Отличен проект. Тунела се казва Мармарай. Строителството започна през 2004 г. и се извърши от японската фирма “Тайсей корпорейшън” Този проект ще улесни много връзката между европейската и азиатската част на Истанбул.
Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
[quote#2:"Къти"]Тук е скрит ключа от вратата за приватизацията на "Товарни превози" към БДЖ? [/quote]
Китайците и германците точат апетити отдавна но и турците могат да ни купят за жълти стотинки железниците , борбата е голяма зорлем да ги фалират!
България не е способна да се брани от чуждестранните финансови терористи!
Чисто практически ми е интересно как са решили проблема с честите големи земетресения в Истанбул? Японците би трябвало да имат опит с тези неща. Иначе метро в подобен град е непосилно и супер бавно начинание, там където и да копнееш се намесва археологията. По същата причина и в Рим метрото е толкова смотано. И в София не е лесно. Добре им е на американците - отдолу нищо )
Дано и родното БДЖ , намаже с товари и пътникопоток от този евроазиатски тунел!!! При всички положения , ще трябва да започне да излиза на печалба. Въпросът е , дали мошениците които го управляват , ще го оставят да плати борчовете си ,или ще я окрадат , както нееднократно са го правили , за да го тласнат към фалит и приватизация на безценица!!!
Ами турците едва ли обръщат толкова голямо внимание на археологията, колкото у нас. От една страна това, което излиза отдолу не е тяхна история, от друга разбирането им за демокрация е малко по-различно.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Страхотно постижение. Облекчение за истанбулчани от азиатската част. Аз обаче като турист няма да се откажа от фериботите и невероятната, уникална гледка на Босфора.
До коментар [#13] от "tribiri":
Не съм съгласна, че не обръщат внимание на археологията, защото печелят много от туризма. Ефес е бил гръцки (елински) град, но не им пречи да са направили една чудесна презентация на останките от града. Обиколката му трае 2 часа.
[quote#9:"massa"]Чисто практически ми е интересно как са решили проблема с честите големи земетресения в Истанбул?[/quote]
По Дискъвъри даваха етапите от строителството. "Тунелът" не се копае, а се полага на дъното от кухи железобетонни секции - всяка по 30 м. дълга. Единствено при входовете на тунела има изкопни работи, и там археологията ги забави с 3-4 години (намериха някакво византийско пристанище)
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
През деня през тунела ще се движат пътнически и метровлакове, а през нощта главно товарни влакове. Разстоянието между двете крайни точки на Истанбул, което надхвърля 250 км, ще се изминава за около 1 час.
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
До коментар [#16] от "ikar_01":
До коментар [#15] от "massa":
Видял съм и в Ефес. Видял съм и крепостите край Алания.
Знам, че турците експлоатират историята на Византия и в по-голяма степен от нас правят бизнес от историята си, но са и прагматици. Там където има само история не проявяват сантименти.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Ако не беше дошъл Станишко и компания и ние щяхме да сме почнали тунела под Шипка и щяхме да се родим от бърз транспорт Юг-Север.Сега ще чакаме Олигарси да си иде,Европа да си върне доверието и едва тогава да почнем строителството.
Как бе младеж,как да намаже БДЖ,този тунел свързва две части на Истанбул,а не България с Турция.Това е технически много сложно съоръжение,направено от една високотехнологична нация като японската.Ако ние имаме пари да си платим и на нас ще ни построят тунел какъвто ние желаем.
Станишко и компания дойдоха след като Боку Ръпоня върна мандата за съставяне на правителство - т.е. твоят Буда официално връчи властта на съпартийците си от БСП.
Колкото до метрото под Босфора - адмирации за комшиите!
[quote#29:"jelev_jelqzko"]Помня като малък турските камиони които идваха в България за цимент и то чак в Девня. С две думи-къде бяхме къде стигнахме!? [/quote]Седерастията ни докара до нивото на Папуа-Нова Гвинея по промишленост ... а "остарелите, енергоемки, неконкурентни и негодни" български машини си работят икономически ефективно в Турция, за да киснем ние тук безработни и да бягаме да се спасяваме поединично в чужбина. Изверги !
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Има филм за строителството и пречките по проекта, включително и археологическите.Мисля че беше по Дискаваритата.Ако проявите любопитство ще научите неща, които биха ви направили по компетентен по въпроса!
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
Не мисля,че на неграмотния народ трябва да се вменява вина.Изборите за мен са един ритуал който точно това цели-да се внуши чувството за вина на жертвата.
Те не се занимават с нас, но наши "бизнесмени" и поУитици точат лиги, да прилапат "Товарни превози", защото отварянето на този тунел ще натовари много това предприятие и ще валят яки пачки. Сигурно не съм бил разбран по-горе.
Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
През последните години страната навлезе в период на сериозна криза, на нарастващо социално напрежение и стагнация в своето цялостно развитие. Имаме пред вид следните явления в обществото:
– стагнация в икономическото ни развитие, застрашително изоставяне на икономиката, застрашително нарастване на външния дълг;
– увеличаване на инфлацията, тежки трудности на вътрешния пазар и в крайна сметка влошаване на жизненото равнище, наличие на широко разпространена корупция;
– сериозни поражения в духовния и интелектуалния живот на нацията и упадък на основни морални принципи и ценности.
За всички нас тук влошаването на положението в страната не бе гръм от ясно небе. Това се виждаше много преди да стигнем до сегашния кризисен етап. Бившето ръководство формираше екипи, създаваше „концепции”. В сферата на държавното и общественото устройство бе създадена обстановка, сходна с феодалното управление. Оформи се малка група начело с Тодор Живков, която узурпира властта. Около тази група, която много бързо придоби семейно-землячески характер, се наслоиха властолюбци и кариеристи от различен калибър. Те получаваха от върховния ръководител ключови постове и облаги, които им позволяваха от негово име и от името на партията и държавата да вършат произвол, да манипулират основни обществени институции. Това бе дълбоко обидно за нашия народ.
Същевременно трябва да отбележим факта, че в нашите условия с особено сила се прояви деформиращото въздействие на режима на личната власт, който доведе волунтаризма и субективизма в икономическата политика до рядко срещано в другите социалистически страни равнище. За дълъг период от време и особено през последните години решенията по всички основни въпроси в икономиката се вземаха от Тодор Живков често по силата на случайни подбуди и на базата на импровизирани съждения. Тези деформации се задълбочиха през последните няколко години, когато преднамерено се провеждаше линия на замазване на съществуващото положение и отсрочване на решаването на наболелите проблеми по пътя на повишаването на външните и вътрешните задължения на страната. Тази политика с основание може да бъде наречена: „След мен потоп”. По такъв начин българският народ получава в наследство от досегашния режим една тежка ипотека.
Главната причина за създалото се положение бе неизживяната административно-командна система, монополът на властта, фактическият тотален контрол върху производството и разпределението.
Първо: В последните години не само че няма никакъв икономически ръст, а напротив, има рязко връщане назад.
Второ: Особено опасна е нарастващата “пропаст” между паричните средства на населението и наличните стоки и услуги. Сега населението разполага с 25 млрд. лева в спестовни влогове, а има малко стоки, които може да купи. Само за 1989 г. се очакват свободните парични средства да се увеличат с още 1.6 млрд. лева!
Трето: Много години наред държавният бюджет приключва с големи дефицити. Непризнаването на инфлацията ускорява обезценяването на българския лев, намалява неговата вътрешна и външна покупателна сила. Изключителна тревога буди стремителното нарастване на задълженията ни в свободна конвертируема валута. Сега брутните ни задължения неколкократно надвишават годишните постъпления в свободно конвертируема валута.
Четвърто: Като цяло можем да говорим за намаляване на ефективността и конкурентоспособността на българската икономика. Народното ни стопанство се намира в период на прогресиращ икономически спад. През последните няколко години ние не успяхме да се адаптираме към световното стопанство, въпреки че конюнктурата беше, общо взето, благоприятна за нас.
Създаването на аграрно-промишлените комплекси в началото на 70-те години отслаби връзката на селяните със земята. От традиционни износители България стана ежегоден вносител на картофи, фасул, зеле, лук, фураж...
Това не беше политика, обърната към човека. Тя не служеше за задоволяване на човешките потребности. Създадоха се условия за подкопаването на традиционните за българина трудови добродетели.
"Нагоре” вървеше лъжлива информация, "надолу" – завишени възнаграждения за мълчание и съучастие, един общ заговор срещу благополучието на народа. Създадоха се условия за корупция, за разгръщане на “икономика в сянка”, за най-различни мафии... Икономиката на командите “от горе” беше на път да унищожи прекрасната българска природа.
Разклати се вярата на населението към закона, защото той постоянно се нарушаваше. Намесата в дейността на правозащитните органи стана постоянно явление.
Из доклада на Петър Младенов, произнесен на пленума на ЦК на БКП на 11 декември 1989 г.
Със съкращения.
Поздрави от изтъкнатия седераст(каквото и да означава думата седераст) явно ти харесва и затова си позволявам да я използвам за един виден комуняга,който сам си признава,че комунистическата шайка е унищожила България.Ако четете между редовете,червеният боклук Младенов( казва -Другари,няма какво повече да се краде,дайте да си разпределим каквото е останало и да натресем държавата на друг да я оправя.За Младенов не казвам -Бог да го прости-червените боклуци ги прощава или наказва само Кремъл.
[quote#27:"Schliwobeatz"]Кви глупости пишеш, бе, железниците са фалирали от 50 години! Какви финансови терористи, какви 5 лева?! [/quote]
Искаш да кажеш в БДЖ се краде от 50 години и още има !
До коментар [#35] от "memish_mustafov":
Хубавото си е хубаво!
Интересно е ,че комшиите разбират от хубаво и са замислили още един тунел Евроазия на юг от Мармай- между Къзълчешме и Гьозтепе с дължина 5.4 км!
На хаирлия!
[quote#39:"chicago514"]Поздрави от изтъкнатия седераст[/quote]Приятел, по тези времена и аз бях активно в политиката и то срещу номенклатурата ... Лошото е, че после докарахме България до тук - да стане по-зле и от соца. За това сега пак БСП е на власт ... а СДС изчезна. Помисли ЗАЩО ?!
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
resmiks
Рейтинг: 410 НеутралноБраво.
Къти
Рейтинг: 594 НеутралноТук е скрит ключа от вратата за приватизацията на "Товарни превози" към БДЖ?
Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bgnv
Рейтинг: 1554 ЛюбопитноДоколкото разбирам, това е тунел само за градски влакове / метро и май тепърва ще се строи тунел за междуградските и международните, или?
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxMagen David
Рейтинг: 754 НеутралноОтличен проект. Тунела се казва Мармарай. Строителството започна през 2004 г. и се извърши от японската фирма “Тайсей корпорейшън” Този проект ще улесни много връзката между европейската и азиатската част на Истанбул.
Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4356 Неутралноголям проект. голям успех.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4315 Неутрално[quote#2:"Къти"]Тук е скрит ключа от вратата за приватизацията на "Товарни превози" към БДЖ? [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleКитайците и германците точат апетити отдавна но и турците могат да ни купят за жълти стотинки железниците , борбата е голяма зорлем да ги фалират!
България не е способна да се брани от чуждестранните финансови терористи!
elevation04
Рейтинг: 594 ВеселоКопане му е макята, а не крадене
))
442
Рейтинг: 1400 НеутралноНа това се казва управляващите да има сила и воля за разрешаване на даден проблем.
dv r
Рейтинг: 488 НеутралноЧисто практически ми е интересно как са решили проблема с честите големи земетресения в Истанбул? Японците би трябвало да имат опит с тези неща. Иначе метро в подобен град е непосилно и супер бавно начинание, там където и да копнееш се намесва археологията. По същата причина и в Рим метрото е толкова смотано. И в София не е лесно. Добре им е на американците - отдолу нищо
)
niko_angelov
Рейтинг: 8 Неутралноhttp://otempora.blog.bg/technology/2013/10/14/tune lyt-pod-bosfora-i-vyzmojnostta-da-hvanem-tovarite- ot-azi.1192099
superstar
Рейтинг: 381 Неутрално.."Край Босфора шум се вдига..""
Браво на турците!
Епикризата е ,че няма криза!
Всяка държава,за да върви напред и трябва водач!
kimba3
Рейтинг: 1181 ЛюбопитноДано и родното БДЖ , намаже с товари и пътникопоток от този евроазиатски тунел!!! При всички положения , ще трябва да започне да излиза на печалба. Въпросът е , дали мошениците които го управляват , ще го оставят да плати борчовете си ,или ще я окрадат , както нееднократно са го правили , за да го тласнат към фалит и приватизация на безценица!!!
tribiri
Рейтинг: 914 НеутралноДо коментар [#9] от "massa":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Ами турците едва ли обръщат толкова голямо внимание на археологията, колкото у нас. От една страна това, което излиза отдолу не е тяхна история, от друга разбирането им за демокрация е малко по-различно.
spiegel
Рейтинг: 2006 НеутралноСтрахотно постижение. Облекчение за истанбулчани от азиатската част. Аз обаче като турист няма да се откажа от фериботите и невероятната, уникална гледка на Босфора.
dv r
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#13] от "tribiri":
Просто не подозираш колко не си прав. Турците не са това което ни учеха в учебниците от татово време.
ikar_01
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#13] от "tribiri":
Не съм съгласна, че не обръщат внимание на археологията, защото печелят много от туризма. Ефес е бил гръцки (елински) град, но не им пречи да са направили една чудесна презентация на останките от града. Обиколката му трае 2 часа.
Петя Сотирова
Рейтинг: 488 НеутралноАшколсун!
Smarty
Рейтинг: 381 ВеселоАшколсун, аркадашлар, Машала.
Нашият ПМ няма ли вече да открива тунела под Шипка?
Доналд Радев
Рейтинг: 387 Неутрално[quote#9:"massa"]Чисто практически ми е интересно как са решили проблема с честите големи земетресения в Истанбул?[/quote]
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"По Дискъвъри даваха етапите от строителството. "Тунелът" не се копае, а се полага на дъното от кухи железобетонни секции - всяка по 30 м. дълга. Единствено при входовете на тунела има изкопни работи, и там археологията ги забави с 3-4 години (намериха някакво византийско пристанище)
Smarty
Рейтинг: 381 ЛюбопитноЯзък ефендим, след др. ТЖ и на диктатори не случихме
Доналд Радев
Рейтинг: 387 НеутралноА и тунелът ще е за комбинирани превози:
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"През деня през тунела ще се движат пътнически и метровлакове, а през нощта главно товарни влакове. Разстоянието между двете крайни точки на Истанбул, което надхвърля 250 км, ще се изминава за около 1 час.
tribiri
Рейтинг: 914 НеутралноДо коментар [#16] от "ikar_01":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!До коментар [#15] от "massa":
Видял съм и в Ефес. Видял съм и крепостите край Алания.
Знам, че турците експлоатират историята на Византия и в по-голяма степен от нас правят бизнес от историята си, но са и прагматици. Там където има само история не проявяват сантименти.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1680 НеутралноАко не беше дошъл Станишко и компания и ние щяхме да сме почнали тунела под Шипка и щяхме да се родим от бърз транспорт Юг-Север.Сега ще чакаме Олигарси да си иде,Европа да си върне доверието и едва тогава да почнем строителството.
chicago514
Рейтинг: 1061 НеутралноДо коментар [#12] от "kimba3":
Как бе младеж,как да намаже БДЖ,този тунел свързва две части на Истанбул,а не България с Турция.Това е технически много сложно съоръжение,направено от една високотехнологична нация като японската.Ако ние имаме пари да си платим и на нас ще ни построят тунел какъвто ние желаем.
socialen
Рейтинг: 381 НеутралноДо коментар [#2] от "Къти":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgМного им трябва на хората да се занимават с нас.
pump it!
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#23] от "dolna4erti4ka":
pump it![quote#23:"dolna4erti4ka"]
Ако не беше дошъл Станишко и компания [/quote]
Станишко и компания дойдоха след като Боку Ръпоня върна мандата за съставяне на правителство - т.е. твоят Буда официално връчи властта на съпартийците си от БСП.
Колкото до метрото под Босфора - адмирации за комшиите!
Schliwobeatz
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#6] от "comandante":
Кви глупости пишеш, бе, железниците са фалирали от 50 години! Какви финансови терористи, какви 5 лева?!
Schliwobeatz
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#13] от "tribiri":
Тва е все едно да кажеш, че нас не трябвяа да ни интересува много- много какво излиза отдолу, щото е тракийски и нали не е наше.
Lisanova Lisanova
Рейтинг: 1021 НеутралноПомня като малък турските камиони които идваха в България за цимент и то чак в Девня.С две думи-къде бяхме къде стигнахме!?
walking.dead
Рейтинг: 441 НеутралноДо коментар [#13] от "tribiri":
Ами просто неси прав, с 4 години закаснени го откриват заради разкопките, и сега ще откриват музей. провери в нета
dark'star
Рейтинг: 4546 Неутрално[quote#29:"jelev_jelqzko"]Помня като малък турските камиони които идваха в България за цимент и то чак в Девня. С две думи-къде бяхме къде стигнахме!? [/quote]Седерастията ни докара до нивото на Папуа-Нова Гвинея по промишленост ... а "остарелите, енергоемки, неконкурентни и негодни" български машини си работят икономически ефективно в Турция, за да киснем ние тук безработни и да бягаме да се спасяваме поединично в чужбина. Изверги !
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОdanea
Рейтинг: 434 НеутралноБраво, голямо постижение.
soul
Рейтинг: 441 НеутралноДо коментар [#13] от "tribiri":
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита МихалковИма филм за строителството и пречките по проекта, включително и археологическите.Мисля че беше по Дискаваритата.Ако проявите любопитство ще научите неща, които биха ви направили по компетентен по въпроса!
danea
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#29] от "jelev_jelqzko":
За това не ни е виновен никой, освен самите ние . Ние и управляващите ни, които си избираме ние за такива.
Memish Mustafov
Рейтинг: 381 НеутралноЗа пръв път форумът подкрепя преобладаващо мегапроекта на нашите комшии.Ние също ще ползваме това достижение в строителството.
xefgo
Рейтинг: 496 НеутралноТурският премиер открива тунел под Босфора, а българският Орехов - голем управленец, спира прокопаването на тунела под Шипка!?
Lisanova Lisanova
Рейтинг: 1021 НеутралноДо коментар [#34] от "danea":
Не мисля,че на неграмотния народ трябва да се вменява вина.Изборите за мен са един ритуал който точно това цели-да се внуши чувството за вина на жертвата.
Къти
Рейтинг: 594 НеутралноДо коментар [#25] от "socialen":
Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bgТе не се занимават с нас, но наши "бизнесмени" и поУитици точат лиги, да прилапат "Товарни превози", защото отварянето на този тунел ще натовари много това предприятие и ще валят яки пачки. Сигурно не съм бил разбран по-горе.
chicago514
Рейтинг: 1061 НеутралноДо коментар [#31] от "EVOLYUCIONER":
През последните години страната навлезе в период на сериозна криза, на нарастващо социално напрежение и стагнация в своето цялостно развитие. Имаме пред вид следните явления в обществото:
– стагнация в икономическото ни развитие, застрашително изоставяне на икономиката, застрашително нарастване на външния дълг;
– увеличаване на инфлацията, тежки трудности на вътрешния пазар и в крайна сметка влошаване на жизненото равнище, наличие на широко разпространена корупция;
– сериозни поражения в духовния и интелектуалния живот на нацията и упадък на основни морални принципи и ценности.
За всички нас тук влошаването на положението в страната не бе гръм от ясно небе. Това се виждаше много преди да стигнем до сегашния кризисен етап. Бившето ръководство формираше екипи, създаваше „концепции”. В сферата на държавното и общественото устройство бе създадена обстановка, сходна с феодалното управление. Оформи се малка група начело с Тодор Живков, която узурпира властта. Около тази група, която много бързо придоби семейно-землячески характер, се наслоиха властолюбци и кариеристи от различен калибър. Те получаваха от върховния ръководител ключови постове и облаги, които им позволяваха от негово име и от името на партията и държавата да вършат произвол, да манипулират основни обществени институции. Това бе дълбоко обидно за нашия народ.
Същевременно трябва да отбележим факта, че в нашите условия с особено сила се прояви деформиращото въздействие на режима на личната власт, който доведе волунтаризма и субективизма в икономическата политика до рядко срещано в другите социалистически страни равнище. За дълъг период от време и особено през последните години решенията по всички основни въпроси в икономиката се вземаха от Тодор Живков често по силата на случайни подбуди и на базата на импровизирани съждения. Тези деформации се задълбочиха през последните няколко години, когато преднамерено се провеждаше линия на замазване на съществуващото положение и отсрочване на решаването на наболелите проблеми по пътя на повишаването на външните и вътрешните задължения на страната. Тази политика с основание може да бъде наречена: „След мен потоп”. По такъв начин българският народ получава в наследство от досегашния режим една тежка ипотека.
Главната причина за създалото се положение бе неизживяната административно-командна система, монополът на властта, фактическият тотален контрол върху производството и разпределението.
Първо: В последните години не само че няма никакъв икономически ръст, а напротив, има рязко връщане назад.
Второ: Особено опасна е нарастващата “пропаст” между паричните средства на населението и наличните стоки и услуги. Сега населението разполага с 25 млрд. лева в спестовни влогове, а има малко стоки, които може да купи. Само за 1989 г. се очакват свободните парични средства да се увеличат с още 1.6 млрд. лева!
Трето: Много години наред държавният бюджет приключва с големи дефицити. Непризнаването на инфлацията ускорява обезценяването на българския лев, намалява неговата вътрешна и външна покупателна сила. Изключителна тревога буди стремителното нарастване на задълженията ни в свободна конвертируема валута. Сега брутните ни задължения неколкократно надвишават годишните постъпления в свободно конвертируема валута.
Четвърто: Като цяло можем да говорим за намаляване на ефективността и конкурентоспособността на българската икономика. Народното ни стопанство се намира в период на прогресиращ икономически спад. През последните няколко години ние не успяхме да се адаптираме към световното стопанство, въпреки че конюнктурата беше, общо взето, благоприятна за нас.
Създаването на аграрно-промишлените комплекси в началото на 70-те години отслаби връзката на селяните със земята. От традиционни износители България стана ежегоден вносител на картофи, фасул, зеле, лук, фураж...
Това не беше политика, обърната към човека. Тя не служеше за задоволяване на човешките потребности. Създадоха се условия за подкопаването на традиционните за българина трудови добродетели.
"Нагоре” вървеше лъжлива информация, "надолу" – завишени възнаграждения за мълчание и съучастие, един общ заговор срещу благополучието на народа. Създадоха се условия за корупция, за разгръщане на “икономика в сянка”, за най-различни мафии... Икономиката на командите “от горе” беше на път да унищожи прекрасната българска природа.
Разклати се вярата на населението към закона, защото той постоянно се нарушаваше. Намесата в дейността на правозащитните органи стана постоянно явление.
Из доклада на Петър Младенов, произнесен на пленума на ЦК на БКП на 11 декември 1989 г.
Със съкращения.
Поздрави от изтъкнатия седераст(каквото и да означава думата седераст) явно ти харесва и затова си позволявам да я използвам за един виден комуняга,който сам си признава,че комунистическата шайка е унищожила България.Ако четете между редовете,червеният боклук Младенов( казва -Другари,няма какво повече да се краде,дайте да си разпределим каквото е останало и да натресем държавата на друг да я оправя.За Младенов не казвам -Бог да го прости-червените боклуци ги прощава или наказва само Кремъл.
Magen David
Рейтинг: 754 Неутрално[quote#35:"memish_mustafov"]За пръв път форумът подкрепя преобладаващо мегапроекта на нашите комшии[/quote]
Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.За наистина хубави неща трябва да се каже и добра дума. И това няма нищо общо с политиката на исламиста Ердоган или с проблемитe в турската икономика.
ikar_01
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#29] от "jelev_jelqzko":
Стигнахме до там, че да внасяме турски цимент!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4315 Неутрално[quote#27:"Schliwobeatz"]Кви глупости пишеш, бе, железниците са фалирали от 50 години! Какви финансови терористи, какви 5 лева?! [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleИскаш да кажеш в БДЖ се краде от 50 години и още има !
superstar
Рейтинг: 381 НеутралноДо коментар [#35] от "memish_mustafov":
Хубавото си е хубаво!
Интересно е ,че комшиите разбират от хубаво и са замислили още един тунел Евроазия на юг от Мармай- между Къзълчешме и Гьозтепе с дължина 5.4 км!
На хаирлия!
sapka6
Рейтинг: 594 Неутрално[quote#35:"memish_mustafov"]За пръв път форумът подкрепя преобладаващо мегапроекта на нашите комшии[/quote]
До коментар [#35] от "memish_mustafov":
Не бързайте да се радвате , в следващата тема за постиженията на комшиите ще ги закопаме !
dark'star
Рейтинг: 4546 Неутрално[quote#39:"chicago514"]Поздрави от изтъкнатия седераст[/quote]Приятел, по тези времена и аз бях активно в политиката и то срещу номенклатурата ... Лошото е, че после докарахме България до тук - да стане по-зле и от соца. За това сега пак БСП е на власт ... а СДС изчезна. Помисли ЗАЩО ?!
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО