Изчезналият самолет се е разбил в Индийския океан, обяви премиерът на Малайзия

Примиерът на Малайзия Наджиб Разак официално сложи край на надеждите на семействата на пътувалите с изчезналия самолет

© Reuters

Примиерът на Малайзия Наджиб Разак официално сложи край на надеждите на семействата на пътувалите с изчезналия самолет



Премиерът на Малайзия Наджиб Разак обяви, че на базата на последните анализи трябва да се заключи, че изчезналият на 8 март самолет на Malaysia Airlines се е разбил в южната част на Индийския океан. Той уточни, че авиокомпанията вече е информирала за това семействата на пасажерите и на екипажа на полет MH370.


Заключението се основава на нови анализи на британското звено за разследване на въздушните инциденти и на британската сателитна компания Inmarsat, според които самолетът "е летял по продължение на южния коридор и последната му позиция е била по средата на Индийския океан, западно от Пърт". "Това е позиция, отдалечена от всякакви възможни места за кацане. Следователно с огромна скръб трябва да ви информирам, че според тези нови данни полет MH370 е паднал в южните части на Индийския океан", каза Разак на специална пресконференция.


От Би Би Си са видели съобщението, изпратено от Malaysia Airlines до роднините, в което се казва: "С огромно съжаление ние от Malaysia Airlines трябва да заключим, отвъд логичните съмнения, че полет MH370 е изгубен и че никой на борда не е оцелял".




Семействата на пътниците на полет MH370 след пресконференцията на малайзийския премиер

© Reuters

Семействата на пътниците на полет MH370 след пресконференцията на малайзийския премиер


"Боинг 777-200" изчезна с 239 души на борда – 227 пасажери и 12 души екипаж – около час след излитането си от Куала Лумпур за Пекин.


По-рано днес беше съобщено, че австралийски самолет е забелязал два обекта на около 2500 километра югозападно от западния австралийски град Пърт и натам плава кораб, който ще се опита да ги извади. Единият обект е кръгъл и сив или зелен, а другият е правоъгълен и оранжев, информира австралийският премиер Тони Абът. Той изтъкна, че не е ясно дали това са отломки от малайзийския самолет, или просто боклуци, плаващи в океана. По думите на Абът двата обекта се различават от забелязаните по-рано от китайски военни самолети няколко бели квадратни предмета.


Мястото се намира по южния коридор на установената от разследващите екипи линия на търсене, продължаваща на север до Централна Азия и на юг до Австралия. Липсата на каквито и да е данни от радари по северния коридор и снимките на австралийски и китайски сателити на възможни отломки в южните части на Индийския океан обаче концентрираха операцията през последните пет дни именно там. Десет самолета – австралийски, американски, китайски и японски – участваха в претърсването на 68 500 квадратни километра.


Предизвикателствата пред австралийския кораб HMAS Success, тръгнал да извади забелязаните от самолетите обекти, са изключително сериозни, отбелязва Би Би Си. Той плава в едни от най-коварните и отдалечени води на планетата, а възможните океански бури през следващите дни могат да попречат на операцията.


Подробности очаквайте по-късно на www.dnevnik.bg.

Ключови думи към статията:

Коментари (50)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ръмжо
    ръмжо
    Рейтинг: 661 Неутрално

    в южния Индийски океан - това къде е на картата бе дневник!

  2. 2 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 3623 Неутрално

    Предположение! Не са го намерили!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  3. 3 Профил на manoll
    manoll
    Рейтинг: 577 Неутрално

    Остава въпросът какво е правил в южната част на Индийския океан, след като курсът му няма нищо общо с него

  4. 4 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1363 Неутрално

    Сигурно все още го търсят,след като не са отвлекли извънземни или не е отишъл в друго измерение.......за успокоение на гражданството.....

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  5. 5 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 774 Неутрално

    Изказване от сорта.."Понеже ниюо не открихме - най-вероятно е изчезнал, ето в тази точка на Оеана. Примирете се!"

  6. 6 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    До коментар [#1] от "ръмжо": Юг е в долната част на картите, отвори, намери Индийския океан, долната му част - това е южния индийски океан.

    До коментар [#3] от "manoll": Отвлекли са го.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  7. 7 Профил на skipper
    skipper
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Сигурно в най-дълбоката точка на океана?

  8. 8 Профил на 16bit
    16bit
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Естествено, че се е разбил, само конспирации чета как го отвлекли талибаните, илюминатите и масоните. Просто океанът е големичък, няма да се намери скоро.

  9. 9 Профил на ръмжо
    ръмжо
    Рейтинг: 661 Неутрално

    Значи самолета не е пътувал за Пекин а за Кергелен. Абе пълни глупости са това.

  10. 10 Профил на ръмжо
    ръмжо
    Рейтинг: 661 Неутрално

    До коментар [#6] от "today":

    Абе ясно къде трябва да е ама малко е различно от Пекин за това питам. После видях че всички останали агенции това пишат - повтарят като папагали думите на нещо много съмнително.

  11. 11 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9900 Неутрално

    за сега са предположения , ще се изясни като намерят части от самолета и черната кутия .

  12. 12 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    Отдавна се разбра, че след като е излязал от обхвата на радарите е сменил курса, като преди това са изключили транспондера. Само не е ясно защо толкова години след случая с близнаците в САЩ пилотите все още имат опция да изключват транспондерите.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  13. 13 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Въпроса на въпросите е : Какви интереси е имало на самолета и това ще даде много отговори ,но никой не иска да говори по този въпрос !?

  14. 14 Профил на scrapisimo
    scrapisimo
    Рейтинг: 237 Неутрално

    [quote#12:"today"]Само не е ясно защо толкова години след случая с близнаците в САЩ пилотите все още имат опция да изключват транспондерите.
    [/quote]

    Когато са на земята (на пистата) пилотите изключват ръчно транспондерите, за да не пречи сигнала им на кулата. Там нямат нужда от него.

  15. 15 Профил на Ники Горчилов
    Ники Горчилов
    Рейтинг: 1443 Неутрално

    Дневник, да бяхте споменали за новият анализ на Инмарсат, който стои в основата на цитираното заключение.

    Бог да прости хорицата и да се смили над близките им...

  16. 16 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1443 Разстроено

    Случай, който показва, че Биг Брадър следи експерименталните тестери съвсем избирателно и ни-най малко не се вълнува от идеята за опазване на човешкият живот...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  17. 17 Профил на geri.miteva
    geri.miteva
    Рейтинг: 409 Неутрално
  18. 18 Профил на Milva
    Milva
    Рейтинг: 771 Неутрално

    Това е колкото да кажат "толкова беше, няма да разследваме повече". Само предположения, без никакви доказателства са това. Нито и намек за обяснение как така се е разбил един самолет с 239 души на борда.

    I don't want to believe. I want to know.
  19. 19 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1270 Неутрално

    От тази история поне двама се оказаха щастливи, един италианец и един австралиец. И на двамата са откраднати паспортите, а на тяхно място са се качили други двама.

    Ако този свят ти е омръзнал, то тогава опитай да го промениш
  20. 20 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1336 Неутрално

    Потвърди се това,което беше най-вероятното.

  21. 21 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 728 Неутрално

    Обяснение за телефоните няма ли да има?

  22. 22 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1529 Неутрално

    "Зомби" теория за полет 370

    Не може всички сценарии да са криминални
    Обмислете една от версиите за полет MH370: Летял е, докато не е свършило горивото.

    Сам по себе си това е забележителен образ, но цялата история на полета изглежда различно, ако я започнете

    от края, не от началото

    Краят е притеснително прост и... окончателен. Няма спорове кой какво и кога е направил. Има само един източник - "пинговете", показващи, че самолетът все още е бил "жив" във въздуха, и приблизително за колко време. Ако тръгнем назад по пътя на Boeing 777 от този единствен ясен момент, къде нещата започват да се усложняват?

    Самолетът нормално не лети, докато му свърши горивото - не и ако го управляват пилоти. В този смисъл на автопилот той дори не е "управляван", той си лети сам. За да прави това, трябва да е в стабилно равновесие - "присъщата стабилност" е качество, което конструкторите на самолети задължително придават на самолета.

    Това спокойствие рязко приключва, когато горивото свършва. Двата двигателя на 777 не биха спрели едновременно. Следва загуба на симетрия в мощността на двигателите, самолетът рязко се накланя и се гмурва във водата.

    В такава ситуация трябва да приемем, че екипажът и пътниците вече са били или в безсъзнание, или мъртви. И че са минали поне 6 часа (има разлики в прогнозите за времето, според тълкуванията на пинговете, получени от сателит), през които самолетът е летял поне още 3000 въздушни мили.

    Ако вървим отзад напред, тази "чиста" хипотеза - безспорни физически характеристики на самолета в полет - се "омърсява", когато се сблъска със събитията след последната радиокомуникация с пилотите към 1:19 сутринта. С други думи, какво би могло да насочи самолета към

    фаталната точката

    От самото начало разследването на полета има един псевдо-криминален отенък. Подозренията са насочени към две цели - пилотите и пътниците.

    Придават се зловещи мотиви на малкото информация, която имаме - изчезването на сигналите от транспондера, показващ местоположението на самолета, сходно изчезване на сигналите от системата му за следене и поддръжка, присъствието на симулатор на самолет в дома на пилота и изтриването на някои файлове от него - и най-новите източници на притеснения: фактът, че внезапната промяна на посоката на полет на 777 е била програмирана в системата за управление на полета.

    Колкото повече информацията тенденциозно се насочва в тази посока, толкова по-трудно става независимото разследване. Определено има нужда да се разгледат фактите за престъпна или терористична интерпретация - живеем в свят на заговори. Има обаче и нужда от старателна проверка на евентуалните

    алтернативни обяснения, лишени от зла умисъл

    Разследващите вероятно включват в евентуалните сценарии за гибелта на самолета поне един, който да е случаен, а не престъпен. Причинaта може да не е в пилотската кабина или в пасажерския отсек, а във вътрешността на самолета - в пренасяния товар, в отделението за електроника, или и на двете места.

    Мозъкът на 777 е неговата Airplane Information Management System (AIMS), която е в електронния отсек. Той се занимава с управлението на полета - начина, по който самолетът лети в реално време, както и с информацията, показвана в кокпита - включително температурата и налягането в самолета, приемането и изпращането на данни.

    В 777, AIMS е проектиран с надеждна дублираща функционалност, наречена "работа с отложена поддръжка." Ако има отказ на някоя от системите, той може да продължи да работи до 30 дни, преди да има нужда от ремонт.

    Двете пъпни върви на самолета със земята, които толкова критично се анализират в този случай - транспондерът, и ACARS системата за следене, предават сигналите си чрез външни антени. Транспондерът има две антени под предната част на фюзелажа (дизайнът и позицията им са различни в различните модели).

    Има поне две възможни причина за загуба на комуникациите - повреда в електрическата система, отказ или пожар в електронния отсек, или някакъв вид експлозия или пожар в товарното отделение, които да са засегнали електронния отсек. AIMS е шлюзът за всички комуникации от и към пилотската кабина. Според експертите е възможно загубата на транспондерите и ACARS да се обясни с подобно събитие, макар че резервните системи все пак са гарантирали, че самолетът може да продължи да лети.

    Друго обяснение е, че определен вид

    възпламеняване в товарното отделение

    би могъл бързо да разпространи отровни изпарения и пушек навсякъде в самолета. Установено е, че е имало необичайно голям брой литиево-йонни батерии, записани в товарителницата.

    Тези батерии са били за потребителска електроника - от типа на лаптопи и мобилни телефони

    Експертът по литиево-йонни технологии Виктор Етел казва: "Органичният електролит в литиево-йонните батерии се разлага при много високи температури, като генерира много токсични изпарения, съдържащи флуор и арсен. Ако опаковките са според изискванията, те намаляват потенциала за възпламеняване, но пък засилват вероятността от образуване на отровни газове."

    При пожар на летище Логан в Бостън през януари 2013, отровен пушек, произлизащ от долния заден електронен отсек, бързо изпълва самолета. Тъй като 787 е на рулираща пътечка, а самолетът е празен, няма пострадали (но пожарникарите, работили при електронния отсек, са с натравяния). Ако самолетът е бил във въздуха, пушекът би бил смъртоносен и за пътниците, и за екипажа. Причината за инцидента са индустриалните литиево-йонни акумулатори, захранвали системите на Boeing 787 Dreamliner. Тези случаи на пожари довеждат до "заземяването" на всички самолети от тази серия.

    Дали подобно събитие би могло да остави пътниците и екипажа в безсъзнание и все пак самолетът да продължи да лети сам?

    Литиево-йонните батерии не са напълно разбрани от науката. При разследването на пожарите в акумулаторите на 787 се разбра, че Boeing са възложили дизайна на акумулаторите на френската компания Thales, която на свой ред е превъзложила същата задача на японска компания. Японците признават, че технологията "не е зряла." (Стремежът към употреба на литиево-йонни батерии идва от способността им да дават повече енергия срещу много по-малко тегло.)

    Boeing оспорват твърденията, че е имало пожари. Според тях би било по-точно събитията да се описват като

    изпускане на газове

    Все едно как биват наричан, ефектите са сериозни. Досега няма случаи на "изпускане" на газове от литиево-йонни батерии в самолет на круизна височина и поради това не се знае дали възникналата верижна реакция би спряла заради липсата на кислород.

    Експертите, анализирали хаотичната траектория на MH370, след като той прави завоя си, казват, че това може да се дължи на пилотите, подложени на ефекти от пушек, пожар или липса на кислород заради постепенна декомпресия на въздуха в самолета. В случай на декомпресия първата реакция е да се намали височината възможно най-бързо, за да се стабилизира налягането и да се премахне нуждата от кислородни маски.

    Съобщенията, че вместо това 777 се е издигнал на около 14 000 м. височина, преди рязко да се спусне, се приемат с дълбок скептицизъм. Самолетът е бил натоварен с много гориво - и би се затруднил да достигне височина дори 11 500 м.

    Поведението на Airbus A330 на Air France, изчезнал над Южния Атлантически океан през 2009, донякъде може да се ползва за ориентир. Пилотите на Air France, след като не са се справили със самолета при изключването на компютърната система за управление на полета, са предизвикали рязка загуба на скорост, при която Airbus се е изстрелял от 11 000 м височина до към 12 000, а после пилотите не са успели да преодолеят загубата на скорост, което утежнило проблема и те не са имали контрол над бързото му падане в океана.

    Докато се е доближавал до водата, Airbus всъщност е заел присъщото стабилно състояние, с изравнени крила и леко повдигнат нос, както би изглеждал при окончателен заход към летище. Един от експертите изтъква, че ако малайзийските пилоти са се опитвали да си върнат контрола, след като са го изгубили, 777 би следвал зигзагообразен курс на различни височини, който според някои радари наистина е бил наблюдаван.

    777 е изначално стабилен. След като бъде стабилизиран от пилотите, самолетът е бил в състояние автопилотът поеме контрола отново и да лети, докато горивото свърши - което се е случвало над Средиземно море през 2005, когато Boeing 737 на Helios Airways е изгубил налягане в тялото на самолета и е летял сам в продължение на 3 часа.

    И така стигаме до

    пресечната точка на двете хронологии

    - едната, започнала в края, и тази, започнала с промяната на курса на 777.

    Има един факт обаче, който е срещу този не-криминален сценарий. Защо не е имало сигнал за помощ към момента, когато промяната на курса е била програмирана в компютрите? Подобен сигнал липсва през цялото време, докато пилотите са се справяли с критична ситуация, независимо каква е била причината.

    Първо трябва да разберем значимостта на факта, че промяната в летателния план е била предизвикана от въведени в компютъра команди. До голяма степен на това се опира тезата за зла умисъл - че пилотите са следвали собствен зъл план, или че са били подложени на натиск от човек, нахлул в пилотската кабина.

    Има два начина да се промени радикално летателният план. Първият е пилотите да го въведат в системата за управление на полета. Вторият, който отнема малко по-малко време, е да се изключи автопилотът и ръчно самолетът да бъде отведен до новия му курс. Пилотите може просто да са преценили, че въпреки че кризисната ситуация е изисквала от тях да завият към някое от най-близките летища - в Малайзия или Виетнам, ситуацията не е достатъчно критична, за да се налага да изключват автопилота. Ръчното извършване на завоя при такава височина и круизна скорост не би осигурило на пътниците толкова комфортно пътуване, колкото оставянето на самолета в ръцете на системата за управление на полета, която може да извършва миниатюрни промени, недоловими за пасажерите.

    И все пак... неизпращането на SOS сигнал подкопава "чистотата" на тази теза.

    Докато не установим друго, трябва да приемем, че подобен SOS сигнал не е бил изпратен. И това е едно от все още твърдо необорените обвинения към пилотите за поведението им.

    Въпросът е, предвид това доколко неточна и променлива е всяка друга информация, дадена досега от малайзийските власти, дали и това може да бъде оборено като твърдение? Дали пилотите всъщност са изпратили SOS, което не е било чуто или съобщено в ранните часове на съботата? В крайна сметка дори нещо като точно радарно проследяване на полета, след като той излиза от малайзийски контрол и навлиза във виетнамското въздушно пространство, се оказва странно трудна задача.

    А когато стигаме до проследяването на целия полет, до информацията колко дълго е летял 777, без да знаем въобще в коя посока се е движил, оставаме зависими от информацията от британската компания Inmarsat, чийто сателит е приемал редовните "пингове" за времето на полета.

    През 2014 изведнъж се върнахме към 1937 и света на Амелия Еърхарт (една от първите жени-пилоти). Когато тя изчезва над Тихия океан, се твърди, че три часа след последния гласови контакт е имало радиосигнали, а хората в наши дни все още търсят нея и нейния самолет.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  23. 23 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#12] от "today":

    Без обиди, ма въпросът ти е глупав. Транспондера се изключва и превключва на различни режими, защото е нужно ( дълго е за обяснение на лаици). То и без това работи само в обхвата на радар ( вторичен). Не е средство за откриване ( само за облекчаване на въздушния контрол) това е работа на първичните радари.

    chavo64
  24. 24 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 1177 Неутрално

    По CNN върви непрекъсната информация по полет МН370 към момента.

    Да разлая троловете!!
  25. 25 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 552 Неутрално

    До коментар [#1] от "ръмжо":

    Връщай се в прогимназията и може да разбереш. Прост и невъзпитан народ - слаба държава.

  26. 26 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 1177 Неутрално

    До коментар [#22] от "VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!":

    Днес стана известна още една подробност:
    Самолета е модификация "ER" (Boeing 777-200 ER)
    Extended Range!

    На практика може да достигне до всяко летище на света, в зависимост от зареденото количество гориво. Идеален самолет за случки като 11.09.2001!

    Да разлая троловете!!
  27. 27 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1529 Неутрално

    [quote#26:"lone_wolf"]На практика може да достигне до всяко летище на света, в зависимост от зареденото количество гориво.[/quote]

    Да де, само дето никой не го знае къде е отишъл. А е голям самолет, не е птичка, да се скрие. Не си падам по конспирации, ама колкото повече времето минава, без да се открият каквито и да било следи, все повече почват да ми минават през акъла всякакви безумни сценарии. При толкова сателити, опасали цялата планета, цял самолет да изчезне просто ей-така... не знам.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  28. 28 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1691 Неутрално

    Никакво обяснение не е това, нито единн факт, който да го потвърждава.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  29. 29 Профил на BarBQ
    BarBQ
    Рейтинг: 925 Неутрално

    До коментар [#21] от "aleko":

    Самолетът е летял още 5-6 часа след като е изчезнал от радарите, тогава все още е имало сигнал.

  30. 30 Профил на BarBQ
    BarBQ
    Рейтинг: 925 Неутрално

    До коментар [#27] от "VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!":

    Вероятно е паднал на югозапад от Пърт. Потвърдиха, че стесняват зоната на търсенето там, тъй като са открили множество отломки, за които се чака потвърждение, че са от самолета.

  31. 31 Профил на BarBQ
    BarBQ
    Рейтинг: 925 Неутрално

    Информирали са семействата чрез СМС и то преди конференцията да започне ...

    https://twitter.com/CNN/status/448112781284216833/photo/1

  32. 32 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2354 Разстроено

    И най-страшната истина е по-добра от агонията, в която живеят цели две седмици, надявайки се на чудо. Дано намерят убедителни доказателства, защото в противен случай спекулациите ще продължат.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  33. 33 Профил на BarBQ
    BarBQ
    Рейтинг: 925 Неутрално

    China demands Malaysia provide information on missing plane.

    reuters.com

  34. 34 Профил на BarBQ
    BarBQ
    Рейтинг: 925 Неутрално

    Vice president of British satellite operator Inmarsat says company has spent past 6 days reviewing data about missing Malaysia Airlines jet.

    New analysis allowed investigators to rule out possibility flight wound up in northern arc.

    nytimes.com

    Разбирам, че още преди седмица британците са знаели, че самолетът не е тръгнал по северния коридор.

  35. 35 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1168 Неутрално

    До коментар [#10] от "ръмжо":

    Не съществува Южен Индийски океан.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  36. 36 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 728 Неутрално

    До коментар [#29] от "Dantos":

    За тези 6 часа, когато е бил във въздуха, ясно, но инфото беше, че 2 дни след изчезването му от радарите телефоните на пътниците са давали свободно.

  37. 37 Профил на BarBQ
    BarBQ
    Рейтинг: 925 Неутрално

    До коментар [#36] от "aleko":

    Има обяснение.

    9. What about reports that passengers' cell phones continued operating after the flight's disappearance?

    When phones are disabled or turned off -- which would presumably happen after a plane crash -- calls to those cell phones go directly to voice mail. Friends and loved ones of the missing passengers, however, reported ringing when they called. Technology industry analyst Jeff Kagan says a call would connect first to a network before trying to find the end user, and the ringing sound callers hear masks the silence they would otherwise hear while waiting for the connection to be made.

    "If it doesn't find the phone after a few minutes, after a few rings, then typically, it disconnects, and that's what's happening," he said.

  38. 38 Профил на BarBQ
    BarBQ
    Рейтинг: 925 Неутрално

    Тепърва започва трудното. Вероятно ще мине много време докато намерят черните кутии, и още след това докато установят истинките причини за катастрофата.

  39. 39 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1402 Неутрално

    НЯКОЙ е имал интерес хора или товари пътуващи и значещи нещо важно да изчезнат завинаги.

    Има начини за въздействие върху компютърното управление и синхронизирането му с автопилотирането и сигналите, които съвременният самолет изпраща за местонахождението си.
    И това прави впечатление с изключителното им съвпадение, точно в момента когато самолета вече е поставен на автоматичен режим.

    Нещата може би са били подготвени още на земята преди излитането. За да изглежда всичко като катастрофа, която не се случва веднага а там където вече никой няма да го намери никога.

    Има парадокс, че хора разработващи изключително точен чип и елементи за спътникова навигация от китайски ведущи специалисти по въпроса са били в състава на пътниците, са загинали точно от загубата на навигация на самолет изменящ курса си към най-ненавигираната част от световния океан, която е точно противоположно на навигираната предварително посока към Пекин.

    7 часа след промяна на курса със 180 градуса и никоя наземна служба, спътников или друг радар не засича летящ самолет на никаде.

    Никога нетрябва да забравяме, че живеем в свят на глобални интереси и апокалиптични тайни, при които опорни точки и традиционни ценности нямат никаква стойност и значение, пред глобалните интереси и зависимости.

    За мен това е подобна конспирация, която разпраши целия материал от стомана, алуминии и бетон, както и всичко твърдо що се помещаваше вътре в тях от кулите близнаци в долен Манхатан преди време и този прах падна като лек сняг върху улиците на удивения град, защото там следи от 550 хиляди тонните материали на двата небостъргача така и небяха открити.

    Не бе открито дори и едно парченце от нито една тоалетна порцеланова клозетна чиния, като се има предвид, че те са около 3000 на брой в двете кули.

  40. 40 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1402 Неутрално

    Както върви никога, никаква сигурност вече няма да е възможна!!!

  41. 41 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 1768 Неутрално

    [quote#39:"convince"]НЯКОЙ е имал интерес хора или товари пътуващи и значещи нещо важно да изчезнат завинаги. [/quote]

    Това прави смисъл, но дано не си прав. Аз имам и едно друго съмнение, което потвърждава твоето мнение. Казано беше, че в къщата на пилота е намерен летателен симулатор, а файловете са изтрити. ФБР се е заело с възстановяването на файловете. Обикновено това става изключително бързо - за един-два дни максимум. Сега обаче мина повече от седмица и все още нищо. Файловете са възстановени, в това няма съмнение, но защо не се оповестяват публично?

  42. 42 Профил на Хит®ата Св®ака ;)
    Хит®ата Св®ака ;)
    Рейтинг: 612 Неутрално

    [quote#12:"today"]Само не е ясно защо толкова години след случая с близнаците в САЩ пилотите все още имат опция да изключват транспондерите. [/quote]

    Защото повечето самолети в оборот са произведени преди 11 септември 2001 г. и модифицирането на авиониката на всички тях ще излезе бая солено на авиокомпаниите. Ако правителствата на държавите по света се бръкнат и платят за това, става! Но няма как да задължат със задна дата производителите на самолетите. Някой трябва да плати и това не са авиокомпаниите.

    Mафията е опасна за Вашето здраве!!! Мафията убива!!!
  43. 43 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1402 Неутрално

    До коментар [#42] от "Хитрата сврака - с двата крака!":

    Ся ако смяташ, че някой ще изключи авиониката и ще си легне да спи докато на самолета му свърши керосина, не е невероятно, но е много малко допустимо.

  44. 44 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 581 Весело

    До коментар [#27] от "VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!":

    Ей тук се съгласих с теб, нерде Пърт нерде Пекин.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  45. 45 Профил на Хит®ата Св®ака ;)
    Хит®ата Св®ака ;)
    Рейтинг: 612 Неутрално

    [quote#24:"lone_wolf"]По CNN върви непрекъсната информация по полет МН370 към момента. [/quote]

    http://edition.cnn.com/2014/03/24/world/asia/malaysia-airlines-satellite-tracking/index.html?iid=article_sidebar

    http://edition.cnn.com/2014/03/24/world/asia/malaysia-airlines-plane/index.html

    Mафията е опасна за Вашето здраве!!! Мафията убива!!!
  46. 46 Профил на Хит®ата Св®ака ;)
    Хит®ата Св®ака ;)
    Рейтинг: 612 Неутрално

    [quote#29:"Dantos"]Самолетът е летял още 5-6 часа след като е изчезнал от радарите[/quote]

    7 часа.

    Mафията е опасна за Вашето здраве!!! Мафията убива!!!
  47. 47 Профил на Хит®ата Св®ака ;)
    Хит®ата Св®ака ;)
    Рейтинг: 612 Неутрално

    [quote#39:"convince"]Не бе открито дори и едно парченце от нито една тоалетна порцеланова клозетна чиния, като се има предвид, че те са около 3000 на брой в двете кули.[/quote]

    И каква е твоята версия за липсващите парченца от 3000-те тоалетни чинии, още толкова мивки и прочее?

    Mафията е опасна за Вашето здраве!!! Мафията убива!!!
  48. 48 Профил на Хит®ата Св®ака ;)
    Хит®ата Св®ака ;)
    Рейтинг: 612 Неутрално

    [quote#41:"GreenEyes"]Файловете са възстановени, в това няма съмнение, но защо не се оповестяват публично? [/quote]

    За да не се дава предимство на заподозрените. Защо да си разкриват картите?!

    Mафията е опасна за Вашето здраве!!! Мафията убива!!!
  49. 49 Профил на Хит®ата Св®ака ;)
    Хит®ата Св®ака ;)
    Рейтинг: 612 Неутрално

    [quote#43:"convince"]До коментар [#42] от "Хитрата сврака - с двата крака!":

    Ся ако смяташ, че някой ще изключи авиониката и ще си легне да спи докато на самолета му свърши керосина, не е невероятно, но е много малко допустимо. [/quote]

    Коментар [#42] е за нещо ама съвсем друго. Или просто си приказваме за да разводняваме дискусията?!

    Mафията е опасна за Вашето здраве!!! Мафията убива!!!
  50. 50 Профил на Хит®ата Св®ака ;)
    Хит®ата Св®ака ;)
    Рейтинг: 612 Неутрално




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK