Мама му стара, не улучихме на комунисти. Гледай какво прави Великия и приятелски Китайски народ , под мъдрото ръководство на Китайската комунистическа партия. Да живей !Да живей !
[quote#0:"Статията"]Пускането на линията на 26 декември е в чест на рождения ден на Мао.[/quote] На 7 Септември в България ще се пусне магистрала в чест на рождения ден на Тато.
Хайде малко реализъм да вместим в нашенската картинка, става ли?
В България нямаме нито такива разстояния, нито има толкова потенциални пътници, нито имаме ресурсите да си позволим инвестиции с такива размери.
Ако е, примерно, по линията София-Варна - колко спирки трябва да има такъв влак и каква ще е цената на билета?
Такива скъпи играчки могат да си позволят богатите деца. Ние трябва да се задоволим с нещо по-малко - да се оправи съществуващата жп инфраструктура за да може да се вдигне скоростта и да се подменят тези вмирисани вагони - това като за начало е добре.
Иначе - браво на братята китайци!
Във форумите на Икономедиа е пълно с хленчещи конформисти. В много голям процент от случаите изразите, ЗАПОЧВАЩИ с: "Аз мисля..."; "Аз считам..."; "По мое мнение..."; "Според мен.." - ЗАВЪРШВАТ с някакви чутовни глупости, резултат от "мисловния" процес.
В развития свят железницата се конкурира с авиацията,а в България един нормален влак,по-скоро вагон, няма(всъщност,аз не съм пътувал от 2005-та с влак,може да са ги пооправили )
[quote#16:"Кабаnormandyев"]Голмо лицемерие от страна на комунягите, нон стоп повтарят рефрена, че асфалта не се яде, а тук ред сълзи ред сополи, ще кажеш, че релсите се ядат."
допълвам:След пускането на нефтопровода в Русия/4500км през Сибир/ и тръбите на нефтопроводите.Предвид и строежа на Южен поток .Другарите от центъра за слухове и провокации на Позитано да обърнат внимание,че не само асфалта,но и релси и тръби "НЕ СЕ ЯДАТ"Не стават за ядене и чугунени глави.
След като построим всички европейски магистрали ще започнем със скоростните влакове, а после ..... ще ги продадем на кредиторите банки, за да погасим кредитити си за тяхното построяване. Гърция е нагледен пример с тази разлика, че там и кредиторите и кредитополучателя се оляха.
До коментар [#4] от "sss700431":
Ами който в БГ иска със стари курви да прави нов бардак, да приложа китайската наказателна система, тя най-добре ще пасне на статуквото в БГ, дори може и да спаси и ЖП транспорта на държавата ни!
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata
Търся си сериозен приятел и си помислих че някой от другите форумци може и да
ми помогне по някакъв начин. Не се интерересувам от секса за 1 вечер. Търся дълготрайно взаимоотношения. Не искам да е някой перфектен защото всички знаем че перфектни хора няма на тази Земя. Просто искам да е романтичен и да знае как да покаже чувствата си. Който се интересува мога да пратя и снимки. Надявам се да намеря това което търся - любовта .
е какво прави партийката им, какво?
един милиард малки жълти роби блъскат от здрач до зори и от сутрин до мрак, за да имаме ние, западняците евтини и достъпни стоки
До коментар [#12] от "adsumgm":Но в Китай! И Самсан-скоростния Москва-Петербург е констроиран от германците,но е пуснат в Русия.На своя територишя Германия още го няма.Според мен е важно къде летят тези чудеса и кой се вози с тях. Софиянци се радват на метрото и с право,но техниката не е българска. Може само да завиждаме на китайците,не толкова за скоростните им влакове и за много други неща,а най-вече за умните им политици.
с парите от метрото можехме да построим БДЖ инфраструктура и да купим влакови сьстави и хората да работиат в големите градове и да пьтуват до родните си места от по малките градове
До коментар [#16] от "Кабаnormandyев":А ти как разбра,че тук ръкопляскат само комунягите? И как разбра,че за нашите магистрали Бойко го псуват само комунягите? Да ти завиди човек на информацията,или по-скоро на злобата?!?!
около 200 км в час е постижимо спокойно в България, ако някой случайно реши че иска да имаме железница а не хиляди автобуси на наши фирми, всеки който би предпочел да пътува по магистала с кола вместо да иде за 3 часа на море с влака е идиот
Ало Брюкселчо и тиквенченца, Кои бяха, най-много приоритетните проекти ? Надуване на балончета с кредитите
ли и лапане на бонусите ли или стрес тестовете с банките ?
Вкарахте всички бедняги от юг и изток в блокчето ЕС и увяхнахте, а сега май най-приоритетния проект е бегом до Пекин и Токио за поддръжка на еврото. Да не говорим, че с Русия търговията на блока през 2012 г. стигна 400 млрд , но за вас това не било приоритет !
Ще ви вземат играчките за Коледа, а с тях и дядо Коледа ще отпътува на Изток, ако така го карате. Политически смотаняци, скоро ще ви махнат паразити нещастни.
[quote#4:"sss700431"]Мама му стара, не улучихме на комунисти. Гледай какво прави Великия и приятелски Китайски народ , под мъдрото ръководство на Китайската комунистическа партия. Да живей !Да живей ! [/quote]
Живков е искал да направи икономически реформи, без да се пипа с-мата, точно по модел на Дън.
И аз се учудих от тази му прозорливост, но явно е така. Гледах документален филм описващ перестройката на Горби и Живков освен залитане по Япония и ФРГ, от които е успял да докопа доста технологии, е писал писмо до Горби съветващ го да се вземе за пример китайския модел.
България обаче не е Китай, а Горби не е Дън. Нататък знаете какво стана.
Източния блок можеше да предложи много повече от Китай през 80-те.
[quote#55:"Реконструктор"]апредват със страшни темпове китайците. [/quote]
-Такъв е резултатът,когато им разумна държавна намеса в икономиката.Ако икономиката се остави само на "невидимата ръка на пазара",скоро тя/ръката/ стиска за гърлата мнозинството от хората.
[quote#2:"acarid"]ЖП трасето Русе-Подкова, което дублира паневропейски коридор 9 се пътува за по-вече от 10 часа. Срамота![/quote]
Не бой се! Нали китайците щели да построят скоростна железница чак до София. Какво им пречи после да достроят и Русе - Подкова!?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
До коментар [#59] от "benkovski11":
Това ком-социалистите сте много упорити. 45 години строихте и какво направихте? ЗВЪНЦИ! Хайде престанете с фантазиите и се хванете за реалността.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
[quote#11:"popovski31"](всъщност,аз не съм пътувал от 2005-та с влак,може да са ги пооправили) [/quote]
Не, не са, всъщност е в пъти по-зле от тогава.
[quote#28:"Ivan Petrov"]да приложа китайската наказателна система, тя най-добре ще пасне на статуквото в БГ, дори може и да спаси и ЖП транспорта на държавата ни![/quote]
Никакъв шанс - ще се скъсат да разстрелват чистачките. Да си видял осъден министър в България? Щото не вярвам само шефовете на БДЖ да са виновни....
[quote#52:"dearblue"]Маглев е много по добре защото подрьжката е ниска и при високите скорости е по безопасно за влака и пьтниците[/quote]
Колко струва изграждането на Маглев знаеш ли? До момента поне никой не е успял да пресметне като хората ТСО на Маглев, само се твърди, че въпреки високата начална цена поддръжката ще е евтина. Случайно да знаеш, че има една катастрофа в Германия точно с Маглев и 23 жертви?
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
[quote#4:"sss700431"]Мама му стара, не улучихме на комунисти. [/quote]
-Явно БКП е била със състав: "комунисти" и "партийни членове". След 1989 г. "партийните членове" се поизмиха от червения цвят и станаха членове на всякакви други партии:СДС,Атака,ГЕРБ,ДПС.Дуги пък "порозовяха" в БСП.За всички тях е ясно колко са били комунисти.И основният въпрос не е,защо сега са такива,а защо някога са били членове на омразната им вече днеска КП.Когато келепирът е единствен мотив за партийна принадлежност,резултатът е такъв и е налице в състоянието на БГ.
[quote#58:"Meir"]Източния блок можеше да предложи много повече от Китай през 80-те. [/quote]Тогава СИВ бяхме далеч на по-добро технологично ниво и имахме поече ресурси от Китай ! Тогава обаче чугунарията победи перестройчиците! Старите искаха само да се пенсионират , а след тях и Потоп ... и наистина настана Потоп ! Не пкюйте соца и построеното тогава, направихме каквото можахме. Преди да плюете направете и вие нещо добро!
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Тънкият момент е да се види колко ще бъде действителната средна скорост при тези 35 спирки на 2400 км разстояние.
Влакът Франкфурт-Кьолн се движи с 300 км/ч., но има една спирка Монтабаур по средата, която прецаква средната скорост. Другата е Франкфурт-Еъпорт.
Така че трябва да се види колко ще бъде действителната средна скорост при 35 спирки, на които трябва да се намалява, да се спира и да се качват и слизат пътници, пак да тръгва, ускорява, достига макс скорост, след 80 км пак да намалява и да се спира на следващата спирка.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
[quote#61:"Храбър"]Хайде престанете с фантазиите и се хванете за реалността. [/quote]Реалноста е че всичко което виждаш е строено през социализма. Частните Фирми паразитират върху труповете на промишлените гиганти на соца. Специалистите са от соца. Всичко!
Новата реалност е само безработицата, престъпноста, простащината, грабежа.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
За последно пътувах с влак от Пловдив за Бургас.Качих се 9 без 10 сутринта и слязох в Бургас към 14,15 часа.Имах чувството,че съм се родил в този влак.Един мъж ,който пътуваше от София,нервно си търкаше бузите с думите:Глей,сутринта се бях избръснал!
Само идеологически заслепен тъпанар може да отрече, че Китай се развива с огромни темпове и то не само, чрез евтина работна ръка, но и чрез развитието на модерни технологии!
[quote#63:"benkovski11"]След 1989 г. "партийните членове" се поизмиха от червения цвят и станаха членове на всякакви други партии[/quote]1989 БКП беше особено консервативен бастион на чугуна - напълно неадекватен на промяната! Мнозина не се записаха в кварталните органи- зации и в БСП (!!!-но си запазиха връзкарството ), най-почтените си останаха в БКП (Вл.Сп.) ... Имаше и АСО и АСП ... които след опит за полет отново бяха прихванти от гравитацията на Партията и изчезнаха от сцената.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
До коментар [#68] от "TAC":
...........
Последно пътувах с влак в България преди 15 г.
Не съм претенциозен, купетата мръсни туй-онуй, така е, но култово беше , че винаги през ноща съм се запонавал с разни странни субекти.
Я някой ще извади бутилка домашна ракия, я ще разкаже историята си,
и накрая ставаше скеч по Виктор Йерофеев "Москва -Петушки", ако се сещаш за какво говоря. Слиам в София клатушкащ се, тръгва по булевардите, тоивам в кафенето на ВИТИЗ, хаквам по една бира, лаф-моабет и ето, че станало събхлян на другия ден.
Китай откри 2300 км линия за скоростен влак – най-дългата в света.....................................................................
Абе незнам.Не съм голям приятел на жълтурките,ама темповете им са нещо невероятно...
Току що гледках репортаж за развитието на ЖП линиите им.14 хиляди км скоростни линии до 2015 и над 35 хиляди?! до 2030 година плюс още толкова км аутобани и до....2018 продукция на 20 млн?! автомобила на годишна база.
Тия,дето рИваха че нефта , газта и ел.енергията щяли да поеФтинеят май ще духат паприкаша...
ПС!Дано да се поспрат малко,че иначе лошо.....
До коментар [#58] от "Meir":
Пич, Живков беше страшен тъпак и НИКОГА не е бил в състояние, умствено или като авторитет, да дава каквито и било съвети на Горбачов накъде да се развива системата. Най-възрастен и с най- нисък интелект от останалите соц. раководители, той винаги се влачеше на опашката на промените. Той се беше много по- близък с предишните 4 съветски раководители - Хрусчов, Брежнев, Андропов и Черненко. Разправяше, че на нас промени не ни трябват, защото сме ги направили през 56 година. Едиствената му цел винаги е било оставането му на власт по- дълго време. Това работеше до ноември 1989 г., когато най-близкото му обкъжение го свали от власт, защото прецени че без него ще правят повече мангизи. Та тага...не съм гледал филма за който говориш, но като свидетел на онова време мога да ти каже, че най- вероятно във филма няма много истина, просто се опитва да маниполира миналото...явно успешно.
Иначе китаииците са направили добър влак явно...
Китайците си решават проблема за времената, когато самолетното гориво ще стане много скъпо. Вместо с 900 км час плюс няколко часа висене на аеропорта - влак с 300 - 400 км/час. Много по-евтино и екологично.
"Жить стало лучше, жить стало веселее" Й. В. Сталин :-)
До коментар [#73] от "TAC":
Ееееех,имаше романтика едно време!
.........
В купетата се пушеше. Но най-големите купони ставаха във влак " Владислав Варненчик" : Варна - Краков.
2 дни се пътува, по трима в купе, всеки си носи по две бутилки и след първите 100 км ледът се стопява, навързва се международна дружба.
ПЪтувах веднъж с една българка и един поляк. Аз я свалям, правя се на хуморист подбивайки се с поляка, трупам точки така да се каже. След 200 км поляка не издържа и каза, че е от смесено семейство и си го говори българския като полския. Бре като извадихме бутилките, двата дни минаха като два часа.
Благодарим за информацията, но ни изглежда предвзета и противоречива: Това "Проекти за скоростна железница се изграждат в цялата страна, но това е съпроводено с твърдения за корупция и един тежък инцидент миналото лято." ни харесва внася много светлина в тунела на скоростните влакове, вярваме че се отнася до Китай, там всичко е корупция и тежки инциденти.
Но това "В Китай официално бе открита най-дългата в света железопътна линия за високоскоростен влак. " ни озадачава и хвърля в смут, доколкото знаем най-дългите и въобще най- най. влакове са в Пиндустан, съгласни сме на братска Япония или поне Франция, но не в Китай... явно има печатна грешка....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
Целият проблем на Тато в 1989 е, че беше много стар 78 годишен.... щото знаеш "Човек и добре да живее, умира и друг се ражда..."
Иначе смешниците луканка, пешко, разни тути кванти нямаше да му вземат кокала и на мук....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
[quote#65:"t'Ankus"]. Преди да плюете направете и вие нещо добро![/quote]
Е ще ме извиняваш ние сме специалисти в плюенето.... в правенето сме карък....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
[quote#61:"Храбър"]45 години строихте и какво направихте? [/quote]
Ами направихме три Българии, които седерастията вече 22 години не мое да разбазари, винаги има нещо за преватизиране и крадване, а те, горките, не знаят как и да го краднат...
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
[quote#58:"Meir"]България обаче не е Китай, а Горби не е Дън. Нататък знаете какво стана.
Източния блок можеше да предложи много повече от Китай през 80-те. [/quote]
За това говорим. Ако това беше станало, преходът щеше да е плавен, бвп-то нямаше да се срине и да стигнем нивото от 1989 г. чак през 2005 г., темповете на растеж щяха да са към 5 % годишно и т.н. Ама Горби тръгна да променя идеологията без да пипа икономиката и резултатите бяха катастрофални.
Най-грозното е, че има хора, които много се радват на тези резултати.
под разумна държавна намеса разбираш явно тотален държавен контрол. Цялата тая програма за линиите и влаковете се управлява от министерство на железопътния транспорт.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
МАГЛЕВ има ниски експлоатационни разходи както на влаковете така и на пьтиа и вдига 400-500 за мнохо кратко време само електромагнити и магнити и не изисква непрекьснато захранване по циалата линиа а се включват само секторите преди и влака
[quote#87:"Мильо Лудия"]Най-грозното е, че има хора, които много се радват на тези резултати. [/quote]
Право в десятката! Най-противното е, че наистина има идиоти, които продължават трансово да подскачат и да обясняват колко било страшно при соца, а сега направо сме цъфнали и вързали...
Най-грозното е, че има хора, които много се радват на тези резултати. - цитат на коментар #87 от “Мильо Лудия”
Право в десятката! Най-противното е, че наистина има идиоти, които продължават трансово да подскачат и да обясняват колко било страшно при соца, а сега направо сме цъфнали и вързали... [/quote]
Ако трябва да говорим с точни цифри 8 % са преуспели след т. нар. преход, 8 % са си съхранили положението от соца, останалите 84 % са станали по-зле.
Но мисълта ми беше, че излизането от соца трябваше да стане плавно, както го направиха китайците.
кое е строено от френски инженери по-точно, линията ли? Или влаковете? В отчетите на коя френска фирма има 10 млрд евро плюс от китай за търтеите? Намали долнопробното френско вино, вече си минал на оцет без да се усетиш.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
цялото това чудо в китай никога, ама точно никога нямаше да се случи ако сименс, бомбардие, кавасаки и алстом не бяха се съгласили на трансфер на технологии. Сименс загубиха на първите търгове именно защото не били готови да си продадат технологиите, но на втория са клекнали. Щото китайския пазар е много голям и апетитен, та дори и някакви трохи да вземат само от него, пак ще е нещо. Само дето сега за проекти в бразилия, аржентина, русия, източна азия, даже и калифорния, въпросните фирми трябва освен помежду си да се конкурират и с китайците... на които си продадоха технологията, един вид им наляха с фуния разработки и изследвания отнели 40 години и милиарди долари, за жълти стотинки, с което им дадоха голям тласък. А това за маглев китайците много добре го знаят, само че нито линията, нито влака са правени в китай, и немците не са се съгласили да им продадат технологията. Та затова на осмия конгрес на ККП за петгодишния план за развитие на ЖПто са избрали стандартни жп линии. Имало е проучване на техния БАН (сигурно КАН) кое да се избере, ама без наготово някой да им даде основа над която да надграждат, щяло да е много скъпо и да отнеме много време. Отделно протести на местни жители срещу разширяването на линията в шанхай заради опасения от електромагнитното излъчване на влака.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
В подкрепа на тава което казваш Нека всеки който се прехласва по такива неща разгледа и терена по който минават тия влакове България е с доста неподходящ релеф Иначе и сегашните локомотиви /електрическите/ без проблем могат да развият скорост около 200км/ч Но проблем е трасето
До коментар [#87] от "Мильо Лудия":
Първо и сега качеството на живот в България е в пъти по-добро от това в Китай.И като потребление,и като условия на труд,и като достъп до публични услуги.Основната ценност на европейската цивилизация е качеството но живот и то от векове.Затова в Европа нито е имало революции,бунтове и т.н с участието на дори на 10% от населението.От Римската империя до СССР са се срутили,когато принадлежността към тях не е осигурявала качество на живота,от естество да генерира необходимата подкрепа.В Европа никой не може да наложи усилия без очаквана възвръщаемост за полагащите ги и ако очакванията не се оправдаят си заминава.
В началото на миналия век влака от София до Бургас е стигал за 7 часа.Сега не е технически проблем да стигне за 4,ако спира през 100 км,само искам да видя кой ще се наеме да махне конкретни спирки по трасето,какво ще стане после,и дали като се лиши от пътниците от и до тези спирки ще просъществува.
Ами ако спира на всяка спирка то става нещо подобно на околоградски влак и ... губи пътниците които искат да пътуват варна-бургас за разумно време. Пътниците отиват да ползват автобуси а по малките гари остават само хора съгласни да пътуват с влак само защото е евтино или дори безплатно.
Всъщност трябва да има както от единия тип влакове пътуващи на къси разстояния с много спирки и задължително плащане от ползващите услугата! Така и бързи влакове които наистина да взимат разстоянието за около или по-малко от 4 часа. Освен това би могло да се въведе по-гъвкава туристическа схема примерно събото-неделни билети за цялата страна (по типа на байриш билета). Много нерационално компания с инфраструктура подобна на БДЖ да не може да предложи гъвкава услуга.
Текущото състояние явно води към закриване.
А Китайците - бяха планирали да имат над 12к км. скоростни влакове 2012 и явно ги имат и са в челото в световен мащаб, слведващия има 4-5 пъти по-малко дължина на този тип линии
RFF, френска държавна компания,проектирала и надзиравала изграждането на линията и гарите,празници са пием шампанско и вина от избата на дядото аи лека и избягвай свинското много холестерол...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
SSmart
Рейтинг: 791 ЛюбопитноПървоначално с 300 км/ч, а после с колко?
acarid
Рейтинг: 805 НеутралноЖП трасето Русе-Подкова, което дублира паневропейски коридор 9 се пътува за по-вече от 10 часа. Срамота!
izabell
Рейтинг: 1331 НеутралноТова е новина.От наша страна..пускат кушет -вагон,броя един, за празниците по линията София-Бургас
sss700431
Рейтинг: 489 НеутралноМама му стара, не улучихме на комунисти.
Гледай какво прави Великия и приятелски Китайски народ , под мъдрото ръководство на Китайската комунистическа партия. Да живей !Да живей !
Следват фанфари .
DrAvalanche
Рейтинг: 1136 Весело[quote#0:"Статията"]Пускан ето на линията на 26 декември е в чест на рождения ден на Мао.[/quote] На 7 Септември в България ще се пусне магистрала в чест на рождения ден на Тато.
Just get on stage AND FOOKING AVE ITgreenhrast
Рейтинг: 928 Неутралнокак ще ги стигнем китайците...
Публикувано през m.dnevnik.bg
gan4o
Рейтинг: 497 НеутралноБлагодаря на господа честито на всичкини.С любов ще има успех.АКО ИЗКАРМЕ ПУШКИТЕ ЛОШО ЩЕ СТАНЕ
Трезвен
Рейтинг: 1366 Неутрално2300 километра... Това е Бургас- Франкфурт на Майн общо взето... Не си поплюват китайците!
navy
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#1] от "SSmart":
Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разрядПосле................... до към 380.
Тестван е при 513 км/ч
http://en.wikipedia.org/wiki/CRH380A
Има и едночасов филм на НГ
Една Другарка
Рейтинг: 576 НеутралноХайде малко реализъм да вместим в нашенската картинка, става ли?
Във форумите на Икономедиа е пълно с хленчещи конформисти. В много голям процент от случаите изразите, ЗАПОЧВАЩИ с: "Аз мисля..."; "Аз считам..."; "По мое мнение..."; "Според мен.." - ЗАВЪРШВАТ с някакви чутовни глупости, резултат от "мисловния" процес.В България нямаме нито такива разстояния, нито има толкова потенциални пътници, нито имаме ресурсите да си позволим инвестиции с такива размери.
Ако е, примерно, по линията София-Варна - колко спирки трябва да има такъв влак и каква ще е цената на билета?
Такива скъпи играчки могат да си позволят богатите деца. Ние трябва да се задоволим с нещо по-малко - да се оправи съществуващата жп инфраструктура за да може да се вдигне скоростта и да се подменят тези вмирисани вагони - това като за начало е добре.
Иначе - браво на братята китайци!
popovski31
Рейтинг: 1080 НеутралноВ развития свят железницата се конкурира с авиацията,а в България един нормален влак,по-скоро вагон, няма(всъщност,аз не съм пътувал от 2005-та с влак,може да са ги пооправили
)
adsumgm
Рейтинг: 403 Неутралностроена от френски инжинери
10 милиарда папо за "мързеливите"
Жени и вино! Вино и жени!herbaltea
Рейтинг: 737 НеутралноСтрахотно! Планирал съм да направя едно такова пътуване с влак, само че от Ласа, Тибет до Бейжинг.
442
Рейтинг: 1433 НеутралноКакви работи се случват в китайското ЖП-е, а Бойко !!! А Ти се чудиш кви бръмбари да назначиш та да го затриеш.
BGman1
Рейтинг: 660 ЛюбопитноДо коментар [#7] от "gan4o":
bigmanПрав си...само да питам много ли ти тежи главата?
Китай откри 2300 км линия за скоростен влак – най-дългата в света
=======
Браво на китайците...кога ще има и унас?
takeshi303
Рейтинг: 768 НеутралноГолямо лицемерие от страна на комунягите, нон стоп повтарят рефрена, че асфалта не се яде, а тук ред сълзи ред сополи, ще кажеш, че релсите се ядат.
Димо Кроснев
Рейтинг: 605 НеутралноСъобщиха,че поради липса на опит ще я предоставят за управление от екипа на БДЖ.
gan4o
Рейтинг: 497 Неутрално[quote#15:"BGman1"]Браво на китайците...кога ще има и унас?
bigman[/quote]
еЙ МЕН КАТО СИ КАЗВАш ВЪПРОСИТЕ НЕ ГИ ХУРТУВАЙ
gan4o
Рейтинг: 497 НеутралноХубо че съм проста да ви разберам
BGman1
Рейтинг: 660 ЛюбопитноДо коментар [#18] от "gan4o":
bigman[quote#18:"gan4o"]еЙ МЕН КАТО СИ КАЗВАш ВЪПРОСИТЕ НЕ ГИ ХУРТУВАЙ [/quote]
Ти да не си съпруга на xalikarans...и на теб нищо не мога да ти разбера?
gan4o
Рейтинг: 497 НеутралноРазбираемо ако не ме разбираш щом питаш кой съм не съм!
gan4o
Рейтинг: 497 НеутралноЕй брат аз сум Тихомир
Така съм назван/.
Димо Кроснев
Рейтинг: 605 Неутрално[quote#16:"Кабаnormandyев"]Гол мо лицемерие от страна на комунягите, нон стоп повтарят рефрена, че асфалта не се яде, а тук ред сълзи ред сополи, ще кажеш, че релсите се ядат."
допълвам:След пускането на нефтопровода в Русия/4500км през Сибир/ и тръбите на нефтопроводите.Предвид и строежа на Южен поток .Другарите от центъра за слухове и провокации на Позитано да обърнат внимание,че не само асфалта,но и релси и тръби "НЕ СЕ ЯДАТ"Не стават за ядене и чугунени глави.
gan4o
Рейтинг: 497 НеутралноЕдинственото нещо,което може да изпита чивек е разоàрованото.Скандали от-до мършъ ли сме ?
ХДС(CDU)
Рейтинг: 497 ЛюбопитноСлед като построим всички европейски магистрали ще започнем със скоростните влакове, а после ..... ще ги продадем на кредиторите банки, за да погасим кредитити си за тяхното построяване. Гърция е нагледен пример с тази разлика, че там и кредиторите и кредитополучателя се оляха.
Бърши Моди , хартия бол
Рейтинг: 442 ЛюбопитноДо коментар [#22] от "gan4o":
cТи петел, или кокошка си търсиш?
Явно петел...
Имам едно-две предложения за теб!
Кеф ти Станишев!
Кеф ти Азис!
Аки си малолетен - обади се на Владо Кузов!
Той ще играе петел, а ти - петлето!
И не забравяй утре да ни "изкукуригаш" как сте се възкачвали...
Късмет !
gan4o
Рейтинг: 497 НеутралноНЕ СМЕ!
Ivan Petrov
Рейтинг: 761 НеутралноДо коментар [#4] от "sss700431":
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" VankataАми който в БГ иска със стари курви да прави нов бардак, да приложа китайската наказателна система, тя най-добре ще пасне на статуквото в БГ, дори може и да спаси и ЖП транспорта на държавата ни!
Wornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 621 РазстроеноЕвропа ни резна с 2 милиарда, иначе и тук мислеха да прават такъв влак. А, Я да ода с него от Мърчево до София за един час.
WornoxmaniakIvan Petrov
Рейтинг: 761 НеутралноДо коментар [#1] от "SSmart":
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" VankataОчакваните трябва да са 400км/н!
gan4o
Рейтинг: 497 Неутрално[quote#26:"gadhafi"]
26
10:39
26 дек, 2012
Отговор
НИЩО НЕ ПРЕДЛАГАШ
Ти дингил ли си?
До коментар [#22] от "gan4o":
Ти петел, или кокошка си търсиш?
Явно петел...
Имам едно-две предложения за теб!
Кеф ти Станишев!
Кеф ти Азис!
Аки си малолетен - обади се на Владо Кузов!
Той ще играе петел, а ти - петлето!
И не забравяй утре да ни "изкукуригаш" как сте се възкачва[/quote]
Blackradio
Рейтинг: 547 ВеселоВсеки с мечтите си. Ние в еротичен екстаз си чакаме турцкити спални въгони.
Всичко е преходно, освен простотията. Тя е вечна.Кур Деликуртев
Рейтинг: 388 ВеселоДо коментар [#27] от "gan4o":
cАми отивай и си намери някой як пич да те наклати яко, бебчо!
Никой не те задържа насила тук!
Късмет! И не забравяй да ни разкажеш после как е минало всичко...
И си вземи душ преди това, ей!
gan4o
Рейтинг: 497 НеутралноИзхода е един да намериш сърцето си мухляк
извинявай ядосаме мухляк
stg
Рейтинг: 1260 Неутралнопри размерите на България и значително по малка скорост ще ни реши доста проблеми
"Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"gan4o
Рейтинг: 497 Неутрално[quote#33:"k_dokolene"]И си вземи душ преди това, ей! [/quote]
Не съм се вкиснал ве спокойно нападател си ти
Ivan Petrov
Рейтинг: 761 НеутралноДо коментар [#32] от "Blackradio":
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata...и всеки да си носи домашните любимци от вкъщи!
Кур Деликурев
Рейтинг: 380 РазстроеноДо коментар [#36] от "gan4o":
Търся си сериозен приятел и си помислих че някой от другите форумци може и да
ми помогне по някакъв начин. Не се интерересувам от секса за 1 вечер. Търся дълготрайно взаимоотношения. Не искам да е някой перфектен защото всички знаем че перфектни хора няма на тази Земя. Просто искам да е романтичен и да знае как да покаже чувствата си. Който се интересува мога да пратя и снимки. Надявам се да намеря това което търся - любовта .
Distributed
Рейтинг: 823 НеутралноДо коментар [#15] от "BGman1":
л, но това е мултинационален проект.
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/[quote#15:"BGman1"]Браво на китайците...кога ще има и унас?[/quote]
Вътрешно за България такъв влак няма абсолютно никакъв смисъл.
Евентуално Виена-Белград-София-Истанб
gan4o
Рейтинг: 497 НеутралноЖелая успех тука има всякакви специалисти,но не съм от тяхРазкатах ни фантазията,и сега не мога да съм от тях.
KМЕТ НА МНОГО СЕЛА
Рейтинг: 435 ВеселоДо коментар [#40] от "gan4o":
Бягай да нижеш тютюн бе, сладур!
skiper
Рейтинг: 442 НеутралноДо колкото съм чел предварителни съобщения този влак ще може да развива скорост до 550км/час.
Rage Against
Рейтинг: 1040 НеутралноДо коментар [#4] от "sss700431":
РЕФОРМИ !е какво прави партийката им, какво?
един милиард малки жълти роби блъскат от здрач до зори и от сутрин до мрак, за да имаме ние, западняците евтини и достъпни стоки
Васил Дакев
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#3] от "xalikarans":Да,ама този кушет вагон е голям,голя-я-я-я-м и побира всички софиянци,които изкат да спят.
Васил Дакев
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#4] от "sss700431":Оказва се,че и в политиката има късмет.Едни вадят дубара/китайците!/,други ручат жабетата-ние и някои други.
asen.bosev
Рейтинг: 435 НеутралноБезспорно това е огромен успех, но много скоро ще се окаже, че има по-ефективна технология за подобни проекти... напр. Маглев...
wds23355772
Рейтинг: 1146 ВеселоСя ко не сте доволни. Нашия диктатор нали ви пусна околовръстното за рожденния си ден!
Васил Дакев
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#12] от "adsumgm":Но в Китай! И Самсан-скоростния Москва-Петербург е констроиран от германците,но е пуснат в Русия.На своя територишя Германия още го няма.Според мен е важно къде летят тези чудеса и кой се вози с тях. Софиянци се радват на метрото и с право,но техниката не е българска. Може само да завиждаме на китайците,не толкова за скоростните им влакове и за много други неща,а най-вече за умните им политици.
dearblue
Рейтинг: 544 Неутралнос парите от метрото можехме да построим БДЖ инфраструктура и да купим влакови сьстави и хората да работиат в големите градове и да пьтуват до родните си места от по малките градове
Васил Дакев
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#16] от "Кабаnormandyев":А ти как разбра,че тук ръкопляскат само комунягите? И как разбра,че за нашите магистрали Бойко го псуват само комунягите? Да ти завиди човек на информацията,или по-скоро на злобата?!?!
stg
Рейтинг: 1260 Неутралнооколо 200 км в час е постижимо спокойно в България, ако някой случайно реши че иска да имаме железница а не хиляди автобуси на наши фирми, всеки който би предпочел да пътува по магистала с кола вместо да иде за 3 часа на море с влака е идиот
"Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"dearblue
Рейтинг: 544 НеутралноМаглев е много по добре защото подрьжката е ниска и при високите скорости е по безопасно за влака и пьтниците
СДС
Рейтинг: 1381 Весело2300 км за 10 ч., а София-Варна се взема за 8,5 ч.
nemo malus felix, minime corruptor.2leva
Рейтинг: 507 ЛюбопитноАло Брюкселчо и тиквенченца, Кои бяха, най-много приоритетните проекти ? Надуване на балончета с кредитите
ли и лапане на бонусите ли или стрес тестовете с банките ?
Вкарахте всички бедняги от юг и изток в блокчето ЕС и увяхнахте, а сега май най-приоритетния проект е бегом до Пекин и Токио за поддръжка на еврото. Да не говорим, че с Русия търговията на блока през 2012 г. стигна 400 млрд , но за вас това не било приоритет !
Ще ви вземат играчките за Коледа, а с тях и дядо Коледа ще отпътува на Изток, ако така го карате. Политически смотаняци, скоро ще ви махнат паразити нещастни.
Реконструктор
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#9] от "navy":
И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный райНапредват със страшни темпове китайците.
elturco
Рейтинг: 554 Весело"Китай откри 2300 км линия за скоростен влак – най-дългата в света"
Машаллах! Аферим!
vainooo
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#11] от "popovski31":
Дневник, дневнииииик, дневник!Не са. Не особено.
Meir
Рейтинг: 551 Неутрално[quote#4:"sss700431"]Мама му стара, не улучихме на комунисти. Гледай какво прави Великия и приятелски Китайски народ , под мъдрото ръководство на Китайската комунистическа партия. Да живей !Да живей ! [/quote]
Живков е искал да направи икономически реформи, без да се пипа с-мата, точно по модел на Дън.
И аз се учудих от тази му прозорливост, но явно е така. Гледах документален филм описващ перестройката на Горби и Живков освен залитане по Япония и ФРГ, от които е успял да докопа доста технологии, е писал писмо до Горби съветващ го да се вземе за пример китайския модел.
България обаче не е Китай, а Горби не е Дън. Нататък знаете какво стана.
Източния блок можеше да предложи много повече от Китай през 80-те.
Бенк-Бенк
Рейтинг: 778 Неутрално[quote#55:"Реконструктор"] апредват със страшни темпове китайците. [/quote]
-Такъв е резултатът,когато им разумна държавна намеса в икономиката.Ако икономиката се остави само на "невидимата ръка на пазара",скоро тя/ръката/ стиска за гърлата мнозинството от хората.
Храбър
Рейтинг: 2780 Неутрално[quote#2:"acarid"]ЖП трасето Русе-Подкова, което дублира паневропейски коридор 9 се пътува за по-вече от 10 часа. Срамота![/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Не бой се! Нали китайците щели да построят скоростна железница чак до София. Какво им пречи после да достроят и Русе - Подкова!?
Храбър
Рейтинг: 2780 НеутралноДо коментар [#59] от "benkovski11":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Това ком-социалистите сте много упорити. 45 години строихте и какво направихте? ЗВЪНЦИ! Хайде престанете с фантазиите и се хванете за реалността.
epoc
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#11:"popovski31"](всъщност ,аз не съм пътувал от 2005-та с влак,може да са ги пооправили) [/quote]
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....Не, не са, всъщност е в пъти по-зле от тогава.
[quote#28:"Ivan Petrov"]да приложа китайската наказателна система, тя най-добре ще пасне на статуквото в БГ, дори може и да спаси и ЖП транспорта на държавата ни![/quote]
Никакъв шанс - ще се скъсат да разстрелват чистачките. Да си видял осъден министър в България? Щото не вярвам само шефовете на БДЖ да са виновни....
[quote#52:"dearblue"]Маглев е много по добре защото подрьжката е ниска и при високите скорости е по безопасно за влака и пьтниците[/quote]
Колко струва изграждането на Маглев знаеш ли? До момента поне никой не е успял да пресметне като хората ТСО на Маглев, само се твърди, че въпреки високата начална цена поддръжката ще е евтина. Случайно да знаеш, че има една катастрофа в Германия точно с Маглев и 23 жертви?
Бенк-Бенк
Рейтинг: 778 Любопитно[quote#4:"sss700431"]Мама му стара, не улучихме на комунисти. [/quote]
уги пък "порозовяха" в БСП.За всички тях е ясно колко са били комунисти.И основният въпрос не е,защо сега са такива,а защо някога са били членове на омразната им вече днеска КП.Когато келепирът е единствен мотив за партийна принадлежност,резултатът е такъв и е налице в състоянието на БГ.
-Явно БКП е била със състав: "комунисти" и "партийни членове". След 1989 г. "партийните членове" се поизмиха от червения цвят и станаха членове на всякакви други партии:СДС,Атака,ГЕРБ,ДПС.Д
Бенк-Бенк
Рейтинг: 778 Неутрално[quote#61:"Храбър"]45 години строихте и какво направихте?[/quote]
-Всичко онова,което в продължение на 23 години се продава и/или разрушава.
dark'star
Рейтинг: 2644 Неутрално[quote#58:"Meir"]Източния блок можеше да предложи много повече от Китай през 80-те. [/quote]Тогава СИВ бяхме далеч на по-добро технологично ниво и имахме поече ресурси от Китай ! Тогава обаче чугунарията победи перестройчиците! Старите искаха само да се пенсионират , а след тях и Потоп ... и наистина настана Потоп ! Не пкюйте соца и построеното тогава, направихме каквото можахме. Преди да плюете направете и вие нещо добро!
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОНинов
Рейтинг: 1799 НеутралноТънкият момент е да се види колко ще бъде действителната средна скорост при тези 35 спирки на 2400 км разстояние.
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Влакът Франкфурт-Кьолн се движи с 300 км/ч., но има една спирка Монтабаур по средата, която прецаква средната скорост. Другата е Франкфурт-Еъпорт.
Така че трябва да се види колко ще бъде действителната средна скорост при 35 спирки, на които трябва да се намалява, да се спира и да се качват и слизат пътници, пак да тръгва, ускорява, достига макс скорост, след 80 км пак да намалява и да се спира на следващата спирка.
dark'star
Рейтинг: 2644 Неутрално[quote#61:"Храбър"]Хайде престанете с фантазиите и се хванете за реалността. [/quote]Реалноста е че всичко което виждаш е строено през социализма. Частните Фирми паразитират върху труповете на промишлените гиганти на соца. Специалистите са от соца. Всичко!
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОНовата реалност е само безработицата, престъпноста, простащината, грабежа.
TAC
Рейтинг: 660 ВеселоДо коментар [#53] от "СДС":
rock n' roll is king!За последно пътувах с влак от Пловдив за Бургас.Качих се 9 без 10 сутринта и слязох в Бургас към 14,15 часа.Имах чувството,че съм се родил в този влак.Един мъж ,който пътуваше от София,нервно си търкаше бузите с думите:Глей,сутринта се бях избръснал!
wallenstein
Рейтинг: 447 НеутралноСамо идеологически заслепен тъпанар може да отрече, че Китай се развива с огромни темпове и то не само, чрез евтина работна ръка, но и чрез развитието на модерни технологии!
dark'star
Рейтинг: 2644 Неутрално[quote#63:"benkovski11"]След 1989 г. "партийните членове" се поизмиха от червения цвят и станаха членове на всякакви други партии[/quote]1989 БКП беше особено консервативен бастион на чугуна - напълно неадекватен на промяната! Мнозина не се записаха в кварталните органи- зации и в БСП (!!!-но си запазиха връзкарството ), най-почтените си останаха в БКП (Вл.Сп.)
... Имаше и АСО и АСП ... които след опит за полет отново бяха прихванти от гравитацията на Партията и изчезнаха от сцената.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОСДС
Рейтинг: 1381 ВеселоДо коментар [#68] от "TAC":
nemo malus felix, minime corruptor............
Последно пътувах с влак в България преди 15 г.
Не съм претенциозен, купетата мръсни туй-онуй, така е, но култово беше , че винаги през ноща съм се запонавал с разни странни субекти.
Я някой ще извади бутилка домашна ракия, я ще разкаже историята си,
и накрая ставаше скеч по Виктор Йерофеев "Москва -Петушки", ако се сещаш за какво говоря. Слиам в София клатушкащ се, тръгва по булевардите, тоивам в кафенето на ВИТИЗ, хаквам по една бира, лаф-моабет и ето, че станало събхлян на другия ден.
XXXXXXL Demokrat
Рейтинг: 149 НеутралноКитай откри 2300 км линия за скоростен влак – най-дългата в света........................................ .............................
Yes,we Scan!-Barak ObamaАбе незнам.Не съм голям приятел на жълтурките,ама темповете им са нещо невероятно...
Току що гледках репортаж за развитието на ЖП линиите им.14 хиляди км скоростни линии до 2015 и над 35 хиляди?! до 2030 година плюс още толкова км аутобани и до....2018 продукция на 20 млн?! автомобила на годишна база.
Тия,дето рИваха че нефта , газта и ел.енергията щяли да поеФтинеят май ще духат паприкаша...
ПС!Дано да се поспрат малко,че иначе лошо.....
TAC
Рейтинг: 660 ВеселоДо коментар [#71] от "СДС":
Ееееех,имаше романтика едно време!
rock n' roll is king!dutch
Рейтинг: 489 НеутралноДо коментар [#58] от "Meir":
Пич, Живков беше страшен тъпак и НИКОГА не е бил в състояние, умствено или като авторитет, да дава каквито и било съвети на Горбачов накъде да се развива системата. Най-възрастен и с най- нисък интелект от останалите соц. раководители, той винаги се влачеше на опашката на промените. Той се беше много по- близък с предишните 4 съветски раководители - Хрусчов, Брежнев, Андропов и Черненко. Разправяше, че на нас промени не ни трябват, защото сме ги направили през 56 година. Едиствената му цел винаги е било оставането му на власт по- дълго време. Това работеше до ноември 1989 г., когато най-близкото му обкъжение го свали от власт, защото прецени че без него ще правят повече мангизи. Та тага...не съм гледал филма за който говориш, но като свидетел на онова време мога да ти каже, че най- вероятно във филма няма много истина, просто се опитва да маниполира миналото...явно успешно.
Иначе китаииците са направили добър влак явно...
Diego
Рейтинг: 396 НеутралноКитайците си решават проблема за времената, когато самолетното гориво ще стане много скъпо. Вместо с 900 км час плюс няколко часа висене на аеропорта - влак с 300 - 400 км/час. Много по-евтино и екологично.
"Жить стало лучше, жить стало веселее" Й. В. Сталин :-)СДС
Рейтинг: 1381 ВеселоДо коментар [#73] от "TAC":
nemo malus felix, minime corruptor.Ееееех,имаше романтика едно време!
.........
В купетата се пушеше. Но най-големите купони ставаха във влак " Владислав Варненчик" : Варна - Краков.
2 дни се пътува, по трима в купе, всеки си носи по две бутилки и след първите 100 км ледът се стопява, навързва се международна дружба.
ПЪтувах веднъж с една българка и един поляк. Аз я свалям, правя се на хуморист подбивайки се с поляка, трупам точки така да се каже. След 200 км поляка не издържа и каза, че е от смесено семейство и си го говори българския като полския. Бре като извадихме бутилките, двата дни минаха като два часа.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
TAC
Рейтинг: 660 ВеселоСтудът,самотата и безпаричието сближава хората,казва един приятел(по конкретен повод).Бих добавил - и пътуването
rock n' roll is king!****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
boby1945
Рейтинг: 870 ВеселоБлагодарим за информацията, но ни изглежда предвзета и противоречива: Това "Проекти за скоростна железница се изграждат в цялата страна, но това е съпроводено с твърдения за корупция и един тежък инцидент миналото лято." ни харесва внася много светлина в тунела на скоростните влакове, вярваме че се отнася до Китай, там всичко е корупция и тежки инциденти.
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Но това "В Китай официално бе открита най-дългата в света железопътна линия за високоскоростен влак. " ни озадачава и хвърля в смут, доколкото знаем най-дългите и въобще най- най. влакове са в Пиндустан, съгласни сме на братска Япония или поне Франция, но не в Китай... явно има печатна грешка....
Ogiigo
Рейтинг: 1101 НеутралноА нашите тъпаци, закриват линии!
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.boby1945
Рейтинг: 870 ВеселоДо коментар [#58] от "Meir":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Целият проблем на Тато в 1989 е, че беше много стар 78 годишен.... щото знаеш "Човек и добре да живее, умира и друг се ражда..."
Иначе смешниците луканка, пешко, разни тути кванти нямаше да му вземат кокала и на мук....
boby1945
Рейтинг: 870 Весело[quote#65:"t'Ankus"]. Преди да плюете направете и вие нещо добро![/quote]
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Е ще ме извиняваш ние сме специалисти в плюенето.... в правенето сме карък....
boby1945
Рейтинг: 870 Неутрално[quote#61:"Храбър"]45 години строихте и какво направихте? [/quote]
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Ами направихме три Българии, които седерастията вече 22 години не мое да разбазари, винаги има нещо за преватизиране и крадване, а те, горките, не знаят как и да го краднат...
Мильо Лудия
Рейтинг: 69 ВеселоАко не бяха спрели бунта от Тянанмън сега щяха да откриват селски пътища за талиги. Ма има умни комунисти /ККП/ и тъпи комунисти /КПСС, БКП и др./.
DareDebil
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#48] от "molesan2":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.това което върви в русия го има отдавна в германия, новия модел дето беше представен в германия 2010та и трябваше да тръгне 2011 го няма още.
Мильо Лудия
Рейтинг: 69 Неутрално[quote#58:"Meir"]България обаче не е Китай, а Горби не е Дън. Нататък знаете какво стана.
Източния блок можеше да предложи много повече от Китай през 80-те. [/quote]
За това говорим. Ако това беше станало, преходът щеше да е плавен, бвп-то нямаше да се срине и да стигнем нивото от 1989 г. чак през 2005 г., темповете на растеж щяха да са към 5 % годишно и т.н. Ама Горби тръгна да променя идеологията без да пипа икономиката и резултатите бяха катастрофални.
Най-грозното е, че има хора, които много се радват на тези резултати.
DareDebil
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#59] от "benkovski11":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.под разумна държавна намеса разбираш явно тотален държавен контрол. Цялата тая програма за линиите и влаковете се управлява от министерство на железопътния транспорт.
dearblue
Рейтинг: 544 НеутралноМАГЛЕВ има ниски експлоатационни разходи както на влаковете така и на пьтиа и вдига 400-500 за мнохо кратко време само електромагнити и магнити и не изисква непрекьснато захранване по циалата линиа а се включват само секторите преди и влака
ferrum
Рейтинг: 435 Неутрално[quote#87:"Мильо Лудия"]Най-грозното е, че има хора, които много се радват на тези резултати. [/quote]
Право в десятката! Най-противното е, че наистина има идиоти, които продължават трансово да подскачат и да обясняват колко било страшно при соца, а сега направо сме цъфнали и вързали...
Мильо Лудия
Рейтинг: 69 Неутрално[quote#90:"ferrum"]
Най-грозното е, че има хора, които много се радват на тези резултати. - цитат на коментар #87 от “Мильо Лудия”
Право в десятката! Най-противното е, че наистина има идиоти, които продължават трансово да подскачат и да обясняват колко било страшно при соца, а сега направо сме цъфнали и вързали... [/quote]
Ако трябва да говорим с точни цифри 8 % са преуспели след т. нар. преход, 8 % са си съхранили положението от соца, останалите 84 % са станали по-зле.
Но мисълта ми беше, че излизането от соца трябваше да стане плавно, както го направиха китайците.
DareDebil
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#12] от "adsumgm":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.кое е строено от френски инженери по-точно, линията ли? Или влаковете? В отчетите на коя френска фирма има 10 млрд евро плюс от китай за търтеите? Намали долнопробното френско вино, вече си минал на оцет без да се усетиш.
cyx_kyp
Рейтинг: 388 ЛюбопитноКИТАЙ Е ВЕЛИК !
Китайският тип социализъм е най-добрият модел,
който държавите трябва да следват, ако искат
благоденствие за своите народи.
DareDebil
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#89] от "dearblue":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.цялото това чудо в китай никога, ама точно никога нямаше да се случи ако сименс, бомбардие, кавасаки и алстом не бяха се съгласили на трансфер на технологии. Сименс загубиха на първите търгове именно защото не били готови да си продадат технологиите, но на втория са клекнали. Щото китайския пазар е много голям и апетитен, та дори и някакви трохи да вземат само от него, пак ще е нещо. Само дето сега за проекти в бразилия, аржентина, русия, източна азия, даже и калифорния, въпросните фирми трябва освен помежду си да се конкурират и с китайците... на които си продадоха технологията, един вид им наляха с фуния разработки и изследвания отнели 40 години и милиарди долари, за жълти стотинки, с което им дадоха голям тласък. А това за маглев китайците много добре го знаят, само че нито линията, нито влака са правени в китай, и немците не са се съгласили да им продадат технологията. Та затова на осмия конгрес на ККП за петгодишния план за развитие на ЖПто са избрали стандартни жп линии. Имало е проучване на техния БАН (сигурно КАН) кое да се избере, ама без наготово някой да им даде основа над която да надграждат, щяло да е много скъпо и да отнеме много време. Отделно протести на местни жители срещу разширяването на линията в шанхай заради опасения от електромагнитното излъчване на влака.
goshogoshev
Рейтинг: 497 НеутралноДо коментар [#10] от "Другарката Михайловна":
В подкрепа на тава което казваш Нека всеки който се прехласва по такива неща разгледа и терена по който минават тия влакове България е с доста неподходящ релеф Иначе и сегашните локомотиви /електрическите/ без проблем могат да развият скорост около 200км/ч Но проблем е трасето
Илиян Колев
Рейтинг: 811 НеутралноДо коментар [#87] от "Мильо Лудия":
Първо и сега качеството на живот в България е в пъти по-добро от това в Китай.И като потребление,и като условия на труд,и като достъп до публични услуги.Основната ценност на европейската цивилизация е качеството но живот и то от векове.Затова в Европа нито е имало революции,бунтове и т.н с участието на дори на 10% от населението.От Римската империя до СССР са се срутили,когато принадлежността към тях не е осигурявала качество на живота,от естество да генерира необходимата подкрепа.В Европа никой не може да наложи усилия без очаквана възвръщаемост за полагащите ги и ако очакванията не се оправдаят си заминава.
Илиян Колев
Рейтинг: 811 НеутралноДо коментар [#95] от "goshogoshev":
В началото на миналия век влака от София до Бургас е стигал за 7 часа.Сега не е технически проблем да стигне за 4,ако спира през 100 км,само искам да видя кой ще се наеме да махне конкретни спирки по трасето,какво ще стане после,и дали като се лиши от пътниците от и до тези спирки ще просъществува.
ceci_
Рейтинг: 673 НеутралноДо коментар [#97] от "slonsco":
Ами ако спира на всяка спирка то става нещо подобно на околоградски влак и ... губи пътниците които искат да пътуват варна-бургас за разумно време. Пътниците отиват да ползват автобуси а по малките гари остават само хора съгласни да пътуват с влак само защото е евтино или дори безплатно.
Всъщност трябва да има както от единия тип влакове пътуващи на къси разстояния с много спирки и задължително плащане от ползващите услугата! Така и бързи влакове които наистина да взимат разстоянието за около или по-малко от 4 часа. Освен това би могло да се въведе по-гъвкава туристическа схема примерно събото-неделни билети за цялата страна (по типа на байриш билета). Много нерационално компания с инфраструктура подобна на БДЖ да не може да предложи гъвкава услуга.
Текущото състояние явно води към закриване.
ceci_
Рейтинг: 673 НеутралноА Китайците - бяха планирали да имат над 12к км. скоростни влакове 2012 и явно ги имат и са в челото в световен мащаб, слведващия има 4-5 пъти по-малко дължина на този тип линии
adsumgm
Рейтинг: 403 НеутралноДо коментар [#92] от "DareDebil":
аи лека и избягвай свинското много холестерол...
Жени и вино! Вино и жени!RFF, френска държавна компания,проектирала и надзиравала изграждането на линията и гарите,празници са пием шампанско и вина от избата на дядото