Moody's лиши Франция от елитния й рейтинг Ааа

Moody's лиши Франция от елитния й рейтинг Ааа

© Reuters



Рейтинговата агенция Moody's Investors Service обяви късно в понеделник, че понижава оценката си за дълговите облигации на Франция от Ааа на Аа1 и запазва негативната перспектива.


В официалното съобщение се посочва, че то следва решение от 23 юли тази година за промяна на перспективата на Германия, Люксембург и Холандия, когато бе обявено и началото на ревизия за понижение на Франция. Негативната перспектива бе дадена на френските облигации на 13 февруари 2012г. във връзка с ефекта от гръцката криза.


Според Moody's има три основни причини за понижения рейтинг:




- дългосрочната перспектива за икономически растеж на Франция е негативен заради множество структурни предизвикателства, включително постепенната и устойчива загуба на конкурентоспособност и скованите от години пазари за труд, стоки и услуги.


- фискалното бъдеще на страната е несигурно заради влошаващи се икономически перспективи - краткосрочни (поради потиснатото вътрешно и външно търсене) и дългосрочни (заради споменатите по-горе структурни проблеми).


- намалява предвидимостта на устойчивостта на Франция на шокове в еврозоната поради растящите рискове за икономическия растеж, фискалните показатели и поскъпването на кредитите.


Експозицията на Франция към периферните държави в Европа чрез търговски и банкови връзки е непропорционално голяма, ангажиментите й да подкрепя останалите в еврозоната се увеличават (особено потенциално голям ще е той, ако Испания затъне), а тя няма национална банка, способна да финансира дълговете й в случай на пазарен срив. Париж изсипва милиарди Европейския фонд за финансова стабилност (EFSF) и Европейския механизъм за стабилност (ESM), но може да се окаже, че в момент, когато тя самата се нуждае от помощ от тези инструменти, те вече да са изчерпани, се казва още в съобщението.


Понижението е само с една степен заради размера на френската икономика и желанието на новата социалистическа власт да прокара реформи.


Една от трите големи рейтингови агенции вече понижи оценката си за Франция от ААА. Това е Standard & Poor's, която през януари свали рейтинга с една степен до AA+.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (60)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на wwwwww
    wwwwww
    Рейтинг: 603 Неутрално

    Айде и Мууди прецака франсетата; първи бяха стандарт енд пуур.

    Да кажем не на педерастията!
  2. 2 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1099 Весело

    Докато САЩ имат Ааа мога само да се смея на Муудис, Буудис и Стуудис. Откакто Обама е президент дългът там расте с по 10% от БВП на година, а 1 от всеки 3 долара в бюджета е взет на заем - ХАХАХА.

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  3. 3 Профил на lordcris
    lordcris
    Рейтинг: 654 Неутрално

    Тези рейтинги не означават нищо. Франсетата одавна трябваше да получат ССС, а също и много американски компании имаха ААА до деня преди фалита си. Просто като ги видиш как строят социализъм, трябва да те е ясен какъв ще е резултатът.

  4. 4 Профил на fanagoreca
    fanagoreca
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Тия сдухани агенции що не ги забранят?!?
    Някакави манипулатори стоят като богове отгоре, обасняват глупости, прибират невероятноятни хонорари за това... , а дори не участват реално в икономиката.

    Просто, по един законов шут в дупята-ако бачкат, да бачкат ако не-да им забранят да дрънкат само!

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  6. 6 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Само българския и македонския рейтинги растаааат, ли растаат..

  7. 7 Профил на palermo88
    palermo88
    Рейтинг: 778 Неутрално

    американските рейтингови агенции и техните измислени рейтинги просто нищо не означават , видимо е желанието за закопаване на Европа .

  8. 8 Профил на gabrovski
    gabrovski
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Тия рушветчии държаха Леймън Брадърс на ААА един ден преди да фалират. Ако някой още ги взема на сериозно..........

  9. 9 Профил на lordcris
    lordcris
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#7] от "palermo88":
    Айде не бой ся. Европа сама ще се закопае. Не й трябва, чужда помощ. Вервайте ми!

  10. 10 Профил на ivanbaraban
    ivanbaraban
    Рейтинг: 418 Весело

    Moody's лиши Франция от елитния й рейтинг Ааа
    Това да го смятаме като Коледен или Новогодишен подарък-моля Моуди да даде обеснение-

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на Рачко Пръдлето
    Рачко Пръдлето
    Рейтинг: 521 Любопитно

    А сега как ли ще се оправдае хОЛАНДския чиновник от Елисейския Дворец?

    В сердце немца много злобы, ее хватит на всех.
  13. 13 Профил на gabrovski
    gabrovski
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#11] от "|":

    Прав си, имаха статус "junk" така че всеки знаеше че са на прага на фалита

  14. 14 Профил на Mai Tai
    Mai Tai
    Рейтинг: 1291 Весело

    [quote#11:"|"]Абе, идиот, защо повтаряш малоумни лъжи? Лиман нямаха AAA рейтинг. [/quote]

    Там, в УСАто, освен, че ви дезинформират, ви и изнервят, а?

  15. 15 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#14] от "Mai Tai":

    Изключително много ни дезинформират. Ето какъв е бил рейтинга от Мууди'с преди фалита:

    http://www.reuters.com/article/2008/09/15/lehman-moodys-idUSLF2328620080915

    А2/А3 определено е различно от Ааа.

    Ядосвам се защото през седмица две някой идиот се появява и започва да повтаря същите глупости. Как пък никой от малоумниците не се сети да провери дали фантазиите му имат нещо общо с реалността? (риторичен въпрос, все пак говорим за идиоти)

    П.П. По някаква случайност съм работил известно време в Лиман.

    Romanes eunt domus!
  16. 16 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#13] от "gabrovski":

    Нямаха статус junk, но нямаха и статус AAA. Затова, престани да повтаряш като папагал идиотщини, които си прочел някъде.

    Romanes eunt domus!
  17. 17 Профил на puss_in_boots
    puss_in_boots
    Рейтинг: 407 Неутрално

    До коментар [#16] от "|":

    Да, имаха статус АА. АИГ имаха статус ААА преди да фалират. Все тая. Срам и резил.

  18. 18 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Имаха рейтинг А, а не АА (в S&P). А AIG не са фалирали.

    Romanes eunt domus!
  19. 19 Профил на puss_in_boots
    puss_in_boots
    Рейтинг: 407 Неутрално

    До коментар [#18] от "|":

    Тук става дума за Муудис. Хайде признай, че имаха рейтинг АА. А АИГ бяха на ръба на фалита. Но не така стояха нещата ако гледаш рейтингите на тези мошеници.

  20. 20 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#19] от "puss_in_boots":

    За Moody's вече го написах по-горе -- А2 и А3 (за различни неща). Научи се да четеш.

    Romanes eunt domus!
  21. 21 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#19] от "puss_in_boots":

    A ако беше поне малко грамотен, щеше да знаеш, че скалата на Муудис няма АА.

    Romanes eunt domus!
  22. 22 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2098 Неутрално

    Като си избраха социалист,пътят им е само надолу!Докато му свърши мандата на Оланд,могат да се конкурират с гърците, за последното място в класацията!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  23. 23 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1291 Весело

    Радостна новина за комуниста Оланд!

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  24. 24 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 726 Весело

    Сергейчо би трябвало да излезе с декларация от ПЕС за този варварски капиталистически акт от страна на Мудис,това е директна атака срещу него-президента на ПЕС и вицепрезидент на Социалистическият интернационал.
    Оланд тепърва има да се о.ира,богатите започнаха да търсят чуждо гражданство заради ненормалните данъци,наложени от песа.
    Тепърва и очакваме краят на "подема" на т.нар. от Сергейчо "лява вълна в Европа".
    Смешни хорица с малки промити мозъчета и големи претенции.

  25. 25 Профил на donyon
    donyon
    Рейтинг: 629 Весело

    Зле са франсетата-рейтингът им е още на АА,докато нашият вече е ЮЯ...

  26. 26 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3082 Неутрално

    .... Е значи остава и британците да ги закопаят скоро защото и те вървят бодро към 2 трилиона дето няма от къде вече да ги връщат !


    [quote#25:"donyon"]Зле са франсетата-рейтингът им е още на АА,докато нашият вече е ЮЯ... [/quote]
    В условията на стабилна мизерия и финансова дисциплина в която пенсиите да са под 100евро и заплатите 200-300евро има ли някаква несигурност за частните кредитори да си получават рекета?


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  27. 27 Профил на Dr.Jotker
    Dr.Jotker
    Рейтинг: 418 Весело

    Това е небивал успех за ББ. Стигаме ги!

  28. 28 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 969 Весело

    До коментар [#27] от "sfera":

    Може и да ги задминем! Но рейтинг не се яде!

  29. 29 Профил на sandr0
    sandr0
    Рейтинг: 446 Неутрално

    Айдеее и съровете се пързулнаха.....

    "Съветската империя на злото ,трябва да бъде окончателно ликвидирана"
  30. 30 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 624 Неутрално

    И кво като са го намалили?Не че в случая не са прави,ама S&P като намалиха миналата година рейтинга на Щатите,в периода след това намаление доходността по американския дълг достигна рекордно ниски нива..Очевидно пазарът не се влияе вече много от тези рейтинги.

  31. 31 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 572 Весело

    Муууууууууууууууууууууууууууууууууу------дис !

  32. 32 Профил на TED (moderator är en faggot)
    TED (moderator är en faggot)
    Рейтинг: 578 Неутрално

    До коментар [#3] от "lordcris":

    Точно казано - само е**ват държавите в ЕС. Щатите отдавна трябваше да са с bbb, ccc и тн. ама не. Само отклоняват вниманието от себе си, докато маскират икономиката си.

  33. 33 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2746 Любопитно

    Да не би пък двете агенции да връзват отрано гащите, след като социалист стана президент на Франция? Може би са решили, че провалът закономерно следва всяко социалистическо управление? Ако е така, аз ще се съглася с тях, ако имат съмнения- мога да им дам примери от България.

  34. 34 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1983 Неутрално

    До коментар [#2] от "spas27":

    Рейтинга няма общо с размера на дълговете а със способноста да ги обслужваш. И сащ напълно си заслужават рейтинга по една много проста причина - дълговете им са в долари а при нужда могат да си напечатат произволно количество. Така че чисто физически няма жариант да фалират.
    И точно това е и проблема на фнация - дългове в евро пък нямат възможност да си напечатат колкото им трябва.

  35. 35 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1983 Неутрално

    До коментар [#4] от "fanagoreca":

    В свободния свят всеки е може да говори и да слуша каквото и когото си иска. Като не им вярвате, просто не ги случайте. Отделно че целия доклад с анализа струва и доста пари.

  36. 36 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 795 Весело

    До коментар [#4] от "fanagoreca":"Тия сдухани агенции що не ги забранят?!?
    "Някакави манипулатори стоят като богове отгоре, обасняват глупости, прибират невероятноятни хонорари за това... , а дори не участват реално в икономиката. "

    Страхотна мисъл! И кой ще ги забрани и по какъв начин, можеш ли да кажеш ? Абе не разбрахте ли че освен по милиционерско-мутренския комунизъм, света живее по други правила. Ти също можеш да си създадаш такава агенция. Никой не може да ти забрани! И ако има желаеши да се вслушват в мъдрите ти съвети и да ти плащат консултантски услуги ще преуспееш.


    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  37. 37 Профил на block
    block
    Рейтинг: 798 Неутрално

    До коментар [#4] от "fanagoreca":
    [quote#4:"fanagoreca"]Тия сдухани агенции що не ги забранят?!? [/quote]
    Що да ги забранят? Просто си казват некви си техни мнения. Пък ти ако искаш им вервай ако не искаш недей. Ако франсетата са толкова корави да изманипулират и те. Ей така най обичам като на някой не му хареса нещо и го забранява. Ми забранете радиацията бе, нали е вредна!

  38. 38 Профил на fanagoreca
    fanagoreca
    Рейтинг: 572 Весело

    До коментар [#36] от "magen_enoshi":

    ВЕрно ли бе ОФИС!
    Как ли не са се сетили всички, да си спретнат по една агенция- "Добър ден (500 000 eu.)" ?!? Да пройзвеждат "финансови продукти", така ще нахранят света с рейтинги , дълги експозиции, хеджиране, хартия нарязана на тънки лентички..., а какво пречи и някой имейл за десерт
    По един трактор-да си окачите балтоните в кабината, и газ през видинските плодородни почви!

  39. 39 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#4] от "fanagoreca":

    е не, ползват няква статистика все пак и данни и на база това се праят на врачки, нека си стоят, кой ги слуша

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  40. 40 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#11] от "|":

    е що го обиждаш пък ти

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  41. 41 Профил на zeer_streng
    zeer_streng
    Рейтинг: 572 Весело

    А какъв е рейтинга на комунистическия Китай?

  42. 42 Профил на Milena
    Milena
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Ами нормално е да намалят рейтнига на Франция, всички знаем за огромните дългове, които има.
    Честно казано обаче започвам да си задавам въпроса, не е ли това една мейдина пропаганда за лошите новини. Смятам, че по този начин обикновените хора са поставени в нещо като вакум, който непрекъснато ги засмуква все по-силно. Криза, край на света, катаклизми и т.н.
    За да се премине през тази криза, медиите трябва да обърнат внимание и на добрите новни в нашето ежедневие.

    http://milanova-photo.blogspot.com/

    Kirilova
  43. 43 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3669 Неутрално

    "Стандарт енд пуърс" и "Муудис" не са ли американски компании!? И не действат ли те с цел подобряване икономическото положение на САЩ? А това подобряване не става ли като при удавниците? Трябва да стъпиш на раменете на друг давещ се с цел да се издигнеш по-нависоко към живителния въздух....
    И накрая, не мислят ли тези компании, че с действията си макар и да отлагат, те по-скоро спомагат за краха не един великан с глинение крака. Защото хората започват все по-малко да им вярват.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  44. 44 Профил на adsumgm
    adsumgm
    Рейтинг: 367 Неутрално

    too big to fail ...от левия крачол в десния ше си го преместят франсетата,никои,никога няма да им вдигне лихвите по заемите

    Жени и вино! Вино и жени!
  45. 45 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#11] от "|":
    До коментар [#18] от "|":
    До коментар [#20] от "|":

    Чети:
    http://www.huffingtonpost.com/2009/09/30/credit-rating-agency
    -anal_n_305587.html

    "You had rated AIG and Lehman Brothers as AAA, AA minutes before they were collapsing. After they did fail, did you take any action against those analysts who had rated them?" Speier asked. "Did you fire them? Did you suspend them? Did you take any actions against those who had put that kind of a remarkable grade on products that were junk?"

    Не ми защитавай тези агенции, защото си мега неправ. Ако има някой отговорен за ранкването на CDO-та като ААА, въпреки, че това са главно и оснвоно Collateral Debt Obligations на Subprime RMBS (Residential Mortgage-Backed Securities) (Разбирайте пуснат дълг на пазара от ипотеки на хора, които нямат никакъв шанс някога да ги изплатят, но понеже са събрани по такъв начин, че общата облигация: CDO-то, да изглежда така, все едно е от най-високо качество). Същите тези боклуци от Moody's и S&P са ранквали нещото, което докара кризата като най-висококачествено.

    И както сам четеш, не си прав за рейтинга на Лемън. Кой сега е дезинформиран?

    Върнете дъгата на децата, педераси!
  46. 46 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 470 Неутрално

    на евреиските агенции не им трябват реитинги , а един нов адолф

  47. 47 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 652 Неутрално

    [quote#44:"adsumgm"]too big to fail ...от левия крачол в десния ше си го преместят франсетата,никои,никога няма да им вдигне лихвите по заемите [/quote]

    ИИиииииик! Не позна.

    Credit Risk - и по точно Rating Risk - Свързан с възможността дългът да не бъде изплатен. Следователно за всяка една точка по т.нар. Yield Curve Инвеститорът ще иска по-голямо заплащане (да получава по-висока лихва за всеки един бонд с различен матуритет). Защо да получава същите пари от Франция, която е по-рискова, като може да инвестира в Германия, които са по-стабилни? Да свалиш рейтинга на Държавните облигации и по-специално на Treasuries, спрямо които корпоративните бондове се съпоставят (benchmark-ват), означава и че дългът на всички Френски компании и банки автоматично става по-скъп - следователно всички те ще трабв да плащат по-висока лихва.

    +Това Франция е в момента на устата на топа. Още ли си мислиш, че им е все тая? Ако да, виж реакциите след новия брой на The Economist.

    Върнете дъгата на децата, педераси!
  48. 48 Профил на drunk
    drunk
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Добре че Италия се готви да съди S&P и Fitch. Все някой от тези трябва да си го получи.

  49. 49 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#48] от "drunk":

    В UK вече ги осъдиха S&P.

    Върнете дъгата на децата, педераси!
  50. 50 Профил на gabrovski
    gabrovski
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#45] от "puhpuhan4o":

    Мерси, спести ми ходенето и ровенето

    На "чертичката" доста му се е промил мозъкът от седенето в УСАто и си мисли че наричането някой глупак и неграмотник е силен аргумент. Дори печеливш в повечето случаи.

    АААААААААА или АААААА все тая.
    Лиймън Брадърс, ЕйАйДжи и всичките останали от бранша много добре знаеха какво става но до последно рейтингът им беше "отличен шест". Факт.

  51. 51 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 652 Весело

    До коментар [#15] от "|":

    Ахахаахаахах, чакай че сега се загледах в поста ти и линка дето си го пратил и щях да умра от смях

    Виж датата на поста:
    "Mon Sep 15, 2008 6:39am EDT "

    Лемън попълват декларацията за банкрут на 14ти. И НА 15 MOODY'S ГИ СВАЛЯТ НА... ЗАБЕЛЕЖИ!... В3! МААААЛКО ПОД INVESTMENT GRADE! ФАЛИРАЛА КОМПАНИЯ!

    Moody's цепат мрака с джобно фенерче от китайски магазин с турски батерии с изтекъл срок на годност

    Върнете дъгата на децата, педераси!
  52. 52 Профил на adsumgm
    adsumgm
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#47] от "puhpuhan4o":

    2,09% им е лихвата по 10г. облигации,нема да умрат

    Жени и вино! Вино и жени!
  53. 53 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#45] от "puhpuhan4o":

    Ахам, ей сега започвам да вЕрвам на Huffington Post, a не на реалността.

    Експерти!

    Romanes eunt domus!
  54. 54 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#51] от "puhpuhan4o":

    Ако и ти беше грамотен, щеше да знаеш, че банкрута не означава задължително, че заемодателите няма да получат парите си. Но, за това е необходимо знание, при това такова, което не се получава от жълти вестници.

    Romanes eunt domus!
  55. 55 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#54] от "|":

    Default занеш ли какво е? И как се ранква? (как би трябвало да се ранква)?

    И изобщо знаеш ли каква е разликата между Investment Grade и High Yield (да започнем от най-основното)?

    http://www.moodys.com/credit-ratings/
    Lehman-Brothers-Inc-credit-rating-674460#

    Ранк А си е баш средата на Investment Grade. Забележи кога ЧАК идиотите от Мoody's променят рейтинга на Lehman.

    А за рейтинга на CDO-тата нещо да кажеш? А за Synthetical CDO-тa? За AIG да драснеш 2 реда?

    Каква ми е файдата от Moody's да ми кажат, че дълга на компанията не е INVESTMENT GRADE, след като проклетата компания е ФАЛИИРАЛА?
    Грамотност...

    Върнете дъгата на децата, педераси!
  56. 56 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#55] от "puhpuhan4o":

    Да, знам. А ти знаеш ли какво означава купуване на компания?

    И не измествай темата, нямам намерение да ограмотявам нито теб, нито който и да е по темата. Просто коментирах идиотщините на пишман-експерта, че Лиман имали трипъл А рейтинг.

    Romanes eunt domus!
  57. 57 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 652 Неутрално

    [quote#52:"adsumgm"]2,09% им е лихвата по 10г. облигации,нема да умрат [/quote]

    Въпросът не е за умиране - Аа1 си е прекрасен рейтинг (все още, в сравнение с другите рейтинги). Проблемът е, че ще трябва да се плаща повече.

    С това казано дотук, това съвсем не означава, че пазарът досега не е търгувал дълга на такава цена, на която ефективно Франция да е третирана като страна с по-нисък кредитен рейтинг от ААА. Ако сравните лихвите по 10-годишните бондове на Франция/Германия/САЩ, ще видите че те се търгуват с 45-70 базисни пункта по-ниско от тези на Франция. Така, че пазарите са отреагирали на статуквото много преди умрелтаците от Moody's да променят рейтинга на Франция.

    Върнете дъгата на децата, педераси!
  58. 58 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 652 Неутрално

    IДо коментар [#56] от "|":

    Аз пък имам много голямото желание да ограмотя няколко човека по темата, особено такива, които защитават една от компаниите, която е в дъното на световната финансова криза и която не е предприели нищичко, най-малко да си изпълни своя "due diligеnce". Lehman Brothers може и да са нямали ААА, но това съвсем не означава, че не са били в Investment Grade категорията. И това компания, която едва успява да плати 18 цента на долар при фалита си. При все, че негласното правило е минимум 40 цента за IG компания.

    И пак, че са се сетили да направят нещо на 15 Септември от Moody's де - можеше и да ги оставят Lehman като добра инвестиция и след като са фалирали. Нищо учудващо.

    Върнете дъгата на децата, педераси!
  59. 59 Профил на tarator9
    tarator9
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#58] от "puhpuhan4o":

    Ами вземи се поограмоти първо ти и тогава ограмотявай другите.

    Romanes eunt domus!
  60. 60 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 652 Неутрално

    [quote#59:"|"]Ами вземи се поограмоти първо ти и тогава ограмотявай другите. [/quote]

    Чак сега видях, че си работил в Lehman. Извинявай. Чак сега разбирам защо така върло ги защитаваш. И тях и Moody's.

    Един въпрос, ако може.

    Мислиш ли, че компания, която е с leverage до 40 пъти от капитала й, заслужава да има ранк А2? Ей така те питам. От любопитство.

    Върнете дъгата на децата, педераси!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK