudja"]Уважавам демокрацията,но не и фашизма.Поживьом увидем.Времето ще покаже[/quote]

    Ако искаш да си разговаряме по този въпрос, понеже имам малко време, нека първо дефинираме що е то демокрация и що е то фашизъм. Ако щеш в античното разбиране на демокрацията, ако щеш в съвременното разбиране на тези две понятия. Иначе ще говорим с едни е същи думи за различни неща, или с различни думи за едно и също.

    Всъщност, ако си чел диалозите на Платон, спорът винаги започва с дефиниране на понятията. Така де, да става ясно за какво аджеба иде реч.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  88. 88 Профил на Караниев_Добруджа
    Караниев_Добруджа
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#87] от "Гилгамеш":Иначе ще говорим с едни е същи думи за различни неща, или с различни думи за едно и също.


    Съгласен.хората се различават,например едно и също нещо го разбират различно.тъга мъка радост щастие.например аз ако преуспея с лъжа и измама,няма да съм удовлетворен,за мен това е слабост.затова и няма да излъжа,а друг ще го стори без да му мигне окото,за него това е сила.Значи под фашизъм имах предвид зАпада,Германия италия и Япония заради 2та св.война и холокоста,и англия и америка които я финансираха и облагодетелстваха.и затова дръпнаха напред с прогреса за сметка на потърпевшите страни.това не е чесно

  89. 89 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 2142 Неутрално

    [quote#61:"~"]най-голям успех са имали либералните реформи на МВФ в Полша. [/quote]
    Полша и тя ще си мине по реда. Това, че засега е все още добре, не означава, че и по- нататък ще е така.

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  90. 90 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#88] от "karani_dobrudja":


    [quote#88:"karani_dobrudja"]Значи под фашизъм имах предвид зАпада,Германия италия и Япония заради 2та св.война и холокоста,и англия и америка които я финансираха и облагодетелстваха.и затова дръпнаха напред с прогреса за сметка на потърпевшите страни.това не е чесно [/quote]

    Едва ли има смисъл оттук нататък да си говорим. By The Way, оправи си правописа. Българския, имам предвид.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  91. 91 Профил на Караниев_Добруджа
    Караниев_Добруджа
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#90] от "Гилгамеш":
    Едва ли има смисъл оттук нататък да си говорим. By The Way, оправи си правописа. Българския, имам предвид.


    if you want we can continue of english, o si quieres espanol?



  92. 92 Профил на Караниев_Добруджа
    Караниев_Добруджа
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#90] от "Гилгамеш":


    anyway,you understand what i mean?

  93. 93 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Виж, дори на руски, ако предпочиташ, но все пак е по-удобно на български, а на този език е добре да се пише грамотно, поне от носителите му. Ако си такъв.

    Приятелю, селиозво ти казвам, научи се да пишеш грамотно на майчиния си език, пък после ми пробутвай други.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  94. 94 Профил на Караниев_Добруджа
    Караниев_Добруджа
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#93] от "Гилгамеш":


    от българските турци съм,не умея да пиша на майчиния си език,все пак разбираш смисъла на постовете ми,искаш ли да спорим или?

  95. 95 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Т сега, що се отнася до фашизма (не само спорад Желю Желев):

    Той има няколко черти:

    * Тотално завладяване на обществнения живот - комсомолски и пионерски организации, националсоциалистически или комунистически партии - все тая.

    * Тотален контрол върху икономиката - което във фашистка германия е регулирано с данъци и такси, във фашисткия СССР - чрез плановата икономика.

    * Външен враг. Фашизмът не може да вирее без такъв. Било то евреите, комунистите, руснаците, фашистите, немците, все едно и също е.

    * Следствие от предишното - тотално военизиране на остатъците от т.нар. "гражданско общество" - униформи, сирени и т.н. са най- малкото.

    * И т.н. Мога да ти дам повече информация, ако статията не беше за Унгария. Все пак тя още не се е превърнала във фашистка държава, пък и никой няма да ѝ позволи.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  96. 96 Профил на Караниев_Добруджа
    Караниев_Добруджа
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#93] от "Гилгамеш":


    Не мога по-вече,заспивам май френ.утре ще проверя дали има някво развитие в Сирия.оттам ще тръгне развръзката за бедещето на света.вариантите са два.кой ще победи в Сирия?зАпада или изтока?!

  97. 97 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#94:"karani_dobrudja"]от българските турци съм,не умея да пиша на майчиния си език[/quote]

    Ако дойда в Турция, първата ми работа ще бъде да пиша на турски перфектно. Имам двама познати. Единият ми и партньор по шах - няма проблем. Девойката Гюлджан, заедно с нейният приятел Иван, са просто приказка Нямам предразсъдъци. Просто искам когато се води дискусия, да се води смислена и с аргументи, а не с някакви абсурдни емоции.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  98. 98 Профил на errata
    errata
    Рейтинг: 907 Неутрално

    До коментар [#21] от "jojin":

    Макар, че по принцип мразя вскякакви неща от рода на "комунистите/евреите са виновни" в този конкретен случай съм съгласен с теб.

    "Да, България"
  99. 99 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    [quote#31:"Славена"]Абе ти в същата тази България ли живееш, в която на огромната част от населението доходите не му стигат да си плати сметките, а възрастните хора буквално студуват и гладуват през зимата или просто обитаваш някаква паралелна реалност?! [/quote]

    Гледам, развихрил се е спор за бедността, МВФ и политиките му, и разбира се Костов...
    Славена, МВФ беше единствения източник на средства за страната след безумния мораториум върху дълга на Луканов. Между другото, ние сме уникален случай на обявяване на фалит с брутен дълг около 20% от БВП в историята на световната икономика.
    Без преговори, без уведомление..
    Така. Смело и отговорно, доколкото можеше да е отговорна БКП през 1990 година. Демек - никак.
    Тук въобще няма да коментирам факта, че само 30% от този дълг бе публичен, а останалия си бе частен, на Външнотърговска банка и предприятия. Тази тема обаче е за дисертация.
    Днешната мизерия е продукт толкова на Костов, колкото на Луканов умножено по 10, на Беров по 3 и на Виденов по 5.
    Не Костов и МВФ фалираха банките. Виденов и лобитата във висшия партиен съвет свършиха тази. Не Костов натрупа дълговете на държавните фирми, а кръговете около Климент Вучев, застанали на входа и изхода им, точейки и претакайки...
    Не Костов раздаде на комсомолските кръгове 60% от каймака на българската промишленост срещу хартийки по време на масовата приватизация, която се осъществи като пладнешки грабеж и не Костов бе в основата на последното отмъкване на спестяванията на населението осъществено в периода юли 1996 - февруари 1997 година...
    Не бе Костов този, който въведе плоския данък, превърна осигурителната в данъчна тежест...
    Костов има други грехове, но не и тези.

    Ecrasez l’infâme
  100. 100 Профил на byal_negar
    byal_negar
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#6] от "compos_sui":Много простите не стават премиери
    ... Е, как да не стават ...?!

    "Истината е винаги посредата!"




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK