Изследване: Русия не е в състояние да превземе и задържи територията на Украйна

Днес Русия разполага с около 766 000 войници (по офиицални данни). За превземането и задържането на територията на цяла Украйна ще бъдат необходими около 100 000 повече войници.

© Associated Press

Днес Русия разполага с около 766 000 войници (по офиицални данни). За превземането и задържането на територията на цяла Украйна ще бъдат необходими около 100 000 повече войници.



През последните седмици Западът и Украйна все повече се опасяват от настъпление на Русия в Източна Украйна независимо от уверенията на Владимир Путин и Сергей Лавров, че нямат такива намерения. Против техните тези е и обстоятелството, че по границата с Украйна са струпани руски войници, които по различни оценки са между 30 000 и 220 000.


В статия за World Affairs анализаторът Александър Мотил допуска, че намеренията на Русия към Украйна определено не са приятелски. Той си поставя за задача да изчисли какви сили ще се необходими на Русия, за да окупира Украйна, и дали това въобще е постижима цел.


Своите изчисления Мотил основава на изследване на майор Козелка от армията на САЩ, според което "за да се определи необходимото присъствие на въоръжени сили в условията на граждански отпор (партизани), трябва да се имат предвид всички условия на конкретната обстановка. Предишният опит обаче сочи, че отношение от 20 военни на 1000 души местно население гарантира успеха на операцията по потушаване на въстания".




Козелка определя три типа условия, в които може да се проведе окупация на територия въз основа на реакцията на местното население. Това са "ситуация с ниско насилие", която изисква до 5 военни на 1000 души за противодействие на местните, и съответно ситуация със средно и високо насилие, които изискват между 5 и 10 и над 10 военни.


Въз основа на изследванията на Козелка Мотил изчислява приблизително колко руски войници ще са необходими, за да окупират и задържат както цяла Украйна, така и отделните ѝ области. Мотил допуска, че в Източна Украйна сценарият най-вероятно ще е на "средно насилие", докато във всички останали региони на страната руските сили ще се натъкнат на максимален отпор (чието потушаване ще изисква поне 20 войници на 1000 души).


Резултатите от неговите изчисления не вещаят лесен успех на руските въоръжени сили.


Според Мотил, за да може да овладее само Донецка и Луганска област, при различните сценарии Русия ще се нуждае от между 26 700 и 133 500 войници.


В случай че руската войска бъде изпратена към Приднестровието, то това ще изисква окупирането на Херсонска, Николаевска и Одеска област, за което ще бъдат необходими между 46 500 и 93 000 войници.


В превземането и потушаването на бунтовете във всички югоизточни провинции ще трябва да участват между 118 500 и 317 200 руски войници.


За успешното овладяване на цяла Украйна на Русия ще ѝ бъдат необходими между 548 500 и 865 000 войници, от които 90 500 ще поддържат само окупацията на столицата.


С оглед на разположените в момента по границата с Украйна руски сили понастоящем Русия би била в състояние единствено да овладее няколко от югоизточните области, при това при сценарий на ниско или средно насилие. В случай че бъде оказан по-значителен отпор, според Мотил Русия ще успее да задържи една или две провинции, при това без да се има предвид реакцията на украинските въоръжени сили.


Според данни, изнесени от "РИА Новости" в края на 2013 г., въоръжението сили на Русия са 766 000 души, а страната разполага с около 2 милиона запасняци. Следователно според горните изчисления, за да може да превземе и задържи територията на цяла Украйна, на Русия ще се наложи да употреби целите си въоръжени сили, при това без да се има предвид реакцията на ЕС и НАТО, която най-вероятно ще последва руска окупация на Украйна. 


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (186)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    Русия с викове на удоволствие си слага таралеж в гащите. Скоро пак ще има викове. Няма да има удоволствие

    Няма шики-мики.
  3. 3 Профил на desodeset
    desodeset
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Изчисленията не отчитат сътрудничеството с местното население и традиционната апатия по тези части на света.

    Ако кажем, че една част ще подкрепят руснаците, то друга голяма част може да не ги подкрепят, но ще се примирят с положението. Тези, които ще се съпротивляват в югоизточните региони ще бъдат много малко. Положението в Киев и Западна Украйна ще е противоположно.

  4. 4 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1159 Неутрално

    Това е една добра новина!

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  5. 5 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Ако изобщо РФ реши да окупира цяла Украйна - абсурд - реална съпротива ще има само в най-западните 7 - 8 области...
    Путин ще действа като в Крим - веднага ще увеличи двойно социалните и пенсиите, а на бедните и корумпирани украинци това им е достатъчно - до един ще излязат на митинги в подкрепа на Путин...
    Явно Мотил, който най-вероятно е руски евреин, много слабо познава психиката на хората в "руский мир"......

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  6. 6 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 581 Весело

    До коментар [#1] от "koiot":

    И грандоманщината, безочието и безумието на управляващите ги сатрапи от Ленин насам

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  7. 7 Профил на Peter Stoychev
    Peter Stoychev
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Дано приетите из4исления са верни! Бог да пази Украйна!

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  9. 9 Профил на Reveal
    Reveal
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Разбира се. Государсвинщината не е в състояние дори да задържи европейската територия на която се шири.

    И това не се касае за няколко години напред, а става дума за месеци. Властта в Русия може да остане в същия си тираничен вид единствено зад Урал.

    И там в Азиатска Русия ще търсят убежище и государствена безопасност прокудените начело с Путин.

    "Да се махаш от тази банка веднага миличка. Шефа й е параноик и измъчва момчето само защото чело някакви си книги и филми за обири" из Призрачния град
  10. 10 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2708 Весело

    Тези Козелка и Мотил са пълни смешници каквито се и имената им. По-добре сметнете колко пари ще струва на САЩ за да плащат на наемниците, които да воюват срещу руснаците.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  11. 11 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3586 Неутрално

    До коментар [#1] от "koiot":

    Да беше само злоба! Но и огромна завист,с която коктейлът от двете съставки става отровен.

  12. 12 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 589 Неутрално

    Според мен още няколко простотии на украинските ултранационалисти и Путин ще трябва да се обяснява с целия свят защо присъединява по-голямата част от Украйна.

    Човешката глупост(хеле на някои платени политици) такива неща могат да натворят - даже разделяне на собствената им страна и желание на отделни части да се присъединят към друга страна

  13. 13 Профил на purple_rain
    purple_rain
    Рейтинг: 466 Любопитно

    Аз не мисля,че Русия смята да окупира цяла Украйна.По-скоро Путин иска да има замразен конфликт на нейна територия със заплахата,че във всеки момент източната част може да се отцепи и така да ги контролира.Както прави с Приднестровието в Молдова,с Абхазия и Южна Осетия в Грузия и Нагорни Карабах с Азербайджан и Армения.

  14. 14 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 925 Неутрално

    "...по границата с Украйна са струпани руски войници, които по различни оценки са между 30 и 220 000."


    Те тия различни оценки ( все на "специалисти", предполагам!) са като прогнозите на малкия Хасан за времето.
    "Нашио Хасан много познава! Вчера той каза, че днес или шъ вали дъжд, или няма да вали!"

  15. 15 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3899 Неутрално

    Всъщност човекът се е опитал да изчисли каква войска ще е нужна на НАТО за да окупира Украйна. Защото другото е абсурдно. Това са братски народи и война между тях не може да има. Хунтата в Киев така и не намери хора да изпрати в източна Украйна и сега организира отряди от майдански фашисти, но последните ги е шубе. Ако пък решат да тръгнат, бог да им е на помощ.

  16. 16 Профил на precision
    precision
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Майор Козелка дал и е отчел факта, че Русия превзе полуостров в същата тази Украйна с 2 милиона население без 1 изстрел и само с 2-3 камиона войници?.. без (или с ниско) наслие, ако изплзваме терминологията на майора.. и що си мисли Сашката Мотил, че на Русия и трябва Западна Украйна.. трябват и само регионите със суровини и развита индустрия .. на запад да си садят картофи и да си се кръщават как си искат

  17. 17 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2055 Неутрално

    До коментар [#5] от "mtmvb":


    [quote#5:"mtmvb"]Путин ще действа като в Крим - веднага ще увеличи двойно социалните и пенсиите, а на бедните и корумпирани украинци това им е достатъчно - до един ще излязат на митинги в подкрепа на Путин... [/quote]По твоята логика е нямало да има Априлско Въстание,ако султанът е вдигнал тогава заплатите,а?!В Украина си има украинци,които със всякакви средства ще се борят срещу каквато и да е било окупация,включително и руска.Правили са го преди-ще го направят и сега.Все едно да ми кажеш,че ако Турция окупира Кърджалийско и вдигне пенсиите,тамошните българи ще почнат да правят митинги в подкрепа на Ердоган...

  18. 18 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1441 Весело

    А с кво ще си светят, акто им спрът плащанията, Руската икономика е изцяло зависима от Валута от пропадналия запад иначе глад ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  19. 19 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#17] от "yanne":

    да има - в 7-8 от най-западните области...в останалата част - тишина и гречка.....

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  20. 20 Профил на inadilov
    inadilov
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Само, ако нямате какво да правите във вторник следобед, само тогава е оправдано четенето на този материал. Но ако "загубата на време е мускул", то той трябва ежедневно да се тренира...

    "Странни същества са хората. Откраднеш пет долара и ще си мръсен крадец. Откраднеш ли обаче хиляди долари, ще си герой или правителство."
  21. 21 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2055 Неутрално

    До коментар [#13] от "purple_rain":


    [quote#13:"purple_rain"]По-скоро Путин иска да има замразен конфликт на нейна територия със заплахата,че във всеки момент източната част може да се отцепи и така да ги контролира.Както прави с Приднестровието в Молдова,с Абхазия и Южна Осетия в Грузия и Нагорни Карабах с Азербайджан и Армения. [/quote]Точно.Във всяка слаба съседка Русия създава по някой конфликт,който да спъва развитието там и да създава възможност на Русия да се меси.В Прибалтийските страни само не могат,защото влязоха в ЕС и НАТО и могат само да правят пропагандни клипчета с пияни безработни руснаци там...

  22. 22 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2055 Неутрално

    До коментар [#15] от "judjuk":


    [quote#15:"judjuk"]Това са братски народи и война между тях не може да има. [/quote]Верно ли?!Че в Крим кой влезе?!Кой брат влиза в къщата на друг и изнасилва жена му и обира къщата?!Аз такива братя не харесвам...

  23. 23 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1805 Неутрално

    НАТО и ЕС - най-големия враг на православното християнство и езотеричния онанизъм!

    Обичам да грухтя и плюскам.
  24. 24 Профил на Вели
    Вели
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    [quote#1:"koiot"]По принцип руснаците са способни на всякакви злини.Злобата им дава допълнителна мотивация. [/quote]

    НАПЪЛНО ТЕ ПОДКРЕПЯМ ВЪВ ВИЖДАНЕТО ТИ!

  25. 25 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2055 Неутрално

    До коментар [#19] от "mtmvb":


    [quote#19:"mtmvb"]да има - в 7-8 от най-западните области...в останалата част - тишина и гречка..... [/quote]Срещал съм украинци от западните части-мразят руснаците в червата си.Не дай боже да разбираме кой от нас е прав.

  26. 26 Профил на bawarec
    bawarec
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#5:"mtmvb"]веднага ще увеличи двойно социалните и пенсиите[/quote]
    Обединението на Германия досега и струва над 1000 млрд. Евра.
    за 20 г. за 17 млн. население. Съмнявам се, че Русия може да си го позволи. Кримчани още не са получили нищо.

  27. 27 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3586 Неутрално

    До коментар [#14] от "kirsner":

    Руските войски се крият в горите и затова е много трудно на разузнаването,да разбере колко са. Дори и със сателит. Не че има смисъл на теб да ти обяснявам,троли си...

  28. 28 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 466 Неутрално

    В изследването става въпрос за трезви войници, така че реалният брой е 3-4 пъти по-голям.

  29. 29 Профил на koiot
    koiot
    Рейтинг: 581 Неутрално

    [quote#15:"judjuk"]Това са братски народи и война между тях не може да има. [/quote]
    Обикновена така се прави между братя.

    "Мор чрез глад"... Голодомор
    Украйна преживява три периода на голям глад: 1921-23, 1932-33 и 1946-47 г.

    Гладът от 1932-33 г. покрива всички критерии на общоприетото в международната практика определение за геноцид.
    24 страни официално са го признали за геноцид на украинския народ.
    Според социологичните проучвания през последните години около 60% от украинците са на същото мнение. Около 20% са на противоположното мнение.
    През 2003 г. украинският парламент за пръв път определя глада от 1932-33 г. като геноцид, а през 2006 г. приема Закон за Голодомора, в член 1 се казва, че това е геноцид на украинския народ

    писнало ми е от левичари
  30. 30 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#23] от "Свинчуга":

    а кой е най-големия приятел на православието - Маркс, Енгелс, Ленин, Гевера, Кастро..

    Кой, кой, кой, кой, Кой, кой, кой, кой, Кой, кой, кой, кой, Кой, кой, кой, кой, Кой, кой, кой, кой, Кой, кой, кой, кой, Кой, кой, кой, кой, Кой, кой, кой, кой, Кой, кой, кой, кой, Кой, кой, кой, кой, Кой, кой, кой, кой, Кой, кой, кой, койКой, кой, кой, кой, Кой, кой, кой, кой, Кой, кой, кой, кой, Кой, кой, кой, кой

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  31. 31 Профил на xyha
    xyha
    Рейтинг: 544 Весело

    Глупости , в съседна България няколко политици водят 7М за носа

  32. 32 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#25] от "yanne":

    е аз какно говоря - в западна Украйна е омразата....
    но само там...

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  33. 33 Профил на siolen
    siolen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#22:"yanne"]Верно ли?!Че в Крим кой влезе?![/quote]

    Никой не влезе в Крим, те само влязоха в Русия.
    Гледай телевизия, бе младо ...

  34. 34 Профил на bawarec
    bawarec
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#16:"precision"]Майор Козелка дал и е отчел факта, че Русия превзе полуостров в същата тази Украйна с 2 милиона население без 1 изстрел и само с 2-3 камиона войници?.[/quote]
    Грешка. На Крим руснаците имат 20-30000 армия. Точно според сметките.

  35. 35 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 925 Неутрално

    Иначе ако от нещо Русия наистина се интересува, това са двете най-проруски и най-източни области - Донецка ( 4.5 млн., 75% рускоезични) ) и Луганска ( 2.5 млн, 70% рускоезични.). Това са областите, покриващи т.н. Западен Донбас, където има развита индустрия, свързана с Русия, и където про-руските настроения за доминиращи. В останалите източни и южни области рускоезичното население е под 50%. Нищо чудно да спретнат скоро в двете области някаква "Донбаска Автономна Република" и да направят референдум, подобен на Крим. В условията на суспендирана конституция, каквато е ситуацията в момента в Украйна, всичко е възможно!

  36. 36 Профил на lele266
    lele266
    Рейтинг: 445 Неутрално

    До коментар [#15] от "judjuk":

    Братски не братски ако путин нападне украинския народ трябва да се брани... И сражения ще има.

  37. 37 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2055 Неутрално

    До коментар [#19] от "mtmvb":Все не ми се вярва Путин да разреши влизане в Украйна-това ще значи края на проекта на живота му- "Евразийски Съюз" .Защото най-важната страна,необходима за такъв съюз,освен Русия е точно Украйна.А Путин направи така,че издълба огромен разлом между украинците и руснаците.Може и да вкара насила Украйна в руската орбита,но това ще е временно,докато умре.После следва нов разпад.Със сила обединение не става,както би трябвало да се поучим от действията на Наполеон и Хитлер.

  38. 38 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    45 милионна страна, не е възможно да бъде завладяна и задържана лесно. Дори и хипотетично да предположим че Русия успее да окупира цялата Украйна, военните разходи годишно ще са много над възможностите на руската икономика, за поддръжка на достатъчно голям контингент. Освен това, украинците са доста свободолюбив народ и са насъбрали прекалено много омраза към руснаците, за да им позволят ново поробване.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  39. 39 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3899 Неутрално

    До коментар [#22] от "yanne":

    На кого в Крим му изнасилиха жената? Аз за такъв случай не съм чул. Ама не си измисляй бе, човек!

  40. 40 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2055 Неутрално

    До коментар [#33] от "siolen":


    [quote#33:"siolen"]Никой не влезе в Крим,[/quote]Верно ли?!Че кого награждаваше Путин http://www.dnevnik.bg/sviat/2014/03/28/2271151_putin_v_krim_demonstrirahme_mujestvoto_na_ruskata/ обърни внимание на цитата: "Руският президент похвали в петък армията за мъжеството, проявено при завземането на украинския полуостров Крим, което според него разкрило качествено новите й възможности."

  41. 41 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2055 Неутрално

    До коментар [#35] от "kirsner":


    [quote#35:"kirsner"]Иначе ако от нещо Русия наистина се интересува, това са двете най-проруски и най-източни области - Донецка ( 4.5 млн., 75% рускоезични) ) и Луганска ( 2.5 млн, 70% рускоезични.). [/quote]И все пак "рускоезични" не означава "руснаци"

  42. 42 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4722 Неутрално

    Няма да им стигне и бензина! Ще се изложат като кифладжии както винаги!

    klimentm
  43. 43 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 1237 Разстроено

    И кво? От текста излиза, че можем да очакваме война... И то заради огромното его на Путин Къси /да не се бърка с Пипин Къси, баща на Карл Велики/! В 21-ви век... Баси!...

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  44. 44 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Всичко това е толкова смешно и нелепо /колкото са и некои от възторжено коментиращите/, че е излишно да се коментира.
    Особенокато г-да "експертите" не са взели предвид некои странични фактори:
    глупостите които натвориха, и продължават да творят управляващите в Киев
    решимостта на некои от новоуправляващите се разпростира само до това да изместят и заместят Янукович и неговата банда от хранилката и корупционните практики. Със сигурност бързо ще се договорят с Путин, когато видят дебелия край на тоягата /това веч сме го виждали/
    жестокия и неотменим ефект от икономическите мерки и новите заеми върху жизненоното равнище на обикновените хора. След неособено много време.

    Както днес "Монд" писа, съвсем скоро има вероятност властта
    в Украйна да се търкаля по улиците и пътищата. И Путин просто да се наведе и да я вземе...

  45. 45 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2055 Неутрално

    До коментар [#39] от "judjuk":


    [quote#39:"judjuk"]На кого в Крим му изнасилиха жената? [/quote]Нямам предвид буквално,разбира се.

  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 47 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 925 Неутрално

    #38: "45 милионна страна, не е възможно да бъде завладяна и задържана лесно."

    Вече са на практика 42 млн., а скоро могат да бъдат 35 млн., ако Донецка и Луганска области се отцепят. От тях се интересува Русия и от нищо друго. И там хората сами искат да се отцепят, защото преобладаващо са проруски настроени и оцеляването ( работа, доставки на суровини) им е свързано с Русия. За това е всичко това, което сега се случва в тези две области. Никой в останалите източни части, дори Харков и Запорожие, не иска да се отцепва от Украйна.

  48. 48 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2055 Неутрално

    До коментар [#44] от "ПРОРОК ИЛИЯ":


    [quote#44:"ПРОРОК ИЛИЯ"]глупостите които натвориха, и продължават да творят управляващите в Киев [/quote]Явно квалифицираш желканието на тези хора да бъдат не зависими от русия като "глупост" .На такива като тебе преди 120 години са им викали Кирякстефчовци-казвали са ,че е глупаво да се бунтуваме срещу султана,че сме си били добре под неговия скиптър.Сега само сте сменили султана с руския владетел(в момента пожизнен президент) .

  49. 49 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#37] от "yanne":

    Евразийският съюз ще си остане само мечта, конфликтът в Украйна е просто репетиция и пример за това как една голяма славянска православна бивша съветска република може да претърпи европейско развитие и да възприеме западния модел както направи Полша например. Това ще обори доводите за особеностите на руската система и народ и ще подготви почвата и за привличането на Русия към Запада. Това разбира се не може да стане с азиатски кагебучници като Путин начело на държавата. За съжаление ако експериментът с Украйна се провали това ще забави развитието на Русия поне с половин век.

  50. 50 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 581 Весело

    До коментар [#38] от "Георги":

    Ако Путин сглупи дотолкова, че да предприеме открита офанзива в Украйна, то рублата няма да струва колкото амбалажна хартия.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  51. 51 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Сметките на професора определено са без кръчмар, но в едно нещо той вероятно е прав - евентуална военна инвазия в Украйна едва ли ще е икономически смислена за Русия. Ако и експертите на Путин са направили сходни оценки, няма голяма вероятност да видим руски войски в Киев.

  52. 52 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 925 Неутрално

    #41, на практика означава , че 3/4 от тях са силно проруски настроени. Аз не веднъж съм правил аналогия между рускоезичните украинци в Източна Украйна и българските помаци. Така както помаците, ако трябва да избират между България и Турция, ще изберат Турция( сещаш се за Априлското възтание, нали?), така и и рускоезичните украинци ще изберат Русия. Да не говорим, че ако в Луганска област рускоезичното население е 70%, то етническите руснаци са 45%. А в Донецка област, при 75% рускоезично население, етническите руснаци са 40%.

  53. 53 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1573 Неутрално

    Украйна има голям преимущество пред другите страни - донаборна армия. 14.000.000 донаборника. 11.000.000 донаборника в боеспособна възраст. Руската войска е ...... под 1.000.000.

    От 1 месец насам без да съм военен експерт повтарям - Русия много лесно може да влезе в Украйна. Въпросът е как ще излезе(освен в цинков ковчег)

    15.02.1989 - 07.02.2018
  54. 54 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 935 Любопитно

    Абсолютни сметки без кръчмар
    За какво и е на Русия да окупира Украйна, като последната ще стане федерация?
    И с окупация не се влиза в Митническия съюз Влиза се след правилно проведени избори

  55. 55 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2449 Неутрално

    ............. на Русия ще се наложи да употреби целите си въоръжени сили, при това без да се има предвид реакцията на ЕС и НАТО, която най-вероятно ще последва руска окупация на Украйна...........
    Иначе казано, както и твърдях путлер е безсилен.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  56. 56 Профил на Coreni
    Coreni
    Рейтинг: 253 Неутрално

    Дам, много фактори не са взети под внимание. Може би най-съществения е че войната ще е на практика гражданска, но едностранно - украинците без проблем минават за руснаци, но почти няма руснаци, говорещи украински. Което означава че няма начин руснаците да бъдат приети за свои, то те пък нямат начин да знаят тоя своя дето влиза в танка или пълни гориво на изтребителя от кои е. Загубите за Русия биха били астрономически с враг, който се слива идеално с тях, има опит и ги познава и като хора и като оборудване (да не говорим че доста се произвежда в Украйна). Цената в кръв ще много по-сериозна от тази на Хитлер.

  57. 57 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1678 Неутрално

    [quote#53:"Karelson (Не съм платен ,мразя ви безплатно)"]Украйна има голям преимущество пред другите страни - донаборна армия. 14.000.000 донаборника. 11.000.000 донаборника в боеспособна възраст. Руската войска е ...... под 1.000.000. [/quote]
    Да бе, 14 милиона така се събират в армия...
    Като ги викнат, 10 няма изобщо да дойдат, останалите 4 милиона ще са армия, ама след 1 година... Ако не ги уморят от глад на първата седмица.

  58. 58 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2449 Неутрално

    До коментар [#51] от "nenad":
    [quote#51:"nenad"]евентуална военна инвазия в Украйна едва ли ще е икономически смислена за Русия[/quote]
    Меко казано бих казал. Ще я убие икономически.
    Затова и твърдях, че путлер няма ресурс за водене на война.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  59. 59 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 581 Любопитно

    До коментар [#48] от "yanne":
    Те може и да имат такова желание. И имат право на това.
    Но съвсем друг е въпроса какво точно правят .. А истината, е че реално натвориха некои глупости, които вместо да водят до успокояване на ситуацията и приобщаване на различните групи, то по-скоро напрежението ескалира. И хората в източните области престанаха да им вярват.
    А какво искам аз, и какъв съм - няма никакво, ама абсолютно никакво значение. Особено за некои които просто искат да си избият комплексите...

  60. 60 Профил на БамБам
    БамБам
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Анализът дори не включва и покдрепа на САЩ и ЕС.

  61. 61 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2055 Неутрално

    До коментар [#49] от "oos19355380":


    [quote#49:"oos19355380"] как една голяма славянска православна бивша съветска република може да претърпи европейско развитие и да възприеме западния модел както направи Полша например. [/quote]За Украйна съм съгласен,но не е удачен примера с Полша-тя винаги е била част от Западния модел и една от най-мощните средновековни държави в Централна Европа.Що се отнася до "особеностите на славянската душа" това е просто оправдание за мързела и чакането на някой да дойде да те оправи.Това не е само явление в Русия ,но и както гледам и в ислямския свят,така,че е по-скоро източен мироглед,не просто славянски или православен.Ние сме се измъкнали от този модел преди 130 години и сме имали за пример модерните западни държави.И днес е пак така(въпреки носталгията по младостта на възрастните хора)

  62. 62 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5744 Неутрално

    Като почнат да връщат руските войничета на майките им в найлонови чували, Путин ще се запути към собствения си Майдан. На високи токове.

    Gunter glieben glauchen globen
  63. 63 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 925 Неутрално

    #53: "Украйна има голям преимущество пред другите страни - донаборна армия. 14.000.000 донаборника. 11.000.000 донаборника в боеспособна възраст. Руската войска е ...... под 1.000.000. "

    Ами по твоята логика можем да кмонструираме следното изречение:

    "Украйна има голям преимущество пред другите страни - донаборна армия. 14.000.000 донаборника. 11.000.000 донаборника в боеспособна възраст.Американската войска войска е ...... под 1.500.000. "

    Разликата ще бъде само в една цифра, и всичко останало ще бъде вярно. Е, и?

  64. 64 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2449 Неутрално

    До коментар [#44] от "ПРОРОК ИЛИЯ":
    [quote#44:"ПРОРОК ИЛИЯ"] Със сигурност бързо ще се договорят с Путин, когато видят дебелия край на тоягата /това веч сме го виждали/ [/quote]
    Вероятно затова бандюкович избяга при гАсударя си в Кремъл.
    Става въпрос, че украински предатели вече няма. Натириха ги към Москва.
    Свиквай Илийчо със свободна и независима Украйна член на НАТО.
    За това трябва да благодариш на Путлер.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  65. 65 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1390 Неутрално

    До коментар [#13] от "purple_rain":

    +++++++++++++++

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  66. 66 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2449 Неутрално

    До коментар [#60] от "БамБам":

    Именно. Става въпрос само и единствено за руския ресурс за водене на война.
    Ако сложим и помощ за Украйна под формата на противосамолетна и противотанкова отбрана Раша ще рухне за седмици, а оправянето няма да настъпи никога вече.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  67. 67 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    [quote#33:"siolen"]Никой не влезе в Крим, те само влязоха в [/quote]
    А какви военни награждава таварлиш ти Путин?Марсиански?

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  68. 68 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2449 Неутрално

    До коментар [#62] от "Blood Red Skies":

    Този факт го заобикалях умишлено. Това са пораснали малко деца на по 18, 19 години. Това е страшното.

    Майките и съпругите на малкото оцелели от "Курск" още кълнат джуджето, че не позволи да ги спасят норвежците.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  69. 69 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 466 Весело

    [quote#53:"Karelson (Не съм платен ,мразя ви безплатно)"] Русия много лесно може да влезе в Украйна. Въпросът е как ще излезе(освен в цинков ковчег)[/quote]

    Чупиш собствените си рекорди с това "Русия в цинков ковчег"!

  70. 70 Профил на БамБам
    БамБам
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#26] от "bawarec":

    Интелигентния човек прибягва до груба сила и оръжие в краен случай.. а и военната мощ е функция на икономиката.

  71. 71 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#61] от "yanne":

    Полша я дадох като пример поради размера ѝ както и с оглед на успешното интегриране в ЕС. Иначе и аз не вярвам в тъпотиите за руската душевност и православието, но те определено са често използвани като аргументи от популистки като Путин в неговата антизападна пропагандна помия и един успешен пример от страна на Украйна би ги лишило от съдържание.

  72. 72 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1460 Любопитно

    Чудя се, тези анализатори що не вземат да си сравнят анализите? Миналата седмица един американец каза, че на Русия ще са и необходими от 3 до 5 дена да превземе Украйна, цялата (от къв зор?), сега тоя умник тук твърди, че всъщност тя не била в състояние да го направи, последно?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  73. 73 Профил на tam17540965
    tam17540965
    Рейтинг: 696 Весело

    И руската логика , като шопската.
    "Че си запалим къщата /рускоезична Украйна/, да изгори на Вуте плевнико /евентуална евроинтеграция на украинците/. После ще има чесане по главите и задаване на екзистенциалния въпрос: "Оти ги ручахме жабетата"

  74. 74 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 466 Неутрално
  75. 75 Профил на Durruti
    Durruti
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Значи в момента Югоизточните провинции се бунтуват срещу превратаджиите в Киев, но въпросния умник смятал колко руски войски ще трябва да ги усмиряват?!? То ясно, че има идиоти всякакви, които не разбират каква би била разликата между американски войски във Виетнам или Ирак и руски войски в Украйна - ама защо една медия с претенции ще разпространява подобни нелепици? Иначе шефчето на НАТО наскоро обясняваше, че руската армия може да постигне целите си в Украйна за 3 до 5 дни - доста по-реалистична оценка от тези бакалски сметки. Само че на Москва хич не й трябва да вкарва войски, при положение, че си постига целите по далеч по-лесни начини...

  76. 76 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#73] от "цаки":

    Ами алтернативата е да оставят съседа си да си стегне къщата и тогава ще лъсне в каква кочина живеят самите руснаци.

  77. 77 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#72:"VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!"]Миналата седмица един американец каза, че на Русия ще са и необходими от 3 до 5 дена да превземе Украйна, цялата (от къв зор?), сега тоя умник тук твърди, че всъщност тя не била в състояние да го направи, последно?[/quote]
    Няма никакво противоречи в двата анализа.Просто първият анализира шансовете за руска победа срещу украинската армия. Твърде вероятно е руснаците да прегазят украинските сили за няколко дни - военното им превъзходство е огромно. Вторият анализ се опитва да определи нещо различно - доколко подобна инвазия, след несъмнения военен успех, би била икономически оправдана. Изводът е, че сметките няма да излязат. Склонен съм да се съглася с този извод на американския анализатор!

  78. 78 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2449 Неутрално

    До коментар [#16] от "precision":

    Каквото и да дадеш на руски управляващ ще го съсипе.
    Изтръгнаха навремето от победена Германия струговете заедно с постаментите, но ги ползваха до края на 70-те, докато победените си направиха нови заводи за отрицателно време и станаха първа икономическа сила в Европа.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  79. 79 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5744 Неутрално

    [quote#72:"VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!"]Чудя се[/quote]
    Няма нищо за чудене. Влизането ще е лесно - за 2-3 дни. Излизането ще е трудно и кърваво. Хитлер стигна само за няколко месеца до предградията на Москва. После излизА 4 години с цената на 9 млн. убити германци.

    Gunter glieben glauchen globen
  80. 80 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2449 Неутрално

    До коментар [#77] от "nenad":

    По-скоро доколко е възможно после да удържат Украйна.
    Това виждам аз в този анализ.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  81. 81 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 5004 Любопитно

    "В статия за World Affairs анализаторът Александър Мотил допуска, че намеренията на Русия към Украйна определено не са приятелски. Той си поставя за задача да изчисли какви сили ще се необходими на Русия, за да окупира Украйна, и дали това въобще е постижима цел."

    Това е нелепа и ненужна статия и се, чудя, защо журналистите в "Дневник" трябваше да я пейснат тук!? Русия няма никакво желание, намерение или нужда да окупира ЦЯЛА Украйна!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  82. 82 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2449 Неутрално

    До коментар [#72] от "VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!":

    Последно дори да победи Украйна путлер няма ресурс да я задържи.

    Нещо като да теглиш заем за да смаеш някоя мацка колко си богат, но ще мине до втората вноска по заема и лъсва голият задник на мераклията .

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  83. 83 Профил на koiot
    koiot
    Рейтинг: 581 Неутрално

    [quote#69:"nenad"]Чупиш собствените си рекорди с това "Русия в цинков ковчег"! [/quote]
    Да де ама всеки ден ще четем новини за убити руски войници.

    писнало ми е от левичари
  84. 84 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2449 Неутрално

    До коментар [#81] от "Иво":

    Раша вече направи едната фатална грешка Ивчо.
    Въпроса е дали ще се закрие като държава правейки и втората, но последна грешка.
    Не биваше да пипа Крим путлерчо. Грешка направи и това ще върне Раша в началото на 90-те години.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  85. 85 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 869 Неутрално

    Дами и господа, много лекомислено, типично по хитлеровски подхождате към ситуацията. Горния материал очевидно има за цел да форсира желаещите да развуржат война, убеждавайки ги, че всичко е просто и лесно и Русия е с вързани ръце без възможност да се брани.

  86. 86 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5744 Весело

    [quote#81:"Иво"]Русия няма никакво желание, намерение или нужда да окупира ЦЯЛА Украйна! [/quote]
    Така казват Путин и Лавров. Аз им вЕрвам.

    Gunter glieben glauchen globen
  87. 87 Профил на prokopi
    prokopi
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Същите изчисления ли правиха когато прзе 39-та Хитлер напана Полша??? По каква формула държеше цяла Европа и част от Африка Азия?

  88. 88 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 869 Неутрално

    [quote#82:"Росен (путлер капут)"]Последно дори да победи Украйна путлер няма ресурс да я задържи. [/quote]
    Сега ще почакаме още два дни да видим дали НАТО ще успее да задържи Украйна след окупацията на Киев. Силно ме съмнява. Украйна е дефакто във фалит, чакаме да стане и де юре и от там нататък такава държава не съществува.

  89. 89 Профил на slovenia
    slovenia
    Рейтинг: 414 Неутрално

    ГРЕШКА НА ЗАГЛАВИЕТО.ДА СЕ ЧЕТЕ-РУСИЯ Е В СЪСТОЯНИЕ ДА ПРЕВЗЕМЕ И ЗАДЪРЖИ ЦЯЛАТА ТЕРИТОРИЯ НА УКРАЙНА.

  90. 90 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2449 Неутрално

    Всъщност колко е ресурса на Раша ще се разбере много скоро по Крим.
    Ще видим стандарта на хората там какъв ще е.
    Като им забранят някои неща от нета както го направи ердоган в Турция нещата ще са ясни вече.

    Крим беше завзет от путлер за да спести 15 милиарда преки разходи за южен поток. Резултата е, че южен няма да се строи.
    Първа пряка загуба. Втората печалба - не плащането на наем за базата и изрязването на отстъпките в цената на газа също ще излезе крива сметка. Издръжката на тези 2 милиона в Крим ще е в пъти по-скъпо за Москва, отколкото, ако украинците си бяраха грижите в Крим.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  91. 91 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2449 Неутрално

    До коментар [#88] от "Отнесен":
    [quote#88:"Отнесен"]НАТО ще успее да задържи Украйна след окупацията на Киев[/quote]
    Кога е станало това?
    Много ме зарадва?
    Кои войски са влезли в Крим?
    От кои държави са?
    Наши има ли?

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  92. 92 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#51] от "nenad":
    Всички ходове на Путин досега са били добре пресметнати и преценени с оглед на моментната ситуация и бъдещото развитие на нещата.
    И едва ли е нужно да влиза в Киев с армията. Защо му е е една голяма, фалирала и раздирана от противоречия територия?
    Даже напротив. Сега по-скоро в негов интерес е нещата да не преминават определена степен на конфронтация. Просто времето работи за него
    Путин просто ще изчака, и ще вземе без особени усилия това което му се иска. Неминуемо неизбежното ще се случи

  93. 93 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2449 Неутрално

    До коментар [#85] от "Отнесен":
    [quote#85:"Отнесен"]и Русия е с вързани ръце без възможност да се брани. [/quote]
    А-а-а, не.
    Без възможност да се храни (не брани) е правилното .

    Иначе става въпрос, че Раша е без възможност да осъществи успешна агресия без да фалира завинаги, като същевременно и ще загуби всичко заграбено.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  94. 94 Профил на Gouverneur général
    Gouverneur général
    Рейтинг: 1040 Весело

    766 000 войници х 2 литра /ден водка = 1.6 млн. литра водка/ден х 10 долара = 16 млн. долара без транспорт. За един месец ще им трябват на РФ войници харч по 0.5 млрд. долара за 50 000 тона водка превозена с 1000 цистерни .
    И пак ще загубят окупацията.

    1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ
  95. 95 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2449 Неутрално

    До коментар [#92] от "ПРОРОК ИЛИЯ":
    [quote#92:"ПРОРОК ИЛИЯ"]Неминуемо неизбежното ще се случи [/quote]
    То вече се случи.
    Никой в Европа не вярва повече на Кремъл и Путлер и това се отнася и до най-върлите поддръжници на Путлер. Вече бивши.

    Сега следват ползите за нас. Чисто нов газов пАток (или повече) и то не от Русия.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  96. 96 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#80:"Росен (путлер капут)"]По-скоро доколко е възможно после да удържат Украйна. [/quote]

    Това следва от икономическата необвръзка - ако разходите по издръжката на една завладяна територия са по-високи от приходите, завладяването се обезсмисля.
    Не вярвам в Москва да не пресмятат този аспект на нещата. Това е най-сигурната гаранция, че тотална инвазия няма да има, всичко останало / клетви, закани за санкции и пр./ са празни приказки, ако сметките излязат на +, Путин ще нападне, ако са твърдо -, ще се разминем без война!

  97. 97 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    Русия ще покаже как без войници ще вземе териториите, само с политика и тук-таме някой безименен активист с маска. А ЕС И САЩ ще сипят заплахи и ще местят кораби...

  98. 98 Профил на WD
    WD
    Рейтинг: 466 Неутрално

    "Предишният опит обаче сочи, че отношение от 20 военни на 1000 души местно население гарантира успеха на операцията по потушаване на въстания"

    По тази логика следва да си зададем въпроса - колко войници ще трябват на Киев да задържи югоизточна Украйна? Русия не е вкарала войски, но Майдана вече праща "антитерористични" отряди. За колоко време ще "прегазят" Донецк?



  99. 99 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 695 Неутрално

    До коментар [#16] от "precision":

    *даже без отличинтелни знаци.
    СтаниШеф може да напише есе, какво щеше да се случи ако имаха и отличителни знаци на униформите

    Birds of a feather flock together.
  100. 100 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2055 Неутрално

    До коментар [#52] от "kirsner":


    [quote#52:"kirsner"]Така както помаците, ако трябва да избират между България и Турция, ще изберат Турция([/quote]Това нее сигурно,а що се отнася до априлското възстание-там Турция ползва башбозук все пак,не обикновено население от помаци.Само да ти напомня,че пък че български турци са се били в Първата Световна Война срещу Турция,така,че нещата не толкова прости...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK