Референдумът е законен единствено за Москва. Путин успя немислимото - след 30 години "перестройка" и нормализиране на отношенията с цивилизования свят, да постави Русия в изолация, в каквато не е била и при Брежнев. Какви ще бъдат последиците от "Russia vs. The World" не е трудно да се досети всеки разумен човек (червените ушанки не ги броя в тази категория).
Не бих желал да бъда руснак през следващите няколко десетилетия.
Трябва да изгоним руснаците и от България.Иначе след 30-40 години,току виж решили че в Камчия или в Поморие са мнозинство и решат да проведат референдум за отцепването си и присъединяването си към Русия...
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
5
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Единствената надежда за разумно разрешение е във вътрешната опозиция в Русия. Вчерашният митинг показаха колко много умни и решителни хора има в Русия. Вторият митинг пък показа колко трудна им е задачата на интелигентните хора изправени срещу червения хайвер. Все едно че се връщаме към 1933 година в Германия.
Лоша работа. Този Арсений май се готви за война. Путин само това чака. Направо ме е страх ако започне война в Украйна. Веднага туризма и продажбата на имоти по морето ще рухнат, а с тях и икономиката ни. А ако "брюкселите" ни накарат да ограничим визите за руснаци, край с туризма!
[quote#8:"emil"]Все едно че се връщаме към 1933 година в Германия. [/quote]
Снимката на бухалкаджиите с развети руски знамена горе е достатъчно красноречива. Това са кафяворизците на Путин, който е толкова ограничен във въображението си, че копира Хитлер буквално, без да си даде труда да измисли нещо по-умно.
Рано или късно ще свърши като Хиглер, в някой бункер, ненавиждан от света.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Наглостта в днешно време е нещо изключително срещано. Туко-що гледах кадри от камерите на CNN поставени в избирателните секции и станах свидетел на едно изключително пародийно провеждане на референдум. Някои си пускаха по две бюлетини други явно демонстрираха гласа си...
Чий е Крим - ами както и преди 2 века - на по-силния, по смелия или по-лудия. А че има руско говорящо население има. Даже попаднах в Ройтерс на информация за 75% руско говорящи, което не непременно значи такъв процент руснаци.
Крим очевидно ще стане руски. Украйна не може да извади боеспособна армия равна на руската. А другите ще се ограничават със санкции защото иначе може да стане страшно - не че са образцови ядрените оръжия на руснаците, ама и половината да полетят не си е като дипломатическа размяна на любезности и заплахи с ембарго. Грузия вече видя този сценарий. Уж ги подкрепяха, ама...
А ако руснаците се цивилизоват до 1 век, украинците и татарите в Крим ще бъдат освободени от данъци, както индинаците в Америка.
Лоша работа. Този Арсений май се готви за война. Путин само това чака.[/quote]
Путин е опитен джудист с железни нерви. Ще изчака украйнското джудже да настъпи котката, ще изчака да се разпищят руснаците по Донецк и Харков и тогава чак ще удари.
[quote#2:"stedim"]Дано да няма съществени правокации от руска страна, защото може да се случат ужасни неща и за двата народа. А и ние също ще пострадаме. [/quote]
Същото се отнася и за провокациите от американска страна, нали?
дано мирно си разрешат проблемите и да няма военни действия защото и ние сме свързани икономически , освен че там има и българско население .[/quote]
военните действия са като хирургията- решават проблема бързо и завинаги.
Мобилизацията няма да реши проблема.
[quote#18:"Minddestruction"]Даже попаднах в Ройтерс на информация за 75% руско говорящи, което не непременно значи такъв процент руснаци.[/quote]
Най вероятно са руско говорящи папуаси, в никой случай не са руснаци.
[quote#17:"omega1"]Наглостта в днешно време е нещо изключително срещано. Туко-що гледах кадри от камерите на CNN поставени в избирателните секции и станах свидетел на едно изключително пародийно провеждане на референдум. Някои си пускаха по две бюлетини други явно демонстрираха гласа си... [/quote]
По-скоро са поставили камера и са накарали някой да пусне две бюлетини точно тогава. Тея номера не на нас!
А българските управляващи едва ли са се загрижили за боеготовността на българската армия при един конфликт на 500 км от границите ни и при намеренията на Путлер да възстанови СССР и влиянието си в Източна Европа.
Тъпото е че Украйна нарочно 20 години е държана без нормална армия от техните рубладжии. По-зле е дори от нашата, което е жалко за една 45 млн. държава. Руснаците си взеха модерните оръжия, а местните русофили-политици... подържаха една аморфна и изостанала армейска структура.
[quote#10:"komutator"]А ако "брюкселите" ни накарат да ограничим визите за руснаци, край с туризма! [/quote]
И правилно правят!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Санкциите набират скорост. След месец висши руски чиновници ще чакат по 3-4 месеца за виза, за да нагледат имота си из европата, а жените им ще им вият на главата, защо детето не може да си продължи следването "на Запад".
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
Аз пък не мога да разбера, защо референдуумът да е незаконен и да не се позволи на Крим да си се присъедини към Русия след като така иска? Нали са автономни, сами си избират правителство, което е насточило референдума. Ако на референдумът се покаже, че хората в Крим искат в Русия да си отиват. Какво ги бърка САЩ и ЕС? Все едно утре в Македония да поискат да направят ресерендум дали да се присъединят към България и да цъфнат америкнците, които да обяснят, че това е незаконно и не може да стане.
куче със салам ли плашеш хахахаха . Русия може да изкара още 1000 години без светът но светът без русия неможе и 10 проста аритметика там в германия не ги ли учите тия бакалски сметки ?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
На всеки петдесетина години се появява поредния луд , който решава да завладее света. Защо всеки такъв решава ,че ще свърши различно от другите преди него и краят му ще е по-различен и добър ???
До коментар [#27] от "Косьо":
проблема е в офицерите,клели се на СССР и съкурсанти с руските генерали и полковници.абсурдно е тази армия да атакува руската.А от прави сектор,дори и да им раздадат оръжия,пак остават храбро месо с нула( 0 вероятност за успех
Факт е, че хората в Крим са руснаци и са присединени към Украинска територия при едни по-различни времена и причини. Най-справедливото е ЕС да взима Украйна, Русия - Крим и всички ще са доволни. Ама не...
Да не забравяме и социалистът Obama заедно с братския Американски народ! Дето не знаеха де е Ирак, та беше нужно Bush да им я показва по телевизията като на първокласници!
Но пък знай ли се може да знаят дей България е, ако си спомнят милия ни Паси какъв рев дръпна като ни приемаха в НАТО!
The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
Да, тежко ми беше да гледам как загива демокрацията, България и Запада!
Тежко ми беше да гледам как установената в ЕС демокрация от старите членки отстъпва на дивия тоталитаризъм на обезумели вещери от Полша и Прибалтика. Тежко ми беше да гледам как съсипват армията ни, защото била проруска, а се изливаха пари в Полша, защото била антируска. Само дето преди 3-4 дни бивш военен министър на Полша каза, че при война Русия ще окупира цяла Полша за три дни. Това при десетки милиарди изляти там.
Тежко ми беше да гледам как френски министри се изчервяваха от неудобство под яростните атаки на изперкали русофоби, защото не пращали армията си към Москва.
Е, дойде ден на съд!
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#45:"Индиана"]От пАсольството ли списваш вече[/quote]
Не просто са в амок. Страх и ентусиазъм. Хем се радват ,че червената армия се разщъка - хем съзнават ,че Русия вече няма ни-как-во влияния в нито една част на Европа.
Въпреки ,че не си признават , те съзнават че ще се върнат времената , където всички проруски партии и организации ще бъдат ликвидирани като част от студената война ,а все руски агент ще лежи за най малко двайсетачка
[quote#28:"Храбър"]А ако "брюкселите" ни накарат да ограничим визите за руснаци, край с туризма! - цитат на коментар #10 от “komutator”
И правилно правят![/quote]
И ние по морето с какво ще се прехранваме? Освен да си купим по една гарсониера в Перник и да станем и ние столичани. Айде по кротко с глупостите, става въпрос за 13% от БВП на България.
[quote#34:"angelats"]Това за туризма важи и за Гърция. В момента гръцкият туризъм се крепи основно на руснаци.[/quote]
Ако всички го направят, ще има ефект!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
[quote#3:"eurogi"]Трябва да изгоним руснаците и от България[/quote]
Как не ви влиза в кашоните, че единственият начин да се освободим от цигани, турци, кириакстефчовци и всякаква друга паплач е да настаним колкото може повече руснаци тук. Според Паисий Хилендарски сме дошли от едно и също място. Който не е съгласен, значи не е славянин и требе си оди
Нарастващото напрежение между Украйна и Русия все повече изнервя и без това нестабилната ситуация в региона!Дано всичко се размине по възможно най-благоприятния начин и да не се стигне до сериозен конфликт между двете държави!
Това е така, защото призовките са изпращани на хора отговорни за прехраната на семействата си. Сега всякакви безработници и гамени ще искат да се изтупат с униформа и да размахват пистолета из селата на москалите.
[quote#41:"Karelson (Не съм платен ,мразя ви безплатно)"]За това млък и ми донеси още едно. И гледай да не е кръстено с вода , че ще ти напукам шамарите [/quote]
Ум, финес и добри маниери на нискочел футболен ултрас от радомирска паланка.
[quote#12:"Müller"]Дали ще приемат Интернационални доброволци в Националната гвардия?[/quote]
Асад ги е притиснал яко, изгони ги от Якуба, и сега са близо до безработица. В ЕС ги съдят, в Чечня по зле, та може да се запишат
[quote#61:"Култура ми Бойко"]Според Паисий Хилендарски сме дошли от едно и също място.[/quote]
Може ли цитат? По Паисий. Ако си ми поне връстник - задължително трябва да имаш неговата История. Аз ще трябва малко да се катеря, за да я взема от най-горните рафтове на библиотеката, но тъй като си сигурен - разчитам да ми дадеш цитат по Паисий и да си спестя еквилибристиката със стълбата .
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
Крим се усетиха навреме. Много правилно се ориентираха. Ако бяха избрали запада ги очакваше нашия сценарий. Унищожаване на икономика, енергетика, международен валутен фонд, заробване, Дянковци, Костовци, Станишевци,Борисовци, Паситa и Плевнелиевци ...и САМОЗАПАЛВАНЕ ОТ БЕДНОСТ. Сценария е един и същ, сценаристите също. Истината е в Русия!
Най-любимите властници на западняците-''демократи'' са тези от породата ''YES SIR''!
[quote#24:"др. Иванов"]И какво от това? Силни сме, ще слушате! Достатъчно ви търпяхме! [/quote]
Аз уважавам изборите, различни от моя. Мога да преглътна и стилистиката на изнервени и провокирани непроизносими юзери. Но тази Ваша декларация е далеч от добрия тон. Не защото е пошла, до момента изказът ви е бил различен от този в селската кръчма на фона на Лепа Брена. Защото е истински. Вие недвусмислено, в две изречения, демонстрирате единствената причина за поведението на хора, избрали политиката на Путин. Повярвахте си. Но "сумата от нули е страшна величина" в политиката.
"Странни същества са хората. Откраднеш пет долара и ще си мръсен крадец. Откраднеш ли обаче хиляди долари, ще си герой или правителство."
До коментар [#61] от "Култура ми Бойко":
[quote#61:"Култура ми Бойко"] Който не е съгласен, значи не е славянин и требе си оди[/quote]
Ми да внесем украинци. Те са истинските славяни. Сега, за разлика от времето на Паисий, е доказано , чеп славянските племенна са започнали разселването си на запад, изток ,север и юг през 5-ти, 6-ти 7-ми век, точно от западна Украйна.
Ще се насочите към друг вид туристи. Знам, че няма да е лесно като ви се наложи да работите реално,но се налага понякога.[/quote]
То и сега ги има другите туристи, англичаните купуват предимно наркотици, германците си поръчват една бира с три сламки. От руснаците по платежспособни няма. Ако обичаш какжи ми каква е твоята работа, да ти дам и аз някои съвет в каква насока да се развиваш.
[quote#79:"Hristo Hristov"]ми е интересно всеки един в Крим с автомат ли го водят до урната и му дават правилната бюлетинка?[/quote]
По двама с автомати и един с нагайка му насажда правилното виждане по въпроса.
Също така е интересно международните наблюдатели дали първо са минали през някаква инквизиция за да не се мешат дето не им е работа.
Трябва да се инициира в България подписка за провеждане на референдум на теми: 1. ЕС - ДА или НЕ 2. НАТО - ДА или НЕ 3. Евразийски съюз - ДА или НЕ 4. Военни американски бази в България - ДА или НЕ
Най-любимите властници на западняците-''демократи'' са тези от породата ''YES SIR''!
До коментар [#17] от "omega1":
[quote#17:"omega1"]други явно демонстрираха гласа си[/quote]
а според техния закон дали изборът при рефередумите е таен?
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
[quote#24:"др. Иванов"]Силни сме, ще слушате! [/quote]
Мога да ти кажа, че правиш изключително лоша услуга на каузата, която си мислиш, че защитаваш. Явно си се заразил от Путин, то при такива като вас се предава телепатично.
"Новото правителство в Украйна обяви в неделя мобилизация на 20 000 души за Националната гвардия, опитваща се да замести доведените до неспособност да действат жандармерия и армия на страната."
И що така са се деморализирали държавните темели из тази територия, че на ентусиастите от Львов им се налага да започват от барикадните дружини и сотните на Десен сектор?
А им виках да не пипат Беркут и да не си атакуват собствените казарми, че ще им трябват....
Ся шъ учат земеделци да карат КрАз..
Много лоша пропаганда, товариш! Днеска не друг, ами Божо Димитров, който не може да бъде обвинен в русофобия, каза че гледал руския канал 1 и се ужасил на руската пропаганда относно Украйна и Крим......
Щом жителите на Крим искат в Русия според мен би трябвало да се зачете гласът им. Това е най-демократичното. Още повече след проведен референдум с международни наблюдатели, които не отчитат нарушения.
There is no way to happiness, happiness is the way!
Доналд Туск обаче не е, и хайде ние научихме българската история, че станахме специалисти по украйнци, те са нещо подобно на макетата, наскоро измислени.
[quote#67:"bat_plamen"]Нарастващото напрежение между Украйна и Русия все повече изнервя и без това нестабилната ситуация в региона![/quote]
Лидерът на радикалното националистическо движение „Десен сектор” Дмитрий Ярош се закани, че ще да взриви газопровода, по който Русия доставя природен газ за европейските държави, в това число и България, съобщи „УНН”. Обявеният за международно издирване неонацист е разпространил на страницата си във Фейсбук призив към властите в Киев незабавно да започнат подготовка за война, информира.
А никой не обръща внимание какво искат българите там. Само Милен Цветков и Алфа тв дадоха трибуна на българите в Крим, всички искат сигурност и Русия и имат страх от новото правителство в Украйна с фашистките призиви.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#11:"Norman Granz"]Снимката на бухалкаджиите с развети руски знамена горе е достатъчно красноречива. Това са кафяворизците на Путин, [/quote]
Бухалкаджитите, бандеровците и неонацистите с маски от майдана определяше като борци за свобода и демокрация, ама проруски настроените са "кафяворизци". Тия двойни стандарти тук може и да вървят, но отдавна нормалните хора не им се връзват - от тях изключвам антируските истерици тук.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Norman Granz
Рейтинг: 4783 НеутралноРеферендумът е законен единствено за Москва. Путин успя немислимото - след 30 години "перестройка" и нормализиране на отношенията с цивилизования свят, да постави Русия в изолация, в каквато не е била и при Брежнев. Какви ще бъдат последиците от "Russia vs. The World" не е трудно да се досети всеки разумен човек (червените ушанки не ги броя в тази категория).
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Не бих желал да бъда руснак през следващите няколко десетилетия.
stedim
Рейтинг: 1735 НеутралноДано да няма съществени правокации от руска страна, защото може да се случат ужасни неща и за двата народа. А и ние също ще пострадаме.
Boris Popov
Рейтинг: 696 НеутралноТрябва да изгоним руснаците и от България.Иначе след 30-40 години,току виж решили че в Камчия или в Поморие са мнозинство и решат да проведат референдум за отцепването си и присъединяването си към Русия...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
sto67nes
Рейтинг: 1384 НеутралноВремето ще покаже най добре!
Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!klimentm
Рейтинг: 4250 НеутралноКураж Украйна! Делото е справедливо!
klimentmemil
Рейтинг: 4177 НеутралноЕдинствената надежда за разумно разрешение е във вътрешната опозиция в Русия. Вчерашният митинг показаха колко много умни и решителни хора има в Русия. Вторият митинг пък показа колко трудна им е задачата на интелигентните хора изправени срещу червения хайвер. Все едно че се връщаме към 1933 година в Германия.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!ИМа
Рейтинг: 409 ГневноДА ЖИВЕЕ УКРАЙНА !!!
ВЪН ОКУПАТОРИТЕ ОТ УКРАЙНА.
НЕ НА РУСКИЯ ИМПЕРИАЛИЗЪМ, ОТНОВО.
Димитър Димитров
Рейтинг: 657 НеутралноЛоша работа. Този Арсений май се готви за война. Путин само това чака. Направо ме е страх ако започне война в Украйна. Веднага туризма и продажбата на имоти по морето ще рухнат, а с тях и икономиката ни. А ако "брюкселите" ни накарат да ограничим визите за руснаци, край с туризма!
Norman Granz
Рейтинг: 4783 Неутрално[quote#8:"emil"]Все едно че се връщаме към 1933 година в Германия. [/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Снимката на бухалкаджиите с развети руски знамена горе е достатъчно красноречива. Това са кафяворизците на Путин, който е толкова ограничен във въображението си, че копира Хитлер буквално, без да си даде труда да измисли нещо по-умно.
Рано или късно ще свърши като Хиглер, в някой бункер, ненавиждан от света.
Müller
Рейтинг: 524 ЛюбопитноЕто договорът отностно Руските войски в Крим.
16/
The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinsonhttp://rt.com/news/russian-troops-crimea-ukraine-8
Дали ще приемат Интернационални доброволци в Националната гвардия?
Peni Nikol
Рейтинг: 5780 Неутралнодано мирно си разрешат проблемите и да няма военни действия защото и ние сме свързани икономически , освен че там има и българско население .
Peni NikolСова
Рейтинг: 466 Неутрално"Избирателна секция в Бахчисарай, където кримските татари бойкотират референдума."
Долу евроатлантическите ценности!ПОсле някой татарин да не каже "Мен кой ме е питал"
Ето, питат ви!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
др. Иванов
Рейтинг: 696 НеутралноГледайте добре! Следващите са Прибалтийските!
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!Теодор Иванов
Рейтинг: 237 НеутралноНаглостта в днешно време е нещо изключително срещано. Туко-що гледах кадри от камерите на CNN поставени в избирателните секции и станах свидетел на едно изключително пародийно провеждане на референдум. Някои си пускаха по две бюлетини други явно демонстрираха гласа си...
Minddestruction
Рейтинг: 466 НеутралноЧий е Крим - ами както и преди 2 века - на по-силния, по смелия или по-лудия. А че има руско говорящо население има. Даже попаднах в Ройтерс на информация за 75% руско говорящи, което не непременно значи такъв процент руснаци.
Крим очевидно ще стане руски. Украйна не може да извади боеспособна армия равна на руската. А другите ще се ограничават със санкции защото иначе може да стане страшно - не че са образцови ядрените оръжия на руснаците, ама и половината да полетят не си е като дипломатическа размяна на любезности и заплахи с ембарго. Грузия вече видя този сценарий. Уж ги подкрепяха, ама...
А ако руснаците се цивилизоват до 1 век, украинците и татарите в Крим ще бъдат освободени от данъци, както индинаците в Америка.
Сова
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#10:"komutator"]
Долу евроатлантическите ценности!Лоша работа. Този Арсений май се готви за война. Путин само това чака.[/quote]
Путин е опитен джудист с железни нерви. Ще изчака украйнското джудже да настъпи котката, ще изчака да се разпищят руснаците по Донецк и Харков и тогава чак ще удари.
Valeria
Рейтинг: 810 Любопитно[quote#2:"stedim"]Дано да няма съществени правокации от руска страна, защото може да се случат ужасни неща и за двата народа. А и ние също ще пострадаме. [/quote]
https://goo.gl/8NG90JСъщото се отнася и за провокациите от американска страна, нали?
inadilov
Рейтинг: 466 Весело[quote#12:"Müller"]Дали ще приемат Интернационални доброволци в Националната гвардия? [/quote]
"Странни същества са хората. Откраднеш пет долара и ще си мръсен крадец. Откраднеш ли обаче хиляди долари, ще си герой или правителство."Дори и да не приемат, Чернев вече е там. Чудя се, ако започнем да изнасяме глупостта си, дали няма да си оправим икономиката?
Сова
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#13:"peni_nikol.53."]
Долу евроатлантическите ценности!дано мирно си разрешат проблемите и да няма военни действия защото и ние сме свързани икономически , освен че там има и българско население .[/quote]
военните действия са като хирургията- решават проблема бързо и завинаги.
Мобилизацията няма да реши проблема.
moreee
Рейтинг: 480 Неутрално[quote#18:"Minddestruction"]Даже попаднах в Ройтерс на информация за 75% руско говорящи, което не непременно значи такъв процент руснаци.[/quote]
Най вероятно са руско говорящи папуаси, в никой случай не са руснаци.
др. Иванов
Рейтинг: 696 НеутралноДо коментар [#17] от "omega1":
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!И какво от това? Силни сме, ще слушате! Достатъчно ви търпяхме!
Сова
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#17:"omega1"]Наглостта в днешно време е нещо изключително срещано. Туко-що гледах кадри от камерите на CNN поставени в избирателните секции и станах свидетел на едно изключително пародийно провеждане на референдум. Някои си пускаха по две бюлетини други явно демонстрираха гласа си... [/quote]
Долу евроатлантическите ценности!По-скоро са поставили камера и са накарали някой да пусне две бюлетини точно тогава. Тея номера не на нас!
spiegel
Рейтинг: 2044 НеутралноА българските управляващи едва ли са се загрижили за боеготовността на българската армия при един конфликт на 500 км от границите ни и при намеренията на Путлер да възстанови СССР и влиянието си в Източна Европа.
Косьо
Рейтинг: 982 ЛюбопитноТъпото е че Украйна нарочно 20 години е държана без нормална армия от техните рубладжии. По-зле е дори от нашата, което е жалко за една 45 млн. държава. Руснаците си взеха модерните оръжия, а местните русофили-политици... подържаха една аморфна и изостанала армейска структура.
Храбър
Рейтинг: 2008 Неутрално[quote#10:"komutator"]А ако "брюкселите" ни накарат да ограничим визите за руснаци, край с туризма! [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"И правилно правят!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Dehumanizer
Рейтинг: 1441 НеутралноСанкциите набират скорост. След месец висши руски чиновници ще чакат по 3-4 месеца за виза, за да нагледат имота си из европата, а жените им ще им вият на главата, защо детето не може да си продължи следването "на Запад".
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»sandanski
Рейтинг: 409 Неутралносмешници 7 000 000 000 глупака не могат да смогнат на 300 000 000 светът е малък и спасение дебне от всякъде .
Hristo Hristov
Рейтинг: 1441 НеутралноАз пък не мога да разбера, защо референдуумът да е незаконен и да не се позволи на Крим да си се присъедини към Русия след като така иска? Нали са автономни, сами си избират правителство, което е насточило референдума. Ако на референдумът се покаже, че хората в Крим искат в Русия да си отиват. Какво ги бърка САЩ и ЕС? Все едно утре в Македония да поискат да направят ресерендум дали да се присъединят към България и да цъфнат америкнците, които да обяснят, че това е незаконно и не може да стане.
www.economistbg.com/****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
angelats
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#10] от "komutator":
Това за туризма важи и за Гърция. В момента гръцкият туризъм се крепи основно на руснаци.
grand funk railroad
Рейтинг: 1162 НеутралноДа им предадем и българските петоколонници!
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluchesandanski
Рейтинг: 409 ВеселоДо коментар [#30] от "Dehumanizer":
куче със салам ли плашеш хахахаха . Русия може да изкара още 1000 години без светът но светът без русия неможе и 10 проста аритметика там в германия не ги ли учите тия бакалски сметки ?
angelats
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#15] от "moreee":
++++++++++++++
adsumgm
Рейтинг: 417 НеутралноДо коментар [#26] от "spiegel": каква армия?
Жени и вино! Вино и жени!Norman Granz
Рейтинг: 4783 Неутрално[quote#29:"spiegel"]Хайде, че вашето време се връща... [/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Връща се, ама на върба.
sandanski
Рейтинг: 409 Неутралнорусия има само едни граници да пази другото БОГ ИМ ГО Е ДАЛ . за следващите 1000 години
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
verschrikt
Рейтинг: 409 Весело[quote#11:"Norman Granz"]Снимката на бухалкаджиите с развети руски знамена горе е достатъчно красноречива. [/quote]
Снимките ги правят в Холивуд.
meet
Рейтинг: 409 ВеселоДо коментар [#28] от "Храбър":
Не на визите за руснаци
Велков
Рейтинг: 1441 Неутрално"доведените до неспособност да действат жандармерия и армия на страната"
Така ли се нарича вече нежеланието да се води гражданска война?
Индиана
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#24] от "др. Иванов":
От пАсольството ли списваш вече
Хорошо там где нас нет
Рейтинг: 1508 ВеселоНа всеки петдесетина години се появява поредния луд , който решава да завладее света. Защо всеки такъв решава ,че ще свърши различно от другите преди него и краят му ще е по-различен и добър ???
Хотели как лучше, получилось как всегдаadsumgm
Рейтинг: 417 НеутралноДо коментар [#27] от "Косьо":
Жени и вино! Вино и жени!проблема е в офицерите,клели се на СССР и съкурсанти с руските генерали и полковници.абсурдно е тази армия да атакува руската.А от прави сектор,дори и да им раздадат оръжия,пак остават храбро месо с нула( 0 вероятност за успех
nodamncat
Рейтинг: 523 НеутралноФакт е, че хората в Крим са руснаци и са присединени към Украинска територия при едни по-различни времена и причини. Най-справедливото е ЕС да взима Украйна, Русия - Крим и всички ще са доволни. Ама не...
rpkanev5
Рейтинг: 237 НеутралноРазбирай, Киев търси 20 хил. Ще спестява от издръжка на затворници...
аман от неграмотници...Müller
Рейтинг: 524 ВеселоДо коментар [#21] от "inadilov":
The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney AtkinsonАаа, не така! Икономиката ще я оправят нашите велики ръководители Barroso (бивш Маоист) и Van Rompuy. За оследния има интересно изказване от ЕС.
http://www.youtube.com/watch?v=lqovTGjYjM4
Да не забравяме и социалистът Obama заедно с братския Американски народ! Дето не знаеха де е Ирак, та беше нужно Bush да им я показва по телевизията като на първокласници!
Но пък знай ли се може да знаят дей България е, ако си спомнят милия ни Паси какъв рев дръпна като ни приемаха в НАТО!
др. Иванов
Рейтинг: 696 НеутралноДа, тежко ми беше да гледам как загива демокрацията, България и Запада!
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!Тежко ми беше да гледам как установената в ЕС демокрация от старите членки отстъпва на дивия тоталитаризъм на обезумели вещери от Полша и Прибалтика. Тежко ми беше да гледам как съсипват армията ни, защото била проруска, а се изливаха пари в Полша, защото била антируска. Само дето преди 3-4 дни бивш военен министър на Полша каза, че при война Русия ще окупира цяла Полша за три дни. Това при десетки милиарди изляти там.
Тежко ми беше да гледам как френски министри се изчервяваха от неудобство под яростните атаки на изперкали русофоби, защото не пращали армията си към Москва.
Е, дойде ден на съд!
Valeria
Рейтинг: 810 ВеселоХахахаххаха, 4 минуса досега. Говори се, че украинската Национална гвардия щяла да се казва Черная вода а.к.а. Блекуотър
https://goo.gl/8NG90JТа какво казвате, и в Банкя да падне пак бомба, ще подкрепяме Америчко, а?
сащ терорист номер едно
Рейтинг: 459 НеутралноТия американски подлоги нещо треска ги тресе
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Николов
Рейтинг: 581 НеутралноНа опитите за мобилизация, които текат от 2 седмици, до момента са се отзовали 2000 души.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Master of puppets
Рейтинг: 638 Неутрално[quote#18:"Minddestruction"]Чий е Крим - ами както и преди 2 века - на по-силния, по смелия или по-лудия.[/quote]
Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams...Факт. Да не говорим, че в последните 20 години "световният полицай" наложи точно този подход.
Хорошо там где нас нет
Рейтинг: 1508 Весело[quote#45:"Индиана"]От пАсольството ли списваш вече[/quote]
Хотели как лучше, получилось как всегдаНе просто са в амок. Страх и ентусиазъм. Хем се радват ,че червената армия се разщъка - хем съзнават ,че Русия вече няма ни-как-во влияния в нито една част на Европа.
Въпреки ,че не си признават , те съзнават че ще се върнат времената , където всички проруски партии и организации ще бъдат ликвидирани като част от студената война ,а все руски агент ще лежи за най малко двайсетачка
moreee
Рейтинг: 480 Неутрално[quote#28:"Храбър"]А ако "брюкселите" ни накарат да ограничим визите за руснаци, край с туризма! - цитат на коментар #10 от “komutator”
И правилно правят![/quote]
И ние по морето с какво ще се прехранваме? Освен да си купим по една гарсониера в Перник и да станем и ние столичани. Айде по кротко с глупостите, става въпрос за 13% от БВП на България.
porsche911
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#3] от "eurogi"
ok, abgemacht! Переезжаем в Крым...Ялта круче в 100раз всего болгарского побережья..а в празни отели ще настаните цигани.
Храбър
Рейтинг: 2008 Неутрално[quote#34:"angelats"]Това за туризма важи и за Гърция. В момента гръцкият туризъм се крепи основно на руснаци.[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Ако всички го направят, ще има ефект!
Арон
Рейтинг: 1441 Весело[quote#3:"eurogi"]Трябва да изгоним руснаците и от България[/quote]
Как не ви влиза в кашоните, че единственият начин да се освободим от цигани, турци, кириакстефчовци и всякаква друга паплач е да настаним колкото може повече руснаци тук. Според Паисий Хилендарски сме дошли от едно и също място. Който не е съгласен, значи не е славянин и требе си оди
nikero
Рейтинг: 524 НеутралноНе мога да разбера, как в обстановка на почти извънредно положение ще провеждат избори за президент. Другия въпрос е откъде пари за тези военни игри.
pavaroti
Рейтинг: 180 НеутралноВсяка страна може да прави референдум, без да се допитва за това със САЩ и ЕС.
nikero
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#58] от "moreee":
И още толкова съпътстващ бизнес.
Master of puppets
Рейтинг: 638 Весело[quote#52:"Valeria"]Та какво казвате, и в Банкя да падне пак бомба, ще подкрепяме Америчко, а? [/quote]
Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams...Ми то в Горна баня падна. Пък и имаме паметник на летци, бомбардирали София. Същото като паметника на съветската армия.
journey
Рейтинг: 430 НеутралноДо коментар [#29] от "spiegel":
Не го обиждай.
Той никога не е крил партийната книжка в градината и никога не е крил портрета на Йосиф Висарионович...
bat_plamen
Рейтинг: 3932 НеутралноНарастващото напрежение между Украйна и Русия все повече изнервя и без това нестабилната ситуация в региона!Дано всичко се размине по възможно най-благоприятния начин и да не се стигне до сериозен конфликт между двете държави!
nikero
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#55] от "Николов":
Това е така, защото призовките са изпращани на хора отговорни за прехраната на семействата си. Сега всякакви безработници и гамени ще искат да се изтупат с униформа и да размахват пистолета из селата на москалите.
Valeria
Рейтинг: 810 Неутрално[quote#41:"Karelson (Не съм платен ,мразя ви безплатно)"]За това млък и ми донеси още едно. И гледай да не е кръстено с вода , че ще ти напукам шамарите [/quote]
https://goo.gl/8NG90JУм, финес и добри маниери на нискочел футболен ултрас от радомирска паланка.
InmoInvestments
Рейтинг: 868 НеутралноФакт е ! Незаконен и фалшив референдум ! Не вярвайте на руските политици и най вече-на руските бизнесмени. Никой вече не уска да прави бизнес с тях !
You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone. Al Caponelol
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#58] от "moreee":
Ще се насочите към друг вид туристи. Знам, че няма да е лесно като ви се наложи да работите реално,но се налага понякога.
Lemmy
Рейтинг: 2103 НеутралноДокато руснаците не бъдат докарани да ядат сърпове и чукове, мир с тази държава няма да има.
Свинчуга
Рейтинг: 2017 НеутралноТолкова ли е сложно въпросните провокатори да изчезнат в някоя гора? Едва ли някой освен Путин ще реве за тях...
Обичам да грухтя и плюскам.Хорошо там где нас нет
Рейтинг: 1508 Веселоhttp://www.google.fr/imgres?start=112&biw=1360 &bih=601&tbm=isch&tbnid=z9fcyol8gwIYYM %3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.allvoices.com%2 Fcartoons%2Fc%2F103758722-cold-war-2&docid=_fc ZkQE-Taap_M&imgurl=http%3A%2F%2Fimg.allvoices. com%2Fthumbs%2Fimage%2F609%2F609%2F103758722-cold- war-2.jpg&w=609&h=608&ei=xeElU4y2LezW4 ASCx4HYBw&zoom=1&iact=rc&dur=747&p age=6&ndsp=22&ved=0CF0QrQMwHThk
Хотели как лучше, получилось как всегда.
Рейтинг: 1807 Неутрално[quote#12:"Müller"]Дали ще приемат Интернационални доброволци в Националната гвардия?[/quote]
Асад ги е притиснал яко, изгони ги от Якуба, и сега са близо до безработица. В ЕС ги съдят, в Чечня по зле, та може да се запишат
Музар
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#61:"Култура ми Бойко"]Според Паисий Хилендарски сме дошли от едно и също място.[/quote]
.
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд ФройдМоже ли цитат? По Паисий. Ако си ми поне връстник - задължително трябва да имаш неговата История. Аз ще трябва малко да се катеря, за да я взема от най-горните рафтове на библиотеката, но тъй като си сигурен - разчитам да ми дадеш цитат по Паисий и да си спестя еквилибристиката със стълбата
Ръкоделев
Рейтинг: 466 НеутралноКрим се усетиха навреме. Много правилно се ориентираха. Ако бяха избрали запада ги очакваше нашия сценарий. Унищожаване на икономика, енергетика, международен валутен фонд, заробване, Дянковци, Костовци, Станишевци,Борисовци, Паситa и Плевнелиевци ...и САМОЗАПАЛВАНЕ ОТ БЕДНОСТ. Сценария е един и същ, сценаристите също. Истината е в Русия!
Най-любимите властници на западняците-''демократи'' са тези от породата ''YES SIR''!inadilov
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#24:"др. Иванов"]И какво от това? Силни сме, ще слушате! Достатъчно ви търпяхме! [/quote]
"Странни същества са хората. Откраднеш пет долара и ще си мръсен крадец. Откраднеш ли обаче хиляди долари, ще си герой или правителство."Аз уважавам изборите, различни от моя. Мога да преглътна и стилистиката на изнервени и провокирани непроизносими юзери. Но тази Ваша декларация е далеч от добрия тон. Не защото е пошла, до момента изказът ви е бил различен от този в селската кръчма на фона на Лепа Брена. Защото е истински. Вие недвусмислено, в две изречения, демонстрирате единствената причина за поведението на хора, избрали политиката на Путин. Повярвахте си. Но "сумата от нули е страшна величина" в политиката.
Hristo Hristov
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#54] от "lol":
www.economistbg.com/Въпреки че си невъзпитан, ми е интересно всеки един в Крим с автомат ли го водят до урната и му дават правилната бюлетинка?
Цензуриран от антибългари.
Рейтинг: 524 Любопитно"Изпълняващият дейността министър на отбраната Игор Тенюх каза, че Руси продължава незаконно да трупа войски на Крим - вече близо 22 000 души. "
Нали бяха 30 000. Значи не трупа, а оттегля. Така излиза поне.
tam17540965
Рейтинг: 696 ВеселоДо коментар [#61] от "Култура ми Бойко":
[quote#61:"Култура ми Бойко"] Който не е съгласен, значи не е славянин и требе си оди[/quote]
Ми да внесем украинци. Те са истинските славяни. Сега, за разлика от времето на Паисий, е доказано , чеп славянските племенна са започнали разселването си на запад, изток ,север и юг през 5-ти, 6-ти 7-ми век, точно от западна Украйна.
moreee
Рейтинг: 480 Неутрално[quote#71:"lol"]До коментар [#58] от "moreee":
Ще се насочите към друг вид туристи. Знам, че няма да е лесно като ви се наложи да работите реално,но се налага понякога.[/quote]
То и сега ги има другите туристи, англичаните купуват предимно наркотици, германците си поръчват една бира с три сламки. От руснаците по платежспособни няма. Ако обичаш какжи ми каква е твоята работа, да ти дам и аз някои съвет в каква насока да се развиваш.
Цензуриран от антибългари.
Рейтинг: 524 Весело[quote#79:"Hristo Hristov"]ми е интересно всеки един в Крим с автомат ли го водят до урната и му дават правилната бюлетинка?[/quote]
По двама с автомати и един с нагайка му насажда правилното виждане по въпроса.
Също така е интересно международните наблюдатели дали първо са минали през някаква инквизиция за да не се мешат дето не им е работа.
logifeel
Рейтинг: 524 НеутралноИ какво, ще прави, ще напада Крим ли...
hasmokar
Рейтинг: 673 НеутралноЧе то и наште наемни аскери още се кичат с униформи и оръжие на руската армия...?
Bicho Raro
Рейтинг: 1470 Весело[quote#52:"Valeria"]Говори се, че украинската Национална гвардия щяла да се казва Черная вода а.к.а. Блекуотър[/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannЕдва ли е случайно, че това име съвпада с името на една американска частна армия, която в момента е в Украйна на "мироопазваща" мисия.
Ръкоделев
Рейтинг: 466 НеутралноТрябва да се инициира в България подписка за провеждане на референдум на теми: 1. ЕС - ДА или НЕ 2. НАТО - ДА или НЕ 3. Евразийски съюз - ДА или НЕ 4. Военни американски бази в България - ДА или НЕ
Най-любимите властници на западняците-''демократи'' са тези от породата ''YES SIR''!джендър NATO generals
Рейтинг: 1059 НеутралноДо коментар [#17] от "omega1":
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток[quote#17:"omega1"]други явно демонстрираха гласа си[/quote]
а според техния закон дали изборът при рефередумите е таен?
Norman Granz
Рейтинг: 4783 Неутрално[quote#24:"др. Иванов"]Силни сме, ще слушате! [/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Мога да ти кажа, че правиш изключително лоша услуга на каузата, която си мислиш, че защитаваш. Явно си се заразил от Путин, то при такива като вас се предава телепатично.
Graf
Рейтинг: 1441 Любопитно"Новото правителство в Украйна обяви в неделя мобилизация на 20 000 души за Националната гвардия, опитваща се да замести доведените до неспособност да действат жандармерия и армия на страната."
Ecrasez l’infâmeИ що така са се деморализирали държавните темели из тази територия, че на ентусиастите от Львов им се налага да започват от барикадните дружини и сотните на Десен сектор?
А им виках да не пипат Беркут и да не си атакуват собствените казарми, че ще им трябват....
Ся шъ учат земеделци да карат КрАз..
dobrich
Рейтинг: 1276 ВеселоДо коментар [#16] от "др. Иванов":
Много лоша пропаганда, товариш! Днеска не друг, ами Божо Димитров, който не може да бъде обвинен в русофобия, каза че гледал руския канал 1 и се ужасил на руската пропаганда относно Украйна и Крим......
Tod
Рейтинг: 1441 Любопитно[quote#5:"Obi-Wan Kenobi"] Не са първа сила за да диктуват. Меки китки.
Истината няма пресечна точка с популизма на БСП-------------------------
Меките китки от Позитания...
ostin22
Рейтинг: 696 НеутралноЩом жителите на Крим искат в Русия според мен би трябвало да се зачете гласът им. Това е най-демократичното. Още повече след проведен референдум с международни наблюдатели, които не отчитат нарушения.
There is no way to happiness, happiness is the way!logifeel
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#81] от "цаки":
Доналд Туск обаче не е, и хайде ние научихме българската история, че станахме специалисти по украйнци, те са нещо подобно на макетата, наскоро измислени.
Хакуна Матата !
Рейтинг: 648 НеутралноНеадекватни действия на правителството. Май сами ще ускорят нещата...
Stupid people make me sickverschrikt
Рейтинг: 409 Неутрално[quote#67:"bat_plamen"]Нарастващото напрежение между Украйна и Русия все повече изнервя и без това нестабилната ситуация в региона![/quote]
Лидерът на радикалното националистическо движение „Десен сектор” Дмитрий Ярош се закани, че ще да взриви газопровода, по който Русия доставя природен газ за европейските държави, в това число и България, съобщи „УНН”. Обявеният за международно издирване неонацист е разпространил на страницата си във Фейсбук призив към властите в Киев незабавно да започнат подготовка за война, информира.
logifeel
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#93] от "ostin22":
А никой не обръща внимание какво искат българите там. Само Милен Цветков и Алфа тв дадоха трибуна на българите в Крим, всички искат сигурност и Русия и имат страх от новото правителство в Украйна с фашистките призиви.
др. Иванов
Рейтинг: 696 НеутралноДо коментар [#89] от "Norman Granz":
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!До коментар [#91] от "dobrich":
И това защо трябва да ме интересува?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Мафията си има държава
Рейтинг: 581 Неутрално[quote#11:"Norman Granz"]Снимката на бухалкаджиите с развети руски знамена горе е достатъчно красноречива. Това са кафяворизците на Путин, [/quote]
Бухалкаджитите, бандеровците и неонацистите с маски от майдана определяше като борци за свобода и демокрация, ама проруски настроените са "кафяворизци". Тия двойни стандарти тук може и да вървят, но отдавна нормалните хора не им се връзват - от тях изключвам антируските истерици тук.