Плевнелиев пред френския "Експрес": Проектът на Русия е антиевропейски

Президентът Росен Плевнелиев

© Георги Кожухаров

Президентът Росен Плевнелиев



България се чувства застрашена заради кризата в Украйна, казва президентът Росен Плевнелиев в интервю, публикувано в днешния брой на авторитетното френско списание "Експрес".


Българският държавен глава, за когото се отбелязва, че не е излъчен от управляващата коалиция, посочва, че поведението на Русия в конфликта показва промяна на нейните методи. "Свидетели сме на нова политика, по-националистическа и агресивна, в страните, които по съветско време се наричаха "близката чужбина на СССР", казва Плевнелиев. Според него най-напред в Крим, а сега и в Югоизточна Украйна Кремъл прилага преднамерена стратегия за дестабилизация. "Кой е наред? Молдова? Балканите?", пита се той.


"Знаете ли, че от началото на украинската криза не минава нощ, без български изтребители да излетят, за да прехващат руски самолети, изпълняващи враждебни полети над Черно море?", казва президентът. Той добавя, че за два месеца българските изтребители, които действат в рамките на програмата на НАТО за въздушна отбрана, са изпълнили толкова спешни полети, колкото за последните 20 години.




На въпрос за русофилството и за резервите на българската политическа класа към налагането на санкции срещу Москва Плевнелиев признава, че действително България остава русофилска страна. Той обаче подчертава, че най-вече и преди всичко тя е проевропейска държава. "Руският проект е антиевропейски по същността си, по ценностите си, по визията си за света и обществото", смятабългарският държавен глава, отбелязвайки, че Евразийският съюз се представя в Русия като голям проект, "простиращ се от Лисабон до Владивосток", което "изключва и отрича Европейския съюз като такъв".


Плевнелиев признава още, че е бил изненадан от реакциите на българските политици, според които София не бива да се противопоставя на Москва заради енергийната зависимост. "Газта трябва да е само стока, не бива да се използва като оръжие", допълва той.


Президентът смята, че в кризата с Украйна става дума за оцеляването на самия Европейски съюз като пример за хуманизъм и демократично развитие и в този контекст отбелязва, че Европа не проявява достатъчно твърдост пред Кремъл. "Ако отстъпим днес, нашият Съюз не само ще бъде дестабилизиран, но и делегитимиран като демократичен модел в очите на всички, които мечтаят някой ден да се присъединят към него – имам предвид преди всичко нашите съседи на Балканите", казва Плевнелиев.


Той предупреждава за подновената опасност от оформянето на периферна зона в Европа, което би било връщане в XIX век – "точно както иска Кремъл". "Да не забравяме, че всички войни в Европа са започвали заради сблъсък на интереси на великите сили точно в тази прословута периферия", посочва българският президент.


Той подчертава, че не великите сили, а самите украинци трябва да решават бъдещето на Украйна. "Това посредством свободни и честни избори и – защо не – и чрез организирането на референдум за териториалния интегритет на страната", завършва Плевнелиев.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (213)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Ама Плевнелиев чел ли го е този проект на Русия? Ако има такъв защо не дадете линк към него да го видим и ние?

    Аман от демагогия!

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  2. 2 Профил на Real Adventure Machinery
    Real Adventure Machinery
    Рейтинг: 491 Неутрално

    абсолютно точна позиция на президента, ясно и добре аргументирана.

    proudly built in Bulgaria
  3. 3 Профил на Real Adventure Machinery
    Real Adventure Machinery
    Рейтинг: 491 Весело

    До коментар [#1] от "Къти":

    колко оригинално - ако го няма в хоремага на село, значи го няма въобще. И в Крим всичко беше спонтанно и сега - разни колорадски бръмбари случайно са се закичили с картечници в Луганск, а целия чебурашка.нет бръмчи - няш-мяш, киев наш.

    proudly built in Bulgaria
  4. 4 Профил на radan_lostov
    radan_lostov
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Отново поздравления господин Президент. Горд съм със вас.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  5. 5 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Добре казано от президента."Южен поток" няма да бъде проводник на политика.

  6. 6 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4180 Неутрално

    Русия е преди всичко домодерна цезаропапистка деспотия, управлявана през 21 век с методите на 18-и. И, по всичко личи, освен едно просветено мнозинство, останалите руснаци simply do not mind. Народ, от който допреди 4 поколения 95% са били крепостни селяни, а след това 100 години са тъпкани от ботуша на ЧК, НКВД, КГБ и ФСБ, просто няма нищо общо с европейските демократични традиции на хуманизъм, индивидуализъм, лична отговорност, уважение към закона, толерантност и прогрес.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  7. 7 Профил на xyha
    xyha
    Рейтинг: 588 Весело

    "Кой е наред? Молдова? Балканите?", пита се той.

    Радио Ереван отговаря : А после и Рим , Берлин , Париж , Лондон .

    Стига бе , изкараха руснаците по-черни от ... , всъщност драма няма , всеки заема по добри позиции в преговорите.

  8. 8 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9867 Неутрално

    трябва да подкрепим за президента , той е държавен глава и политиката му спрямо европа е правилна .

  9. 9 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#3] от "Real Adventure Machinery":

    Иска се един линк а не шекспирова пиеса! Някой оригиналничи, но не ме занимавай повече с гения си!

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  10. 10 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 409 Разстроено

    Това, че България била русофилска страна не е истина и е много опасно да се дава валидност на такива откровени лъжи, особено от държавния глава.
    С останалото, казано от Плевнелиев съм съгласен.

    zenrus.ru
  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  12. 12 Профил на purple_rain
    purple_rain
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Това,че Шрьодер беше сниман с Путин никой не каза,че Германия са троянски кон на Русия.Или това,че ОМВ в Австрия подписват споразумения за Южен поток въпреки мнението на ЕК,както говори президента за политиката на България.И вместо да се занимава с това колко пъти българските ВВС излитат,да беше питал французите защо им досвидяха парите за Набуко,че сега да сме толкова зависими от руския газ?

  13. 13 Профил на xxxxx1
    xxxxx1
    Рейтинг: 409 Неутрално

    "Газта трябва да е само стока, не бива да се използва като оръжие", допълва той.
    Напротив, тя е най-силният коз на руснаците.

  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на Real Adventure Machinery
    Real Adventure Machinery
    Рейтинг: 491 Весело

    До коментар [#9] от "Къти":

    в смисъл? линк, който да доказва, че Московската сатрапия действа срещу Европа? Ако няма линк, не е вярно? Are you just stupid?

    proudly built in Bulgaria
  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на makadam
    makadam
    Рейтинг: 638 Весело

    Ха , ха, щом няма доказателства, значи е доказано. То така беше и в Ирак, щом няма оръжия за масово поразяване, значи е има.

  18. 18 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1099 Весело

    [quote#1:"Къти"]Ама Плевнелиев чел ли го е този проект на Русия? Ако има такъв защо не дадете линк към него да го видим и ние?[/quote]Ето препратка (линк) за тези които ги мързи да потърсят сами и за ТРОЛетариите като вас.

    Автор е самият Цар пУТИН.

    Новый интеграционный проект для Евразии — будущее, которое рождается сегодня

    Читайте далее: http://izvestia.ru/news/502761#ixzz30NDiYik7

  19. 19 Профил на Angelina
    Angelina
    Рейтинг: 524 Неутрално

    По принцип не ми допада позицията на президента за намеса в отношенията между Русия и Украйна и налагане на санкции срещу руската страна, това не е правилното решение за мен.

  20. 20 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3663 Любопитно

    Начи ... па що Президентът веднъж не вземе, както му се полага, да направи едно обръщение към нацията по талавизуръ.
    Как си требе - в праймтайма и с предварително разгласяване и рекламиране на обръщението.
    И да ги каже тия същите, ама точно същите!, работи, дето ги е казвал и преди пред западни медии и точ-в-точ това, което е казал на французите сега.

  21. 21 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#12] от "purple_rain":

    От достоверен източник знам, че Меркел ще настави тръбата от Син поток до България...Така че, скоро ще ни диверсифицират и удължената тръба ще е един вид компенсация дето нема да строим южен пУток...Тва побългарения ястреб го е бил договорил лично с Меркел.....Да му мислят австрийците дето ша се набутват да правят тръба....

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  24. 24 Профил на Piroman
    Piroman
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#12] от "purple_rain":

    Германия се разграничи от Шрьодер

    "Няма алтернатива: или всеобща емиграция, или революция в най-кървав вид, защото тези хора не заслужават милост". Александър Морфов
  25. 25 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2413 Неутрално

    Браво на Президента!

    The best way to predict the future is to invent it.
  26. 26 Профил на runmen._
    runmen._
    Рейтинг: 416 Неутрално

    "Кой е наред? Молдова? Балканите?" Ако е казано в кварталната кръчма - приемам. Сега Путин ще разбере от Плевнелиев, че се готви да анексира балканските държави. Опитите за създаване на напрежение там където то не съществува са вредни. Вредни са и тези, които се опитват да го създават.

  27. 27 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#24:"pirocorp"]Германия се разграничи от Шрьодер[/quote]

    хи-хи-хи... разграничи се, ама лапа евтин руски газ по Северния паток - а на нас иска да ни спира южния паток.

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  28. 28 Профил на slovenia
    slovenia
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Една модерно въоръжена армия начело с президента и реформаторите може да спре всяка агресия.И какво ни е страх,нали си имаме НАТО,нищо,че го няма ТАТО.

  29. 29 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1099 Весело

    Браво на Президента Плевнелиев за това интервю и за точната и ясна позиция!

    Вече има от кого да взимат пример всички европейски и световни политици!

  30. 30 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1033 Любопитно

    [quote#5:"xalikarans"]Добре казано от президента."Южен поток" няма да бъде проводник на политика. [/quote]
    -Да го съобщи и на австрийците в Австрия, че те май още не са го разбрали.От в-к Дневник:""Газпром" и OMV подписаха споразумение за трасето на "Южен поток" в Австрия".

  31. 31 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 2812 Неутрално

    До коментар [#9] от "Къти":
    "Иска се един линк а не шекспирова пиеса! "

    Иска се един линк със нормален здрав разум. И аз и ти добре се досещаме, че Русия цели разширяване но аз и ти имаме различни очаквания. Аз очаквам да ме зароби а ти очакваш да те направи партиен функционер.

    подпис
  32. 32 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 895 Неутрално

    Проектът на Русия е И антибългарски!

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  33. 33 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Момченце, захарче получи ли?

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  34. 34 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 895 Неутрално

    [quote#1:"Къти"]Ама Плевнелиев чел ли го е този проект на Русия?[/quote]
    Няма смисъл да го чете. Има примери в Грузия и Украйна.

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  35. 35 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5140 Неутрално

    Отново ясна, правилна и аргументирана позиция на Президента! Сал един читав политик ни остана във властта!

    Няма как България да не е всеоще русофилска страна след като от десетилетия ни заблуждават, че Русия ни освободила от турско робство (историята мълчи за това, което са правили руснаците след "освобождението" и защо Сърбия ни напада след Съединението) и че СССР ни бил освободил от фашизма (какъвто в България никога не е имало)! След едно - две поколения (и още изцепки на Пут*ин) и това ще се промени!

  36. 36 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 895 Неутрално

    [quote#7:"xyha"]Стига бе , изкараха руснаците по-черни от ... , [/quote]

    И ние като Захари Стоянов. Прочетете ми подписа:

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  37. 37 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1033 Весело

    [quote#20:"xm..."]Начи ... па що Президентът веднъж не вземе, както му се полага, да направи едно обръщение към нацията по талавизуръ. [/quote]
    -Щото българските теле/та/-зрители няма да му разберат дълбоката мисла.

  38. 38 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#31] от "Иван К":

    Разликата между мен и теб, другарю е, че ти очакваш да те заробят, а аз знам че си заробен още много отдавна. Т.е. ти си се родил роб, поради което и не си спомняш самият процес, а той се е случил още по времето на предците ти.

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  39. 39 Профил на На комунист доверие да нямаш
    На комунист доверие да нямаш
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Кризата в Украйна е проект на САЩ.

    Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явят
  40. 40 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1099 Весело

    [quote#20:"xm..."]Начи ... па що Президентът веднъж не вземе, както му се полага, да направи едно обръщение към нацията по талавизуръ. [/quote]Той го прави редовно по БНТ, но вие очевидно не гледате тази телевизия.

    Ето препратка за пропусналите да видят. :0

    http://bnt.bg/search/%D0%9F%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%BD%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%B5%D0%B2

  41. 41 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 1001 Любопитно

    "Сега Путин ще разбере от Плевнелиев, че се готви да анексира балканските държави."
    26
    Путин няма какво да разбира, нещо което сам е планира отдавна. Нещо повече , не го крие, а го показва и заплашва.
    Мисля че не Плевнелиев е анексирал Абхазия нито Ю.Осетия и Крим.

  42. 42 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 4148 Неутрално

    Свидетели сме на нова политика, по-националистическа и агресивна, в страните, които по съветско време се наричаха "близката чужбина на СССР", казва Плевнелиев. Според него най-напред в Крим, а сега и в Югоизточна Украйна Кремъл прилага преднамерена стратегия за дестабилизация. "Кой е наред? Молдова?
    споменатите държави бяха в СССР . пак ли на Чехословакия президента поздравява

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  44. 44 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 2812 Неутрално

    До коментар [#38] от "Къти":
    "Т.е. ти си се родил роб, "

    Да родих се роб през 1946 г. Но вече не съм роб. Тези, които си търсятгосподар са мои врагове, защото те искат този господар не само за себе си, искат да го наложат и на мен.

    подпис
  45. 45 Профил на WC1
    WC1
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#10] от "SPQR":
    От столетия българските политици (чорбаджии) се делят на русофили и русофоби. Сега си викат рубладжии и соросоиди, което издава користните им интереси. Самоопределянето на някого, че не е русофил, го прави русофоб. Ако съществува единия полюс, не може да не съществува и другия. Има доста битови русофили - пият руска водка и пеят руски песни като пийнат - Земля в илюминаторе.....

    ATX
  46. 46 Профил на На комунист доверие да нямаш
    На комунист доверие да нямаш
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Президентът лъже. Русия няма никакъв проект. Действията на руснаците в Украйна са естествена реакция срещу дирижираната от САЩ украйнска криза. Т.е. ако говорим за проект, той не е на Русия, а на САЩ, финансиран с 5 милирда долара.

    Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явят
  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на Aldin Dimitrov Aldinov
    Aldin Dimitrov Aldinov
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Като изключим изклютително досадната и дразнеща граматическа грешка в изречението "Газта трябва да е само стока, не бива да се използва като оръжие", допълва той.", с другото съм съгласен напълно!
    "Газта" е оная течност за лампи, това което Русия ни продава е "газът" в мъжки род.

    "Против глупостта и самите богове напразно се борят" Айзък Азимов
  51. 51 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 452 Неутрално

    ...смята българският държавен глава, отбелязвайки, че Евразийският съюз се представя в Русия като голям проект, "простиращ се от Лисабон до Владивосток", което "изключва и отрича Европейския съюз като такъв".
    ----
    Чета и не вярвам на ушите си!!!! Едно казва президента, друго пише в изворите за основаване на Евразийската икономическа общност:

    ЕАИО е създадена за ефективното насърчаване на създаването на митнически съюз, чиито държави-членки споделят единно икономическо пространство, и за координиране на техните подходи относно световната икономика и международната търговска система.
    http://bg.wikipedia.org/wiki/Евразийска_икономическа_общност

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  52. 52 Профил на finpoint
    finpoint
    Рейтинг: 237 Любопитно

    Господин Плевенлиев /под сурдинка/ проектът на Русия е и Европейски.

  53. 53 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1963 Неутрално

    [quote#2:"Real Adventure Machinery"]абсолютно точна позиция на президента, ясно и добре аргументирана.[/quote]
    Бе ти чете ли каква му е позицията?
    В първата част - Обама, във втората - Путин.
    Впрочем даже и Путин не смее да предложи -

    "Това посредством свободни и честни избори и – защо не – и чрез организирането на референдум за териториалния интегритет на страната", завършва Плевнелиев.

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  55. 55 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2123 Неутрално

    До коментар [#1] от "Къти":
    Ти виждал ли си оригинален чертеж на балистична ракета? И понеже няма как да ти дам линк, значи ли, че такива ракети не съществуват? НЕма линк — нЕма ракети. Някак си не ти е пълна логическата постройка, щото всеки си има планове и мераци, независимо дали ги обявява публично или си подготвя нещата лека полека. Или казваш онова дето се случва в Украйна е съвсем случайно...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  56. 56 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1033 Весело

    [quote#6:"Norman Granz"]Народ, от който допреди 4 поколения 95% са били крепостни селяни, [/quote]
    -Констатациите ти важат ли и за един друг народ, чиито прадеди са били роби-отвлечени от родните им места в Африка, после продадени и купени? Или те важат само за крепосниците?

  57. 57 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1572 Неутрално

    Браво. Нещата трябва да се назовават с истинските им имена , за да се виждат истинските им лица. За това се искат смелост и топки , така че браво!

    15.02.1989 - 07.02.2018
  58. 58 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 4148 Неутрално

    [quote#35:"vassilun"]Отново ясна, правилна и аргументирана позиция на Президента! Сал един читав политик ни остана във властта![/quote]
    в коя власт ???? каква точно власт има президента?
    за р.п конкретно , единствената власт която упражнява е да разделя народа . а единственото му задължение е да го обединява .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  59. 59 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Президентът смята, че в кризата с Украйна става дума за оцеляването на самия Европейски съюз ...
    ----
    Бих го разбрал, ако беше казано например: "Президентът смята, че в кризата с Гърция става дума за оцеляването на самия Европейски съюз "... Ама кризата с Украйна да доведе до разпад на ЕС? Да му имам логиката... Ние не мога да достигна такива висини...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  60. 60 Профил на bango
    bango
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#1] от "Къти":

    Сидеров със сигурност го е чел. По-добре се свържи с него.

  61. 61 Профил на naiden_pravdev
    naiden_pravdev
    Рейтинг: 466 Неутрално

    За "свободни и честни избори" Чичо Сам вече е дал дето и както трябва едни 5 милиарда долара, а може и повече. За още демокрация прати кораби, самолети и войска. Главните му чиновници - на външните работи, армията и разузнаването и на крака ходиха да спрат едни(Кличко, Тимошенко) и да сложат други(Турчинов и компания.)

  62. 62 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 452 Неутрално

    [quote#1:"Къти"]Ама Плевнелиев чел ли го е този проект на Русия? [/quote]
    Това е част от теорията на конспирацията дето го пълнят интернет вече повече от 10 години. Та сигурно президентът се е запознал с тази теория на някой германски паркинг. Ето един извор: http://geopolitica.eu/spisanie-geopolitika-broi-2-2004/95-imperskiyat-proekt-evraziya

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  63. 63 Профил на chuggun
    chuggun
    Рейтинг: 409 Неутрално

    България застрашена,този човек е пил газ.

  64. 64 Профил на wunderbar
    wunderbar
    Рейтинг: 409 Неутрално


    До коментар [#51] от "geo_19":

    Хайде не с тия номера,видяхме какво подписват руснаците,а какво вършат,така че,какво са написали....не важи!Винаги ще прецакат другарчето си,както са правели с "братска България"

  65. 65 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 536 Неутрално

    [quote#19:"Angelina"]По принцип не ми допада позицията на президента за намеса в отношенията между Русия и Украйна и налагане на санкции срещу руската страна, това не е правилното решение за мен. [/quote]

    Той не се намесва.
    Казва ти.
    Всяка нощ руснаците ни вдигат изтребителите.
    За това Кери , говори за педя натовска земя.
    Сигурно така се келешят и над северните републики.

  66. 66 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1033 Весело

    [quote#59:"geo_19"]... Ама кризата с Украйна да доведе до разпад на ЕС? Да му имам логиката... Ние не мога да достигна такива висини... [/quote]
    -Не можеш, я! Висините не са за всеки-трябва да се изкачиш на връо, за да видиш ясно нещата и то в бъдещето. Вероятно г-н Президентът има предвид, че ЕС ще се разпадне, ама когато/ след като Украйна влезе в Съюза-не по-рано. Ма ти като не си нависокото не мож видя туй нещо в бъдното.

  67. 67
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  68. 68 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 907 Весело

    До коментар [#39] от "Скромност Станишева":

    Откри топлата вода!!! Нюланд откога ни светна по въпроса!!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  69. 69 Профил на wunderbar
    wunderbar
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#58] от "deribeev":

    Я кажи сега,кой президент е обединявал българите,може би Гоце?Нееееее,Гоце не беше мой президент,българите са си разделени от време оно!!!Браво на г-н Плевнелиев!

  70. 70 Профил на wunderbar
    wunderbar
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#44] от "Иван К":

    ++++++++++

  71. 71 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Конспиративната теория за "Евразийският съйз се крепи на една книга от някой си Александър Дугин:

    ...В тази връзка особено внимание заслужава появилата се наскоро книга на Александър Дугин “Проектът Евразия”. Самият Дугин е може би най-известният представител на съвременното евразийство в Русия но именно в тази си книга за първи път излага толкова подробно евразийската визия за оптималния модел на икономическата стратегия за развитие на страната, основан върху съчетаването на пазарните методи (най-вече за малкия и среден бизнес) и държавното регулиране в отраслите, свързани с националната сигурност...
    ---
    Същият Дугин е основал и движение със сходно име: http://bg.wikipedia.org/wiki/Александър_Дугин

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  72. 72 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Изключително честна и смела позиция, изказана в прям стил, с коректни исторически препратки. Президента все повече ми се издига в очите.

    chavo64
  73. 73 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2524 Неутрално

    Освен антиевропейски, е вандалски, античовешки, експлоататорски и грабителски.

  74. 74 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 536 Неутрално

    [quote#58:"deribeev"]в коя власт ???? каква точно власт има президента?[/quote]
    Когато всяка нощ чужди самолети нарушават въздушното ти пространство на власт е Президента.

  75. 75 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Я да видим какво вредно има в предложението за единно икономическо пространство от Лисабон до Владивосток:

    "Ние предлагаме създаването на една хармонична икономическа общност от Лисабон до Владивосток", пише Путин. "В бъдеще, бихме могли дори да се помисли за зона за свободна търговия или дори по-напреднали форми на икономическа интеграция. Резултатът ще бъде единен континентален пазар с капацитет на стойност трилиони евро."
    http://www.spiegel.de/international/europe/from-lisbon-to-vladivostok-putin-envisions-a-russia-eu-free-trade-zone-a-731109.html
    Та не виждам логическите постройки до които е достигнал президентът за да изрече това:

    "Руският проект е антиевропейски по същността си, по ценностите си, по визията си за света и обществото", Евразийският съюз се представя в Русия като голям проект, "простиращ се от Лисабон до Владивосток", което "изключва и отрича Европейския съюз като такъв".

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  76. 76 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 452 Весело

    [quote#74:"rorikabc"]Когато всяка нощ чужди самолети нарушават въздушното ти пространство на власт е Президента.[/quote]
    Нали се оплаква, че му свършва виаграта да вдига всяка нощ самолета

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  77. 77 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2488 Весело

    Цитат : " България се чувства застрашена "
    Тези които имат страхова невроза не трябва ли да се лекуват в определени заведения ... България НЕ се страхува нито от Русия , нито от някой друг

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  78. 78 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 696 Разстроено

    Уф сега няма да мога да спя :
    "Знаете ли, че от началото на украинската криза не минава нощ, без български изтребители да излетят, за да прехващат руски самолети, изпълняващи враждебни полети над Черно море?", казва президентът.

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  79. 79 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2488 Разстроено

    До коментар [#63] от "chuggun":"България застрашена,този човек е пил газ."
    Ако беше пил газ ... ще се оправи.
    Лошото е ако не е пил газ, а от малък си е такъв.
    Тогава не се лекува ... Не си струва коментарите
    Да замълчим от уважение към Президентсвото.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  80. 80 Профил на hristovata78
    hristovata78
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Това момче се изказва винаги супер крайно, не като политик. Не бива така

  81. 81 Профил на На комунист доверие да нямаш
    На комунист доверие да нямаш
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#68] от "boby1945":

    Ами аз точно нейните думи цитирам. Защото както се вижда от потока дезинформация, който се лее от медиите, има нужда постоянно да бъдат напомняни. Срам ме е, че гласувах за Плевнелиев. Но пък нямаше и за кого другиго.

    Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явят
  82. 82 Профил на grod
    grod
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#36:"Български патриот"]И ние като Захари Стоянов. Прочетете ми подписа: [/quote]

    Не се крий зад цитати. Сигурен дъм че хора като Захари Стоянов биха критикували по същия начин САЩ за намесата си във вътрешните работи на България и разполагането на техни военни бази на българска територия. Само че такива като теб одобряват, дори апелират за още чужди войски на българска територия.

    Ти не си никакъв патриот, още по - малко пък български. Смени си ника на ''Български глобалист''.

    Путин - враг номер едно на Тутраканска селищна система !
  83. 83 Профил на america1332002
    america1332002
    Рейтинг: 466 Неутрално

    аз русофили в българия не познавам, но познавам такивеа от младото поколение които не знаят къде е русия и украйна

  84. 84 Профил на america1332002
    america1332002
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#75:"geo_19"]хармонична икономическа общност от Лисабон до Владивосток", [/quote]
    не е хармонична, защото заедно не мгат да бъдат цивилизованите българи и руските диваци които пият одеколон.

  85. 85 Профил на materazzi
    materazzi
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Не не мога ,смея се със глас вече на тоя нашия тъй наречен президент, то не бяха Скалисти планини, то не бяха заплахи към Путин, сега антиевропейско , то и на мен не ми е еврпейско в България ама тоя калъф няма заслуги да стане по добре!

  86. 86 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 651 Неутрално

    [quote#79:"dark'star"]Да замълчим от уважение към Президентсвото.[/quote]
    ... да-а, да помълчим... Президентската институция трЕбе да сА уважава...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  87. 87 Профил на t5eyes
    t5eyes
    Рейтинг: 631 Гневно

    да, около 50тина трола
    русофили не съществуват
    има трезво преценяващи какво е добро за държавата и слуги на мафията
    русофилите са всъщност слепи, които мразят всички които не им се кланят а русофобите са незначителен брой други мразещи
    червените клоуни обаче лепват етикета русофоб на всеки, който не е на тяхното мнение по какъвто и да е въпрос

    свят, спри да се кланяш на богинята Кали
  88. 88 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 452 Любопитно

    http://www.segabg.com/pic/news/30/697204.jpg
    Плевнелиев и Путин коментират кандидатурата на България за членство в Евразийския съюз

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  89. 89 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 452 Неутрално

    [quote#84:"america1332002"]не е хармонична, защото заедно не мгат да бъдат цивилизованите българи и руските диваци които пият одеколон. [/quote]
    Мдаа... Азис и примабалерината от Болшой театър не могат да бъдат от една общност.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  90. 90 Профил на mastikata
    mastikata
    Рейтинг: 733 Неутрално

    До коментар [#6] от "Norman Granz":

    ++++++++++++

    Граждани бият ПРАСЕТА брат!
  91. 91 Профил на geri.miteva
    geri.miteva
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Колкото по - малко се месим по - добре. Мълчанието е злато в това многократно съм се убедила.

  92. 92 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#45:"MB"]От столетия българските политици (чорбаджии) се делят на русофили и русофоби. [/quote]
    ами това не е без знанието, дори без активното участие на москва.
    москалите винаги са искали нови територии и нови народи под госпоството си. затова е и тази абсолютно целенасочена имперска политика, платено с рубли "русофилство", приказките за славянска дружба, после комунистически интернационализъм, сега пък великото московско източноправославие. всичко това е прах в очите, зад който се крият руските имперски интереси. нищо повече.

    zenrus.ru
  93. 93 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 409 Любопитно

    [quote#39:"Скромност Станишева"]Кризата в Украйна е проект на САЩ.[/quote]
    САЩ анексираха Крим?
    Така ли казват по Раша Тудей?

    zenrus.ru
  94. 94 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Преди време РБ се обявиха против ЮП с аргумент трепач: не бил "десен проект" ...
    ... Сега пък това момче (с пръст в челото посочено от ББ за президент и избрано от лумпенизираните фенове на ГЕРБ) ми заявява, че ЮП е "антиевропейски" ... защото заобикалял Украйна и минавал през България.
    ... И в двата случая не чух нито една цифра.
    ... Ако искате да ме убедите, че ЮП е неизгоден за нас, не ми разтягайте идеологически дъвки ... ИСКАМ ЦИФРИ - ЦЕНА, ФИНАСИРАНЕ, СРОК НА ИЗПЛАЩАНЕ, ТРАНЗИТНИ ТАКСИ ... В противен случай ви смятам за добре платени българофоби.

  95. 95 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 452 Весело

    Президентският брат Румен Плевнелиев си спомня:

    Аз бях в Русия студент... Брат ми, като дойде на гости в Русия, дойде без шапка, без нищо и през цялото време ходеше по улицата при минус 35 градуса без никаква шапка. Той казва - аз не харесвам руски шапки и няма да си сложа! И си остана така целия ден, при което поне двама минувачи на улицата му казаха - млади човече, ще простинете, бихте ли си сложили шапка! И той тогава - аз руска шапка не харесвам, няма да я сложа! Упорит е, много е упорит и знае къде да го насочи това.
    ----
    Ето защо президентът е против Евразийският съюз - много студено там...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  96. 96 Профил на Sir Percival ГЛАСУВАЙТЕ
    Sir Percival ГЛАСУВАЙТЕ
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#1:"Къти"] Ако има такъв защо не дадете линк към него да го видим и ние? [/quote]
    http://en.wikipedia.org/wiki/Eurasian_Economic_Union

    Нищо ново под слънцето - проектът е на Хитлер, а Путин го възражда 2011-та. Ако имаш други неясноти - питай...

    ЖУСТИС (фр.- правосъдие) ИЛИ ЖОСТЕРИС (бълг. - гьостерица)!!!
  97. 97 Профил на На комунист доверие да нямаш
    На комунист доверие да нямаш
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#93] от "SPQR":

    САЩ подпомогнаха извършването на въоръжен държавен преврат в Киев, който застраши живота на руснаците и рускоговорящите в Украйна. И Крим, като ответна реакция, се присъедини към Русия.
    Други въпроси?

    Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явят
  98. 98 Профил на america1332002
    america1332002
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#89] от "geo_19":

    балерините и балетицте им бягат в прокълнатия запад: плисецкая, макарова, нуриев...

  99. 99 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1335 Неутрално

    До коментар [#19] от "Angelina": това не е правилното решение за мен. "

    -За мен още по...

  100. 100 Профил на На комунист доверие да нямаш
    На комунист доверие да нямаш
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#93] от "SPQR":

    Ако нямаше Майдан, нямаше да има и кримски събития, и сегашните събития в Източна Украйна. Причинно-следствена връзка. САЩ запалиха огъня, а не някакъв си руски план.

    Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явят




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK