Украйна гласува днес за първия парламент след Янукович

Украйна гласува днес за първия парламент след Янукович

© Reuters



Милиони украинци ще участват днес в извънредни парламентарни избори, с които ще се засили легитимността на новата власт и ще се прочисти Върховната рада от депутати, лоялни доскоро на избягалия президент Виктор Янукович.


Надеждата на новия държавен глава Петро Порошенко е парламентът да бъде доминиран от проевропейски настроени партии. Прогнозите са, че неговият Блок на Петро Порошенко ще събере най-много гласове – вероятно около 30% от подадените гласове, и заедно с партията на премиера Арсений Яцунюк ще има достатъчно депутати за стабилно мнозинство.


В новия състав със сигурност ще има активисти от Майдана и участници в сраженията срещу проруските сепаратисти в Източна Украйна. Прогнозите са, че 6-7 партии имат шанс да попаднат в парламента.




Партията на регионите (партията на Янукович) не участва, след като се разпадна. За пръв път от обявяването на независимост през 1991 г. няма да имат свои представители и комунистите. Има известна несигурност около това дали партията на бившия премиер Юлия Тимошенко ще успее да попадне в парламента, но е почти сигурно, че втората по големина сила ще бъде Радикалната партия на популиста и националист Олег Ляшко.


Избирателната активност се очаква да бъде над 65%, а за попадане в парламента прагът е 5%.


Върховната рада е с 450 депутати, но се гласува за 424, защото остават празни местата на районите в анексирания от руснаците Крим и териториите под контрола на сепаратистите.


Половината (225) депутати се избират по партийни листи, а останалите - в едномандатни райони (този път ще се изберат 199).


ЦИК не позволи да се проведат избори в 14 избирателни района на Донецк и Луганск под контрола на сепаратистите, както и в 12 района на Кримския полуостров.


Състезават се 29 партии и общо 3114 кандидати в листите им.


Кандидатите в едномандатни райони са 3556.


Парламентът ще има един месец да сформира мнозинство, което да излъчи правителство.

Коментари (241)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1447 Весело

    [quote#1:"comandante за свобода на словото"]Квази -демокрация спусната от Обама вкарва в парламента главорези от "десен сектор" и украинците ще бъдат опоскани от към човешки и природен ресурс. [/quote]

    Добре бе ушанка , значи за да е по-демократично е по-добре вместо хората да избирата "главорези от десен сектор" Москва да им назначава управляващи ? Понеже този състав на парламента , също както и Хунтата" в Киев са избрани от народа ?

    15.02.1989 - 07.02.2018
  3. 3 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 395 Весело

    Успех на десен сектор!!!

  4. 4 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Дано успеят да се очистят от проруските сили в парламента.

  5. 5 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1807 Неутрално

    Успех на украинския народ в борбата им за освобождение от болшевишката диктатура на Русия.

  6. 6 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    Ще поживеем и ще видим...

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  7. 7 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Това ще са избори за подсъдими пред военните трибунали!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  8. 8 Профил на pelovski
    pelovski
    Рейтинг: 450 Неутрално

    В разпадналата се държава си играят на демокрация.

  9. 9 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1287 Весело

    Обява на пресцентъра на Кремъл:
    Администрацията не носи отговорност, за оставени без надзор полуострови.

  10. 10 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#3:"europa_bg"]

    Успех на десен сектор!!! [/quote]

    Най-най-най-демократите. Естествено заради свършената мръсна работа на Майдана, а и за да се кротнат малко, ще получат и те парче от баницата.

  11. 11 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3317 Неутрално

    Успех на Украйна, изглежда още един народ се освободи от поробителя!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3317 Весело

    Не мога да разбера мурзилките, що мрънкате бе дрОгарЕ, ако московските слуги са добри, украинците щяха да ги изберат! Да, ама изглежда инсталирани мутро- сурати като Бандюкович не се харесват на никого!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  14. 14 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3317 Весело

    [quote#12:"др. Иванов"]Абе част се освободи и сега готви настъпление на Киев. [/quote]

    Да, ама ще има още санкции, и накрая процес като Милошевич!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  15. 15 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3607 Неутрално

    при минус 6 градуса най-важно е спечелилите да целуват добре . ръце , крака , .....ци , ... успех

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  16. 16 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3317 Весело

    [quote#13:"Realist"]Да, ама изглежда инсталирани мутро- сурати като Бандюкович не се харесват на никого! [/quote]

    Има ли Мурзилка, която да харесва мутро- сурата Пеевски? Това са слугите на северноазизтският ви началник дрогаре, няма други!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  17. 17 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    Кремълските ПР агенции са в траур. Основната им опорна точка за "киевските фашисти" умря.
    Браво на украинците! Те доказаха, че заслужават свободата си от руския ботуш. Няма да им бъде лесно, но пътя е правилен - по-далеч от Нацистка Русия.

    The best way to predict the future is to invent it.
  18. 18 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    [quote#13:"Realist"] ако московските слуги са добри, украинците щяха да ги изберат![/quote]

    Партята на Янукович може и изобщо да не влезе в парламента. Всякакви други руски партии са маргинални. Изводът какъв е? Всички украинци са фашисти!

    The best way to predict the future is to invent it.
  19. 19 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    [quote#1:"comandante за свобода на словото"]Квази -демокрация спусната от Обама вкарва в парламента главорези от "десен сектор"[/quote]

    По- добре да има съветска диктатура, нали така?

    The best way to predict the future is to invent it.
  20. 20 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    [quote#7:"др. Иванов"]Това ще са избори за подсъдими пред военните трибунали![/quote]

    Не, той не участва в тях. Въпреки че иска.

    The best way to predict the future is to invent it.
  21. 21 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3933 Неутрално

    Ако днес Украйна се отърси окончателно от съветската пета колона, слез година-две България ще остане назад да й лапа праха.

    С роби, рая и майцепродавци като Командантето, др. старшина Иванов, Йодата и останалата червена дружинка, това хич няма да е за чудене.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  22. 22 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#1:"comandante за свобода на словото"]Квази -демокрация спусната от Обама вкарва в парламента главорези от "десен сектор" и украинците ще бъдат опоскани от към човешки и природен ресурс. [/quote]

    Мани, мани, свършиха дните на охолство и безгрижие под грижовните погледи на Янукович и дедо Путя.

  23. 23 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#21:"Norman Granz"]Ако днес Украйна се отърси окончателно от съветската пета колона, слез година-две България ще остане назад да й лапа праха. [/quote]

    Те вече са по-напред - "Партията на регионите (партията на Янукович) не участва, след като се разпадна. За пръв път от обявяването на независимост през 1991г. няма да имат свои представители и комунистите."

  24. 24 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1447 Весело

    [quote#18:"Чучхе по руски"]Партята на Янукович може и изобщо да не влезе в парламента. [/quote]

    То и партията на Гошо Тарабата на следващите избори може и да не влезе в парламента Което може би е причина за агресивното поведение на Нацистка Русия

    15.02.1989 - 07.02.2018
  25. 25 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3607 Неутрално

    [quote#11:"Realist"]Успех на Украйна, изглежда още един народ се освободи от поробителя! [/quote]
    по сценария ирак, либия

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  26. 26 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#23:"oos19355380"]Ако днес Украйна се отърси окончателно от съветската пета колона, слез година-две България ще остане назад да й лапа праха. - цитат на коментар #21 от “Norman Granz”


    Те вече са по-напред - "Партията на регионите (партията на Янукович) не участва, след като се разпадна. За пръв път от обявяването на независимост през 1991г. няма да имат свои представители и комунистите." [/quote]

    Разгониха фамилията на представителите на ИУ, обаче някак си онези в Киев искат хората от там да ги разбират и да им се подчиняват. И това е още от преди началото на т.нар. АТО.
    И сега успоредно с подготовката за избори, тече и подготовката за офанзива в Донбас. Около 2-ри ноември ще е леко горещо в оня регион.

  27. 27 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    [quote#23:"oos19355380"]Партията на регионите (партията на Янукович) не участва, след като се разпадна.[/quote]

    Това го бях пропуснал. Ами то и Янукович сигурно вече се е разпаднал във "вечното си жилище".

    The best way to predict the future is to invent it.
  28. 28 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    [quote#25:"deribeev"]по сценария ирак, либия[/quote]

    Знам че ти е мъчно за Саддам и Кадафито.

    The best way to predict the future is to invent it.
  29. 29 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#1] от "comandante за свобода на словото":
    До коментар [#7] от "др. Иванов":
    До коментар [#8] от "andru":
    До коментар [#9] от "SSmart":
    До коментар [#10] от "opasno_lud":
    До коментар [#15] от "deribeev":
    Надявайте се Порошенко да направи коалиция с Яйценюк дето толков го плюхте пролетта.Казвам надявайте се,а не молете се защото комунистите сте по правило атеисти.Щото ако Ярош влезе в власта ще има такова виене,ама няма да има кой да ви чуе.Такъв съсед ще има Путин на западната си граница,че чак и не можете да си го представите.Полша ще бъде цветенце.
    Та така.Надеждата ви е в Яйценюк.

  30. 30 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#27:"Чучхе по руски"]Това го бях пропуснал. Ами то и Янукович сигурно вече се е разпаднал във "вечното си жилище".[/quote]

    Руските творения по принцип имат тази особеност, от самолетите и ракетите, та чак до нерушимыйте союзи.

  31. 31 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 3058 Весело

    Всеки народ има право да си избира управници. Сега в Украйна има огромен брой чуждестранни наблюдатели. Скоро ще научим доколко са били честни тези избори. До днес никой не пише за насилствено принуждаване на хората да гласуват, за разлика от псевдоизборите в Крим и Източна Украйна.

    подпис
  32. 32 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 395 Весело

    До коментар [#28] от "Чучхе по руски":
    [quote#28:"Чучхе по руски"]Знам че ти е мъчно за Саддам и Кадафито.[/quote]
    Хайде да не отваряме болни теми

  33. 33 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#29] от "europa_bg":

    Що бе? Ярош ще прокара закон узаконяващ използването на Молотов ли?

  34. 34 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    Руските терористи в Донецк няма да позвоялт на хората да гласуват. Това ясно показва кои са нацистите в Украйна.

    The best way to predict the future is to invent it.
  35. 35 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#26:"opasno_lud"]Разгониха фамилията на представителите на ИУ[/quote]

    Толкова тези са представители на ИУ, колкото ДПС са представители на турците или пък на либералите в България.

  36. 36 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#29] от "europa_bg":

    Ние разчитаме Ярош да направи правителство! Може и заедно със Свобода, за това се молим!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  37. 37 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3317 Любопитно

    [quote#25:"deribeev"]по сценария ирак, либия [/quote]

    Сценария си го знаете, срутването на всички тоталитарни диктаторки недоразумения, срутването на Империята на Злото! Най- грозните, най- отвратителните, ней- нечовешките режими които света е виждал!

    Има ли някъде работеща червенократунковска утопия? Няма, иначе щяхте да си счупите краченцата да емигрирате там!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  38. 38 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#7:"др. Иванов"]Това ще са избори за подсъдими пред военните трибунали![/quote]

    Ти винаги познаваш. И от подписа ти си личи.

  39. 39 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    Ако не беше саможертвата на героите от Майдана, някои от които разстреляни от руските снайперисти на Янукович, какво щеше да бъде сега?
    Европа щеше да си търгува с кремълските нацисти. Комунистите щяха да ни "управляват". Вече щяхме са сме се набутали с милиарден заем към Газпром за Южен поток. КТБ щеше да е най-голямата банка и чрез нея КГБ щеше да продулжава да ни изкупува. България на практика щеше да бъде руска територия в ЕС.

    The best way to predict the future is to invent it.
  40. 40 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#35:"oos19355380"]Разгониха фамилията на представителите на ИУ- цитат на коментар #26 от “opasno_lud”


    Толкова тези са представители на ИУ, колкото ДПС са представители на турците или пък на либералите в България. [/quote]
    Айде бе! Бяха единствените, които призоваваха новата власт към диалог с хората, а не да им "говорят" с армията.

  41. 41 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2022 Любопитно

    Цитат: "ще се засили легитимността на новата власт"
    ... Прекалено оптимистично предположение - комунистите и партията на редионите не са допуснати до изборите. Русия каза, че ще признае изборите в Украйна още преди седмица - няма смисъл да се разстрелват цели изборни комисии, докато не получат "правилните" резултати.
    При такива условия и с такива управляващи за сега не може да се очаква повече от Украйна.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  42. 42 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3317 Неутрално

    [quote#39:"Чучхе по руски"]Ако не беше саможертвата на героите от Майдана, някои от които разстреляни от руските снайперисти на Янукович, какво щеше да бъде сега? [/quote]

    ++++++++ Хубаво, че беше саможертвата на този велик народ, че и хватката над България да се отхлаби! Русия си инсталира слугите в България с правителството на Олигарски!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  43. 43 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#40:"opasno_lud"]Айде бе! Бяха единствените, които призоваваха новата власт към диалог с хората, а не да им "говорят" с армията.[/quote]

    С терористи не се преговаря.

  44. 44 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3607 Неутрално

    [quote#29:"europa_bg"].Щото ако Ярош влезе в власта ще има такова виене,ама няма да има кой да ви чуе.[/quote]
    що , нали той им е европейското лице . напротив точно той им трябва . факта че донбас са "изключени" от радата и като брой депутати означава че русия вече има съсед на западната си граница

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  46. 46 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Върховната Рада е с 450 депутати, но се гласува за 424
    ------------------------------

    Че то украинската конституция много щедра, дала 5% от местата на 16-18% населението. Щото по европейските критерии трима руснаци правят един човек/глас. После- Ама защо ни бият като фашисти под Иловайск?

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  47. 47 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#43:"oos19355380"]Айде бе! Бяха единствените, които призоваваха новата власт към диалог с хората, а не да им "говорят" с армията.- цитат на коментар #40 от “opasno_lud”


    С терористи не се преговаря. [/quote]
    Това ако е антитерористична операция, светът отива на много зле.

  48. 48 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    [quote#43:"oos19355380"]С терористи не се преговаря.[/quote]


    Естествено! Аз не съм чул Новорусия да преговаря с Киев, мачка наред без преговори.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2022 Весело

    До коментар [#37] от "Realist": " Има ли някъде работеща червенократунковска утопия?"
    Има ! Смях от Ханой до Хавана и цял Пекин

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  52. 52 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#48:"др. Иванов"]Естествено! Аз не съм чул Новорусия да преговаря с Киев, мачка наред без преговори.[/quote]

    Аз пък не съм чувал за Новорусия изобщо, а след едно поколение никой няма да е чувал и за Русия както сега децата не са чували за СССР и си мислят че нещо заекваш като се нафиркаш и започнеш да виеш от мъка из трамваите.

  53. 53 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2022 Весело

    До коментар [#43] от "oos19355380": "С терористи не се преговаря."
    Донецк и Луганск спряха преговорите с Киев

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  54. 54 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#50:"dark'star"]Смях от Ханой до Хавана и цял Пекин[/quote]

    В Китай от комунизма, както някой беше казал, е останала само първата сричка пред партията. А в Ханой и в Хавана съвсем не им е до смях. Пробвай пак.

  55. 55 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3317 Весело

    Истината в мАмашата се научава не от официалните медии, а от плешивият нискоръстов император.

    Нямаше руски воиски в Крим, така тръбеше радио мАсква и Первъй! Докато вожда и учителя не раздаде ордените на зелените гьонове!

    Изборите в Крим били честни. Така тръбеше пресата в мАсква. Докато императрицата не призна, че са били проведени от руската армия.

    На Янукович помагали украинските "патриоти" да избяга! Това тръбеше руската преса. До момента в който вожда и учителя, плешивият император на Мордор не си призна, че на Янукович са помогнали руските тайни служби!

    Ама, извън Мурзилите, ние това го знаехме!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  56. 56 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#49:"Realist"]Обаче в Украйна тотално резнаха руските тв и филми. - цитат на коментар #45 от “opasno_lud”


    А в Северноазиатская пък резнаха всяко независимо и различно от официалното маломерно и плешиво мнение! [/quote]
    Ехидните ти осторумия изобщо не са впечатляващи.
    Факт е, че в Русия украинците не са потиснати, даже и техните войници. Обаче в Украйна в някои области от година насам не можеш да кажеш спокойно какво искаш. Пращат ти армия, правосеки, наемници, бивши затворници... всякаква паплач. И не те питат защо и какво искаш.

  57. 57 Профил на tam17540965
    tam17540965
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#25] от "deribeev":
    [quote#25:"deribeev"]по сценария ирак, либия[/quote]
    Ъ,ъ , не позна. Сценарият за Украйна е да стане стабилна демократична държава с европейска и натовска ориентация.
    А Ирак и Либия просто са примери до какво може да доведе Русия малоумната постсталиниска гномническа диктатура. Натам вървят нещата.

  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  59. 59 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3317 Неутрално

    [quote#56:"opasno_lud"]Пращат ти армия, правосеки, наемници, бивши затворници... всякаква паплач.[/quote]

    Такива праща северният съсед на Украйна- чеченци, отпускари заедно с бойната си техника, учтиви зелени гьонове. На лъжата краката са късички!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  60. 60 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3317 Неутрално

    [quote#58:"opasno_lud"]Значи и изборите в Афганистан са били проведени от американската армия. [/quote]

    Не са, и ти сам го знаеш!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  62. 62 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    [quote#48:"др. Иванов"]Новорусия[/quote]

    Кое?

    The best way to predict the future is to invent it.
  63. 63 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3317 Неутрално

    [quote#61:"opasno_lud"]Хал хабер си нямаш от Ирак и Либия. Особено пък от Либия, щом ги даваш за пример. [/quote]

    Напротив, коментарът си е съвсем на мястото. И диктатурите ви са безаналогови като безаналоговата ви мамаша. И в Чили имаше диктатура, и в Куба, къде е Чили, къде е Куба сега.

    В Египет имаше диктатура, и в Тунис. Египетският диктатор мирно сдаде властта, а Бен Али избяга оставяйки тунизийците да се оправят сами. За разлика от тях режимите в Либия и Ирак в имената на които има думата Социалистически и съюз с СССР и Русия удавиха народите си в кръв. Също и в Сирия, социалистическият режим на безаналогиовият жираф.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  64. 64 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#59] от "Realist":

    Каква лъжа, бе? Кажи за кой съм излъгал от тези които си цитирал? В началото пратиха тази работа да вършат голобради наборници. Те се разплаха като видяха кого ги пратиха да стрелят. Хохлите си научиха урока и пратиха тези които си цитирал.
    Та сега ти си наред да ми изкараш цифри за убити цивилни от тези които си цитирал и от онези, които ти наричаш терористи.

  65. 65 Профил на tam17540965
    tam17540965
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#61] от "opasno_lud":
    [quote#61:"opasno_lud"]Хал хабер си нямаш от Ирак и Либия.[/quote]
    Диктаторите на Ирак и Либия се пънеха като магарета на мост и ревяха с пълно гърло срещу нормалния свят. Видя се къде свършиха. Друг пример - Слобо югославски. Вършеха неща, които прави Путин маломерний сега. Няма никаква причина да се смята , че в съдбата на тормозените от тях собствени народи ще има някаква коренна разлика.

  66. 66 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3317 Весело

    [quote#50:"dark'star"]мях от Ханой до Хавана и цял Пекин [/quote]

    Как беше- Чемадан-Вакзал- и съответната дестинация, ще се ориентираш по смеха!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  67. 67 Профил на block
    block
    Рейтинг: 888 Неутрално

    До коментар [#48] от "др. Иванов":

    хихихихи

  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1287 Весело

    До коментар [#29] от "europa_bg":

    Потрошенко и Яйценюк викаш?
    Писах го вече , но не мога да се въздържа да не се повторя:

    Вчера си купих запалка с герба на Украйна.
    Оказа се ,че няма газ!

  70. 70 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    [quote#69:"SSmart"]Вчера си купих запалка с герба на Украйна.
    Оказа се ,че няма газ![/quote]

    С рубли ли си я купи, шапкарче?

    The best way to predict the future is to invent it.
  71. 71 Профил на Gordon Freeman
    Gordon Freeman
    Рейтинг: 561 Весело

    [quote#68:"opasno_lud"]Едни джихадисти не превзеха ли американското посолство и не си ли правеха селфита от басейна? [/quote]
    Ами много народ сте това джихадистите. Казвам джихадисти, защото вие, путиноидите сте същата история - безродници, имащи само вярата си в Бог Путя.

    Ceterum censeo Russianem esse delendam
  72. 72 Профил на Gordon Freeman
    Gordon Freeman
    Рейтинг: 561 Весело

    [quote#70:"Чучхе по руски"]С рубли ли си я купи, шапкарче? [/quote]
    Щом той повтаря, да повторя и аз - НАТО офицер-мурзилка, чудо на чудесата ...

    Ceterum censeo Russianem esse delendam
  73. 73 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    [quote#72:"G-man"]НАТО офицер-мурзилка[/quote]

    Такива трябва да бъдат в затвора за национална измяна.

    The best way to predict the future is to invent it.
  74. 74 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 395 Весело

    До коментар [#69] от "SSmart":

    Не би ли следвало да се докладва на военния министър че в ГЩ на България работи офицер-мурзилка,застъпник на Путин?

  75. 75 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#71:"G-man"]Едни джихадисти не превзеха ли американското посолство и не си ли правеха селфита от басейна? - цитат на коментар #68 от “opasno_lud”

    Ами много народ сте това джихадистите. Казвам джихадисти, защото вие, путиноидите сте същата история - безродници, имащи само вярата си в Бог Путя. [/quote]

    Не се и съмнявам в "правилните определения" след като трепането на украинци е АТО, а всичко станало от 1г. насам в Украйна е напълно нормално.

  76. 76
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  77. 77 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2022 Неутрално

    До коментар [#84] от "oos19355380": "В Китай от комунизма, както някой беше казал, е останала само първата сричка пред партията."
    Това другаря Ци Дзинпин ли ти го каза? СМЯХ
    Комунизма вече не е това което помниш - за тези 25 години всичко мръдна напред САЩ и Обама също се възползват от "добрите социални практики" - само сталинисти и пазарни талибани не са в час

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  78. 78 Профил на Gordon Freeman
    Gordon Freeman
    Рейтинг: 561 Любопитно

    [quote#76:"opasno_lud"]Умерените, според американците, джихадисти умерено прости ли са? [/quote]
    Задай въпроса си на американците, аз съм българин и милея за България, а не за Путинова Русия като теб. Въпреки че съм G-man (Government Man), бюрото за жалби и подсмърчания не е при мен.

    Ceterum censeo Russianem esse delendam
  79. 79 Профил на Nacho Libre
    Nacho Libre
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Да пожелаем на Украйна обществено съгласие,разум и по-гладък път към ЕС и НАТО с малко усмивка от предишни украински избори-
    http://www.youtube.com/watch?v=v4zSlZkAJQY
    Независимо от трудностите,Украйна НИКОГА ВЕЧЕ няма да бъде в орбитата на Русия,нейната роля в бъдеще е да бъде трън в петата на Русия,острие срещу ,,Третия Рим,,и надежда за сепаратистките настроения в РФ.
    Заради ,,украинската криза,, и без сателитна Украйна,Русия бавно,но сигурно излиза от статута на велика сила и се превръща от субект на политика в обект за разграбване.
    Успех,Украйна.
    http://www.youtube.com/watch?v=sNBzlsqLbiU

    Homo ludens sum
  80. 80 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2022 Весело

    ИЗ-БО-РИ !!! ИЗ-БО-РИ !!! ИЗ-БО-РИ !!!
    Днес в Украйна ... скоро и в София
    ... В момента слушам Б. Борисов по радиото

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  81. 81 Профил на Nacho Libre
    Nacho Libre
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#77] от "dark'star":


    [quote#77:"dark'star"]Комунизма вече не е това което помниш - за тези 25 години всичко мръдна напред[/quote]
    А ти - не.
    Ти отпреди си си мръднал.
    /Писателю,пълният член на ,,комунизма,, си изпуснал пак,народен интелигенте.А комунизъм без член-какво е....погледни огледалото и ще разбереш./

    Homo ludens sum
  82. 82 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2991 Весело

    ДЕМОкратичния вот ще прати в юкрейнския парламент креминални и военни престъпници както и откровенни нацисти !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  83. 83 Профил на Nacho Libre
    Nacho Libre
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#80] от "dark'star":


    [quote#80:"dark'star"]ИЗ-БО-РИ !!! ИЗ-БО-РИ !!! ИЗ-БО-РИ !!! [/quote]
    ОЙ-ЛА-РИ-ПИ.ОЙ-ЛА-РИ-ПИ.ОЙ-ЛА-РИ-ПИ.

    Homo ludens sum
  84. 84 Профил на Nacho Libre
    Nacho Libre
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#82] от "EREBUS":


    [quote#82:"EREBUS"] креминални и военни престъпници както и откровенни нацисти ![/quote]
    За ,,крЕминалните,, не знам,ама последните /откровеННите,хахаха/са отличен избор за окончателно,пълно и безвъзвратно омухоморяване на комунистическата измет там.
    Нещо,което тук така и досега не направихме,но...

    Homo ludens sum
  85. 85 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2022 Весело

    До коментар [#52] от "oos19355380": "както сега децата не са чували за СССР"
    Те децата не са чували и за Третия райх, ама Германия пак си е Германия. Децата не знаят кой е Тоджо, ама Япония пак си е Япония. Децата може и да не са наясно за дружбата на Владимир Расате с Людовик Благочестиви ... ама ние сме си спретнали Европейски Съюз още преди 1000 години ...
    След тези избори Киев няма да си вземе Украйна на гръб и да си я занесе до Калифорния ... остават си пак до Русия, 1/3 с руски език и руско население..

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  86. 86
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  87. 87 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#78:"G-man"]Умерените, според американците, джихадисти умерено прости ли са? - цитат на коментар #76 от “opasno_lud”

    Задай въпроса си на американците, аз съм българин и милея за България, а не за Путинова Русия като теб. [/quote]
    И как разбра, че милея за Русия? Защото показвам кирливите ризи на демокрацията ли? Симпатични ми бяха украинците на Майдана. До момента в който се оставиха да ги поведат за носа с окървавяването на протестите им.
    Също така се погнусих и от двойните стандарти на ЕС и САЩ относно ставащото в Украйна. Затова съм заел руската страна.

  88. 88
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  89. 89 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1287 Весело

    До коментар [#74] от "europa_bg":

    Военния министър в момента е влязъл в БКП още в първи курс на военното училище, а в четвърти е секретар на ППО!!!
    Следва тежка служба във ВВС, аспирантура в СССР, кандидат на науките в Киев 1991 г., членство в СДС, а сега взима 13000евро заплата от фондация "Маршал"!!! КОй според теб е по читав - човек с 30 г. в строя или фурнаджийската лопата?
    Дали съм мурзилка след като по презумпция ние останахме единствените патриоти в България , как мислиш?

  90. 90 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1508 Весело

    [quote#72:"G-man"]НАТО офицер-мурзилка,[/quote]

    [quote#73:"Чучхе по руски"]Такива трябва да бъдат в затвора за национална измяна. [/quote]

    А нещо за свободата на мисълта, на мнението, на правото сам да решиш какво да харесваш? Нещо по това да кажете, "демократи"?

    [quote#74:"europa_bg"]Не би ли следвало да се докладва на военния министър [/quote]

    Хе, старите навици трудно се забравят, нали, другарю доносник?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  91. 91 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1508 Неутрално

    А иначе, на украинците пожелавам да гласуват мъдро, за такива управници, дето ще водят независима политика, щото ако ще сменят един "голям брат" с друг, то какъв е смисълът?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  92. 92 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#89:"SSmart"]Военния министър в момента е влязъл в БКП още в първи курс[/quote]
    Да ама не защитава Путин за разлика от теб!
    [quote#89:"SSmart"]Дали съм мурзилка след като по презумпция ние останахме единствените патриоти[/quote]
    Не си патриот,а по скоро национален предател.
    За национална измяна би трябвало да ти се повдигне обвинение

  93. 93 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2022 Весело

    Украйна след изборите днес = всички отговори за Украйна са в последния ред на песничката:
    ...
    Тихо се сипе първия сняг
    галено щипе бузките пак,
    где е на двора стария пън,
    Снежко затрупа всичко навън. ( x2 )

    Дръвника {Плевникът} вдига снежен калпак
    сняг е затрупал къщния праг
    Шаро тревожно тръска глава
    "как е възможно, що е това?"
    Шаро тревожно тръска глава
    "как е възможно, що е това?"

    Шаро е още малко кутре
    може ли Шаро да разбере,
    колко си глупав Шаро сега,
    колко страхливо гледаш снега
    колко си глупав Шаро сега,
    колко страхливо гледаш снега.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  94. 94 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1508 Весело

    [quote#92:"europa_bg"]За национална измяна би трябвало да ти се повдигне обвинение [/quote]


    Мале, мале, мале, някои хора яко са си повярвали...

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  95. 95 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 395 Весело

    До коментар [#90] от "Barcelina":
    [quote#90:"Barcelina"]А нещо за свободата на мисълта, на мнението, на правото сам да решиш какво да харесваш? [/quote]
    Военните като служещи в страна член на НАТО,не би трябвало
    да защитават и одобряват политиката на една вражеска страна в каквато се превърна Русия.Още повече когато служат в ГЩ.
    За другите има свобода на мисълта и демокрация.
    [quote#90:"Barcelina"]Хе, старите навици трудно се забравят[/quote]
    Опасно е когато висши военни заемат пропутинска позиция.
    Съгласна?

  96. 96 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2022 Разстроено

    До коментар [#87] от "opasno_lud": "Симпатични ми бяха украинците на Майдана. "
    +++ Украинците с право въстанаха срещу олигархията ! Комунистите и те бяха на Майдана ... После дойдоха демократизаторките с курабийките, снайперистите и бандеровците с брадвите и отличителни знаци на SS = да се знае какви са !
    (в България също първите митинги срещу тоталитаризма и диктаурата бяха дело на комунисти - на другите не им стискаше ... Те после изпълзяха и подмениха идеята за либерален соц)

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  97. 97
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  98. 98 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    До коментар [#95] от "europa_bg":

    Висшите военни заемат пробългарска позиция , а не апологети на някой на запад или изток за разлика от теб!
    Не е майтап!

  99. 99 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1508 Неутрално

    [quote#95:"europa_bg"]Военните като служещи в страна член на НАТО,не би трябвало
    да защитават и одобряват политиката на една вражеска страна[/quote]

    В личният си живот имат право да мислят и защитават когото си искат. Тези глупости, за вражеските страни, може и да са били много вървежни преди 30 години, ама в наши дни са смехотворни.

    [quote#95:"europa_bg"]Опасно е когато висши военни заемат пропутинска позиция.
    Съгласна? [/quote]

    Опасно е висшите български военни да заемат про... каквато и да е позиция. Българските военни трябва да заемат само и единствено пробългарска позиция.
    Съгласен?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  100. 100 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1508 Любопитно

    [quote#98:"SSmart"]Висшите военни заемат пробългарска позиция , а не апологети на някой на запад или изток за разлика от теб! [/quote]

    +++++++++++++++++++++

    Ей това им е най-трудно да го проумеят пребоядисаните бивши доносници. Като си свикнал да се кланяш на един голям брат, е трудно да станеш независим.
    Иронията е, че си въобразяват, че щом са сменили посоката на поклоните и големия брат, то това ги прави първи българи и защитници на демокрацията!

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK