Конгресът: Китайските компания Huawei и ZTE са заплаха за сигурността на САЩ

Конгресът: Китайските компания Huawei и ZTE са заплаха за сигурността на САЩ

© Reuters



Китайските телекомуникационни компания Huawei и ZTE представляват заплаха за сигурността в САЩ, предупреди комисия в Конгреса на САЩ след като е провела разследване на двете предприятия, съобщи Би Би Си.


На двете компании трябва да бъде забранено да осъществяват сливания и придобивания на територията на САЩ, пише в доклада на комисията за разузнаване. В хода на проведеното разследване двете компании не са успели да се разграничат от китайското правителство и въоръжени сили.


Двете компании са сред най-големите производители на мрежово оборудване за телекоми в света.




"Китай има средствата, възможността и мотива да използва телекомуникационните компании за злонамерени дейности", пише в доклада на комисията по разузнаване. "Въз основа на достъпната класифицирана и неквалифицирана информация на Huawei и ZTE не може да бъде вярвано, те са подвластни на влиянието на чужда държава и по този начин представляват заплаха за сигурността на САЩ и системите ни."


Конгресът: Китайските компания Huawei и ZTE са заплаха за сигурността на САЩ

© Reuters


В разговор за телевизионната програма "60 минути" председателят на комисията Майк Роджърс казва:


"Ако аз бях американска компания днес... и разглеждах (възможност за сътрудничество с) Huawei, то бих потърсил друг доставчик, ако ви е грижа за интелектуалната собственост и сигурността на потребителите и ви е грижа за националната сигурност на САЩ."


Външното министерство на Китай призова Вашингтон да остави настрана предразсъдъците за двете китайски компании. "Китайските телекоми развиват международен бизнес въз основа на пазарните и икономическите принципи. Инвестициите им в САЩ съдържат съвместния характер на печеливши отношения между САЩ и Китай", заяви говорителят Хон Лей.

Коментари (90)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Подкрепям САЩ!

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  2. 2 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2744 Неутрално

    Ами то освен Сиско, Сиена и Джунипър май не останаха американски компанни в тази област.

  3. 3 Профил на TED (moderator är en faggot)
    TED (moderator är en faggot)
    Рейтинг: 592 Неутрално

    [quote#1:"Хипчо"]Подкрепям САЩ![/quote]


    И аз. В случая с интелектуалната собственост и нови разработки, китайците изобщо ги няма.

  4. 4 Профил на Борислава (be_free)
    Борислава (be_free)
    Рейтинг: 793 Весело

    А кво стана със свободния пазар?

    Абсолютната свобода дава абсолютна власт, а власта покварява, а абсолютната власт абсолютно покварява!
  5. 5 Профил на TED (moderator är en faggot)
    TED (moderator är en faggot)
    Рейтинг: 592 Неутрално

    До коментар [#4] от "be_free":

    Don`t be naive

  6. 6 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 583 Весело

    На мене тези компании също са ми врагове, каквото устройство да ми монтират в офиса произведено от тях се скапва за нула време

  7. 7 Профил на Борислава (be_free)
    Борислава (be_free)
    Рейтинг: 793 Весело

    [quote#3:"The_Fly"]И аз. В случая с интелектуалната собственост и нови разработки, китайците изобщо ги няма.[/quote]

    Напротив! По НатГео гледах едно предаване където китайците измислиха асфалт, който не се напуква

    Абсолютната свобода дава абсолютна власт, а власта покварява, а абсолютната власт абсолютно покварява!
  8. 8 Профил на petranica
    petranica
    Рейтинг: 426 Неутрално

    То американците до голяма степен си отгледаха китайски конкуренти, пък сега...
    Ама ето, хората се грижат за националната си сигурност.

    Любов и светлина!
  9. 9 Профил на nando
    nando
    Рейтинг: 531 Неутрално

    капитализъм по АМЕРИКАНСКИ!

  10. 10 Профил на TED (moderator är en faggot)
    TED (moderator är en faggot)
    Рейтинг: 592 Неутрално

    До коментар [#7] от "be_free":

    Без да се сърдиш, ама малко си гледала.

  11. 11 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 872 Весело

    Хи-хи, страх ли надушвам?

  12. 12 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 454 Неутрално

    В хода на проведеното разследване двете компании не са успели да се разграничат от китайското правителство и въоръжени сили.
    -----------------------------------
    А Дженерал Електрик, Моторола, Сиско, НР и пр. 'щото нямат нищо общо с провителството и Пентагона, нали?
    Да, китайците са заплаха за сигурността на САЩ, но не поради изброените причини. А защото заплашват конкурентността на тези, и не само, компании, съответно работни места, печалби и пр.
    Но всъщност най-голямата заплаха е китайците да спрат да финансират бюджетния дефицит на чичо Сам.
    А ако решат да "изсипят" на пазара част или всичките американски облигации, които държат, ще ги сринат за 1 седмица.

  13. 13 Профил на Georgi Yordanov
    Georgi Yordanov
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Но по същите причини, много американски компании трябва да са забранени навсякъде по света!!!

    Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
  14. 14 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#6] от "elevation04":
    Едно време виваком кат почваха в България,май започнаха с Huawei,та на втората година се наложи да се преоборудват...

  15. 15 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#12] от "fras":
    Не се престаравай.Финансират 7% от дефицита.

  16. 16 Профил на Леми Килмистър
    Леми Килмистър
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Абе не знам за американската сигурност, ама са заплаха за всички компании в телеком сектора.

    Като останат само те на пазара, ще почнем да се питаме "къде сбъркахме"?

    То не остана телеком дето не мина на китайско...

    Смахнати сме всички, а другите ги няма, останали са малко и копаят пак. Искат да прокарат мост над нищетата, но трудно ще прескочат този мръсен ад.
  17. 17 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2082 Неутрално

    За сигурноста не знам. Но за нервите на обикновенния им потребител определено са заплаха. За наше съжаление, Мтел използва точно такива боклуци, за да предоставя ТВ услугите си, като резултата е плачевен.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  18. 18 Профил на kollin
    kollin
    Рейтинг: 479 Весело

    Страхът от невидимият враг... Най-добрият начин за котрол над населението... Сталин, Хитлер, the McCarthy era!
    Явно все още работи отлично

    How to tell Heretics from Catholics?Papal legate Arnaud Amalric:Caedite eos. Novit enim Dominus qui sunt eius.(Kill them all, the Lord will recognise His own.)
  19. 19 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#2] от "Франк Нинов":
    JDS не бяха ли и те такива?

  20. 20 Профил на Леми Килмистър
    Леми Килмистър
    Рейтинг: 628 Неутрално

    [quote#18:"kollin"]Страхът от невидимият враг... [/quote]

    Не бих нарекъл Китай "невидим".

    Телекомите са от стратегическо значение за всяка държава. Ако всичките телекоми в една държава са оборудвани от само един или два китайски производиеля, това си е за притеснение...

    Смахнати сме всички, а другите ги няма, останали са малко и копаят пак. Искат да прокарат мост над нищетата, но трудно ще прескочат този мръсен ад.
  21. 21 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2744 Неутрално

    Пазарът за carrier grade телеком оборубване е брутален, защото телекомите имат доста силен прайсинг паур (малък брой клиенти разиграващи доставчиците си) и класическите производителите са доста зле:
    - Ериксон (най-големият в бранша) се държи що-годе
    - Нокия-Сименс е доста зле
    - Алкател-Лусент е пред фалит (поне борсата е такова мнение в момента)

    Горните три са основните некитайски производители.

    После идва малката американска Сиена и големият Сиско (който е повече доставчик за корпоративни мрежи).


  22. 22 Профил на k0vachk0
    k0vachk0
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Прикритие на разузнавателните интереси на Китай било то политически,икономически зад транснационални компании,които се създават именно с цел да се разузнава чуждата държава-обект на разузнаване.Така се нарушава единството на нацията и се засягат националните интереси на САЩ,които са в пълно право да се противопоставят на този разузнавателен натиск естествено ако има достатъчно факти и данни,които да могат да го потвърдят.

  23. 23 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 939 Неутрално

    Двойните стандарти на хамериканците-

    "Не ме гледай какво върша, слушай ме какво ти приказвам."

  24. 24 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2744 Неутрално

    До коментар [#19] от "eurogi":


    JDS Uniphase Corporation (JDSU) са сравнително малка фирма, заела определена ниша.

    Такива има много американски, като:
    - QUALCOMM Incorporated (QCOM) <- тези са яяяки

    - Teradyne Inc. (TER) <-- много добра фирма, на която дебна да купя акции

    - Acme Packet, Inc. (APKT) <- също доста добра бутикова фирма

    Ако се нъпъна бих могъл да изброя поне още 20, но тези не могат да се стравняват с Huawei и ZTE защото са съвсем други бизнес-модели и бизнес-сегменти.




  25. 25 Профил на Леми Килмистър
    Леми Килмистър
    Рейтинг: 628 Неутрално

    [quote#22:"k0vachk0"]които са в пълно право да се противопоставят на този разузнавателен натиск естествено ако има достатъчно факти и данни,които да могат да го потвърдят.[/quote]

    Няма да го направят, защото китайското е евтино. Все пак всички телекоми в САЩ са частни, CEOтата и VPтата гледат само най-евтиното за да си повдигнат KPI-те и да увеличат ROI-то. Освен ако не са субсидирани, кой ще ги накара да купят по-скъпото?

    Смахнати сме всички, а другите ги няма, останали са малко и копаят пак. Искат да прокарат мост над нищетата, но трудно ще прескочат този мръсен ад.
  26. 26 Профил на desen
    desen
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#7] от "be_free":

    Ако наистина милеете за България - веднага дайте линк към ББорисов, за да не се налага вече положен асфалт да се премахва и да се полага наново. Поради срокове, спечелени обществени поръчки на първоначални ниски цени, а после анекси или нещо 'друго'.

  27. 27 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 634 Неутрално

    До коментар [#2] от "Франк Нинов":

    Ами да, но само виж пазарния дял на изброените от теб компании.

  28. 28 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2744 Неутрално

    До коментар [#27] от "nodamncat":

    Правте разлика между мрежи за телекоми и корпорации.

  29. 29 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    Конгресът на америкашкия пак ще извади Макарти, за да предследват неудобни компании!

    Искахте глобализация, сега що се дърпате?!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  30. 30 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2744 Неутрално

    До коментар [#27] от "nodamncat":

    Когато аз бях в играта, понятието "carrier grade" се отанасяше за двойно обезпечено оборудване, захранвано на -48V, и отказ от 1 секунда на 20 години.

    Ето как е дефинирано сега:
    In telecommunication, a "carrier grade" or "carrier class" refers to a system, or a hardware or software component that is extremely reliable, well tested and proven in its capabilities. Carrier grade systems are tested and engineered to meet or exceed "five nines" high availability standards, and provide very fast fault recovery through redundancy (normally less than 50 milliseconds).

  31. 31 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    И ние трябва да ги натирим тез от ЦетТеЕ. М-Тел е наводнила БГ с техните домашни телефони, дето работят със СИМ-карти!

    Боко, кво чакаш бре?

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  32. 32 Профил на Леми Килмистър
    Леми Килмистър
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Ето я статистиката за FY2010

    http://tilt.ft.com/#!posts/2011-04/19246/zte-threatens-huawei-europe-huawei-sues

    Сигурно другата година общият им дял в световен план ще е почти 50%!

    Смахнати сме всички, а другите ги няма, останали са малко и копаят пак. Искат да прокарат мост над нищетата, но трудно ще прескочат този мръсен ад.
  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  34. 34 Профил на пиленце
    пиленце
    Рейтинг: 998 Весело

    Най-накрая открито си признават, че не са в състояние да се борят с Китай.

    виртуалният бизнесмен ми е пратил ЛС със следния текст: От virakocha днес, 21:59 еби си путката майна, дръвник
  35. 35 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 634 Неутрално

    До коментар [#28] от "Франк Нинов":

    Работя точно в тази сфера и границата между двете все повече се размива. Не е рядкост големи корпорации да изграждат собствени опорни мрежи с оборудване от рода на CRS и TX серии. Не знам точно какъв в пазарния дял на Cisco и Juniper, но по мой наблюдения са неуспорими лидери. Поне при IP оборудването де.

  36. 36 Профил на пиленце
    пиленце
    Рейтинг: 998 Неутрално

    [quote#3:"The_Fly"]В случая с интелектуалната собственост и нови разработки, китайците изобщо ги няма[/quote]
    Това отдавна е мит. Китай имат засега 23 университетски изследователски центрове, мини-градчета, които работят тясно с производителите. Даже техните 2 най-големи университети Qīnghuá и Пекинският Университет са преустроени и обособени като градове за изследователи за всички отрасли.

    виртуалният бизнесмен ми е пратил ЛС със следния текст: От virakocha днес, 21:59 еби си путката майна, дръвник
  37. 37 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2184 Неутрално

    [quote#34:"пиленце"]Най-накрая открито си признават, че не са в състояние да се борят с Китай. [/quote]Никой не може да се бори с комунистическа икономика - жалко , че СИВ на времето не си изигра умно картите и се издъни по най-глупашкия начин, а имахме по-голям ресурс от Китай. Сега ние можехме да сме голямото страшно нещо в икономиката - тогава бяхме далеч преди Китай, само че китайските другари на пари много разбират за разлика от нашите...

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  38. 38 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2744 Неутрално

    До коментар [#35] от "nodamncat":

    Да , в тяхната си област Сиско и Джунипър имат пазарен дял от над 80% , но телекомите се нуждаят и от друг вид оборудване, освен IP и там идват другите производители със десетки млрд. оборот само от телекоми.

  39. 39 Профил на пиленце
    пиленце
    Рейтинг: 998 Любопитно

    До коментар [#35] от "nodamncat":

    Това е било вчера. Днес ситуацията е съвсем различна.
    http://www.globalinnovationindex.org/gii/main/fullreport/files/Chap3/China.pdf
    http://www.globalinnovationindex.org/gii/main/fullreport/index.html

    виртуалният бизнесмен ми е пратил ЛС със следния текст: От virakocha днес, 21:59 еби си путката майна, дръвник
  40. 40 Профил на пиленце
    пиленце
    Рейтинг: 998 Неутрално

    До коментар [#37] от "bay Tan":

    Това не мога да коментирам, тъй като нямам обширни икономически познания.
    Но е факт, че Америка си вкарва автогол с изнасянето на индустрията си в Китай. Никой не е в състояние да спре Китай. Американците го разбират това и затова се опитват с други методи вкл. и войните в Близкия Изток да забавят бързото им развитие.

    виртуалният бизнесмен ми е пратил ЛС със следния текст: От virakocha днес, 21:59 еби си путката майна, дръвник
  41. 41 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2184 Неутрално

    [quote#40:"пиленце"]Това не мога да коментирам, тъй като нямам обширни икономически познания. [/quote]Точно "обширни икономически познания" не са от полза в случая за американците Логиката на комунистическата икономика е напълно противоестествена и неразбираема за западните икономисти , да не говорим за ценообразуването по китайски Има една руска песничка която обяснява логиката: "И значит нам нужна одна победа! Одна на всех, мы за ценой не постоим ..." Дано го схванете!
    Достигане на заплануваното на ВСЯКА цена!
    Никоя частна фирма не може да си го позволи.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  44. 44 Профил на пиленце
    пиленце
    Рейтинг: 998 Неутрално

    До коментар [#41] от "bay Tan":

    Съгласна съм, че не може да се отхвърля икономическите принципи на една система ей така, защото Ссср се е отказал от нея. Но на мен ми липсват базови моменти, за да си позволя да ги срвнявам.

    виртуалният бизнесмен ми е пратил ЛС със следния текст: От virakocha днес, 21:59 еби си путката майна, дръвник
  45. 45 Профил на vasiliyk
    vasiliyk
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Калинките по гроздето са заплаха за сигурността на САЩ. На бас, че ако медиите им почнат да промиват мозъци до 3 години 80% от населението им ще го вярва.

  46. 46 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Любопитно

    Хех,ама как ги докарахте китайците комунистическа икономика не можах да разбера??

  47. 47 Профил на Венко
    Венко
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Е това не беше ми хрумвало. Американските фирми да се разграничат от американското правителство и въоръжените сили. Вярно, американските фирми са по-слаби от китайските, но все пак.
    Следващата стъпка би могла да бъде разграничаване на посолствата, легациите и консулствата от държавите които представляват.
    Стават все по-интерсни свободната пазарна икономика, международното сътрудничество и разделението на труда.

    Жить стало лучше, жить стало веселее!
  48. 48 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#44] от "пиленце":
    Мило пиле.СССР не се отказа от нея.Тя се срути под собствената си непригодност,за голямо огорчение на СССР.

  49. 49 Профил на пиленце
    пиленце
    Рейтинг: 998 Неутрално

    До коментар [#48] от "eurogi":

    Напротив. Корпоракрати, съветски разбира се, уговарят партията и Горбачов да разпусне ссср, за да станат собственици.
    Измислиците за срутване на системата са откровени лъжи, в които никой повече не вярва.
    Освен теб.

    виртуалният бизнесмен ми е пратил ЛС със следния текст: От virakocha днес, 21:59 еби си путката майна, дръвник
  50. 50 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Весело

    До коментар [#49] от "пиленце":А уж не разбираш аЯ глей кви невероятни познания имаш

  51. 51 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 817 Неутрално

    Предполагам, че сега в отговор Китай ще намали още износа на редки метали за САЩ и нещата ще се наредят.

  52. 52 Профил на пиленце
    пиленце
    Рейтинг: 998 Неутрално

    До коментар [#50] от "eurogi":

    Това е факт, който не се скрива от никого. Интернет е пълен с лекции и видеа на тая тема.

    виртуалният бизнесмен ми е пратил ЛС със следния текст: От virakocha днес, 21:59 еби си путката майна, дръвник
  53. 53 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Весело

    До коментар [#52] от "пиленце":
    Така е.Факт е,и че извънземните са зелени и имат антенки...Интернет е пълен с видеа и лекции на тази тема

  54. 54 Профил на пиленце
    пиленце
    Рейтинг: 998 Неутрално

    До коментар [#53] от "eurogi":

    Ако искаш, си вярвай, че системата се е срутила.
    В действителност система не може да се срути!
    Двамата учени, които доказаха, че всяка система трае вечно, дори и да се подържа виртуално, както Америка в момента подържа системата чрез печатане, бяха възнаградени с нобелова премия.
    Затова единственото нормално и вярно обяснение са класата алчни корпоракрати на ссср.

    виртуалният бизнесмен ми е пратил ЛС със следния текст: От virakocha днес, 21:59 еби си путката майна, дръвник
  55. 55 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2184 Неутрално

    [quote#46:"eurogi"]Хех,ама как ги докарахте китайците комунистическа икономика не можах да разбера??[/quote]Китай има напълно капиталистическа икономика само в 20 специални икономически района (макар и големи като за България). Отделно е разделен на 6 икономически зони в които се мултиплицира производството при по-ниска себестойност и варира от режим на социализъм до див комунизъм модел 1954 година. Ако имаш готово определение - давай го сега ! Светът тебе чака ... ... Китайската Комунистическа Партия също чака да кажеш

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  56. 56 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Весело

    До коментар [#55] от "bay Tan":Я,няма с Китайската комунистическа партия да се занимавам я..Прати ги да питат пиленцето,то ще им обясни

  57. 57 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    До коментар [#49] от "пиленце":
    До коментар [#52] от "пиленце":

    Не дрънкай глупости - социалистическата система беше абсолютно недоразумение в икономически план и тотално се срина.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  58. 58 Профил на пиленце
    пиленце
    Рейтинг: 998 Неутрално

    До коментар [#57] от "Ian Smith":

    Аз не вярвам на това.


    виртуалният бизнесмен ми е пратил ЛС със следния текст: От virakocha днес, 21:59 еби си путката майна, дръвник
  59. 59 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    [quote#49:"пиленце"]Напротв. Корпоракрати, съветски разбира се, уговарят партията и Горбачов да разпусне ссср, за да станат собственици. [/quote]

    Ха-ха-ха-ха, кой ти ги разправя тези глупости ?! Кви са тези "корпоракрати" ?! Нямаше такова нещо в СССР. Горбачов и върхушката на КПСС притежаваха всичко, цялата държава барабар с хората в нея. Кой е този идиот който ще се откаже от безгранична власт за да става собственик на нещо си, каквото и да е то.
    ПП.Колкото и снимчици на млади хубави момичета да сложиш няма как да скриеш факта, че си една червена бабичка

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  60. 60 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#24] от "Франк Нинов":
    Не мога да не си спомня 2000 година...Нямаше такъв абсурд просто.JDS Uniphase бяха стигнали 200 млрд пазарна капитализация.А за Cisco говореха как щяла да стигне в близко време 1 трилион....

  61. 61 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    [quote#49:"пиленце"]Измислците за срутване на системата са откровени лъжи, в които никой повече не вярва.
    Освен теб.

    [/quote]

    Моооля, кой повече не вярва - милиони го видяхме с очите си, само шайката тъпи комунисти твърдят обратното ама на тях все някой им е виновен, че са некадърни. Просто не искат да си признаят несъстоятелността на това което сътвориха.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  62. 62 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Весело

    До коментар [#59] от "Ian Smith":
    Колега,стига си се будалясвал,отивай да гледаш лекции и видеа по интернет..Ама кви сте такива хора уе...

  63. 63 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    [quote#54:"пиленце"]В действителност система не може да се срути![/quote]

    Как не може да се срути бре ?! Къде го робовладелския строй, къде го феодализма ?!

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  64. 64 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Весело

    До коментар [#63] от "Ian Smith":
    Моята операционна система Уиндоус час по час се срутва))

  65. 65 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    До коментар [#55] от "bay Tan":

    Офффф, стига си дрънкал глупости па и ти бе. Китайската икономика е 100 % капиталистическа. Така и не научихте собствения си Маркс - икономическия строй се определя от базата на обществото, база е собствеността върху средствата за производство, а тя в Китай е 100 % частна. В Китай има по-голям процент частна собственост отколкото във Франция дори.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  66. 66 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    До коментар [#58] от "пиленце":

    Ми ко щеш вярвай бе.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  67. 67 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Весело

    До коментар [#61] от "Ian Smith":
    Тва като оная баба,къде видела жираф по талавизията,па рекла,е те такова животно нема...

  68. 68 Профил на пиленце
    пиленце
    Рейтинг: 998 Весело

    До коментар [#66] от "Ian Smith":

    Превъзходен коментар

    виртуалният бизнесмен ми е пратил ЛС със следния текст: От virakocha днес, 21:59 еби си путката майна, дръвник
  69. 69 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1396 Весело

    До коментар [#62] от "eurogi":

    Някакви "корпоракрати" ( кво е тва бе ?!?!? ) решили да стават частници в система закърмена и заредена със зверска омраза към частната собственост и УБЕДИЛИ !!! Горби да демонтира иначе перфектно функциониращия, икономически, държавен и социален модел на социализма !!! Тоест Горби и КПСС са демонтирали собствената си власт и супер лукс в който живееха от мерак да станат частни собственици !!!
    И на всичкото отгоре това го знаели всички !!
    Боже какви изумителни тъпотии !!! Не знам дали съм чувал по-голям абсурд !!!

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  70. 70 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1010 Неутрално

    До коментар [#49] от "пиленце":

    ако от простотия се умираше, твоят род до девето коляно назад щяха да се раждат все полу-идиоти и анцефалитни глави.

    явно кадруването на Позитано 20 е в криза. нямате пари и наемате само малоумници да ви защитават комунистическите тези.

    я кажи ми, просто пиленце, като корпорациите на СССР са толкова велики, работещи, печеливши, ефективни, умни, способни, защо след като СССР се разпадна под тежестта на собственат си кафява материя, бившите съвеЦки корпорации са най-неефективните в света?

    РЕФОРМИ !
  71. 71 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    По ред причини, които са добре изследвани и обяснени, но не му е тук мястото, съветския социалистически икономически модел беше абсолютно нежизнеспособен.
    Това китайските комунисти го усетиха своевременно и ударно въведоха капитализъм ( бай Тан може да си плещи каквото си иска ) за да спасят политическата си власт. Всичко друго е дрън, дрън, ярина

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  72. 72 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1396 Весело

    [quote#70:"Rage Against"]твоят род до девето коляно назад щяха да се раждат все полу-идиоти и анцефалитни глави. [/quote]

    Ама то не се знае дали не е така

    ПП.Само с полуидиотите не съм съвсем съгласен - пълни по им съответства.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  73. 73 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Весело

    До коментар [#69] от "Ian Smith":
    Е как уе,корпоракратите сички ги знаят ...ма вий нищо не знайти да ти кажа...

  74. 74 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Весело

    Я,някоя умна глава,вероятно с перушина,успяла да ми лепне минуси даже на няколко факта от дот.ком балона през 2000 година) А успокойте са ве, другари

  75. 75 Профил на пиленце
    пиленце
    Рейтинг: 998 Весело

    До коментар [#70] от "Rage Against":

    Никой не е подготвил план за пласмент на продукцията от съветските заводи. Новите собственици не могат да пласират стоките от придобитите фабрики. Даже за суровини, Лондонската метална борса въвежда измислени категории, като алуминиев скрап. Така подбива цената на всички метали, които се добиват в Русия. Купуват на по-евтина цена чист алуминий.
    Иначе твоите оскърбления към мене показват, че мисловната дейност била, е, и ще бъде чужда за тебе .

    виртуалният бизнесмен ми е пратил ЛС със следния текст: От virakocha днес, 21:59 еби си путката майна, дръвник
  76. 76 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Весело

    Абе аз кат разправям,че интернет не е полезен за чугунени глави ,не ми верват...

  77. 77 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Весело

    До коментар [#63] от "Ian Smith":
    Я ти па,феодализмът си е жив и здрав,Матушката съвсем успешно върви към превнедряването му)Ей на,цар си имат вече...По-дълго от Иван Грозни ша искара даже на престола..

  78. 78 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Весело

    До коментар [#70] от "Rage Against":
    Прочете ли 75-ти пост?Ноо е як,да не го изтървеш))

  79. 79 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2744 Неутрално

    До коментар [#60] от "eurogi":

    Аз тогава работех за Нортел, който с 300 млрд. долара беше номер 6 в света. Сиско бяха номер 1 със 600 млрд.

  80. 80 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1010 Неутрално

    До коментар [#72] от "Ian Smith":

    прав си. на тези идиоти от Позитано 20, ДНК-то им е права линия.

    РЕФОРМИ !
  81. 81 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1010 Неутрално

    До коментар [#75] от "пиленце":

    аха... ти не си пиленце. ти си патка!

    РЕФОРМИ !
  82. 82 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#79] от "Франк Нинов":Е, Сиско поне са все още наоколо ...Нортел ,доколкото знам, са в ликвидация...

  83. 83 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2744 Неутрално

    До коментар [#82] от "eurogi":

    Не са в ликвидация, а са ликвидирани преди 2 години. А имаше 1/3 от пазарната капитализация от цялата канадска борса.

    Аз лично загубих над 100 хил. евро спестявани в Нортел акции, демек аз съм лицето на трагедията. Мой колега ми се хвали как съм бил слаба ракия, защото неговите загуби били над половин милион, пък познавал хора с още повече.

  84. 84 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#83] от "Франк Нинов":
    Мдаа,кофти...дано си се оправил.Доста такива случаи имаше..Enron,Worldcom... Lucent и те бяха с огромна стойност..

  85. 85 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2744 Неутрално

    До коментар [#84] от "eurogi":

    Има само две фирми, които надскочиха тогавашните си стойности: Ибей и Амазон.

    Останалите са в кенефа.

  86. 86 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4264 Любопитно

    "Китайските телекомуникационни компания Huawei и ZTE представляват заплаха за сигурността в САЩ, предупреди комисия в Конгреса на САЩ след като е провела разследване на двете предприятия, съобщи Би Би Си."

    Това е просто АБСУРД! Има хиляди американски компании, които развиват успешен бизнес в Китай... но китайското правителство не са изразявали страхове, че тези американски фирми са заплаха за тяхната сигурност! За мен причините на този конфликт с две от най-големите и проспериращи китайски фирми (Huawei и ZTE) са икономически, а не политически свързани със сигурността!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  87. 87 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2184 Неутрално

    [quote#65:"Ian Smith"]Офффф, стига си дрънкал глупости па и ти бе. Китайската икономика е 100 % капиталистическа. [/quote]
    Хи-Хи-Хи-Ха-ха-ха ....
    ... и един мормот завива шоколада в станиол ... Баща ми работи 2 години в Китай
    ... ама на тебе ще повярвам !

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  88. 88 Профил на пиленце
    пиленце
    Рейтинг: 998 Весело

    До коментар [#81] от "Rage Against":

    Ааах, а на тебе ти липсват знания и аргументи и се задлъбочаваш в обиди.


    виртуалният бизнесмен ми е пратил ЛС със следния текст: От virakocha днес, 21:59 еби си путката майна, дръвник
  89. 89 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1010 Неутрално

    До коментар [#88] от "пиленце":

    както може би вече отбелязах по-рано, в разговор с комунистически утрепки като теб аргументи не помагат.

    вие, азиатско-комунистическите гей-идеолози, разбирате само от обиди и от бой. ако може да е само бой, тогава мотивацията ви се увеличава неимоверно много

    но аз не си падам по насилието, затова предпочитам да обиждам комунистите при всеки удобен случай.

    РЕФОРМИ !
  90. 90 Профил на пиленце
    пиленце
    Рейтинг: 998 Весело

    До коментар [#89] от "Rage Against":

    Ясно. Освен, че си необразован, си и доста възрастен.

    виртуалният бизнесмен ми е пратил ЛС със следния текст: От virakocha днес, 21:59 еби си путката майна, дръвник




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK