На изборите в Чехия комунистите получиха рекорден резултат

Флаговете на Чехия и ЕС на покрива на сградата на чешкото правителство в Прага<br />

© Reuters

Флаговете на Чехия и ЕС на покрива на сградата на чешкото правителство в Прага



Управляващата в Чехия десноцентристка партия понесе тежки загуби на произведените вчера и днес избори за Сенат и местни органи на властта. За сметка на това комунистите постигнаха най-добрия си резултат след края на комунистическия режим, предадоха "Ройтерс" и "Асошиейтед прес".


Гражданската демократическа партия (ГДП) на премиера Петър Нечас остава чак на трето място с едва 12.3% - малко повече от половината от гласовете, които получи на предишните местни избори през 2008 г., показват резултатите след обработените данни от 99% от избирателните секции. Чешките избиратели наказаха своето правителство за съкращаването на държавните разходи и корупционни скандали, обобщава "Ройтерс".


ГДП остава далеч след основната опозиционна сила - Чешката социалдемократическа партия (ЧСДП) с 23.6% и дори след Комунистическата партия на Чехия и Моравия (КПЧМ), която е втора с 20.4 на сто. Докато ЧСДП също губи сериозно позиции в сравнение с предишните регионални избори, когато спечели с 35.8%, то комунистите са големите победители, като постигнаха най-добрия си резултат след падането на комунистическия режим през 1989 г. Малките партии като цяло спечелиха много повече места в областните съвети, отколкото имаха досега.




Социалдемократите, които контролираха всички 13 областни съвета, спечелиха този път само в 9 области. Комунистите и управляващата ГДП спечелиха в по две области.
Премиерът Петър Нечас приписа загубата на своята партия на строгите мерки за икономии и на склонността на избирателите да гласуват за опозицията на регионални избори. "Тя е последица от непопулярните, но необходими реформи", коментира той на пресконференция.


На произведените вчера и днес избори се гласуваше и за подмяна с една трета на състава на Сената. Нито един от кандидатите за 27 места в 81-членната горна камара на чешкия парламент обаче не премина необходимия за победа още на първия тур праг от 50 процента и идната седмица ще има балотажи между първите двама опоненти във всички избирателни окръзи.

Коментари (197)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Любопитно

    В Чехия има силна комунистическа партия. У нас левия електорат гласува за цоциалистите, но в главите им бръмчи комунизЪма...

  2. 2 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1122 Неутрално

    Глупави хора има навсякъде, включително в Чехия. От друга страна колкото повече обедняват хората, толкова повече оглпяват и започват да вярват на левите лъжци. Защото така им се иска и пренебрегват здравия разум.

    Няма шики-мики.
  3. 3 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1927 Разстроено

    Ужас!

    Предразсъдъците са за ограничените.
  4. 4 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Народите на Европа взеха да поумняват!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  5. 5 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Тея са забравили какво е било и как си извоюваха демокрацията.

  6. 6 Профил на ermaht
    ermaht
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Ей няма отърване от тези социалисти / комунисти /. Като зараза са. Уж на запад от нас са по-умни, ама види се не е така. И там има маса тъпанари. И какво ката дойдат социалистите на власт ще цъфнат и вържат, колкото ние.

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 868 Неутрално

    [quote#5:"bta"]Тея са забравили какво е било и как си извоюваха демокрацията. [/quote]
    Как си я "извоюваха", както и ние - с американска финансова и логистична помощ. Сега като спряха американските пари се сетиха за левите.

  9. 9 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#5:"bta"]Тея са забравили какво е било и как си извоюваха демокрацията. [/quote]

    Не бе, помнят много добре какво е било и какво е сега, затова гласуват така!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  10. 10 Профил на greenhrast
    greenhrast
    Рейтинг: 879 Неутрално

    it's the end of the world as we knew it

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  11. 11 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1090 Весело

    Чехите са се осъзнали.

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  12. 12 Профил на Венко
    Венко
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#3] от "Нефертити":
    Спокойно. След Аменхотеп Трети, ще те задомим за Аменхотеп Чевърти.

    Жить стало лучше, жить стало веселее!
  13. 13 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    У нас няма комунистическа партия. Има крими контингент, който се представя за социалистически и който отдавна трябваше да гледа света през решетки. Това последното се отнася и за производните им партии от прехода.

    In debt we trust
  14. 14 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 810 Неутрално
  15. 15 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1090 Весело

    "КПЧМ с 20.4 на сто"


    Например, аз току що научих за тази партия.
    И какво излиза, че хората не са живели лошо по времето на ссср?

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  16. 16 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    До коментар [#4] от "др. Иванов":


    Не, просто на никого не му се работи, защото е гадно, уморително и досадно.

    In debt we trust
  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  18. 18 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 638 Неутрално

    айде на комунизма, не останаааа... по две за евро, хайде, хайде.. който разбирааа,,, тукаааа се спираааа..

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  19. 19 Профил на Венко
    Венко
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Тези чехи нещо много бързо взеха да поумняват.

    Жить стало лучше, жить стало веселее!
  20. 20 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1090 Весело

    До коментар [#13] от "M.I.A.M.I.":

    То у нас проходите са се правили винаги от криминални контингенти. 1944 фашагите внедряват свои сред "комунистите" и така си запазват лицето пред Берлин. Уж-комунистите с фашистки корени са били на власт до Тодор I. След него идват нормалните и богати времена за Б-я.

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  21. 21 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 1730 Неутрално

    ПОЗОР ! Мислех , че чехите за цивилизован народ , но уви .

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  22. 22 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 928 Неутрално

    [quote#15:"Ѡлегъ"]И какво излиза, че хората не са живели лошо по времето на ссср? [/quote]

    И с умиление си спомнят пролетта на 1968 ?
    И нежните ласки на руските танкове.

    Абе това ватенките сте мноо нагли,бе!

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  23. 23 Профил на Венко
    Венко
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#15] от "Ѡлегъ":


    [quote#15:"Ѡлегъ"]излиза, че хората не са живели лошо по времето на ссср? [/quote]

    То така излиза, ама не е вярно.

    Жить стало лучше, жить стало веселее!
  24. 24 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1544 Неутрално

    Всички знаят,че комунизъм без Съветски съюз няма как да стане.Това е просто някаква форма на наказателен вот.

  25. 25 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1467 Весело

    -А сега де !?! - "Тия" в Чехия "уж" бяха най-успешните управляващи, пък и там май се оказва, че са понадули успехите си ! Ха да видим кои ще са "следващите" наказани от избирателите си !?!

  26. 26 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#16:"M.I.A.M.I."]Не, просто на никого не му се работи,[/quote]

    На кой роб му се работи, още по-малко срещу обещания за светла демокрация?

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  27. 27 Профил на Bramasole
    Bramasole
    Рейтинг: 3918 Неутрално

    Интересно ми е с каква скулптурна композиция ще отговори Давид Черни на изборните резултати.

    "Човек не се дави, като падне във водата, а като остане там” - Едуин Луис Коул
  28. 28 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1090 Любопитно

    До коментар [#22] от "navy":


    Твойто поколение си спомня 1968, мойто поколение слуша лъжите ви .....и не ви вярва повече.

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  29. 29 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3330 Неутрално

    Тепърва ще се усетят какво са направили.Добре,че не са парламентарни избори

  30. 30 Профил на lot49
    lot49
    Рейтинг: 638 Неутрално

    В Чехия по времето на социализма имаше частно селско стопанство, нещо немислимо за България. Така че, разликите са огромни, чешките комунисти започнаха чешката пролет, докато тука все още е имало лагери.
    Разбира се, комунистите са търтеи и бюрократи навсякъде, но някои в България прекалено рано се радват. И Александър Томов показваше Тони Блеър и казваше, че той и партията му идвали като Блеър, ама Томов едва оттърва затвора.

  31. 31 Профил на Амиго
    Амиго
    Рейтинг: 352 Неутрално

    В Чехия Комунистическата партия си има един твърд, стабилен електорат, който варира в рамките на 15-18%-та. И Чешката Комунистическа партия винаги се е радвала на стабилна подкрепа сред част от местното население...

    На изказалите се по-горе тъпанари искам да им кажа, че за разлика от останалите изостанали селски държави, (като Бг например), попаднали в съветския блок, Чехия е била високо развита индустриална страна със силна работническа класа и съответно със силна и влиятелна в обществото Комунистическа партия. Това влияние винаги си е било мощно и автентично, независимо от историческите перипетии в света и в самата Чехия. Това обяснява защо чешките комунисти и след реставрацията на капитализма запазиха своята идентичност и влияние в чешкото общество...

    (W. Churchill) : "Абе няма да ми става тая България средиземноморска държава, я"
  32. 32 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 928 Весело

    [quote#28:"Ѡлегъ"]Твойто поколение си спомня 1968, мойто поколение слуша лъжите ви .....и не ви вярва повече. [/quote]

    Па те и чехите не верват вече на лъжите за 1968 ,а?
    Оди го кажи в некоя кръчма у Прага!
    А на бас ,че ще ти отупат ватенката!

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  33. 33 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    До коментар [#26] от "др. Иванов":


    На никого, винаги има прецакани. Трябва да си внесат работна ръка отвън, както се прави навсякъде - в Дубай внасят от Индия и Пакистан, в САЩ физическа работа извършват черни, латиноси, българи и поляци, в Англия - индийци, пакистанци и поляци, в Германия турци и българи...

    In debt we trust
  34. 34 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    К'во коментирате хората, коментирайте управленеито

  35. 35 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1090 Весело

    До коментар [#32] от "navy":

    В Прага ме возят с мигалки. И плащат сметки чинно.

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  36. 36 Профил на fanagoreca
    fanagoreca
    Рейтинг: 638 Весело

    Да не забравяме че , такива хора "комунисти" в реалността никога не са съществували.
    Затова историческата практика е показала съществуването на разни довлечени от котката , маскирани под утопичнта идея , с цел да докопат властта и след това да си натъпчат джобовете с пари , да си купят огромни къщи и фабрики , който да работят излъганите от тях "ДРУАРЕ" .

    Спете спокойно деца , смяната на строевете е естествен процес , а засега той изобщо не води нито до цоциализъм , нито до комунизъм. Може да стане , ако барнем оная диамантената планета за която се писа тук . До тогава обаче , ще си има само лъжльовци като Станишката , който ще се прегръщат с който им помогне да са на власт . "

  37. 37 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    До коментар [#31] от "Амиго":

    В Чехия Комунистическата партия не се преименова в Цоциалистическа за една вечер, както у нас. Затова имат стабилен електорат, както казваш. И техните водачи не са "честни частници", както при нашите червени мобифони....

  38. 38 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 690 Неутрално

    Един призрак броди из Европа...
    дотук ни докараха алчните банкери и политици

  39. 39 Профил на Blackradio
    Blackradio
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Не бе ора ... не правите разлика ... че четете тоя Алеко ... има разлика и то огромна между партия в Чехия и "партия" в България. Хората там като са в някоя партия знаят за какво точно се бори. Тука хората като са в някоя "партия" преценяват колко могат да откраднат.

    Всичко е преходно, освен простотията. Тя е вечна.
  40. 40 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    Не се сещам за страна, в която поне 1/5 от населението да не живее зле, та резултатите са закономерни. Може би само Лихтенщайн и Монако са изключения, но те са кантони и там просто бедни не могат да си позволят да живеят.

    In debt we trust
  41. 41 Профил на Венко
    Венко
    Рейтинг: 638 Неутрално

    [quote#27:"domakinq"]с каква скулптурна композиция ще отговори Давид Черни на изборните резултати.
    [/quote]
    С писуар. Няма да дублира "онази" композиция.

    Жить стало лучше, жить стало веселее!
  42. 42 Профил на Karla BAN Hanneman XIII
    Karla BAN Hanneman XIII
    Рейтинг: 746 Неутрално

    Скоро няма да можем да даваме чехите за пример.
    Всъщност вече не можем.

    Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
  43. 43 Профил на Амиго
    Амиго
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Около милион и двеста- милион и петстотин хиляди са комунистите в Чехия! (Горе-долу една София.) При това истински- става въпрос за хора, които искрено вярват в комунистическите идеали. И това е една от причините, поради която Чехия се числи към т.нар. "бели държави"...

    (W. Churchill) : "Абе няма да ми става тая България средиземноморска държава, я"
  44. 44 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1090 Неутрално

    До коментар [#40] от "M.I.A.M.I.":

    1992 ООН потвърждава че в Източна Европа население от 168 миллиона души живее зад чертата на бедността.
    2012 да се оправили около 15% от тия 168 миллиона.
    Направи сам сметка, какви бедняци направиха от нас.

    Да се благодарим на Горби за това!

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  45. 45 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1218 Весело

    [quote#4:"др. Иванов"]Народите на Европа взеха да поумняват! [/quote]

    Те винаги са били такива, за разлика от народите на Северна Азия и анонимните русофилистици

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  46. 46 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    Въпрос на заплащане - няма пари, идва комунизъм. Ако има пари, никой не би искал комунизъм.

    In debt we trust
  47. 47 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    До коментар [#44] от "Ѡлегъ":

    "в Източна Европа население от 168 миллиона души живее зад чертата на бедността" - На Запад под Източна Европа разбират главно бившите републики на СССР....

  48. 48 Профил на Венко
    Венко
    Рейтинг: 638 Неутрално

    [quote#42:"Karla GOP Hanneman"]няма да можем да даваме чехите за пример. [/quote]
    Ще можем, ще можем. Зависи от позицията на палачинката.

    Жить стало лучше, жить стало веселее!
  49. 49 Профил на XXXXXXL Demokrat
    XXXXXXL Demokrat
    Рейтинг: 179 Любопитно

    До коментар [#43] от "Амиго":Около милион и двеста- милион и петстотин хиляди са комунистите в Чехия! (Горе-долу една София.) При това истински- става въпрос за хора, които искрено вярват в комунистическите идеали. И това е една от причините, поради която Чехия се числи към т.нар. "бели държави"... ....................................................................
    Чешкия комунизЪм още по времето на бай Тошо се различаваше коренно от българския.КОРЕННО.
    Нашия бе комунизЪм балкански вариант.Както и капитализма ни..
    ПС!В ЧССР познавах лично комунист,лежал 3 пъти в затвора-по *фашистко*,по времето на Новотни,и след това по време на т.н.нормализация след 1969 -та

    Yes,we Scan!-Barak Obama
  50. 50 Профил на Амиго
    Амиго
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#37] от "dobrich":

    Знам, знам... Херсонското еврейче Дмитриевич (по-известен като мистър Клийн), Р точка Ов, Гоце Аваджията (познат също и като Гоце Трипера), Татянко 1 и прочие позитанци- това НЕ са никакви комунисти. Даже НЕ са и социалисти (въпреки че така се наименуват), а най-обикновени келипираджии-черпаклии...

    В Бг няма ИСТИНСКО (АВТЕНТИЧНО) ляво и това е една от най-големите трагедии в татковината. Най-ощетени са хората като мен, които няма просто за кой да гласуват. На политическата сергия се предлага само десен вонящ боклук...

    (W. Churchill) : "Абе няма да ми става тая България средиземноморска държава, я"
  51. 51 Профил на gaudien
    gaudien
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#46] от "M.I.A.M.I.":

    Прав си,че нищетата е идеалната база за манипулация на упражняващите я. Но не забравяй,че комунизмът никъде не е дошъл без да го "донесе" Червената армия. Ако не бяха съветските танкове и в Чехия, и даже в България комунистите и месец нямаше да се задържат на власт

  52. 52 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1090 Неутрално

    До коментар [#47] от "dobrich":

    И това те радва, че хората от СССР гладуват?
    В Б-я да не би да сте позабогатели?
    Увеличила са се нивата на заплати и пенсии?
    Кога?

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  53. 53 Профил на o_gor
    o_gor
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#1] от "dobrich":

    В Чехия нямаше връщане на земя, реституция и инфлация.
    Кооперативната собственост върху земята се запази, ако и да е Вацлав Хавел.

    Всичко, което Желю Желев и компания направиха тук там не се състоя. Запази се курсът кроната, нямаше хиепринфлация.

  54. 54 Профил на Артър Дент
    Артър Дент
    Рейтинг: 556 Неутрално

    Това само подсказва, че капитализмът такъв, какъвто го познаваме, си отива. И не може да е иначе, след като вече няма традиционните колонии, а дори и печатането на пари и подбиването на по-слабите валути не са панацея.

  55. 55 Профил на Нихната Макя
    Нихната Макя
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    Един призрак броди из Европа и това е призракът на комунизма.

    Май наистина се надига нова лява вълна в Европа. Всъщност в България тя никога не си е отивала. 68 години ни управляват всякакви комуноидни изчадия, включително и настоящият експеримент на Генералите от ДС.

  56. 56 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1090 Любопитно

    [quote#46:"M.I.A.M.I."] Ако има пари, никой не би искал комунизъм.[/quote]
    А щатите, защо подържат Китайскат компартия?

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  57. 57 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Чехите ще напляскат Маркс и Енгелс в собствените им теории и ще пренапишат и ще изхвърлят Ленин от собственото му парти.
    Така руснаците ще трябва да следват чешкия пример а скоро след това - нежна революция с чешки танкове пред Кремъл.
    Подкрепяни от рунаците.
    Интересно, а?

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  59. 59 Профил на tralala2010
    tralala2010
    Рейтинг: 581 Неутрално

    [quote#2:"daniel defoe"]и започват да вярват на левите лъжци[/quote]
    Как да не вярват, като приемат закони, които ощетяват хора, имащи много пари в банка. Примерът е от България.
    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2012/10/13/1925160_borisov_podkrepi_danuka_vurhu_lihvite_po_depozitite/?ref=rss

  60. 60 Профил на o_gor
    o_gor
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#9] от "др. Иванов":

    абсолютно, няма нужда да им даваме акъл- те си го имат.

  61. 61 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    До коментар [#54] от "mib":


    Съгласен съм, че капитализмът е уродлива и експлоататорска система и предразполага към мафиотизъм, но от него само комунизма е по-лош.

    In debt we trust
  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 63 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    До коментар [#56] от "Ѡлегъ":


    Как я поддържат?

    In debt we trust
  64. 64 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Европа става все по социалистическа и комунистическа и ще си носи последствията за дяволъка, янките пак ще излезат по силни от кризата.

  65. 65 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1090 Весело

    До коментар [#63] от "M.I.A.M.I.":

    Грижат се за безработицата в Китай. Създават им работни места! Косвено подържат Китайската компртия. От 60 -те години на миналия век, та до днес.

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  66. 66 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1090 Весело

    [quote#64:"normandy"] янките пак ще излезат по силни от кризата.[/quote]
    Ако успеят да върнат времето назад, янките ще излязат от кризата. Тоест Господ трябва да се намеси!

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  67. 67 Профил на jojin
    jojin
    Рейтинг: 638 Любопитно

    До коментар [#51] от "gaudien":

    Нещо в Китай, Куба и Виетнам не си спомням да е влизала Червената армия, малко правиш обобщения, без да се замислиш много. Плюс това "деликатно" пропускаш, кой подари в Ялта Източна и Централна Европа и срещу какво....А в Чехия традиционно е имало популярни и добре организирани ПАРЛАМЕНТАРНИ леви партии и случващото се е повече от нормално....

  68. 68 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    До коментар [#65] от "Ѡлегъ":


    Не, не... просто са тарикати, такава е системата, тарикатите оцеляват. Въпрос на надцакване. Все едно ти ако плащаш на градинар да се твърди, че градинарството ти е хоби.

    In debt we trust
  69. 69 Профил на mcmlxxiv
    mcmlxxiv
    Рейтинг: 595 Неутрално

    До коментар [#50] от "Амиго":

    За херсонското еврейче не си прав, виж какъв социалистически големец стана.

  70. 70 Профил на altarf
    altarf
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#2] от "daniel defoe":

    Лъжи има и наляво, и надясно. А в центъра - съвсем.

    Пилците се броят на избори.
  71. 71 Профил на leon12
    leon12
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#4] от "др. Иванов":
    Вие сте гений, др. Иванов, щото предвидихте надвисналата опасност над човечеството - Днес, само в САЩ, над 45 млн. души получават талони за храна за да преживяват, а 3 млрд. души на планетата живеят с по-малко от два долара на ден. В подобна ситуация би било голяма грешка да си затваряме очите пред възможността от повторение на "Голямата депресия" и то в още по-грандиозни мащаби и, като следствие от това, надигането на вълна от "гладни бунтове"..Еее, видите ли какво пише "LE MONDE DIPLOMATIQUE"? Все едно е разработка на др. Иванов! Поздравления!

  72. 72 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    До коментар [#64] от "normandy":


    Те "излизат" с дефицит от 9-10% на година или около трилион $. Америка е следващата Гърция.

    In debt we trust
  73. 73 Профил на Артър Дент
    Артър Дент
    Рейтинг: 556 Неутрално

    Световният GDP per capita е около $11 000- $12 000. Има държави, в които той е 10 пъти повече и такива, в които е 10 пъти по-малко. Разликата между тях тогава е около 100 пъти. Или трябва да се намери начин за по-правилно разпределение, или всичко отива по дяволите. Бедните плащат е с ресурси и храни и получават книжна шума. Така не може да продължава, поне според мене.

  74. 74
    rex
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  75. 75 Профил на XXXXXXL Demokrat
    XXXXXXL Demokrat
    Рейтинг: 179 Неутрално

    До коментар [#56] от "Ѡлегъ":А щатите, защо подържат Китайскат компартия? .........................................................
    Колега,това което виждаш в Китай по никакъв начин не може да дефинира като комунизЪм.По-скоро е смес(конвергенция) между капитализЪм,социализЪм,конфуцианство и при всичкото ми уважение към китайците на места имат рудименти на феодалния строй( в мюсулманските им райони,но не само там)...
    И е една доста голяма грешка да се прави паралел между ККП и която и да е компартия от бившия източен блок,може би с изключение на унгарската и полската в по-късния им период...
    В ККП има силна вътрешно партийна демокрация(и конукренция),за която българските комунисти можеха само да мечтаят.И невероятна кадрова политика и приемственост.....

    Yes,we Scan!-Barak Obama
  76. 76 Профил на altarf
    altarf
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#21] от "crime_pays":

    Е какво, ние като глаусваме за "десния" Бойко да не би да сме по-цивилизовани?

    Пилците се броят на избори.
  77. 77 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1090 Весело

    До коментар [#68] от "M.I.A.M.I.":

    За тарикатството съм съгласен. Но ултрадемократични сша произвеждат от игла до смартфонс в Китай, и си прецакват собствения работен пазар? Къде е логиката на демокрациата?

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  78. 78 Профил на leon12
    leon12
    Рейтинг: 1441 Весело

    [quote#55:"Possessed by Fire"]68 години ни управляват всякакви комуноидни изчадия, включително и настоящият експеримент на Генералите от ДС[/quote]
    Мен па Станишев ми харесва, даже съм горд, че го избраха за шеф на не коя да е, а на една от водещите партии в европа! Глей колко е интелигентен? Ако беше и як кат бат Бойко нямаше да му вярват, че е интелигентен..Сега, като дойдат на власт, дано разработят некое златно находище, че да захлебим и ние малко...щото паре нема. А бат Бойко вече е сдал багажа..гледам го, че го е ударил на живот, наддал е най-малко 10 килца..

  79. 79 Профил на мОДИ ти си........ши....к
    мОДИ ти си........ши....к
    Рейтинг: 500 Неутрално

    С това управление на ГЕРБ нищо чудно догодина и при наз да дойдат

  80. 80 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1090 Неутрално

    До коментар [#75] от "xxxxxxxxl":

    Там хората са принудени да работят за купичка ориз на ден. Режим, строг режим, подържан от Компартия, която е пръв партнер на сша.

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  81. 81 Профил на leon12
    leon12
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#73:"mib"]Така не може да продължава, поне според мене.[/quote]
    Милиарди мислят като теб..ама нещата си продължават от години все така Трябва да са връщами към комунизъма, няма друг изход.

  82. 82 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1090 Весело

    До коментар [#74] от "rex":

    И ти ми завидя на стотинките))))))))))))

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  83. 83 Профил на Артър Дент
    Артър Дент
    Рейтинг: 556 Неутрално

    До коментар [#61] от "M.I.A.M.I.":
    Няма значение как се нарича една система или строй, просто трябва да е справедлива ( справедлив). Засега мисля, че скандинавският модел е най-близо до това.

  84. 84 Профил на leon12
    leon12
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#80:"Ѡлегъ"]Режим, строг режим, подържан от Компартия[/quote]
    Това ми е мечтата, щото всички ще ходим под строй на Хаинбоаз! таман има нужда от ремонт..

  85. 85 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1270 Неутрално

    Отровният алкохол в Чехия,за който четох неотдавна си казва думата-увредил е сериозно мозъка на консуматорите му .

  86. 86
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  87. 87 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1684 Любопитно

    Френските свиркомани начело с Оланд спечелиха изборите преди няколко месеца, та и другарите чехи да не видят нещо от тях.
    Французите винаги са били галеното дете на Европа - швабите на 2 пъти ги шамаросваха, и единствено намесата на САЩ оправяше картинката.
    Не ми е ясно защо другарите чехи са се подвели по ситуацията, но колкото и да е, е приемливо 20% да са се подлъгали.
    Надявам се останалите да направят коалиция, та тези комунистически сладури да си ограничат изявите до крякане в парламента.

  88. 88 Профил на altarf
    altarf
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#85] от "sabbath":

    Абе тоя алкохол май са го внасяли от нас след 2009-та...

    Пилците се броят на избори.
  89. 89 Профил на tam17540965
    tam17540965
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#27:"domakinq"]Интересно ми е с каква скулптурна композиция ще отговори Давид Черни на изборните резултати. [/quote]

    На небето Вацлав Хавел яде квас.

  90. 90 Профил на leon12
    leon12
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    [quote#25:"vagabond66"]"Тия"; в Чехия "уж" бяха най-успешните управляващи,[/quote]
    Ми нали уж имали "чешка птолет", нам ко си? Огладня им гъза и зеха се връщат в комунизъма, а Др. Иванов, веднага сформирайте агитационния корпус, назначете ме за командир на батальона и да тръгвами в атака! Кратка схватка..и наново червените ескадрони ще полетят!

  91. 91
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  92. 92 Профил на appen 13
    appen 13
    Рейтинг: 524 Любопитно

    До коментар [#75] от "xxxxxxxxl":

    Пропускаш основната доминанта, която прави ККП общокитайска партия, идеологическа и политическа доминанта, формулирана ясно от Председателя през 1931 г., след като налага лидерството си след тежка битка с "московските" и "коминтерновските" си противници в ръководството на ККП - национализма, Председателя ВИНАГИ е подчертавал, че ККП ще търси и реализира свой особен "китайски път" и в действителност битката ККП и Гоминдана е битка между леви и десни националисти, които до 1927 г. даже са били обединени...

    Един призрак броди из Европа, призрака на евроскептицизъма и много скоро той ще определя настоящето и бъдещето на германски ЕСсср.
  93. 93 Профил на gaudien
    gaudien
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#53] от "o_gor":

    Струва ми се, че слабо си запознат с голямата разилка между кооепрациите в Чехия при социализма и ТКЗС в България. Нашето беше скрита форма на национализация и по същество ТКЗС-то функциотираше като държавно предприятие - к партиен бос начело. Никое решение в ТКЗС не се е вземало с чисто кооперативно мнозинство. Никой не е получавал рента съобразно дяловото си участие. На практика само в името демогогски е оставено "кооперативно". И в Чехия, и Полша и в Унгария освен кооперациите, имаше немалък частен сектор в селското стопанство. Тук червената чума не допускаше такива "буржоазни" елементи

  94. 94
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  95. 95 Профил на leon12
    leon12
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    [quote#86:"be_google"]Станишев е още една стъпка по-билзо до престола на самозабравилия се лидер на ЕК Барозу!!!!![/quote]
    Ти верно май се надяваш нашия пич да го изберат, а? Така, кат са замисла..има доста голяма вероятност..ама дали ще се облажим, некоя кинта викам..дали ще ни огрее??

  96. 96 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 1730 Разстроено

    [quote#30:"bobop77"]ама Томов едва оттърва затвора. [/quote]

    Ако беше изправен пред Британския съд , нямаше да е така .

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  97. 97 Профил на ръпончо
    ръпончо
    Рейтинг: 1526 Любопитно

    [quote#5:"bta"]Тея са забравили какво е било и как си извоюваха демокрацията.
    [/quote]

    Да не ги бъркаш с румънците?

    Много народ тук се е взел насериозно! :)
  98. 98 Профил на leon12
    leon12
    Рейтинг: 1441 Весело

    [quote#26:"др. Иванов"]На кой роб му се работи, още по-малко срещу обещания за светла демокрация?[/quote]
    На мен ми се работи! Стига да имам вяра в обещанията на Партията и вожда/може и в зелено/! Ако обаче почнат да лъжат..кат хер Флик..много им здраве, нали Ако хората на Станишев започнат да не си изпълняват обещанията, моментално ще загубят доверието на масите..

  99. 99 Профил на БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#2] от "daniel defoe":To пък десните щот не са лъжци и щот не улевяват особено около избори........БОЖЕ, има ли още такива които безрезервно да вярват в лявото или дясното или на политиците въобще....ПРОСТО ЧЕХИЯ ГЛАСУВА ЗА КОМУНИСТИТЕ ЗАЩОТО НЕ И ХАРЕСВА СТАТУКВОТО и се опитва да го смени...толкоз...отдавна хората не гласуват за идеи, а гласуват със стомаха си или с портфейла си, особено във времена на криза

  100. 100 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 1090 Неутрално

    До коментар [#92] от "appen 13":

    Руските спецслужби твърдят, че от годината когато са вълненията на Тянънмън, в Китай управлват генералите.
    А шангхайският клан, който е на власт от към 20 години, засега се търпи в Пекин, защото е в състояние на силова позиция да прокра програма за уравняване стандарта на вътрешните провинции с крайбрежните. Затова се иска силов елемент. На пекингци им липсва.

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK