Обама разреши въздушни удари по ислямистите в Ирак

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (101)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1678 Весело

    ИДИЛ направиха сериозна грешка, ако бяха продължили да се бият с Асад, щяха все още да са добрите.

    Евроатлантида
  2. 2 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2689 Неутрално

    Каква точно ще е целта на въздушните удари ? Със сигурност няма да е унищожаването на ислямистите,а по-скоро запазването на сегашното полжение от което печелят само САЩ.Вместо една страна.....цели три (3) страни заложници !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  4. 4 Профил на Чушко
    Чушко
    Рейтинг: 506 Неутрално

    САЩ напоследък говорят едно правят друго. А да видим.

  5. 5 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 727 Неутрално

    А в Сирия не е ли разрешил ? Те и там са същите!

  6. 6 Профил на Радиолокатор
    Радиолокатор
    Рейтинг: 450 Неутрално

    GRAPHIC: ISIS releases PHOTOS of Mass Executions

  7. 7 Профил на Радиолокатор
    Радиолокатор
    Рейтинг: 450 Неутрално
  8. 8 Профил на драган
    драган
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Само с въздушни удари не става. Това което правят ИДИЛ противоречи на елементарните разбирания за хуманизъм.
    Много ми е интересно какво мислят водещите ислямски духовници за това което става в тази част на света. няма ли да порицаят официално вършещите в името на исляма нечовешки неща. Мълчание по този повод означава, че одобряват ставащото.
    Редно е в световен мащаб от т. нар. Велики сили да се даде на представителите на исляма да разберат, че не могат и не трябва да налагат своите норми на инакомислещите. Само , че надали ще стане. те предпочитат да използват тази религия за боричканията помежду си. Не го ли разберат един ден ще се опарят много здраво.
    Не може мюсюлманите да искат правата си, а когато станат мнозинство да налагат свои правила.

  9. 9 Профил на Вишински
    Вишински
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Добре е направил.

    Преди няколко дни си нямах работа, та кликнах върху едни линкове, показващи как тези гадове там, ислямистите, убиват деца, само задето са християнчета. Потресох се!

    Така че - добре е да се бомбардират. Все ми е тая кой ще го направи, това не са хора.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  11. 11 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1678 Неутрално

    [quote#8:"drago62"]Само с въздушни удари не става. Това което правят ИДИЛ противоречи на елементарните разбирания за хуманизъм. [/quote]

    това което трябваше да се направи е НАТО да обяви тотална война на исляма, да го изкорени от лицето на земята и да се приключи въпроса. Но явно това не е целта на САЩ - ислямистите им трябват. По скоро ще обявят война на Русия.

    Евроатлантида
  12. 12 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4447 Любопитно

    "Обама разреши въздушни удари по ислямистите в Ирак"

    Най-сетне Обама се реши да направи тази стъпка! Чудя се защо толкова много време му отне да вземе това решение! САЩ от години регулярно извършва ракетен обстрел в Йемен и Пакистан срещу тамошните клетки на Ал Кайда и талибаните.... в момента ислямистите от ИД са по-голяма опасност и от тях!!!!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  13. 13 Профил на mseven
    mseven
    Рейтинг: 395 Неутрално

    САЩ направиха Ирак на нищо

    Съсипха го

  14. 14 Профил на tamplierr
    tamplierr
    Рейтинг: 450 Неутрално

    сунитски изроди от ИДИЛ обезглавават христианските деца в завзетите градове

    http://tundratabloids.com/2014/08/islamic-state-beheading-children-in-iraq.html

    Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТО
  15. 15 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 616 Неутрално

    [quote#11:"sa6"]това което трябваше да се направи е НАТО да обяви тотална война на исляма, да го изкорени от лицето на земята[/quote]
    по-голяма простотия скоро не бях виждал написана

  16. 16 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Ако се беше размърдал по-рано(и не само той), щяха да бъдат спасени много невинни хора.

  17. 17 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 616 Неутрално

    в "демократизираните" страни е така.
    Същото е в Либия.

  18. 18 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 506 Любопитно

    Що два пътя ни осведомлявате ? Сигурно щото ще е много весело бомбардирането. Дермократско ще да е и цивилката ще се смре с усмика на уста, американско знаме в ръце и възхвала на същата на уста...

  19. 19 Профил на КУМЧО ВЪЛЧО
    КУМЧО ВЪЛЧО
    Рейтинг: 560 Неутрално

    "от изтеглянето на американската армия през 2011г".
    На бягството в американския фолклор му се вика изтегляне.

    "Казвам ви, че ако тия млъкнат, камъните ще завикат".
  20. 20 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Обама съобщи, че няма да изпраща сухопътни части и няма намерение САЩ да се окажат "въвлечени в сражениета на още една война в Ирак".

    Въвлечени? О, това заслужава медал за лицемерие.

  21. 21 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Мисля, че губите чувство за реалност. Общата цел е никога да няма мир в района. И се постига с всички сили.

  22. 22 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 672 Неутрално

    [quote#12:"Иво"]Чудя се защо толкова много време му отне да вземе това решение![/quote]

    Наистина ли се чудиш/

  23. 23 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 672 Неутрално

    [quote#5:"SSmart"]А в Сирия не е ли разрешил ? Те и там са същите! [/quote]

    Същите са, ама там са добри.

  24. 24 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 616 Неутрално

    [quote#20:"baxter"]Въвлечени? О, това заслужава медал за лицемерие.[/quote]
    първият път бяха "въвлечени" от петрола

  25. 25 Профил на konfino
    konfino
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Ако се чете правилно темата е за Кюрдистан.Новия съюзник на Израел и САЩ естествено. За да сме на ясно колко са обвързаните кюрди с ИДИЛ ще спомена,че поне 8% от жените в кюрдските градове Сюлемания и Арбил са обрязани надлежно-по идилски обичай.

  26. 26 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    САЩ съсипаха Близкия Изток от демокрация.
    Разкостиха Ирак.Разкостиха Сирия.Демократизираха Афганистан.Петролните залежи се оказват не късмет,а проклятие.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  27. 27 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4447 Любопитно

    [quote#8:"drago62"]Много ми е интересно какво мислят водещите ислямски духовници за това което става в тази част на света. няма ли да порицаят официално вършещите в името на исляма нечовешки неща. Мълчание по този повод означава, че одобряват ставащото. [/quote]

    Ами, като ти е интересно проучи въпроса и потърси информация в интернет.... за щастие в огромната си част водещите ислямски духовници от цял свят осъждат престъпленията на изродите от ИД, ето само няколко примера:

    Напълно нормално иракските и иранските шиитски лидери осъждат престъпленията на изродите от ИД и призовават за тяхното унищожение:

    http://www.huffingtonpost.com/2014/06/28/ayatalloh-khamenei-iraq_n_5539951.html

    http://america.aljazeera.com/articles/2014/6/13/iraq-shias-isil.html

    http://www.almanar.com.lb/english/adetails.php?eid=155791&cid=23&fromval=1

    Освен тях в голямата си част сунитските религиозни лидери също се обявиха срещу изродите от ИД:

    От Индонезия, най-голямата мюсюлманска държава в света, населена предимно със сунити:

    http://khabarsoutheastasia.com/en_GB/articles/apwi/articles/newsbriefs/2014/08/02/newsbrief-03

    http://www.thejakartapost.com/news/2014/08/08/mui-joins-nationwide-campaign-against-isil.html

    От Великобритания:

    http://www.ibtimes.co.in/100-senior-british-shia-sunni-imams-denounce-isis-labels-it-vicious-corrupt-604325

    http://www.samachar.com/uk-imams-condemn-isis-in-online-film-ohlxWLghedg.html

    От сунитски иракски религиозен лидер:

    http://www.iraqinews.com/features/leading-sunni-muslim-cleric-condemns-killing-28-yazidis-displacement-3000-christians/

    От Персийския залив:

    http://news.yahoo.com/islamic-scholars-condemn-expulsion-iraqs-christian-brothers-120656878.html

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  28. 28 Профил на КУМЧО ВЪЛЧО
    КУМЧО ВЪЛЧО
    Рейтинг: 560 Неутрално

    Коя Велика сила създаде необходимите и достатъчни условия за ислямизма и ислямистите в Ирак.
    Коя велика сила освен в Ирак, направи това в Либия?
    Коя велика сила иска да направи това и в Сирия?
    Коя велика сила събаря законни правителства, а се сдушава с ислямските монархии?
    Лаская се това да е България, ама не е.

    "Казвам ви, че ако тия млъкнат, камъните ще завикат".
  29. 29 Профил на dido73
    dido73
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Трябва да демонстрират малко дейност, че вече взе прекалено много да си личи мълчаливата им подкрепа. Докато зоркия поглед на Държавния департамент на САЩ забеляза че нарушаваме човешките права на Сорос защото сме наблягали на еврейският му произход, ИДИЛ играеха футбол с отрязани човешки глави.

  30. 30 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 782 Неутрално

    "Президентът на САЩ Барак Обама съобщи, че е разрешил на американската армия да нанася въздушни удари по ислямистите в Северен Ирак"
    Ама това не е ли непорпорционално прилагане на сила. Горките джихаджисти си нямат безполотни самолети. Това решение е несправедливо и недемократично. Аз призовавам Обама за незабавно прекратяване на тази акция и за започване на преговори с терористите от ИДИЛ.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  31. 31 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#28:"КУМЧО ВЪЛЧО"]Коя Велика сила създаде необходимите и достатъчни условия за ислямизма и ислямистите в Ирак.
    Коя велика сила освен в Ирак, направи това в Либия?
    Коя велика сила иска да направи това и в Сирия?
    Коя велика сила събаря законни правителства, а се сдушава с ислямските монархии?
    Лаская се това да е България, ама не е. [/quote]
    Да не е една с припев в химна си:
    " О, кажи, обсипаното със звезди знаме все още ли се вее
    над земята на свободните и дома на храбрите?"

  32. 32 Профил на драган
    драган
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#27] от "Иво":

    Благодаря за инфото. Разгледах линковете. Много е важно самите ислямски държави да заемат АКТИВНА позиция срещу подобни действия.
    Според мен накъде ще тръгне ислямът зависи от държави като Турция, Египет, Индонезия и Малайзия. Проблемите които създава той е ясно , че не се дължат само на религията, а и на външни фактори. Основен такъв са късогледите действията на САЩ в Либия, Сирия и Ирак.

  33. 33 Профил на tamplierr
    tamplierr
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Бенямин Нетаняху е наредил да отвърнат „със сила” на палестинския огън от Ивицата Газа


    Бенямин Нетаняху е наредил да отвърнат „със сила” на палестинския огън от Ивицата ГазаСнимка: АФП
    Галерия
    Снимка: АФП Снимка: АФП Снимка: АФП
    Тел Авив. Израелският премиер Бенямин Нетаняху е наредил на израелската армия да отвърне на удара, след като палестинските бойци отказаха удължаване на тридневното примирие и възобновиха ракетния обстрел срещу Израел, предаде AFP.
    „Израелският премиер и министърът на отбраната са наредили на израелските сили за сигурност да отвърнат със сила на нарушеното от Хамас примирие”, се казва в официално изявление.

    Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТО
  34. 34 Профил на Veritas Odium Parit #Je suis Москов
    Veritas Odium Parit #Je suis Москов
    Рейтинг: 948 Любопитно

    Крайно време беше. След това да не забравят да поръсят с напалм за дезинфекция.
    Иначе, муслимите открай време са си прокълното племе, още от библейски времена.

    11 После ангелът Господен й каза: Ето ти си зачнала, и ще родиш син; да го наименуваш Исмаил, защото Господ чу скръбта ти.
    12 Той ще бъде между човеците, като див осел; ще дига ръката си против всекиго и всеки ще дига ръката си против него; и той ще живее независим от всичките си братя.
    /Битие 16гл./

    Тигърът не си губи съня, заради мнението на овцете http://pbs.twimg.com/media/BPEI_XHCYAAbG3P.jpg:large
  35. 35 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6015 Неутрално

    [quote#26:"cherrie"]Петролните залежи се оказват не късмет,а проклятие[/quote]
    Абсолютно! Сега предстои да разкостят Норвегия. Следва Румъния.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  36. 36 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6015 Неутрално

    [quote#16:"Jeremy Irons"]Ако се беше размърдал по-рано[/quote]
    Тогава щяхте да виете, че американските агресори бомбардират невинни ислямисти.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  38. 38 Профил на bawarec
    bawarec
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Сега ще им се понапълнят гащите на терористите, а кюрдите и иракската арми с въздушната поддръжка на американците ще изтикат терористите обратно в Сирия, че и оттатък.

  39. 39 Профил на Veritas Odium Parit #Je suis Москов
    Veritas Odium Parit #Je suis Москов
    Рейтинг: 948 Неутрално

    [quote#36:"Blood Red Skies"]невинни ислямисти.[/quote]

    Невинен ислямист? Това е оксиморон.

    Тигърът не си губи съня, заради мнението на овцете http://pbs.twimg.com/media/BPEI_XHCYAAbG3P.jpg:large
  40. 40 Профил на bobby_k
    bobby_k
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Това не са хора, не са и зверове. Зверовете са силни и се бият с противника си. Това е измет, която зверства над вече обезоръжени хора, хора, които не могат да се защитят. Измет, която е смела само изправена пред цивилни. Но "наказанията" за цивилните си изпълняват целта перфектно - професионалистите и войниците, които могат да се разправят с тези боклуци, захвърлят пушките при слухове, че боклуците наближават. След което боклуците хващат цивилните, останали без военна защита, и вършат нещата от снимките. Едно нещо обаче ме гложди. Гледал съм доста "тежки" снимки от различни конфликтни точки - опазил ме Господ да намирам удоволствие в такива гледки, но не ми се е струвало честно някой накъде да страда, а аз да си заравям главата в пясъка, но именно заради това нещо ми направи впечатление - някои от снимките съм виждал многократно поствани за различни конфликти - хървати срещу сърби, сърби срещу босненци, червени кхмери, тутси срещу хуту и т.н. и т.н. Едната снимка, представена тук като прясна-прясна от зверства на ИДИЛ (с любимия мотив на подобна измет - отрязани глави) със сигурност е от Босна, дело на 3-ти муджахедински корпус на армията на БиХ от конфликта в средата на 90-те. Изникват три въпроса:
    1. Дали това е направено с цел да засили така или иначе справедливото възмущение на хората и да ги накара да упражнят граждански натиск за намеса с военни действия срещу ИДИЛ?
    2. Дали пък и останалите снимки, или поне голяма част от тях, не са от други конфликти, с други действащи лица, с други обстоятелства (разбира се, не оневиняващи зверствата, изобразени на тях).
    - И, най-важния въпрос от всички:
    3. На какво да вярва човек в тази епоха, в която всякаква информация може и бива представяна за вярна ?
    Ако човек чете сайтове и слуша новини (на този етап друг източник на информация няма), логично се налага да си сменя мнението на 180 градуса след всяка нова информация или ново тълкуване. Разбира се, далеч съм от мисълта, че нещата винаги са само черни или само бели, но все пак трябва да има една-единствена истина. А, за съжаление, манипулациите в интернет са прекалено много и тя е дълбоко скрита.
    Споделете вие как отсявате манипулациите от истината, моля. Аз съм на път да се предам и да се откажа от всякакви мнения по всякакви въпроси.

  41. 41 Профил на efw42682532
    efw42682532
    Рейтинг: 498 Гневно

    До коментар [#5] от "SSmart":

    За да помагат на терориста Асад???? Няма да стане САЩ не подкрепят терористи, а ги ликвидират! Русия е виновна за гражданската война в Сирия с подкрепата си за терориста Асад!Но и неговото време ще дойде!

  42. 42 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6015 Неутрално

    [quote#23:"baxter"] ама там са добри. [/quote]
    Пак лъжеш. Не, не са добри. Ако бяха добри и САЩ ги подпомагаше, досега от Башар щеше да е останал само спомен.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  43. 43 Профил на Veritas Odium Parit #Je suis Москов
    Veritas Odium Parit #Je suis Москов
    Рейтинг: 948 Любопитно

    [quote#41:"protivbspdpsatak"]терориста Асад!Но и неговото време ще дойде! [/quote]

    Ако Асад падне, Халифатът ще залее цялата зона и ще плъзне към Европа. Ти това ли искаш?

    Тигърът не си губи съня, заради мнението на овцете http://pbs.twimg.com/media/BPEI_XHCYAAbG3P.jpg:large
  44. 44 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1503 Любопитно

    Че САЩ нали вече победиха Ирак?

  45. 45 Профил на sameman
    sameman
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Където е стъпил американски освободителен крак - следва тотална разруха!
    Обама се превърна в рекордьор сред американските президенти, още миналия мандат, като подписал най-много разрешения за въздушни нападения...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  46. 46 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 4049 Неутрално

    Разгеле, Хюсеин Обама се реши да нападне единоверците си. Да видим докъде ще стигне и дали няма да даде назад ако идиловците решат да атакуват отново Асад.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  47. 47 Профил на Rozalina
    Rozalina
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Една молба към президента Обама:
    Г-н президент, до този момент не съм Ви молила за нищо.
    Сега ако може на връщане от северен Ирак да пуснете бомбардировачите и над могучая, че вече не се издържа съвеЦката наглост.
    Така ще пътуват празни - вие ще спестите гориво, а ние ще спасим държавата си. Уин-Уин

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  48. 48 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3166 Неутрално

    а пък като станат "снимките " , и в украйна

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  49. 49 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 782 Неутрално

    [quote#43:"Veritas odium parit"]Ако Асад падне, Халифатът ще залее цялата зона и ще плъзне към Европа. Ти това ли искаш? [/quote]
    Исламистите от Идил точно това заявиха. След като приключат в Ирак и Сирия ще се насочат пътво към Андалус (Испания) и Балканите. Според тях първостепенна задача е да завладеят първо земите, които някога са били ислямски, а сега се владеят от неверници. Това е нещо най- неприемливо за тях. Приема се за кощунство, оскърбление, което подкопава вярата че целия свят ще бъде мюсюлмански.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  50. 50 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4447 Любопитно

    [quote#29:"dido73"] Докато зоркия поглед на Държавния департамент на САЩ забеляза че нарушаваме човешките права на Сорос защото сме наблягали на еврейският му произход, ИДИЛ играеха футбол с отрязани човешки глави.[/quote]

    Факт! Така беше!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  51. 51 Профил на Rozalina
    Rozalina
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Мурзилки, моля отговорете ми на следния въпрос:
    Кой въоръжава:
    - Сатрапа Асад в Сирия
    - Подивелите сунити в Ирак
    - Хамас в Газа
    - Православните фашисти, обстрелващи пасажерски джетове в Украйна
    Кой? Кой? Кой?

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  52. 52 Профил на Rozalina
    Rozalina
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#26:"cherrie"]САЩ съсипаха Близкия Изток от демокрация.
    Разкостиха Ирак.Разкостиха Сирия.Демократизираха Афганистан.Петролните залежи се оказват не късмет,а проклятие.[/quote]
    Нека все пак не забравяме, че Иран, Ирак и Афганистан бяха мирни светски държави, където жените ходеха в университет с къси поли, докато СавеЦкият Съюз не реши да си разширчва териториите на Юг.

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  53. 53 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Интересно, за Одеса защо така не сте загрижени? Не ви ли е интересно защо няма международен натиск, насочени дрони срещу Киев и т.н.?

  54. 54 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Любопитно

    Обама разреши въздушни удари по ислямистите в Ирак
    ....................................

    САЩ ще бомбардират съюзници, които сами са въоръжили?
    Интересно, интересно.....

  55. 55 Профил на Valeria
    Valeria
    Рейтинг: 782 Неутрално


    [quote#51:"lazy_and_sleepy"]Кой? Кой? Кой? [/quote]

    CIA?CIA?CIA?

    https://goo.gl/8NG90J
  56. 56 Профил на michepich
    michepich
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Г-н Обама, с вашата мълчалива подкрепа на ИДИЛ и тям подобни джихадисти, вие загубихте мен (колкото и да съм незначителен) като фен на "американската" демокрация !!!

  57. 57 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#49:"magen_enoshi"]. След като приключат в Ирак и Сирия ще се насочат пътво към Андалус (Испания) и Балканите. Според тях първостепенна задача е да завладеят първо земите, които някога са били ислямски, а сега се владеят от неверници. [/quote]
    Май пропусна една най-първична дестинацийка....
    Защо ли?

  58. 58 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Малко е. ИДИЛ режат глави на деца, само защото са християни. Това не може да са хора, това са животни. Намерете снимки и ще ви се преобърне света.
    Странно е как водещите ислямски духовници мълчат.

  59. 59 Профил на xyz84014722
    xyz84014722
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    До коментар [#50] от "Иво":

    Гледах вчера CNN. Там не се готвят по никакъв начин да нахлуват и да се противопоставят на ислямистите. Само едно такова, разтревожено кудкудякат и гледат да завъртят темата към ивицата Газа (която пак е във война от преди малко).

    Хитлер се е върнал с арабско лице и Обама е негов пророк!

  60. 60 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    Демокрацията-демократична!
    Най-демократична-американската!

  61. 61 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 4049 Весело

    [quote#51:"lazy_and_sleepy"]Православните фашисти, обстрелващи пасажерски джетове в Украйна [/quote]
    Ленивке и ти като дядо Жбигньиев явно си падаш по мюслитата борци за демокрация.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  62. 62 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#51:"lazy_and_sleepy"]

    Мурзилки, моля отговорете ми на следния въпрос:
    Кой въоръжава:
    - Сатрапа Асад в Сирия
    - Подивелите сунити в Ирак
    - Хамас в Газа
    - Православните фашисти, обстрелващи пасажерски джетове в Украйна
    Кой? Кой? Кой? [/quote]

    itanimulli.com

  63. 63 Профил на Rozalina
    Rozalina
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#55:"Valeria"]CIA?CIA?CIA?[/quote]
    Разкрити са:
    http://christof.blog.bg/photos/151193/original/HAARP.jpg

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  64. 64 Профил на Veritas Odium Parit #Je suis Москов
    Veritas Odium Parit #Je suis Москов
    Рейтинг: 948 Разстроено

    [quote#49:"magen_enoshi"]След като приключат в Ирак и Сирия ще се насочат пътво към Андалус (Испания)[/quote]

    Надявам се Ал Андалус да го прескочат, че хич не ми се иска да се местя.

    Тигърът не си губи съня, заради мнението на овцете http://pbs.twimg.com/media/BPEI_XHCYAAbG3P.jpg:large
  65. 65 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4447 Любопитно

    [quote#32:"drago62"]Благодаря за инфото. Разгледах линковете. Много е важно самите ислямски държави да заемат АКТИВНА позиция срещу подобни действия. [/quote]

    Абсолютно съм съгласен с теб, точно така е. Това е изключително важно! Боклуци и главорези като тези от ИД и Боко Харам трябва да бъдат осъждани и порицавани нявсякъде! Те са заплаха не само за религиозните малцинства по света, те са заплаха и за самите мюсюлмани.... ти сигурно знаеш, че Боко Харам и ИД убиват и мюсюлмани в Нигерия и Ирак, дори взривяват и джамии там! Те са истинско зло и заплаха за всички хора!

    [quote#32:"drago62"]Според мен накъде ще тръгне ислямът зависи от държави като Турция, Египет, Индонезия и Малайзия. [/quote]

    Да. И тук съм съгласен с теб. Това са едни от най-важните и големи мюсюлмански държави към твоя списък бих добави и Иран. Ето затова е изключително важно Иран, Турция и Индонезия да бъдат спокойни и стабилни... ако, там настъпи хаос и война, както в Сирия, Ирак или Либия ще настане още по-лошо положение.

    Искам да ти покажа още едно доста интересно според мен изследване от американския институт "Пю" относно настроенията в мюсюлманските държави спрямо тероризма и насилието:

    http://www.pewglobal.org/2013/09/10/muslim-publics-share-concerns-about-extremist-groups/

    П.П.
    И още малко информация относно осъждането на тези терористични боклуци от различни местни религиозни лидери:

    http://www.muhajabah.com/otherscondemn.php

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  66. 66
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  67. 67 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 4422 Неутрално

    Ислямистите от Ирак каквото са си търсили , това са намерили - щом като убиват всичко което е християнско .

    Peni Nikol
  68. 68 Профил на Rozalina
    Rozalina
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#61:"Julian Mall"]Ленивке и ти като дядо Жбигньиев явно си падаш по мюслитата борци за демокрация.[/quote]
    Ма разбира се, перфетна логика, издържано заключение.
    Хора с подобен потенциал за логически заключения, трябва да се върнат в началото и да се упражняват повече.
    Запоячи от тук:
    http://centerforgreatapes.files.wordpress.com/2012/11/dscf2091c.jpg

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  69. 69 Профил на Rozalina
    Rozalina
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#66] от "Вишински":
    Не, може ли да отговориш на въпроса?

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  70. 70 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4447 Любопитно

    [quote#51:"lazy_and_sleepy"]Кой въоръжава:
    - Сатрапа Асад в Сирия
    - Подивелите сунити в Ирак
    - Хамас в Газа
    - Православните фашисти, обстрелващи пасажерски джетове в Украйна
    Кой? Кой? Кой?[/quote]

    - Асад го въоръжава Русия и Иран.
    - Подовелите сунити в Ирак ги въоръжават твоите любимци от САЩ с дейната помощ на американските сателити СА и Катар!
    - Хамас в Газа - може би иранците, но не само те....
    - православните проруски сепаратисти ги въоръжава Русия. Украинските националисти ги въоръжава САЩ.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  71. 71 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4447 Любопитно

    До коментар [#52] от "lazy_and_sleepy":

    Ти добре ли си с главата!? Или нищо не разбираш от история!?

    Нито една от изброените от теб държави НЕ се ислямизира заради Русия или СССР, а по-скоро заради любимата ти САЩ! Особена вина за това имат янките в Афганистан!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  72. 72 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 782 Неутрално

    [quote#57:"nenad"]Май пропусна една най-първична дестинацийка....
    Защо ли? [/quote]
    За нас те си говорят открай време. И от край време се опитват. Ама сега заговориха сериозно за вас. И знаеш ли каква е разликата? Ние сме готови, а вие не сте. Вас ще ви глътнат без да се изпотят, дока с нас ще им бъде много трудно, да не кажа невъзможно. А страхливците винаги предпочитат лесната плячка.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  73. 73 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#72:"magen_enoshi"] сега заговориха сериозно за вас. И знаеш ли каква е разликата? Ние сме готови, а вие не сте. Вас ще ви глътнат без да се изпотят, дока с нас ще им бъде много трудно, да не кажа невъзможно. А страхливците винаги предпочитат лесната плячка.[/quote]
    Аааааа, ето каква била работата - ислямизмът ще се оттече по линията на най-малкото съпротивление и понеже еврейската съпротива е най-съпротива - да му мислят европейците...
    Малко си чел Шекспир, друже! Ако го беше чел, щеше да знаеш и други определения за еврейската смелост

  74. 74 Профил на Радиолокатор
    Радиолокатор
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Той Обама е причината тия да съществуват - не очаквайте да приведе решението си в действие. Единствено Франция би могла, ако и оня либераст поиска...

  75. 75 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#2] от "EREBUS":


    [quote#2:"EREBUS"]Каква точно ще е целта на въздушните удари ? [/quote]
    Много ясно- тук не барай, до тук може, ще ме слушкаш...

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  76. 76 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 782 Весело

    [quote#73:"nenad"]Малко си чел Шекспир, друже! Ако го беше чел, щеше да знаеш и други определения за еврейската смелост[/quote]
    Аз Шекспир съм го чел. Няма никаква връзка с въпроса. А съм чел и зная десетки поговорки и пословици, които възхваляват българската смелост. Да ти цитирам ли няколко?

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  77. 77 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Демек в Сирия са бунтовници, а в Ирак терористи!


    [quote#13:"dpq56372515"]САЩ направиха Ирак на нищо

    Съсипха го[/quote]

    Ами, от хамериканска гледна точка сега Ирак е много по-добре от Садамския!Ония им се дръвчеше постоянно и се съюзяваше с възможно най-неприятните за Хамериканците...

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  78. 78 Профил на Вишински
    Вишински
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#76] от "magen_enoshi":

    Има и една друга, чул съм я от руски евреи:

    "Каква е разликата между руснака и евреина?

    Руснакът умира, но не се предава.

    А евреинът се предава, но не умира."

  79. 79 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#78] от "Вишински":

    Съобщи ми, като чуеш подобно от израелец.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  80. 80 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#76:"magen_enoshi"]Аз Шекспир съм го чел. Няма никаква връзка с въпроса. А съм чел и зная десетки поговорки и пословици, които възхваляват българската смелост. Да ти цитирам ли няколко?[/quote]
    Друже, научно е установено, че евреите наистина четат Шекспир. Предимно със затворени очи. Също като международното законодателство.
    Що се отнася до българския юнаклък - давай, нямам никакви комплекси на тази тема и с удоволствие ще се посмея, в т.ч. - и на себе си!

  81. 81 Профил на marrad
    marrad
    Рейтинг: 616 Гневно

    До коментар [#40] от "bobby_k":

    ''...това е измет...''

    Да. ама по необясними за мен причини ''Д.'' - и не само - ги величае, тия от ''Хамас'' - също, като ''бойци''. А най им пасва ''башибозук''!

  82. 82 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 611 Весело

    До коментар [#52] от "lazy_and_sleepy":

    Ако и в другите ти постове има толкова истина, колкото в този ... Определено не си наясно със събитията, камо ли с причините и следствията, да не говорим за тенденциите.

  83. 83 Профил на False Flag
    False Flag
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Всички знаем, че "умните" помби няма как да спрат геноцида, а най много да увеличат цивилните жертви, справка Косово.

    Жалко за хората там...

    There is no greater tyranny, than that which is perpetrated under the shield of law and in the name of justice.
  84. 84 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4234 Неутрално

    Най сетне се събудиха тези превзеха половината държава и чак тогава ще правим нещо. Обама е изключително нерешителен !

    klimentm
  85. 85 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 607 Гневно

    Изродите от ИДИЛ трябва да бъдат умъртвявани жестоко и садистично!Заедно с целите им семейства,за да им прекъснат семката до девето коляно!
    Башар,защо спиш?Пусни твоите от Шабиха(сенките) и избивайте наред,без милост!

  86. 86 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4234 Неутрално

    До коментар [#78] от "Вишински":

    Стига с тея руснаци бе вишински, навсякъде ги вреш!

    klimentm
  87. 87 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 611 Любопитно

    До коментар [#72] от "magen_enoshi":

    Тук си напълно прав. Даже си мисля, че не е толкова важно, че сте готови, а че ви стиска да го направите. Предполагам, при всичките атентати и ракети, вие се чувствате по-защитени от държавата си от нас, без да сме под постоянна заплаха!

  88. 88 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 607 Гневно

    До коментар [#26] от "cherrie":
    [quote#26:"cherrie"]САЩ съсипаха Близкия Изток от демокрация.
    Разкостиха Ирак.Разкостиха Сирия.Демократизираха Афганистан.Петролните залежи се оказват не късмет,а проклятие. [/quote]
    Целта на американците е да предизвикват навсякъде"контролиран хаос"а те през това време да изсмукват природните залежи на"демократизираните"страни!
    Но,хаосът от"контролиран"стана неконтролируем и американците сега берат своите"отровни плодове"!
    Добре,че има още СВЕТСКИ мюсюлмански"диктатори" които държат фронта срещу гнусните ислямисти,Ислямистите са всъщност мюсюлманските сектанти!

    1)Браво на Генерал ел Сиси(Президент на Египет),че смачка ислямиста Морси и изби като кучета"Мюсюлманските братя"!
    А как Хилъри Клинтън пенясваше от злоба срещу Ел Сиси-спомняте ли си?А египетският народ я замеряше с обувки,яйца и домати при посещението и в Египет и скандираше"Моника"(Люински)

    2)Браво също така и на Башар ал Асад,че се държи здраво,воюва на няколко фронта и мачка наред ислямистката измет!

    3)Браво и на чеченеца Рамзан Кадиров-(съюзник на Путин),който също коли наред ислямистките отрепки и въобще не ги признава за "единоверци"!
    ------------------------------------------------------
    РР Лично аз пожелавам най-жестока и мъчителна смърт на всички
    от Ал Кайда,ИДИЛ и Ас Нусра,както и на техните семейства!

  89. 89
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  90. 90 Профил на xyz84014722
    xyz84014722
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    [quote#1:"sa6"]ИДИЛ направиха сериозна грешка, ако бяха продължили да се бият с Асад, щяха все още да са добрите.[/quote]
    Каква грешка, не виждаш ли, че Обама не се готви да стори нищо на ислямските фашисти. Говори, колкото да не заспи.

  91. 91 Профил на xyz84014722
    xyz84014722
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    [quote#84:"klimentm"]Най сетне се събудиха тези превзеха половината държава и чак тогава ще правим нещо. Обама е изключително нерешителен ![/quote]
    Прави се на нерешителен. Всъщност, не иска да се меси, за да не прецака проекта за ислямски Райх, който засега върви добре.

  92. 92 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 607 Любопитно

    До коментар [#16] от "Jeremy Irons":
    [quote#16:"Jeremy Irons"]Ако се беше размърдал по-рано(и не само той), щяха да бъдат спасени много невинни хора. [/quote]
    До коментар [#36] от "Blood Red Skies":
    [quote#36:"Blood Red Skies"]Тогава щяхте да виете, че американските агресори бомбардират невинни ислямисти. [/quote]
    Ама вие двамата не сте ли от един"отбор"?Щото и двамата се правите на "дръж ми шапката"!Кога е трябвало да се "размърдат по рано"американците?Нали"по-рано"ги създаваха! Пък сега ще ги "удрят"!Айде смях в залата!

  93. 93 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#92] от "багаин":

    Объркал си се нещо!

  94. 94 Профил на grem
    grem
    Рейтинг: 391 Неутрално

    https://www.youtube.com/watch?v=bsCZzpmbEcs

    Vice News - The Spread of the Caliphate: The Islamic State (Part 1).

  95. 95 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4234 Неутрално

    До коментар [#91] от "Отнесен":

    Месец време му трябваше да вземе решение което можеше да вземе за два часа?! На са САЩ им трябва ислямистки Райх колкото на риба чадър. Подръжката на революции и терористи е Кагебистки патент.

    klimentm
  96. 96 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 607 Любопитно

    До коментар [#77] от "Galata":
    До коментар [#91] от "Отнесен":
    До коментар [#95] от "klimentm":
    ---------------------------------------------------------
    Вие,колеги и тримата говорите за едно и също нещо,само,че
    от три гледни точки! А той "Планът" на САЩ е един-чрез"подставени лица"да обгради Русия в "пръстен"-
    така нареченият "Ислямски Полумесец"
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1445793509024013&set=a.1392878197648878.1073741837.100007801321827&type=1&theater
    Да,обаче както се изразява колегата Галата-"някои хора от приятелите на САЩ не слушкат"
    Вместо заедно да свалят руското протеже Башар Асад в Сирия
    "умереният"ислямист Ердоган и отявлените ислямисти от ИДИЛ-тръгнаха да се правят на интересни!

    Бай Реджеп ще възражда Османската империя,
    като ще включи даже Босна и Херцеговина,
    подкрепя палестинците от Хамас
    и даже ще търгува с Русия храни(а целият ЕС няма да може),

    а ИДИЛ-ци пък ще си правят Ислямски Халифат!

    Аааааа,къде дават така?
    Затова сега на Бай Реджеб ще му спретнат още"светски"Майдани,организирани от неговия враг,
    който се крие в САЩ и е "баш ислямист",а не като него"умерен"Галата,как му беше името на тоя-американското протеже бе,дето е враг на Ердоган и се крие в САЩ
    Еееее,изскочи ми от акъла!

    а пък ИДИЛ ще бъдат подпукани с ракети,та да се сетят да се върнат от Ирак в Сирия и да се запукат пак с Башарчо!

    А може и тройна врътка:За да накажат Ердоган за проявяваната от него самостоятелност американците може да направят троен конфликт баш в Анадола,дето е"крепостта"на бай Реджеп!Да се сбият кюрди,ИДИЛ-ци и местни турци всеки срещу всеки!
    Предстои да видим!


  97. 97 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#1] от "sa6":
    ИДИЛ се биеха на страната на Асад в Сирия.

  98. 98 Профил на Heimatarbeiter
    Heimatarbeiter
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#19:"КУМЧО ВЪЛЧО"]"от изтеглянето на американската армия през 2011г".
    На бягството в американския фолклор му се вика изтегляне. [/quote]

    А на тоталния разгром в Афганистан довел до разпада на СССР в руския фолклор му се вика "великая победа!"...

    [quote#42:"Blood Red Skies"]Пак лъжеш. Не, не са добри. Ако бяха добри и САЩ ги подпомагаше, досега от Башар щеше да е останал само спомен.[/quote]

    Ако бяха добри, САЩ отдавна щаха сами да влязат в Сирия, без да се налага да използват "услугите" на разни ислямисти.

    Много са ми интересни постовете на тъпите каскети под темите за ИДИЛ.
    Когато САЩ не прави нищо - реват че ЦРУ ги въоръжавало и обучавало, и че САЩ са виновни за цялата нестабилност в региона.
    А когато решат САЩ да бомбят изродите главорези дето колят деца наред, САЩ пак виновни - били закъсняли или си трепели собствените "съюзници".
    На това му се вика лицемерие в най-лекия вариант, и шизофрения в тежкия.

    И един въпрос. Нещо не се чува мнение на Русия относно ИДИЛ. Нали бяха стожери на православието и християнството? Защо не помогнат и те с малко въздушни удари? А да, забравих - защото няма келепир, не е като Кримнаш...

  99. 99 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Тези, които не знаят, че ИДИЛ се биеха в Сирия на страната на Асад да прочетат последното изречение на тази статия:
    http://news.ibox.bg/news/id_586463004

  100. 100 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#96] от "багаин":

    Гюлен бе, колега!
    Хубав коментар,малко си се ОТНЕСЪЛ ама от самолет не се вижда...

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK