Да се "експериментира" е едно, а да се самоопределиш като гей е съвсем друго и ми мирише на манипулация!
На бас, че същите тези, дето са го "самоопределили" детето като гей са тези, които всъщност са му дали информацията за разпространение.
[quote#2:"issunbōshi"]9-ти клас и вече с гей-ориентация?!
Тези, дето са "ориентирали" детето толкова рано са за съд! [/quote]
Първо, в девети клас е напълно в реда на нещата да изпитваш сексуално влечение. Както ние сме били привлечени от срещуположния пол на тази възраст, така и хомосексуалните в пубертета са привлечени от собствения си.
Второ, никой не може да те "ориентира" към една или друга сексуалност. Това се случва по рождение.
А за съд са руските власти, които са си позволили да тормозят това дете.
Малоумие. Вместо да се мъчат да приобщят всеки към обществото, за да е пълноценен гражданин на страната, да работи, плаща данъци и т.н. -- те го маргинализират още от училищна възраст и правят всичко възможно, за да го направят аутсайдер или емигрант.
"В Русия за пръв път дете е наказано за "гей пропаганда""
- Така и не разбрах от статията как е наказано "детеТО "(все пак е на 16 години ), но от коментарите разбрах как трябва да се накаже от руските власти и че повечето четат само ЗАГЛАВИЕТО на статията и са готови за Русия !!!
Как е наказано 16 годишното момиче ? (знае ли някой от колегите-формуци )
По рождение?>????? Айде, стига вече. Социалната матрица оформя слабохарактерните, за това са прави братушките.
Щом ЛГБ комуната има привилегии, то ще има все повече и повече фалшиви такива.
По рождение .... още не са намерени никакви биологически или генетически маркери. Много от тях го правят напук .... или нарочно. И въпреки това имат деца...... Бахти лицемерието.
Ако въобще има нещо верно в този документ, прави впечатление че се цитира закон от 1967 година, ако това е така и това е първия случай, не виждам какъв е проблема!
Много често в тази възраст, просто искат да бъдат различни и сексуалността е най-яката бомба, която могат да хвърлят, за да скандализират със себе си...Имах съученичка, която си бръснеше главата...за онова време беше голям бунт!
ОО, много искам да видя как оспорвате, че сексът между половете няма за цел в крайна сметка да доведе до ново поколение. Това, което се нарича полово размножаване.
[quote#7:"Distributed"]Ами ти изгони младите и инакомислещите[/quote]
Гейинакомислещите? Само ако си гей се приема за инакомислие. Иначе ако поставиш под съмнение преимуществата на (американската) демокрация си реакционер и комунист.
Така е, истината е, че много млади ученичко преди да почнат да се целуват с момчета, първо пробват с момичета... проблема е, че на някои момичета толкова много им харесва, че и след това продължават да се мляскат с други момичета, а и други неща започват да правят по-късно... така е поне в България, няма да се учудя, ако е така и в Русия.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Добре де, може и да има такива случай, когато човек просто се ражда гей или лесбийка... но дали винаги така се получават нещата!? По Нова ТВ веднъж даваха за едно сираче израстнало в дом, та то си призна, че още от малко е насилвано сексуално от по-големите момчета в дома, както и от разни "възпитатели" педофили... та, това дете вече е мъж и си признава, че вече и гей и прави секс само с мъже! Дали, ако това дете не беше изнасилено в този дом щеше да се превърне в гей или ако беше родено в нормално семейство с нормални родители нямаше да израстне като нормален хетеросексуален мъж!? Питам просто.....!
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
[quote#24:"Иво"]млади ученичко преди да почнат да се целуват с момчета[/quote]
Е ,ама в любовта целувката е само увод на същинската част,а за нея си трябва един такъв инструмент,който жените нямат.
Друг е въпросът,че при правилно възпитание,дори мисълта да целуне,или бъде целунат от лице от собствения му пол предизвиква у индивида чувство на отвращение.
До коментар [#23] от "Каишков - Гласът на Америка":
Така се изпраща ясен сигнал към всички, които не харесват режима:
Или влизайте в калъпа, спирайте да мислите и започвайте да слушате и да изпълнявате.
Или дим да ви няма.
Което е добре за ЕС де - на ЕС й трябват хора, предимно млади и готови да се развиват в каквато си искат посока ( а не в каквато иска Путин).
Креативността, иновативността и out-of-the-box мисленето е изключително важно за обществото, но уви - братушките не го ценят. Еми като не го ценят те - някой друг ще го цени.
Като спрат да влизат еврата от изкопаемите горива в Мадър Раша кво ще правим е въпроса?
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
До коментар [#26] от "sabbath":
[quote#26:"sabbath"]Е ,ама в любовта целувката е само увод на същинската част,а за нея си трябва един такъв инструмент,който жените нямат. [/quote]
да ама могат да си купят.
а иначе искрено ме забавляват твоите коментари. так держать тавариш клоун
Фразата, "Эты пидоры из ФСБ", принадлежи не на друг, а на Елцин.
Със сигурност, той е имал предвид не сексуалната ориентация на рицарите с плащ и кинжал, а "нетрадиционните" им политически практики.
На върха на тази елитарна секта с "особено, политическо поведение", тогава бе днешният "бос" на разнебитената империя.
Да притаиш собствената си самоличност, така дълбоко, че дори сам да забравиш в действителност кой си, е хронична болест на тоталитарните общества – от елита до редовите "другари". Затова там всеки аспект на обществения и личния живот трябваше да е официално регламентиран.
Разправата с различните – дори в една толкова лична област, като тази кой с кого си ляга – е признак за фундаментална несвобода.
От хомофобията до диктатурата разликата е колкото от Сидеров до Путин.
[quote#31:"Знам и Мога"]Наредиха се веднага специалистите по хомосексуализъм. Сега се оказа, че разбират и от женска сексуалност[/quote]
Очевидно ти си специалист/ка по женска сексуалност?
Коментирай тогава, интересно би било...с нищо-не-казващи забележчици и баба може.
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
Получила е своите 15 минути слава,дано ги капитализира.
Иначе показните ЛБГТ дивотии са ми неприятни,нодо там.Докато действията на държавни органи ,застрашаващи чиито и да е права ме плашат.Не че от руската държава може да се очаква друго,но и тук има подобни гласове,това е проблем.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#26:"sabbath"]Е ,ама в любовта целувката е само увод на същинската част,а за нея си трябва един такъв инструмент,който жените нямат. [/quote]
Така е, но лесбийките са му намерили цаката на този проблем... в секс шоповете е пълно с играчки за лесбийки.
[quote#26:"sabbath"]Друг е въпросът,че при правилно възпитание,дори мисълта да целуне,или бъде целунат от лице от собствения му пол предизвиква у индивида чувство на отвращение.[/quote]
Абсолютно вярно е това, съгласен съм с теб на 100%!
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Прави си и за това в известна степен имам отрицателно отношение към гей парадите. Въпреки това всеки трябва сам да може да решава сексуалната си ориентация и да го извършва напълно свободно. Вярно е, че става дума за 9 годишна ученичка, но това не означава, че някой може да и налага своето мнение или морал.
Относно вторият ти коментар, преди пубертета вече е съвсем друго и наистина хора, които малтретират деца по какъвто и да е било начин (дори и само психологически), трябва да бъдат прибрани на топло, а може би дори и химически кастрирани...
Тук изказваш предположение, че някой и е въздействал на момичето. Не виждам обаче факти, които да подкрепят това предположение. За сметка на това обаче факт обаче е, че в тази възраст много подрастващи експериментират във всякакво отношение и няма доказателства някой да и е въздействал.
[quote#38:"Sinergy"]Въпреки това всеки трябва сам да може да решава сексуалната си ориентация и да го извършва напълно свободно. [/quote]
Да, затова и аз съм съгласен...
[quote#38:"Sinergy"]Относно вторият ти коментар, преди пубертета вече е съвсем друго и наистина хора, които малтретират деца по какъвто и да е било начин (дори и само психологически), трябва да бъдат прибрани на топло, а може би дори и химически кастрирани... [/quote]
Добра идея....
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Чети внимателно, г-це влюбчийке
Писах за ненормални отклонения. Това, което имам предвид е, че едно дете първо минава през фазата да се опита да се впише в нормите за "нормалност", наложени от обществото. Ако не се впише в тях минава известен период от време докато осъзнае, че не е като другите, има по-различни влечения и това е негова природа/болест (няма да се впускам в детайли).
Съмнявам се, че някое дете (което да речем е бъдещ хомосексуалист) узрявайки полово директно се "просветлява" в хомосексуализма, точно заради тези обществени норми.
Може би един ден в (светлото?) бъдеще ще бъде нормално обратното и всички деца по дефолт ще харесват същия пол, но към момента е друго..
Толкова неграсмотни мнения за биология трудно се събират.
Само с две думи, че е късно и ми се спи :
1. сексуалността на човека е изрично вродена и не се възпитава
2. На 12-13 години - в началото на пубертета - е явна (поне при психологични изследвания). Няма връзка с експериментирането
3. наложените от обстоятелствата сексуални практики (например хомосексуално поведение в затвор) се изоставят при отпадане на ограниченията (да кажем - излизане на свобода).
4. човешката сексуалност има 4 нива, които не са изрично обвързани - хромозомално, генетично, хормонално и психологично. На психологично ниво различаваме двете вариантни, но нормални сексуалности - хетеро- и хомо-, които обаче рядко са в чист вид.
Перверзиите са вече повреди на психологичното ниво, но се различават от вариантите по това, че не съвпадат по следните критерии :
- сексуалността да е насочена живи същества от същия биологичен вид
- да е на адекватна възраст (не преди започване и не след погасване на хормоналната дейност в съотвения индивид)
- да не е свързана с увреждане или убиване на партньора или на себе си
Извинете, Ваше величество за "неграСмотното" ми мнение по билогия. Вашето пък е "неграСмотно", понеже ви куца българския език.
Освен това кой сте Вие с нафукания си език да ми казвате, че е неграмотно мнението ми? Поредния самодоволен задник, може би?
Що за глупост е това "не след погасване на хормоналната дейност в съотвения индивид"? Това някаква стара руска методика ли е? Щото нали се сещате къде можете да си я поставите? М?
Мнението ти е неграмотно по простата причина, че не е съобразено с познанията на психологията днес, но за сметка на това е категорично.
Аз по професионално задължение работя с психолози - имаме клиничен психолог за нашите болни. Имали сме раково болни хомосексуални, имам и хомосексуални приятели, с които сме си говорили съвсем откровено - т.е. имам допир с темата.
В България се ширят страхотни предразсъдъци и ирационални страхове, все едно че за прокажени става въпрос.
[quote#6:"issunbōshi"]Да се "експериментира" е едно, а да се самоопределиш като гей е съвсем друго и ми мирише на манипулация![/quote]
стига глупости! сексуалността се пробужда на 10-11 г., когато към емоционалното привличане се прибавя и сексуалното. година-две експериментираш, после става ясно каква е тенденцията. а момичето е в 9-и клас - 16-годишна.
който е забравил кога е бил дете и как се случват нещата, и как се преживяват в тази възраст може да надникне тук - автентични писма на юноши: https://www.facebook.com/children.404
[quote#11:"Марко"]Поради това е решено да се наложи наказание "предупреждение".
Ужасяващо наказание! [/quote]
ужасяващо е за един емоционален тийнейджър - публично разгласяване, мълвата тръгва, подмятанията също, мачкат те психически. за капак те завеждат на отчет в детската педагогическа стая (остава в досието ти!). и това е само началото - за сплашване и на нея и на всеки, който дръзне да бъде себе си.
капиш?
[quote#15:"ban"]ако това е така и това е първия случай, не виждам какъв е проблема![/quote]
проблемът е, че всяка репресия има своето начало.
а най-отвратителното е, когато държавата си позволи да да даде пример за поведение с репресията на едно дете, само заради това, че е не крие същността си и се опитва да преодолява предразсъдъците.
До коментар [#46] от "PavelCZ":
До коментар [#50] от "the.naked.truth":
Хаха, това от вас "докторите" по-горделиви личности няма. За съжаление обаче, често е без покритие. Тупате се в гърдите навсякъде за това колко много сте учили, как знаете да пишете на латински и как от вас зависели човешки животи. В същото време не споменавате колко човешки животи сте опропастили. Аз лично не познавам човек, който да не е попадал на некадърен "доктор" в България. Обичате да говорите на обикновения човек, който няма вашето образование, на лекарския си език, сякаш всеки е длъжен да го разбира. Всъщност до някъде е разбираемо - това е просто параван зад който лесно се крие некадърността. Голяма част от вас са просто едни бездушни и коравосърдечни алчни търговци, развили God complex, забравили Хипократови клетви и гледащи на хората просто като на мат'рял.
Аре беги от тука, господа "грамотници". Вашата грамотност не ми я хвалете. Няма как да ви уважавам просто заради белите ви престилки и надменния ви тон.
П.С. Ела ми на живо да ми кажеш колко съм неграмотен, докторе, да видиш каква почит и уважение ще ти отдам!
[quote#51:"issunbōshi"]Аре беги от тука, господа "грамотници". Вашата грамотност не ми я хвалете. Няма как да ви уважавам просто заради белите ви престилки и надменния ви тон. [/quote]
що за плебейско-пролетарски вопъл?!
сега освен хомосексуалните и лекарите ли ти се явяват проблем и враг?
ти в желанието си да докажеш невежите си твърдения май забрави основната тема, я тя е пределно ясна: руската държава ин-сти-ту-ци-о-на-ли-зи-ра (за по лесно прочитане ) хомофобията, при това упражнява репресията си над дете. точка! погазени са всякакви общохуманни принципи.
но, видно е, ти и подобните на теб сте готови да газите дори деца по пътя си, само и само да докажете "правотата" на изкривените си принципи.
Хаха, глей го, аз му викам "бегай", той пак събува гащите и се дупи... Педал, ко да го правиш. Не само телом, ами и духом.
Сърби го, та иска да се начеше.
Бъркаш човека, стига ми губи времето.
Къш, къш..
Почит не ми трябва, но бих се радвал просветата да би взела връх. На латински не говоря (макар да бих могъл), обяснявам винаги на официалния език, мисля че имам търпение да разкажа и декодирам и сложни термини, за което пациентите ми са често благодарни. Но получават информациите 1:1, не ги щадя. За което, макар и леко парадоксално, но са ми в повечето случаи често благодарни.
Дори нямам претенциите да спасявам живот, което също съобщавам на пациентите си в самото начало на работата с тях.
Но разбирам, че не ти е приятно (на никого не е ), когато ти критикуват предразсъдъците. Опитай с образоване по темата - има и популярни издания.
[quote#47:"the.naked.truth"]може да надникне тук - автентични писма на юноши: https://www.facebook.com/children.404[/quote]
надникнах -
а къде е гаранцията, че всички тези писма са наистина автентични, писани от юноши...
откъс от "автентично" писмо ... каква осведоменост за гей-борците...
" Привет всем! Я не ЛГБТ, но хотела бы быть такой же, как вы, потому что вы для меня – самые смелые люди на Земле, и я вами по-настоящему горжусь! Меня восхищает ваша смелость, стойкость и доброта, которая не угасает, несмотря на ненависть, с которой к вам относится этот мир. Вы видите намного дальше и больше тех, кто связан правилами, кто боится быть самим собой и забыл, что значит свобода, справедливость, доброта, любовь и дружба. Эти слова превратились для них в истертые предрассудками термины, утратившие свою истинную ценность и смысл.
….Не бойтесь, признавайтесь, говорите, боритесь ради всех нас. Ради тех, кто боролся, борется и отдал жизнь за тебя (Харви Милк, Магнус Хиршфельд, Эдит Винсдор, Иэн Маккеллен, Эрик Охена Лембембе, Дэвид Като, Фанниэнн Виола Эдди, Аксель и Эйгил Аксгил и многие другие). Они хотели, чтобы каждый гей открылся и заявил о себе этому миру. Это положило бы конец предубеждениям быстрее, чем кто-либо может вообразить. ...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Знам и Мога
Рейтинг: 782 ВеселоСледващият път да се разстреля!
xflood
Рейтинг: 1059 Гневно9-ти клас и вече с гей-ориентация?!
Fail with honour then succeed by fraudТези, дето са "ориентирали" детето толкова рано са за съд!
EU defender
Рейтинг: 672 Неутрално[quote#1:"Знам и Мога"]Следващият път да се разстреля![/quote]
The best way to predict the future is to invent it.А патом в трудов лагер, да се превъзпита!
Sinergy
Рейтинг: 518 НеутралноДо коментар [#2] от "issunbōshi":
В 9-ти клас и особено в пубертета е нормално да се експериментира... просто властите правят от мухата слон.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2191 ВеселоХайде в Сибир !
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !xflood
Рейтинг: 1059 НеутралноДо коментар [#4] от "Sinergy":
Fail with honour then succeed by fraudДа се "експериментира" е едно, а да се самоопределиш като гей е съвсем друго и ми мирише на манипулация!
На бас, че същите тези, дето са го "самоопределили" детето като гей са тези, които всъщност са му дали информацията за разпространение.
Distributed
Рейтинг: 838 ВеселоБратушките много искат да изгонят младите от държавата си.
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/Само, че после като никой не иска да им купува петрола, да не започнат да се чудят Що не върв икономиката?
Ами ти изгони младите и инакомислещите и после се чуди...
др. Иванов
Рейтинг: 672 НеутралноТези пак взеха да се правят на американци!
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!meforpresident
Рейтинг: 450 Неутрално[quote#2:"issunbōshi"]9-ти клас и вече с гей-ориентация?!
Тези, дето са "ориентирали" детето толкова рано са за съд! [/quote]
Първо, в девети клас е напълно в реда на нещата да изпитваш сексуално влечение. Както ние сме били привлечени от срещуположния пол на тази възраст, така и хомосексуалните в пубертета са привлечени от собствения си.
Второ, никой не може да те "ориентира" към една или друга сексуалност. Това се случва по рождение.
А за съд са руските власти, които са си позволили да тормозят това дете.
Balderdash
Рейтинг: 395 НеутралноМалоумие. Вместо да се мъчат да приобщят всеки към обществото, за да е пълноценен гражданин на страната, да работи, плаща данъци и т.н. -- те го маргинализират още от училищна възраст и правят всичко възможно, за да го направят аутсайдер или емигрант.
Марко
Рейтинг: 561 НеутралноПоради това е решено да се наложи наказание "предупреждение"
Не съм магаре;-)......................
Ужасяващо наказание!
USSR
Рейтинг: 395 Неутрално"В Русия за пръв път дете е наказано за "гей пропаганда""
pacta sunt servanda- Така и не разбрах от статията как е наказано "детеТО "(все пак е на 16 години ), но от коментарите разбрах как трябва да се накаже от руските власти и че повечето четат само ЗАГЛАВИЕТО на статията и са готови за Русия !!!
Как е наказано 16 годишното момиче ? (знае ли някой от колегите-формуци )
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
flagellumdei
Рейтинг: 727 НеутралноДо коментар [#9] от "persifedron1":
България е древна и заслужава много повече!По рождение?>????? Айде, стига вече. Социалната матрица оформя слабохарактерните, за това са прави братушките.
Щом ЛГБ комуната има привилегии, то ще има все повече и повече фалшиви такива.
По рождение .... още не са намерени никакви биологически или генетически маркери. Много от тях го правят напук .... или нарочно. И въпреки това имат деца...... Бахти лицемерието.
ban
Рейтинг: 697 НеутралноАко въобще има нещо верно в този документ, прави впечатление че се цитира закон от 1967 година, ако това е така и това е първия случай, не виждам какъв е проблема!
Olga
Рейтинг: 395 НеутралноМного често в тази възраст, просто искат да бъдат различни и сексуалността е най-яката бомба, която могат да хвърлят, за да скандализират със себе си...Имах съученичка, която си бръснеше главата...за онова време беше голям бунт!
flagellumdei
Рейтинг: 727 ВеселоОО, много искам да видя как оспорвате, че сексът между половете няма за цел в крайна сметка да доведе до ново поколение. Това, което се нарича полово размножаване.
България е древна и заслужава много повече!Sabbath
Рейтинг: 1122 РазстроеноУжас!Все повече и повече ставам русофил.
flagellumdei
Рейтинг: 727 НеутралноДо коментар [#10] от "Balderdash":
България е древна и заслужава много повече!Всеки, който е различен, истински различен, подлежи на социална кастрация, остракизъм. Социална алиенизация. Просто критериите ви са много гнили.
Цензуриран от антибългари.
Рейтинг: 506 ВеселоПри толкоз много зачертани писания...цялата работа се свежда до "една жена на пазаря вчера ми речи...".
Довиждане и благодаря.
Пробвайте нещо друго.
Здравко Здравков
Рейтинг: 636 НеутралноНещата трябва да се стопират в зародиш.
Firefly
Рейтинг: 893 НеутралноНякой се е попрестарал ми се струва.А и нищо конкретно не се казва.
Каишков - Либерален мислител
Рейтинг: 782 Неутрално[quote#7:"Distributed"]Ами ти изгони младите и инакомислещите[/quote]
Гейинакомислещите? Само ако си гей се приема за инакомислие. Иначе ако поставиш под съмнение преимуществата на (американската) демокрация си реакционер и комунист.
Иво
Рейтинг: 4550 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "Sinergy":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Така е, истината е, че много млади ученичко преди да почнат да се целуват с момчета, първо пробват с момичета... проблема е, че на някои момичета толкова много им харесва, че и след това продължават да се мляскат с други момичета, а и други неща започват да правят по-късно... така е поне в България, няма да се учудя, ако е така и в Русия.
Иво
Рейтинг: 4550 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "persifedron1":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Добре де, може и да има такива случай, когато човек просто се ражда гей или лесбийка... но дали винаги така се получават нещата!? По Нова ТВ веднъж даваха за едно сираче израстнало в дом, та то си призна, че още от малко е насилвано сексуално от по-големите момчета в дома, както и от разни "възпитатели" педофили... та, това дете вече е мъж и си признава, че вече и гей и прави секс само с мъже! Дали, ако това дете не беше изнасилено в този дом щеше да се превърне в гей или ако беше родено в нормално семейство с нормални родители нямаше да израстне като нормален хетеросексуален мъж!? Питам просто.....!
Sabbath
Рейтинг: 1122 Неутрално[quote#24:"Иво"]млади ученичко преди да почнат да се целуват с момчета[/quote]
Е ,ама в любовта целувката е само увод на същинската част,а за нея си трябва един такъв инструмент,който жените нямат.
Друг е въпросът,че при правилно възпитание,дори мисълта да целуне,или бъде целунат от лице от собствения му пол предизвиква у индивида чувство на отвращение.
Distributed
Рейтинг: 838 НеутралноДо коментар [#23] от "Каишков - Гласът на Америка":
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/Така се изпраща ясен сигнал към всички, които не харесват режима:
Или влизайте в калъпа, спирайте да мислите и започвайте да слушате и да изпълнявате.
Или дим да ви няма.
Което е добре за ЕС де - на ЕС й трябват хора, предимно млади и готови да се развиват в каквато си искат посока ( а не в каквато иска Путин).
Креативността, иновативността и out-of-the-box мисленето е изключително важно за обществото, но уви - братушките не го ценят. Еми като не го ценят те - някой друг ще го цени.
Като спрат да влизат еврата от изкопаемите горива в Мадър Раша кво ще правим е въпроса?
Distributed
Рейтинг: 838 Неутрално[quote#27:"Distributed"]Така се изпраща ясен сигнал към всички, които не харесват режима[/quote]
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/и към всички различни.
block
Рейтинг: 1493 НеутралноДо коментар [#26] от "sabbath":
[quote#26:"sabbath"]Е ,ама в любовта целувката е само увод на същинската част,а за нея си трябва един такъв инструмент,който жените нямат. [/quote]
да ама могат да си купят.
а иначе искрено ме забавляват твоите коментари. так держать тавариш клоун
Боян Павлов
Рейтинг: 450 НеутралноФразата, "Эты пидоры из ФСБ", принадлежи не на друг, а на Елцин.
Със сигурност, той е имал предвид не сексуалната ориентация на рицарите с плащ и кинжал, а "нетрадиционните" им политически практики.
На върха на тази елитарна секта с "особено, политическо поведение", тогава бе днешният "бос" на разнебитената империя.
Да притаиш собствената си самоличност, така дълбоко, че дори сам да забравиш в действителност кой си, е хронична болест на тоталитарните общества – от елита до редовите "другари". Затова там всеки аспект на обществения и личния живот трябваше да е официално регламентиран.
Разправата с различните – дори в една толкова лична област, като тази кой с кого си ляга – е признак за фундаментална несвобода.
От хомофобията до диктатурата разликата е колкото от Сидеров до Путин.
Знам и Мога
Рейтинг: 782 ВеселоНаредиха се веднага специалистите по хомосексуализъм. Сега се оказа, че разбират и от женска сексуалност.
Cherrie
Рейтинг: 1059 Любопитно[quote#31:"Знам и Мога"]Наредиха се веднага специалистите по хомосексуализъм. Сега се оказа, че разбират и от женска сексуалност[/quote]
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :DОчевидно ти си специалист/ка по женска сексуалност?
Коментирай тогава, интересно би било...с нищо-не-казващи забележчици и баба може.
Илиян Колев
Рейтинг: 986 НеутралноДо коментар [#9] от "persifedron1":
Получила е своите 15 минути слава,дано ги капитализира.
Иначе показните ЛБГТ дивотии са ми неприятни,нодо там.Докато действията на държавни органи ,застрашаващи чиито и да е права ме плашат.Не че от руската държава може да се очаква друго,но и тук има подобни гласове,това е проблем.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
urandom
Рейтинг: 454 НеутралноДо коментар [#2] от "issunbōshi":
Защо мислиш че някой е "ориентирал" детето?
Иво
Рейтинг: 4550 Любопитно[quote#26:"sabbath"]Е ,ама в любовта целувката е само увод на същинската част,а за нея си трябва един такъв инструмент,който жените нямат. [/quote]
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Така е, но лесбийките са му намерили цаката на този проблем... в секс шоповете е пълно с играчки за лесбийки.
[quote#26:"sabbath"]Друг е въпросът,че при правилно възпитание,дори мисълта да целуне,или бъде целунат от лице от собствения му пол предизвиква у индивида чувство на отвращение.[/quote]
Абсолютно вярно е това, съгласен съм с теб на 100%!
xflood
Рейтинг: 1059 НеутралноДо коментар [#35] от "urandom":
Fail with honour then succeed by fraudЗащото в 9-ти клас му е малко рано да знае, че не е с нормални наклонности, затова.
Sinergy
Рейтинг: 518 НеутралноДо коментар [#24] от "Иво":
Прави си и за това в известна степен имам отрицателно отношение към гей парадите. Въпреки това всеки трябва сам да може да решава сексуалната си ориентация и да го извършва напълно свободно. Вярно е, че става дума за 9 годишна ученичка, но това не означава, че някой може да и налага своето мнение или морал.
Относно вторият ти коментар, преди пубертета вече е съвсем друго и наистина хора, които малтретират деца по какъвто и да е било начин (дори и само психологически), трябва да бъдат прибрани на топло, а може би дори и химически кастрирани...
До коментар [#6] от "issunbōshi":
Тук изказваш предположение, че някой и е въздействал на момичето. Не виждам обаче факти, които да подкрепят това предположение. За сметка на това обаче факт обаче е, че в тази възраст много подрастващи експериментират във всякакво отношение и няма доказателства някой да и е въздействал.
Иво
Рейтинг: 4550 Любопитно[quote#38:"Sinergy"]Въпреки това всеки трябва сам да може да решава сексуалната си ориентация и да го извършва напълно свободно. [/quote]
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Да, затова и аз съм съгласен...
[quote#38:"Sinergy"]Относно вторият ти коментар, преди пубертета вече е съвсем друго и наистина хора, които малтретират деца по какъвто и да е било начин (дори и само психологически), трябва да бъдат прибрани на топло, а може би дори и химически кастрирани... [/quote]
Добра идея....
tilia_tomentosa
Рейтинг: 506 НеутралноСпоред газета.ру момичето дори не се е разкрило само, а "доброжелатели" са го проследили в социална мрежа и са се обадили в училището: ml
http://www.gazeta.ru/social/2014/02/03/5879045.sht
tilia_tomentosa
Рейтинг: 506 ЛюбопитноДо коментар [#37] от "issunbōshi":
Аз още в осми клас бях влюбена до ушите в един от съучениците си, при това безнадеждно, та беше голяма трагедия.
Дали съм била прекалено малка, за да знам каква ми е сексуалната ориентация?
Веселин Дечев
Рейтинг: 4065 НеутралноЗакона дори и лош трябва да се изпълнява!
В Русия съм! В Русия съм!xflood
Рейтинг: 1059 НеутралноДо коментар [#41] от "tilia_tomentosa":
Fail with honour then succeed by fraudЧети внимателно, г-це влюбчийке
Писах за ненормални отклонения. Това, което имам предвид е, че едно дете първо минава през фазата да се опита да се впише в нормите за "нормалност", наложени от обществото. Ако не се впише в тях минава известен период от време докато осъзнае, че не е като другите, има по-различни влечения и това е негова природа/болест (няма да се впускам в детайли).
Съмнявам се, че някое дете (което да речем е бъдещ хомосексуалист) узрявайки полово директно се "просветлява" в хомосексуализма, точно заради тези обществени норми.
Може би един ден в (светлото?) бъдеще ще бъде нормално обратното и всички деца по дефолт ще харесват същия пол, но към момента е друго..
PavelCZ
Рейтинг: 1530 НеутралноДо коментар [#43] от "issunbōshi":
E PLVRIBVS VNVMТолкова неграсмотни мнения за биология трудно се събират.
Само с две думи, че е късно и ми се спи :
1. сексуалността на човека е изрично вродена и не се възпитава
2. На 12-13 години - в началото на пубертета - е явна (поне при психологични изследвания). Няма връзка с експериментирането
3. наложените от обстоятелствата сексуални практики (например хомосексуално поведение в затвор) се изоставят при отпадане на ограниченията (да кажем - излизане на свобода).
4. човешката сексуалност има 4 нива, които не са изрично обвързани - хромозомално, генетично, хормонално и психологично. На психологично ниво различаваме двете вариантни, но нормални сексуалности - хетеро- и хомо-, които обаче рядко са в чист вид.
Перверзиите са вече повреди на психологичното ниво, но се различават от вариантите по това, че не съвпадат по следните критерии :
- сексуалността да е насочена живи същества от същия биологичен вид
- да е на адекватна възраст (не преди започване и не след погасване на хормоналната дейност в съотвения индивид)
- да не е свързана с увреждане или убиване на партньора или на себе си
За повече информация - трудове по психология.
xflood
Рейтинг: 1059 ВеселоДо коментар [#44] от "PavelCZ":
Fail with honour then succeed by fraudИзвинете, Ваше величество за "неграСмотното" ми мнение по билогия. Вашето пък е "неграСмотно", понеже ви куца българския език.
Освен това кой сте Вие с нафукания си език да ми казвате, че е неграмотно мнението ми? Поредния самодоволен задник, може би?
Що за глупост е това "не след погасване на хормоналната дейност в съотвения индивид"? Това някаква стара руска методика ли е? Щото нали се сещате къде можете да си я поставите? М?
PavelCZ
Рейтинг: 1530 НеутралноДо коментар [#45] от "issunbōshi":
E PLVRIBVS VNVMМнението ти е неграмотно по простата причина, че не е съобразено с познанията на психологията днес, но за сметка на това е категорично.
Аз по професионално задължение работя с психолози - имаме клиничен психолог за нашите болни. Имали сме раково болни хомосексуални, имам и хомосексуални приятели, с които сме си говорили съвсем откровено - т.е. имам допир с темата.
В България се ширят страхотни предразсъдъци и ирационални страхове, все едно че за прокажени става въпрос.
the.naked.truth
Рейтинг: 459 Неутрално[quote#6:"issunbōshi"]Да се "експериментира" е едно, а да се самоопределиш като гей е съвсем друго и ми мирише на манипулация![/quote]
стига глупости! сексуалността се пробужда на 10-11 г., когато към емоционалното привличане се прибавя и сексуалното. година-две експериментираш, после става ясно каква е тенденцията. а момичето е в 9-и клас - 16-годишна.
който е забравил кога е бил дете и как се случват нещата, и как се преживяват в тази възраст може да надникне тук - автентични писма на юноши:
https://www.facebook.com/children.404
the.naked.truth
Рейтинг: 459 Неутрално[quote#11:"Марко"]Поради това е решено да се наложи наказание "предупреждение".
Ужасяващо наказание! [/quote]
ужасяващо е за един емоционален тийнейджър - публично разгласяване, мълвата тръгва, подмятанията също, мачкат те психически. за капак те завеждат на отчет в детската педагогическа стая (остава в досието ти!). и това е само началото - за сплашване и на нея и на всеки, който дръзне да бъде себе си.
капиш?
the.naked.truth
Рейтинг: 459 Неутрално[quote#15:"ban"]ако това е така и това е първия случай, не виждам какъв е проблема![/quote]
проблемът е, че всяка репресия има своето начало.
а най-отвратителното е, когато държавата си позволи да да даде пример за поведение с репресията на едно дете, само заради това, че е не крие същността си и се опитва да преодолява предразсъдъците.
the.naked.truth
Рейтинг: 459 Любопитно[quote#45:"issunbōshi"]Освен това кой сте Вие с нафукания си език да ми казвате, че е неграмотно мнението ми? [/quote]
толкова неграмотен ли си, че да не разбереш, че "нафукания език" се явява медицинска терминология, изразяващо научна позиция?
xflood
Рейтинг: 1059 ГневноДо коментар [#46] от "PavelCZ":
Fail with honour then succeed by fraudДо коментар [#50] от "the.naked.truth":
Хаха, това от вас "докторите" по-горделиви личности няма. За съжаление обаче, често е без покритие. Тупате се в гърдите навсякъде за това колко много сте учили, как знаете да пишете на латински и как от вас зависели човешки животи. В същото време не споменавате колко човешки животи сте опропастили. Аз лично не познавам човек, който да не е попадал на некадърен "доктор" в България. Обичате да говорите на обикновения човек, който няма вашето образование, на лекарския си език, сякаш всеки е длъжен да го разбира. Всъщност до някъде е разбираемо - това е просто параван зад който лесно се крие некадърността. Голяма част от вас са просто едни бездушни и коравосърдечни алчни търговци, развили God complex, забравили Хипократови клетви и гледащи на хората просто като на мат'рял.
Аре беги от тука, господа "грамотници". Вашата грамотност не ми я хвалете. Няма как да ви уважавам просто заради белите ви престилки и надменния ви тон.
П.С. Ела ми на живо да ми кажеш колко съм неграмотен, докторе, да видиш каква почит и уважение ще ти отдам!
the.naked.truth
Рейтинг: 459 Весело[quote#51:"issunbōshi"]Аре беги от тука, господа "грамотници". Вашата грамотност не ми я хвалете. Няма как да ви уважавам просто заради белите ви престилки и надменния ви тон. [/quote]
) хомофобията, при това упражнява репресията си над дете. точка! погазени са всякакви общохуманни принципи.
що за плебейско-пролетарски вопъл?!
сега освен хомосексуалните и лекарите ли ти се явяват проблем и враг?
ти в желанието си да докажеш невежите си твърдения май забрави основната тема, я тя е пределно ясна: руската държава ин-сти-ту-ци-о-на-ли-зи-ра (за по лесно прочитане
но, видно е, ти и подобните на теб сте готови да газите дори деца по пътя си, само и само да докажете "правотата" на изкривените си принципи.
xflood
Рейтинг: 1059 ВеселоДо коментар [#52] от "the.naked.truth":
Fail with honour then succeed by fraudХаха, глей го, аз му викам "бегай", той пак събува гащите и се дупи... Педал, ко да го правиш. Не само телом, ами и духом.
Сърби го, та иска да се начеше.
Бъркаш човека, стига ми губи времето.
Къш, къш..
PavelCZ
Рейтинг: 1530 НеутралноДо коментар [#51] от "issunbōshi":
E PLVRIBVS VNVMПочит не ми трябва, но бих се радвал просветата да би взела връх. На латински не говоря (макар да бих могъл), обяснявам винаги на официалния език, мисля че имам търпение да разкажа и декодирам и сложни термини, за което пациентите ми са често благодарни. Но получават информациите 1:1, не ги щадя. За което, макар и леко парадоксално, но са ми в повечето случаи често благодарни.
Дори нямам претенциите да спасявам живот, което също съобщавам на пациентите си в самото начало на работата с тях.
Но разбирам, че не ти е приятно (на никого не е ), когато ти критикуват предразсъдъците. Опитай с образоване по темата - има и популярни издания.
Nyama Znachenie
Рейтинг: 533 Неутрално[quote#47:"the.naked.truth"]може да надникне тук - автентични писма на юноши:
https://www.facebook.com/children.404[/quote]
надникнах -
а къде е гаранцията, че всички тези писма са наистина автентични, писани от юноши...
откъс от "автентично" писмо ... каква осведоменост за гей-борците...
" Привет всем! Я не ЛГБТ, но хотела бы быть такой же, как вы, потому что вы для меня – самые смелые люди на Земле, и я вами по-настоящему горжусь! Меня восхищает ваша смелость, стойкость и доброта, которая не угасает, несмотря на ненависть, с которой к вам относится этот мир. Вы видите намного дальше и больше тех, кто связан правилами, кто боится быть самим собой и забыл, что значит свобода, справедливость, доброта, любовь и дружба. Эти слова превратились для них в истертые предрассудками термины, утратившие свою истинную ценность и смысл.
….Не бойтесь, признавайтесь, говорите, боритесь ради всех нас. Ради тех, кто боролся, борется и отдал жизнь за тебя (Харви Милк, Магнус Хиршфельд, Эдит Винсдор, Иэн Маккеллен, Эрик Охена Лембембе, Дэвид Като, Фанниэнн Виола Эдди, Аксель и Эйгил Аксгил и многие другие). Они хотели, чтобы каждый гей открылся и заявил о себе этому миру. Это положило бы конец предубеждениям быстрее, чем кто-либо может вообразить. ...