Русия: Сирия представи доказателства, че бунтовниците са използвали химическо оръжия

Сирийският външен министър Уалид ал Муалем (вдясно) и руският заместник-външен министър Сергей Рябков на среща в Дамаск

© Reuters

Сирийският външен министър Уалид ал Муалем (вдясно) и руският заместник-външен министър Сергей Рябков на среща в Дамаск



Дамаск е предоставил на Москва нови "веществени доказателства" за това, че бойци от сирийската опозиция са използвали химически оръжия, заяви днес руският заместник-министър на външните работи Сергей Рябков.


Той определи още доклада на ООН за химическите оръжия като "политизиран, пристрастен и едностранчив". Според него инспекторите на международната организация са разглеждали единствено доказателства от атаката на 21 август, но не и от три предхождащи я инцидента.


Междувременно ръководителят на разследващия екип на ООН Аке Селстрьом призна пред Би Би Си, че намирането и унищожаването на целия сирийски химически арсенал ще бъде трудно, но все пак той вярва, че е постижимо. Според него много ще зависи от това дали режимът и бунтовниците ще успеят да седнат на една маса за преговори.




Вчера представителите на петте постоянни членки на Съвета за сигурност се срещнаха в Ню Йорк, за да обсъдят предложената от Лондон, Париж и Вашингтон проекторезолюция за Сирия. Трите държави настояват тя да съдържа заплаха с военни действия, в случай че Дамаск не изпълни договорения план за предаване на химическото си оръжие. Москва обаче не е съгласна с това.


Сближаване на позициите нямаше и на срещата между външните министри на Русия и Франция Сергей Лавров и Лоран Фабиюс, провела се по-рано вчера в Москва. На нея Фабиюс отбеляза, че множество факти водят до заключението, че е почти сигурно, че отговорността за химическата атака е на президента Башар ал Асад. Лавров изтъкна, че има и сериозни основания да се смята, че случилото се е било провокация, извършена от бунтовниците.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (178)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 838 Весело

    Време е да бъдат бомбандирани бунтовниците

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  2. 2 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 838 Весело

    НЕ. Ето го решението:

    НАТО ще бомбят Асад, а Русия и Китай ще бомбят бунтовниците.

    Така всички ще са доволни

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  3. 3 Профил на Моника
    Моника
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Дано само в крайна сметка нещата да се решат мирно и да не се стигне до военни действия.

  4. 4 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1220 Неутрално

    Доказателства като по врече на процесите от 1937-подсъдимият си е признал,че е бил английски шпионин и после се е обесил на леглото си в ареста.Руското правосъдие и боравене с доказателства е известно.Който е неудобен хваща влака за Сибир и готово.

  5. 5 Профил на zapadnqka
    zapadnqka
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Все едно някой в нормалните държави вярва на Русия.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    And Freedom for all
  6. 6 Профил на purple_rain
    purple_rain
    Рейтинг: 450 Любопитно

    Еееее,аз пък очаквах Сирия да предоставят доказателства,че Башар Асад стои зад атаката,така да ме изненадате

  7. 7 Профил на Салмонела
    Салмонела
    Рейтинг: 1391 Весело

    А аз имам неоповержими доказателства, че марсианци са изпуснали газа. Или по-точно, изпуснали са се. В неподходящото време и на неподходящото място...
    Само че Лавров и Кери не ми вярват.

    УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!
  8. 8 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1460 Неутрално

    Дамаск е предоставил на Москва нови "веществени доказателства"
    ******************

    Защо са тези кавички, Дневник? Опитвате се да създадете някакво впечатление у читателите или какво? Все пак, предполага се, че четящите са мислещи хора и сами могат да си извадят заключения от текста, без да се налага вие да ги насочвате в "правилната" посока!

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  9. 9 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1266 Неутрално

    Всички вадят някакви доказателства, а има ли от тях верни и кои са такива? Най-важното е че тези, които вадят такива доказателства, всячески се стремят да ни убедят в правотата си! Странно! Нямат ли сателитни снимки?

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  10. 10 Профил на валчан
    валчан
    Рейтинг: 480 Весело

    Кой има интерес от употребата на зарин? Асад ще да е за да се полюлее на бесилото.

  11. 11 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Сега ще си мерите ли... да де ,силите в Средиземно море със САщ или ще надувате виртуални мускули само.То е ясно,че от Асад нищо не зависи и си е една пешка.

  12. 12 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 672 Неутрално

    "Сближаване на позициите нямаше "

    Няма как и да има, целта е не кой е използвал химически оръжия, а на кого да принадлежи Сирия. Срамни преговори, докато хората в Сирия умират. Не напразно тези преговори бяха наречени сделка. Каквито и доказателства да предостави Сирия то САЩ, Франция и Англия не се интересуват от истината. Сирия доказа мръсотията, показа как се управлява светът със сила, показа че човешкият живот не струва пукната пара и как става черното - бяло, а бялото - черно. Ако кажеш не - ставаш луд, лош и подлежиш на преработка.

  13. 13 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 791 Любопитно

    Най-вероятно не е Асад,той най-малко имаше интерес от подобно нещо. На по всичко личи,че на "великите" просто не им пука, нито пък някога ги е интересувала истината. Тук има само геостратигически интереси-нищо повече...

  14. 14 Профил на Barionas
    Barionas
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До колкото разбирам от тези безкрайни приказки около Сирия , американците нямат определен план какво да правят след като бомбардират . В противен случай да са започнали вече . На Асад му изтича мандата до година и може да го съчетаят с плана за химическото оръжие . После трябва да сложат друг може би ,който или да я приключи тая война за 1 ,2 години или Ливанска схема 20 години . Ще видим какво ще измислят.

  15. 15 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 624 Весело

    Руски имперски номера..

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  17. 17 Профил на Plamen Vl
    Plamen Vl
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Ми сега? Какво ще правим, ако това се окаже вярно де...
    Освен да ударим бунтовниците, така и така всички сили са на позиция...

  18. 18 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2597 Любопитно

    "Дамаск е предоставил на Москва нови "веществени доказателства" за това, че бойци от сирийската опозиция са използвали химически оръжия, заяви днес руският заместник-министър на външните работи Сергей Рябков."

    Къде дремАха досега?! При положение че сума време се въртя и международна инспекция, как стана така, че точно сега изскочиха доказателства(веществени при това) и хората на Асад в "свиски тръс" търчат с тях, разбира се не къде да е, а при товарищ Путин?!

    Много скалъпено звучи някак...

    I Want To Believe
  19. 19 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 557 Неутрално

    До коментар [#5] от "zapadnqka":

    Кои са нормалните държави ?

  20. 20 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2187 Неутрално

    Много планове , много нещо . Лондон , Париж и Вашингтон. Само че на огромен жълт фон. Сигурно са далтонисти и не го виждат. И го пренебрегват. Докато дойде време за гласуване на резолюции .

  21. 21 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 1184 Неутрално

    Няма никога да разбрем кой изби толкова жени и деца. Цивилни. По особено мъчителен начин. Не искам да правя политика с това масово убийство. За мен, този който е наредил да се изстрелят ракети със зарин не е вече човешко същество.
    Не одобрявам нито политиката на Пентагона, нито на Путин.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  22. 22 Профил на Проба Грешка Катарзис
    Проба Грешка Катарзис
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#16] от "№55":

    Не е политически изгодно. Ще изникне въпроса - това не е ли военно престъпление ? А след това - защо няма възмездие за военнопрестъпниците ? ... Все неудобни въпроси!

  23. 23 Профил на niki789
    niki789
    Рейтинг: 229 Неутрално

    бащата на асад управлявал 30 години този от 10 братята му шефове на армии единия даже на тайната полици и спец части това да не е семеен бизнес.Убийте диктатора...

  24. 24 Профил на Проба Грешка Катарзис
    Проба Грешка Катарзис
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#19] от "bluescreen":

    Всяка уважаваща себе си "нормална" страна атакува вече победената друга държава с атомни бомби. Всяка "нормална" страна използва горящ напалм - Виетнам, обеднен уран - Сърбия, бял фосфор - Ирак, хемтрейлс - по целия свят.

  25. 25 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 803 Неутрално

    [quote#24:"Проба Грешка Катарзис"]

    До коментар [#19] от "bluescreen":

    Всяка уважаваща себе си "нормална" страна атакува вече победената друга държава с атомни бомби.[/quote]

    И къде Япония е била вече победена преди Хирошима бе историко ?

  26. 26 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 671 Неутрално

    До коментар [#5] от "zapadnqka":

    за сметка на това, в ненормалната България виж колко са възмутени от недоверието ти към матушакта им

    Birds of a feather flock together.
  27. 27 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1225 Весело

    Ми ся??? Ко Прайм???? Сичкото американофилолюб и юдеюфилолюб и българомразец, ще се изприщи и ще ходи по спешност в Пирогов!!!???!!! Нема страшно!!!!! Българската здравна система и Пирогов , могат да поемат десетина с увредено здраве БЪЛГАРОМРАЗЦИ!!!!!!!!Туй разните Янчовци , Зададняци о Мойшета , могат да бъдат спокойни за живота си!!! Българският народ обгрижва безплатно 1 милион РОМляни , ще обслужи безплатно и тях в медицинските си заведения!!!!!!!!!!

  28. 28 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1225 Любопитно

    До # 21- raining- Напротив , знае се!!! Знае се , че радикалните ислямски терористи над 14 пъти са използвали подарен им от САЩ ЗАРИН!!!!!!!!!!!

  29. 29 Профил на buran
    buran
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#18] от "2.5":

    а ако имаше доказателства, че правителствените сили са използвало хим. оръжие, мислиш ли че инспекторите нямаше да го споменат в доклада си?

  30. 30 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Все повече заприличва на фарс на гърба на мирните сирийци-християни.


    Публикувано през m.dnevnik.bg

    I'm addicted to the truth.
  31. 31 Профил на goryanin
    goryanin
    Рейтинг: 443 Неутрално

    То отначало се знаеше, че химическото оръжие е пуснато от бунтовниците-щом американците твърдят противното.

  32. 32 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3737 Неутрално

    Бунтовниците са използвали химическо оръжие в квартали, които ТЕ контролират.

    На подобна глупост само бай Тан и подобните му могат да да повярват.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  33. 33 Профил на Проба Грешка Катарзис
    Проба Грешка Катарзис
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#25] от "viktor4o_rs":

    Победата им е била предрешена.

    Но, нека за момент да приемем обратното - нима и тогава употребата на ядрено оръжие е оправдана ?

  34. 34 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 803 Неутрално

    [quote#27:"kimba3"]Ми ся??? Ко Прайм???? Сичкото американофилолюб и юдеюфилолюб и българомразец, ще се изприщи и ще ходи по спешност в Пирогов!!!???!!! Нема страшно!!!!! Българската здравна система и Пирогов , могат да поемат десетина с увредено здраве БЪЛГАРОМРАЗЦИ!!!!!!!!Туй разните Янчовци , Зададняци о Мойшета , могат да бъдат спокойни за живота си!!! Българският народ обгрижва безплатно 1 милион РОМляни , ще обслужи безплатно и тях в медицинските си заведения!!!!!!!!!! [/quote]

    Като гледам как крещиш и изпадаш в сектантски делириум, по-скоро ти ще да отидеш за Пирогов. И защо американофилите да се изприщват - защото Асад казал, че химическо оръжие е използвано от бунтовниците ? И какво по-логично от това ? А иначе, по-големи българомразци от комунисти, левичарчета и русофилистични подлоги като теб няма.

  35. 35 Профил на Аvеree
    Аvеree
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#8] от "VеnRus 2008 #писнамиотвас":


    [quote#8:"VеnRus 2008 #писнамиотвас"]Защо са тези кавички, Дневник? Опитвате се да създадете някакво впечатление у читателите[/quote]
    След повече от 5100 поста се учудваш на номерата на „Дневник” ?

  36. 36 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3737 Неутрално

    [quote#25:"viktor4o_rs"]И къде Япония е била вече победена преди Хирошима бе историко ?[/quote]

    Не е хуманно да отказваш на един комунист правото да живее в измисления си свят - върнати към реалността, те се побъркват окончателно и могат да се самоубият или да навредят на околните.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  37. 37 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3737 Неутрално

    [quote#34:"viktor4o_rs"]И защо американофилите да се изприщват - защото Асад казал, че химическо оръжие е използвано от бунтовниците ?[/quote]

    И кой му е повярвал?

    Путин.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  38. 38 Профил на Аvеree
    Аvеree
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#28] от "kimba3":

    Две прaтки зaрин от Либия минaли през Турция нa път зa Бългaрия и Грузия, кaзaл нa 9 юли шефът нa турскaтa шпионскa службa МИТ Хaкaн Фидaн нa зaседaние, водено от турския премиер Реджеп Тaйип Ердогaн

  39. 39 Профил на Проба Грешка Катарзис
    Проба Грешка Катарзис
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#25:"viktor4o_rs"]бе историко ?[/quote]

    Нищо не казваш за Виетнам, Сърбия, Ирак ?

    За десетките, стотици други случаи на "сеене на доброто, справедливото, вечното" от "нормалните държави" ще се налага ли да обсъждаме бе историко ?

  40. 40 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 803 Неутрално

    [quote#33:"Проба Грешка Катарзис"]До коментар [#25] от "viktor4o_rs":

    Победата им е била предрешена.

    Но, нека за момент да приемем обратното - нима и тогава употребата на ядрено оръжие е оправдана ? [/quote]

    Предречена да, но след години Колко не е ясно - една, две, три, четири, ... ? И то след щурмуване и на останалите японски острови, което ще доведе до стотици хиляди американски жертви. Факт е, че Япония не капитулира дори след първата атомна бомба, а чак след втората. Американците винаги са щадели живота на свойте войници, колкото и да не им харесва на някои.

  41. 41 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    До коментар [#13] от "thepirineagle":

    То си има и виц. "Зайо ти що си без шапка!"

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  42. 42 Профил на gedk
    gedk
    Рейтинг: 711 Неутрално

    Много ми е интересно ако големите се разберат и Путята смени фронта кво ша правят амбразурчиците. Ей рубладжий какво ще измисляте тогаз бе промити мозъци?

  43. 43 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    До коментар [#24] от "Проба Грешка Катарзис":

    момче, ако продължаваш да не си пиеш хапчетата няма да станеш по-добре...

    РЕФОРМИ !
  44. 44 Профил на Проба Грешка Катарзис
    Проба Грешка Катарзис
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#43] от "Rage Against":

    а ти си смени дилъра

  45. 45 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    я да видим каква точно е вината на бунтовниците-провокатори?

    - отишли са в редиците на асадовата редовна армия.
    - преоблекли са се като висши офицери и като изпълнители на газови поръчки
    - офицерите са издали заповеди за атака на цивилните
    - насочили са ракетите с БОВ към "позициите на окопалите се гражданя в Дамаск"
    - след като са изстреляли ракетите от редиците на асадовата войска мирно и кротко са се преоблекли отново като сърцеядци и са се върнали обратно в бунтовническите бункери.

    все съм чувал простотии, но руснаците са чутовно прости парчета. и нагли!

    РЕФОРМИ !
  46. 46 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 718 Неутрално

    [quote#8:"VеnRus 2008 #писнамиотвас"]Защо са тези кавички, Дневник? Опитвате се да създадете някакво впечатление у читателите или какво? Все пак, предполага се, че четящите са мислещи хора и сами могат да си извадят заключения от текста, без да се налага вие да ги насочвате в "правилната" посока![/quote]
    Единствената вярна линия е тази, която съвпада напълно с господарската линия.

    Разтурям колоквиума!
  47. 47 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    До коментар [#40] от "viktor4o_rs":

    Целта на атомните бомби не е капитулацията на Япония, а демонстрация на сила пред руснаците и опит за реванш на Труман заради загубеното състезание за Берлин.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  48. 48 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 718 Неутрално

    [quote#42:"gedk"]Много ми е интересно ако големите се разберат и Путята смени фронта кво ша правят амбразурчиците. Ей рубладжий какво ще измисляте тогаз бе промити мозъци?[/quote]
    Съгласен съм с теб - за рубладжиите нещата са ясни.
    Ми ти, представяш ли си къф т~ак ще е, ако се разбере, че демократите-революционери в Сирия не само ядат човешки сърца, но и пръскат с бойни газове.
    Тогаз, представяш ли си къф т~ак ще са местните центаджии - ще се чудят какво да измислят с измитите и изпилените си мозъци. Щото те и досега нищо не са измислили за БОВ на Саддам Хюсеин.

    Разтурям колоквиума!
  49. 49 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    До коментар [#45] от "Rage Against":

    Това кога го засне> Когато превземаше Дамаск ли?

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  50. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  51. 51 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 803 Неутрално

    [quote#48:"Ганий"]

    Много ми е интересно ако големите се разберат и Путята смени фронта кво ша правят амбразурчиците. Ей рубладжий какво ще измисляте тогаз бе промити мозъци?- цитат на коментар #42 от “gedk”

    Съгласен съм с теб - за рубладжиите нещата са ясни.
    Ми ти, представяш ли си къф т~ак ще е, ако се разбере, че демократите-революционери в Сирия не само ядат човешки сърца, но и пръскат с бойни газове.
    Тогаз, представяш ли си къф т~ак ще са местните центаджии - ще се чудят какво да измислят с измитите и изпилените си мозъци. Щото те и досега нищо не са измислили за БОВ на Саддам Хюсеин. [/quote]

    Старши, пак не си в час - на мен, а и на нас, "центаджиите", ни е даже много приятно да се избиват главорезите на Асад с ислямистките главорези. Няма нищо по-хубаво от това две престъпни групировки да се унищожават една друга. Лошото е обаче, че както винаги цивилните хорица го отнасят най-много. Ако асадовите бандити и ислямистчетата ги затворят на един стадион да се пуцат взаимно с каквото им падне, би било страхотно за всички нормални хора по света. Ама уви ...

  52. 52 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 718 Неутрално

    [quote#3:"Моника"]Дано само в крайна сметка нещата да се решат мирно и да не се стигне до военни действия.[/quote]
    Не знам, не знам...
    Толкова много пари вече са хвърлени за тази война, че едва ли ще се размине. Повече от десет години се разработват планове как да се завладее Сирия - и ся изведнъж - нямало да има война. Тези работи обикновено не стават така. Някой трябва да плати сметката.

    Разтурям колоквиума!
  53. 53 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 718 Неутрално

    До коментар [#51] от "viktor4o_rs":
    [quote#52:"Ганий"] Повече от десет години се разработват планове как да се завладее Сирия - и ся изведнъж - нямало да има война.[/quote]
    Преди 11 години е било предвидено, че ще се избиват някакви в Сирия, съответно ще страдат мирни жители.
    Спускам за милионен път!
    http://www.youtube.com/watch?v=OC2GX1xOOds

    Разтурям колоквиума!
  54. 54 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1382 Неутрално

    Няма спот че И бунтовниците са използвали химическо оръжие. Това се знае от всички сериозни разузнавания. Знае се за поне 14 такива случая, повечето от правителствените сили, но безспорно има и случаи на използване от гунтовниците. Там наистина е мамата мамата....
    Въпросът е, че Голямата химическа атака, която рабуни духовете е на военните на Асад. И най-вероятно става дума за грешно дозиране, т.е. предозиране.
    Има резон да се проучи и разбере откъде бунтовниците са получили химически заряди. За армията на Асад е ясно, те си имат от преди и, теоретично, са предназначени за възпиране на Израел.

  55. 55 Профил на Проба Грешка Катарзис
    Проба Грешка Катарзис
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#45:"Rage Against"]я да видим каква точно е вината на бунтовниците-провокатори[/quote]

    https://www.youtube.com/watch?v=a5ipHo1lxVA

  56. 56 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 803 Неутрално

    [quote#47:"tribiri"]До коментар [#40] от "viktor4o_rs":

    Целта на атомните бомби не е капитулацията на Япония, а демонстрация на сила пред руснаците и опит за реванш на Труман заради загубеното състезание за Берлин. [/quote]

    Да, би било глупаво да се каже, че не е и демонстрация на сила, това е така. Но и е спасило живота на стотици хиляди американски войници, каквито жертви несъмнено биха дали, ако е трябвало да превземат японските острови.

  57. 57 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 803 Неутрално

    [quote#53:"Ганий"]

    До коментар [#51] от "viktor4o_rs":

    Повече от десет години се разработват планове как да се завладее Сирия - и ся изведнъж - нямало да има война.- цитат на коментар #52 от “Ганий”

    Преди 11 години е било предвидено, че ще се избиват някакви в Сирия, съответно ще страдат мирни жители.
    Спускам за милионен път! [/quote]


    А ако Асад не беше побързал да прегази с кръв началните напълно мирни протести, дали пък нямаше да се избегнат кръвопролитията ? Я помисли

  58. 58 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    Болшевишките сами си паднаха в капана.Искахте доклад на ООН, сега пък той видите ли бил "политизиран, пристрастен и едностранчив".Не е хубаво да има война и няма да има.Томахавките ще ударят военни летища,складове и радарни установки като в Либия.

  59. 59 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1382 Неутрално

    До коментар [#47] от "tribiri": Правилно. А сега да пренесем тази мисъл в района на Близкия Изток
    Съмнявам се, че в днешни времена нещата ще са аналогични. САЩ не губи нищо от ненамесата в Сирия. САЩ се изнася от Авганистан и Ирак. САЩ се гласи друг да контролира района. Единстената опасност е някоя чалма да атакува сериозно Израел. Тогава САЩ, а и ЕС ще се окажат вътре в конфликта.

  60. 60 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 718 Неутрално

    [quote#56:"viktor4o_rs"]Но и е спасило живота на стотици хиляди американски войници, каквито жертви несъмнено биха дали, ако е трябвало да превземат японските острови.[/quote]
    По време на Втората световна война даже Хитлер не си е позволил да употреби ОМП (оръжия за масово поразяване - пр. химическо) - макар да са имали, за да спасява живота на стотици хиляди германски войници.
    Явно на Хитлер не му е минало през главата тази великолепна идея как да опази живота на своите войници.

    Разтурям колоквиума!
  61. 61 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 718 Неутрално

    [quote#58:"chicago514"]Болшевишките сами си паднаха в капана.Искахте доклад на ООН, сега пък той видите ли бил "политизиран, пристрастен и едностранчив"[/quote]
    По-скоро фашагите се изложиха с поръчковия доклад.
    Давам ти банален пример, за да вденеш.
    Провежда се разследване. Някакъв не е жив. Назначава се комисия, която да установи жив ли е, мъртъв ли е. И точка по въпроса.
    Това ни представиха фашагите.
    А кой е убиецът - фашистко мълчание!

    Разтурям колоквиума!
  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  63. 63 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1382 Неутрално

    До коментар [#12] от "baxter": Напротив, Сирия показва (засега) тъкмо обратното - как ще се развива света БЕЗ намесата на САЩ, НАТО, ЕС в даден регион. Тепърва ще проумеете какво значи локална война между шиити и сунити с използване на оръжия за масово поразяване. Да не забравяме, че Саудитска Арабия би могла лесно да се снабди с ядрено оръжие от Пакисатан!!!
    И ще дойде момент, в който светът ще моли Съвета за сигурност на ООН да умиротворява района. И топката ще е Русия и Китай. Това е дългосрочният замисъл на администрацията на Обама. На този процес може да попречи само масиран удар срещу Израел.

  64. 64 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1988 Весело

    До коментар [#61] от "Ганий":

    Не знам кого наричаш фашаги.

  65. 65 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    До коментар [#59] от "Дамян":

    Има най-малко два съюзника на САЩ - Израел и Турция, които имат териториални апетити по отношение на Сирия.

    През цялото време се опитвам да разбера, какво се случва, като търся причините за очевидната разлика в развитието на проблемите в Сирия и Египет при аналогични действащи лица на вътрешнополитическите им сцени.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  66. 66
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  67. 67 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 506 Неутрално

    А такаа. Каква я мислиха а каква стана тя. Ха сега огън по опозицията.

    Too much цензура Баце.
  68. 68 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1570 Неутрално

    До коментар [#58] от "chicago514":И колко хора ще загинат в резултат на ударите за отмъщение на тези 1400 загинали от зарина ?Така , по твои сметки ?

  69. 69 Профил на Борис  Тодоров
    Борис Тодоров
    Рейтинг: 450 Любопитно

    поздрав от сирийските танкисти за джихадистите

    http://www.kontrtube.ru/videos/2019/siriyskie-tankisty-podstrelili-granatometchika/

    България над всичко!
  70. 70 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3571 Неутрално

    [quote#13:"thepirineagle"]Най-вероятно не е Асад,той най-малко имаше интерес [/quote]
    Чудя се дали не е възможен вариант, при
    който някой офицер наистина е наредил да
    се изстрелят боеприпаси с химическо оръжие.
    Толкова високопоставени сирийски военни
    дезерираха,та не е трудно да подкупят някой
    с пари или обещание за кариера в един бъдещ
    режим без Асад.

  71. 71 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    До коментар [#68] от "ahasver":

    Не мога да ти отговоря.Радиото ще каже.Ще ти кажа само,че за тази трагедия е виновен диктатора Асад.Той изпрати армия за да убива мирно протестиращи срещу 40 годишната диктатура на фамилията му.

  72. 72 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1220 Неутрално

    Това е като в нашия гражданско правен кодекс пред втора инстанция-всеки иска да покаже,че доказателствата са нови и не е могло да бъдат научени по рано.И съдът се сме от сърце.Руска му работа.Той е умрял преди 5 години,ама не-на нас вчера ни казаха.Путито знае,че не му вярват,ама не се и интересува.Той е казал за доказателствата и не когото не му харесва да си гледа работата.Хубава работа ама рашънска.

  73. 73 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3571 Неутрално

    [quote#56:"viktor4o_rs"]Но и е спасило живота на стотици хиляди американски войници[/quote]
    Несъмнено хуманен акт, както и масираните
    бомбардировки на Дрезден.В същото време
    критикуваният маршал Жуков,
    жертвал безжалостно собствените си...войници.

  74. 74 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 672 Неутрално

    [quote#63:"Дамян"]До коментар [#12] от "baxter": Напротив, Сирия показва (засега) тъкмо обратното - как ще се развива света БЕЗ намесата на САЩ, НАТО, ЕС в даден регион.[/quote]

    Не си забравил, че "тази арабска пролет", част от която е и сега войната в Сирия започна именно с дейното им участие. Всъщност дестабилизацията на региона започна с "умната" война на Буш в Ирак, а останалото е опит да бъде поправен тарикатлъка му. Благодарение на Буш се заформи хубавия шиитски полумесец Иран, Ирак, Сирия, Ливан, та вместо да изкара очи, изписа вежди. Останалото е много дълбоко навлизане в конспиративните теории, за които не мога да споря. А САрабия винаги може да си купи всичко, как ще се развие конфликта е трудно да се предвиди, но на мен лично ми се струва че има сделка, а всичко останало си е чист пазарлък между големите.

  75. 75 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 939 Неутрално

    "Според него инспекторите на международната организация са разглеждали единствено доказателства от атаката на 21 август, но не и от три предхождащи я инцидента."

    Знаех си аз че Иван Костов е виновен!

    Да разлая троловете!!
  76. 76 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3737 Неутрално

    [quote#70:"тулса"]Толкова високопоставени сирийски военни
    дезерираха,та не е трудно да подкупят някой
    с пари ...[/quote]

    Пак соросоидите ще се окажат в дъното на цялата конспирация за злепоставяне на хуманния социалистически режим на другаря Башар.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  77. 77 Профил на Борис  Тодоров
    Борис Тодоров
    Рейтинг: 450 Весело
  78. 78 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 939 Неутрално

    До коментар [#73] от "тулса":


    [quote#73:"тулса"]В същото време
    критикуваният маршал Жуков[/quote]

    Препоръчвам ви да прочетете "Беру свои слова обратно" от В.Суворов. Тогава поне малко ще си измените мнението за Г.Жуков.

    Да разлая троловете!!
  79. 79 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 3206 Неутрално

    [quote#5:"zapadnqka"]Все едно някой в нормалните държави вярва на Русия. [/quote]Че кой не вярва на Русия ??? Всички вярват на Русия от Пекин до Пхенян и от Ханой до Хавана ... а от скоро и другаде ... А кое е нормално е въпрос на гледна точка! За мен не е нормален свят в който има безработни и безнаказано садисти пъдят без да плащат заплати ...

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  80. 80 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3571 Неутрално

    До коментар [#76] от "Norman Granz":
    Само соросоидите ли имат пари?
    Аз си мислех, че и в Саудитска Арабия
    ще се намери някоя паралия...и мераклия.
    Като шефа на тяхното разузнаване принц,
    Бандар, известен с активното си участие
    в аферата Иран контрас и въоръжаването
    на муджахедините в Афганистан .

  81. 81 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3571 Неутрално

    До коментар [#78] от "lone_wolf":

    Чел съм го Суворов.Несъмнено е надарен
    мистификатор, а и пише увлекателно.
    Главно за юноши.

  82. 82 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 782 Весело

    До коментар [#76] от "Norman Granz":

    Според мен виновен е Костов. Той е изстрелял ракетите с химическо оръжие, за да злепостави братското сирийско правителство.

  83. 83 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3737 Неутрално

    [quote#82:"Знам и Мога"]Според мен виновен е Костов. [/quote]

    А пък според мен ще се изясни кой ги е изструлял, когато се изясни и кой изстреля Пеевски за шеф на ДАНС.

    Нали знаеш моята теория за комунистическата амнезия и големите миризливи кафяви петна от вътрешната страна на гащите?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  84. 84 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2597 Неутрално

    [quote#29:"buran"]а ако имаше доказателства, че правителствените сили са използвало хим. оръжие[/quote]

    Сигурно, само където къде къде по-удобно е, доказателствата да се появят точно сега. В края на краищата има ли особено значение? И правителството, и опозицията в Сирия не са стока. Ако Асад е ползвал БОВ, ясно е че отговорността пада изцяло върху него. Ако това сас били бунтовниците, вероятно са се сдобили с БОВ пак от арсенала на Сирийската армия, което пак поставя под въпрос способността на Асад да контролира арсенала - затова и има срок от седмица да се разтовари от него.

    I Want To Believe
  85. 85 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1382 Неутрално

    До коментар [#65] от "tribiri": Не са много аналогични обстоятелствата В Египет армията е от "добрите" и засега няма сериозна ВЪОРЪЖЕНА съпротива. Засега никой не подпомага финансово и с оружия Мюсюлмамски братя.
    А за Сирия... да, нещата са ужасно сложни, към битката сунити шиити трябва да добавим и кюрдите. Засягат се териториите на три страни. А Израел така и така контролира Голан. Израел го стяга шапката от хисбула в Ливан, но в момента хисбула са заети в Сирия Турция се тръшка от напредващата автономия на кюрдите в Сирия след тази на кюрдите в северен Ирак. Но да се каже, че Турция има териториални претенции към Сирия е малко пресилено.

  86. 86 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1475 Любопитно

    [quote#27:"kimba3"]Ми ся??? Ко Прайм???? Сичкото американофилолюб и юдеюфилолюб и българомразец, ще се изприщи и ще ходи по спешност в Пирогов!!!???!!! Нема страшно!!!!! Българската здравна система и Пирогов , могат да поемат десетина с увредено здраве БЪЛГАРОМРАЗЦИ!!!!!!!![/quote]

    Който ненавижда престъпния диктатор Асад е българомразец !!! УДИВИТЕЛНО !!! ИЗУМИТЕЛНО !!! Не знаех, че любовта към чужд диктатор-канибал е критерий за българщина и патриотизъм !!! Боже, боже, човек винаги може да научи нещо ново !!!

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  87. 87 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 718 Неутрално

    [quote#58:"chicago514"]Болшевишките сами си паднаха в капана.[/quote]
    [quote#64:"chicago514"]Не знам кого наричаш фашаги.[/quote]

    Разтурям колоквиума!
  88. 88 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1382 Неутрално

    До коментар [#74] от "baxter": А да! Забравих, че персоналните компютри, Интернет, сателитната телевизия, смарфоните и т.н. тръгнаха от САЩ, значи в крайна сметка, САЩ са виновни за арабската пролет Пардон!

  89. 89 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#63] от "Дамян":

    Обаче подготовката и осъществяването на размирици е дело на САЩ и приятели.
    Тук пропада една част от тезата ти.
    Ако великите сили и в частност САЩ не поддържаха размирен Близкия Изток, както и Африка, изобщо нямаше да са толкова размирни.
    И с пльоснат по средата им един Израел натъпкан с оръжия и в постоянни войни.

    I'm addicted to the truth.
  90. 90 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1475 Любопитно

    [quote#27:"kimba3"]Ми ся??? Ко Прайм???? Сичкото американофилолюб и юдеюфилолюб и българомразец, ще се изприщи и ще ходи по спешност в Пирогов!!!???!!! Нема страшно!!!!! Българската здравна система и Пирогов , могат да поемат десетина с увредено здраве БЪЛГАРОМРАЗЦИ!!!!!!!![/quote]

    Извинявай братчед, все ти задавам един въпрос и ти все избягваш да ми отговориш - ти като си против правителството на БСП, българомразец ли си ? А канибал, терорист и чужд наемник ли си ?
    И каква е тази привързаност към социалиста Асад, пък ненавист към идеологическите му братовчеди ( ако не и близнаци ) от БСП-ДПС-Атака ?

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  91. 91 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#86] от "Ian Smith":

    Сега пък и канибал стана
    Нали там оня от водачите на "опозицията" ядеше сърца?

    I'm addicted to the truth.
  92. 92 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1475 Неутрално

    [quote#27:"kimba3"] Ми ся??? Ко Прайм???? Сичкото американофилолюб и юдеюфилолюб и българомразец, ще се изприщи и ще ходи по спешност в Пирогов!!!???!!! Нема страшно!!!!! Българската здравна система и Пирогов , могат да поемат десетина с увредено здраве БЪЛГАРОМРАЗЦИ!!!!!!!![/quote]

    Братчед, ти спомняш ли си да си се клел във вярност на Асад ? Щото аз не си спомням да съм полагал такава клетва !!! Аз съм полагал клетва за вярност само към НРБ, чийто правоприемник днес е Република България към която се прехвърля сега клетвата ми.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  93. 93 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#85] от "Дамян":

    Чакай да те светна нещо.
    Има един пласт информация за плебса.
    Идин под него, с полускрита информация.
    Още един зад него със истинската скрита информация.
    А под тях, колко има не мога да кажа.
    Но ако си мислиш, че с анализи на нивото на Тома Томов, който все пак е нива над обичайните анализи научаваш нещо освен малко истина здраво украсена с лъжи..

    I'm addicted to the truth.
  94. 94 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    До коментар [#85] от "Дамян":

    Ами точно това не мога да разбера! Защо в Египет армията е от добрите, а в Сирия не. Защо в Египет мюсюлманските братя са лоши, а в Сирия добри. Защо Саудитска арбия се застъпва за армията в Ефипет и за Мюсюлманските братя в Сирия!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  95. 95 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1475 Неутрално

    [quote#27:"kimba3"]Ми ся??? Ко Прайм???? Сичкото американофилолюб и юдеюфилолюб и българомразец, ще се изприщи и ще ходи по спешност в Пирогов!!!???!!! Нема страшно!!!!! Българската здравна система и Пирогов , могат да поемат десетина с увредено здраве БЪЛГАРОМРАЗЦИ!!!!!!!![/quote]

    Пролетарския интернационализъм = любов към Асад = висша форма на патриотизъм !!!!!!!!!!!! Тцъ, тцъ, тцъ, тцъ тцъ .....

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  96. 96 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 844 Неутрално

    Напълно нормално за една държава, която в недалечното минало унищожаваше СОБСТВЕНИТЕ СИ ГРАЖДНИ с десетки милиони (и с нищо не се е променила до ден днешен), да поддържа един режим, който унищожава СОБСТВЕНИТЕ СИ ГРАЖДАНИ в далеч по-малки мащаби.

  97. 97 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1475 Неутрално

    [quote#27:"kimba3"]Туй разните Янчовци , Зададняци о Мойшета , могат да бъдат спокойни за живота си!!! Българският народ обгрижва безплатно 1 милион РОМляни , ще обслужи безплатно и тях в медицинските си заведения!!!!!!!!!! [/quote]

    Братчед, аз съм си платил всички вноски - пенсионни, здравни, социални и т. н. Може твоето лечение в Карлуково да е безплатно, но аз съм си платил всичко което дори и не съм ползвал.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  98. 98 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 672 Неутрално

    [quote#88:"Дамян"]А да! Забравих, че персоналните компютри, Интернет, сателитната телевизия, смарфоните и т.н. тръгнаха от САЩ, значи в крайна сметка, САЩ са виновни за арабската пролет Пардон! [/quote]

    Този факт не опровергава другия. Мисля че не съм споменала някъде че САЩ не е водеща сила, икономическа и военна.

  99. 99 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1475 Неутрално

    [quote#29:"buran"]а ако имаше доказателства, че правителствените сили са използвало хим. оръжие, мислиш ли че инспекторите нямаше да го споменат в доклада си? [/quote]

    Не им е било възложено такова нещо.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  100. 100 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1475 Любопитно

    [quote#31:"goryanin"]То отначало се знаеше, че химическото оръжие е пуснато от бунтовниците-щом американците твърдят противното. [/quote]

    Комунистите сега и горяни ли станахте !!! Божееее, край нямат вашите превъплъщения.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK