Бивш началник на генщаба на турската армия получи доживотна присъда за "Ергенекон"

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (117)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Angelina
    Angelina
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Напълно заслужено!

  2. 2 Профил на Милош
    Милош
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Да ни е честита новата съседка с върховен закон шериата! И сбогом на турската светска република!

  3. 3 Профил на moloko_
    moloko_
    Рейтинг: 587 Неутрално

    Началника на генщаба,журналист и лидер на опозицията с присъди които сигурно не биха им дали ако са масови убийци,явно турската съдебна система е изключително независима.Надеждата е,че хората които протестираха в Гези няма да оставят Ердоган да продължава да се държи като султан.

  4. 4 Профил на lone_S
    lone_S
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#1] от "Ангелина":

    +++++
    Би трябвало доживотна и на шефа на ЖИТЕМ -Ариф Доан! На съвестта му лежат стотици убити без съд и присъда.

    http://www.youtube.com/watch?v=Q5dieYm04So
  5. 5 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 982 Неутрално

    Това да си военен в Турция си е доста опасно занятие, дори да не си участвал в нито едно сражение през живота си.
    Далече, много далече от Европа е все още нашата югоизточна съседка.

  6. 6 Профил на lone_S
    lone_S
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#2] от "Милош":

    Запознат ли си защо ги съдят, кои са ... Кажи нещо за "журналиста Тунджай Озкан. Странно защо не са писали и за другия журналист - Мустафа Балбай, а са исали, че е депутат. Депутат, който е писан в листите докато беше задържан!

    http://www.youtube.com/watch?v=Q5dieYm04So
  7. 7 Профил на Shkembechorba
    Shkembechorba
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Тези ли искаха да влизат в ЕС?

    Те ако влязат, ние трябва да излезем, за да не останем без граничен контрол. Не че сега е особено ефективен, ама тогава съвсем ще изчезне.

  8. 8 Профил на lone_S
    lone_S
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Сигурно по друго дело ще съдят професор Мехмет Хаберал за опит за убийство в болницата на Бюлент Еджевит ....

    http://www.youtube.com/watch?v=Q5dieYm04So
  9. 9 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1973 Неутрално

    Хм ...
    При тези срокове - дори недоживотните са си до живот, практически ...

    Странна работа е това. Явно политически процес.
    До вчера правото на преврат на военните си беше конституционно закрепено в Турция.
    Освен това не става само с двама опозиционни дупетата.
    Явно политически орязан кръг до "достатъчност".
    И изскача един за мен прелюбопитен въпрос. Турция е в НАТО, с голяма тежест при това. И се оказва, че на НАТО-вския европейски и задокеански генералитет , че и на политическото му ръководство, другари и съратници са ... таковата, де ... недемократи ... Или илитерати, които не са вдянали променената Конституция на Турция?

  10. 10 Профил на lone_S
    lone_S
    Рейтинг: 594 Весело

    Професор-доктор Хаберал е гласен за президент след преврата. Шемдин Сакък да ви говори нещо?! Бедреттин Далан?!
    Всички сте специалисти, щом стане въпрос за Турция ... " ... Специалисти"......... по плюене!

    http://www.youtube.com/watch?v=Q5dieYm04So
  11. 11 Профил на appen 13
    appen 13
    Рейтинг: 488 Разстроено

    Радикалният ислямо-фашист Ердоган нанесе тежък удар на светската държава и наследството на великия Ататюрк. Не е ли време кемалистите, военни и цивилни, отново да си припомнят заветите и добрите , и крайно ефективните практики на Мустафа Кемал в битката с веодалния теократичен ислям и да да спрат ислямисткия феодален преврат в страната ? Истинските кемалисти в Сирия и Египет демонстрираха как трябва да се справят мюсюлманите-секуларисти с политическия ислям и настъплението на ислямисткия башибозук !!!

    Един призрак броди из Европа, призрака на евроскептицизъма и много скоро той ще определя настоящето и бъдещето на германски ЕСсср.
  12. 12 Профил на d3si
    d3si
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Няма изненада, Турция вече далеч не е светската държава, за която претендира, че е...

  13. 13 Профил на lone_S
    lone_S
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Някой "специалист" по Турция да каже какво е БЧГ /BCG - БАТЪ ЧАЛЪШМА ГРУБУ/. Пожелавам на "специалистите" които пишат тук да попаднат някога в ръцете на такива "светски" изроди!

    http://www.youtube.com/watch?v=Q5dieYm04So
  14. 14 Профил на appen 13
    appen 13
    Рейтинг: 488 Неутрално

    [quote#11:"appen 13"]Мустафа Кемал в битката с веодалния теократичен ислям[/quote]
    "Мустафа Кемал" да се чете "Мустафа Кемал-Ататюрк (основателят на светска републиканска Турция, която ислямо-фашистите на Ердоган унищожават в наши дни)"
    "веодалния" да се чете "феодалния".
    Моля за извинение за стилистичните грешки.

    Един призрак броди из Европа, призрака на евроскептицизъма и много скоро той ще определя настоящето и бъдещето на германски ЕСсср.
  15. 15 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1973 Весело

    До коментар [#11] от "appen 13":
    Не може да ти се отрече, че си твърд и последователен в позициите си

  16. 16 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1893 Любопитно

    "Делото "Ергенекон" започва през 2007 г. с откриването на 27 гранати в къща в Истанбул."
    Заподозряни за държавен преврат заради боеприпаси в частна къща? Ако тръгнат в България из частните къщи колко ли боеприпаси ще изкарат? И дали ще вкарат доживот в затвора собствениците с подозрение за държавен преврат? Намирисва ми на разправа с политическите противници...

  17. 17 Профил на lone_S
    lone_S
    Рейтинг: 594 Весело

    Пожелавам с този процес да се затвори страницата от серия военни преврати, дръпнали Турция с години назад в развитието си.

    http://www.youtube.com/watch?v=Q5dieYm04So
  18. 18 Профил на miami3
    miami3
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Мустафа Кемал-Ататюрк ще се обърне в гроба , ако види какво става в светска република Турция !

  19. 19 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Язък за хората привикнали на светския начин на живот, не ми се мисли какво ги чака...

  20. 20 Профил на artistic
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на Пламен Михайлов
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  22. 22 Профил на lone_S
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 640 Гневно

    До коментар [#2] от "Милош":

    Човечеподобно ! Ако СЪДа
    се е произнесъл ,то Вашия
    коментар е :коментар на воля !

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  24. 24 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 640 Неутрално

    До коментар [#1] от "Ангелина":

    Съдейки по "- " то
    идеологията е над закона.
    (не им знам законите но щом са >> "

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  25. 25 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 640 Неутрално

    До коментар [#20] от "artistic":

    Бегай да кореираш техните закони .

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  26. 26 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1369 Любопитно

    [quote#11:"appen 13"]Не е ли време кемалистите, военни и цивилни, отново да си припомнят заветите и добрите , и крайно ефективните практики на Мустафа Кемал в битката с веодалния теократичен ислям и да да спрат ислямисткия феодален преврат в страната ? [/quote]


    Как? Като първото, което направи Ердоган беше да съсипе армията? Бавно и полека подменяше светските, учили на запад военни, с негови си ислямисти, други обвини в измислени атентати, трети уби, четвърти вкара в затвора и сега просто не остана кой да му се противопостави.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  27. 27 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    Лошо,лошо за България, да има съсед - диктатор, с лимки в главата да е султан на бившата Османска империя.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  28. 28 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1973 Неутрално

    [quote#20:"artistic"]Това обезглавява турската армия[/quote]
    Ммм ...
    Че те само о.з.-та, какво "обезглавяване" на турската армия те патило?
    Плюс това ... странно е да плачеш на чужд гроб ...

  29. 29 Профил на alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Турция има спешна нужда от военен преврат, а Ердоган тряба да последва Салвадор Алиенде.

  30. 30 Профил на baizuo
    baizuo
    Рейтинг: 1126 Неутрално

    Един въпрос към либерастите -

    Хайде, моралът ви е на махленско ниво, но ЗАЩО не подкрепяте всеки опит за изкореняване на ислямският фанатизъм?
    Не, че християнският е по-хубав. Но живеем в ново време. И какво е било някога , е било някога.
    Мантрата на ислямските фенове - колко е убила Църквата! Ами много са. Това е грозно, но не е основание да са даде подобно право на друга религия да го повтори, само и само да има своят шанс.

    За един християнин днес е по-важно да работи, да си гледа и възпитава децата , а не да ги изтрепе по религиозни причини.
    Ако това ме прави лош, ами само мога да ви съжалявам.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  31. 31 Профил на baizuo
    baizuo
    Рейтинг: 1126 Весело

    [quote#17:"lone_S"]Пожелавам с този процес да се затвори страницата от серия военни преврати, дръпнали Турция с години назад в развитието си[/quote]

    И сега ще започне едно светло време, един прогрес и едни права за жените - сори за хората, не жените

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  32. 32 Профил на appen 13
    appen 13
    Рейтинг: 488 Любопитно

    [quote#26:"VеnRus 2008 #писнамиотвас"]светските, учили на запад военни, с негови си ислямисти[/quote]
    Всъщност опора и идеологически център на кемалистите в Турция са военните училища и Генералщабната академия. Там са най-радикалните светски секуларисти, които свято пазят заветите на Ататюрк и принципите и кемалистките идеали за светска, републиканска, модерна, про-европейска Турция.Не съм убеден, че кемалистите ще се предадат така лесно, въпреки очевидната американска подкрепа за ислямисткия радикален нео-османизъм на Ердоган....Мисля, че скоро ще сме свидетели на бурни събития, в Турция, подобни на тези в Египет, защото ситуацията е абсолютно аналогична....

    Един призрак броди из Европа, призрака на евроскептицизъма и много скоро той ще определя настоящето и бъдещето на германски ЕСсср.
  33. 33 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1973 Неутрално

    [quote#27:"Cherry_Paprika"]Лошо,лошо за България, да има съсед - диктатор, с лимки в главата да е султан на бившата Османска империя. [/quote]
    Е, всяко зло-за добро.
    Едно, че такъв съсед те държи нащрек и в кондиция.
    От друга страна - Ердоган и гуруто Давутоглу зинаха да глътнат по-голям кокосов орех, без да си го премерят по-напред на г*за. И политиката им вече започва да буксува, така че неминуемо ще последват и поуки. За турците.
    Все добри неща за комшиите ...
    А за този процес ... май беше неминуем. Не може да махнеш от Конституцията правото на военните на преврат и ... да не направиш показно, та да се разбере и до последния аскер и аркадаш. Така, че да държи влага.
    Прочее ... промяната на Конституцията им също беше добро за комшиите им.

  34. 34 Профил на lone_S
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  35. 35 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 854 Весело

    До коментар [#18] от "miami3":

    Не бъди толкова сигурен, Кемал паша е бил практичен човек и умен държавник, сигурно е знаел че всяко нещо търпи развитие и каквото е било ОК в 1923 едва ли ще е ОК за Турция в 2023 година..... Така че споко!!!

    Естествено е за 100 години движение напред, да има люшкане както на "запад", пълна секуляризация, така и на "изток" към приемане на някои основни правила на исляма, всичко е в мярката.....
    И в развитите страни на християнския свят, никъде няма 100% отделяне на Църквата от Светската власт...
    Така че докато икономиката на Турция върви уверено напред, можем да сме сигурни, че Ердоган е близко до истината.....

    В края на краищата Ердоган трябва да мисли основно за турския народ, не за това какво ние българите смятаме по въпроса.....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  36. 36 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 854 Весело

    До коментар [#31] от "dgd":

    То светлото време започна преди 10-на години.... Виж само как се развива турската икономика и сравни с тази на България, например.... за ддемографската "картина" няма да говорим сега....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  37. 37 Профил на alighieri
    alighieri
    Рейтинг: 392 Неутрално

    Дано да бъдат помилвани от следващия режим, след като падне Ердоган.

  38. 38 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Добре, явно се справи с армията. Това което обаче не може да предотврати е срива в икономиката и този срив ще му види сметката.

    Защото религиозен радикализъм и развита икономика няма как да съвмести. Досега караше по инерция, но вече започва пропадането на турската лира.

  39. 39 Профил на lone_S
    lone_S
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#18] от "miami3":


    [quote#18:"miami3"]Мустафа Кемал-Ататюрк ще се обърне в гроба , ако види какво става в светска република Турция ! [/quote]
    " EGEMENLIK KAYITSIZ SARTSIZ MILLETINDIR" - "ВЛАСТТА БЕЗ УСЛОВИЯ Е НА НАРОДА"
    Бъди спокойна за него!

    http://www.youtube.com/watch?v=Q5dieYm04So
  40. 40 Профил на svejarov
    svejarov
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Ердоган се опитва да върне Турция поне 100 години назад тотален ислямист. Младите следват поверите на Ататюрк и въпреки ,че вкара военните по "демократичен" начин в затворите няма да го бъде този демагог

  41. 41 Профил на lone_S
    lone_S
    Рейтинг: 594 Весело

    До коментар [#35] от "boby1945":

    Поздравявам те! Точно по въпроса. Друго е, че има държави които са обезпокоени от развитието на Турция и правят всичко за очернянето на Ердоган и предизвикването на безредици.

    http://www.youtube.com/watch?v=Q5dieYm04So
  42. 42 Профил на Ламбо
    Ламбо
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#32] от "appen 13":

    Американците и европейците мътят водата в Турция. Не ми е ясно какво точно целят, дали да отслабят позициите им, но познавайки методиката им на действие мисля, че ще успеят. Ердоган се води от параноята си, която никога не е добър съветник.

    Fortuna favet fortibus.
  43. 43 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1973 Весело

    [quote#41:"lone_S"]има държави които са обезпокоени от развитието на Турция и правят всичко за очернянето на Ердоган и предизвикването на безредици. [/quote]
    Ха-ха-хааа!
    И кои са тия държави, които сън не ги лови и клатят Ердоганчо?

  44. 44 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1356 Неутрално

    До коментар [#27] от "Cherry_Paprika":
    Лошо,лошо за България, да има съсед - диктатор, с лимки в главата да е султан на бившата Османска империя.
    ..........
    Напротив, това е златен шанс за България и втори такъв няма да получи.
    Откак настъпи "Арабска пролет" и Турция взе да си напвъа мускулите на задбедрицата,
    европейските туристи масово се насочиха към България и тази година ще бие всички останали, рекорд!
    А България от 2-3 г наистина става все по популярна, вече се говори, че каквото е била Майорка преди 20-25 г, това са сега Златни и Слънчев.
    Я малко по-широко гледай на нещата, аман от късогледи въздишащи по вятъра.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  45. 45 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    Така се започва !Bandista Haydi Barikata
    http://www.youtube.com/watch?v=NJEFIwTe4kg

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  46. 46 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1369 Неутрално

    [quote#32:"appen 13"].Мисля, че скоро ще сме свидетели на бурни събития, в Турция, подобни на тези в Египет, защото ситуацията е абсолютно аналогична.... [/quote]

    Дано... Турция, така или иначе, ни е съсед. За предпочитане е да е светска и цивилизована държава, отколкото дива ислямистка кочина.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  47. 47 Профил на danea
    danea
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#27] от "Cherry_Paprika":

    Първо човек трябва да измете собствения си двор преди да се грижи за съседите си! И дв се постарае да си избере управляващи, които да да грижат за неговото благоденствие! Наистина, нашият двор е толкова уреден, че постоянно гледаме в чуждите неуредени!

  48. 48 Профил на baizuo
    baizuo
    Рейтинг: 1126 Неутрално

    [quote#35:"boby1945"]докато икономиката на Турция върви уверено напред[/quote]

    Това лесно се прави. 9/10 от Турция е изток, в лошия му вариант. Ами осигури на населението почти само възможност да се плоди, направи икономиката зависима от това - да осигурява основно демографския разтеж и храна за масите и си готов.
    О, и давай доста пари за всяко родено дете на семействата. Един колега много ми се хвалеше именно с това - как в Турция за новородено получаваш премия от държавата. Абе хора, за хвалене ли е да имаш 10 деца, след като само - не знам, ама 0.01% сигурно могат да си го позволят?

    Останалата 1/9 от Турция е страхотна, не може да се отрече. Мноого са пред нас.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  49. 49 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    [quote#44:"СДС"]А България от 2-3 г наистина става все по популярна, вече се говори, че каквото е била Майорка преди 20-25 г, това са сега Златни и Слънчев[/quote]На туристи ли се радваш ? Няма лошо - нека има и туристи, ама да се се разберем- силата на България са компютрите , роботите , оръжието , химията ... а не слугинажа и шафрантиите !

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  50. 50 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1369 Весело

    [quote#34:"lone_S"]Напускам статията [/quote]

    Adios, hasta la vista!

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  51. 51 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 593 Любопитно

    До коментар [#1] от "Ангелина":
    [quote#1:"Ангелина"]Напълно заслужено![/quote]
    Не се радвай толкова...Ще му дойде времето и на ислямиста Ердоган.В превод от турски фамилията му означава"Не мога да те настигна"...Наистина няма да могат да го настигнат анадолските манафи(краставичари в превод от турски)
    Бойко ще подкрепя,а?ГЕРБ ще подкрепя ислямистът му неден!
    Сирийските Ал Кайдисти дето ядат дробове,глави и сърца ще подкрепя срещу Башар Асад,а!Ние всички от АТАКА искаме Ердоган да бъде свален с жесток,ама много жесток военен преврат!

  52. 52 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    [quote#44:"СДС"]Я малко по-широко гледай на нещата, аман от късогледи въздишащи по вятъра.[/quote]
    Бееее, не съм убедена,че заради Ердоган туристите ще зареждат Турция, освен ако оня не им спретне референдум за отмяна на светската държава и не ги накара да бият главите от сутрин до вечер в джамиите. Виж,тогава бая народ ще се разколебае и може да се юрне насам.
    Инак,те,турците знаят как да се гриждат за клиенти и да печелят пари.Не ги мисля.
    Мен по - скоро ме притеснява имперските апетити на султана.Може и да е смешно,все пак сме в 21 век,ма знаеш ли го Ердо с тия светкавици в главата, всичко може да му щукне.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  53. 53 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    [quote#46:"VеnRus 2008 #писнамиотвас"]Дано... Турция, така или иначе, ни е съсед. За предпочитане е да е светска и цивилизована държава, отколкото дива ислямистка кочина. [/quote]Под светска и цивилизована държава разбирам Дания .... Цивилизована и Турция в едно изречение ... е все едно да се говори за "Вандалска култура"

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  54. 54 Профил на Sorilea
    Sorilea
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Присъди за 275 човека заподозрени в заговор. Подсъдими журналисти, депутати , генерали. Доживотна присъда за журналист. Звучи страшно. Ще се радвам ако Дневник напишат повече подробности за това дело.

  55. 55 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1356 Неутрално

    До коментар [#49] от "EVOLYUCIONER":
    да се се разберем- силата на България са компютрите , роботите , оръжието , химията ... а не слугинажа и шафрантиите !
    ........
    Сателитите, космическите станции, фондовата борса във Виница, както и 20-те концерна на чело на световният експорт в машиностроенето.
    Съгласен съм, разбрахме се! сега кажи каква фантастика четеш или на какво си, явно с реалността много общо нямаш.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  56. 56 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1237 Неутрално

    [quote#36:"boby1945"]То светлото време започна преди 10-на години.... Виж само как се развива турската икономика и сравни с тази на България, например.... за ддемографската "картина" няма да говорим сега.... [/quote]
    отдавна съм забелязал че всички комунисти сте потенциални ислямисти

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  57. 57 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1356 Неутрално

    До коментар [#52] от "Cherry_Paprika":
    Бееее, не съм убедена,че заради Ердоган туристите ще зареждат Турция,
    ..........
    Остави убежденията...Статистиките сочат ясно,
    след "Таксим" - масови прехвърляния на резервации от турската дестинация към съседката им.
    Не говоря за Гърция и те джвакат в соса на изхвърлянията си на площад "Синтагма"...
    По площадите им ще ги познаеш Де е София, с нейните хитри заигравки, де са "Таксим" и " Синтагма" с горящите кукли на г-жа Меркел. Хората не са тъпи, обръщат гръб на арогантния южняк и отиват при конкурента му - при нас де.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  58. 58 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    [quote#47:"danea"]Наистина, нашият двор е толкова уреден, че постоянно гледаме в чуждите неуредени! [/quote]
    И какво, да не коментирам ли?Какъв ви е проблема на вас всъщност?
    Изпитвам изключителна симпатия към Таксим, искренно се надявам, младите и прогресивно настроени,светски турци,дето ги биха,убиваха, обгазяваха и мачакаха със сила, да успеят да изритат тоя кървав ислямист от Турция и да въстановят устоите на вече ерозиралата светска държава.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  59. 59 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    [quote#55:"СДС"]Съгласен съм, разбрахме се! сега кажи каква фантастика четеш или на какво си, явно с реалността много общо нямаш. [/quote]Под прозорците ми са корпусите на ДЗУ , а до гарата беше Комбината по роботика "Берое". От Хранмаш баща ми ходи за 2 години в Китай да монтира поточни линии. Аз Бях електродиспетчер на АТЗ ... За мен не е фантастика Пиша фантастика,ако ти се чете:
    http://tantanev.hit.bg/

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  60. 60 Профил на baizuo
    baizuo
    Рейтинг: 1126 Весело

    [quote#53:"EVOLYUCIONER"]"Вандалска култура"[/quote]

    Хм, малка поправка. Разбирам те и не се дразни, ама не се здържах да те поправя. Вандалите са древни германски племена и са си рязали глави за кеф, но са имали култура(не нрави, култура ). Имали са занаяти - особено златарството - по-добро от много други тогава. Преди 3-4 години бях в Карлсруе и в месния шлос имаше страхотна изложба - "Вандалската култура"
    Да, знам че е смешно

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  61. 61 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#27] от "Cherry_Paprika":

    Аааа има и по лошо, Путин с лимки на руски император от новата римска империя. Може да не ни е баш съсед, но рубладжии в РБ дал господ, ще го приближат!

    chavo64
  62. 62 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    [quote#57:"СДС"]Остави убежденията...Статистиките сочат ясно,
    след "Таксим" - масови прехвърляния на резервации от турската дестинация към съседката им[/quote]
    Kъде ги гледаш тия статистики?

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  63. 63 Профил на Massive atack
    Massive atack
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Да могат и Ердоганя да натикат у кауша, равни няма да имат.

    Да живее България и българският народ.
  64. 64 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Многото осъдени висши офицери би трябвало да стресне НАТО и да се поиска подробно описание на доказателствата и мотивите за тези присъди. Ако се окажат политическа разправа, да се преразгледа статута на Турция в Алианса.

  65. 65 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1369 Весело

    [quote#53:"EVOLYUCIONER"]Под светска и цивилизована държава разбирам Дания .... Цивилизована и Турция в едно изречение ... е все едно да се говори за "Вандалска култура[/quote]

    ОК, цивилизована Турция не е същото, като цивилизована Дания, но ти разбирам какво имам предвид, нали?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  66. 66 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 593 Гневно

    До коментар [#17] от "lone_S":
    [quote#17:"lone_S"]Пожелавам с този процес да се затвори страницата от серия военни преврати, дръпнали Турция с години назад в развитието си. [/quote]
    Аз пък пожелавам кървав военен преврат срещу ислямиста Ердоган и привържениците му.Както в Египет светската армия смаза побратимът му МурсиКеф!Бойко ще подкрепя Ердоган,а,?ГЕРБ ще подкрепя...сирийските главорези ще въоръжава срещу Башар Асад.Ердоган трябва да бъде свален по възможно най-грубия начин...

  67. 67 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    [quote#60:"dgd"] Вандалите са древни германски племена и са си рязали глави за кеф, но са имали култура(не нрави, култура ). Имали са занаяти - особено златарството - по-добро от много други тогава. Преди 3-4 години бях в Карлсруе и в месния шлос имаше страхотна изложба - "Вандалската култура" Да, знам че е смешно [/quote]Вандалите освен свичко друго са смачкали Рим и в морска битка - за 2 години построи флот 2 пъти по голям от Римския ... зная много за вандалите ,,, и са сериозна култура и достижения за 150 години самостоятелна държава = използвах го само като метафора !

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  68. 68 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    [quote#59:"EVOLYUCIONER"]Под прозорците ми са корпусите на ДЗУ , а до гарата беше Комбината по роботика "Берое". От Хранмаш баща ми ходи за 2 години в Китай да монтира поточни линии. Аз Бях електродиспетчер на АТЗ ... За мен не е фантастика[/quote]Пак чукате (-) без да мислите ...
    по добре от мен ли знаете:
    # какво виждам от прозорците
    ## какъв завод е имало до гарата
    ### къде е работил баща ми
    #### какво съм работил аз
    България беше промишлен тигър и все още има с какво да се похвали, има кадри и семе да засее нови заводи - Да бъдем пак каквото бяхме !!!

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  69. 69 Профил на lone_S
    lone_S
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Всички тия осъдени "невинни" искаХА да върнат Турция във времената СВЕТСКИ "СРЕДНОЩЕН ЕКСПРЕС" когато бяха на власт!

    http://www.youtube.com/watch?v=Q5dieYm04So
  70. 70 Профил на lone_S
    lone_S
    Рейтинг: 594 Весело

    Всички плювачи да се преместят тук -

    http://www.dnevnik.bg/sviat/2013/08/05/2117023_v_turciia_uspeshno_testvaha_jp_tunel_pod_bosfora/?p=0#addcomment
    : - дузина

    http://www.youtube.com/watch?v=Q5dieYm04So
  71. 71 Профил на lone_S
    lone_S
    Рейтинг: 594 Весело

    До коментар [#64] от "marsena":


    [quote#64:"marsena"]Многото осъдени висши офицери би трябвало да стресне НАТО и да се поиска подробно описание на доказателствата и мотивите за тези присъди. Ако се окажат политическа разправа, да се преразгледа статута на Турция в Алианса. [/quote]
    По-вероятно е да се преразгледа статута на Бг, защото властта е все още в бившата ДС, клон на бившата КГБ и усилено работят за интересите на Раша!

    http://www.youtube.com/watch?v=Q5dieYm04So
  72. 72 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 593 Любопитно

    До коментар [#13] от "lone_S":
    [quote#13:"lone_S"]Някой "специалист" по Турция да каже какво е БЧГ /BCG - БАТЪ ЧАЛЪШМА ГРУБУ/. Пожелавам на "специалистите" които пишат тук да попаднат някога в ръцете на такива "светски" изроди![/quote]
    Какво се оплакваш бе?Само така-много жестоко трябва да се постъпва с ислямистите-шериатци.
    Ислямистите-шериатци(не обикновените мюсюлмани)не са хора,а изроди.Затова всякакви жестокости срещу тях са позволени.
    А сега на твоя въпрос...представи си...аз-атакистът съм "отворен" и знам за какво става на въпрос:
    БАТЪ ЧАЛЪШМА ГРУБУ(BATI ÇALIŞMA GRUBU)-това е така наречената Западна работна група която извърши постмодерния военен преврат на 28 февруари1997 г. когато армията принуди премиера -ислямист Неджметин Ербакан да се оттегли, като заплаши да вземе в противен случай мерки.Ръководител на BATI ÇALIŞMA GRUBU е Еркая Тръст от Военноморските сили.Нарича се "Западна"защото съгласно повелите на Мустафа Кемал Ататюрк -Турция трябва да е ориентирана към западната ценностна система...
    Сега доволен ли си?
    Само бой по ислямистките канчета!Бой,бой,бой!...

  73. 73 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1074 Любопитно

    [quote#30:"dgd"]Един въпрос към либерастите - [/quote]

    А ще зададеш ли същия въпрос на комунорастите?

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  74. 74 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Стига сме плакали на чужд гроб!
    Едва ли знаем истината!
    Като им гледам икономиката нещата им са наред.
    Като им гледам вълненията на площада и гражданското им общество им е наред за разлика от нашето.
    Дали са клетва да се оправят!
    А на Турският народ пожелавам мъдрост и просперитет.
    От мон като комшия, толкова!

    Хитростта пречи на мисълта!
  75. 75 Профил на lone_S
    lone_S
    Рейтинг: 594 Весело

    До коментар [#72] от "багаин":

    Браво! Не съм допускал, че има умни атакисти и да им викам браво! Опознай врага за да го обикнеш, нали?!

    http://www.youtube.com/watch?v=Q5dieYm04So
  76. 76 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1074 Любопитно

    [quote#32:"appen 13"]Не съм убеден, че кемалистите ще се предадат така лесно, въпреки очевидната американска подкрепа за ислямисткия радикален нео-османизъм на Ердоган...[/quote]

    Гьобелс, да си чувал нещо за Уест Пойнт? Не се намира в Русия.
    А да си чувал, че всички турски, висши военни минават оттам?

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  77. 77 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 593 Весело

    До коментар [#9] от "xm...":
    [quote#9:"xm..."]Турция е в НАТО, с голяма тежест при това.[/quote]
    Ще видиш"тежестта"на Турция,ако случайно вземе да настъпи мотиката на Раша...И как великото НА(Ф)ТО ще кърши ръчички отстрани и ще се оправдава ,че това си е турска работа
    [quote#9:"xm..."]И се оказва, че на НАТО-вския европейски и задокеански генералитет , че и на политическото му ръководство, другари и съратници са ... таковата, де ... недемократи ... [/quote]
    Ама те американо-западняшките юдео-масони винаги подкрепят ислямистите,бе...не си ли го разбрал досега?...

  78. 78 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 1193 Неутрално

    Мда. И журналист, и лидер на опозиционна партия. Браво. Да си знаят местата. С това си управление и с такава "независима съдебна система" Турция е много далеч от Европа. Мисля си все пак, че никое управление не е вечно...

  79. 79 Профил на lone_S
    lone_S
    Рейтинг: 594 Весело

    До коментар [#74] от "Stream":


    [quote#74:"Stream"]Стига сме плакали на чужд гроб!
    Едва ли знаем истината! [/quote]
    За някои тук коментиращи ИСТИНАТА няма значение.

    http://www.youtube.com/watch?v=Q5dieYm04So
  80. 80 Профил на Ивайло Киров
    Ивайло Киров
    Рейтинг: 488 Любопитно

    Ердогане, Ти нали беше *излязъл от статията*, за какъв чеп се върна пак.



    Общо 105 дена БАН от 3 март до 24 юни. Изглежда съм бръкнал в ...*здравето* на Нощник..
  81. 81 Профил на Ивайло Киров
    Ивайло Киров
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Предният ми коментар е към lone_S .

    Общо 105 дена БАН от 3 март до 24 юни. Изглежда съм бръкнал в ...*здравето* на Нощник..
  82. 82 Профил на magnas
    magnas
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    Така е , само победителите не ги съдят !
    Следващият път , по-добра организация . Напомнят ми за българските преврати - при нас почти няма неуспешен /с изключение на Горуня /.
    Интересно ми е дали са способни българските шапкари сега да вземат властта и дали знаят какво да я правят ?
    Да не забравяме , че само в България военните са ляво ориентирани .

  83. 83 Профил на lone_S
    lone_S
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#78] от "zg":


    [quote#78:"zg"] С това си управление и с такава "независима съдебна система" Турция е много далеч от Европа. [/quote]
    Даже не може да се сравни с българската "европейска" съдебна система, нали?! А знаеш ли турският съд само с ЕДИН глас отмени искането за забрана на партията на Ердоган?! Закриване на управляваща партия с премиер?! Не знам защо коментирате неща за които даже нямате понятие?!

    http://www.youtube.com/watch?v=Q5dieYm04So
  84. 84 Профил на dutch
    dutch
    Рейтинг: 480 Неутрално

    До коментар [#74] от "Stream":
    +++++ много добър коментар. Икономиката им работи, гражданското общество им работи, нищо чудно и съда (за разлика от нашия) да им работи.... Ние да му мислим за нашите си забатачени работи...като например в Европа ли сме или не сме, кой управлява, защо от 8 милиона станахме 6.5 и други подробности от пейзажа. Да има или да няма преврат в Турция други да му мислят...

  85. 85 Профил на lone_S
    lone_S
    Рейтинг: 594 Весело

    До коментар [#80] от "ivailo_kirov":


    [quote#80:"ivailo_kirov"]Ердогане, Ти нали беше *излязъл от статията*, за какъв чеп се върна пак. [/quote]
    Иначе самонадъхването не ви върви. Става смешно!
    Кофти ли ти е, че коментирам?!

    http://www.youtube.com/watch?v=Q5dieYm04So
  86. 86 Профил на judas
    judas
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    [quote#51:"багаин"]искаме Ердоган да бъде свален с жесток,ама много жесток военен преврат[/quote]
    И да се срещне с много, много, наистина много краставичари.

    Песимизмът е разкош, който евреите не могат да си позволят.
  87. 87 Профил на iron_cross
    iron_cross
    Рейтинг: 491 Неутрално

    До коментар [#67] от "EVOLYUCIONER":

    за морската битка си далеч от истината - подкупили са когото трябва, не са победили в открита битка, а по втория начин. Как да е, Велизарий им е разказал играта, макар и с голямо закъснение.

  88. 88 Профил на Ивайло Киров
    Ивайло Киров
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#85] от "lone_S":
    Ми като обещаеш нещо трябва да го изпълняваш.
    Казана дума хвърлен камък.

    Пиши си щом не може да се стърпиш, ама давай повече инфо щом си запознат.
    Туй не сме знаели, онуй не сме знаели, ами осведоми ни за нещата за които споменаваш в по-горните си коментари.

    Иначе трябва да ти е ясно, че с малки изключения никой тук не обича фанатиците в случая ислямистите.

    Те се обичат един друг и се защитават, но те и козичките и децата обичат, защото пророка им така казвал.


    Общо 105 дена БАН от 3 март до 24 юни. Изглежда съм бръкнал в ...*здравето* на Нощник..
  89. 89 Профил на lone_S
    lone_S
    Рейтинг: 594 Весело

    До коментар [#88] от "ivailo_kirov":


    [quote#88:"ivailo_kirov"]ами осведоми ни за нещата за които споменаваш в по-горните си коментари. [/quote]
    Няма нужда, така ви е по добре ... да коментирате неизвестни неща. Нали знаеш кой постъпва така?

    http://www.youtube.com/watch?v=Q5dieYm04So
  90. 90 Профил на ventsy
    ventsy
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Тошко няма за къде да бърза - израстването му в А група е очевидно, а ето че взе да трупа важен опит и в ЛЕ. Мисля че тази година ще се представи още по-добре и като нищо ще стане голмайстор на А група.

  91. 91 Профил на lone_S
    lone_S
    Рейтинг: 594 Весело

    До коментар [#90] от "ventsy":

    Хей, къде си бе?!

    http://www.youtube.com/watch?v=Q5dieYm04So
  92. 92 Профил на ventsy
    ventsy
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#91] от "lone_S":

    Обърквация малко . Тресе ме треска за Щутгарт...

  93. 93 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Хората на Бойко и Костов са се развилнели из Турция. Нищо, ще им видим сметката!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  94. 94 Профил на frostreich
    frostreich
    Рейтинг: Неутрално

    Ами БРАВО на Турция и Ердоган!
    Навреме направи това, което в Египет не успяха да направят след свалянето на Мубарак - прочисти армията от про-западните и про-ционистки сатрапи с крайно-десни диктаторски наклонности, които не уважават демокрацията, конституцията и човешките права!
    Затова Турция е една от най-проспериращите държави, а Египет след преврата затъва все повече в насилие, кръв, убийства и диктатура...

  95. 95 Профил на serafin
    serafin
    Рейтинг: 855 Неутрално

    Това не е Републиката, която познавам...
    Това не е републиката на моите приятели, които като тръгваме на купон подканят "Are you ready Eddy?" (По едно парче на Emerson, Lake & Palmer)...
    Това не е републиката на прекрасните художествени галерии....
    Това не е републиката на веселите младежи от Fashion cafe...
    Силно се надявам площад Таксим да надвие фундаментализма!
    Еднакво поддържам нашия протест и протеста на съседите от площад Таксим!

    Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия
  96. 96 Профил на «◄-Berk®-►»
    «◄-Berk®-►»
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Ако бях вместо Илкер Башбуг не бих могъл да си позволя на съвеста си да ме обвинят по този начин.Да служиш 40-50 год. за родината си и то в най-висша степен ,под своя заповед да имаш 700 000 въоръжена армия и след като се пенсионираш да те обвинят с тероризм и то с доживотна присъда.Щом държавата е знаела или се е съмнявала от него защо тогава му е позволила да се качи чак на върха на армията.За другите не знам но особено за този човек мисля че най много му тежи да е в категорията на терористите с които се е борил толково години и е служил за родината си.Сякаш нещо не е вред така ми се струва, незнам.

    Животът е само един миг между две вечности." Платон"
  97. 97 Профил на serafin
    serafin
    Рейтинг: 855 Неутрално

    До коментар [#35] от "boby1945":

    С тази разлика, че не е чак толкова уверено и не толкова напред.... Не един и двама мои приятели търсят да се изнесат от там... "My friend, Turkish economy is very bad... " Докато преди 5 години казваха "Take your family and come. There is so much to do here together with you...."

    Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия
  98. 98 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 854 Весело

    До коментар [#97] от "serafin":

    Е аз предпочитам да вярвам на статистиките на МВФ, СБ, ЦРУ, ЕБВР, ЕИБ не на твоите двама приятели.......

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  99. 99 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 854 Весело

    До коментар [#95] от "serafin":

    Не плачи на чуда гроб архангеле ......

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  100. 100 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 593 Весело

    До коментар [#90] от "ventsy":
    [quote#90:"ventsy"]Тошко няма за къде да бърза - израстването му в А група е очевидно, а ето че взе да трупа важен опит и в ЛЕ.[/quote]
    До коментар [#91] от "lone_S":
    [quote#91:"lone_S"]До коментар [#90] от "ventsy":
    Хей, къде си бе?! [/quote]
    До коментар [#92] от "ventsy":
    [quote#92:"ventsy"]До коментар [#91] от "lone_S":
    Обърквация малко . Тресе ме треска за Щутгарт...[/quote]
    Венци,статията е за Турция,не за българския футбол.
    Но можеш да коментираш турския футбол.Пак е във връзка с темата защото големите агитки на трите турски гранда
    1)Бешикташ(Задна прашка бешикташка,
    2)Галатасарай и
    3)Фенербахче
    бяха в основата на битките и размириците на площад Тексим срещу управлението на Ердоган.
    Ето още подробности за тези отбори:
    1)Бешикташ-Стадионът се намира в градския район Бешикташ, близо до някогашния султански дворец „Долмабахче“ в европейската част на града. Носи името на бившия турски премиер Исмет Иньоню. Това е първото модерно спортно съоръжение на Турция. Открито е на 19 май 1947 г.
    По-рано стадионът е имал капацитет от 45 000 седящи места, но в момента е малко над 32 000 места. Интересен факт, е че това е единственият стадион в света, от който може да се видят 2 континента - Европа и Азия, които се разделят от Босфора.
    „Иньоню“ помни множество бележити победи на „Бешикташ“ над европейски грандове като „Барселона“, „Милан“, „Ливърпул“, „Олимпик“ (Марсилия) и много други.
    2) Галатасарай е турски спортен клуб от град Истанбул. Футболния отбор на клуба държи всички рекорди по спечелени титли и купи на страната. Това е единствения клуб от Турция носител на трофей от европейските клубни турнири, след като през 2000 г. печели Купата на УЕФА с победа на финала над Арсенал с 4:1 след изпълнение на дузпи. Година по-късно завоюва и Суперкупата на Европа след победа над актуалния тогава носител на трофея от Шампионската лига отбор на Реал Мадрид, като го побеждава с 2:1 след продължения.
    Стадион "Али Сами Йен"-носи името на основателя на клуба.
    Намира се в Месидиекьой-предградие на квартала Шишли...
    3)Фенербахче-Клубът е 18 пъти шампион на страната си и е най-богатият турски отбор. Играят мачовете си на стадион Шюкрю Сарачоолу с капацитет 55 900 места.Стадионът се намира в Кадъкьой и наречен на шестия по ред министър-председател на Турция...
    Айде Венци продължавай по-нататък ....или както викат комшиите:"Хади,хади,хади...гит,гит!"...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK