Франция вкара в Черно море и фрегатата Dupleix

Франция вкара в Черно море и фрегатата Dupleix

© wikimedia commons



От 14 април към групата бойни и съпровождащи кораби на Франция в акваторията на Черно море се присъединява и фрегатата за борба с подводници Dupleix, съобщи радио "Свобода".


Dupleix е от по-стария клас фрегати на френския военноморски флот, наследени от новите многоцелеви кораби клас FREMM.


Те са известни като Тип  F70 или клас  Georges Leygues и от тях в момента са активни шест подобни кораба.




Този тип фрегати не са единствено за борба с подводници, но също така разполагат с ракети  Exocet и Crotale, което ги прави подходящи за отбрана на стратегически позиции, операции за демонстриране на сила и ескорт в открито море.


На 28 март френският спасителен кораб FS Alize влезе в Черно море през Босфора за участие в учения във Варна и сега остава в района.


На 10 април в Черно море влязоха американският крайцер "Доналд Кук" и френският разузнавателен кораб Dupuy de Lome, допълва радиостанцията.


Dupuy de Lome e на въоръжение от 2006г. и е създаден с цел електронно разузнаване дълбоко отвъд линията на противника.

© wikimedia commons

Dupuy de Lome e на въоръжение от 2006г. и е създаден с цел електронно разузнаване дълбоко отвъд линията на противника.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (115)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 733 Неутрално

    А нашите ВМС събират пари за въглища, че да задвижат "Дръзки".

  2. 2 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Безсмислена демонстрация....
    Белите хора с руснаци не се бият...
    Просто купуват едно шише водка на главнокомандващия флота на РФ.....
    По луксозна.....и един кожух за жена му....

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  3. 3 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4095 Неутрално

    Расмусен намекна за създаване на постоянен черноморски флот на НАТО. Това би било много добра идея, особено ако е начело със самолетоносач клас "Президент". България би трябвало да предложи всичко необходимо като пристанища, логистика, командно-контролни центрове - това е една инвестиция, която ще ни се изплати хилядократно.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  4. 4 Профил на Периметр
    Периметр
    Рейтинг: 388 Весело

    Ей сега, вече, франсетата ще ги забелят!

    http://youtu.be/uwL196RpV7s
  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  6. 6 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1732 Неутрално

    До коментар [#3] от "Norman Granz":

    Това е наистина необходимо.

  7. 7 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 991 Неутрално

    Организирани групи атакуват потънали кораби в Бургаския залив за метали и ценни вещи. След като преди броени дни група от девет роми бе заловена да ограбва потънал кораб край Приморско, вчера от РПУ Царево съобщиха за нов случай, този път близо до Ахтопол.
    Те това са нашите черни тюлени.
    Никои флот не може да им устои.

  8. 8 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#5] от "be_free":

    от тебе НЕ, отговарят българите

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  9. 9 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1499 Весело

    [quote#4:"Периметр"]франсетата[/quote]
    Отвреме-навреме сваляйте тази запарена ушанка от главата си, че вътре става някаква чорба...
    Франция произвежда кораби, които расия не може да произвежда и затова се налага да ги купи от Франция - Мистрал се казват.
    И расия иска и да ги произвежда, за да си вдигне нивото на скапаната индустрия.

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  10. 10 Профил на dmtr
    dmtr
    Рейтинг: 388 Весело

    [quote#2:"mtmvb"]Безсмислена демонстрация....
    Белите хора с руснаци не се бият...
    Просто купуват едно шише водка на главнокомандващия флота на РФ.....
    По луксозна.....и един кожух за жена му....[/quote]
    Да, като Хитлер през 1943-45 г.
    Той не го направи.
    ултат - Европа паднала под варварски орди..

  11. 11 Профил на magnas
    magnas
    Рейтинг: 610 Любопитно
  12. 12 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1878 Неутрално

    [quote#9:"Торбеш"]Франция произвежда кораби, които расия не може да произвежда и затова се налага да ги купи от Франция - Мистрал се казват. [/quote]

    На расияните не са им необходими капиталистически карабьли. Те ще победят световния империализъм и капитализъм с голи ръце. И една бутилка водка.

    The best way to predict the future is to invent it.
  13. 13 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 991 Неутрално

    Нещо се заформя коалиция като през 1853 г.

  14. 14 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 551 Весело

    Покрай създалата се ситуация нашите тикви-политици да вземат да се позамислят в синхрон, усуквайки ЕС и НАТО за някой лев в посока ремонт и осъвременяване на летището в Балчик и някоя друга военоморска база. Все пак локацията е удобна за директно бомбене на матушката.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  15. 15 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 879 Неутрално

    НАТО се подготвя за гражданска война в Украйна. Тази седмица ще е интересна.

  16. 16 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#14] от "Consumer":

    Ти луд ли си? Какво бомбене на матушката ти се привижда? Имат 8000 ядрени глави, от които 2000 готови да хвръкнат за минути.
    Пий хапчетата и се радвай колко е силен Рамбо.

  17. 17 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1045 Весело

    До коментар [#3] от "Norman Granz":
    До коментар [#6] от "spiegel":
    [quote#3:"Norman Granz"]Това би било много добра идея, особено ако е начело със самолетоносач клас "Президент".[/quote]Според решението на конференцията в Монтрьо това не може да стане защото:

    Режим на корабоплаването през Черноморските проливи.

    Ред за преминаване на военните кораби
    Има рязко разграничение за преминаването на кораби на черноморски и на нечерноморски държави.
    .........1. Военните кораби на нечерноморските държави не могат да се намират във водите на Черно море повече от 21 дена.
    .........2. Общия тонаж, който нечерноморските държави могат да вкарат в мирно време не може да превишава 30 000 тона.
    .........3. С разрешение на Турция нечерноморските държави могат да вкарат в Черно море отряд с хуманитарна цел, чиито тонаж не бива да превишава 8 000 тона.

  18. 18 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 924 Неутрално

    [quote#5:"be_free"]Путин към България: Искате ли си Източна Тракия? [/quote]

    Удари му още една парцуца, па направо дели с Путин Турция на две! За рускините - курортите и турците, а за нас Капалъ чарши.

  19. 19 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1878 Неутрално

    [quote#16:"simo87"]Какво бомбене на матушката ти се привижда?[/quote]

    Забавно е да се гледа днешния срив в MICEX. Засега е само 1%. Рублата тоже изяде шамарите Сега сме на 49,8 рубли за евро

    The best way to predict the future is to invent it.
  20. 20 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 551 Весело

    До коментар [#16] от "simo87":

    Те и танкове имат повече, въпреки че в края на 80-те може да са изяли някой друг, съгласен съм с теб че е лудост, но това не пречи да си модернизираме базите за сметка на НАТО.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  21. 21 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4095 Неутрално

    [quote#17:"BlueWater"]Според решението на конференцията в Монтрьо това не може да стане[/quote]

    Както не можеше да стане и анексирането на Крим според Будапещенския меморандум от 1994 г. След като Русия го наруши, сега може ВСИЧКО. Включително постоянен флот на НАТО, който да блокира пристанищата й в Крим.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  22. 22 Профил на morev
    morev
    Рейтинг: 231 Неутрално

    До коментар [#3] от "Norman Granz":

    Напълно поткрепям!!!

  23. 23 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 655 Неутрално

    "Франция вкара в Черно море и фрегатата Dupleix"

    Нормално, за Хубавата Елена /Жерар Депардийо/ ще се води война, ще е известна в легендите като Кримската /първата ще бледнее и въобще няма да се споменава, зер тогава причината е била къде къде по-маловажна/.

    "Щастие за всички даром, и никой да не бъде пренебрегнат!"
  24. 24 Профил на hinhril
    hinhril
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#1] от "koko65bg":

    Недей така, Дръзки е хубава фрегата, но за съжаление единствената ни такава...

  25. 25 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 555 Любопитно

    До коментар [#9] от "Торбеш":
    Аман от стратези - многознайковци. Дето не чорба, амо нищо няма във вътрешночерепното пространство.
    Военната доктрина на Русия във областа на ВМС, и изцяло залага на съвсем други приоритети. Поради тази причина няма /по-точно досега нямаше/ икономически смисъл да развиват такова въоръжение. За тях е по изгодно да си купят кораб от такъв клас. При това с договорка да могат после да си произвеждат сами.
    По-интересния въпрос е, дали, при сегашната ситуация, Франция ще изпълнението на договора. Аз не вярвам...

  26. 26 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4095 Неутрално

    [quote#9:"Торбеш"]расия не може да произвежда и затова се налага да ги купи от Франция - Мистрал се казват. [/quote]

    При сдегашната ситуация, на Расия ще й се наложи да пацелует караблите Мистраль за дасвиданя - to kiss them goodbye.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  27. 27 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 991 Неутрално

    До коментар [#5] от "be_free":

    Путин към България: Искате ли си Източна Тракия?

    Та да има нови избиратели за ДПС.

  28. 28 Профил на Периметр
    Периметр
    Рейтинг: 388 Весело

    До коментар [#9] от "Торбеш":

    Е, и? Май бе си наясно, че при капиталИзъма, няма нужда да произвеждаш ВСИЧКО, ако можеш да си го купиш по- ЕВТИНО.

    Пример? УСА фром Чайна!

    С ващте камъни, по вашите глАви.

    http://youtu.be/uwL196RpV7s
  29. 29 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1878 Неутрално

    [quote#25:"ПРОРОК ИЛИЯ"]Военната доктрина на Русия във областа на ВМС, и изцяло залага на съвсем други приоритети. [/quote]

    Кърпене на гумени лодки.

    The best way to predict the future is to invent it.
  30. 30 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    [quote#7:"deepblue"]Те това са нашите черни тюлени.
    Никои флот не може да им устои. [/quote]

    Ахаха++++++++++++++
    Добре казано.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  31. 31 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1878 Неутрално

    [quote#28:"Периметр"]Пример? УСА фром Чайна! [/quote]

    УСА купува фром Чайна стоки които са произведени с Американски Технологии. С Американски Долари. В много от случаите от китайски заводи, които са Американска Собственост.

    The best way to predict the future is to invent it.
  32. 32 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#20] от "Consumer":

    За жалост това е нереално. Поне досега НАТО не са модернизирали нито една наша база, не са ни дали безвъзмездно и едно болтче.
    Купихме си и Спартан-ите, и Кугар-ите и джиповете Мерцедес...
    И старото корито Дръзки, искаха да ни продадат и нови френски корвети. Все по-актуална е темата какви изтребители да ни продадат, най-вероятно доста стари и ненужни на Запада, но за сметка на това на цена като за нови.
    Да не говорим, че само участието ни в мисии на НАТО струва по близо 100 млн. лева на година. А какви интереси имаме в Ирак и Афганистан?

  33. 33 Профил на Периметр
    Периметр
    Рейтинг: 388 Любопитно

    [quote#13:"deepblue"]Нещо се заформя коалиция като през 1853 г. [/quote]
    Има ли желаещи за (нова) коалиция на "желаещите"?

    http://youtu.be/uwL196RpV7s
  34. 34 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1878 Неутрално

    [quote#25:"ПРОРОК ИЛИЯ"]Поради тази причина няма /по-точно досега нямаше/ икономически смисъл да развиват такова въоръжение.[/quote]

    Не знам кой те е набедил за пророк, но става точно обратното на това, което пророкуваш.

    The best way to predict the future is to invent it.
  35. 35 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4095 Неутрално

    [quote#28:"Периметр"]Пример? УСА фром Чайна![/quote]

    На това му се вика аутсорсинг, ама на вас в ТПК-то не ви ги обасняваха тия понятия.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  36. 36 Профил на due07477623
    due07477623
    Рейтинг: 441 Неутрално

    "Организирани групи атакуват потънали кораби в Бургаския залив за метали и ценни вещи. След като преди броени дни група от девет роми бе заловена да ограбва потънал кораб край Приморско, вчера от РПУ Царево съобщиха за нов случай, този път близо до Ахтопол.
    Те това са нашите черни тюлени. Никои флот не може да им устои. "

    Правилно! Мангустите трябва да бъдат привлечени на въоръжение в Българските Военно-морски Сили предвид способността им да атакуват и елиминират трудно-достъпни вражески цели.

  37. 37 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 547 Весело

    Виж ти !!! Френските кораби се събирали тихомълком, а използват американските като червено пред бик. След "Дуплекс", ако дойде и "Триплекс"...остава до викнат Астерикс и Обеликс ...

  38. 38 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 547 Весело

    [quote#7:"deepblue"]Те това са нашите черни тюлени.
    Никои флот не може да им устои.[/quote]

    Могат да атакуват кораб, движещ се на пълен ход и да го заличат.

  39. 39 Профил на evelkov
    evelkov
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#31] от "virakocha":

    Всичко построено в Китай на 5-та година става кит. собственост по закон

  40. 40 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1990 Весело

    До коментар [#3] от "Norman Granz": "България би трябвало да предложи всичко необходимо като пристанища, логистика, командно-контролни центрове - това е една инвестиция, която ще ни се изплати хилядократно."
    То и предния път като предоставихме всичко необходимо на Третия Райх се изплати хилядократно като инвестиция през следващите 45 години Сега отново ли пак старата песен ... ?

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  41. 41 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    Нещо доста нагъчкано стана в Черното моренце.
    Ще вземат да си пречат.

  42. 42 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 991 Неутрално

    Фрегатата Dupleix-А ние може да пратиме един Durex,стига да не плаче за бедните.

  43. 43 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1045 Весело

    [quote#21:"Norman Granz"]След като Русия го наруши, сега може ВСИЧКО. Включително постоянен флот на НАТО, който да блокира пристанищата й в Крим. [/quote]Много е глупаво да се нарушава международното право с оправдание, че Путин вече го е нарушил.

    Това не е нужно да се прави и пак може да се постигнат целите на НАТО.

    Достатъчно е военните кораби в Черно Море да се сменят през 20 дена и правото ще бъде спазено.

  44. 44 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1878 Неутрално

    До коментар [#39] от "evelkov":

    Хайде по-леко с глупостите, а? Те инвеститорите са идиоти - инвестират, а след това Китай им национализира собствеността ХАХАХАХХА

    Asian companies are by far the biggest investors in China, with investment from the top 10 economies in the region including Hong Kong, Thailand and Singapore rising annually by 7.1 percent in 2013 to $102.5 billion.

    Investment from the European Union rose 18.1 percent year-on-year in 2013 to $7.2 billion, while investment from the United States climbed 7.1 percent to $3.4 billion.
    http://www.reuters.com/article/2014/01/16/us-china-economy-fdi-idUSBREA0F0EI20140116

    The best way to predict the future is to invent it.
  45. 45 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 715 Неутрално

    До коментар [#25] от "ПРОРОК ИЛИЯ":

    Кисело е гроздето, казала лисицата....

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  46. 46 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 551 Весело

    До коментар [#40] от "dark'star":

    Има лека разлика, сега е само Русия, няма лендлийз, европейска съпротива, като повечето комшии са толкова приятелски настроени, че първи биха й ритнали табуретката

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  47. 47 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1878 Неутрално

    До коментар [#39] от "evelkov":

    Нещо липсват инвеститорите от Россия в Китай? Сигурно ги е страх да не им конфискуват инвестициите
    Другари, светът не се движи от приказките на Путя, а от парите и капитализма. В Китай много добре са разбрали това

    The best way to predict the future is to invent it.
  48. 48 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 715 Неутрално

    До коментар [#32] от "simo87":

    Такива като теб само мислят как да докопат някакви чужди пари...

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  49. 49 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 594 Весело

    До коментар [#17] от "BlueWater":

    Това е хубаво, но той може да дойде на учение и да остане. В краен случай може да ни го харижат да плава под наш флаг

    (Без весело: Черно море не става за самолетоносачи понеже няма къде да маневрира флотилията и много по-лесно може да бъде локирана и унищожена)

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  50. 50 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 879 Неутрално

    [quote#43:"BlueWater"]След като Русия го наруши, сега може ВСИЧКО. Включително постоянен флот на НАТО, който да блокира пристанищата й в Крим. - цитат на коментар #21 от “Norman Granz”
    Много е глупаво да се нарушава международното право с оправдание, че Путин вече го е нарушил.[/quote]
    А Путин между другото се поизова на същия аргумент. Ето, щом световния еталон за демокрация САЩ нарушава международното право, значи всички можем да следваме техния пример с чиста съвест.

  51. 51 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 715 Неутрално

    До коментар [#25] от "ПРОРОК ИЛИЯ":

    Пак говориш неистини, една години руснаците се пазариха за техническата документация и съответното оборудване, за да могат сами да си ги произвеждат.Тъй като в Мистрал има ембаргови технологии, кораба ще се предаде /ако въобще се стигне до там/, без въоръжение и без военни електронни системи.

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  52. 52 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4095 Неутрално

    [quote#50:"Отнесен"]Ето, щом световния еталон за демокрация САЩ нарушава международното право, значи всички можем да следваме техния пример с чиста съвест.[/quote]

    Както се вика: тази игра могат да я играят двама. Ама нещо ми казва, че Путин пръв ще клекне.

    Да ти припомня ли как СССР приключи курса? При мирно съвместно съществуване + надпревара във въоръжаването.

    Всеки може да се спъне в камък, но само идиотът се спъва многократно в един и същ камък.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  53. 53 Профил на Периметр
    Периметр
    Рейтинг: 388 Весело

    [quote#31:"virakocha"]В много от ритетслучаите от китайски заводи, които са Американска Собственост[/quote]
    Собствеността е само на КНИГА, ама винаги участието на китайски държавни фирми е приоритет на чайниската икономика.

    http://youtu.be/uwL196RpV7s
  54. 54 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 388 Любопитно

    [quote#16:"simo87"]Имат 8000 ядрени глави, от които 2000 готови да хвръкнат за минути. [/quote]
    Само матушката ли има ядрени глави?

    zenrus.ru
  55. 55 Профил на xyha
    xyha
    Рейтинг: 642 Неутрално

    Реклама на корабчета , а сега да висим българите и румънчетата каквп ще си напазаруват .

  56. 56 Профил на loremipsum
    loremipsum
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Дуплекс бяха тия фрегати за бедни, дето две държави ползват една фрегата, нали

  57. 57 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    До коментар [#46] от "Consumer": "Има лека разлика, сега е само Русия, няма лендлийз, европейска съпротива, като повечето комшии са толкова приятелски настроени, че първи биха й ритнали табуретката"
    Да ти напомням ли на кого ритаха табуретките накрая ... че и в България по искане на англоамериканците. Кажи едно "Пази Боже" !

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  58. 58 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#54] от "SPQR":

    Не, но само Русия и САЩ притежават непреодолим ядрен арсенал.
    Имат много на брой ядрени глави, качени на далекобойни МКБР, с мулти зарядни ракети, снабдени и с примамки, правещи ги на практика неуловими.
    Освен това не знам дали си чувал за ядрена триада. Това е способността на определена армия да унищожи врага си само с единият тип ядрени ракети - МКБР, ракети, инсталирани на подводници или ядрени глави, носени от бомбардировачи.
    Само САЩ и Русия могат това. Никой не може да "бомби" САЩ или Русия, защото ще бъде изтрит от Земята за минути.

  59. 59 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 879 Неутрално

    [quote#52:"Norman Granz"]Както се вика: тази игра могат да я играят двама. Ама нещо ми казва, че Путин пръв ще клекне.

    Да ти припомня ли как СССР приключи курса? [/quote]
    Ти не ми припомняй как завърши, след като си забравил как започна.

  60. 60 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#58:"simo87"]Не, но само Русия и САЩ притежават непреодолим ядрен арсенал. [/quote]
    именно де.
    рашките да престанат да се държат така, сякаш само те имат бухалката.

    zenrus.ru
  61. 61 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 1176 Неутрално

    До коментар [#5] от "be_free":
    Маи си пропуснала че ние българите имаме цяла Европа ти источна Тракия, ако не знаеш не българите можем да живеем и работим където си поискаме, да си копуваме недвижими имоти и земя от Лисабон до Рига. И външните ни граници ги пази НАТО.

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на Делян (delian) Делчев
    Делян (delian) Делчев
    Рейтинг: 1807 Неутрално

    До коментар [#16] от "simo87":

    Чакай, че се опитвам да осмисля, какво от това? Същото количество при това с по-високо КПД сочи към Русия. Не случайно това оръжие се нарича стратегическо - защото няма тактическа стойност, не може да се използва в реална война. Иначе в частният случай, бойните кораби в Черно Море имат значение за улеснение или възпиране на бърз десант в Източна Украйна. Той може да бъде направен и от други места. Но ако се стигне до реален конфликт, по тази разгъната територия там, ще има значение в първите дни основно пешачната армия. В това отношение, Русия има значително предимство, но и там имат доста проблеми. Така че то също може да се превърне в техническо самоубийство, и нека гледаме как конфликта ще ескалира.

  65. 65 Профил на Packo
    Packo
    Рейтинг: 388 Неутрално

    За предишното учение с Румъния и САЩ нашето МВнР каза , че било планирано преди украинскат криза.
    Сега за това ново учение във Варна което се сля със старото какво ще коментират.
    Преди никой не се сещаше да прави учения с нас , а сега нон стоп учения.

    Packo
  66. 66 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4095 Неутрално

    [quote#65:"Packo"]Преди никой не се сещаше да прави учения с нас , а сега нон стоп учения.[/quote]

    Ооо, тепърва започват - свиквайте, тавариши.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  67. 67 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 555 Любопитно

    До коментар [#51] от "Captain Shakespeare":
    Аз да съм написал нещо за въоръжение , и за електронни технологии? Четете, и тогава пишете.
    Самите руснаци нямат интерес да поставят друго въоръжение, освен свое собствено

  68. 68 Профил на Packo
    Packo
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Освен това искам коментар от нашето МВнР дали ние ще се придържаме към договора от Монтрьо и дали ще коментира дали Турция го спазва като пуска през Босфора толкова много военни кораби на страни извън черноморския регион.

    Packo
  69. 69 Профил на Packo
    Packo
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#66] от "Norman Granz":

    И ти ли ще ги плащаш мистър.

    Packo
  70. 70 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4095 Неутрално

    [quote#69:"Packo"]И ти ли ще ги плащаш мистър.[/quote]

    Ами да. С данъците си. По-добре учения, отколкото Белене, Южни потоци, всякакви руски дивотии.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  71. 71 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 1049 Весело

    До коментар [#70] от "Norman Granz":

    абе, какво стана с бизнес срещата в града, ти верно работиш като наемен убиец, за 10 минути 5000 евра!

  72. 72 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4095 Неутрално

    [quote#71:"ban"]абе, какво стана с бизнес срещата в града[/quote]

    Проведе се, защо? Ти мислиш, че съм пътувал с трамвая ли?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  73. 73 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 1049 Весело

    До коментар [#72] от "Norman Granz":

    за 30 минути, абе аз се сещам само за едни срещу дето са толкова с пътуването, ама нейсе!

  74. 74 Профил на ivanivanovv
    ivanivanovv
    Рейтинг: 388 Неутрално

    По-далеч от нашия бряг, за да не вземе Бат Сали да я шитне за старо желязо без екипажа да се е усетил...

  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  76. 76 Профил на FlyingDutch
    FlyingDutch
    Рейтинг: 497 Весело

    До коментар [#13] от "deepblue":И някой пак ще яде шамари като тогава

  77. 77 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 551 Весело

    До коментар [#59] от "Отнесен":

    Както започна, така и завърши, с глад и мизерия. Това е стандарта на крепостните.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  78. 78 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    До коментар [#5] от "be_free":
    [quote#5:"be_free"]Путин към България: Искате ли си Източна Тракия? [/quote]

    Не. За какво ни е? Да ги храним и тях ли?

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  79. 79 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 442 Весело

    [quote#3:"Norman Granz"]Расмусен намекна за създаване на постоянен черноморски флот на НАТО. Това би било много добра идея, особено ако е начело със самолетоносач клас "Президент". [/quote]

    Самолетоносач в Черно море? От какъв зор, Грънчо Свенливковски - нима летищата в Румъния, България, Турция и Грузия не стигат / оттам до руските територии са минути полет/ ?
    Хе, хе!

  80. 80 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3802 Весело

    Хахаха! Руснаците си взеха севастополското пристанище, но сега не могат да преминават Босфора или ще го преминават с треперещи от шубе гащи. Кеф!

    Gunter glieben glauchen globen
  81. 81
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  82. 82 Профил на Вишински
    Вишински
    Рейтинг: 505 Неутрално

    До коментар [#80] от "Blood Red Skies":

    Я обясни защо не могат да преминават Босфора?

  83. 83
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  84. 84 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 768 Неутрално

    [quote#16:"simo87"]Имат 8000 ядрени глави, от които 2000 готови да хвръкнат за минути. [/quote]
    Ихаа! Баси ква мощ!
    Само дето над 95% изобщо няма да излетят или ще се взривят при изстрелване. Всичко съветско е все такова. Едно време ладите, москвичите и телевизорите Рубин от магазина първо отиваха в сервиз.

  85. 85 Профил на inadilov
    inadilov
    Рейтинг: 469 Неутрално

    [quote#17:"BlueWater"]Според решението на конференцията в Монтрьо това не може да стане защото: [/quote]
    Абсолютно вярно, но...ще има присъствие под форма на "учения" + хуманитарност. на нечерноморски държави. Режимът за преминаване в мирно време е ясен. Режимът за преминаване по време на война (конфликт, в който участва черноморска държава или войната е неутрална) зависи от Турция, която се опитва да ревизира конвенцията. Така, както и Русия постоянно се опитва да го стори.

    "Странни същества са хората. Откраднеш пет долара и ще си мръсен крадец. Откраднеш ли обаче хиляди долари, ще си герой или правителство."
  86. 86 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3802 Весело

    До коментар [#82] от "Вишински":

    На тебе трябва много да ти се обяснява, а не ми се занимава.

    Gunter glieben glauchen globen
  87. 87 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 592 Неутрално

    Корабите на "НАТО" ще тренират в условия близки до бойните...
    Близки, близки, докато не са ги прогонили ...
    Някой фарсират познатите исторически събития в този район...

  88. 88 Профил на Вишински
    Вишински
    Рейтинг: 505 Неутрално

    До коментар [#86] от "Blood Red Skies":

    Обясни го на другите тогава, дето трябва малко да им се обяснява. Или не можеш? Така си и кажи - не мога, не разбирам, не ми е ясно, пиша произволни неща и така нататък. Това е по-нормално, отколкото с гордост и непукизъм да пишеш глупости.

  89. 89
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  90. 90
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  91. 91 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1354 Неутрално

    До коментар [#49] от "brutester":

    А и при толкова сухоземни авио бази наоколо от какъв зор самолетоносач? Но леки дизелелектрически подводници - може

  92. 92 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1354 Неутрално

    До коментар [#68] от "Packo":
    Договрът от Монтрьо можеш да го пишеш в историята, ако конфликта в Украйна екалира до намеса на чужди сили.
    Турция засега строктно спазва договора. Всички навлизания в Черно море, засега, са в рамките на договора.
    Точно този договор може да се окаже жертва на украинската криза или поне средство за натиск върху Русия.
    Не съм нито русофил нито русофоб, но си давам сметка че това е геостратегически конфликт от рода на тези, които после прекрояват договори, споразумения, граници.
    Допускам, че части от източна Украйна в крайна сметка ще бъдат отцепени и присъединени към Русия, но ще има цена - Останалата Украйна ще е в НАТО. Молдова - също. Приднестровият вероятно ще даде фира... и др. такива

  93. 93 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 553 Неутрално

    До коментар [#3] от "Norman Granz":

    Самолетоносач в Черно море е меко казано безумна идея, предвид размера на морето. Тежки подводници също. Но иначе подкрепям идеята ти.

  94. 94 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 553 Неутрално

    До коментар [#90] от "Вишински":

    Те руските кораби минават и ще минават докато Турция го позволява. Ако Турция реши да затвори Босфора за руски кораби, руски кораб няма да премине оттам. Пък те нека си имат базата в Сирия - да пренасят части за корабите със самолети или по земя, ако могат.

  95. 95 Профил на Вишински
    Вишински
    Рейтинг: 505 Неутрално

    [quote#94:"ugi"]Ако Турция реши да затвори Босфора за руски кораби, руски кораб няма да премине оттам. [/quote]

    Точно така. Виж как разумно и правилно разсъждаваш. Топлата вода - от червеното кранче. И за Турция така. Ако Босфора е затворен - не ще преминава, пък ако е отворен - ще преминава.

    Гениално! Тук няма как да се възрази.

    Остава само да обясниш още:

    1. Защо Турция ще прави това? Защо ще затваря Босфора?
    2. Защо Турция не е правила това дори през времето на Карибската криза, а ще го прави днес?
    3. С кого Турция има по-близки отношения? С ЕС или с Русия?

  96. 96 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1203 Весело

    Наполеон , вкара армията си в Москва и чака...чака... чака....... капитулациата на Русия. НО НЕ Я ДОЧАКА!!! Цар Александър ВЛЕЗЕ в ПАРИЖ!!!!!!!! А къде отиде наполеон , на всички е ясно!!!!!!!!!@!!!!!!!

  97. 97 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1203 Весело

    Франция веднъж опита. Никой не 'пречи да опита втори път!!!!!!!!

  98. 98 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Това е добре ..:
    Учудващо , дори , за французите ..:)
    Този кораб може да следи и разговорите , след нощните запои в ..кремля ..)

    BIG AL
  99. 99 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#25] от "ПРОРОК ИЛИЯ":

    Пророче някога да е била Рус морска сила?! Тия си изгърмяха бушоните за базата в Севастопол. И сега кво ще я правят?!

    chavo64
  100. 100 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 553 Неутрално

    До коментар [#58] от "simo87":

    Стига се пали толкова - нито САЩ, нито Русия няма почне да ги мята тия ядрени ракети току-така. Причината е известна отдавна - радиацията, която не се ограничава само в района на попаденията, без дори да броим ответния удар. Ядрения арсенал е като много големия "мъжки полов орган" - става да му се радваш и да плашиш другите, ама не е много практичен.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK