Мит Ромни обяви доходите и данъците си за последната година

Мит Ромни

© Brian Snyder, Ройтерс

Мит Ромни



Кандидат-президентът на републиканците в САЩ Мит Ромни обяви, че през миналата година е спечелил $13.7 милиона, за които е платил $1.9 милиона данъци, съобщи АП. През 2010 г. той е платил над 3 милиона долара данъци.


Ромни бе принуден да направи публично достояние приходите и данъците си, след като бе записан със скрита камера да казва, че "половината хора в страната не плащат данъци".


Критиците на Ромни, включително и президентът Обама, веднага го подканиха да последва примера на своя баща Джордж Ромни, който като кандидат-президент в миналото представител публично данъчните си декларации за последните 12 години.




Според данъчната декларация на Барак Обама през финансовата 2011 г. той е получил приходи в размер на $790 000 и е платил данъци в размер на 21 на сто от тях. Според Асошиейтед прес данъкът в САЩ върху приходи над 1 милион долара е 25%.


Според Ройтерс пък приходите на Ромни не идват от заплата, какъвто е случаят с Барак и Мишел Обама, а от лихви, дивиденти и увеличение на капитали, затова и данъчната му ставка е по-ниска.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (135)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1341 Весело

    Хехе, и той не е плащал данък върху доходи, точно като 47-те процента, за които говореше оня ден.

    Т.е. той е гласоподавател на Обама и чака държавата да го издържа.

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  2. 2 Профил на Karla BAN Hanneman XIII
    Karla BAN Hanneman XIII
    Рейтинг: 694 Весело

    Товарищ Хюсеин и на данъците му завидя.
    Нормално , завистта е основният мотор на социализма.

    Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
  3. 3 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1364 Любопитно

    Хм, какви хора кандидатствали за президенти там. Имат пари и плащат данъци.

  4. 4 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2507 Неутрално

    До коментар [#1] от "jubal harshaw":
    Може би една от причините Ромни да не желае
    да обявява своите доходи и данъци е
    принадлежността му към мормоните.
    Те дават ( както и сайънтолозите ) голям процент от
    доходите си за тяхната общност.
    Нещо към 30% май беше.

  5. 5 Профил на xrp43572691
    xrp43572691
    Рейтинг: 1234 Любопитно

    Според Ройтерс пък приходите на Ромни не идват от заплата, какъвто е случаят с Барак и Мишел Обама, а от лихви, дивиденти и увеличение на капитали, затова и данъчната му ставка е по-ниска.

    =========

    Много интересно. Значи в САЩ данъчната система е настроена така, че да облагодетелства не този, който произвежда стоки и реални услуги, а финансово-банкерските среди.

  6. 6 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1409 Весело

    Богат е! Смъртен грях! Другарю комсомолски секретар Хюсеин - да се вземат мерки за експроприация и правилно преразпределение - немедлено!

    15.02.1989 - 07.02.2018
  7. 7 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1409 Весело

    До коментар [#3] от "vankata1":

    Е при нас не е толкова по-различно - и те си имат пари ,единствената разлика е ,че тук просто не плащат данъци

    15.02.1989 - 07.02.2018
  8. 8 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#1:"jubal harshaw"]Хехе, и той не е плащал данък върху доходи, точно като 47-те процента, за които говореше оня ден.[/quote]


    "Мит Ромни обяви, че през миналата година е спечелил $13.7 милиона, за които е платил $1.9 милиона данъци" - почти два милиона малко ли ти се виждат?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  9. 9 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2507 Неутрално

    До коментар [#3] от "vankata1":

    "и плащат данъци."
    Плащат, ама виж какъв процент е платил Ромни.
    По малко от някой...бачкатор или чиновниче,
    които се чудят как да вържат двата края.

  10. 10 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#4] от "тулса":

    Дават tithe, 10%. Което се води дарение и върху тая сума Ромни не дължи данъци.

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  11. 11 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2507 Неутрално

    До коментар [#8] от "VеnRus 2008":
    Ти виж кой е облагодетелстван данъчно :
    "лихви, дивиденти и увеличение на капитали,
    затова и данъчната му ставка е по-ниска"
    Щом си лихварче , плащаш по малко.
    Явно трудът им е по обществено полезен от този
    на един преподавател или лекар.
    Уорън Бафет се беше "учудил" наскоро, че плащал
    по малък данък(процентно) от секретарката си.
    Милиардер дисидент.

  12. 12 Профил на xrp43572691
    xrp43572691
    Рейтинг: 1234 Любопитно

    До коментар [#10] от "jubal harshaw":

    Изясни малко, че не се разбра. Какво е това tithe, 10%?

  13. 13 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#8] от "VеnRus 2008":

    Нема и 14%. Най-бедните в щатите общо плащат около 16%. Кой ползва повече държавна инфраструктура, Ромни или те?

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  14. 14 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#12] от "Митридат":

    По мормонските правила се дарява 10% от годишния доход на църквата. Викат му tithe, десятък. В Щатите върху даренията за църкви не се дължат данъци, т.е. ако имаш доход 10 милиона и дадеш 1 милион на мормоните, базата, на която ти начисляват данък е 9 милиона.

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  15. 15 Профил на xrp43572691
    xrp43572691
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    До коментар [#14] от "jubal harshaw":

    Иначе казано, в САЩ мормонството не се води секта, а редовна църква. Шантава работа.

  16. 16 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#15] от "Митридат":

    Каква е точно разликата между "редовна църква" и "секта"? Източното православие и католицизма също са секти.

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  17. 17 Профил на Apolon ot Tiana
    Apolon ot Tiana
    Рейтинг: 800 Неутрално

    Хайде и нашите, ама честно!

    apoloniy
  18. 18 Профил на xrp43572691
    xrp43572691
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    До коментар [#16] от "jubal harshaw":

    Ами не са. Ако трябва да гледаме исторически, католицизмът и протестантството са секти на православието, което е запазило най-много общо с древното християнство отпреди Константин Велики. Но тъй като разликите между православието и католицизма не са толкова големи (ползването на квасен и неквасен хляб при едните и другите и добавеното от папите тълкувание, че Светия дух произлиза и от сина, а не само от Отеца), католицизмът може да бъде гледан като на отклонение, а не като секта. За разлика от мормонството и дори от протестантството.

  19. 19 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2507 Неутрално

    До коментар [#16] от "jubal harshaw":

    "Източното православие и католицизма
    също са секти"
    А бе много сектанти са май.
    Повече от милиард:
    'The Press Office of the Holy See stated that the worldwide Catholic Church included 1.147 billion people in 2007

  20. 20 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    Каквето и да са предизборнити трикове, аз вярвам в Обямя

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  21. 21 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#19] от "тулса":

    Бройката няма значение, важното е, дефиницията да пасва.

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  22. 22 Профил на el_duderino
    el_duderino
    Рейтинг: 465 Неутрално

    До коментар [#8] от "VеnRus 2008":

    От тези 1.9млн няма нищо платено по ставка еквивалентна на данък работна заплата (federal income tax), за което Ромни говори на записа, пуснат онзи ден. И да, малко като процент е платил - какво значение има сумата сама по себе си?

    ... if you're not into the whole brevity thing...
  23. 23 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#11] от "тулса":

    И не само - Ромни е голем противник на capital gains tax, която ако се отмени той на практика нема да дължи нищо.

    Изказването му от оня ден и данъците го закопават завалията, по-дълбоко и от дедо Макейн.

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  24. 24 Профил на peshistiya
    peshistiya
    Рейтинг: 808 Неутрално

    [quote#18:"Митридат"]Ами не са. Ако трябва да гледаме исторически, католицизмът и протестантството са секти на православието, което е запазило най-много общо с древното християнство отпреди Константин Велики. Но[/quote]
    Баси мам'та,ама как исторически му погледна?!?!?И какво е общото "исторически"погледнато между православието и древното християнство от преди Константин Велики?

  25. 25 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4992 Неутрално

    Ромни плаща милиони данъци, но и това не е достатъчно на другарите.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  26. 26 Профил на xrp43572691
    xrp43572691
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    До коментар [#24] от "peshistia":

    Въпреки заядливия ти и същевременно неграмотен тон, ще ти обясня. Общото е например демократичният съборен принцип на взимане на решение с гласуване на епископите. Нещо, което папите ликвидират на Запад.

  27. 27 Профил на palermo88
    palermo88
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#16] от "jubal harshaw":

    хахах добре ме разсмя източното православие те учи на добродетели и вяра в бога и неговия син срещу което се скача със злоба и се отрича , а както се показа в Русия дори се напада открито с непрекрита ненавист , режат се кръстове и т.н , а сектите те използват да ти вземат имотите и да те зомбират(говоря за истинското православие не за опороченото такова като например попове с куфарчета и агенти на ДС). За католицизма не мога да кажа понеже не съм в тяхната религия .

  28. 28 Профил на palermo88
    palermo88
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#24] от "peshistia":

    ами общото е че Римската империя приема точно това християнство , което в продължение на много време техните императори отричат , гонят и убиват последователите му. По-късно при разпада на източна и западна римска империя , православието идва от източната част , а именно Византия , от която и ние го взимаме .След разпада на Византия пък се пренася като център в Русия .

  29. 29 Профил на peshistiya
    peshistiya
    Рейтинг: 808 Неутрално

    [quote#26:"Митридат"]Въпреи заядливия ти и същевременно неграмотен тон, ще ти обясня. [/quote]
    Въпреки любезният ти и същевременно грамотен тон,в обяснението ти няма нищо вярно и грамотно!

  30. 30 Профил на moshe__nick
    moshe__nick
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Не е възможно в толкова многочислена по население държава да не разполагат с някой много качествен човек, когото да номинират.
    Идея нямам, какво ги е накарало да прибегнат до мормона.
    Нямам за себе си никакво логично обяснение.
    Да кажем, примерно Обама е негър и това бе новост, която импулсира милиони цветнокожи да го подкрепят.
    Или пък Буш - младши, въпреки, че видимо бе твърде глупав, поне се смяташе, че е прихванал нещо от баща си.
    Мормона, както и да го гледаш, все като актьор от евтин сериал изглежда. Думи, визия и поведение - напълно като в "сапунерка". Даже гелосаната мутра, изкуствената му усмивка и баналните клишета.
    Къде остана Форд, Буш - старши или пък Джими Картър с чаровното лице? И как до тях ще се намърда тоя клоун?

  31. 31 Профил на xrp43572691
    xrp43572691
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    До коментар [#29] от "peshistia":

    Чакам с нетърпение да ми обясниш с аргументи кое не е вярното и грамотното на обяснението ми.

  32. 32 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 640 Весело

    До коментар [#3] от "vankata1":

    "какви хора кандидатствали за президенти "

    Май изпреварихме Америка в..... .

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  33. 33 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1341 Весело

    [quote#27:"palermo88"]източното православие те учи на добродетели и вяра в бога [/quote]

    Това какво общо има със сектантската му същност, бе неграмотко? Всяка християнска секта учи на добродетели и вяра в бога и сина му, от православието и католицизма, та до свидетелите на йехова. Също така всяка християнска секта те зомбира за пари.

    Разлика между сектите може да ти се привиди само ако си успешно зомбиран, какъвто явно е твоят случай.

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  34. 34 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 640 Любопитно

    До коментар [#25] от "g_t_CBR600RR":

    Даренията ? ?

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  35. 35 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 640 Неутрално

    До коментар [#25] от "g_t_CBR600RR":

    "не е достатъчно на другарите."

    Въобще, това е за пред "индианци".

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  36. 36 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 640 Весело

    До коментар [#2] от "Karla GOP Hanneman":

    Е, капуталиста (според ВАС) , ПОНЕ
    ПРЕСКОчИ "СУПЕР ВТОРНИК".
    (короче -мисионер)
    "Америка лучше с Миттом " ?

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  37. 37 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Хехе, някой вчера коментира, че Ромни трябва да е много отчаян за да се опита да измести вниманието към данъците си след като в продължение на много месеци се опитваше да го измести _от_ тях.

    И с право, ако изборите бяха сега, Ромни има само 5% шанс да ги спечели

    Romanes eunt domus!
  38. 38 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Само да напомня на противниците на лошите секти, че християнството се е зародило като секта на юдаизма

    Romanes eunt domus!
  39. 39 Профил на peshistiya
    peshistiya
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#31] от "Митридат":

    Източно православието и католицизмът имат общо с ранното християнство колкото днешните Македонци с античните такива!Като почнеш от обръщенията към проповедника,минеш през кланянето и целуването на икони и статуи,разнасянето им нагоре-надоло,ритуалите с паленето на свещи,минаване под маси-над маси,опрощаване на грехове,продаване на индулгенции,клането на курбани,каноните,та стигнеш до канонизирането на "светци",е ти Ванга,е ти предишният папа Йоан Павел ІІ.

  40. 40 Профил на Karla BAN Hanneman XIII
    Karla BAN Hanneman XIII
    Рейтинг: 694 Неутрално

    До коментар [#30] от "moshe__nick":

    Имаше първични избори , ако не помниш или си пропуснàл. В "демократическата" партия имаше посочване с пръстче.

    Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
  41. 41 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#40] от "Karla GOP Hanneman":

    Сигурна ли си, че в демократичната партия нямаше първични избори? Хехехе.

    Romanes eunt domus!
  42. 42 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1341 Весело

    [quote#40:"Karla GOP Hanneman"] В "демократическата" партия имаше посочване с пръстче. [/quote]

    А в "републиканската" имаше посочване пръстче през 2004-та. Защо ли?

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  43. 43 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#42] от "jubal harshaw":

    Всъщност, и в двата случаи имаше първични избори. Но не бяха коментирани, защото беше ясно кой ще ги спечели. Но, според Карла, ако нещо не са го споменали по Фокс Нюз, то не съществува

    Romanes eunt domus!
  44. 44 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2507 Неутрално

    До коментар [#21] от "jubal harshaw":
    Дефиницията за секта в случая е :
    "A religious body, especially one that has
    separated from a larger denomination"
    Няма да обсъждаме кой е по близък до..
    "автентичното" християнско учение, но разни
    богослови и теолози смятат, че мормоните са се
    отклонили от монотеизма( основен за юдаизъм,
    християнство и ислям)
    Като техен плюс смятам положителното им
    отношение към науката и техническия прогрес
    (даже към еволюционната теория)
    Известни учени и изобретатели са активно практикуващи мормони: Мацумото ( разработил програмния език Ruby),създателите на изкуствено сърце и бъбреци и т.н.:
    http://community.transfigurism.org/mormon-inventions

  45. 45 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1361 Весело

    До коментар [#2] от "Karla GOP Hanneman":

    Карличка, ако кажа, че тъпото си е тъпо, ще ме санкционират, затова ще рекна, че незнаещото е най гръмогласно.
    Ромни, понеже е глупавичък и незнаещ атакува онзи кръг американски граждани, който Рейгън превърна в най-благодарния гласоподавател за републиканците, освобождавайки го от федерален данък, напълно в духа на старата републиканска данъчна философия. Демек, като въведе необлагаем минимум.
    Днес малоумната "нова" десница се е вторачила в портфейлите им завистливо, а местната кудкудякаща неграмотност си мисли, че иде реч за латиноси и афроамериканци...

    Ecrasez l’infâme
  46. 46 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#43] от "|":

    Не му и требе да знае, оно се е родило научено.

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  48. 48 Профил на Karla BAN Hanneman XIII
    Karla BAN Hanneman XIII
    Рейтинг: 694 Неутрално

    До коментар [#41] от "|":

    Ти сигурен ли си , че имаше?

    п.п. Хехехе.

    Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
  49. 49 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 828 Неутрално

    Разликата между нас и мормоните е че те имат около 40% активни членове. Активните православни са около 20% по преценка на моя отец. Тези 40% ходят редовно на черква и си плащат десятъка. Плащат и тремеренето (поста). Правят го веднаж месечно, не ядат и не пият вода 24 часа. И даряват парите за храната която биха изяли за бедните. Даряват и пари за мисионерите. Е, не са много, па-малко от 1%, така че общото дарение за черквата им е около 11%. При 20% активни православни, които плащат далече по-малко от 11% на черквата как да имаме силна черква и свястно общество. Мормоните били доста активни в южните щати, след буря или ураган организирали групи за помощ. Първо помощ за членовете, след това за комшийте им. А бе може и да е демагогия, ама я ми кажете колко бяха доброволците поне да почистят и направят обитаема една къща в Перник след земетръса? Може би е типична американска черта, на всеки новодошъл се обръща серозно внимание и доста доброволци го учат езика, как да си намери свястна работа и вообще как да живее достойно по американски! Установили са, че така ще им излезе доста по-евтино, един затворник не произвежда нищо и струва сума ти пари!! Колко православни сме влезли в една циганска къща, да научим децата им на четмо и писмо, да ги убедим да не дишат лепило и това че ако искат да си намерят достойна работа, трябва да завършат поне гимназия. Така циганчето вместо да ни краде, ще плаща данъци! Ама това по света обикновено започва от черквата...

  50. 50 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#48] от "Karla GOP Hanneman":

    Абсолютно съм сигурен. Но, въпреки това проверявам преди да се смея на глупостите на консервите.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Democratic_Party_presidential_primaries,_2012

    Romanes eunt domus!
  51. 51 Профил на Minddestruction
    Minddestruction
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#39] от "peshistia":
    Първоначалното християнство май на никого не изнася:

    -"Ако имаш две ризи, дай едната на ближния си!"
    -"Ако те удари някой по едната страна, обърни му и другата"
    -"Недейте си събира съкровища на земята, гдето молец и ръжда ги изяжда, и гдето крадци подкопават и крадат. Но събирайте си съкровища на небето, гдето молец и ръжда не ги изяжда, и гдето крадци не подкопават нито крадат."

    На практика всяка организирана християнска деноминация с многобройни последователи или по-дълга история успява някакси да извърти писаното в Библията (което всъщност е първоначалното християнство). И така ще бъде колкото и старите деноминации да се мъчат да се реформират и новите да се мъчат да достигнат стандарта на Библията. Просто сме обикновени хора.

    А примери за неморално поведение на водачите на християнството колкото искаш - ето и сегашния папа бил хитлер-юген, а след това прикривал педофилията всред католическите свещеници. А да речеш че католиците нямат от кого да избират - над един милиард са, кардиналите им са стотици.

  52. 52 Профил на Karla BAN Hanneman XIII
    Karla BAN Hanneman XIII
    Рейтинг: 694 Весело

    До коментар [#50] от "|":

    Айде първо да четем линковете преди да ги пускаме , а?

    Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
  53. 53 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#52] от "Karla GOP Hanneman":

    Винаги чета линковете, които давам. За съжаление, повечето фунди-консерви не можете да четете дори и линкове, които _някой друг_ ви дава

    Я кажи сега, имало ли е първични избори в партията на демократите или не? Хехехе.

    Romanes eunt domus!
  54. 54 Профил на Karla BAN Hanneman XIII
    Karla BAN Hanneman XIII
    Рейтинг: 694 Неутрално

    До коментар [#53] от "|":

    Не. Хехехе.

    Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
  55. 55 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#54] от "Karla GOP Hanneman":

    Мдаа, както и предполагах, консервите живеете в някаква друга Вселена, която няма нищо общо с реалната

    Когато вЕрвате в нещо, никакви факти не могат да ви разубедят. Както е известно, фактите имат либерален уклон Хехехе.

    Romanes eunt domus!
  56. 56 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1768 Неутрално

    [quote#8:"VеnRus 2008"]"Мит Ромни обяви, че през миналата година е спечелил $13.7 милиона, за които е платил $1.9 милиона данъци" - почти два милиона малко ли ти се виждат? [/quote]
    Ми малко са 14.1% за милионер. Неслучайно Бъфет казва, че богатите трябва да плащат повече. Той например плаща почти двойно по малки данъци(като процент) от секретарката си.

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  57. 57 Профил на Karla BAN Hanneman XIII
    Karla BAN Hanneman XIII
    Рейтинг: 694 Неутрално

    До коментар [#55] от "|":

    Пускам ти един линк. Прочети го. Опитай се да го разбереш и , АКО успееш , пробвай пак.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Democratic_Party_presidential_primaries,_2012

    Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
  58. 58 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#3] от "vankata1":ти ннаистина си повярвал на демокрацията , а света поради каква при4ина е в наи голямата си криза В ЦЯЛАТА СИ ИСТОРИЯ

  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  60. 60 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#57] от "Karla GOP Hanneman":

    Прочетох го. Разгледах и календара на първичните избори в различните щати, както и резултатите на кандидатите за демократическата номинация.

    Всички факти показва, че първични избори е имало. Но, както обикновено, фундитата на факти не вЕрвате

    Romanes eunt domus!
  61. 61 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#57] от "Karla GOP Hanneman":

    И как да не ви се смее и подиграва човек, след като нямате доблестта да си признаете когато грешите

    Romanes eunt domus!
  62. 62 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#57] от "Karla GOP Hanneman":

    кажи на некой да ти преведе статията, че тоя английски много труден.

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  63. 63 Профил на Karla BAN Hanneman XIII
    Karla BAN Hanneman XIII
    Рейтинг: 694 Неутрално

    До коментар [#60] от "|":

    Като почнеш да правиш разлика между регистриран избирател и делегат на конгрес (конвенция) èла ми се òбади.

    Домашно : колко регистрирани избиратели гласуваха на пъривчните на ГОП и колко на "демократите"?

    Подсказване : на вторият въпрос отговора е НУЛА.

    Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
  64. 64 Профил на Karla BAN Hanneman XIII
    Karla BAN Hanneman XIII
    Рейтинг: 694 Весело

    До коментар [#62] от "jubal harshaw":

    А , усетих , че ти също не си успял да вникнеш в написаното

    Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
  65. 65 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#64] от "Karla GOP Hanneman":

    Милото ... Айде гъбаркайте се с глупости, аз отивам да правя нещо по-полезно.

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  66. 66 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Мда, 7% данъци. И има нахалството да говори за 47те процента, неплащащи данъци.

  67. 67 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#63] от "Karla GOP Hanneman":

    Аз правя разлика между двете, но ти очевидно не. Я кажи, "регистрирани избиратели" ли номинираха Ромни за президент? Или делегатите, които "регистрираните избиратели" избраха да отидат на конвенцията на Републиканската партия?

    Може би трябва да отелиш малко време да се позапознаеш как точно работи номиниращия процес преди да го коментираш?


    [quote#63:"Karla GOP Hanneman"]Домашно : колко регистрирани избиратели гласуваха на пъривчните на ГОП и колко на "демократите"? [/quote]

    Хехе, тука май нещо съвсем се обърка Как така избиратели са гласували на първичните избори на демократите след като е нямало такива (в твоята вселена)?

    Инчаче, нормално е когато има само един избираем кандидат да не гласуват много хора.

    Romanes eunt domus!
  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  69. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  70. 70 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    Вие, дето пишете минуси за Обама, защоно сте десни, знаете ли кои десни представя Ромни? Щато за ваша изненада в САЩ, в частност при републиканците, има десни, десни и десни - поне три вида. И понеже не уважавам невежеството ви, няма да обясня в какво се състои разликата между тях. А вие си живейте с мита за десния Ромни. Който с безобразията си губи част от десния електорат.

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  71. 71 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#63:"Karla GOP Hanneman"]Домашно : колко регистрирани избиратели гласуваха на пъривчните на ГОП и колко на "демократите"?

    Подсказване : на вторият въпрос отговора е НУЛА.[/quote]

    Я, ама ти наистина имаш проблеми с четенето на текст на английски Вдясно на страничката в Уикипидия има една засивена колона сравняваща двамата най-добре представили се кандидати на първичните избори. Има един ред със заглавие "Popular vote". В него има едни числа (това са думи, съставени от цифри, ако не знаеш ), показващи 6158064 гласували за Обама и 116613 гласували за другия кандидат. Ако случайно не знаеш, НУЛА написано с цифри изглежда така: 0

    Romanes eunt domus!
  72. 72 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Много хора забравят,че доходите на Ромни от дивиденти вече веднъж са били обложени като печалба на корпоративно ниво и след това,вече като лични доходи се облагат за твори път.Т.е. веднъж като корпоративна печалба са били обложени с данък, и след това при разпределението им като дивиденти отново се облагат,вече като личен доход.Така че лявата пропаганда ако обича,да спре да мърмори как не плащали данъци богатите.

  73. 73 Профил на daredguy
    daredguy
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#72] от "eurogi":

    хайде сега, като Митт , ни обясни че корпорациите са хора

  74. 74 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 701 Любопитно

    Кандидат-президентът на републиканците в САЩ Мит Ромни обяви, че през миналата година е спечелил $13.7 милиона, за които е платил $1.9 милиона данъци, съобщи АП.
    Нас, българите не трябва да ни интересува дали Мит Ромни е обявил, че през миналата година е спечелил $13.7 милиона, за които е платил $1.9 милиона данъци. Нас, българите трабва да ни интересува кой от властимащите у нас е спечелил милиони, как ги е спечелил и платил ли е данъци. И кои въртят обръчи от фирми за много милиони. Националният ансамбъл на България за обръчи и бухалки е в състав...?

    ...Каква е причината за огромната популярност на „милиарди и милиарди“. Някога синонимът за много голямо число беше „милиони“. Изключително богатите бяха милионери...
    От Милиарди и милиарди - на Карл Сейгън
    (Мисли за живота и смъртта на прага на новото хилядолетие)

  75. 75 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#72] от "eurogi":

    А на останалите хора доходите не са ли обложени веднъж вече преди да ги получат? Защо дрънкаш глупости?

    Romanes eunt domus!
  76. 76 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#75] от "|":Айде обясни ми как са обложени веднъж преди да ги получат?Може би имаш предвид,че хората получават заплатата си,след като им е удържан данък върху доходите?Това е така,но не ги декларират втори път и неплащат данък втори път.Не говори така категорично,без да си имаш понятие.Заплатите се облагат веднъж с данък върху доходите.А фирмата си го приспада като разход за заплати.Доходите от дивиденти са двойно облаган доход-ще дам фиктивен пример за фирма от САЩ-първо фирмата Х печели 1 млн.и плаща да речем 300 хил данък.От остатъка 700 000 фирмата Х решава да разпредели 300 000 като дивиденти,които получателите декларират като доход и плащат още 75 000 данък върху него.В България е подобно,но тук данъците върху дивидентите са само 5%.

  77. 77 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#76] от "eurogi":

    Ами така, корпорациите като плащат заплати, го правят от парите които остават след като платят данъци.

    Я ми обясни нещо друго, обаче. Купил съм, например, акции на Апъл през 2008 на $100. Сега акциите са $700. Апъл дивиденти не плащат. Как точно компанията е платила данъци на разликата между двете суми?

    Romanes eunt domus!
  78. 78 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#6] от "Karelson":
    Другаря Хюсеин има голям късмет.Президентсвтото му ще отбележи най-слабото икономическо следкризисно възстановяване в историята на САЩ.Безработицата упорито стои висока.Икономиката на САЩ падна от 1-во място в класацията за конкурентноспособност,когто той пое президентството,до 5-то място в момента.Държавните разходи достигнаха исторически високи нива-по-високи са били само по време на втората световна война,по-съвсем разбираеми причини.За 3 години другаря Хюсеин натрупа 5 трилиона$ нов държавен дълг-общо преди него всички президенти на САЩ са успели да натрупат 10 трилиона$.Но другаря Хюсеин определено има късмет-срещу него Републиканската партия извади един определено неубедителен кандидат...Точно в този момент,да издигнеш за кандидат за президент човек ,натрупал състоянието си във финансовият сектор,според мен е сериозна грешка.

  79. 79 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#77] от "|":
    Очевидно не разбираш от тия неща.Не е задължително разбира се,затова ще ти дам някои примери .Фирмата плаща заплати, ПРЕДИ да плати данъци.Заплатите са част от разходите и.Данъците фирмата плаща върху печалбата си,която печалба се формира като от приходите се извадят разходите,част от които разходи са разходите за заплати.
    Относно въпроса ти за акциите.В случая питаш примерно за Епъл-този прираст в стойността няма нищо общо с данъчните задължения на самата фирма.Там данъците се дължат от собственика на акциите,като данъка се дължи при реализирането на въпросната печалба.В твоя пример,ако имаш акция на Епъл,която си купил за 100$,ако сега я продадеш за 700$,колкото вървят в момента,ще дължиш данък върху тези 600$ капиталова печалба.Но това няма нищо общо с диивидентите.Между другото,Епъл вече изплащат дивиденти-започнаха от 01.07.2012.

  80. 80 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#78] от "eurogi":

    Републиканската партия не "вади" кандидати. Те сами се "вадят". А фактът, че никой свестен кандидат не се реши да се конкурира с Обама показва, че правилно са сметнали шансовете си за успех срещу Обама.

    Romanes eunt domus!
  81. 81
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  82. 82 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#70] от "Вени Г.":
    Прав си за Ромни.И аз това писах.Неубедителен кандидат.Вярно,че спечели предварителните избори и нямаше как да не го издигнат за кандидат за президент.Но сегашният президент със сигурност е бил много доволен от подобно развитие на нещата.

  83. 83 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#81] от "|":
    Очевидно с вас не може да се говори нормално.Личи си кой е идиот.

  84. 84 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#83] от "eurogi":

    Случват се такива неща, когато видиш че губиш спор Изведнъж решаваш, че опонента ти не говори нормално и хоп, няма нужда да се аргументираш

    Romanes eunt domus!
  85. 85 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#84] от "|":
    Вярвай си

  86. 86 Профил на Вели
    Вели
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    До коментар [#5] от "Митридат":

    Здрасти - ти чак сега ли "стопли"???

  87. 87 Профил на pump it!
    pump it!
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#81] от "|":


    [quote#81:"|"]А кой ти говори за дивиденти бе, идиот?[/quote]

    Това ли наричаш спор?!
    Това изречение - според представите ти - е част от нормална дискусия?!
    И си позволяваш да обиждаш непознат само защото не харесва Барак Хюсеин?

    А сега по темата: Ромни не беше сред фаворитите ми, но спечели(убедително!) предварителните избори.
    Очевидно хората са провидели у него това, което аз - по някаква причина - не съм успял.
    Изпитвам огромно задоволство, обаче, от изборът му на "вице".
    Пол Райън напълно отговаря на критериите ми за десен политик!
    И ще компенсира слабостите на титуляра.

    pump it!
  88. 88 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#87] от "pump it!":

    [quote#87:"pump it!"]Това ли наричаш спор?! [/quote]

    Това не е обида, а квалификация


    [quote#87:"pump it!"]Пол Райън напълно отговаря на критериите ми за десен политик! [/quote]

    Прав си, той напълно отговаря и на моите критерии за десен политик. Нагъл лъжец, който не може да смята

    Romanes eunt domus!
  89. 89 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4992 Неутрално

    [quote#83:"eurogi"]Очевидно с вас не може да се говори нормално.Личи си кой е идиот. [/quote]
    При вертикалната чертичка най-силния аргумент обикновено е да нарече опонента си идиот. Други аргументи той няма. Не си заслужава да си хабиш времето с него.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  90. 90 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#89] от "g_t_CBR600RR":

    Не, идиот е просто обръщение, а не аргумент. Вземи понаучи кое е се води аргумент и кое не

    Romanes eunt domus!
  91. 91 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4992 Неутрално

    Никъде в статията не се споменава, че Ромни миналата година е дарил над 1 млн. долара за благотворителност, отделно от данъците.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  92. 92 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4992 Неутрално

    [quote#90:"|"]Не, идиот е просто обръщение, а не аргумент[/quote]
    Което говори що за възпитание си добил. Не че се учудвам - всички левичари сте такива, нали сте все потомци на недоубити шумкари, мандрообирджии, ратаи и каруцари.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  93. 93 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#92] от "g_t_CBR600RR":

    Какво е възпитанието ми може да определят хора, които ме познават наживо.

    Иначе дълго време сигнатурата ми беше "A true gentleman is one who is never unintentionally rude." В някои случаи обаче се налага да си rude

    Romanes eunt domus!
  94. 94 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#91] от "g_t_CBR600RR":

    Данъците не са благотворителност.

    Romanes eunt domus!
  95. 95 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#93] от "|":

    Хаха, казаха ли ти го? довчерашна номенклатура, днес се бараш първа шпага-спец по що е дясно и що е ляво.
    Ти за кого ще гласуваш бе пиле? Ако би имал правото де.
    Я си кажи тука правичката - ти сега комундер ли си, или прозд цоциалист? :-P

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  96. 96
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  97. 97 Профил на raylight
    raylight
    Рейтинг: 960 Неутрално

    Барак Обама е взел държавни пари, от които е върнал 21% -158000 долара. Мит Ромни е спечелил 13.7 млн долара, като е платил 1.9 млн на държавата, т.е. той внася 1.9млн на държавата, повечето от остатъка е влязъл обратно в икономиката като инвестиции, а Барак Обама е взел от държавата 79% от 790 000 долара. Кой е направил повече за държавата и повече за икономиката в лично качество от двамата? И не представляват ли те един показателен пример кой кого издържа в САЩ?

    Истината е висша ценност
  98. 98 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 550 Неутрално

    До коментар [#97] от "raylight":

    ++++++++++++++++

    'Let light surround you' Dream Theater
  99. 99 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#95] от "Десен":

    Отдавна съм казал за кого ще гласувам, псевдодесни. За Обама, разбира се. Не че има особено значение, и без моя глас ще спечели щата ми.

    Romanes eunt domus!
  100. 100 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#96] от "raylight":

    Колко от тия пари са income tax, данък общ доход, по нашему, мило мое необработено шекерче? Нула.

    А какво ни каза Мит оня ден помниш ли? "Тоз, който не плаща ДОД е между 47%, дето гласуват за Обама и цоцат на държавна софра."

    Ерго, Ромни, по собствената му логика, цоца от държавата и ще гласува за Обама. Което е разбираемо, умен човек няма как да избере Ромни/Раян.

    Отделно, Ромни се излага понеже данъците за 2011 са му нагласени да изглежда, че плаща повече, но са нагласени така, че догодина да може да си върне част от платеното.

    Т.е. от изцепките му от тая седмица се вижда ясно, че Ромни е не особено умен, но доста стиснат лицемер - обстоятелство, което вероятно ще му струва изборите.

    Така разбираш ли за какво ти плямпам или трябва да ти го сдъвча с още повече слюнка?

    http://jubalharshaw.wordpress.com




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK