Писателят Илия Троянов не бил пуснат в САЩ

Илия Троянов

© Красимир Юскеселиев

Илия Троянов



Властите в САЩ са отказали да пуснат в страната си германския писател от български произход Илия Троянов, съобщават германските медии.


Троянов предполага, че причината за отказа е отвореното писмо на германски интелектуалци, към което той се е присъединил. На 26 юли те писаха до канцлера Ангела Меркел в знак на протест срещу безконтролното подслушване, което американските власти осъществяват включително в Германия. До момента писмото е подписано от 70 хил. души.


В статия за "Франкфуртер алгемайне цайтунг" самият Троянов разказва как на 30 септември е бил спрян на бразилско летище, откъдето е искал да лети за Денвър, за да участва в конференция на северноамерикански германисти. Писателят е имал виза и изрядни документи, както и покана от домакините си, но не е бил допуснат да се качи на самолета.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (85)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Еми, нормално. Не може да плюеш против една държава, а после да чакаш да те пуснат в нея.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  2. 2 Профил на baybars
    baybars
    Рейтинг: 540 Неутрално

    "Писателят е имал виза и изрядни документи, както и покана от домакините си, но не е бил допуснат да се качи на самолета."


    Комунисти!!!!!

  3. 3 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Ами що чини там? Нали е против, като е против, да си седи в къщи.

  4. 4 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 651 Неутрално

    До коментар [#1] от "VеnRus 2008 #писнамиотвас":


    До коментар [#3] от "niakoi_si":

    Типични ЗКПЧ разсъждения.

  5. 5 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2059 Неутрално

    Толкова за първата поправка.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  6. 6 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    [quote#4:"Stardust"]Типични ЗКПЧ разсъждения. [/quote]

    Какво е ЗКПЧ, за да реша дали разсъжденията ми са такива или не?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  7. 7 Профил на fec32306340
    fec32306340
    Рейтинг: 384 Неутрално

    Заместник командир по политическата част.

  8. 8 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Абе то и при Тодор Велики беше така, ама накрая го оправиха.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  9. 9 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1226 Гневно

    Скандално.....Много бандити отиват и се връщат от Щатите като от съседно село!?

  10. 10 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Нема начин световният воайор да не покаже злопаметност и да не си го върне.

  11. 11 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Американците с всеки изминал ден все повече разкриват антихуманната и човеконенавистна политика на "демокрация"? Май им се вижда края?

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  12. 12 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1128 Разстроено

    Значи в Щатите, ако не обичаш да те подслушват постоянно и безусловно, не си добре дошъл... Доста добър начин да прогонят интелигенцията извън границата си са измислили...

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  13. 13 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 647 Неутрално

    Писателят Илия Троянов не бил пуснат в САЩ
    ========================
    то щото е бял...

  14. 14 Профил на Леми Килмистър
    Леми Килмистър
    Рейтинг: 594 Весело

    Имам един колега, който обучава клиенти. Бяха го пратили да води курс в САЩ. На JFK, някаква дебела лелка го питала, защо трябва да идва чак от Европа да обучава, нямало ли хора в САЩ за тази работа. Той и казал нещо от рода "и аз искам да стана космонавт"....и не го пуснаха, върна се и пратиха друг

    Тези визи и провеки са начин за гърчене на неудобни хора. Типичен сличай е америнската журналистка Laura Poitras

    Смахнати сме всички, а другите ги няма, останали са малко и копаят пак. Искат да прокарат мост над нищетата, но трудно ще прескочат този мръсен ад.
  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 808 Неутрално

    [quote#1:"VеnRus 2008 #писнамиотвас"]Не може да плюеш против една държава, а после да чакаш да те пуснат в нея.[/quote]
    така се разсъждаваше в СССР, кореа, куба и други известни демокрации, към които явно принадлежи и САЩ.
    свободата на словото ряпа да яде

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#12:"Велислав"]Значи в Щатите, ако не обичаш да те подслушват постоянно и безусловно, не си добре дошъл... [/quote]

    Ми, като отиваш в чужда къща, ще се съобразяваш с домакините. То не може да плюеш манджите на домакинята, пък да искаш да седнеш на нейната трапеза.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  19. 19 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 808 Неутрално

    [quote#9:"dobrich"]Много бандити отиват и се връщат от Щатите като от съседно село!?[/quote]
    преди десетина години на тъстовете не им дадоха визи, щото щели да водят жената с тях, тогава 20 годишна, но на разни приятели, доказани наркоразпространители и консуматори без образование им дадоха 10 годишни визи без проблем.....

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  20. 20 Профил на alighieri
    alighieri
    Рейтинг: 383 Неутрално

    [quote#1:"VеnRus 2008 #писнамиотвас"]Еми, нормално. Не може да плюеш против една държава, а после да чакаш да те пуснат в нея. [/quote]

    Не е нормално за държава, която претендира че се основава на демократични принципи и свобода на словото.

  21. 21 Профил на ala_bala
    ala_bala
    Рейтинг: 488 Разстроено

    До коментар [#1] от "VеnRus 2008": [#3] от "niakoi_si":
    Че от кога изразеното мнения срещу нарушаването на правата, е достатъчно основание за ограничаването правата на тези които са го изразили.
    Поне за държава смятана за защитник на демокрацията.
    Ако беше в Русия или Китай щеше да е разбираемо.

  22. 22 Профил на malart
    malart
    Рейтинг: 668 Неутрално

    И как така най-голямата демокрация на света ще пуска някой, който има различно мнение от Биг Брадъра. Империята на злото в момента има име и то е САЩ.

    malart.blog.bg
  23. 23 Профил на Амилия Соня Тейлър
    *****
    Весело

    До коментар [#14] от "Леми Килмистър":

    Двама бургаски бизнесмени по програма на американско-българска застрахователна компания отиват на практика. Задържат ги, тъй като името на единия (турско име и фамилия) съвпада с някакъв издирван терорист или криманално проявен. А другият се застъпил за него. За награда 3 дни в затвора на летището в Чикаго и обратен полет с белезници на борда.
    Случката е стара, преди 5 или 6 години.

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    До коментар [#21] от "ala_bala":

    Някой насила да го е карал да ходи там? Ами, такава е държавата, такива са и законите, който не му харесва, не ходи там и толкоз. Иначе става като в Европа - пълно с музлита, дето мразят запада и не приемат светските закони, ама се бутат да се доберат до тук. Само дето в проядената от толерастия Европа приемат куцо и сакато, за разлика от САЩ, дето си подбират кого да пуснат и кого не.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  26. 26 Профил на alighieri
    alighieri
    Рейтинг: 383 Неутрално

    [quote#25:"VеnRus 2008 #писнамиотвас"]Ами, такава е държавата, такива са и законите, който не му харесва, не ходи там и толкоз.[/quote]

    Кой закон точно имаш предвид или пак говориш наизуст?

  27. 27 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#26:"alighieri"]Кой закон точно имаш предвид или пак говориш наизуст? [/quote]

    Този, който позволява да се подслушват хората. Като не ти харесва, ОК, стоиш си в Германия.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  28. 28 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1595 Весело

    До коментар [#27] от "VеnRus 2008 #писнамиотвас":

    Бе то май излиза, че не е много законно подслушването

    Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
  29. 29 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 651 Неутрално

    [quote#25:"VеnRus 2008 #писнамиотвас"]Само дето в проядената от толерастия Европа приемат куцо и сакато, за разлика от САЩ, дето си подбират кого да пуснат и кого не.[/quote]

    Като тия от Бостънския маратон.

  30. 30 Профил на ala_bala
    ala_bala
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#25] от "VеnRus 2008 #писнамиотвас":
    Венче наистина ли нищо не си разбрала от поста ми ?

  31. 31 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 808 Неутрално

    [quote#25:"VеnRus 2008 #писнамиотвас"]за разлика от САЩ, дето си подбират кого да пуснат и кого не. [/quote]
    да де, но на критерии склонена глава, а не на база какво има в нея. т.е. всякаква сволач, дето не може да мисли самостоятелно и се кълна в партията (държавата, президента, квото там) майка. подозрително прилича на философията в немско отпреди 80 години, на тази на съюза, и т.н.,
    няма проблем, да кажат отменяме правата на хората, да пуснат закон който казва че няма никой право да критикува държавата или лидирите и (както е в сингапур, малдивите, корея) и тогава всичко е ОК. но това сега си е фурнаджийска лопата отсякъде.

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  32. 32 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#18] от "VеnRus 2008 #писнамиотвас":

    Не ми се струва добър този пример с манджата, ама ти си знаеш...Не вярвам населението им (домакините/суверена) да знае точно какво ястие е "забъркано"... ама от чисто формална гледна точка и ти си имаш право... Немалко бандити си "отскачат" до Щатите по една или друга причина, ама щом са тихи и не разбутват пресолената манджа - те са ОК. Интелигенцията, която повдига на глас въпроси, те нямат "почва" да виреят там.

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  33. 33 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 808 Неутрално

    [quote#27:"VеnRus 2008 #писнамиотвас"]Този, който позволява да се подслушват хората. [/quote]
    и в закона дето разрешава да се подслушват хората (германци !!!!!) се казва, че ако те кажат нещо против сащ не ги пусакме да влязат? я да видим цитат, линк, закон, плз????

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  34. 34 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 808 Любопитно

    бтв, ако човека верно е германец, както пише в статията, за чий му е виза за щатите, като отива само на конференция????

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  35. 35 Профил на ala_bala
    ala_bala
    Рейтинг: 488 Неутрално

    [quote#27:"VеnRus 2008 #писнамиотвас"]Като не ти харесва, ОК, стоиш си в Германия. [/quote]
    Ами то и там подслушват. Тук сигурно. То май навсякъде е така. И човека е изразил мнение против това. Дори и да не е прав, това е негово право по конституция.

  36. 36 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4734 Неутрално

    Не ги е срам, американците! Преди време не пуснаха др. Румен Петков, сега и Илия Троянов.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  37. 37 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    До коментар [#3] от "niakoi_si":

    Ами що чини там? Нали е против, като е против, да си седи в къщи."

    -Е сега тъкмо ще има още повече материал/дори личен/ да бъде против.


  38. 38 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#30] от "ala_bala":

    Не си мисли, че си написал нещо особено умно или духовито. Разбрах го, но не съм съгласна с него. Проблем някакъв ли имаш да приемеш чуждото мнение или какво?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  39. 39 Профил на Irina
    Irina
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    [quote#2:"qnv53316818"]Писателят е имал виза и изрядни документи, както и покана от домакините си, но не е бил допуснат да се качи на самолета."

    Комунисти!!!!! [/quote]
    Дежавю?

  40. 40 Профил на Irina
    Irina
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#34:"beatles"]бтв, ако човека верно е германец, както пише в статията, за чий му е виза за щатите, като отива само на конференция???? [/quote]
    За Щатите е необходима виза, за ЕС -не е.

  41. 41 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1330 Неутрално

    В тия две държави/Германия и Америка/има ред и поне някаква справедливост,с подслушване или не,но е ефективна.

  42. 42 Профил на Irina
    Irina
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#18:"VеnRus 2008 #писнамиотвас"]Ми, като отиваш в чужда къща, ще се съобразяваш с домакините. То не може да плюеш манджите на домакинята, пък да искаш да седнеш на нейната трапеза. [/quote]
    А свободата на словото ,това -да си свободен да си кажеш мнението?..Или -ако критикуваш-шут и навън...по-скоро-ако си против да те подслушват..?
    Тогава -горката Дилма Русев -няма да я пуснат да припари в САЩ, последно доста са възмущаваше, че е следена, а министрите ѝ -послушвани...

  43. 43 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 808 Любопитно

    [quote#38:"VеnRus 2008 #писнамиотвас"]Проблем някакъв ли имаш да приемеш чуждото мнение или какво? [/quote]
    като имаш друго мение седи си у вас, нали така беше преди 10 поста бе венче????

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  44. 44 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#42] от "Irina":

    [quote#42:"Irina"]А свободата на словото ,това -да си свободен да си кажеш мнението?..[/quote]

    ++++++

    Сигурно са решили (правителсвото/ федералното упр.), че това Свобода на словото е някаква европейска глезотия...

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  45. 45 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 808 Неутрално

    [quote#40:"Irina"]За Щатите е необходима виза, за ЕС -не е[/quote]
    за щатите ако си немец не ти трябва никаква виза драги,а просто онлайн регистрация до 3 дена преди полета.....

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  46. 46 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#45] от "beatles":

    То това е ако не си съден/подсъден/арестуван, не дължиш данъци, няма запори/преследване срещу теб и е САМО за туризъм за макс тотал 90 дена в 6 месечен период. Повечето европейци обаче рутинно нарушават закона и поради тая причина масово са в графата с виза. Голям проблем е с УК персонал щото като млади са се напивали и са били арестувани та имат полицеиско досие ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  47. 47 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#25] от "VеnRus 2008 #писнамиотвас":

    Ебати напоследак постоянно ми се налага да ти пиша плюсове и да се съгласявам с теб ... еволюция явно.

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  48. 48 Профил на ala_bala
    ala_bala
    Рейтинг: 488 Неутрално

    [quote#38:"VеnRus 2008 #писнамиотвас"]Проблем някакъв ли имаш да приемеш чуждото мнение или какво?[/quote]Не, нямам проблем с чуждото мнение, но не приемам някой дето се вживява на защитник на права до оспорва точно това право (на мнение). Не се смятам за компетентен по отношение на подслушването и затова не изразявам категорично мнение срещу това. Вероятно има смисъл в него. Поне по отношение на сигурността. Но не смятам, че изразеното мнение е основание за тази санкция.

  49. 49 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 808 Неутрално

    [quote#46:"ivanchoLA"]Повечето европейци обаче рутинно нарушават закона и поради тая причина масово са в графата с виза[/quote]
    аз за немец дето да му е трябвала виза пък виж не знам..освен работа, но тва друго.....а посещение на конференция дори в китай се брои за туризъм, в щатите ако е друго.......

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  50. 50 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#49] от "beatles":

    Ох има мнооого тъи като там следят всичко и тия само да излязат от Германия и губят всякакви задръжки ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  51. 51 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1341 Весело

    [quote#43:"beatles"]като имаш друго мение седи си у вас, нали така беше преди 10 поста бе венче????[/quote]

    Ами, че аз съм си у нас, бе колега? От къщи пиша.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  52. 52 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    До коментар [#25] от "VеnRus 2008 #писнамиотвас":
    Някой насила да го е карал да ходи там?
    .........
    Отива по покана на Конгреса на американските германисти, съответно не му се дава дори обяснение, защо не го пускат.
    Това го бипнах вчера.
    Всъщност знае се защо, той е от главните критикари на америкаснкит подслушвания и скандалът с
    National Security Agency.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  53. 53 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#52] от "СДС":

    Какво вече писах, не може да критикуваш една държава, пък да се натискаш да ходиш там. Не е логично.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  54. 54 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 808 Неутрално

    [quote#50:"ivanchoLA"] само да излязат от Германия и губят всякакви задръжки ... [/quote]
    да бе ясно, поßлоüо от немски и английски туристи едва ли има...просто бая народ познавам дето е ходил в щатите, и нокой не се е оплаква да са му искали виза....

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  55. 55 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    До коментар [#53] от "VеnRus 2008 #писнамиотвас":

    Поканен е бил, не се е натискал.
    Критиката е нещо нормално, пък и той не критикува САЩ като цяло, а аферата с подслушванията в частност. И аз я критикувам.
    Критикувам и Орешко, Оланд,
    то по твоята логика никъде да не ходя?

    nemo malus felix, minime corruptor.
  56. 56 Профил на Udo Ulfkotte
    Udo Ulfkotte
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#18] от "VеnRus 2008 #писнамиотвас":

    Той е известен писател и германист бре и е поканен на професионална конференция на германисти от северна Америка, а не отива там да се накльопа с бургерите им.

    "Купените журналисти" ("Gekaufte Journalisten")
  57. 57 Профил на true
    true
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Троянов критикува NSA, разузнавателна служба, която Никой не Контролира, тя е държава в държавата.
    Всички германци се нуждаят от виза за САЩ, американците за Германия , не, т.е. свобода за пътуване само за "американците".
    А Троянов пътува по програмата ESTA и не се нуждае от виза.
    Многозначителна е и темата на конгреса в Денвър:
    "Транснационализъм"
    И това не е за първи път да не получи виза за САЩ, миналата година не е получил работна виза по покана за гост професор в американски университет, само след протеста на президента на университета получава визата, след като семестърът вече е започнал.
    Заедно с друг гермаски автор пише книгата "Нападение над свободата" и тезата е , че "заплахата от Терора" , не е такава за да позволява специални закони и ограничаващи приватната сфера( напр. голо сканиране на летищата) и тегли паралел , че NS-диктатурите започват така.

  58. 58 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    [quote#57:"true"]Заедно с друг гермаски автор пише книгата "Нападение над свободата" и тезата е , че "заплахата от Терора" , не е такава за да позволява специални закони и ограничаващи приватната сфера( напр. голо сканиране на летищата) и тегли паралел , че NS-диктатурите започват така. [/quote]

    Ултралевичар-толераст, демек? С право не са го пуснали в държавата си.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  59. 59 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 700 Неутрално

    А като отиде в Америка ще мълчи ли , да не го подслушват? Тогава що се пъне?

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  60. 60 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 808 Любопитно

    [quote#53:"VеnRus 2008 #писнамиотвас"]Какво вече писах, не може да критикуваш една държава, пък да се натискаш да ходиш там.[/quote]
    напротив. Нелогичното е една държава, дето се пише демократична и сържаща на свободата на човека, словото и прочие, да не пуска някого само защото е казал нещо негативно за нея. това е разбира се тяхно право, но показва колко лицемерна е цялата им т.нар демокрация. абе детска градина с други думи.
    може пък човечеца да е отивал там за да се убеди лично, че не е прав да говори лоши неща за тях?

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  61. 61 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 808 Неутрално

    [quote#57:"true"]Всички германци се нуждаят от виза за САЩ, [/quote]
    това чисто и просто не е верно.
    http://german.germany.usembassy.gov/visa/vwp/

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  62. 62 Профил на mz/x
    mz/x
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#38] от "VеnRus 2008 #писнамиотвас":

    Точно за приемане на чуждото мнение става дума. Например вие с дедо Пепо със сигурност сте против нещо или някого. Как ви се струва заради това да не ви пуснат в някоя държава, или да ограничат правата ви, или да ви затворят? Ако не сте престъпници, разбира се.

  63. 63 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1114 Любопитно

    До коментар [#1] от "VеnRus 2008 #писнамиотвас":

    Венче, ти осъзнаваш ли какво си написала? Значи, ако чужденец изкаже публично неодобрението си (без значение дали е прав или не) от някое действие на кабинета Орешарски, е нормално и приемливо да не го допускаме в БГ?

  64. 64 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#63] от "luda_krava":

    Ти би ли приела в дома си някоя комшийка, за която знаеш, че постоянно плюе по теб и те клевети пред другите съседи? С държавите е същата работа.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  65. 65 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#54] от "beatles":

    Просто познаваш по свестни и цивилизовани хора затова иначе са много, по същия начин по които Германия ограничава престъпници от САЩ ... за тях също има визи.

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  66. 66 Профил на salandino678
    salandino678
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Много разбирачи,много нещо.Днес Ганчовото кафене е пълно та така само за рекорда;
    1/На Бундесбургера виза не му трябва-за 90 дни/друго е ако в декларацията 3 дена преди излитане изчоплят нещо/
    2/Колкото и да Ви е чудно-Илия Троянов е конвертирал мюсюлманин-с всичките му салтанати--обрезка,хелал продукти и 5 стълба на вярата.
    3/И друг път се е изказвал критично–но сега -какво им стана на американците не знам.

  67. 67 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 700 Неутрално

    До коментар [#64] от "VеnRus 2008 #писнамиотвас":

    Американците хем са лоши подслушвачи , хем искаме да ходим там. Аз примерно не искам да хода с хиджаб и за това никога не бих отишла в Иран или СА докато не ги премахнат. А тоя чичо хем не ще да го подслушват , хем иска да се поразходи по Бродуей , злите подслушвачи не слушат какво им е поръчал и не си сменят политиката за сигурност , за да му е удобно на него.
    Направо не ги разбирам тия американци.

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  68. 68 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 700 Неутрално

    п.п. От съображения за сигурност съм пописала 36 страници договор , който освен други неща ми ограничава правата за ползване на интернет и публикуването на снимков и видео материял в мрежата. Но не пискам и не рева по медиите , вероятно защото не съм лява "интелектуалка" ( "интелектуалка" е в кавички , защото не може да си интелектуалноразвит и да си левичар).

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  69. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  72. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  73. 73
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  74. 74 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1469 Весело

    [quote#63:"luda_krava"]Значи, ако чужденец изкаже публично неодобрението си (без значение дали е прав или не) от някое действие на кабинета Орешарски, е нормално и приемливо да не го допускаме в БГ?

    [/quote]
    Ако е посланик трябва веднага да се изгони, ама това не става в РБ, даже им ръкопляскат...протестърите.

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  75. 75 Профил на true
    true
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#61:"beatles"]Всички германци се нуждаят от виза за САЩ, - цитат на коментар #57 от “true”
    това чисто и просто не е верно.
    [/quote]
    "Seit dem 12. Januar 2009 benötigen alle Staatsangehörigen von VWP-Ländern, die zeitweilig aus geschäftlichen oder privaten Gründen in die Vereinigten Staaten reisen, vor Reiseantritt per Flugzeug oder Schiff in die Vereinigten Staaten eine ESTA-Genehmigung."
    http://german.germany.usembassy.gov/visa/vwp/esta/

    И още:
    "Wenn ESTA keine Genehmigung erteilt
    Personen, die keine ESTA-Genehmigung erhalten haben, müssen ein US-Visum beantragen."
    Троянов е имал ESTA.

  76. 76 Профил на antikommunist
    antikommunist
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#25:"VеnRus 2008 #писнамиотвас"]Ами, такава е държавата, такива са и законите[/quote]
    Каква е държавата? Ти имаш ли дори бегла представа от конституцията и законите на тази държава?


    До коментар [#47] от "ivanchoLA":

    До коментар [#67] от "Karla Hanneman":

    Абе тези двамата дето в мечтите си са американци, ако наистина бяхте такива щеше да ви се наложи да поизучите американската конституция и закони и да знаете какво е записано в първото и четвъртото допълнение на конституцията. Има и още много.

    Направо е жалко как докато в самата Америка всички с малко акъл в главата са ужасени от криминалните! действия на тайните им служби българската селения подскача да защитава колко било нормално това. Явно соца е оставил ярки следи и все още страдат от мокри сънища за силната и здрава ръка на държавата дето да ги пази от злото...

  77. 77 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1439 Неутрално

    До коментар [#1] от "VеnRus 2008 #писнамиотвас":

    Да изразиш гражданска позиция не е "плюене по една държава".

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  78. 78 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1439 Неутрално

    САЩ съвсем са го ударили през просото.
    Или са оставили тайните им служби да си разиграват хорото както им харесва.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  79. 79 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1439 Неутрално

    http://www.zeit.de/kultur/literatur/2013-10/Trojanow-Einreise-USA-Verbot/seite-1

    Интервю с Троянов в "Ди Цайт".

    Също и във Франкфуртер алгемайне, сп. "Шпигел" и т.н.

    http://www.faz.net/aktuell/feuilleton/buecher/autoren/einreiseverbot-fuer-ilija-trojanow-deutscher-p-e-n-fordert-aufklaerung-12599341.html

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  80. 80 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 611 Неутрално

    Имало някога един чичко Бен - не тоя от 100 долара - писал едни закони и борил се за едни идеали. Та тоя чичко Бенджи казал някога едни думи за свобода и други удобства, но години по-късно дошли Фед, данък общ доход и НСА. Сега всички горди американци и пишман американци като Иван от ЛАзарово и Крала и Венчеруска го знаят като чичкото от 100 пари. Едва ли чичко Бен и неговите съратници от онези съдбовни години са се надявали на такова "признание"......

    На Иван от ЛАзарово искам да благодаря. Мислех да посетя УСА, като турист - което значи идиот между другото - но ако смятат да ме вкарват в затвора и да се държат като каубои с мен, харчещия трудно заработените си пари при тях, защото съм пил едно питие повече.... Доста ще помисля преди да тръгна....

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  81. 81 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#76] от "antikommunist":

    Дам конституцията има сила само на територията на САЩ ... Това казано освен параноични идиоти и хипита дето живеят в ЛАЛА ланд на всички им е ясно че нещата се следят ... Във всички компании следим пълната кореспонденция и тн съвсем легално, може би трябва да си взимаш хапчетата преди да пишеш ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  82. 82 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#80] от "nassaux":

    Престъпници и хора които не могат да се държат като зрели индивиди не ни трябват има достатъчно за съжаление родени в САЩ ...
    Ако са те арестували не е безпричина и ако имаш досие не ще да е за едно питие ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  83. 83 Профил на true
    true
    Рейтинг: 594 Любопитно

    Ще цитирам Д.Бърнард Шоу:

    "Аз съм известен с моята ирония.

    Но да сложиш в пристанището на НюЙорк Статуята на Свободата, даже и аз не бих стигнал до тази идея ."

  84. 84 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 611 Весело

    До коментар [#82] от "ivanchoLA":

    Никой никога не ме е арестувал, въпреки че бях обявен за общонационално издирване от овенните и не съм се и опитвал да се крия от тях. Това колко ефективни са те е тема на друг разоговор.

    Прав си за едно - престъпници от чужбина не ви трябват. Пък и те биха изглеждали доста нескопосано, сравнени с местните звезди стрелящи ви по училища и магазини. Не вярвам на никой пиян германец някога да му е минавало през ума, че може да избие половин даскало..... колкото и деградирал тип да е.

    Като цяло думите ти потвърждават написаното по-горе от мен - чичко Бен сигурно се върти в гроба си. Каква я мислеха, а тя каква стана

  85. 85 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#84] от "nassaux":

    За такова нещо няма да имаш проблем освен ако не се опиташ да лъжеш, говорим за криминални деяния ... Дам имаше германец в ЛА дето направи такова чудо, луди всякакви от всички националности ... Вярваи ми преекспонирането е огромно, никои никъде не се панира от това ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK