Няма начин Меркел да извади Германия от зоната. Няма начин да допуснат и Гърция да излезе. Ще печатат пари, като невменяеми български социалисти от 1996 година и така, докъде може.
Къде отива Европа - http://kololoto.blogspot.com/2012/09/blog-post_9.html
това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
Крайно време беше някой да го каже на баба Меркел...ако ще изхвърлят Гърция, да я изхвърлят, ако ще има финансово федериране, да има, ама както досега - само приказки, НЕ СТАВА!!! И хубавото е, че вече и германците го усещат - тази година май за пръв път от 2009 ще влязат в рецесия....
Точно обратното, дори финансовите акули имат нужда от фумкциониращ пазар и някаква предвидимост.....всъщност щом дори и на тях им писна, значи наистина ножът е опрял до кокала...
Поредния помияр които иска ЕЦБ да печата пари като ФЕД, еми няма да стане!!
"и инфлация, доста по-висока от тази, която централната банка на Германия е готова да допусне."
Инфлацията ще ти я пратим на тебе... по пощата, всички останали ще харчат толкова колкото имат! Тая работа с безконтролното харчене и без никакви мерки за свиване на бюджетите накрая ще потъне от един път!
въобще ако ще вървим към солидарност, общи облигации, бюджети контролирани от Брюксел и дори единни данъчни ставки, то тогава нека и минималните пенсии и заплати в цялата Еврозона и ЕС да се изравнят - или еднакво ниски като в България, или еднакво високи като в Германия и Холандия. А не като византийците, които през миналото десетилетие са били солидарни единствено със себе си, а сега искат европейска солидарност пак към....себе си.
дори понякога си мисля, дали хора като Сорос не трябва да бъдат линчувани - един вид реверанс към миналото, чиито уроци те не са научили. Германия и България знаят какво е инфлация, супер-мега-хипер-яка-инфлация.
Обзалагам се, че Сорос е заложил на поскъпване на долар-йена срещу еврото и затова така дрънка - за да подкрепи "инвестицията" си.
Точно човек, натрупал милиони по възможно най-безотговорен начин да дава съвети на най-отговорната държава в наши дни е смешно.
Най-малкото това Германия 'да води Европа' изобщо не бива да бъде свързано с общите еврооблигации. Има далеч по-важни неща с които Германия трябва да се заеме и да води Европа, но помпането на мехурите за спекулантите като мистър Сорос не е от тях.
Бъркате какво е добро за финансовите акули и какво е добро за работещите (средната и работническата класа). За последните е добро функционираща РЕАЛНА икономика. За финансовите акули е добра далаверата.
Дайте да раздробим ситуацията, та да се разбере, кво иска тоя пуяк. Без Гермния еврозона нема. Обаче Германията е против ЕЦБ, щото ЕЦБ иска да надмине американския ФЕД по печатна преса. И есенциалният въпрос е: кво ги боли американците, ако Еврозоната не се превърне в печатница като тех?
И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
Тоя дърт евреин винаги е давал полезни (за него си) акъли.
ДОНОСНИК, ИЗПЯ ЛИ СИ "КРАТКИЯ ДОКЛАД" НА МОДЕРАТОРА ? НАТЕГАЧ, НАТЕГНА ЛИ СЕ ПО СТАР КОМУНДЕРСКИ НАВИК ? ЦЕНЗОРЕ, И БАН-а НЕ МОЖЕ ДА ВИ ПРИКРИЕ ИЗЛАГАЦИИТЕ
или напуснете еврото, защото ако напуснете, проблемите на еврозоната ще намалеят", допълва Сорос.
------------------------------------------------
Това от колко време го наливам в главите на простия народ?
Германия, както винаги в историята си, иска да вади кестените с ръцете на другите. Тя да дава акъл и ръководи, но рисковете да поеме друг. Няма такъв вариант.
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
По скоро спекуланта Сорос..Инвеститор за него е прекалено голямо признание..Изхождайки от това, всяка негова реч трябва да се разглежда като обслужваща личен интерес..Такива като него не виреят добре в стабилна среда..
"Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
А вие защо мислите, че двете взаимно се изключват? Всеки иска някаква предвидимост на пазарите, а днес такава няма....независимо дали смяташ да ги манипулираш или не, ти трябва сигурност, че те ще реагират по желания от теб начин, а в момента всичко е хаос...защо не погледнеш последните отчети на фондовете на Сорос и Бъфет да видиш какви загуби са отчели и тогава да говориш "политически" фрази?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
28
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
"Или заложете съдбата си заедно с останалите в Европа, поемете риска да потънете или да плувате заедно, или напуснете еврото, защото ако напуснете, проблемите на еврозоната ще намалеят", допълва Сорос."
Без кредитиране страните от периферията ще тръгнат по правилния път. Но на Германия не и изнася, защото ще и спре износа и ще настанат бунтове като тези в Атина.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Абе противен е , ама ако бяхте прочели статията щяхте да видите ,че е прав. Или си с другите или не. не става да си с другите за хубавото , ама да не си ако стане лошо.
Види се е време да се поставят основите на Четвъртия Райх
Е да, ама от кризата фамилия Дж. П. Морган обра сметаната.
Тая фамилия изповзе фалиралите банки из щатите, англия и франция.
И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
По принцип двете не се изключват. Могат да се намерят пресечни точки.
При предвидимост на пазарите спекулантите не печелят, обаче. Спекулантите печелят при непредвидимост на пазарите (и пазарна информация за тази непредвидимост или интуиция - вярвате ли в такава интуиция?).
Някой е подлъгал Шорош за крамоли в еврозоната. Той се е приготвил, наточил се е, а крамоли за момента няма. Човекът се е е притеснил и желае крайни ситуации, от които би спечелил. А ние ще го духаме при такива сценарии.
До коментар [#28] от "crowd founder":
Институт „Отворено общество“ или Сдружение „Свят без граници” или ...., се обади пръв? В България, чрез фондация Отворено общество, Шорош финансира целево редица неправителствени организации като Център за икономическо развитие, Европейски институт, Институт за пазарна икономика, Червената къща, Център за социални практики, Център за либерални стратегии ...всичките те са здраво подкрепени и от държавния бюджет на Р. България.
Германия в момента иска силно евро и стабилна ЕЗ за да и купуват стоките. Ама иска хем туй евро да е стабилно , хем тя да стои настрана , ако нещо се обърка да не е вътре. Просто няма как да стане. Трябва да се пусне печатницата на пари. Колкото и да не им се ще на някои хора
Пети райх!!! Научете се да броите. Борман създава структурите на 4 райх и те виреят предимно в Южна Америка, Близък Изток и азия, преди да се влеят в ЕС покрай Югославската война.
И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
43
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Е те това за първи път го чувам 'инфлация за да има растеж'.
Жалко, че навремето кога съм завършила търговския институт на Карл маркс, не са ни учили на такива пинизи.
Демек илюзорен растеж.
Глей да не вземеш нобелаовата за простотия
И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
Иначе може да е противен , но прочетете статията , казал е доста верни неща
"В ЕЦБ има депозити за около 700 млрд. евро с нулева доходност. Вместо да се държат тези пари заключени там, по-добре е банките да ги вложат в нещо, което ще им носи нещо повече от 0%."
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Да, може и наистина Сорос да "играе" срещу еврото, както навремето срещу паунда, но ми се струва малко вероятно точно защото пазарите днес са непредвидими. Тогава през 1992 имаше предвидимост и затова манипулацията му успя, той просто знаеше как ще реагира пазара, докато днес не.
Ето ти линк за въпросната ситуация, наистина е блог, но е професионално и изчерпателно обяснено: http://borsi.blog.bg/biznes/2009/07/30/djordj-soros-i-amp-sreshtu-britanskiia-paund.371934
Да не си мислиш, че негови пари харчи да промива мозъците на децата ни?
И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
Сорос ходи си барабар с мангалите на които нарочно им наливаше милиарди за тези 10 години и фондацииките си обратно в САЩ , там първо ги оправи пък тогава ела да се раздаваш като началник на Германия и ЕС.
Всъщност растежът предизвиква инфлация, но няма как да го знаеш, това не се пее в чалгата....хайде сега, марш в кварталната кръчма да си псуваш на воля!
Атаките срещу Германия не спират - то не бяха общи облигации, изкупуване на дцк на закъсалите от ЕЦБ, сега това. Надявам се, че европейците имат достатъчно акъл в главата и рефлекс за оцеляване, за да се обединят около Германия и обратно, Германия достатъчно далновидност да инвестира в конкурентноспособността на Европа, в частност на Гърция, Южна и Източна Европа. Няма как Гърция да плати каквото и да било, ако произвежда само маслини и предлага туризъм. Егоцентризмът на Германия ще завърши зле за самите немци.
До коментар [#45] от "crowd founder":
...съм завършила търговския институт на Карл маркс...
Довчера бяхте Висш икономически институт "Карл Маркс" и в този икономически институт приемаха отпадъците от другите ВУЗ-ове, а сега сте вдигнали глави защото се преобразува в Университет за национално и световно стопанство.
Младоженецът явно не знае две основни неща - за Германия, респективно ЕС, и за САЩ.
Има една историческа боязън от призраци - основателна или не, не мога да кажа... Просто фикс-идея!
(1) Германия (поради това, предполагам и ЕС) се бои най-много от ИНФЛАЦИЯ - понеже германците са яли такава попара, каквато май никой друг в Европа (пък и в света)* не е ял...
(2) САЩ пък са се `фиксирали` върху строителството - а темпът малко спадне, а надават вой до небесата...
Тези две фикс-идеи (инфлацията за Германия, строителството - за САЩ) дават отражение върхи всички действия.
---
заб. - лично за мен нещата не са ясни, освен истината, че каквото и да се направи, богатите ще спечелят, което означава, че някой ще загуби.
заб.* - преди време Зимбабве се опитаха, но май не стигнаха германските рекорди!
Той предупреждава, че натискът големи икономики като Италия и Испания да продължат да съкращават бюджетни разходи в крайна сметка ще създаде напрежение в еврозоната между длъжници и кредитори, ще превърне в постоянно това разделение на Европа на двете скорости и-......... може да разруши валутния съюз, общия пазар и Европейския съюз.
..........................................................................................
Аз бях доста изненадан що западноефропейските,пардо западноефрейските мафиоти бързаха да отсвирят Северна Африка,а сега Сирия и Иран,пък то нямало кинти.Даже се пробват на Газпром и се опитват да дават съвети на жълтия инкасатор.....
Къде са кинтите бе цървули?Кой ги изпапка?
[quote#54:"bulgarinvstranstvo"]До коментар [#6] от "Митко Василев":
В Германия веЧе се обсъжда сценария за напускане на еврозоната и връщане към марката. [/quote]
Идеално, цяла Европа ще й нашиба митата на Германия, басирам се, че ще направи -2% растеж години наред. В рамките на няколко години немските стоки ще бъдат тотално изместени от европейския пазар. ЕС остава най-големия пазар на Германия, това гарантира на Германия високи лихви по кредитите години наред. Политически извън ЕС Германия изведнъж ще се окаже много слаба. Нека немците обсъждат излизането си, но ето, че и най-големите им врагове им го пожелават.
До коментар [#45] от "crowd founder":
Жалко, че навремето кога съм завършила търговския институт на Карл маркс, специалност:“Организация и управление на МТС”.
ТКЗС-та, МТС-та, ДЗС-та...
Забравяте и Че Германия е пазар за другите страни в Европа - при това най-големия - къде ще си продават испанците плодовете и зеленЧуците?
Та за Германия не се бой - ДойЧо знае 2 и 200. Освен това блокадата няма да е пълна - Скандинавяи, Австрия, бенелюкс е с Германия - както и Чехия, Полща, Словакия.
за на Европа на никого не му пука - и без туй няма какво да предложи.
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René Descartes
До коментар [#34] от "crowd founder":
Не съм голям специалист и не мога точно да преценя но смятам ,че каквото и да се случи кешвъртайзинга на картела от банкери да правят пари от всичко работи!Каквото и да стане всички печелят ...ако един загуби пак печели на гърба на данъкоплатците за което може би визираш Дж. П. Морган http://razuznavane.com/?p=4961
Псуването е твое занимание!
Обясни тука, как инфлацията създава растеж! Айде да те видя, колко си умен!
И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
До коментар [#50] от "crowd founder":
Аз не мисля, вие мислите вместо мен?! Всяко време и всяка държава си имат своя новговор. Оруел само ни е дарил с понятието, та да не се чудим какво е това.
И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
Тоест, предизвиква я косвено ли? Ок, за не съм казал, че я предизвиква пряко, нали? Икономическият растеж води до по-голяма парична маса в обращение, до повишаване на покупателната способност, съответно потреблението, т.е. до повишено търсене и оттам - до инфлация. Кое точно от написаното е глупост или и ти тръгваш по просташкия начин на онзи малоумник отпреди малко? Ако не си съгласен с нещо се аргументирай, а не просто да квалифицираш, ниска топка е....не за друго.....просто олекваш в очите на хората....
Не си мисли, че аз зная повече от теб.
Виж, от тоя образ владимиров, със сигурност зная повече!
Следя новините, като всички и ми прави впечетление, че непрекъснато се споменава за Дж. П. Морган как изкупила дела на еди коя си банка. Те не намериха 5 или повече мрд долара при годишния си баланс и това се тиражира цела седмица като новина. А окрупняването е факт. Що да си затваряме очите пред голата истина? Мерси за статийката! Сега ще я принтна и легам да чета.
И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
Задлъжнелите европейски страни не могат да си изплатят дълговете по никакъв начин! Повечето не могат да ги обслужват, а които все още могат го правят с политика, не с икономика. Има два изхода, правене на вътрешен дълг, който вече е изчерпан, защото почти всички страни дължат предимно на своите граждани, фондове и банки и класическия - чрез инфлация и ебезценка на еврото поне в размер на 5-6 пъти. За да стане това безболезнено, силно задлъжнелите страни трябва да се гушнат, а другите да напуснат еврозоната. След това да започне обезценката с печатане на пари. Населението ще загуби всичко, но то така или иначе го е загубило, а и целта на печатането е да прецака точно него. Голяма част от дълговете ще се уравни между страните и след 8 -10 години дълговата криза ще се разреши донякъде. Резултатът обаче ще бъде падане на заплатите 5-6 пъти, мизерни пенсии и въобще отиване на ЕС там, където й е мястото, между Тайланд и Малайзия. Варно, че те произвеждат по-качествено и работят повече, но ЕС ще компенсира с търговски марки и ноу-хау.
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
До коментар [#73] от "crowd founder":
По-точно в далечната 1972 !
На 27.04.1990 г. Академичният съвет (АС) решава ВИИ „Карл Маркс“ да се преобразува в Университет за национално и световно стопанство. Официалното преименуване на висшето училище става с решение на Народното събрание на Република България за създаване и преобразуване на висши училища (ДВ, бр. 68 от 26 юли 1995 г.)
Абе, бабо, нещо си много дъртата?
Ама то е задължително и Германия го знае. Просто иска преди това и другите страни да си направят структурните и социалните реформи като нея през 2003-2008, за да не потънат новонапечатаните пари в блатото, както вече става за 3-та поредна година в САЩ. Проблемът е, че останалите страни се дърпат и се създава патова ситуация, от която вече близо година няма изход. Просто нито един политик в Европа не иска да получи "червен картон" от избирателите, пък даже и историята после да го реабилитира, все пак примерът с Шрьодер е пресен....та се точно това е големият проблем: Германия трябва да действа с твърда ръка, ама нещо не й стиска...говори се за това-онова, а нищо не се прави...
[quote#58:"bulgarinvstranstvo"]До коментар [#55] от "bibian":
Затова Германия се ориентира към Китай - колкото и да е странно , Германия има по-голям износ към Китай от всяка друга държава[/quote]
Това не е така - китайският пазар е голям, но засега неплатежоспособен. Първият партньро на Германия е Франция с 10% от износа, САЩ, Австрия, Италия, Англия и Холандия с 6-7% от износа и чак тогава Китай.
Иначе съм напълно наясно с тази тенденция, работа за инженери с немски и китайски бол, самият аз няма да закъснея да се възползвам. Но Германия ще има силна позиция в Китай, докато е част от ЕС. Останат ли сами немците, китайците няма да закъснеят да ги атакуват безмилостно и ще ги изстласкат, както се случи с Данон всъщност.
Китайците трябва да бъдат заинтересувани от съществуването на еврото и това е най-добрата гаранция за европейския бизнес в Китай. Това Германия може да постигне само в европейски формат.
Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
Ма ти верно си много проЗт!
Обясни как инфлацията ще създаде растеж. Това е твое твърдение! Обясни го, де!
Все едно да наливаш вода в организма си, та да разредиш кръвта си. До кога можеш да издяниш, а ?
Па и псуваш на майка, като ти се прави забележка, нещастнико!
Ама няма как да остане същата, най-малкото защото банките започват да отпускат повече кредити....аз не говоря за печатане на пари, а за масата в реално обращение извън банките....в момента само в България в банките има депозити за над 30 млрд евро (от тях 20 млрд - на граждани), а в същото време потреблението още не може да достигне нивата от 2008...
Добре, че ти си!
Аман от професорите с диплома от Отворено общество!
И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
Благодаря за линка, но той ми затвърждава убеждението, че Шорош без вътрешна намеса не би успял.
По-точно - ако е имало и други финансови акули и всичко е било очевидно, защо и други не са направили далаверата - например, пишещите статия и техни приятели? След ситуацията е лесно да се обясни, преди ситуацията не е лесно да се предвиди (освен ако не разполагаш с вътрешна информация).
Някой е излъгал Шорош относно бъдещето на еврото - няма как другояче да обясня неговият рев.
[quote#68:"bulgarinvstranstvo"]Забрвяте и Че Германия е пазар за другите страни в Европа - при това най-големия - къде ще си продават испанците плодовете и зеленЧуците?
Та за Германия не се бой - ДойЧо знае 2 и 200. Освен това блокадата няма да е пълна - Скандинавяи, Австрия, бенелюкс е с Германия - както и Чехия, Полща, Словакия.
за на Европа на никого не му пука - и без туй няма какво да предложи. [/quote]
Чехия, Полша и Словакия нямат избор, освен да прилагат европейската политика, а също и скандинавските страни, освен Норвегия. Франция, Англия, Холандия, Австрия и Италия формират 34-37% от износа на Германия, шокът по немската икономика ще е значителен. Същевременно атаката по немската икономика от пазарите ще е много силна, тя и сега целта, тогава ще е плячката.
Меркел е нерешителна и й липсва инициатива, което е изключително вредно за европа - тук Сорос е много прав. Но меркел беше критикувана лично от Кол за това още почти 2 години.
Възможно е, не знам и не споря....идеята ми беше за предвидимостта на пазара, защото ако Великобритания не беше реагирала според очакванията на Сорос, той щеше да глътне мноооого вода...
При висока инфлация ще спечелят длъжниците/населението и закъсалите държави/ и ще загубят кредиторите.
Това няма как да стане!
И Сорос го знае,ама си говори така!..))
In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
birdman
Рейтинг: 901 НеутралноЩом и Сорос почна да го бие съчмата работата ,хич не е на добре ...
heineken
Рейтинг: 648 НеутралноГермания към Шорош: Или връщай крадените кинти, или обратно в САЩ, Израел или гдето щеш на майната си
Daniboy
Рейтинг: 774 ВеселоКой по дяволите е сорос, че да казва кой да напусне еврозоната?
„Егати и държавата, дето Костя Копейкин може да се чувства герой”Comandante Marques
Рейтинг: 1341 Веселоами тя Германия си води парада от около година и нещо насам, само франсетата подрипат още като маршал Петен във Виши
low riders teamKurt
Рейтинг: 382 НеутралноЯвно настоящата ситуация не е удобна за финансовите акули. Шорош призовава ситуацията да бъде наредена в удобство на финансовите акули.
Всеки с интересите си.
Митко Василев
Рейтинг: 640 НеутралноНяма начин Меркел да извади Германия от зоната. Няма начин да допуснат и Гърция да излезе. Ще печатат пари, като невменяеми български социалисти от 1996 година и така, докъде може. tml
това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно товаКъде отива Европа - http://kololoto.blogspot.com/2012/09/blog-post_9.h
Владимиров
Рейтинг: 701 НеутралноКрайно време беше някой да го каже на баба Меркел...ако ще изхвърлят Гърция, да я изхвърлят, ако ще има финансово федериране, да има, ама както досега - само приказки, НЕ СТАВА!!! И хубавото е, че вече и германците го усещат - тази година май за пръв път от 2009 ще влязат в рецесия....
ra4ko
Рейтинг: 434 Неутралнотъпанар
Горното мнение не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжаВладимиров
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#5] от "Kurt":
Точно обратното, дори финансовите акули имат нужда от фумкциониращ пазар и някаква предвидимост.....всъщност щом дори и на тях им писна, значи наистина ножът е опрял до кокала...
deutschland
Рейтинг: 594 НеутралноПоредния помияр които иска ЕЦБ да печата пари като ФЕД, еми няма да стане!!
"и инфлация, доста по-висока от тази, която централната банка на Германия е готова да допусне."
Инфлацията ще ти я пратим на тебе... по пощата, всички останали ще харчат толкова колкото имат! Тая работа с безконтролното харчене и без никакви мерки за свиване на бюджетите накрая ще потъне от един път!
mr. wonderworld.
Рейтинг: 1341 НеутралноНе знаех,че спекулантите се пенсионират...))).
In my Wonderworld each sleeping vision is so real.Сорос май го сърбят ръчките да накупи евтино дългови облигации и всява паника.
Comandante Marques
Рейтинг: 1341 Веселовъобще ако ще вървим към солидарност, общи облигации, бюджети контролирани от Брюксел и дори единни данъчни ставки, то тогава нека и минималните пенсии и заплати в цялата Еврозона и ЕС да се изравнят - или еднакво ниски като в България, или еднакво високи като в Германия и Холандия. А не като византийците, които през миналото десетилетие са били солидарни единствено със себе си, а сега искат европейска солидарност пак към....себе си.
low riders teamhodounski
Рейтинг: 2416 ЛюбопитноИ като излезе Германия какво ще остане? Няколко полуфалирали и 2-3 фалирали държави.
NPaine
Рейтинг: 1341 НеутралноВайдман не получи подкрепа в позицията си срещу Драги от онзи ден.
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."Меркел (почти) открито подкрепи решението на Драги, а бившият и икономически съветник остана сам в защитата на немския монетарен ортодоксализъм.
Сорос говори празни приказки без да има особено голяма представа от европейска, а още повече от немска политика.
Comandante Marques
Рейтинг: 1341 Неутралнодори понякога си мисля, дали хора като Сорос не трябва да бъдат линчувани - един вид реверанс към миналото, чиито уроци те не са научили. Германия и България знаят какво е инфлация, супер-мега-хипер-яка-инфлац ия.
low riders teamОбзалагам се, че Сорос е заложил на поскъпване на долар-йена срещу еврото и затова така дрънка - за да подкрепи "инвестицията" си.
Трезвен
Рейтинг: 1341 ВеселоТочно човек, натрупал милиони по възможно най-безотговорен начин да дава съвети на най-отговорната държава в наши дни е смешно.
Най-малкото това Германия 'да води Европа' изобщо не бива да бъде свързано с общите еврооблигации. Има далеч по-важни неща с които Германия трябва да се заеме и да води Европа, но помпането на мехурите за спекулантите като мистър Сорос не е от тях.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2690 НеутралноСорос е проклет алчен идиот !
Libertarianism is just anarchy for rich peopleМилиардите му няма да му послужат за нищо в гроба.
Kurt
Рейтинг: 382 НеутралноДо коментар [#9] от "Владимиров":
Господине,
Бъркате какво е добро за финансовите акули и какво е добро за работещите (средната и работническата класа). За последните е добро функционираща РЕАЛНА икономика. За финансовите акули е добра далаверата.
mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
Рейтинг: 1227 ГневноДайте да раздробим ситуацията, та да се разбере, кво иска тоя пуяк. Без Гермния еврозона нема. Обаче Германията е против ЕЦБ, щото ЕЦБ иска да надмине американския ФЕД по печатна преса. И есенциалният въпрос е: кво ги боли американците, ако Еврозоната не се превърне в печатница като тех?
И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.PlamenVarna
Рейтинг: 1341 ВеселоТоя дърт евреин винаги е давал полезни (за него си) акъли.
ДОНОСНИК, ИЗПЯ ЛИ СИ "КРАТКИЯ ДОКЛАД" НА МОДЕРАТОРА ? НАТЕГАЧ, НАТЕГНА ЛИ СЕ ПО СТАР КОМУНДЕРСКИ НАВИК ? ЦЕНЗОРЕ, И БАН-а НЕ МОЖЕ ДА ВИ ПРИКРИЕ ИЗЛАГАЦИИТЕдр. Иванов
Рейтинг: 648 Неутралноили напуснете еврото, защото ако напуснете, проблемите на еврозоната ще намалеят", допълва Сорос.
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!------------------------------------------------
Това от колко време го наливам в главите на простия народ?
Германия, както винаги в историята си, иска да вади кестените с ръцете на другите. Тя да дава акъл и ръководи, но рисковете да поеме друг. Няма такъв вариант.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
Рейтинг: 1174 НеутралноПо скоро спекуланта Сорос..Инвеститор за него е прекалено голямо признание..Изхождайки от това, всяка негова реч трябва да се разглежда като обслужваща личен интерес..Такива като него не виреят добре в стабилна среда..
"Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."Нихната Макя
Рейтинг: 1074 ВеселоМного правилно им е казл чифутският Дедо Сорос
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Владимиров
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#18] от "Kurt":
А вие защо мислите, че двете взаимно се изключват? Всеки иска някаква предвидимост на пазарите, а днес такава няма....независимо дали смяташ да ги манипулираш или не, ти трябва сигурност, че те ще реагират по желания от теб начин, а в момента всичко е хаос...защо не погледнеш последните отчети на фондовете на Сорос и Бъфет да видиш какви загуби са отчели и тогава да говориш "политически" фрази?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Dollar Akbar
Рейтинг: 1334 Неутрално"Или заложете съдбата си заедно с останалите в Европа, поемете риска да потънете или да плувате заедно, или напуснете еврото, защото ако напуснете, проблемите на еврозоната ще намалеят", допълва Сорос."
In debt we trustТова е вярно
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2690 Неутрално[quote#19:"crowd founder"]И есенциалният въпрос е: кво ги боли американците, ако Еврозоната не се превърне в печатница като тех? [/quote] 836646_familiite_rotshild_i_rokfeler_shte_si_partn irat_v/
Libertarianism is just anarchy for rich peoplehttp://www.capital.bg/biznes/kompanii/2012/05/30/1
Разбира се има хора които твърдят ,че двете фамилии реално управляват над 100 трилиона $
Dollar Akbar
Рейтинг: 1334 НеутралноБез кредитиране страните от периферията ще тръгнат по правилния път. Но на Германия не и изнася, защото ще и спре износа и ще настанат бунтове като тези в Атина.
In debt we trust****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
Рейтинг: 1433 ВеселоАбе противен е , ама ако бяхте прочели статията щяхте да видите ,че е прав. Или си с другите или не. не става да си с другите за хубавото , ама да не си ако стане лошо.
15.02.1989 - 07.02.2018Види се е време да се поставят основите на Четвъртия Райх
mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
Рейтинг: 1227 НеутралноДо коментар [#30] от "comandante":
И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.Е да, ама от кризата фамилия Дж. П. Морган обра сметаната.
Тая фамилия изповзе фалиралите банки из щатите, англия и франция.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Kurt
Рейтинг: 382 НеутралноДо коментар [#26] от "Владимиров":
По принцип двете не се изключват. Могат да се намерят пресечни точки.
При предвидимост на пазарите спекулантите не печелят, обаче. Спекулантите печелят при непредвидимост на пазарите (и пазарна информация за тази непредвидимост или интуиция - вярвате ли в такава интуиция?).
Някой е подлъгал Шорош за крамоли в еврозоната. Той се е приготвил, наточил се е, а крамоли за момента няма. Човекът се е е притеснил и желае крайни ситуации, от които би спечелил. А ние ще го духаме при такива сценарии.
Гневник
Рейтинг: 701 ВеселоДо коментар [#28] от "crowd founder":
Институт „Отворено общество“ или Сдружение „Свят без граници” или ...., се обади пръв? В България, чрез фондация Отворено общество, Шорош финансира целево редица неправителствени организации като Център за икономическо развитие, Европейски институт, Институт за пазарна икономика, Червената къща, Център за социални практики, Център за либерални стратегии ...всичките те са здраво подкрепени и от държавния бюджет на Р. България.
cucing
Рейтинг: 648 НеутралноТова "моше" пак се обади! Ай марш,гад такваз!
ура и да живей!!!Владимиров
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#34] от "crowd founder":
Прочети пак предпоследния абзац и ........си продължавай с чалгата........
Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
Рейтинг: 1433 ЛюбопитноГермания в момента иска силно евро и стабилна ЕЗ за да и купуват стоките. Ама иска хем туй евро да е стабилно , хем тя да стои настрана , ако нещо се обърка да не е вътре. Просто няма как да стане. Трябва да се пусне печатницата на пари. Колкото и да не им се ще на някои хора
15.02.1989 - 07.02.2018mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
Рейтинг: 1227 НеутралноДо коментар [#33] от "Karelson":
И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.Пети райх!!! Научете се да броите. Борман създава структурите на 4 райх и те виреят предимно в Южна Америка, Близък Изток и азия, преди да се влеят в ЕС покрай Югославската война.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Diva
Рейтинг: 534 НеутралноХе-хе-хе. Тоя световен гешефтар го изгониха от Русия и тя дръпна нагоре. Обаче в ЕС си е като у дома и ще го срине камък върху камък
)
Изчезващ вид под опеката на БКХ. Гледаш и не бараш :)mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
Рейтинг: 1227 ВеселоДо коментар [#35] от "Владимиров":
И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.Е те това за първи път го чувам 'инфлация за да има растеж'.
Жалко, че навремето кога съм завършила търговския институт на Карл маркс, не са ни учили на такива пинизи.
Демек илюзорен растеж.
Глей да не вземеш нобелаовата за простотия
Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
Рейтинг: 1433 ЛюбопитноИначе може да е противен , но прочетете статията , казал е доста верни неща
15.02.1989 - 07.02.2018"В ЕЦБ има депозити за около 700 млрд. евро с нулева доходност. Вместо да се държат тези пари заключени там, по-добре е банките да ги вложат в нещо, което ще им носи нещо повече от 0%."
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Владимиров
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#36] от "Kurt":
s-i-amp-sreshtu-britanskiia-paund.371934
Да, може и наистина Сорос да "играе" срещу еврото, както навремето срещу паунда, но ми се струва малко вероятно точно защото пазарите днес са непредвидими. Тогава през 1992 имаше предвидимост и затова манипулацията му успя, той просто знаеше как ще реагира пазара, докато днес не.
Ето ти линк за въпросната ситуация, наистина е блог, но е професионално и изчерпателно обяснено:
http://borsi.blog.bg/biznes/2009/07/30/djordj-soro
mr. wonderworld.
Рейтинг: 1341 НеутралноСорос добре знае,че тази криза не може да бъде решена с инфлация.Говорейки за инфлация и напускане на ЕЗ той преднамерено всява паника.
In my Wonderworld each sleeping vision is so real.mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
Рейтинг: 1227 ЛюбопитноДо коментар [#37] от "latcho59":
И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.Да не си мислиш, че негови пари харчи да промива мозъците на децата ни?
Ivaylo Daskalov
Рейтинг: 808 НеутралноСорос ходи си барабар с мангалите на които нарочно им наливаше милиарди за тези 10 години и фондацииките си обратно в САЩ , там първо ги оправи пък тогава ела да се раздаваш като началник на Германия и ЕС.
bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 812 НеутралноДо коментар [#4] от "Comandante Marques":
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René DescartesГлуспости,
ЕЦБ раздава пари като на умряло - това е против Германия, всиЧки в Германия са ядосани заради това решение на ЕЦБ
+естито, имаме си европейски ФЕД
Владимиров
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#45] от "crowd founder":
Всъщност растежът предизвиква инфлация, но няма как да го знаеш, това не се пее в чалгата....хайде сега, марш в кварталната кръчма да си псуваш на воля!
bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 812 НеутралноДо коментар [#6] от "Митко Василев":
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René DescartesВ Германия веЧе се обсъжда сценария за напускане на еврозоната и връщане към марката.
bibian
Рейтинг: 701 НеутралноАтаките срещу Германия не спират - то не бяха общи облигации, изкупуване на дцк на закъсалите от ЕЦБ, сега това. Надявам се, че европейците имат достатъчно акъл в главата и рефлекс за оцеляване, за да се обединят около Германия и обратно, Германия достатъчно далновидност да инвестира в конкурентноспособността на Европа, в частност на Гърция, Южна и Източна Европа. Няма как Гърция да плати каквото и да било, ако произвежда само маслини и предлага туризъм. Егоцентризмът на Германия ще завърши зле за самите немци.
以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 812 НеутралноДо коментар [#53] от "Владимиров":
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René DescartesПълни глупости.
Растежът сам по себе си не предизвиква инфлация.
Гневник
Рейтинг: 701 ВеселоДо коментар [#45] от "crowd founder":
...съм завършила търговския институт на Карл маркс...
Довчера бяхте Висш икономически институт "Карл Маркс" и в този икономически институт приемаха отпадъците от другите ВУЗ-ове, а сега сте вдигнали глави защото се преобразува в Университет за национално и световно стопанство.
bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 812 НеутралноДо коментар [#55] от "bibian":
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René DescartesЗатова Германия се ориентира към Китай - колкото и да е странно , Германия има по-голям износ към Китай от всяка друга държава.
Zaphod Beeblebrox
Рейтинг: 648 ВеселоХиената кожата мени но нрава си никога ... та и Сорос така
-bank-lenkt-die-welt--6894428.html
http://videos.arte.tv/de/videos/goldman-sachs-eine
във видеото много добре е разяснено къде точно изтичат милиардите на данъкоплатците пред безропотното кимане на политиците.
Ганий
Рейтинг: 694 НеутралноМладоженецът явно не знае две основни неща - за Германия, респективно ЕС, и за САЩ.
Разтурям колоквиума!Има една историческа боязън от призраци - основателна или не, не мога да кажа... Просто фикс-идея!
(1) Германия (поради това, предполагам и ЕС) се бои най-много от ИНФЛАЦИЯ - понеже германците са яли такава попара, каквато май никой друг в Европа (пък и в света)* не е ял...
(2) САЩ пък са се `фиксирали` върху строителството - а темпът малко спадне, а надават вой до небесата...
Тези две фикс-идеи (инфлацията за Германия, строителството - за САЩ) дават отражение върхи всички действия.
---
заб. - лично за мен нещата не са ясни, освен истината, че каквото и да се направи, богатите ще спечелят, което означава, че някой ще загуби.
заб.* - преди време Зимбабве се опитаха, но май не стигнаха германските рекорди!
bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 812 НеутралноДо коментар [#57] от "latcho59":
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René DescartesПрез 90-те в другите вузове влизаха тези, които не се бяха класирали за УНСС май.
Икономика и право - това бяха специалностите тогава.
bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 812 НеутралноДо коментар [#60] от "Ганий":
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René DescartesОЧаквайте инфлация - и то в скоро време - залагайте на злато.
Имаме си втори фед - ЕЦБ. и пари щ€ се пеЧатат.
Както се вижда изходът е един - Германия ще излезе от еврозоната.
XXXXXXL Demokrat
Рейтинг: 146 ВеселоТой предупреждава, че натискът големи икономики като Италия и Испания да продължат да съкращават бюджетни разходи в крайна сметка ще създаде напрежение в еврозоната между длъжници и кредитори, ще превърне в постоянно това разделение на Европа на двете скорости и-......... може да разруши валутния съюз, общия пазар и Европейския съюз. ........................................ западноефрейските мафиоти бързаха да отсвирят Северна Африка,а сега Сирия и Иран,пък то нямало кинти.Даже се пробват на Газпром и се опитват да дават съвети на жълтия инкасатор.....
Yes,we Scan!-Barak Obama..................................................
Аз бях доста изненадан що западноефропейските,пардо
Къде са кинтите бе цървули?Кой ги изпапка?
bibian
Рейтинг: 701 Неутрално[quote#54:"bulgarinvstranstvo"]До коментар [#6] от "Митко Василев":
以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子В Германия веЧе се обсъжда сценария за напускане на еврозоната и връщане към марката. [/quote]
Идеално, цяла Европа ще й нашиба митата на Германия, басирам се, че ще направи -2% растеж години наред. В рамките на няколко години немските стоки ще бъдат тотално изместени от европейския пазар. ЕС остава най-големия пазар на Германия, това гарантира на Германия високи лихви по кредитите години наред. Политически извън ЕС Германия изведнъж ще се окаже много слаба. Нека немците обсъждат излизането си, но ето, че и най-големите им врагове им го пожелават.
Гневник
Рейтинг: 701 ВеселоДо коментар [#45] от "crowd founder":
Жалко, че навремето кога съм завършила търговския институт на Карл маркс, специалност:“Организация и управление на МТС”.
ТКЗС-та, МТС-та, ДЗС-та...
bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 812 НеутралноДо коментар [#21] от "др. Иванов":
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René DescartesЛеле - Иваново подкрепя Сорос - абе знаех си, Ч€ евреите и комунетата сте от един баир крастваи магарета.
Aman
Рейтинг: 541 НеутралноГермания и да излезе от еврозоната - ще си процъфтява.
"Европа свършва там, където започват да ядат шкембе чорба" Уинстън ЧърчилЧетвъртият Райх да влезе
bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 812 НеутралноДо коментар [#64] от "bibian":
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René DescartesЗабравяте и Че Германия е пазар за другите страни в Европа - при това най-големия - къде ще си продават испанците плодовете и зеленЧуците?
Та за Германия не се бой - ДойЧо знае 2 и 200. Освен това блокадата няма да е пълна - Скандинавяи, Австрия, бенелюкс е с Германия - както и Чехия, Полща, Словакия.
за на Европа на никого не му пука - и без туй няма какво да предложи.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2690 НеутралноДо коментар [#34] от "crowd founder":
Libertarianism is just anarchy for rich peopleНе съм голям специалист и не мога точно да преценя но смятам ,че каквото и да се случи кешвъртайзинга на картела от банкери да правят пари от всичко работи!Каквото и да стане всички печелят ...ако един загуби пак печели на гърба на данъкоплатците за което може би визираш Дж. П. Морган
http://razuznavane.com/?p=4961
mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
Рейтинг: 1227 ГневноДо коментар [#53] от "Владимиров":
И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.Псуването е твое занимание!
Обясни тука, как инфлацията създава растеж! Айде да те видя, колко си умен!
Гневник
Рейтинг: 701 ВеселоДо коментар [#50] от "crowd founder":
Аз не мисля, вие мислите вместо мен?! Всяко време и всяка държава си имат своя новговор. Оруел само ни е дарил с понятието, та да не се чудим какво е това.
bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 812 НеутралноДо коментар [#40] от "Karelson":
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René DescartesПълни глупости,
ама какви познания по икономика да се оЧакват от едно комуне
С тази пеЧтница се задвижва инфлацията и в България - тоест и България косвено ще плаща сметката.
mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
Рейтинг: 1227 ЛюбопитноДо коментар [#57] от "latcho59":
И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.По-точно в далечната 1972 !
Владимиров
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#56] от "bulgarinvstranstvo":
Тоест, предизвиква я косвено ли? Ок, за не съм казал, че я предизвиква пряко, нали? Икономическият растеж води до по-голяма парична маса в обращение, до повишаване на покупателната способност, съответно потреблението, т.е. до повишено търсене и оттам - до инфлация. Кое точно от написаното е глупост или и ти тръгваш по просташкия начин на онзи малоумник отпреди малко? Ако не си съгласен с нещо се аргументирай, а не просто да квалифицираш, ниска топка е....не за друго.....просто олекваш в очите на хората....
Владимиров
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#54] от "bulgarinvstranstvo":
Ха-ха-ха........
Eternal Barabarian
Рейтинг: 914 Весело[quote#11:"mr.wonderworld"]Сорос май го сърбят ръчките да накупи евтино дългови облигации и всява паника[/quote]
Предварително изгубени войни не водя!Който може, го може!
Гневник
Рейтинг: 701 ЛюбопитноБорисов: Когато канцлерът говори, аз слушам kogato_kanclerut_govori_az_slusham_obiavi_premieru t_ot/
Когато канцлерът говори, аз слушам, обяви премиерът от Берлин
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2012/01/17/1747310_
mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
Рейтинг: 1227 НеутралноДо коментар [#69] от "comandante":
И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.Не си мисли, че аз зная повече от теб.
Виж, от тоя образ владимиров, със сигурност зная повече!
Следя новините, като всички и ми прави впечетление, че непрекъснато се споменава за Дж. П. Морган как изкупила дела на еди коя си банка. Те не намериха 5 или повече мрд долара при годишния си баланс и това се тиражира цела седмица като новина. А окрупняването е факт. Що да си затваряме очите пред голата истина? Мерси за статийката! Сега ще я принтна и легам да чета.
др. Иванов
Рейтинг: 648 НеутралноЗадлъжнелите европейски страни не могат да си изплатят дълговете по никакъв начин! Повечето не могат да ги обслужват, а които все още могат го правят с политика, не с икономика. Има два изхода, правене на вътрешен дълг, който вече е изчерпан, защото почти всички страни дължат предимно на своите граждани, фондове и банки и класическия - чрез инфлация и ебезценка на еврото поне в размер на 5-6 пъти. За да стане това безболезнено, силно задлъжнелите страни трябва да се гушнат, а другите да напуснат еврозоната. След това да започне обезценката с печатане на пари. Населението ще загуби всичко, но то така или иначе го е загубило, а и целта на печатането е да прецака точно него. Голяма част от дълговете ще се уравни между страните и след 8 -10 години дълговата криза ще се разреши донякъде. Резултатът обаче ще бъде падане на заплатите 5-6 пъти, мизерни пенсии и въобще отиване на ЕС там, където й е мястото, между Тайланд и Малайзия. Варно, че те произвеждат по-качествено и работят повече, но ЕС ще компенсира с търговски марки и ноу-хау.
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!Гневник
Рейтинг: 701 ВеселоДо коментар [#73] от "crowd founder":
По-точно в далечната 1972 !
На 27.04.1990 г. Академичният съвет (АС) решава ВИИ „Карл Маркс“ да се преобразува в Университет за национално и световно стопанство. Официалното преименуване на висшето училище става с решение на Народното събрание на Република България за създаване и преобразуване на висши училища (ДВ, бр. 68 от 26 юли 1995 г.)
Абе, бабо, нещо си много дъртата?
ivanchoLA
Рейтинг: 1341 ВеселоДо коментар [#45] от "crowd founder":
#notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012Не си бутаи гагата като си толкова боса по темата ...
bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 812 НеутралноДо коментар [#74] от "Владимиров":
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René DescartesРастеж - води до нарастване на обема предлагани стоки и услуги.
ако париЧната маса остане същата, то за единица париЧна маса имаме повеЧе стоки и услуги.
тоест трябва да има дефлация, а не инфлация.
Тоест реалния растеж не е пряко свързан с инфлацията.
оставете глупостите на Фридман да си останат глупости.
Владимиров
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#40] от "Karelson":
Ама то е задължително и Германия го знае. Просто иска преди това и другите страни да си направят структурните и социалните реформи като нея през 2003-2008, за да не потънат новонапечатаните пари в блатото, както вече става за 3-та поредна година в САЩ. Проблемът е, че останалите страни се дърпат и се създава патова ситуация, от която вече близо година няма изход. Просто нито един политик в Европа не иска да получи "червен картон" от избирателите, пък даже и историята после да го реабилитира, все пак примерът с Шрьодер е пресен....та се точно това е големият проблем: Германия трябва да действа с твърда ръка, ама нещо не й стиска...говори се за това-онова, а нищо не се прави...
HAGBARD
Рейтинг: 541 НеутралноДобре, че от мнението на Сорос се вълнуват предимно в България.
bibian
Рейтинг: 701 Неутрално[quote#58:"bulgarinvstranstvo"]До коментар [#55] от "bibian":
以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子Затова Германия се ориентира към Китай - колкото и да е странно , Германия има по-голям износ към Китай от всяка друга държава[/quote]
Това не е така - китайският пазар е голям, но засега неплатежоспособен. Първият партньро на Германия е Франция с 10% от износа, САЩ, Австрия, Италия, Англия и Холандия с 6-7% от износа и чак тогава Китай.
Иначе съм напълно наясно с тази тенденция, работа за инженери с немски и китайски бол, самият аз няма да закъснея да се възползвам. Но Германия ще има силна позиция в Китай, докато е част от ЕС. Останат ли сами немците, китайците няма да закъснеят да ги атакуват безмилостно и ще ги изстласкат, както се случи с Данон всъщност.
Китайците трябва да бъдат заинтересувани от съществуването на еврото и това е най-добрата гаранция за европейския бизнес в Китай. Това Германия може да постигне само в европейски формат.
bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 812 НеутралноДо коментар [#79] от "др. Иванов":
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René Descartesда бе, то от комунето Иванов да те уЧи на икономика - според него при Виденов нямало хиперинфлация.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 812 НеутралноДо коментар [#83] от "Владимиров":
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René DescartesТо какво може да направи Германия без да я обявят за колонизаторка?
mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
Рейтинг: 1227 ГневноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
До коментар [#74] от "Владимиров":
Ма ти верно си много проЗт!
Обясни как инфлацията ще създаде растеж. Това е твое твърдение! Обясни го, де!
Все едно да наливаш вода в организма си, та да разредиш кръвта си. До кога можеш да издяниш, а ?
Па и псуваш на майка, като ти се прави забележка, нещастнико!
Владимиров
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#82] от "bulgarinvstranstvo":
Ама няма как да остане същата, най-малкото защото банките започват да отпускат повече кредити....аз не говоря за печатане на пари, а за масата в реално обращение извън банките....в момента само в България в банките има депозити за над 30 млрд евро (от тях 20 млрд - на граждани), а в същото време потреблението още не може да достигне нивата от 2008...
bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 812 НеутралноДо коментар [#85] от "bibian":
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René DescartesГермания е най-големият износител към Китай - по-голям от САЩ
по голям от Великобритания, Франция, Италия, испания взети заедно.
mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
Рейтинг: 1227 ГневноДо коментар [#81] от "ivanchoLA":
И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.Добре, че ти си!
Аман от професорите с диплома от Отворено общество!
Kurt
Рейтинг: 382 НеутралноДо коментар [#48] от "Владимиров":
Благодаря за линка, но той ми затвърждава убеждението, че Шорош без вътрешна намеса не би успял.
По-точно - ако е имало и други финансови акули и всичко е било очевидно, защо и други не са направили далаверата - например, пишещите статия и техни приятели? След ситуацията е лесно да се обясни, преди ситуацията не е лесно да се предвиди (освен ако не разполагаш с вътрешна информация).
Някой е излъгал Шорош относно бъдещето на еврото - няма как другояче да обясня неговият рев.
bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 812 НеутралноДо коментар [#90] от "Владимиров":
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René DescartesА тези кредити откъде ги вземат - те не могат да надвишат напеЧатаните пари по мултипликатора, нали.
а банковата ликвидност се обуславя от други фактори - вие имате оредвид банкова ликвидност в последния коментар
Владимиров
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#89] от "crowd founder":
Къде точно съм написал, че:
[quote#89:"crowd founder"]инфлацията ще създаде растеж[/quote]
бе дебил?
Ето какво написах:
[quote#35:"Владимиров"]как искаш да има икономически растеж без инфлация[/quote]
Колкото до останалото - естествено, че ще ти тегля една, след като още в първия ти коментар ме наричаш идиот. Каквото повикало, такова се обадило.....
Владимиров
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#94] от "bulgarinvstranstvo":
От депозитите..ако трябва и от пазарите....а банковата ликвидност е съвсем отделно нещо
bibian
Рейтинг: 701 Неутрално[quote#68:"bulgarinvstranstvo"]Забр вяте и Че Германия е пазар за другите страни в Европа - при това най-големия - къде ще си продават испанците плодовете и зеленЧуците?
以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子Та за Германия не се бой - ДойЧо знае 2 и 200. Освен това блокадата няма да е пълна - Скандинавяи, Австрия, бенелюкс е с Германия - както и Чехия, Полща, Словакия.
за на Европа на никого не му пука - и без туй няма какво да предложи. [/quote]
Чехия, Полша и Словакия нямат избор, освен да прилагат европейската политика, а също и скандинавските страни, освен Норвегия. Франция, Англия, Холандия, Австрия и Италия формират 34-37% от износа на Германия, шокът по немската икономика ще е значителен. Същевременно атаката по немската икономика от пазарите ще е много силна, тя и сега целта, тогава ще е плячката.
Меркел е нерешителна и й липсва инициатива, което е изключително вредно за европа - тук Сорос е много прав. Но меркел беше критикувана лично от Кол за това още почти 2 години.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Владимиров
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#93] от "Kurt":
Възможно е, не знам и не споря....идеята ми беше за предвидимостта на пазара, защото ако Великобритания не беше реагирала според очакванията на Сорос, той щеше да глътне мноооого вода...
mr. wonderworld.
Рейтинг: 1341 НеутралноПри висока инфлация ще спечелят длъжниците/населението и закъсалите държави/ и ще загубят кредиторите.
In my Wonderworld each sleeping vision is so real.Това няма как да стане!
И Сорос го знае,ама си говори така!..))