И Нова Зеландия узакони гей браковете

"Две трети от парламента одобриха равенството в брака. Това демонстрира, че изграждаме страната си на базата на човешките права", коментира депутатката от лейбъристката партия Луиза Уол, която е гей и един от вносителите на проекта.

© Associated Press

"Две трети от парламента одобриха равенството в брака. Това демонстрира, че изграждаме страната си на базата на човешките права", коментира депутатката от лейбъристката партия Луиза Уол, която е гей и един от вносителите на проекта.



Парламентът на Нова Зеландия одобри в сряда закон, с който се легализират венчавките между хомосексуални. Резултатът от гласуването бе посрещнат с аплодисменти, радостни възгласи и пеене на традиционна маорска песен в ложата за граждани.


В 121-членния парламент 77 депутати гласуваха за поправка в Закона за браковете от 1955 г., с която се позволява да се женят двойки от един и същи пол.


По този начин Нова Зеландия става първата страна в Азиатско-тихоокеанския район, позволяваща такъв режим.




Очакванията бяха законът да бъде приет без проблеми, както показа и вотът от първото четене преди месец. Промяната ще влезе в сила вероятно през август.


В страната от 2005 г. се признава гражданският брак между хомосексуални, а в новия закон изрично е посочено, че духовници могат да отказват подобни венчавки, ако това противоречи на разбиранията им.


Нова Зеландия стана 13-ата страна в света, легализирала браковете между хомосексуални. Миналата седмица Уругвай прие подобен закон. През 2012г. Австралия отхвърли проект за гей бракове. Франция е на крачка от легализирането, а това вече е факт в страни като Канада, Испания, Швеция и някои щати в САЩ.

Ключови думи към статията:

Коментари (172)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 671 Неутрално

    супер,обаче аз чакам да узаконят там и брака с птицечовките и ще си взема един птицечовчо, за да го играе мъШ.

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  3. 3 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Не им стига озоновата дупка на новозеландци, а сега и с други дупки ще трябва да се съобразяват Е, вокс попули...
    [quote#0:"статията"]Резултатът от гласуването бе посрещнат с аплодисменти, радостни възгласи и пеене на традиционна маорска песен[/quote]
    Виж ти! Мислех, че маорите са над тия неща

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Жалко за хубавата държава.....

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  6. 6 Профил на zapadnqka
    zapadnqka
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Хомосексулните са готини.

    And Freedom for all
  7. 7 Профил на Nach
    Nach
    Рейтинг: 525 Неутрално
  8. 8 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 678 Неутрално

    Всеки да се бракува с когото си ще/може и с птицечовки/...Само моля да не се замърсява прекалено информационното пространство/както всъщност става/ с тази "важна" новина засягаща 0,1% от населението..

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  9. 9 Профил на persifedron1
    persifedron1
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#5] от "mtmvb":

    По отношение на хомосексуалните бракове от едната страна са държави като Канада, Швеция, Нова Зеландия, Франция.
    От другата страна са Пакистан, Русия, африканският континент, балканските държави...да не изреждам

  10. 10 Профил на Schliwobeatz
    Schliwobeatz
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Демократичният свят постепенно осъзнава, че двойните стандарти за хомосексуалните си противоречат с ценностната система на свободното общество.

  11. 11 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#7:"Nach"]Нямам нищо против[/quote]
    Тъй, де - като се обичат младите, да се вземат Виж, онова с децата ако мине, ще е по-мъчно - как, аджеба, да обясниш на детето защо и мама, и тати са еднакви от кръста надолу? Сигурно за да има за какво да се хванеш, ако се подхлъзнеш в банята

    А иначе някои от най-свежите продавач-консултанти, с които съм имал алъш-вериш, са били видимо от другия бряг на реката Което по никакъв начин не е било пречка да ме обслужат на ниво, впрочем...

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на nikitovanch
    nikitovanch
    Рейтинг: 672 Неутрално

    [quote#8:"ostin22"]Всеки да се бракува с когото си ще/може и с птицечовки/[/quote]
    Абсолютно!

    „Чрез правилното и стратегическо използване на пропагандата можете да направите така, че хората да виждат Раят като Ад и Адът като Рай.“
  14. 14 Профил на stalik
    stalik
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Не е 13-та, а 12-та държава. Великобритания, Франция и Уругвай още не са подписали законопроектите, за да станат закон.

    И Нова Зеландия не е - генерал-губернаторът трябва да положи подпис.

    Nous ne sommes rien, soyons tout!
  15. 15 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    Като се замисли човек, че основната функция на брака е да гарантира материална стабилност на партньора и децата, родени през времето на брака...ми е все тая кой за кого се жени...говорим си за ПАРИ.
    Някакси ми се струва, че като почнат да им се разтрогват на тези, браковете, освен сълзи, сОполи и бая Пари ше изтекат към чужди джобове...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  16. 16 Профил на stalik
    stalik
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#15] от "Γαλλα":

    Което е добре за икономиката. ))

    Nous ne sommes rien, soyons tout!
  17. 17 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1056 Неутрално

    До коментар [#8] от "ostin22":

    С птицечовки не може трябва и двете страни да са способни да направят волеизявление пред оторизирано лице. Ако някоя от страните не е способна - брак няма. А какъв е полът на страните, няма никакво значение.

  18. 18 Профил на Euronymous
    Euronymous
    Рейтинг: 893 Неутрално

    Честито на печелившите

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !
  19. 19 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1398 Весело

    [quote#1:"Дива селянка"]ще си взема един птицечовчо, за да го играе мъШ[/quote]

    Горката... щом не можеш да си намериш мъж, та си тръгнала с птицечовковци...

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  20. 20 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#16:"stalik"]Което е добре за икономиката. )) [/quote]

    Разбира се...сватбата, церемонията, свещенника, ресторанта, хотела, Жакузита-макузита ... това са свежи пари, наляти в икономиката на Нова Зеландия

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  21. 21 Профил на stalik
    stalik
    Рейтинг: 506 Весело

    До коментар [#17] от "luda_krava":

    Тъкмо щях да го напиша и ми го открадна! Този аргумент е толкова глупав, че е невероятно колко хора го повтарят папагалски, горди, че казват нещо много хитроумно...

    Да не говорим, че аргументът как приемането на еднополовите бракове щяло да доведе до "легализиране на педофилията, зоофилията и некрофилията" е slippery slope - евтина логическа заблуда, в която, боя се, вярват повечето хора, които я използват...

    Nous ne sommes rien, soyons tout!
  22. 22 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#15:"Γαλλα"]основнат функция на брака е да гарантира материална стабилност на партньора и децата, родени през времето на брака[/quote]
    Не съм съгласен, ако и да съм бракуван! Основната функция на брака е да имаш съдлъжник по кредитите, пред закона, ако щете - и пред Бога Колкото до децата - способностите им на панацея за разклатени бракове се надценява, понякога дори могат да катализират разрив...

    Преди всичко бракът не е само права, а задължения! От юридическа гледна точка мисля, че за предпочитане е да има еднополови бракове, подлежащи на регламентиране, брачно договаряне и прочее, отколкото еднополови безбрачни съжителства...

  23. 23 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 782 Весело

    До коментар [#19] от "VеnRus 2008":
    Всеки си търси някой, който да му е прилика и да го допълва. В случая не е ясно по хубост ли си приличат, или по акъл.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  24. 24 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    [quote#22:"Рубиконан от Балъкимерия"]Не съм съгласен, ако и да съм бракуван! [/quote]

    Хах, обстоятелството, че никога не си на едно мнение с мен, не е пречка да се смея с глас на коментарите ти...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  25. 25 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#24:"Γαλλα"]никога не си на едно мнение с мен[/quote]
    Никога не казвай никога! Ние, схизматиците, съвсем добре можем да си виреем в културна дискусия с вас, католиците, тъй не е ли?

    [quote#0:"статията"]Очакванията бяха законът да бъде приет без проблеми, както показа и вотът от първото четене преди месец. Промяната ще влезе в сила вероятно през август[/quote]
    Това впрочем е показателно за отношението на новозеландското общество по въпроса... Е, след като са направили демократичния си избор, какъвто и да изглежда той, е преди всичко грижа на новозеландците , не на нас

  26. 26 Профил на iSiktir
    iSiktir
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Населението расте, ресурсите намаляват.
    В този ред на мисли - децата от малки трябва да се обучават, че еднополовата любов е "хубава" и за предпочитане.
    Тук таме ще се появяват идиоти, които ще предпочитат хетеро и така ще генерират и следващите поколения.
    Но във всички букварчета трябва да има двама чичковци, хванати за ръце и усмихнати деца.

    Путин - враг номер 1 на тутраканската селищна система
  27. 27 Профил на stalik
    stalik
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#25:"Рубиконан от Балъкимерия"]Това впрочем е показателно за отношението на новозеландското общество по въпроса... Е, след като са направили демократичния си избор, какъвто и да изглежда той, е преди всичко грижа на новозеландците , не на нас [/quote]
    Напротив. ЛГБТ граждани има във всяка държава по света, включително в България. Юридическият статус на семействата на еднополови двойки е въпрос, който касае всяка държава в света. Следователно легитимните аргументи, въз основа на които следва да се вземат решенията по този въпрос, следва да бъдат обект на внимание, дебат и осмисляне и от нас.

    Nous ne sommes rien, soyons tout!
  28. 28 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#22] от "Рубиконан от Балъкимерия":то там е номера да се сложи хомото на вси4ко , което мърда

  29. 29 Профил на stalik
    stalik
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#26:"iSiktir"]Населението расте, ресурсите намаляват.
    В този ред на мисли - децата от малки трябва да се обучават, че еднополовата любов е "хубава" и за предпочитане. [/quote]
    Пълни глупости, с извинение. Сексуалната ориентация не се "преподава" или "обучава". Това е факт, който би трябвало да се знае от обща култура.

    Nous ne sommes rien, soyons tout!
  30. 30 Профил на iSiktir
    iSiktir
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#29] от "stalik":

    Може да се повлияе, детските мозъци се поддават на влияние.
    Нямаш представа как добре може да се промие детски мозък.

    Путин - враг номер 1 на тутраканската селищна система
  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  32. 32 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Браво. Да им е честито.
    А сега наред са педофили, скотоложци, садисти, мазохисти, геронтофили, некрофили...

  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  34. 34 Профил на stalik
    stalik
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#30:"iSiktir"]Може да се повлияе, детските мозъци се поддават на влияние.
    Нямаш представа как добре може да се промие детски мозък. [/quote]
    Още веднъж - това са глупости. Твърдите, но не само че не доказвате, но и не полагате труд да питате Google и да се образовате.

    Сексуалната ориентация е компонент от психиката, основан на биологични фактори, предразполагащи индивида към формирането му: http://j.mp/Q09aIO. Това са неща, които на запад ги учат всички невролози и някои други специалисти. (В България, както обикновено, загряваме бавно.)

    Сексуалната ориентация, както и половата идентичност, не могат да се "заучават". Това е смехотворно. Все едно да твърдите, че момиче, отглеждано от самотен баща, ще порасне с мъжка полова идентичност и ще иска да си смени пола в съзнателна възраст.

    Nous ne sommes rien, soyons tout!
  35. 35 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 520 Неутрално

    До коментар [#29] от "stalik":

    донякъде си прав, сам знаеш. може да се насажда.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  36. 36 Профил на stalik
    stalik
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#35] от "512":

    Не, не зная такова нещо. Дадох линк точно в предходния коментар. Който твърди това, че можело, нека го докаже.

    Nous ne sommes rien, soyons tout!
  37. 37 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#27:"stalik"]Юридическит статус на семействата на еднополови двойки е въпрос, който касае всяка държава в света. Следователно легитимните аргументи, въз основа на които следва да се вземат решенията по този въпрос, следва да бъдат обект на внимание, дебат и осмисляне и от нас[/quote]
    Плюсче Обаче тук и в Сърбия още сме се вторачили в дървото, вместо в гората... Не е нужно непременно да харесваш някого, за да имаш интерес от мирното и юридически издържано съжителство с него в една държава!

    В крайна сметка влечението към собствения пол, обикновено ако не е отключено след някаква травма (брутално изнасилване, примерно), не е въпрос на снобарлък, а е вътре в мозъка на човек - предполагам... Е, ако същият този мозък може да допринесе за добруването на обществото по други линии, защо да го отричаме изцяло заради отделни и непредставляващи престъпление проявления на природата му?

  38. 38 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 579 Неутрално

    [quote#27:"stalik"]Юридическит статус на семействата на еднополови двойки е въпрос, който касае всяка държава в света.[/quote]
    Това е вън от всякакво съмнение в демократичните общества . Предмет на дискусии е единствено желанието на гей-хората да получат статус, идентичен на този на хетеросексуалните.

    Не съм магаре;-)
  39. 39 Профил на triton123
    triton123
    Рейтинг: 561 Неутрално

    една от любимите ми страни ....и тя превъртя!!
    ама поне при тях се знае-надвили са си на масрафа...

  40. 40
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  41. 41 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1391 Неутрално
  42. 42 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 579 Неутрално

    [quote#34:"stalik"]не полагате труд да питате Google и да се образовате[/quote]

    Идеята, че доброто образование се постига чрез Гугъл е много интересна

    Не съм магаре;-)
  43. 43
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  44. 44 Профил на triton123
    triton123
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#15:"Γαλλα"]Някакси ми се струва, че като почнат да им се разтрогват на тези, браковете, освен сълзи, сОполи и бая Пари ше изтекат към чужди джобове...[/quote]

    но преди да се стигне до това друго нещо е текло.....текло и не ашладисало нищо!

  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 46 Профил на stalik
    stalik
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#43:"512"]линк не мога да ти дам - но както по-рано бях коментирал - мой сънаборник (много свестен човек) като малък е изнасилен от педи. от потреса той става педи и той.[/quote]
    И? Какво ни казва този анекдотичен случай, който трябва да приемем на вяра? Статистически какъв дял са тези случаи от всички, правили ли сте си труд да проверите?

    Nous ne sommes rien, soyons tout!
  47. 47 Профил на stalik
    stalik
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#42] от "Марко":

    Да, опитайте. Ако знаете как да търсите и подбирате информация ще достигнете до невероятни (пре)открития.

    Nous ne sommes rien, soyons tout!
  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  49. 49 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#22:"Рубиконан от Балъкимерия"]От юридическа гледна точка мисля, че за предпочитане е да има еднополови бракове, подлежащи на регламентиране, брачно договаряне и прочее, отколкото еднополови безбрачни съжителства... [/quote]

    Ако Природата го бе счела за разумно, сигурно хомодвойките щяха да могат да имат свои деца. При положение, че няма такъв подобен случай, тя вероятно е имала нещо наум и едва ли си струва да се променят природни закони чрез гражданското законодателство. А съжителството им може да се уреди и без приравняването му към брака между нормалните хора.

  50. 50 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1391 Гневно

    Бе тия хомита пак наобратно. Народа вече живее без бракове, тия пък искат.

  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  52. 52 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 520 Неутрално

    До коментар [#46] от "stalik":

    ако го бях публикувал някъде, и бях дал линк - случаят щеше ли да стане по достоверен? и защо тр да вярваме на всяко нещо дето е с линк? то глупости се публикуват и в peer reviewed списания, ако сме тръгнали да се заяждаме по таз тема. мисля, че си още студент, аз имам phd, нагледал съм се на достоверности.

    въпросът бе дали може да се насажда - за мен може.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  53. 53 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 579 Неутрално

    [quote#47:"stalik"]Ако знаете как да търсите и подбирате информация ще достигнете до невероятни (пре)открития. [/quote]

    Аз съм сигурен в принципите на подбора Ви - Интернет бъка от гей-мъдрости. Вие също можете да бъдете сигурен в моя подбор - не си падам по емоционално ангажирана "наука"...

    Не съм магаре;-)
  54. 54 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 671 Неутрално


    До коментар [#32] от "ambros":
    в краткост ''сатанисти''

  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  56. 56 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 671 Неутрално

    До коментар [#46] от "stalik":

    Абе случайно да се сещаш едно време като са вкарвали евреите със жълти звезди в Освиенцима,педалите с какъв знак са ги бележели за тая чест,щото не вярвам и те да са били с жълти звезди...

  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 671 Неутрално

    До коментар [#47] от "stalik":

    аха,намерих;
    Илюстрация от книгата Revolutionary Voices, стр. 103, където се описва процесът, при който момчето се превръща в мъж. Някога е било осъдително от обществото бащата да подари проститутка на сина си, навършващ пълнолетие… А в администрацията на Обама е съвсем нормално училищен наставник да сочи на бойскаут (пионерче) “как го правят мъжете”.

    http://www.ivanstamenov.com/wp-content/uploads/2009/12/rev_voices_103_boy_to_manL-550x353.jpg

  59. 59 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4243 Весело

    [quote#5:"mtmvb"]Жалко за хубавата държава..... [/quote]

    Хахаха.... Нова Зеландия и след приемането на този закон ще продължи да си бъде хубава и уредена държава!

    П.П.
    Иначе по религиозни причини и аз съм против гей и лесбо браковете!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  60. 60 Профил на kollin
    kollin
    Рейтинг: 506 Весело

    Yes!

    How to tell Heretics from Catholics?Papal legate Arnaud Amalric:Caedite eos. Novit enim Dominus qui sunt eius.(Kill them all, the Lord will recognise His own.)
  61. 61 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Кат ви проповядвам, че протестанството във всичките му разновидности е вулгарен материализъм, за да не кажа откровен сатанизъм, - не ми вярвате.
    Лошото е, че подлъгаха (или заставиха) и някои католически държави.
    Както е тръгнало да се разкрепостява обществото, то няма да е далеч времето, когато и в демократична (по мерките на протестантите) Саудитска Арабия ще има гей шествия...

    Разтурям колоквиума!
  62. 62 Профил на 8th_ball
    8th_ball
    Рейтинг: 873 Неутрално

    Отдавна вече рядко изказвам мнение под каквато и да е тема. Но тук искам да увековеча един свой извод. Гответе се, че ще има много букви :

    Целият проблем с гей-браковете се състои в следното - двойките, които съжителстват по този начин, са лишени от някои иначе нормални екстри. Като например да те уведомят за това, че партньорът ти е в спешното отделение на някоя болница или е арестуван. В този смисъл узаконяването на този тип съжителство е повече от нужно.

    Но трябва да се узакони и друг тип съжителство, което няма нищо общо със сексуалните предпочитания на този или онзи. Представете си, че сте студент. Живеете на квартира със свой колега/колеги. Семейството ви е на стотици, или понякога на хиляди километри. Това също е съжителство, което трябва да се регламентира.

    Нещо повече, България с нейния плосък данък това не я засяга, но в страни, където съществува семейното подоходно облагане, това е сериозен проблем. Едно домакинство може да се състои от съпрузи, от родител/дете, от приятели, от колеги.

    Именно тук е и заровено кучето и е скрит ключът от палатката. Значи, ако аз живея с безработната си жена имам съответните данъчни облекчения, но ако издържам цялата тайфа от безработни колеги-студенти - нямам.

    Това е проблемът. Засега са много малко страните, които имат ясно законодателство относно съжителството. Но има и един друг проблем:

    Всички истерии около гей-паради и прочее "инициативи" много силно компрометираха иначе съвсем резонното искане на хомосексуалистите. В масовото съзнание вече е натрапена мисълта за някаква показна перверзия.

    Всъщност, истинската дискусия би трябвало да бъде около законовата регламентация на съжителството, независимо от какво естество е то. Както и около статута на гражданския брак.

    В миналото това е била необходима институция - всички бракове са се извършвали от религиозните институции, после само са се ратифицирали от държавата. Но ако католик се жени за протестантка? Ами до едно неотдавна минало, това е било невъзможно да бъде направено в черква. Затова и е бил необходим институтът на гражданския брак.

    Сега времената са перверзни - БПЦ ти иска свидетелство за граждански брак, ако искаш да сключиш църковен. Парадокс, нали? А би трябвало да е тъкмо обратното - просто държавата да потвърди вече сключения брак.

    Така или иначе гражданският брак е вече отживелица - хората масово живеят и си се чукат на кой както му харесва. Той просто трябва да се сведе до една регистрация на съжителство, с всичките клаузи, нещо като договор - все пак аз може да съжителствам с някого дълготрайно, независимо по каква причина, но да не искам той да наследи имуществото ми в случай на смърт. А може да искам и именно това.

    Ето това е. Гражданският брак трябва да се принизи, наравно с другите видове съжителство, до една регистрация в общината. Който иска тържества - да си търси съответната църква, фирми за пиршества и прочее.

    ––––––––––

    Категорично съм против на хомосексуалните двойки, но и на самотните хора, да им бъде разрешено да осиновяват.

  63. 63 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 671 Неутрално

    [quote#50:"Доби Велков - вашият коалиционен партньор"]Бе тия хомита пак наобратно. Народа вече живее без бракове, тия пък искат. [/quote]
    е,та тва е идеята на хомоидеолозите; хетеросексуалните да щъкат като стадо,да се оплождат и никога да не се женят/омъжват,а хомосексуалните да им прибират децата в гарантиран брак и държавни дотации и да им набутват хомокултурата в главата.

  64. 64 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 672 Неутрално

    [quote#37:"Рубиконан от Балъкимерия"]Обаче тук и в Сърбия още сме се вторачили в дървото, вместо в гората... [/quote]

    дали? признаването на законноста на еднополовите бракове е стъпка към осиновяването от еднополови на деца ... което е стъпка към ... според теб къде?

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  65. 65 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#62] от "8th_ball":

    Като изключим онова за отживелицата (което един вид го приемам лично), другото е смислено и заслужаващо дълбокомислено кимане, не клатене на глава Благодаря за извода Ви, начи

  66. 66 Профил на kosovar
    kosovar
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Дано скоро и в България да ги озаконат защото няма смисал да ги криминализират

  67. 67 Профил на block
    block
    Рейтинг: 812 Неутрално

    До коментар [#13] от "Vanchev":
    [quote#13:"Vanchev"]

    Всеки да се бракува с когото си ще/може и с птицечовки/- цитат на коментар #8 от “ostin22”

    Абсолютно! [/quote]
    С птицечовка няма да може защото партньорът ти трябва да изрази ясно и недвусмислено съгласие. А птицечовката... не може ни да се подпише ни да каже "ай ду"

  68. 68 Профил на stalik
    stalik
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#49:"ambros"]Ако Природата го бе счела за разумно, сигурно хомодвойките щяха да могат да имат свои деца. [/quote]
    Не персонифицирайте природата, за да подкрепите несъстоятелния си аргумент. Тя не може да взима решения. Прибягвате до логически заблуди.


    [quote#48:"venci4"]Да си се чифтосфат, само да не осиновяват деца, защото едно дете няма право на избор кои да са усиновителите му и иска не иска израства в ненормално влияеща му среда.[/quote]
    Всъщност, боите се от несъществуващ проблем: http://wp.me/P3LuJ-io


    [quote#52:"512"]ако го бях публикувал някъде, и бях дал линк - случаят щеше ли да стане по достоверен?[/quote]
    Не. За мен ще е достоверен, когато е обект на научна публикация и анализ. Аз се занимавам с психология и имам високи критерии за благонадеждност на информацията.


    [quote#52:"512"]то глупости се публикуват и в peer reviewed списания,[/quote]
    Кой знае какви журнали четете Вие...


    [quote#55:"Марко"]Позволявте си да етикетирате негативно хора, чиято единствена вина е в това, че не мислят като Вас. Такова поведение, освен по други начини, се назовава и като "педалско". Излиза, че сте педал не само поради сексуалната си ориентация... [/quote]
    Не етикетирам. Назоваването на фактите за позициите на тези хора не е етикетиране. То е факт. Няма как да го изопачите. И си спестете обидната лексика.


    [quote#56:"Дива селянка"]Абе случайно да се сещаш едно време като са вкарвали евреите със жълти звезди в Освиенцима,педалите с какъв знак са ги бележели за тая чест,щото не вярвам и те да са били с жълти звезди...[/quote]
    Не е вярно, че евреите са имали жълти звезди в лагерите. Имали са извън тях. В лагерите всички са били са триъгълнице. Хомосексуалните са били с розов триъгълник Вижте тук: http://en.wikipedia.org/wiki/Nazi_concentration_camp_badges


    [quote#57:"Марко"]Първа педалска халюцинация: приравняване на "днес" с "вчера".
    Втора ПХ: приравняването на расизма и резервираността към определена сексуална ориентация.
    Трета ПХ: въпросът за идентичен статус на гей-двойките Е обект на дебати, така както Е / и следва да е!/ обект на дебати всяка значима законова промяна. [/quote]
    Тонът Ви показва доста ниско ниво. Първо се образовайте що е то "халюцинация", после що е то логика. И ще видите, че и по трите пункта прибягвате до логически заблуди, за да създадете впечатление за реални контрааргументи.

    Nous ne sommes rien, soyons tout!
  69. 69 Профил на stalik
    stalik
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#64:"galio"]дали? признаването на законноста на еднополовите бракове е стъпка към осиновяването от еднополови на деца ... което е стъпка към ... според теб къде?[/quote]
    Slippery slope, уважаеми. Ползвате този евтин похват, но с него ще убедите само по-елементарни хора в тезата си.

    Nous ne sommes rien, soyons tout!
  70. 70 Профил на 8th_ball
    8th_ball
    Рейтинг: 873 Неутрално

    До коментар [#65] от "Рубиконан от Балъкимерия":

    Не съм твърде компетентен, просто неотдавна в една приятелска (не хомосексуална) обстановка, се поде тази тема. Просто изложих своите изводи от този разговор.

  71. 71 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 671 Неутрално

    [quote#68:"stalik"]Хомосексуаните са били с розов триъгълник[/quote]
    действително красиво измислено. възхитена съм.

  72. 72 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#64] от "galio":

    ...признаването на законноста на еднополовите бракове е стъпка към осиновяването от еднополови на деца... И защо? Това е като да заключиш, че понеже центърът на София е синя зона, то срещу 2,40 лв./час можеш да си оставиш колата пред входа на храм-паметника Александър Невски! Да, ама не

    По въпроса за децата - ако е за осиновяване от еднополова двойка, мисля, че има далеч по-важни фактори за щастието на детето от това дали мама е с дръжка или дали тати е със сутиен, примерно! Повечето насилие върху деца се упражнява от "необратни" индивиди, все пак...

  73. 73
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  74. 74 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#72] от "Рубиконан от Балъкимерия":

    няма да се разберем тука

    но идва насам, така че имаш възможност да се увериш колко не е на място чисто човешката ти гледна точка

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  75. 75 Профил на Вишински
    Вишински
    Рейтинг: 511 Неутрално

    "И Нова Зеландия узакони гей браковете"

    Е, и?

  76. 76
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  77. 77 Профил на Вишински
    Вишински
    Рейтинг: 511 Неутрално

    [quote#29:"stalik"] Сексуалната ориентация не се "преподава" или "обучава". [/quote]

    Така ли? Сума ти народ изпедерастява по затворите, ама - щом казваш...

  78. 78 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 579 Неутрално

    [quote#67:"blockblock"]С птицечовка няма да може защото партньорът ти трябва да изрази ясно и недвусмислено съгласие.[/quote]
    Още един птицечовкомразец...какво ви става, бре, хора!...

    Не съм магаре;-)
  79. 79 Профил на stalik
    stalik
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#77:"Вишински"]Така ли? Сума ти народ изпедерастява по затворите, ама - щом казваш...[/quote]
    Ситуационното сексуално поведение не е "сексуална ориентация". Правете разлика. Прочетете поне Уикипедия, преди да давате наивни примери.

    Nous ne sommes rien, soyons tout!
  80. 80 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 579 Неутрално

    [quote#77:"Вишински"]Сума ти народ изпедерастява по затворите, ама - щом казваш...[/quote]

    Има и по-лошо, маса деца се хетеросексуализират по детски градини и училища, ама държавата престъпно нехае...

    Не съм магаре;-)
  81. 81 Профил на 8th_ball
    8th_ball
    Рейтинг: 873 Весело

    До коментар [#78] от "Марко":

    Благодаря ти, наистина ме развесели!

  82. 82 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 579 Неутрално

    [quote#79:"stalik"]Ситуационнто сексуално поведение не е "сексуална ориентация". [/quote]

    Ъхъ! И няма никаква връзка между ССП и СО?

    Не съм магаре;-)
  83. 83
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  84. 84 Профил на stalik
    stalik
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#83:"gguy9jhuigv"]Ето ти изгледай го, и виж трудно ли е да промиеш мозъка на едно дете, и виж между 7 и 9 минута, за педерунгела и сина му, където го питал вярно ли е, че вместо да си събира съчки в гората, можело да се сключи брак и с жена ![/quote]
    Сериозно!? И това авторитетно видео от този авторитетен източник е аргумент, който трябва да ме убеди в нещо?...

    Nous ne sommes rien, soyons tout!
  85. 85
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  86. 86 Профил на омбре
    омбре
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Да им е честито ... ,ще увеличат природонаселението с още животински защитени видове.Хайде и наще дупедавци правооо там.

    НЯКОЙ НЕ ГИ БИВА ЗА НИЩО...НО СА СПОСОБНИ НА ВСИЧКО
  87. 87
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  88. 88 Профил на telv
    telv
    Рейтинг: 438 Неутрално

    Розов триъгълник с върха надолу са ползвали в концлагерите. Тъжното е, че повече от половин век по-късно много хора все още споделят нацисткото отношение към едни мачкани от хилядолетия 10% от населението, родени и отгледани в огромната си част от хетеросексуални родители в "нормални" семейства (и аз в това число). Със сигурност имаш поне 5-6 приятели гейове/лесбийки, колеги, роднини, познати, с които се виждаш всеки ден. Готова ли си да ги намразиш, ако разбереш какви са? Ами ако собственият ти син или дъщеря ти каже, че е от тях? Би ли се отрекла от собственото си дете? Или би проявила оригиналност с реплика в стил "не ме интересува какво правят, но нека не се натрапват, да не се показват, да не се изразяват по никакъв начин, никой да не ги вижда, а всъщност най-добре е хич да ги няма, но иначе нямам проблем с тях". Браво на Нова Зеландия, че освен да събира данъци от гейовете, е решила и да ни третира като равни. Определено са атрактивна дестинация за емиграция.

  89. 89
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  90. 90 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 561 Весело

    Ами браво на НЗ!
    "Две трети от парламента одобриха равенството в брака. Това демонстрира, че изграждаме страната си на базата на човешките права"
    Именно!
    Не може хората да бъдат дискриминирани на база сексуалната си ориентация в нито една обществена институция, в частност - брака.

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  91. 91
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  92. 92 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 506 Неутрално

    "Ако Природата го бе счела за разумно, сигурно хомодвойките щяха да могат да имат свои деца. - цитат на коментар #49 от “ambros”"
    [quote#68:"stalik"]
    Не персонифицирайте природата, за да подкрепите несъстоятелния си аргумент. Тя не може да взима решения. Прибягвате до логически заблуди. [/quote]

    Тя вече го е взела и не се нуждае нито от Вашето "позволение", нито от моето дали може или не може да го направи.
    Освен това всеки трябва да се съобразява с ограниченията, които сам си е наложил или са му по рождение, като не е задължително да скандализира обществото и да настоява неговата гледна точка да стане обществена норма.
    Аз например може да искам да участвам в националния отбор по художествена гимнастика и ако ми откажат - да ги съдя в Страсбург за дискриминация. Това обаче няма да промени факта, че не притежавам природни дадености да се занимавам с този спорт.

  93. 93 Профил на iSiktir
    iSiktir
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#80] от "Марко":

    ))))))
    тръпки ме побиват като си помисля

    Путин - враг номер 1 на тутраканската селищна система
  94. 94 Профил на triton123
    triton123
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#80:"Марко"]Има и по-лошо, маса деца се хетеросексуализират по детски градини и училища, ама държавата престъпно нехае... [/quote]
    точно!!
    ами айде да въвеждаме почина ...възможност за брак още на 10 години!!

  95. 95 Профил на gguy9jhuigv
    gguy9jhuigv
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#84:"stalik"]Сериозно!? И това авторитетно видео от този авторитетен източник е аргумент, който трябва да ме убеди в нещо?... [/quote]
    Ако го беше гледал/а внимателно, а не си, защото коментара ти е 3 минути след моя а пък "авторитетното видео" е към 14 минути, можеше и да ти се стори по убедително !!

  96. 96 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 561 Любопитно

    Не ви ли писна от тия малоумни сравнения със зоофилици, хемофилици и некрофилици?
    Има принципна разлика между гей-хората/гей-браковете и "браковете" с животни/трупове/предмети и прочее. Принципната разлика е, че гей-хората правят каквото правят ОСЪЗНАТО и ДОБРОВОЛНО на РАВНОПРАВНИ начала БЕЗ ДА ВРЕДЯТ на никого, за разлика от парафилиите. Това им дава право на равно третиране с останалите хора, които се обвързват осъзнато, доброволно и без да вредят на никого. Толкоз.

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  97. 97
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  98. 98
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  99. 99 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#12:"512"]британия е била велика сила, когато е тикнала оскар уайлд в затвора. сега не би го тикнала, но не е велика сила[/quote]
    Да, със сигурност тикването на Оскар Уайлд в затвора е направило Британия велика!
    Както и това че е принудила Алън Тюринг да се самоубие я е направила още по-велика сила...

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  100. 100 Профил на iSiktir
    iSiktir
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#96] от "muncho":

    То има и принципна разлика от брак с жена и брак с педал, ама светът върви напред и вече я стопихме.
    След 20 години ще стопим и следващата принципна разлика.

    Путин - враг номер 1 на тутраканската селищна система




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK