ООН ще признае Палестина за суверенна държава

Палестинският президент Махмуд Абас (вляво) разговаря с генералния секретар на ООН Бан Ки Мун в централата на ООН в Ню Йорк

© Reuters

Палестинският президент Махмуд Абас (вляво) разговаря с генералния секретар на ООН Бан Ки Мун в централата на ООН в Ню Йорк



Общото събрание на ООН със сигурност ще признае Палестина за суверенна държава въпреки заплахите от страна на САЩ и Израел да накажат правителството в Западния бряг, като му спрат финансовите помощи, съобщи агенция Reuters.


Това ще стане чрез гласуване на резолюция, която ще промени статута на автономията от "единица" на "наблюдаваща страна, която не членка", като Ватикана например. Очаква се официалният документ да се приеме лесно от събранието, съставено от 193-ма национални представители.


Президентът на Палестина Махмуд Абас води дълга кампания за спечелване на подкрепа за резолюцията. След 8-дневния въоръжен конфликт между Израел и ислямистите в ивицата Газа този месец над десет европейски правителства обещаха положителния си глас на вота.




В сряда заместник държавният секретар на САЩ Бил Бърнс и специалният американски пратеник за Близкия изток Дейвид Хейл са направили последен опит да разубедят Абас от намерението му. Държавният секретар Хилари Клинтън повтори за пореден път, че според Щатите ходът на палестинците е погрешен и вместо това те би трябвало да се фокусират върху съживяването на преговорите между страните в региона.


Новият статут ще отвори достъпа на Палестина до Международния наказателен съд и до някои други международни институции.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (319)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3911 Неутрално

    Подкрепям-сега да видим кой ще им е виновен пак обаче....

  2. 2 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Ето това вече е новина и истинска стъпка за мир!

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  3. 3 Профил на Over
    Over
    Рейтинг: 538 Неутрално

    Сега ще си купят официално колкото оръжия си поискат и .... думца-думца...

  4. 4 Профил на zag52
    zag52
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Добро начало ,за създаване на собствена държава.Ще видим последствията от това решение.

  5. 5 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3170 Неутрално

    До коментар [#3] от "Over":

    Но и официално ще носят отговорност,когато ги използват.

  6. 6 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 2157 Весело

    Ами след като ще признаят, редно е да им се спрат всякакви помощи и да почнат да бачкат, а мне да обикалят моловете и да блъскат чела в земята по цял ден

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  7. 7 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    При тва положение периодическите пехливански изпълнения по границата ще се броят ли официално за войни?

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  8. 8 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 690 Неутрално

    "ООН ще признае Палестина за суверенна държава" Дневник, поправете това заглавие. Общото събрание на ООН може да признае на Палестина СТАТУТ на суверенна държава. Разликата м/у двете е като от земята до небето.......

  9. 9 Профил на Тишо
    Тишо
    Рейтинг: 426 Неутрално

    "според Щатите ходът на палестинците е погрешен". Правилно, трябва да носят хомотЯ до гроб и да гледат как им застрояват земите с еврейски селища и ги изтласкват. Да живее свободата и демокрацията!

  10. 10 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3911 Неутрално

    До коментар [#5] от "deaf":


    [quote#5:"deaf"]Но и официално ще носят отговорност,когато ги използват. [/quote] Точно това имах предвид в първия си пост.Още резолюцията от 1948-ма регламентира създаването на 2-те държави,но арабите бяха против-искаха само арабска държава.Сега след повече от половин век вече май са се примирили с факта,че ще има 2 държави.Дано да има мир,ама надали...

  11. 11 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Новият статут ще отвори достъпа на Палестина до Международния наказателен съд.
    Тогава ще могат да ги съдят за тероризъм.

  12. 12 Профил на TED (moderator är en faggot)
    TED (moderator är en faggot)
    Рейтинг: 600 Неутрално

    Защо не, по същият начин, през 1948г, ООН дадоха правото на евреите да имат собствена държава. Не разбирам какво скачат и евреи и американци сега.

  13. 13 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 793 Неутрално

    И какво ще се промени след провъзгласяването на още една арабска страна, този път виртуална. Как ще съществува тя без граници, без да произвежда нищо (с изключение на терор), без даже собствена парична единица, живееща на парични помощи от цял свят. Държава непризната даже от останалите "палестински" банди, които наричат Абу Мазен предател. В търсене на популярност той вкарва за сетен път арабите в авантюра, опитвайки се да избегне преките преговори с Израел. Ясно е че алтернатива на тези преговори няма и утре сутринта като се събудят и видят че нищо не се е изменило, разочарованиети ще бъде голямо. А тази едностранна стъпка, която е грубо нарушаване на всички подписани досега съглашения, развързва ръцете на Израел да ги анулира.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  14. 14 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 707 Неутрално

    Това няма да промени поведението им.
    Докато наливането на пари се използва за въоръжаване и промиване на мозъци,няма да прокопсат

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  15. 15 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3911 Неутрално

    До коментар [#6] от "dgd":


    [quote#6:"dgd"]Ами след като ще признаят, редно е да им се спрат всякакви помощи и да почнат да бачкат, а не да обикалят моловете и да блъскат чела в земята по цял ден [/quote]е чак до там независими не искат да са...Само не искат да им се месят как да си харчат помощите,но помощи си искат.Дори и ние(ЕС дава помощ също) им даваме пари.Това разните мунчовци нека да го знаят...

  16. 16 Профил на mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    Стъпка към демонтажа на Израел
    ОБАМА!


    И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
  17. 17 Профил на lessonsoftime
    lessonsoftime
    Рейтинг: 479 Неутрално

    ООН е една вредна организация, която защитаваше Саддам.

  18. 18 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3911 Неутрално

    До коментар [#12] от "The_Fly":


    [quote#12:"The_Fly"]Защо не, по същият начин, през 1948г, ООН дадоха правото на евреите да имат собствена държава.[/quote]Тя тази резолюция регламентираше създаването на 2 държави,но арабите не искаха,затова започнаха първата арабо-еврейска война.Малко история не е излишна нкога.

  19. 19 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    Дано пак не изиграят някой номер с Вето или нещо друго ... Стъпка в правилната посока. По-добре да има един субект с който да се воюва и с който да се преговаря и който да си носи отговорността, отколкото стотина партизански фракции, които мятат на кой каквото му попадне и когато му скимне към Израел и да няма с кого да се преговаря. Сега на Израел му трябва в Палестина да има силен и предвидим лидер. Заслужава си да се усилията.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  20. 20 Профил на Никола Николов
    Никола Николов
    Рейтинг: 430 Неутрално

    До коментар [#13] от "magen_enoshi":
    А вземи малко прочети история, гледай някой научно популярен филм и виж кои са създателите на държавата Израел. Това са си чисти терористи, които се опитват да изтласкат палестинците от земите им, както и Великобритания, под чието управление е бил тогава региона. Точно наскоро гледах такъв документален филм и как точно израелските терористи след това станаха лидери на новосформираната държава.

  21. 21 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3911 Весело

    До коментар [#16] от "crowd founder":


    [quote#16:"crowd founder"]Стъпка към демонтажа на Израел [/quote]Като не можахте за закопате САЩ сега за Израел ли си мечтаете?!Внимавайте,че който копае гроб другиму.....СССР не си взе поука,поне вие си вземете....

  22. 22 Профил на acb16
    acb16
    Рейтинг: 845 Весело

    До коментар [#13] от "magen_enoshi":
    - Мрънканици..Ще ги издържате докато стъпят на крака. Какво толкова.

  23. 23 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4057 Неутрално

    [quote#13:"magen_enoshi"]Как ще съществува тя без граници, без да произвежда нищо (с изключение на терор), без даже собствена парична единица, живееща на парични помощи от цял свят.[/quote]

    Ами щом е суверенна, ще бъде държавна отговорна за управлението си - дали може да възпре терора, да осигури работа на безработните, да построи жилища на хората в бежанските лагери. Сега всяка ракета през границата ще бъде официален повод за инвазия.

    Мисля, че много скоро ще зациврят да им върнат обратно статуса на "окупирани".

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  24. 24 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3911 Неутрално

    До коментар [#20] от "someone":


    [quote#20:"someone"]зраелските терористи след това станаха лидери на новосформираната държава. [/quote]То това е така,но защо мразите израелските терористи през 40-те на миналия век,а сега харесвате арабските такива?!Та нали и Ясер Арафат беше точно това,което описвате?!Само,че беше арабин.

  25. 25 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1411 Неутрално

    заплахите от страна на САЩ и Израел да накажат правителството в Западния бряг, като му спрат финансовите помощи
    *******************

    А защо изобщо САЩ и Израел (пък и целият останал свят) дават финансови помощи на Палестинската автономия? На тях какво им пречи да работят, да си развивят страната и икономиката и да се издържат сами?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  26. 26
    venci4
    Рейтинг: 1871 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  27. 27 Профил на TED (moderator är en faggot)
    TED (moderator är en faggot)
    Рейтинг: 600 Неутрално

    [quote#18:"yanne"]Тя тази резолюция регламентираше създаването на 2 държави,но арабите не искаха,затова започнаха първата арабо-еврейска война.Малко история не е излишна нкога. [/quote]

    Нямах предвид това. Става въпрос, че пак с помоща на ООН, евреите получиха правото на държава. Другото както казваш е история.

  28. 28 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 793 Неутрално

    До коментар [#22] от "acb16":
    Ще ги издържате докато стъпят на крака. Какво толкова."

    Ами посочи ми една единствена причина поради която трябва да ги издържаме. " Храни куче да те лае" в случая е "Храни куче дето се опитва да те унищожи."




    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  29. 29 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3911 Неутрално

    До коментар [#23] от "dodge_ram":


    [quote#23:"dodge_ram"]Мисля, че много скоро ще зациврят да им върнат обратно статуса на "окупирани".[/quote]Най-добре е всички помощи а палестинците да спрат.Много бързо нещата там ще се оправят-просто на арабите ще им се наложи да работят,а не да мислят само как за изтрият Израел от лицето на Земята и да бият чело по 5 пъти на ден.

  30. 30 Профил на Никола Николов
    Никола Николов
    Рейтинг: 430 Неутрално

    До коментар [#24] от "yanne":
    Аз не харесвам никакви терористи, просто отбелязвам факта, че израелците са същите като и палестинците.

  31. 31 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    [quote#17:"lessonsoftime"]ООН е една вредна организация, която защитаваше Саддам.[/quote]Саддам си беше един обикновен диктатор. Латинска Америка си беше пълна с такива по едно време. Може да беше всякакъв, но нямаше вихрещ се ислямизъм и нямаше терористи при Саддам. Сега Ирак повече ли ви харесва? На всяко кюше кютек и на всеки сукак фоерверки, а чалмите се вихрят като за последно.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  32. 32 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3911 Неутрално

    До коментар [#25] от "VеnRus 2008":


    [quote#25:"VеnRus 2008"]На тях какво им пречи да работят, да си развивят страната и икономиката и да се издържат сами? [/quote]Същото,което и на нашите 'ора от маалата.

  33. 33 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3911 Неутрално

    До коментар [#27] от "The_Fly":


    [quote#27:"The_Fly"] Става въпрос, че пак с помоща на ООН, евреите получиха правото на държава.[/quote]Ами тази помощ беше и за арабите.Защо тогава не искаха,а сега искат?!

  34. 34 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1411 Неутрално

    [quote#24:"yanne"]но защо мразите израелските терористи през 40-те на миналия век,а сега харесвате арабските такива?[/quote]

    Виж сега, арабските терористи може да са кучи синове, ама са си техните кучи синове, нали схващаш разликата?

    Иначе, моето мнение е, че признаването на Палестина за суверенна държава трябва да бъде обвързано с признаването на правото на Израел да съществува. Тоест, искат палестинците да имат държава - подписват документ, който официално ги задължава да прекратят тероризма, атаките и атентатите спрямо Израел и чак тогава да им бъде даден подобен статут.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  35. 35 Профил на TED (moderator är en faggot)
    TED (moderator är en faggot)
    Рейтинг: 600 Неутрално

    До коментар [#13] от "magen_enoshi":

    Пич, а вие какви сте? Същите сте като американците. Провъзгласявате тази и онази държава за терористи, че ще се борите за мир а си правите каквото искате. Преследвате тези, които ви потърсят сметка за делата. И по вашите ръце има много кръв, оставете палестинците да имат право на собствена държава.

  36. 36 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    До коментар [#2] от "Dorian Gray":

    Да, истинска стъпка за мир или за истинска война..

    Fail with honour then succeed by fraud
  37. 37 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    [quote#23:"dodge_ram"]Ами щом е суверенна, ще бъде държавна отговорна за управлението си - ............ да осигури работа на безработните, [/quote]По тая логика България:
    - или не е държава ...
    - или не е суверенна ...
    - или не е отговорна ...
    Не виждам да е осигурила работа на безработните или поне да има намерение

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  38. 38 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3049 Любопитно

    [quote#30:"someone"]израелците са същите като и палестинците. [/quote]
    Израелците самовзривяват ли се в автобуси?

    Gunter glieben glauchen globen
  39. 39 Профил на Никола Николов
    Никола Николов
    Рейтинг: 430 Неутрално

    До коментар [#31] от "bay Tan":
    Точно това е истината. Садам успяваше да държи кротки 3 ненавиждащи се групи в Ирак. Как успяваше само той си е знаел. След неговата смърт тенджерата завря и не ни очаква нищо хубаво.

  40. 40 Профил на mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    Рейтинг: 1211 Любопитно

    До коментар [#21] от "yanne":

    в САЩ яне, върви подписка за разцепване, ако това ти е убягнало от вниманието
    Социалната тежест е непоносима за обикновените хора и политически те виждат бъдещето си отделно т империята.
    Видяхме, колко гласуваха за Обама и колко гласуваха за Ромни.
    Не говоря за преките избирателни електорални гласове,а за непрекия народен вот.
    Та обама зтрябва да затвърди целостта на сащ и
    затова му требват пари, които той няма.
    Еедин от пътиата които са избрали е да напуснат Близкия изток, катио наместо американска воиска остват ислямски терористи
    А сега въпреки че мисловната дейност ти е чужда, отговори на въпроса:
    Може ли малък израел да устои на ислямските теросристи, които америка инсталира в Близкия изток?

    пП
    ислямисти и американци имат едни и същи политически враг - светската държава.
    Американците имат целта да преразпределят наново събралия се ресурс и естествено преразпределянато ще се извърши в техна ползу.
    А ислямистите искат душите на хората в покорство към Аллах.
    Затова си кооперират, затова е и тоя цирк с признание на статут за суверинитет на Палестина 70 години по късно

    И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
  41. 41 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3911 Неутрално

    До коментар [#30] от "someone":


    [quote#30:"someone"]че израелците са същите като и палестинците. [/quote]С палестинците-християни може би,но с мюсулманите...Не съм съгласен.По тази логика ще обвиниш и българите,че са терористи,защото са отвличали кораби и са взривявали банки преди 100 години

  42. 42 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 896 Неутрално

    "...въпреки заплахите от страна на САЩ и Израел да накажат правителството в Западния бряг, като му спрат финансовите помощи"
    Храни куче да те лае!

  43. 43 Профил на Никола Николов
    Никола Николов
    Рейтинг: 430 Неутрално

    [quote#38:"g_t_DimebagDarrell"]Изралците самовзривяват ли се в автобуси?[/quote]
    О за взрива на летището в Бургас скоро няма да узнаем истината. Нещата адски много намирисват и дори си мисля, че всичко е инсценирано от Израел. Терористите винаги търсят максимален брой жертви, което навежда на мисълта защо не взривиха един от първите 2 автобуса, които бяха пълни до горе.

  44. 44 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    [quote#36:"issunboshi"]Да, истинска стъпка за мир или за истинска война..[/quote]Истинска стъпка е само и единствено за МИР. Ако е за война .. то и сега Израел може да ги окупира още до пладне ... и какво ? Въпроса е да се излезе от това полу-окупационно положение като в момента и да се оправят сами.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  45. 45 Профил на happymimi
    happymimi
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Крайно време беше това да се случи. Мисля, че най-накрая Изрел трябва да признае, че тези територии не са техни нито в исторически, нито в политически, нито в икономически или социален план. Надявам се, че това ще е крачка към края на ужасяващия конфликт в региона.

  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 47 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 793 Неутрално

    До коментар [#35] от "The_Fly":

    За това кои са терористи има много точно определение. Как сравняваш тези дето се самовзривяват в автобус или стрелят с ракети по градове с цел да убият колкото могат повече цивилни с тези дето предупреждават къде ще нападнат за да могат цивилните да се оттеглат навреме.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  48. 48 Профил на Тишо
    Тишо
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#13] от "magen_enoshi":

    Какво има да преговарят с Израел, като статута на тези земи отдавна е определен от ООН и има редица конвенции по въпроса? Просто Израел трябва да спазва международните актове и да зачита основните права на тези хора.

  49. 49 Профил на Polusa
    Polusa
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Допущам, че ООН ще бъдат изпъдени от Америка, за такова нещо отдавна се говори.

    Истина, Енергия и Мотивация на Сила, която Градим за България, не е Материя и не е Емоция!
  50. 50 Профил на Мизо
    Мизо
    Рейтинг: 733 Весело

    [quote#49:"Polusa"]Допущам, че ООН ще бъдат изпъдени от Америка, за такова нещо отдавна се говори. [/quote]
    Мен, ако питаш трябва да се разпуснат. Доказана неефективност през всичките им години съществуване.

  51. 51 Профил на ok
    ok
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#31] от "bay Tan":

    Да, сега Ирак повече ми харесва. С 9% икономически растеж, развитие на индустрия и енергетика, както и бурно строителство. Атентатите намаляват, и доколкото ги има, са само в една част от страната. Заформя се отворена към запада средна класа. Политиците им са маскари, но то къде ли не са. Поне не си изтребват народа и не го държат в средновековието като Саддам.

  52. 52 Профил на cup_of_tea
    cup_of_tea
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#51] от "ok":

    Много си далеч от истината. За Ирак, за Либия и т.н.

  53. 53 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    [quote#39:"someone"]Садам успяваше да държи кротки 3 ненавиждащи се групи в Ирак. Как успяваше само той си е знаел. [/quote]Успяваше Саддам ... и с 6 милионни религиозни походи се справяше и то без насилие ... Идея си нямат-отвориха кутията на Пандора в Ориента!Кюрдистан си стана вече автономна държава!

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  54. 54 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1620 Неутрално

    [quote#9:"tisho_85"]Да живее свободата и демокрацията![/quote]
    Ква свобода и демокрация в ислямиска Палестина бе, младеж?!?
    Чуваш ли се какви ги дрънкаш?!?

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  55. 55 Профил на Мизо
    Мизо
    Рейтинг: 733 Весело

    Що бе, сега ще са свободни да правят каквото си искат. Дали това ще ни освободи от даването на парични помощи ,а?

  56. 56 Профил на  
     
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Това пропагандата голема работа - евреите си живеят цалски на всякъде по земята, но им промиха мозъците и ги натириха у постинята да тъпчат човешки кост и да тръкат заби от страх пред ционистката пропаганда... кой въобще нормален човек ще иска държава САМО от евреи... това си е форма на фашизъм, краен национализъм, не случайно истинските религиозни евреи искат "разглобяването" на изрел, щото противоречи на религиозните им поверия също както и на международните закони и също както на здравия разум... може да излъжеш няколко човека, можеш да излъжеш всички хора за малко, но не можеш да излъжеш всички хора за дълго... часът на истината е близо

    КОГАТО СПОРИШ С ИДИОТ - увери се че и той не прави същото!
  57. 57 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    [quote#51:"ok"]Да, сега Ирак повече ми харесва. С 9% икономически растеж, развитие на индустрия и енергетика, както и бурно строителство. [/quote]Не съм казал, че на мен Саддам ми харесва ....
    Това което го говориш си е... При тотално опустошение ... само да си разринеш срутената къща е "бурно строителство" и 10% ръст
    Или имаш предвид наистина бурното развитеие на Кюрдистан и строителството в Ербил! - Впечатляващо!!! и вдига ръста на цял Ирак!

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  58. 58 Профил на Polusa
    Polusa
    Рейтинг: 583 Неутрално

    #43:"someone"
    защо не взривиха един от първите 2 автобуса, които бяха пълни до горе.
    ------------------
    За първи път чувам за други 2 автобуси.
    НЯМАМЕ СВОБОДНИ МЕДИИ!
    Тези дни имаше голяма СВЕТОВНА новина, и никой в България не каза и дума.
    Путин каза; "Комуниста Обама, го избраха НЕГРАМОТНИТЕ в Америка и то С ГОЛЯМ РЕЗУЛТАТ, докато при нас комунистите вземат едва по 7-8%".

    Истина, Енергия и Мотивация на Сила, която Градим за България, не е Материя и не е Емоция!
  59. 59 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 896 Неутрално

    [quote#45:"happymimi"]Мисля, че най-накрая Изрел трябва да признае, че тези територии не са техни нито в исторически, нито в политически, нито в икономически или социален план.[/quote]
    Проблемът е че другите, вкл. и палестинците не признават държавата Израел.

  60. 60 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3049 Неутрално

    До коментар [#43] от "someone":
    Имах предвид взрива в Тел Авив миналата седмица. Но и за Бургас няма никаква логика да са израелците, защото те не извлекоха никаква "полза" от атентата, нито го използваха за каквито и да е политически или военни цели. Да не говорим, че принципно е невъзможно израелците да взривяват сънародници, защото религията им го забранява. Евреин не може да бъде погребан, ако тялото му не е цяло. Затова те имат специални служби, занимаващи се с неблагодарната работа да събират частите от телата на убитите, за да бъдат погребани. Защо Израел да си причинява подобни неща, след като после не ги използва?

    Gunter glieben glauchen globen
  61. 61 Профил на sjaakiie
    sjaakiie
    Рейтинг: 509 Неутрално

    Суверенна, ама не баш - няма да се води 'страна членка' и съответно няма да има право на вот като такава.

    "I'm quite illiterate, but I read a lot."
  62. 62 Профил на dr.welkom
    dr.welkom
    Рейтинг: Неутрално

    "Новият статут ще отвори достъпа на Палестина до Международния наказателен съд и до някои други международни институции."

    Ето какво безпокои Израел!

  63. 63 Профил на acb16
    acb16
    Рейтинг: 845 Весело

    [quote#28:"magen_enoshi"]Ами посочи ми една единствена причина поради която трябва да ги издържаме. " Храни куче да те лае"[/quote]-По-евтино излиза от 100г.война и като приложите "майсторлък" ще стане "Нахрани хората, облечи ги и като се усмихнат ги образовай" ... Вместо "кучета" ще имате най-верните комшии.

  64. 64 Профил на  
     
    Рейтинг: 426 Неутрално

    ирак, при садам беше цъвтяща страна със най-високите нива на образование - практически без неграмотни, със здравна система със индустрия и всякакви соцялни придобивки за хората... както беше положението в България преди да ни поробят капиталистите.. положението в ирак и българия след двайсетина години капиталистически геноцид е горе -долу еднакво що се отнася до икономиката и соцялното положение - разбита индустрия, няма здравеопазване, образованието е мит, комуналните системи /канализация, електроразпределение, водоснабдяване и т.н./ са просто източнтик на безплатна печалба за капиталистически концерни и се рушат с цел печалба, грабеж на националните ресурси /златото в българия петрола в ирак/ въобще ако погледнеш реалистично на нещата и не през телевизора би трябвало да се стреснеш мнага зле.. а да дане забравя военните бази готови да потушат всеки бунт - и в българия и в ирак и да обезоражаване ан населението, разрушаване на местната армия... виждате ли робството в собствената си държава вече

    КОГАТО СПОРИШ С ИДИОТ - увери се че и той не прави същото!
  65. 65 Профил на Мизо
    Мизо
    Рейтинг: 733 Весело

    [quote#63:"acb16"]По-евтино излиза от 100г.война и като приложите "майсторлък" ще стане "Нахрани хората, облечи ги и като се усмихнат ги образовай" ... Вместо "кучета" ще имате най-верните комшии. [/quote]
    Moже да им помогнем с интеграционни съвети, ние имаме опит с подобни невъзможни мисии. Ромите са щастливи в България, интересно ми е израелското ЕВН дали ще бъде щастливо с ромите от Палестина

  66. 66 Профил на rex
    rex
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#17] от "lessonsoftime":

    И на която Муамар Кадафи беше дълги години председател на комисията по правата на човека. Пълен ташак...

    Мразим Гоце и Любо Гоцев
  67. 67 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Палестинска държава има отдавна, казва се Йордания.

    По тези земи държава "Палестина" не е имало никога в историята. Имало е филистимци, те са се биели с израилтяните, но това не значи, че е имало Палестина-държава. Континюитетът между онези филистимци и днешните палестинци е като между древните македонци и бюрмаджиите, никакъв. Днешните палестинци шпрехат арабски и културата им (ако изобщо това може да е култура) е арабска; малкото изключения-християни не променят факта. Континюитетът между древните израилтяни и днешните израелци не е 1:1, но поне езикът е подобен (все още руският не е станал номер едно в Израел...) и в изобретателността и упоритостта има нещо сходно.

    Значи, в историята няма държава Палестина. Палестина е име на област. Да се говори за историческа държава Палестина е наглост, по-голяма от бюрмаджийската, щото държава Македон е имало, макар БЮРМ да няма нищо общо с нея. Държава Палестина никога не е имало. След краха на Османската империя тази територия е била т.нар. британски мандат, демек нещо като колония, пак под име Палестина. След войната част от територията Палестина, и то по-голямата, става държавата Йордания. Преди разцепването, тази част на Палестина се е наричала Транс-Йордания, Отвъд-река-Йордан един вид, оттам и името Йордания.

    Ерго, две държави се явяват на мястото на територията, позната в миналото като Палестина. Едната държава е Йордания и това е държавата на палестинците. Те са и мноизнство там. Друг въпрос е, хашемитското малцинство в Йордания управлява и не дава на палестинците да вдигат глава ... но това е съвсем друга бира.

  68. 68 Профил на TED (moderator är en faggot)
    TED (moderator är en faggot)
    Рейтинг: 600 Неутрално

    До коментар [#47] от "magen_enoshi":

    Не бъди наивен. Още малко ще искаш бойни действия да се водят като преди 5-6 века. Строяват се две войски на един баир, стреля единият, после другият и на нож, пък който победи. За взривяването съм против, но явно ви мразят толкова много, че не подбират деца, жени и тн. Помислете и работете върху това иначе тази партизанска война никога няма да приключи. Не се правете на големият шериф в района. И не искам да си мислиш, че съм антисемит. Напротив, имам роднини и приятели , които обичам и живеят в Израел. Но това, което правите, не означава че е правилно.

  69. 69 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1663 Неутрално

    [quote#5:"deaf"]Но и официално ще носят отговорност,когато ги използват. [/quote]
    Да, но на победителите не им търсят сметка

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  70. 70 Профил на  
     
    Рейтинг: 426 Неутрално

    The Israeli bombardment of Gaza being perpetuated under ‘Operation Pillar of Defense’ comes at an interesting time. Under the leadership of Benjamin Netanyahu and Ehud Barak, the expansion of illegal Jewish settlements into Palestinian lands has increased at unprecedented rates. Netanyahu’s administration has approved the construction of 850 settler homes in the occupied West Bankin June 2012, even after the Israeli parliament rejected a bill to retroactively legalize some of the existing homes in the area. [2] The number of Jewish settlers in the West Bank has almost doubled in the past 12 years, with more than 350,000 residing illegally under international law. [3] While Israel’s Foreign Minister Avigdor Lieberman asserts Tel Aviv’s unwillingness to permit Palestinians any right to return to their lands, emphasizing, “not even one refugee,” apartheid enforced on ethnic and religious lines has become a ratified part of Israeli government policy. [4] Far-right political discourse that was once considered extremism is now the status quo in Israel. (Nile Bowie, Gaza and the Politics of “Greater Israel”, November 17, 2012.)

    КОГАТО СПОРИШ С ИДИОТ - увери се че и той не прави същото!
  71. 71 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1620 Неутрално

    [quote#57:"bay Tan"]Не съм казал, че на мен Саддам ми харесва ....
    Това което го говориш си е... При тотално опустошение ... само да си разринеш срутената къща е "бурно строителство" и 10% ръст
    Или имаш предвид наистина бурното развитеие на Кюрдистан и строителството в Ербил! - Впечатляващо!!! и вдига ръста на цял Ирак![/quote]
    Разгледай малко снимки от днешен Ирак, тогава говори... тотално опустошение е само в главата ти!
    Е на разгледай, снимани са от иракчанин, не е пропаганда:
    https://ssl.panoramio.com/user/5777850?comment_page=1&photo_page=1

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  72. 72 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    До 58: От поста ти излиза, че Путин е християнин, който мрази комунистите? Ревностен защитник на християнските храмове от мръсните Pussy-riot? Горкият "бивш" шеф на КГБ.....
    Колкото до американците, те си играят много добре играта - да изкарат конфликтите извън Америка и да накарат арабите да се бият едни с други и с Израел, като всичките страни в конфликтите купуват американско оръжие.

    Генерал Сандокан с двата МИГ-а
  73. 73 Профил на ok
    ok
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#57] от "bay Tan":

    Да, имам личен поглед само върху Ербил и други градове в Кюрдистан, и там развитието е впечатляващо. Докато при Саддам са ги тъпчели здраво, както и убивали. Никакъв мир не е бил там по негово време. Дори и сега в Кюрдистан има емигранти от Иран и други страни. За Юга имам инфо от местните кюрди, и те казват, че положението се нормализира. В района на Басра също е доста спокойно според тях.

  74. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  75. 75 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    [quote#34:"VеnRus 2008"]Иначе, моето мнение е, че признаването на Палестина за суверенна държава трябва да бъде обвързано с признаването на правото на Израел да съществува.[/quote]
    Това беше едно от главните условия на споразуменията в Осло, в които Израел и лидера на ООП Арафат се съгласиха да има Палестинска автономия като първа стъпка към създаванено на палестинска държава. На хартия беше наред, на практика-тероризма само се увеличи, и мина и към обстрелване с ракети.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  76. 76 Профил на Никола Николов
    Никола Николов
    Рейтинг: 430 Неутрално

    Ето да видите как израелските терористи застават начело на държавата Израел... http://www.youtube.com/watch?v=EnSoIgirlNY

  77. 77 Профил на acb16
    acb16
    Рейтинг: 845 Весело

    [quote#65:"mizo"]Moже да им помогнем с... [/quote] -Разбира се ,че не можем... На краставичари да пробутваме краставици. Въпроса е защо изкуствено се напомпват проблеми вместо да се решат.. Възможните, очевидни отговори не ми харесват.

  78. 78 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 793 Неутрално

    До коментар [#68] от "The_Fly":

    В случая наивния си ти, понеже не виждаш корена на проблема. И как според теб трябва да се действа в днешно време?

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  79. 79 Профил на  
     
    Рейтинг: 426 Неутрално

    А това е малко инфо за Ирак. Може да потърсите The war that you dont see също има интересен поглед върху войната с ирак както и другите войни особенно с първата съвместна копродукция на холивуд и пентагона. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4uxyi-_3u3A&list=PL4BD724BF51F9086A

    КОГАТО СПОРИШ С ИДИОТ - увери се че и той не прави същото!
  80. 80 Профил на mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    Рейтинг: 1211 Весело

    До коментар [#74] от "Realistka":

    На место да даваш оценка на мойта интерпретация на факти и събития, дай твоя интерпретация на факта, че 20 щата искат да се отцепят от сащ.
    и интерпретирай една от посочените причини, че произвеждат в номинал десет процента от световяния БВП, а харчат 40 % от същия световен БВП, но тези 40% ги харчи военния им комплекс, а не те обикновените американци

    Дневник не може да пуска тая новина, оти е на издръжка на американски фондации. Ама какво ви пречи да потърсите американски източници, които си говорят истината в прав текст? Та да видите, че там не всичко е цветя и рози.
    Па и аз тая пролет го видех с очите си, че там не е така лесно, като го разправят клюкарите

    И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
  81. 81 Профил на Петко
    Петко
    Рейтинг: 486 Неутрално

    ООН не признаваха Палестина, когато там имаше де факто легитимна власт и повече приличаше на държава. А вместо това ще я признават сега, след като Хамас и Фатах се сбиха и не е ясно кой управлява, а в Газа разни бандити мятат ракети по Израел. Шизофренична история.

    Damnant quod non intellegunt.
  82. 82 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1663 Неутрално

    [quote#29:"yanne"]Най-добре е всички помощи а палестинците да спрат.Много бързо нещата там ще се оправят[/quote]
    Това е, като да си мислиш, че ако спрат социалните помощи на циганите и нещата ще се оправят, ще тръгнат на работа и ще спрат да крадат

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  83. 83 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    ВЪПРОСИ ОСНОВАТЕЛНИ:

    1. Мутрата Арафат няколко петилетки не се съгласяваше на никакви компромиси и действаше по максимата
    "или всичко или нищо" и "или Те или Ние" ...... и не приемаше никакви компромисни варианти за Палестинска държава !!!??

    2. Що за просташки арабско-арафатски инат беше това ???

    3. Мутрата Арафат ще поеме ли отговорност за Гетото в което остави палестинците ..... докато той се ширепе в 15-ти район на Париж и оперираше с милиардите ??!!

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  84. 84 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 793 Неутрално

    [quote#67:"the_sceptic"]Палестинска държава има отдавна, казва се Йордания.[/quote]
    На определената територия за създаване на Еврейската държава първoначално се създава Йордания, а в последствие останалата теритoрия решават да я разделят отново. И то така че да заложат основите на конфликт." Разделяй и владей" Това британците са го правели навсякъде по света. Самият Чърчил каза:" Днес след като обядвах, дока си пиех кафето измислих една нова държава -Трансйордания.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  85. 85 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1016 Весело

    [quote#9:"tisho_85"]
    "според Щатите ходът на палестинците е погрешен". [/quote]

    -И ходът на 13-те тогавашни американски щати за обявяване на независимост е бил погрешен, според Великобритания.

  86. 86 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1316 Разстроено


    Затова ли го

    "изкопаха" онзи .. със забрадката ??!!


    Ако беше се съгласил на един от многобройните варианти за Палестинска държава
    сега нямаше Гетото Газа да мирише на Краварник и поселението да прилича на джипсита от краен квартал ????

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  87. 87 Профил на Durruti
    Durruti
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Всички разбирачи дето са коментирали явно не знаят основната причина Израел и САЩ да не искат Палестина да е призната за суверенна държава - а именно незаконните израелски селища на Западни бряг. Все пак е една идея по-трудно да провеждаш колонизация и етническо прочистване в друга държава, отколкото в "окупирани територии". Не че ционистите много се съобразяват с международното право...

  88. 88 Профил на Polusa
    Polusa
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#72] от "mitko11":

    От поста ти излиза, че Путин е християнин, който мрази комунистите? Ревностен защитник на християнските храмове от мръсните Pussy-riot? Горкият "бивш" шеф на КГБ.....
    --------------------------
    Митко, Путин е човек, който мисли така, както мисли но не говори един истински Руснак. Аз го смятам за умен, въпреки, че не одобрявам маневрите в Москва.

    Истина, Енергия и Мотивация на Сила, която Градим за България, не е Материя и не е Емоция!
  89. 89 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1316 Весело


    Ако онзи "разкопаният" .. със забрадката ??!!


    се беше съгласил поне
    на един от многобройните варианти за Палестинска държава

    1. Щяха да имат легитимни институции
    2. Легитимна администрация
    3. Държавна политика
    4. Ред и сигурност
    5. Международен авторитет и тежест.
    6. Мутрата Арафат нямаше да се разпорежда като олигарх с парите на палестинците ..... от Тунис, Париж и .....

    - Мутрата Арафат ще поеме ли отговорност за пословичният си арабски инат ??!!

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  90. 90 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1316 Неутрално


    Ако "Ексхумираното Гуру" със забрадката на квадратчета

    се беше съгласил поне
    на един от многобройните варианти за Палестинска държава

    палестинците отдавна цяха да са напред в развитието си.

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  91. 91 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 793 Неутрално

    [quote#63:"acb16"]"Нахрани хората, облечи ги и като се усмихнат ги образовай" ... Вместо "кучета" ще имате най-верните комшии. [/quote]
    Точно така си мислеха еврейските лидери на времето. Едно от първите неща, които направиха, беше да прекарат ток на арабите , да им построят канализация, да им дадат работа и да ги приемат да учат в университетите. Оказа се ч най- непримиримите са именно най-образованите. И че придобитите знания отиват за подпомагане на терора. Причината НЕ Е икономическа. Газа например е на първо място в света по изсипали се финансови помощи . Mожеха вече да са построили втори Хонг Конг ако искаха. Исляма е доктрина на унижтожаване на всичко чуждо. Не напразно в Европа не искат да се интегрират и да жаживеят както хора.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  92. 92 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4150 Любопитно

    "ООН ще признае Палестина за суверенна държава"

    Това беше ясно отдавна... мнозинството държави по-света (и членки на ООН) подкрепят справедливата палестинска кауза за свобода и независимост!

    http://www.dnevnik.bg/sviat/2011/09/19/1158916_globalno_prouchvane_poveche_hora_podkrepiat/

    Но истината е, че има още дълъг път да се извърви докато се постигне пълноправно членство в ООН.... засега това беше невъзможно главно, защото САЩ (които винаги са защитавали ционистите) имат право на вето в СС на ООН!

    П.П.
    Free Palestine!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  93. 93 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 793 Неутрално

    [quote#23:"dodge_ram"]Сега всяка ракета през границата ще бъде официален повод за инвазия. [/quote]

    хубаво би било, но хамас примерно, а сигурно и много други милиции не признават властта ан абас. за каква държава си говорим тогава???
    т.е. ще може да се мрънка, да се съди и да се крънкат пари, но отговорност няма да се поема, т.е. цялото шоу е за тоя дето клати гората....
    дет се вика, за квото и да ти говорят, знай че става дума за пари....

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  94. 94 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 652 Неутрално

    Доколкото разбирам от статията, става въпрос за признаване на Западния бряг, а не за ивицата Газа, управлявана от Хамас.
    Вероятно, някои предполагат, че с признаването на Западния бряг ще изолират Хамас, но аз си мисля, че само ще ги радикализират.

  95. 95 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1316 Любопитно



    Значи >


    7-8 петилетки се противопоставяме да имаме макар и някаква орязана държава, а последните 1-2 петилетки вече дори и условия не поставяме ....... съгласни сме каквато ще да е ... само държава да имаме ??!!


    - Кой "го отнесе" от цялата работа ??!!
    - Кой живуркаше на 2 крачки от Шан'с Елизе ?!!

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  96. 96 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4150 Любопитно

    [quote#11:"bta"]Тогава ще могат да ги съдят за тероризъм. [/quote]

    Хахаха.... това ще помогне палестинските власти да съдят Израел за престъпленията на ционистите спрямо палестинксия народ! Това е може би най-положителната част признаването на Палестина като "страна наблюдател" в ООН!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  97. 97 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 793 Любопитно

    [quote#48:"tisho_85"]Просто Израел трябва да спазва международните актове и да зачита основните права на тези хора. [/quote]
    да разбирам всекидневното бомбене над израел влиза в човешките права на палестинците????

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  98. 98 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4150 Любопитно

    До коментар [#13] от "magen_enoshi":

    Моше това е само стъпка към пълната независимост... а, че преговорите между Израел и Палестина трябва да продължат в бъдеще е ясно, трябва да се решат още много проблеми, що се отнася до границите, окупацията, Йерусалим и палестинските бежанци прогонени от вашата армия!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  99. 99 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1620 Неутрално

    До коментар [#91] от "magen_enoshi":

    +++++

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  100. 100 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 793 Неутрално

    "Новият статут ще отвори достъпа на Палестина до Международния наказателен съд и до някои други международни институции."

    Ето къде е заровено кучетоооо

    И ето защо САЩ и Израел толкова се топорчаат

    Каква била работата

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK